quote:
Doe jij dat nooit dan?quote:
Er stond 182 bij het bericht waar hij dat beweerde, en er is meer boven Delfzijl, ook onder Vlissingen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
als je een gemiddeld van 200 km per uur een uur lang kan volhouden dan zou je vanuit apeldoorn in vaals kunnen zijn. of in delfzijl. ik ga alvast een paar korreltjes zout uitdelen
Nee, jij mag niet, anders is er niets over!quote:
Nee kaasquote:
Als je die dan meteen even naar Leeuwarden brengtquote:
Ik vergeet de boter meestalquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij eet wel rottende vis
Gekkie
![]()
[..]
Doe jij dat nooit dan?
had ik gelezen maar dan nog is het schier onmogelijk om alles binnen 1 uur te berijden. want 182 zijn de pieksnelheden en niet de gemiddelde. althans dat is mijn bescheiden meningquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Er stond 182 bij het bericht waar hij dat beweerde, en er is meer boven Delfzijl, ook onder Vlissingen.
Gefermenteerde vis is iets heel anders dan rotte vis, en ik eet geen rotte visquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij eet wel rottende vis
Gekkie
![]()
[..]
Doe jij dat nooit dan?
Hij liegt gewoon en durft het niet toe te geven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
had ik gelezen maar dan nog is het schier onmogelijk om alles binnen 1 uur te berijden. want 182 zijn de pieksnelheden en niet de gemiddelde. althans dat is mijn bescheiden mening
Mja, het zijn gewoon mini pannekoeken....quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
ik snap niet waarom mensen poffertjes lekker vinden
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vergeet de boter meestal
In mijn beleving is het hetzelfdequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Gefermenteerde vis is iets heel anders dan rotte vis, en ik eet geen rotte vis![]()
Surstromming
Wat ist?quote:
daar kan ik geen ordeel over vellenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij liegt gewoon en durft het niet toe te geven.
Ach het is toch maar Fok! Verder zal hij vast lief zijn of minder vaak op leugentjes betrapt worden.
Mini pannekoekjes niet lekker vinden? Met een klont roomboter, poedersuiker en soms stroop?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
ik snap niet waarom mensen poffertjes lekker vinden
Ik wel, hij is liefquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
daar kan ik geen ordeel over vellen
Ik doe daar het liefste zo lang mogelijk over... eigenlijk liever helemaal niet. Okee over een paar weken is er dan even een uitzondering...quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft ooit Eindhoven - Amsterdam in 55 minuten gereden
Lang leve de toen niet nog trajectcontroles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |