Niet over 3 uur pas?quote:
jawel daarom nu al daaag, we krijgen eerst nog 10 posts minimaalquote:
Tot straksquote:
heb je een helicopter?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
heel nederland binnen een uurtje te bereizen![]()
182
pardonquote:
Leugens!quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
182
helicopter gekocht ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
182
je was erbij ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Typefoutje.
Hij gaf haar een kuste....
vanuit mijn huis in het diepe zuiden ben ik binnen een uur net in eindhoven. dat is nog lang niet centraalquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef drakin het volgende:
Het meest centrale punt van NL is via de kortste en snelste weg al ruim 1,5 uur vanaf mijn huisje.
En ik woon niet op een waddeneiland.
maar jij hebt al 3 kwartier nodig om die mergelgrot uit te komen toch ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanuit mijn huis in het diepe zuiden ben ik binnen een uur net in eindhoven. dat is nog lang niet centraal
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
maar jij hebt al 3 kwartier nodig om die mergelgrot uit te komen toch ?
Ik woonde ooit heel centraal. Binnen een uur zat ik in de zee, of in belgie of duitsland.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar wel een kwartier om op de snelweg te komen
dat moet dan heel lang geleden zijn toen limburg nog aan zee lagquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit heel centraal. Binnen een uur zat ik in de zee, of in belgie of duitsland.
Wel o.k. heeft nog niet laten weten hoe hij dan wel alles binnen een uur denkt te halen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanuit mijn huis in het diepe zuiden ben ik binnen een uur net in eindhoven. dat is nog lang niet centraal
videoconferencingquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel o.k. heeft nog niet laten weten hoe hij dan wel alles binnen een uur denkt te halen.
En wat denk jij dan dat het centrale punt van NL is?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik woonde ooit heel centraal. Binnen een uur zat ik in de zee, of in belgie of duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |