SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie HartekindDit account is niet meer in gebruik.
jij hebt echt al lang niet meer gekeken he?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoezo zie je vantevoren wie er meedoen? Is het net als de mol ook al overgenomen door bekende Nederlanders dan?
zelfs dan.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis een leenfiets. En zo serieus pak ik het nou ook niet aan, tis een fiets...
Douwe die Friese schipper die meedeed was de laatste keer. Die lag alleen maar onder een boom in de schaduw het zwaar te hebben en ging toch steeds door.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt echt al lang niet meer gekeken he?
O ja, ik moest ook nog iets doen deze week. Maar dit is toch veel leuker?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scriptie schrijven. Deadline maandagochtend 8:30.
nja, ze zijn dus al jaren met "bekende" nederlanders en belgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Douwe die Friese schipper die meedeed was de laatste keer. Die lag alleen maar onder een boom in de schaduw het zwaar te hebben en ging toch steeds door.
Ik FOK! al jaren ipv scriptie schrijven...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, ik moest ook nog iets doen deze week. Maar dit is toch veel leuker?
dat en ga ik nooit doen ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Expeditie Robinson nog nooit naar gekeken
Dat verpest een hoop vind ik. Radio dj's van radio Brabant zeker?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ze zijn dus al jaren met "bekende" nederlanders en belgen.
echter dit jaar geen belgen meer en bekend is ook vrij ruim begrip..
ik vond het altijd een leuk programma. maar tegenwoordig is het tijdens trainingstijd dus kan ik het sowieso niet op tv kijken en terugkijken denk ik meestal niet aan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Koen66 het volgende:
Expeditie Robinson nog nooit naar gekeken
Hoeveel keer heb je er 1 moeten schrijven dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik FOK! al jaren ipv scriptie schrijven...
1xquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je er 1 moeten schrijven dan?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat verpest een hoop vind ik. Radio dj's van radio Brabant zeker?
dit dus. ik ken maar 4 vanquote:Het reisgezelschap bestaat uit zangeres Sharon Doorson, presentator Sander Janson, weervrouw Amara Onwuka, acteur Oscar Aerts, zanger Tim Douwsma, rockchick Elle Bandita, , actrice Marian Mudder, hockeyster Kim Lammers, rapper Ronnie Flex, presentator Danny Ghosen, cabaretier Klaas van der Eerden, blogmeisje Teske de Schepper, dj Wietze de Jager, zangeres Sandra van Nieuwland, zangeres Anna Speller, presentator Kees van der Spek en Jaap Jongbloed.
ik zie niet 1 reden om te kijkenquote:
Ik ken er 1 en 2 van naam....quote:
Over deze doe je al jaren of was dat een andere?quote:
zanger Tim Douwsma, de naam heb ik wel eens gehoordquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ken er 1 en 2 van naam....
En volgens mij wil ik dat zo houden
Over deze doe ik idd al jaren. Maar als je niet helder in je hoofd bent, kun je ook moeilijk een scriptie schrijven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Over deze doe je al jaren of was dat een andere?
Dit is Sharon Doorzon.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zanger Tim Douwsma, de naam heb ik wel eens gehoord
hockeyster Kim Lammers, die was vroeger goed geloof ik
rapper Ronnie Flex, drank en drugs..
blogmeisje Teske de Schepper, Teske
Alleen die laatste naam ken ik daarvan.quote:
TESLA RESPECTEER DIE MANquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, beroemd zijn als "blogmeisje"
Vroeger keek men op naar mensen als Einstein... tegenwoordig adoreert men acteurs en andere artiesten... Toegegeven, sommige artiesten zijn
Maar het zou fijn zijn als er meer waardering was voor mensen die ECHT iets doen wat belangrijk is.
Nee dat is Max Verstappen, die ken ik dan weer welquote:
er zijn echt belachelijk veel bloggers tegenwoordigquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, beroemd zijn als "blogmeisje"
Vroeger keek men op naar mensen als Einstein... tegenwoordig adoreert men acteurs en andere artiesten... Toegegeven, sommige artiesten zijn
Maar het zou fijn zijn als er meer waardering was voor mensen die ECHT iets doen wat belangrijk is.
max had wel weer punten gisterenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat is Max Verstappen, die ken ik dan weer wel
TR gezet, dit kan echt nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:39 schreef Koen66 het volgende:
Mijn kids zijn ook idolaat van die vlogger Enzo Knol
Puntje van mijn stoel tot de laatste seconde.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
max had wel weer punten gisteren
ik heb het een tijdje niet gevolgd omdat het te saai werd, maar dit seizoen vind ik tot nu toe wel boeiendquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Puntje van mijn stoel tot de laatste seconde.
Heerlijke GP.
Denk eerder je kinderenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik ook al 10 afslagen gemist
Ga maar lekker erover kletsen in het F1 topic ofzoiets dan. Ik zie het al genoeg voorbij komen bij vriendje thuis.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
max had wel weer punten gisteren
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Puntje van mijn stoel tot de laatste seconde.
Heerlijke GP.
O nee, het begint alquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga maar lekker erover kletsen in het F1 topic ofzoiets dan. Ik zie het al genoeg voorbij komen bij vriendje thuis.
het leuke van KSC is juist dat alle onderwerpen met mate prima zijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga maar lekker erover kletsen in het F1 topic ofzoiets dan. Ik zie het al genoeg voorbij komen bij vriendje thuis.
we mogen het hier alleen over koffie hebben?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
met mate ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het leuke van KSC is juist dat alle onderwerpen met mate prima zijn
Dus een beetje voetbal, F1, koffie, gamen, poesjes, doemdenken, seks en politiek
Je noemt twee keer hetzelfde...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het leuke van KSC is juist dat alle onderwerpen met mate prima zijn
Dus een beetje voetbal, F1, koffie, gamen, poesjes, doemdenken, seks en politiek
Nee dit is CUL juist waar we vooral over koffie en smaak lullen. F1 is geen smaak.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis toch de Koffie tijdens Sport Chat hier?
Kinderen worden sowieso niet gewaardeerdquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mate ja.
te veel voetbal of te veel kinderen wordt ook niet gewaardeert
Ga je trouwens ook naar Zandvoort zaterdag? Ik welquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we mogen het hier alleen over koffie hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |