Geen races dus, wat een pech voor je. Die dingen staan meestal stil.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
open dag bij een bedrijf waar een vriend van me werkt.
oftewel een middagje graafmachines, bulldozers en gronddumpers kijken
iets met boys will be boys en zo
Zijn ook vrouwen daar. Weet ik uit ervaring, ik was er vorig jaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel tof!
Al is die Historic GP op Zandvoort ook
Beiden erg boys will be boys
klopt, maar wel een tuk dichterbij dan zandvoortquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen races dus, wat een pech voor je. Die dingen staan meestal stil.
Hoezo dat dan weer? Er is meer in het leven dan alleen maar seks.quote:
ligt er aan hoe lang je tuk isquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar wel een tuk dichterbij dan zandvoort
is dat zo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer? Er is meer in het leven dan alleen maar seks.
Leugensquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer? Er is meer in het leven dan alleen maar seks.
* Spezza19 moet ook maar weer eens vaker naar races toe gaan... Alweer veel te lang geleden...quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn ook vrouwen daar. Weet ik uit ervaring, ik was er vorig jaar.
Was wel een saaie race trouwens toen.
Waar staat er zoveel tuk dan?quote:
Nietus het is beide veel te verquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar wel een tuk dichterbij dan zandvoort
Er is Fok!quote:
Dat staat sowieso vol leugensquote:
Ik vind het geweldigquote:
Zaterdag Zandvoort dus?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 moet ook maar weer eens vaker naar races toe gaan... Alweer veel te lang geleden...
Maatricht + 4 uurquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maastricht: 20 minuten rijden
zandvoort: 2 uur en 45 minuten rijden
En waarheden. Maar welke worden wanneer en waar verteld?quote:
Ik vertel altijd de waarheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |