Bedoel je de schaamlippen? want ze heeft best wel grote ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe een veel gebruikte vagina eruit ziet? Nou als de vellen eraan hangen zou ik t niet meer doen
Nou vooruit, jij kan beter single blijven. Hopelijk maak je het snel uit met je vertrouwings problemen.quote:
Dat is wel lekker makkelijk, hè? "Maar ja, zo ben ik".quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.
Zulke dingen zegt ze indd...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
'Normaal doe ik dit niet zomaar hoor, jij bent speciaal'.
Eh ze wou zelf drinken...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef hoas het volgende:
Lekker respectloos tegenover je meisje om haar de eerste avond al te MISBRUIKEN!
Opzij gespot. Goed topic wel ditquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:34 schreef Lenny77 het volgende:
Nou... Jij bent natuurlijk de eerste avond OOK met haar naar bed geweest hè. Het is niet dat jij de boot zedig hebt afgehouden. Dus dan ben je sowieso hetzelfde...
Dan is ze een vieze slet. Was het wel lekker?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Zulke dingen zegt ze indd...
Ja en dan kruip jij ermaar op, sex met een dronken meid is not done, sowieso dronken meiden, bah!quote:
Kan, misschien wel misschien niet..quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:35 schreef Koettie het volgende:
Oké toch een vraag. Jij ging met haar naar bed. Ben jij een slet?
Maar waarom zou het dan belangrijk zijn of zij het wel is?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:37 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Kan, misschien wel misschien niet..
Maar dat was niet mijn vraag.
Misschien wil hij liever geen relatie met een slet. Kan toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:38 schreef Koettie het volgende:
[..]
Maar waarom zou het dan belangrijk zijn of zij het wel is?
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten he
Jawel, ik vraag me alleen af wat het verschil dan is. Hoe is dat bij hem prima en bij zijn vriendin niet prima?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil hij liever geen relatie met een slet. Kan toch?
Dude ik zelf was ook dronken...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:37 schreef hoas het volgende:
[..]
Ja en dan kruip jij ermaar op, sex met een dronken meid is not done, sowieso dronken meiden, bah!
Wat verwacht jij zelf van een relatie? Wat zijn de meest waardevolle eigenschappen die je zoekt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Dude ik zelf was ook dronken...
Was niet dat ik haar ging dronken voeren.
Was gewoon chillen met alcohol erbij.
en van het een kwam het ander.
Wie zegt dat ik een slet ben?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
Jawel, ik vraag me alleen af wat het verschil dan is. Hoe is dat bij hem prima en bij zijn vriendin niet prima?
Also, hoe ziet een veel gebruikte piemel eruit??
zoals mijn 30cm denk ik. Best goedquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
Also, hoe ziet een veel gebruikte piemel eruit??
Ik zeg het niet, het was een vraag. Maar wat maakt haar dan een potentiele slet na een avond seks en jezelf niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een slet ben?
Ken je mij persoonlijk om zoiets te kunnen zeggen?
Groter risico op een geslachtsziekte en mensen met veel sekspartners kunnen zich minder goed binden/hechten aan een partner. Daarnaast kan het ook een indicatie zijn van mentale problemen.quote:
Misschien heeft het meer te maken met de instelling van de persoon? Je kunt met iedereen het bed delen, maar wat deel je eigenlijk is de vraag. Het is dan gereduceerd tot lust in principe. De vraag is dus of iemand op zoek is naar een relatie met diepgang en commitment, of slechts heel oppervlakkige zaken als seks zonder intimiteit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:05 schreef Koettie het volgende:
Wat is überhaupt een slet. 5 partners? 10? Een per jaar?
Ik snap niet waarom jij haar loosdoos de eerste dag wel mag witten, maar jij vind dat ze niet gewit mag worden op haar eerste dag door een jongen. Wat zegt dit over jou, dat jij je loospook overal in stopt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die gemakkelijk vrije seks heeft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:05 schreef Koettie het volgende:
Wat is überhaupt een slet. 5 partners? 10? Een per jaar?
Maar die 2 zaken staan los van elkaar. Iemand die seks heeft voor de lust kan daarnaast ook gewoon prima op zoek zijn naar een relatie met diepgang en commitment.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:09 schreef I-care het volgende:
[..]
Misschien heeft het meer te maken met de instelling van de persoon? Je kunt met iedereen het bed delen, maar wat deel je eigenlijk is de vraag. Het is dan gereduceerd tot lust in principe. De vraag is dus of iemand op zoek is naar een relatie met diepgang en commitment, of slechts heel oppervlakkige zaken als seks zonder intimiteit.
Zonder er verder een waardeoordeel aan te hangen moet je jezelf de vraag stellen waar je naar zoekt, als persoon zelf, of als de ander in de vorm van een partner.
Wat jammer dat slet dan meteen zo negatief klinkt. Ik vind niets fout of goed aan iemand die seks heeft zonder relatie, man of vrouw. Maar TS doet dit zelf ook en nu snap ik het verschil niet meer!quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:12 schreef Floxen het volgende:
[..]
Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die vrije seks heeft.
Maar hoe je dat bij een man noemt, geen idee.
Of ze is gewoon echt niet losbandig, dat kan ook nog he.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:22 schreef schrijfveer het volgende:
Niet doen. Jullie staan er nu al overduidelijk allebei anders in, dat gaat alleen maar botsen in de toekomst. En ik denk dat ze ook wel merkt dat jij niet van losbandige meiden houdt, anders zou ze niet zo'n opmerkingen maken.
Het een sluit het andere niet uit, maar geeft wel weer hoe iemand op dit moment functioneert en denkt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat men niet op zoek zou zijn naar een diepere vorm van liefde en verbondenheid.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar die 2 zaken staan los van elkaar. Iemand die seks heeft voor de lust kan daarnaast ook gewoon prima op zoek zijn naar een relatie met diepgang en commitment.
Aangezien deze dame een relatie met de TS wil vermoed ik niet dat ze daarin alleen op zoek is naar wat oppervlakkigs.
De TS zelf had ook seks op de eerste date, is hij nu ook niet in staat tot diepgang?
Voor de ts, praat eens met haar, vraag gewoon hoe het zit. Als je dat niet kan of wil vertrouwen, is er dan wel een basis voor een relatie?
Dat doet er toch niet toe. In TS zijn referentiekader kan dat niet door de beugel. Prima, maar dan is het beter om naar iemand op zoek te gaan waar TS het gevoel heeft dat het een net meisje is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Of ze is gewoon echt niet losbandig, dat kan ook nog he.
Zie dat eerder andersom, hoor maar weinig bij mensen met open relatie's dat monogame relatie's onzeker zijn e.d.. Zo denk ik zelf ook niet trouwens, zie mezelf echt niet als zoveel meer ontwikkeld omdat ik een open relatie heb.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:23 schreef I-care het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit, maar geeft wel weer hoe iemand op dit moment functioneert en denkt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat men niet op zoek zou zijn naar een diepere vorm van liefde en verbondenheid.
Ik denk dat heel veel mensen er maar een beetje op los neuken terwijl ze diep van binnen zoeken naar de 'ware'. Die maar steeds niet gevonden wordt. Ik vind het een lastig onderwerp omdat er net zoveel meningen als mensen zijn, en dus ook idealen en verwachtingen.
Open relaties is ook trending bijvoorbeeld. Monogamie word dan vaak neergezet als onzekerheid en jalousie bijvoorbeeld. Open relaties als de ultieme vorm van persoonlijke ontwikkeling en ontplooiing.
Iedereen moet doen waar hij zin in heeft natuurlijk. Beide kanten hebben voor en nadelen.
Wat goed voelt voor de persoon is wat dan belangrijk is denk ik.
Kijk je moeders vagina. Dat is de enige manier ts.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.
Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.
Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.
Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.
En zulke dingen.
Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.
Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
hoe ziet een veel gebruikte vagina uit?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.
Wil het graag weten.
Mvg NN
Het is in feite een pure vorm van individualiteit omdat je elkaar vrij laat, dat is een ideaal. Ik vertrouw en respecteer jou in die mate dat ik je optimaal wil laten genieten van iedereen. Dat is het principe zover ik het snap, je hebt als mens lusten en aantrekkingskracht naar de andere sekse of dezelfde, whatever. En die vruchten ga je samen plukken. Dat is de meerwaarde van de open relatie.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie dat eerder andersom, hoor maar weinig bij mensen met open relatie's dat monogame relatie's onzeker zijn e.d.. Zo denk ik zelf ook niet trouwens, zie mezelf echt niet als zoveel meer ontwikkeld omdat ik een open relatie heb.
Maar goed, daar heeft de TS verder niets aan. Wat hem betreft blijf ik erbij dat hij gewoon met haar moet praten erover, als zij zegt dat ze niet "losbandig" is dan moet hij beslissen of hij dat vertrouwt, als dat niet zo is moet hij geen relatie met haar aangaan. Want wantrouwen is een hele slechte basis voor een relatie.
Of hij dan gelijk heeft of niet doet er eigenlijk niet zoveel toe.
Het is niet echt een ideaal, ik vind het fijn zo te leven, het doet mij geen pijn om de ander "vrij" te laten. Vrij tussen haakjes, want wat is vrij? Ook in mijn relatie heb ik verwachtingen van de ander, zou het een probleem zijn als er aan die verwachtingen niet voldaan wordt. Ik zie het gewoon als een ander smaakje, niet beter, niet minder dan een andere (monogame) keuze.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:37 schreef I-care het volgende:
[..]
Het is in feite een pure vorm van individualiteit omdat je elkaar vrij laat, dat is een ideaal. Ik vertrouw en respecteer jou in die mate dat ik je optimaal wil laten genieten van iedereen. Dat is het principe zover ik het snap, je hebt als mens lusten en aantrekkingskracht naar de andere sekse of dezelfde, whatever. En die vruchten ga je samen plukken. Dat is de meerwaarde van de open relatie.
Het is maar net hoe je daar instaat.
Vertrouwen is inderdaad een groot goed in een relatie. Liever iemand die open en eerlijk is over zijn of haar lusten dan iemand die achter je rug hetzelfde vindt en doet.
TS moet zelf inderdaad bepalen of zij te vertrouwen is, en aangezien ze zelf nogal onzeker is kun je je afvragen in hoeverre zij zichzelf kan vertrouwen en standvastig genoeg is voor haar eigen keuzes.
En dit idd!quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:57 schreef Myrr het volgende:
Tip voor de volgende keer;
Als je serieus wil zijn met een meisje, ga je niet meteen liggen neuken, maar leer je haar eerst een tijdje kennen. Je bent zelf ook niet bepaald relatiemateriaal.
Dat laatste is zeker goed advies. Twee mensen die beiden 'dezelfde' problemen ondervinden zullen het veel moeilijker hebben om elkaar bij te staan en helpen, en zodoende een goeie realtie beleven. Daarnaast zoekt iedereen naar liefde en partnerschap. En wanneer ben je er klaar voor? Dat vind ik altijd moeilijk om concreet te maken. Ervaringen en open minded en leergierig opstellen zorgt vaak voor groei en dus uiteindelijk oplossing van het probleem.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is niet echt een ideaal, ik vind het fijn zo te leven, het doet mij geen pijn om de ander "vrij" te laten. Vrij tussen haakjes, want wat is vrij? Ook in mijn relatie heb ik verwachtingen van de ander, zou het een probleem zijn als er aan die verwachtingen niet voldaan wordt. Ik zie het gewoon als een ander smaakje, niet beter, niet minder dan een andere (monogame) keuze.
Weet niet of je dit nu bij die meid neer moet leggen, denk dat de TS zelf een fiks onzekerheidsprobleem heeft en een vertrouwensprobleem. Het is niet zo handig zoveel naar de ander te kijken hierin, hij kan beter zijn eigen problemen oplossen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Tip: je kan best meteen neuken en serieus zijn. Een echte match is een echte match.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:57 schreef Myrr het volgende:
Als je serieus wil zijn met een meisje, ga je niet meteen liggen neuken, maar leer je haar eerst een tijdje kennen. Je bent zelf ook niet bepaald relatiemateriaal.
Dit. Mijn vriend begon als losse scharrel, zoals zoveel. Maar vriend ligt nu ziek op de bank met een deken want hij is nooit meer weggegaan. Wel of geen seks de eerste paar keer, hij had hier toch wel gelegen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:00 schreef Rucola het volgende:
[..]
Tip: je kan best meteen neuken en serieus zijn. Een echte match is een echte match.
Dat ja. Alsof na seks iemand opeens minder interessant zou zijnquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:00 schreef Rucola het volgende:
[..]
Tip: je kan best meteen neuken en serieus zijn. Een echte match is een echte match.
Voor dat laatste gaat dat net zo hard op hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:02 schreef Myrr het volgende:
Kan, als het uit een scharrel ontstaat inderdaad. Dat is niet hetzelfde als een bewuste date met potentie tot een relatie.
Maar bij de TS kan dat blijkbaar niet, die dan gelijk denkt dat de meid in kwestie een slet is. Aangezien hij zo denkt kan hij beter ook zelf leven wat hij preekt en is het voor zijn onzekerheid beter iemand eerst wat beter te leren kennen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:00 schreef Rucola het volgende:
[..]
Hetzelfde, al zou ik beide geen slet noemen eigenlijk. Als je van seks geniet en blijkbaar een relatie aan wil gaan, maakt het dan wat uit met hoeveel de ander of jijzelf her bed in gedoken is? Verder is TS natuurlijk een beetje hypocriet dat hij zelf wel meteen seks met haar wil, maar zij dat alleen 'zo makkelijk' met hem moet willen hebben. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:12 schreef Floxen het volgende:
[..]
Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die gemakkelijk vrije seks heeft.
Wanneer is iemand voor jou een slet dan? Ikzelf heb pas seks als er al een relatie is en ik verwacht dat mijn vriend ook zo'n mentaliteit heeft. Maar ja, als ik echt verliefd ben en met hem verder wil, zal ik niet moeilijk doen over zijn verleden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:09 schreef yats het volgende:
[..]
Hetzelfde, al zou ik beide geen slet noemen eigenlijk. Als je van seks geniet en blijkbaar een relatie aan wil gaan, maakt het dan wat uit met hoeveel de ander of jijzelf her bed in gedoken is? Verder is TS natuurlijk een beetje hypocriet dat hij zelf wel meteen seks met haar wil, maar zij dat alleen 'zo makkelijk' met hem moet willen hebben. Zo werkt het natuurlijk niet.
als ze met hun kontje lopen te paraderen en korte strakke truitjes aan hebben waarin je hun borsten ziet zittenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.
Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.
En zulke dingen.
Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.
Wil het graag weten.
Mvg NN
Nee pas als je getrouwd bent, en je weet dat de jongen echt voor jou kiest om wie je bent, en niet om je gleufje daar in je broek en daarna zie je hem nooit meer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:36 schreef ems. het volgende:
Nee, een echte dame gaat pas op dag 2 met je naar bed omdat ze in de libelle hebben gelezen dat dat zo hoort.
Ik denk niet in hokjes. Ieder moet voor zichzelf weten hoe hij/zij zijn/haar leven indeelt/leeft en andersom hoop ik ook dat mensen mij niet op mijn leven beoordelen. En nee, ik heb geen 'sletverleden', ik kan mijn bedpartners nog op 1 hand tellen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:25 schreef Floxen het volgende:
[..]
Wanneer is iemand voor jou een slet dan? Ikzelf heb pas seks als er al een relatie is en ik verwacht dat mijn vriend ook zo'n mentaliteit heeft. Maar ja, als ik echt verliefd ben en met hem verder wil, zal ik niet moeilijk doen over zijn verleden.
Maar ik begrijp TS wel. Sommigen willen geen vrouw waar zoveel al is geweest.
Wat een dom advies. Je moet juist zo veel mogelijk pushen als man, geeft ze makkelijk toe dan heb je met een slet te maken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:57 schreef Myrr het volgende:
Thanks man eindelijk goede advies.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:57 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wat een dom advies. Je moet juist zo veel mogelijk pushen als man, geeft ze makkelijk toe dan heb je met een slet te maken.
Als je niet gaat pushen, weet je nog steeds niet of ze nou wel of niet een slet is.
Schuldig tot het tegendeel is bewezen is de beste policy TS. Je kunt op het eerste gezicht niet zomaar zeggen of iemand een slet is of niet. Leer haar, haar vriendinnnen, omgeving en gewoontes kennen en dan kun je pas een oordeel vellen.
Reismeisjes, party animals en junkies zijn wel per definitie sletten.
Laat overigens niemand je vertellen dat je geen eisen mag vertellen m.b.t. het aantal partners en het gemak waarmee jouw vriendin seks heeft/heeft gehad. Vooral sletten zullen dit zo hard mogelijk in jouw oren proberen te schreeuwen maar de statistieken liegen niet: hoe meer partners ze gehad heeft, hoe kleiner de kans dat ze met een monogame relatie tevreden zal zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:19 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Thanks man eindelijk goede advies.
Is ook geil, maar ze moeten zelf weten of ze dat willen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:27 schreef marsan het volgende:
Vraag eens of ze zin heeft in een trio met 2 van je vrienden waarbij jij toekijkt.
Ja, maar als ze meteen reageert met een lijstje van 6 van je vrienden als suggestie heb je wel een idee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:39 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Is ook geil, maar ze moeten zelf weten of ze dat willen.
Je bedoelt met dat mensen die paar hele goede vrienden zoekt voor een triootje voor vriendin of een vriend? Zeker weten doen bijna alle Nederlanders ook, maar alleen gebeurt volgens mij in het weekend waar mogelijk op een zaterdagavond of zondag valt. Of door de weeks kan het ook gebeuren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:44 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, maar als ze meteen reageert met een lijstje van 6 van je vrienden als suggestie heb je wel een idee.
Hypocrisie op z'n best dit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:57 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wat een dom advies. Je moet juist zo veel mogelijk pushen als man, geeft ze makkelijk toe dan heb je met een slet te maken.
Als je niet gaat pushen, weet je nog steeds niet of ze nou wel of niet een slet is.
Schuldig tot het tegendeel is bewezen is de beste policy TS. Je kunt op het eerste gezicht niet zomaar zeggen of iemand een slet is of niet. Leer haar, haar vriendinnnen, omgeving en gewoontes kennen en dan kun je pas een oordeel vellen.
Reismeisjes, party animals en junkies zijn wel per definitie sletten.
Veel sekspartners hebben gehad =/= een slet zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoeveel sekspartners heb je zelf gehad?
Toch vreemd dat je dat in een ander topic problematisch vindt en dat een reden zou zijn om iemand af te wijzen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:37 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Veel sekspartners hebben gehad =/= een slet zijn.
Quote eens?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je dat in een ander topic problematisch vindt en dat een reden zou zijn om iemand af te wijzen.
quote:
En die post daarboven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:01 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil weten of seks voor jou hetzelfde betekent als voor mij. Omdat onderzoeken bewijzen dat vrouwen die gewend zijn aan het hebben van veel verschillende sekspartners geen relatiemateriaal zijn.
Je hebt te veel porno gekekenquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:51 schreef Cockwhale het volgende:
Dacht dat negers en oppervlakkige (blanke) sletten een excellente combinatie vormden.
Lees de rest van het topic dan ook, ipv dingen uit de context te halen.quote:
Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
Prima als de 'eis' hebt dat een dame niet de halve stad heeft geneukt, maar wees dan zelf ook niet zo'n type. Soort zoekt soort.
Je ging de eerste dag met haar naar bed. Daarom vroeg je je af of ze geen slet was. Maar jij deed het ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.
Mijn bed partners zijn op 1 hand te tellen. ik ben niet zo een playboy type jongen. Dus ik weet niet waar jullie al deze info vandaan halen?..
Mooie post.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef Drieklank het volgende:
Boeit mij wat iemand met haar lichaam doet. Moet ze zelf weten. Ik kan me voorstellen dat een vrouw graag zo veel mogelijk van haar lichaam geniet. Waarom moet dat veroordeeld worden? 'Slet' is toch niets meer dan een sociaal controlemiddel, dat in het bijzonder door mannen gebruikt wordt die geen seks kunnen krijgen, zelfs niet met een 'slet'.
Halve stad geneukt? Boeiend, voel je niets van en de ervaring maakt haar vast heel goed in bed. En wat voor keuze heb je? Alsof je iets beters te doen hebt op vrijdagavond. Zelfs de meest voorbeeldige vrouwen met slechts enkele relaties zijn honderden keren in alle hoeken en gaten genomen. Boeit die paar kerels extra toch ook niet meer.
Honderden keren, wow.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef Drieklank het volgende:
Boeit mij wat iemand met haar lichaam doet. Moet ze zelf weten. Ik kan me voorstellen dat een vrouw graag zo veel mogelijk van haar lichaam geniet. Waarom moet dat veroordeeld worden? 'Slet' is toch niets meer dan een sociaal controlemiddel, dat in het bijzonder door mannen gebruikt wordt die geen seks kunnen krijgen, zelfs niet met een 'slet'.
Halve stad geneukt? Boeiend, voel je niets van en de ervaring maakt haar vast heel goed in bed. En wat voor keuze heb je? Alsof je iets beters te doen hebt op vrijdagavond. Zelfs de meest voorbeeldige vrouwen met slechts enkele relaties zijn honderden keren in alle hoeken en gaten genomen. Boeit die paar kerels extra toch ook niet meer.
Meer in jouw geval.quote:
En als je dit allemaal niet doet, ben je dan een ongezonde vrouw? Of dat niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:41 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Meer in jouw geval.![]()
Stel: je hebt maar 1 keer per week seks in een relatie van 2 jaar. Dat is al meer dan honderd keer.
Je bent een gezonde vrouw. Je gaat zaterdagavond uit. Je komt tientallen gozers tegen die in je willen. Een van die jongens vind je best wel leuk. Dan heb je zo 52 kerels per jaar, aangenomen dat je minstens een keer per week seks wil en iedere week uitgaat. Het is taboe, maar volgens mij best realistisch.
Haha, jij bent echt een optimist. Ik waardeer dat wel in mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:41 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Meer in jouw geval.![]()
Stel: je hebt maar 1 keer per week seks in een relatie van 2 jaar. Dat is al meer dan honderd keer.
Je bent een gezonde vrouw. Je gaat zaterdagavond uit. Je komt tientallen gozers tegen die in je willen. Een van die jongens vind je best wel leuk. Dan heb je zo 52 kerels per jaar, aangenomen dat je minstens een keer per week seks wil en iedere week uitgaat. Het is taboe, maar volgens mij best realistisch.
Nee, ik bedoel dat ik het normaal vind dat je zin in seks hebt en daar ook wat mee wil doen, zonder je aan te trekken wat anderen daar van vinden. Als jij daar minder behoefte aan hebt dan ik voorstel is dat ook prima, maar jij bent dan niet de issue hier.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef Rucola het volgende:
[..]
En als je dit allemaal niet doet, ben je dan een ongezonde vrouw? Of dat niet?
Leg uit! Ik was juist zo voorzichtig in mijn schatting!quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt een optimist. Ik waardeer dat wel in mensen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
'Normaal doe ik dit niet zomaar hoor, jij bent speciaal'.
Het gaat niet om mij hoor, vroeg het me gewoon af. Heb zelf niet echt behoefte aan iedere zaterdag na stappen een andere vent. Puur omdat ik toch niet kan klaarkomen aangezien de meeste mannen geen verstand hebben van mijn lichaam. Als ik kon klaarkomen van enkel penetratie was ik trouwens wel helemaal losgegaan zoals jij beschreef.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:45 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik het normaal vind dat je zin in seks hebt en dat ook wat mee wil doen, zonder je aan te trekken wat anderen daar van vinden. Als jij daar minder behoefte aan hebt dan ik voorstel is dat ook prima, maar jij bent dan niet de issue hier.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.
Mijn bed partners zijn op 1 hand te tellen. ik ben niet zo een playboy type jongen. Dus ik weet niet waar jullie al deze info vandaan halen?..
Niet dat ik per se zeg dat je een slet bent, maar zij hoeft dat dan ook niet te zijn. Waarom zou jij je baseren op seks op de eerste date, als je dat zelf ook gedaan hebt? Je weet van jezelf dat je, ondanks die actie, een keurige jongen bent. Dan kan zij verder toch ook een keurige dame zijn?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:30 schreef Koettie het volgende:
[..]
Je ging de eerste dag met haar naar bed. Daarom vroeg je je af of ze geen slet was. Maar jij deed het ook.
Je hebt wel een punt. Mij maakt het verder ook niet zoveel uit hoeveel bedpartners iemand heeft gehad maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen toch een afknapper is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef Drieklank het volgende:
Volgens mij is dat ook normaal en genieten veel vrouwen zonder finish. Een ander persoon kan op zich al spannend zijn. Je kunt ook een schare mannen onderwijzen en rouleren. Dan heb je je eigen harem.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef Rucola het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij hoor, vroeg het me gewoon af. Heb zelf niet echt behoefte aan iedere zaterdag na stappen een andere vent. Puur omdat ik toch niet kan klaarkomen aangezien de meeste mannen geen verstand hebben van mijn lichaam. Als ik kon klaarkomen van enkel penetratie was ik trouwens wel helemaal losgegaan zoals jij beschreef.
Ja, kan ik niet van genieten als ik iemand net ken. Ik wil een finish. En denk dat de meeste mannen er niet zoveel van bakken, las het laatst ook weer op een prostituee haar blog en die weet er wel wat vanquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:54 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook normaal en genieten veel vrouwen zonder finish. Een ander persoon kan op zich al spannend zijn. Je kunt ook een schare mannen onderwijzen en rouleren. Dan heb je je eigen harem.
Mannen zijn gemaakt om zo snel mogelijk kinderen te maken voor je opgegeten wordt door een sabeltandtijger of ontvoerd wordt door een vijandelijke stam. Niet om jou te plezieren. Niet relevant voor de voortplanting dus niet fair om mannen daar op af te rekenen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, kan ik niet van genieten als ik iemand net ken. Ik wil een finish. En denk dat de meeste mannen er niet zoveel van bakken, las het laatst ook weer op een prostituee haar blog en die weet er wel wat van![]()
Ja, goeie misschien ga ik dat maar doenLiever iemand die gewoon uit zichzelf alles perfect weet
Maar die zijn schaars
Ze heeft het over zichzelfquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:08 schreef Drieklank het volgende:
Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, kan ik niet van genieten als ik iemand net ken. Ik wil een finish. En denk dat de meeste mannen er niet zoveel van bakken, las het laatst ook weer op een prostituee haar blog en die weet er wel wat van
http://zondares.blogspot.nl/2012/08/doorneuken.html?m=1quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:08 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Mannen zijn gemaakt om zo snel mogelijk kinderen te maken voor je opgegeten wordt door een sabeltandtijger of ontvoerd wordt door een vijandelijke stam. Niet om jou te plezieren. Niet relevant voor de voortplanting dus niet fair om mannen daar op af te rekenen.![]()
Link naar blog?
Die hoer wil bevredigd worden door haar klanten. Dat klopt niet. Dan moet ze een geld-terug regeling treffen bij voldoende genot. Het lijkt me dat ieder meisje met veel ervaring en wisselende partners zich hierin herkent, dus nu beken je kleur slablaadje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:14 schreef Rucola het volgende:
[..]
http://zondares.blogspot.nl/2012/08/doorneuken.html?m=1
Ze kunnen het over het algemeen gewoon niet, ben ik heilig van overtuigd. Niet allemaal natuurlijk. Neem het ze wel kwalijk ja
Wat? Ik kan wel klaarkomen van enkel penetratie maar alsnog zou ik niet elke zaterdag een andere pakken ook al neuken ze kapottttttttt lekker....... de eerste keer seks ga ik sowieso niet klaarkomen met een man dat is niemand gelukt dat heeft verder niets te maken met wat ze in bed bakken maar meer het psychologische gedeelte bij mij. Denk dat bij jou ook wat psychologisch is? geen idee hoe ik het anders moet zien. ''hoe zou iemand alles perfect moeten weten''quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef Rucola het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij hoor, vroeg het me gewoon af. Heb zelf niet echt behoefte aan iedere zaterdag na stappen een andere vent. Puur omdat ik toch niet kan klaarkomen aangezien de meeste mannen geen verstand hebben van mijn lichaam. Als ik kon klaarkomen van enkel penetratie was ik trouwens wel helemaal losgegaan zoals jij beschreef.
Ja mooi voor jou dan. Ik dus niet. En ook mooi dat jij niet iedere zaterdagavond een man zou doen. Ik dan dus wel als ik dat zou kunnen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat? Ik kan wel klaarkomen van enkel penetratie maar alsnog zou ik niet elke zaterdag een andere pakken ook al neuken ze kapottttttttt lekker....... de eerste keer seks ga ik sowieso niet klaarkomen met een man dat is niemand gelukt dat heeft verder niets te maken met wat ze in bed bakken maar meer het psychologische gedeelte bij mij. Denk dat bij jou ook wat psychologisch is? geen idee hoe ik het anders moet zien. ''hoe zou iemand alles perfect moeten weten''
BTW:
[ afbeelding ]
Ja ik snap alleen nog niet wat erachter zit bij jou... likken ze je niet of waaaaaaat?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:37 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja mooi voor jou dan. Ik dus niet. En ook mooi dat jij niet iedere zaterdagavond een man zou doen. Ik dan dus wel als ik dat zou kunnen.
Geen idee, ben moeilijk te plezieren denk ik. Dus heb de one night stands opgegeven en doe het nu alleen nog met hele leuke dates, dus dat je iemand leert kennen enzo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja ik snap alleen nog niet wat erachter zit bij jou... likken ze je niet of waaaaaaat?
Dat kan ja, misschien is het anders te vlak voor je. Bij iemand leren kennen krijg je eerder verlangens lijkt me omdat je de persoon echt leuk gaat vinden en dus beetje gaat fantaseren en ''opbouwen'' naar the moment.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:40 schreef Rucola het volgende:
[..]
Geen idee, ben moeilijk te plezieren denk ik. Dus heb de one night stands opgegeven en doe het nu alleen nog met hele leuke dates, dus dat je iemand leert kennen enzo.
Waarschijnlijk heeft je vriendin meer sekspartners gehad dan jij. Geeft niet, dat is de leeftijd. Vrouwen zijn namelijk gemiddeld eerder geslachtsrijp dan mannen en nemen het er dan ook van. Mannen halen dat overigens na hun 30e in. Aan het eind van een mensenleven is het aantal sexpartners van mannen en vrouwen namelijk gelijk (logisch). Je moet iemand pas beoordelen als je echt iemand gevonden hebt waarmee je je leven wil delen. In dat geval kun je sexuele exclusiviteit verlangen en terugkrijgen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Bit off-topic; was het niet andersom? Ik lees en hoor altijd dat vrouwen oas echt seksueel los komen ('ze vinden hunzelf'') op hun 30ste, en jongens willen het graag zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk, en worden wat minder op latere leeftijden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:26 schreef jaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je vriendin meer sekspartners gehad dan jij. Geeft niet, dat is de leeftijd. Vrouwen zijn namelijk gemiddeld eerder geslachtsrijp dan mannen en nemen het er dan ook van. Mannen halen dat overigens na hun 30e in. Aan het eind van een mensenleven is het aantal sexpartners van mannen en vrouwen namelijk gelijk (logisch). Je moet iemand pas beoordelen als je echt iemand gevonden hebt waarmee je je leven wil delen. In dat geval kun je sexuele exclusiviteit verlangen en terugkrijgen.
Hierbij is voor mij het probleem dat eenmaal in bed iemand enorm kan tegenvallen. Dus dat iemand leuk is op alle vlakken en dat er opeens geen enkele seksuele klik blijkt te zijn. Extra teleurstellend als het niet te bespreken is. En soms kan je er de vinger gewoon niet opleggen en heb je helemaal geen zin om uitvoerig te gaan bespreken hoe het beter kan. Soms is de seksuele passie er gewoon niet zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat kan ja, misschien is het anders te vlak voor je. Bij iemand leren kennen krijg je eerder verlangens lijkt me omdat je de persoon echt leuk gaat vinden en dus beetje gaat fantaseren en ''opbouwen'' naar the moment.
Maaaarrr.... Maakt het dan een slet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hierbij is voor mij het probleem dat eenmaal in bed iemand enorm kan tegenvallen. Dus dat iemand leuk is op alle vlakken en dat er opeens geen enkele seksuele klik blijkt te zijn. Extra teleurstellend als het niet te bespreken is. En soms kan je er de vinger gewoon niet opleggen en heb je helemaal geen zin om uitvoerig te gaan bespreken hoe het beter kan. Soms is de seksuele passie er gewoon niet zo.
Maar waar ligt het dan aan... zijn inzet? zijn lulgrootte?quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hierbij is voor mij het probleem dat eenmaal in bed iemand enorm kan tegenvallen. Dus dat iemand leuk is op alle vlakken en dat er opeens geen enkele seksuele klik blijkt te zijn. Extra teleurstellend als het niet te bespreken is. En soms kan je er de vinger gewoon niet opleggen en heb je helemaal geen zin om uitvoerig te gaan bespreken hoe het beter kan. Soms is de seksuele passie er gewoon niet zo.
Ehm vaak iemand die ongemakkelijk is, niet de leiding kan nemen etc. En soms ook meer een gevoel, dat je te veel op mentaal niveau met iemand zit zodat je je niet meer kan laten gaan. Dus iemand die niet van denken en intelligente gesprekken naar doen en daadkracht kan gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maar waar ligt het dan aan... zijn inzet? zijn lulgrootte?
Ik denk wel dat als ik seks met iemand zou hebben die echt echt iets zou hebben waar ik op zou afknappen er een relatie voor mij ook niet meer inzit.
Vraag rond in de stad, jeweet, gewoon foto mee nemen en aan iedereen vragen; Heb jij haar geneukt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
En zulke dingen.
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.
Wil het graag weten.
Mvg NN
Meisjes beginnen gemiddeld op hun elfde met hun eerste zoentje in het park, jongens pas op hun 13e. Dit verschil blijft opmerkelijk genoeg in stand: ook als ze op hun 30e ongeveer (momenteel gemiddeld) hun eerste kind krijgen is de vader meestal iets ouder. Ik snapte dat vroeger niet echt, maar ik merk gewoon dat meisjes en vrouwen zich gewoon aangetrokken voelen tot (iets) oudere mannen en mannen tot (iets) jongere vrouwen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:12 schreef Bryanjz het volgende:
[..]
Bit off-topic; was het niet andersom? Ik lees en hoor altijd dat vrouwen oas echt seksueel los komen ('ze vinden hunzelf'') op hun 30ste, en jongens willen het graag zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk, en worden wat minder op latere leeftijden.
Als advies, we kunnen waarschijnlijk niks zeggen. We kennen dat meisje niet goed genoeg. Je moet het uittesten, blijven vragen, en gewoon proberen. Als je echt twijfelt, probeer niet te veel emotie in haar te stoppen (Dus word niet meteen TE attached to her) en je komt erachter. Misschien heeft ze veel boys gehad en wilt ze nu iets serieus? Who knows. Gebruikte vagina x). Zie je niet, pas na een aantal kinderen kan je het verschil wat meer merken.
LOLquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef -Phineas- het volgende:
Zolang ze geen relatie heeft is ze geen slet. Zij mag zelf bepalen met wie ze allemaal in bed duikt zolang ze maar single is.
Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, je moet dit juist proberen - geeft ze makkelijk toe? Dikke kans dat je met een slet hebt te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef erodome het volgende:
Het is eigenlijk heel erg simpel, wil je geen "slet", neuk dan je dates waarmee je misschien verder wil niet op de eerste date, leer elkaar dan eerst kennen.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:53 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, je moet dit juist proberen - geeft ze makkelijk toe? Dikke kans dat je met een slet hebt te maken.
En jij met haar. Hypocriet!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Wederom een persoonlijke aanval, na een inhoudsloos betoog voor de slet. Kun je het enigszins volwassen houden?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Maarja, uit alles wat jij schrijft blijkt dat jij een voorkeur hebt voor een vrouw zonder zelfwaarde, die jij lekker rond kan pushen.
Ja maar, ja maar! Hij is een man. Dat is zooooo anders!quote:
O ja. Sorry.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar! Hij is een man. Dat is zooooo anders!
Daar zat geen betoog voor de slet in. Dat is wat jij graag wil lezen en met je reactie onderstreep je enkel maar wat ik in die laatste zin zeg.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wederom een persoonlijke aanval, na een inhoudsloos betoog voor de slet. Kun je het enigszins volwassen houden?
Waarom ga je het weer op de persoon spelen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Je moet niet zo aangebrand doen als je zelf die kaart ook steeds speelt. Met je slet gespot reactie's e.d.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarom ga je het weer op de persoon spelen?
belooftquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet niet zo aangebrand doen als je zelf die kaart ook steeds speelt. Met je slet gespot reactie's e.d.
Als jij beloofd niet meer op de man te spelen zal ik het ook niet meer bij jou doen.
Lijkt mij een prima uitgangspunt. Agree to disagree en houd het algemeen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef erodome het volgende:
Je moet niet zo aangebrand doen als je zelf die kaart ook steeds speelt. Met je slet gespot reactie's e.d.
Als jij beloofd niet meer op de man te spelen zal ik het ook niet meer bij jou doen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Lekker hypocriet. En met zijn tweeën 1 fles leegdrinken, word je daar dronken van? Of was het whisky.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Dude ik zelf was ook dronken...
Was niet dat ik haar ging dronken voeren.
Was gewoon chillen met alcohol erbij.
en van het een kwam het ander.
Dat zou heel fijn zijn, dan zal ik ook daarin mijn leven beteren.quote:
Of gewoon omdat ze seks heel fijn vind maar nog geen behoefte had aan een vaste relatie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:46 schreef Teydelyk het volgende:
Het zit vooral in het WAAROM.
Waarom heeft ze zo veel verschillende partners gehad?
-onzekerheid, meisjes die hun waarde linken aan de aantrekkelijkheid/het gemak waarmee ze jongens in bed kunnen krijgen.
-behoefte aan variatie - snel verveeld, geen relatiemateriaal dus..
-bindingsangst
Daarnaast, zoals ik al vaak zat heb herhaald in dit topic, liegen de statistieken niet: hoe meer partners een vrouw heeft gehad, hoe kleiner de kans op een succesvol huwelijk.
Waarom niet met een partner dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of gewoon omdat ze seks heel fijn vind maar nog geen behoefte had aan een vaste relatie.
Zelfs als je hier rekening mee houdt zit er een duidelijke neerwaardse trend in, zoals ik ook al eerder heb gezegd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:
Overigens het probleem met die statistieken is dat als je bv kijkt naar de gelovigen, in die wereld is het al not done om te scheiden an sich, dus dat heeft niks met de seksuele activiteiten te maken.
Daarnaast is het vaak dat vrouwen die seksueel wat vrijer zijn wat zelfverzekerder zijn, weten wat ze willen en niet snel over zich heen laten lopen.
Ik denk dat die cijfers dus niks te maken hebben met het genoemde aantal seksuele activiteiten maar meer met karakter.
Omdat ze geen relatie wil en het dan toch verdacht veel op een relatie gaat lijken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:55 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarom niet met een partner dan?
Hmmmmm....quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
En zulke dingen.
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.
Wil het graag weten.
Mvg NN
kom je wel een beetje dom over zegquote:hoe ziet een veel gebruikte vagina uit?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
quote:Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.
Spanning en nog niet de goede tegengekomen voor een relatie, beetje zonde om dan jezelf seks te ontzeggen als je ervan geniet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:46 schreef Teydelyk het volgende:
Het zit vooral in het WAAROM.
Waarom heeft ze zo veel verschillende partners gehad?
-onzekerheid, meisjes die hun waarde linken aan de aantrekkelijkheid/het gemak waarmee ze jongens in bed kunnen krijgen.
-behoefte aan variatie - snel verveeld, geen relatiemateriaal dus..
-bindingsangst
Daarnaast, zoals ik al vaak zat heb herhaald in dit topic, liegen de statistieken niet: hoe meer partners een vrouw heeft gehad, hoe kleiner de kans op een succesvol huwelijk.
Vrouwen die bang zijn voor een relatie, ook geen goed teken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat ze geen relatie wil en het dan toch verdacht veel op een relatie gaat lijken.
En kom op zeg, of je nu 5 verschillende lullen in je hebt gehad via ons of 500 keer dezelfde lul in een relatie, wat een gedoe om niks zeg.
Bang zijn? Eerder (nog) gewoon helemaal geen trek hebben in vastigheid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Teydelyk het volgende:
Vrouwen die bang zijn voor een relatie, ook geen goed teken.
Waarom trek jij alles in het negatieve? Waarom ga jij er vanuit dat ze bang is? Geen behoefte aan is namelijk iets heel anders dan bang zijn voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Vrouwen die bang zijn voor een relatie, ook geen goed teken.
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij sletten zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Koettie het volgende:
[..]
Spanning en nog niet de goede tegengekomen voor een relatie, beetje zonde om dan jezelf seks te ontzeggen als je ervan geniet.
Jeetje man, jij overdenkt echt alles veel te veel!quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij jou zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Als een vrouw geen partner heeft mag ze geen sex?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:55 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarom niet met een partner dan?
Omdat ik kieskeuriger ben over de man waarmee ik mijn leven wil delen dan met wie ik in bed lig?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij jou zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Met als verschil dat een relatie niet betekend dat er geen seks meer is. Dus het persoon dat van seks houdt en het idd zou missen als dat wegviel heeft geen probleem in een goede relatie, want die heeft regelmatig seks. In verreweg de meeste gevallen een stuk vaker dan bij de losse contacten, want een niet overdreven 3 keer per week is veel meer dan de gemiddelde losbol via losse contacten krijgt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij sletten zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Sletvrees komt volgens mij gewoon voort uit het simpele feit dat mannen graag willen dat het kind dat ze maken bij een vrouw ook echt van hén is en niet van iemand anders. Dit is gewoon een "programmeerregel" die bij de menselijke schepping is ingegeven. Persoonlijk kan het seksuele verleden van een vrouw me niet heel erg boeien, maar als ik een vriendin heb wil ik wel dat haar hartje voor mij klopt. Sletten hebben de nare eigenschap dat het hen allemaal niet zoveel uitmaakt wie of wat er verliefd op hen is: ze gaan toch wel met iedereen naar bed die zich in een straal van 500 meter om hun heen bevindt. En daar heb ik dus persoonlijk wat tegen, niet omdat ze seks hebben maar omdat ze gevoelens kwetsen. En nogmaals dit geldt ook voor mannen die hetzelfde doen! Er zijn best veel loverboy's die er ook een genoegen in scheppen om hun slachtoffers mentaal en fysiek uit te buiten. Daar kan ik me ook over kwaad maken!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar zat geen betoog voor de slet in. Dat is wat jij graag wil lezen en met je reactie onderstreep je enkel maar wat ik in die laatste zin zeg.
Daar zat vooral een betoog in voor de zelfbewuste, intelligente vrouw die ook niet zo van het losbollen is. Die er zo snel als een haas vandoor is als mannen zulke spelletjes gaan spelen, die niet zit te wachten op iemand die ze test en pushed. Die wil iemand die oprecht is.
Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Misschien zijn haar bedpartners ook wel op één hand te tellen. Waarom zou zij wel een slet moeten zijn alleen omdat ze gelijk met jou het bed in dook, maar ben jij geen slet ondanks dat jij gelijk met haar het bed in dook?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Ik ken ook intelligente en zelfbewuste vrouwen die losbollen. Die zijn ook oprecht.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef erodome het volgende:
Daar zat vooral een betoog in voor de zelfbewuste, intelligente vrouw die ook niet zo van het losbollen is. Die er zo snel als een haas vandoor is als mannen zulke spelletjes gaan spelen, die niet zit te wachten op iemand die ze test en pushed. Die wil iemand die oprecht is.Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Klopt, maar in dit geval ging het even over degene die niet losbollen. Die vrouwen stoot je af door spelletjes te spelen en te pushen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:16 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Ik ken ook intelligente en zelfbewuste vrouwen die losbollen. Die zijn ook oprecht.
Dit inderdaad. Leven en laten leven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:30 schreef Gray het volgende:
Sletterigheid vind ik gedrag, geen aantal. En met dat sletterig zijn is niets mis, zolang hij/zij doet waar diegene zin in heeft, en het niemand kwetst.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe een veel gebruikte vagina eruit ziet? Nou als de vellen eraan hangen zou ik t niet meer doen
een hoerenloperquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:12 schreef Floxen het volgende:
[..]
Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die gemakkelijk vrije seks heeft.
Ze neukt op de eerste date: BINGOquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
En zulke dingen.
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.
Wil het graag weten.
Mvg NN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |