deegbollen bedoel je.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Mini pannekoekjes niet lekker vinden? Met een klont roomboter, poedersuiker en soms stroop?
Of gespiest met stukjes fruit ertussen
Ik heb het over beleving he?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, yoghurt, zuurkool en kaas is ook gefermenteerd.
Ik denk dat als dat rot is, je het ook beter niet kan eten, zit toch echt een verschil tussen.
Wel eens rotte yoghurt geroken?
Een pannekoek is een koek gebakken in een pan, dus kan dun of dik zijn en het soort graan of ingrediënten kan ook verschillen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn geen minipannenkoekjes!Misschien mini American Pancakes, maar pannenkoeken zijn gewoon dun
En poffertjes lekker dik en fluffy
viesdik en viesquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn geen minipannenkoekjes!Misschien mini American Pancakes, maar pannenkoeken zijn gewoon dun
En poffertjes lekker dik en fluffy
Zeg, hele recepten en zo doe je maar in CUL hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Een pannekoek is een koek gebakken in een pan, dus kan dun of dik zijn en het soort graan of ingrediënten kan ook verschillen.
andersom kan ik me voorstellen dat je het gas diep intrapt. wegwezen daarquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe daar het liefste zo lang mogelijk over... eigenlijk liever helemaal niet. Okee over een paar weken is er dan even een uitzondering...
Heel soms vind ik pannenkoeken wel lekkerquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar, van mij steek je nog eens iets op![]()
[..]
Dank u
Direct uit de pan zijn ze heerlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
ik snap niet waarom mensen poffertjes lekker vinden
zoete pannenkoeken mot ik niks van hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel soms vind ik pannenkoeken wel lekkerVooral met appeltjes er door en dan met kaneel en gesmolten suiker...
![]()
Ik eet ze alleen met spek eigenlijk. Voor de rest vind ik ze niet lekker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel soms vind ik pannenkoeken wel lekkerVooral met appeltjes er door en dan met kaneel en gesmolten suiker...
![]()
Ik hoop dat je me niet uitlachte maar toelachte?quote:
Omdat veel mensen de keuken alleen hebben als opslagplek voor de waterkoker?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Buurpoes het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen van die voorverpakte dingen kopen.
jou uitlachen is idd mijn werkquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me niet uitlachte maar toelachte?
En de eierkoker!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat veel mensen de keuken alleen hebben als opslagplek voor de waterkoker?
datquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Direct uit de pan zijn ze heerlijk.
Ik snap niet dat sommige mensen van die voorverpakte dingen kopen.
Zitten we daar niet dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zeg, hele recepten en zo doe je maar in CUL hoor.
en de koffiemasjienquote:
Ligt nogal aan je recept.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:36 schreef fietsie het volgende:
Poffertjesbeslag is van zichzelf veel zoeter dan pannekoekbeslag, bevat minder vezels, vaak ook minder ei.
quote:
OMGquote:
die mensen moeten dood! Mijn vader bijv.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Beiden zijn lekker. Ik ben er gek op.
waar zou jij voor gaan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me niet uitlachte maar toelachte?
waar had je die anders willen stallen dan ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
wat sla je mij?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
OMGHeb jij serieus een eierkoker?
Eet ze dan buiten de deur. Vers.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wanneer mag ik bij jou poffertjes komen eten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ligt nogal aan je recept.
Mijn pannenkoekbeslag bevat geen suiker.
Maar poffertjes maak ik met gist, zodat ze echt oppoffen.Dat is bij mij het grootste verschil.
een rijstkoker lijkt me ook wel handigquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Natuurlijk. Dat is zo makkelijk he. Geen gedoe, en altijd goeie eieren zoals ik ze wil.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
In jou belang ga ik wel uit van het toelachenquote:
Dat doe ik met pannekoeken, beetje dikker is lekker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ligt nogal aan je recept.
Mijn pannenkoekbeslag bevat geen suiker.
Maar poffertjes maak ik met gist, zodat ze echt oppoffen.Dat is bij mij het grootste verschil.
dat kan hier in het dorp zo'n 2x per jaarquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eet ze dan buiten de deur. Vers.
Aanstaande vrijdag?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer mag ik bij jou poffertjes komen eten?![]()
Jij moet me lief toelachen, niet uitlachenquote:
Die heb ik dan weer wel, uit de toko voor in de magnetron! Altijd prachtig drooggekookte rijstquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een rijstkoker lijkt me ook wel handig
Dat heb ik ook in een pannetjequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat is zo makkelijk he. Geen gedoe, en altijd goeie eieren zoals ik ze wil.
Oeh, dat zou ik dan wel eens willen proevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe ik met pannekoeken, beetje dikker is lekker.
Jij komt je dorp nooit uit?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan hier in het dorp zo'n 2x per jaar
Overdag of 's avonds?quote:
valt m al mee dat ie blijkbaar zijn kamer uitkomtquote:
dat is mart zn huis toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:45 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat zo maar eens richting Zandvoort... daar zit een lekker pannenkoekenrestaurant bij de duinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |