abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155458850
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.

Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.

Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.

Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.

En zulke dingen.

Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.

Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
hoe ziet een veel gebruikte vagina uit?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.

Wil het graag weten.

Mvg NN
pi_155458887
Hoe een veel gebruikte vagina eruit ziet? Nou als de vellen eraan hangen zou ik t niet meer doen _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_155458913
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe een veel gebruikte vagina eruit ziet? Nou als de vellen eraan hangen zou ik t niet meer doen _O-
Bedoel je de schaamlippen? want ze heeft best wel grote ja.
pi_155458920
Als er eelt op zit dan weet je genoeg!
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:23:03 #5
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_155458928
Als je nu een slet neemt, heeft ze wel lekker veel ervaring in bed
geen.
pi_155458929
AUB serieuze reacties.
pi_155458941
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:23 schreef NegroideNeger het volgende:
AUB serieuze reacties.
Nou vooruit, jij kan beter single blijven. Hopelijk maak je het snel uit met je vertrouwings problemen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:26:39 #8
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_155458964
Heet ze Patricia?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_155458990
Wat zegt je gevoel ervan? Krijg je een solide indruk, heeft ze karakter, heeft ze over dingen nagedacht, is ze serieus naar bepaalde dingen toe.

Als de antwoorden voor jou goed voelen geeft je dat wel een indruk.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_155459009
Is ze onzeker?
pi_155459011
'Normaal doe ik dit niet zomaar hoor, jij bent speciaal'.
pi_155459042
Alleen onzekere meisjes kunnen slet zijn, bij de knappe zelfverzekerde het dan seksueel bewust.
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:30:57 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_155459047
Voor meiden die uit zichzelf zeggen dat ze geen slet zijn, moet je oppassen natuurlijk.

Verder een redelijk goed trolltopic
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:31:11 #14
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_155459051
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.
Dat is wel lekker makkelijk, hè? "Maar ja, zo ben ik".

Dus jij zegt gewoon, "zo ben ik", en dan denk je allemaal slechte dingen over je vriendin, en zij moet zich verdedigen tegenover al die kutzooi die in jouw hoofd zit?

Werk liever aan jezelf.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_155459097
Lekker respectloos tegenover je meisje om haar de eerste avond al te MISBRUIKEN!
pi_155459099
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
Zulke dingen zegt ze indd...
pi_155459106
Ik wilde iets schrijven maar nee.
Ik hou het bij :') :')
pi_155459108
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Adames het volgende:
Is ze onzeker?
Ja heel erg.
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 10:34:26 #19
441859 crew  Lenny77
pi_155459119
Nou... Jij bent natuurlijk de eerste avond OOK met haar naar bed geweest hè. Het is niet dat jij de boot zedig hebt afgehouden. Dus dan ben je sowieso hetzelfde...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:34:33 #20
92279 N.icka
Windforce 11
pi_155459121
Vraag het haar gewoon :p
pi_155459138
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef hoas het volgende:
Lekker respectloos tegenover je meisje om haar de eerste avond al te MISBRUIKEN!
Eh ze wou zelf drinken...
pi_155459143
Oké toch een vraag. Jij ging met haar naar bed. Ben jij een slet?
pi_155459145
Laten we eens dieper duiken.. Wat verwacht jij van een relatie verder?
pi_155459151
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:34 schreef Lenny77 het volgende:
Nou... Jij bent natuurlijk de eerste avond OOK met haar naar bed geweest hè. Het is niet dat jij de boot zedig hebt afgehouden. Dus dan ben je sowieso hetzelfde...
Opzij gespot. Goed topic wel dit
pi_155459164
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Zulke dingen zegt ze indd...
Dan is ze een vieze slet. Was het wel lekker?
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:37:09 #26
92279 N.icka
Windforce 11
pi_155459168
Wat is er trouwens mis met een slet ?
pi_155459170
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:35 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Eh ze wou zelf drinken...
Ja en dan kruip jij ermaar op, sex met een dronken meid is not done, sowieso dronken meiden, bah!
pi_155459176
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:35 schreef Koettie het volgende:
Oké toch een vraag. Jij ging met haar naar bed. Ben jij een slet?
Kan, misschien wel misschien niet..
Maar dat was niet mijn vraag.
pi_155459183
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:37 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Kan, misschien wel misschien niet..
Maar dat was niet mijn vraag.
Maar waarom zou het dan belangrijk zijn of zij het wel is?

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten he ;)
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:38:49 #30
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_155459186
Heb je dr wel even helemaal uitgewoond met die donkere kinderarm?
pi_155459201
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:38 schreef Koettie het volgende:

[..]

Maar waarom zou het dan belangrijk zijn of zij het wel is?

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten he ;)
Misschien wil hij liever geen relatie met een slet. Kan toch?
pi_155459243
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien wil hij liever geen relatie met een slet. Kan toch?
Jawel, ik vraag me alleen af wat het verschil dan is. Hoe is dat bij hem prima en bij zijn vriendin niet prima?

Also, hoe ziet een veel gebruikte piemel eruit??
pi_155459247
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:37 schreef hoas het volgende:

[..]

Ja en dan kruip jij ermaar op, sex met een dronken meid is not done, sowieso dronken meiden, bah!
Dude ik zelf was ook dronken...
Was niet dat ik haar ging dronken voeren.
Was gewoon chillen met alcohol erbij.
en van het een kwam het ander.
pi_155459260
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Wat verwacht jij zelf van een relatie? Wat zijn de meest waardevolle eigenschappen die je zoekt?
pi_155459261
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef Koettie het volgende:

[..]

Jawel, ik vraag me alleen af wat het verschil dan is. Hoe is dat bij hem prima en bij zijn vriendin niet prima?

Wie zegt dat ik een slet ben?
Ken je mij persoonlijk om zoiets te kunnen zeggen?
pi_155459285
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef Koettie het volgende:

[..]

zoals mijn 30cm denk ik. Best goed
pi_155459293
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Ik zeg het niet, het was een vraag. Maar wat maakt haar dan een potentiele slet na een avond seks en jezelf niet? :P Ben gewoon benieuwd.
pi_155459349
Waarom mogen mannen wel een halve stad neuken maar een vrouw niet?
Jij dook er net zo goed het bed mee in dus niet zeuren.
En zolang ze je trouw is wat maakt het dan uit?

En een veel gebruikte vagina herkennen?
Als er eelt op de lippen zit.
Life is a highway...let's ride it!
pi_155459502
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:37 schreef N.icka het volgende:
Wat is er trouwens mis met een slet ?
Groter risico op een geslachtsziekte en mensen met veel sekspartners kunnen zich minder goed binden/hechten aan een partner. Daarnaast kan het ook een indicatie zijn van mentale problemen.
pi_155459564
Wat is überhaupt een slet. 5 partners? 10? Een per jaar?
pi_155459583
Grote oorbellen in haar oor? Indien 'ja' -> slet
U MAD?
pi_155459606
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:05 schreef Koettie het volgende:
Misschien heeft het meer te maken met de instelling van de persoon? Je kunt met iedereen het bed delen, maar wat deel je eigenlijk is de vraag. Het is dan gereduceerd tot lust in principe. De vraag is dus of iemand op zoek is naar een relatie met diepgang en commitment, of slechts heel oppervlakkige zaken als seks zonder intimiteit.

Zonder er verder een waardeoordeel aan te hangen moet je jezelf de vraag stellen waar je naar zoekt, als persoon zelf, of als de ander in de vorm van een partner.
pi_155459639
quote:

[..]

Ik snap niet waarom jij haar loosdoos de eerste dag wel mag witten, maar jij vind dat ze niet gewit mag worden op haar eerste dag door een jongen. Wat zegt dit over jou, dat jij je loospook overal in stopt?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_155459644
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:05 schreef Koettie het volgende:
Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die gemakkelijk vrije seks heeft.

Maar hoe je dat bij een man noemt, geen idee.
pi_155459647
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:09 schreef I-care het volgende:

[..]

Misschien heeft het meer te maken met de instelling van de persoon? Je kunt met iedereen het bed delen, maar wat deel je eigenlijk is de vraag. Het is dan gereduceerd tot lust in principe. De vraag is dus of iemand op zoek is naar een relatie met diepgang en commitment, of slechts heel oppervlakkige zaken als seks zonder intimiteit.

Zonder er verder een waardeoordeel aan te hangen moet je jezelf de vraag stellen waar je naar zoekt, als persoon zelf, of als de ander in de vorm van een partner.
Maar die 2 zaken staan los van elkaar. Iemand die seks heeft voor de lust kan daarnaast ook gewoon prima op zoek zijn naar een relatie met diepgang en commitment.
Aangezien deze dame een relatie met de TS wil vermoed ik niet dat ze daarin alleen op zoek is naar wat oppervlakkigs.
De TS zelf had ook seks op de eerste date, is hij nu ook niet in staat tot diepgang?

Voor de ts, praat eens met haar, vraag gewoon hoe het zit. Als je dat niet kan of wil vertrouwen, is er dan wel een basis voor een relatie?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155459654
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:12 schreef Floxen het volgende:

[..]

Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die vrije seks heeft.

Wat jammer dat slet dan meteen zo negatief klinkt. Ik vind niets fout of goed aan iemand die seks heeft zonder relatie, man of vrouw. Maar TS doet dit zelf ook en nu snap ik het verschil niet meer!
pi_155459717
De spiegel. :)
pi_155459750
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Ja heel erg.
Dan slet, duidelijk
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:22:01 #49
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_155459754
Niet doen. Jullie staan er nu al overduidelijk allebei anders in, dat gaat alleen maar botsen in de toekomst. En ik denk dat ze ook wel merkt dat jij niet van losbandige meiden houdt, anders zou ze niet zo'n opmerkingen maken.
pi_155459769
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:22 schreef schrijfveer het volgende:
Niet doen. Jullie staan er nu al overduidelijk allebei anders in, dat gaat alleen maar botsen in de toekomst. En ik denk dat ze ook wel merkt dat jij niet van losbandige meiden houdt, anders zou ze niet zo'n opmerkingen maken.
Of ze is gewoon echt niet losbandig, dat kan ook nog he.
Maar als de ts haar niet op haar woord kan vertrouwen is een relatie een slecht idee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155459781
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar die 2 zaken staan los van elkaar. Iemand die seks heeft voor de lust kan daarnaast ook gewoon prima op zoek zijn naar een relatie met diepgang en commitment.
Aangezien deze dame een relatie met de TS wil vermoed ik niet dat ze daarin alleen op zoek is naar wat oppervlakkigs.
De TS zelf had ook seks op de eerste date, is hij nu ook niet in staat tot diepgang?

Voor de ts, praat eens met haar, vraag gewoon hoe het zit. Als je dat niet kan of wil vertrouwen, is er dan wel een basis voor een relatie?
Het een sluit het andere niet uit, maar geeft wel weer hoe iemand op dit moment functioneert en denkt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat men niet op zoek zou zijn naar een diepere vorm van liefde en verbondenheid.

Ik denk dat heel veel mensen er maar een beetje op los neuken terwijl ze diep van binnen zoeken naar de 'ware'. Die maar steeds niet gevonden wordt. Ik vind het een lastig onderwerp omdat er net zoveel meningen als mensen zijn, en dus ook idealen en verwachtingen.

Open relaties is ook trending bijvoorbeeld. Monogamie word dan vaak neergezet als onzekerheid en jalousie bijvoorbeeld. Open relaties als de ultieme vorm van persoonlijke ontwikkeling en ontplooiing.

Iedereen moet doen waar hij zin in heeft natuurlijk. Beide kanten hebben voor en nadelen.

Wat goed voelt voor de persoon is wat dan belangrijk is denk ik.
pi_155459788
Deze moet in myAT !
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:26:40 #53
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_155459806
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Of ze is gewoon echt niet losbandig, dat kan ook nog he.
Dat doet er toch niet toe. In TS zijn referentiekader kan dat niet door de beugel. Prima, maar dan is het beter om naar iemand op zoek te gaan waar TS het gevoel heeft dat het een net meisje is.
pi_155459812
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:23 schreef I-care het volgende:

[..]

Het een sluit het andere niet uit, maar geeft wel weer hoe iemand op dit moment functioneert en denkt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat men niet op zoek zou zijn naar een diepere vorm van liefde en verbondenheid.

Ik denk dat heel veel mensen er maar een beetje op los neuken terwijl ze diep van binnen zoeken naar de 'ware'. Die maar steeds niet gevonden wordt. Ik vind het een lastig onderwerp omdat er net zoveel meningen als mensen zijn, en dus ook idealen en verwachtingen.

Open relaties is ook trending bijvoorbeeld. Monogamie word dan vaak neergezet als onzekerheid en jalousie bijvoorbeeld. Open relaties als de ultieme vorm van persoonlijke ontwikkeling en ontplooiing.

Iedereen moet doen waar hij zin in heeft natuurlijk. Beide kanten hebben voor en nadelen.

Wat goed voelt voor de persoon is wat dan belangrijk is denk ik.
Zie dat eerder andersom, hoor maar weinig bij mensen met open relatie's dat monogame relatie's onzeker zijn e.d.. Zo denk ik zelf ook niet trouwens, zie mezelf echt niet als zoveel meer ontwikkeld omdat ik een open relatie heb.

Maar goed, daar heeft de TS verder niets aan. Wat hem betreft blijf ik erbij dat hij gewoon met haar moet praten erover, als zij zegt dat ze niet "losbandig" is dan moet hij beslissen of hij dat vertrouwt, als dat niet zo is moet hij geen relatie met haar aangaan. Want wantrouwen is een hele slechte basis voor een relatie.
Of hij dan gelijk heeft of niet doet er eigenlijk niet zoveel toe.
pi_155459863
quote:
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.

Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.

Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.

En zulke dingen.

Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.

Wil het graag weten.

Mvg NN
Kijk je moeders vagina. Dat is de enige manier ts.
pi_155459886
Vraag het haar na een fles wijn.
pi_155459922
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Zie dat eerder andersom, hoor maar weinig bij mensen met open relatie's dat monogame relatie's onzeker zijn e.d.. Zo denk ik zelf ook niet trouwens, zie mezelf echt niet als zoveel meer ontwikkeld omdat ik een open relatie heb.

Maar goed, daar heeft de TS verder niets aan. Wat hem betreft blijf ik erbij dat hij gewoon met haar moet praten erover, als zij zegt dat ze niet "losbandig" is dan moet hij beslissen of hij dat vertrouwt, als dat niet zo is moet hij geen relatie met haar aangaan. Want wantrouwen is een hele slechte basis voor een relatie.
Of hij dan gelijk heeft of niet doet er eigenlijk niet zoveel toe.
Het is in feite een pure vorm van individualiteit omdat je elkaar vrij laat, dat is een ideaal. Ik vertrouw en respecteer jou in die mate dat ik je optimaal wil laten genieten van iedereen. Dat is het principe zover ik het snap, je hebt als mens lusten en aantrekkingskracht naar de andere sekse of dezelfde, whatever. En die vruchten ga je samen plukken. Dat is de meerwaarde van de open relatie.

Het is maar net hoe je daar instaat.

Vertrouwen is inderdaad een groot goed in een relatie. Liever iemand die open en eerlijk is over zijn of haar lusten dan iemand die achter je rug hetzelfde vindt en doet.

TS moet zelf inderdaad bepalen of zij te vertrouwen is, en aangezien ze zelf nogal onzeker is kun je je afvragen in hoeverre zij zichzelf kan vertrouwen en standvastig genoeg is voor haar eigen keuzes.
pi_155460106
LOL, TS is een onzeker mannetje.
pi_155460137
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:37 schreef I-care het volgende:

[..]

Het is in feite een pure vorm van individualiteit omdat je elkaar vrij laat, dat is een ideaal. Ik vertrouw en respecteer jou in die mate dat ik je optimaal wil laten genieten van iedereen. Dat is het principe zover ik het snap, je hebt als mens lusten en aantrekkingskracht naar de andere sekse of dezelfde, whatever. En die vruchten ga je samen plukken. Dat is de meerwaarde van de open relatie.

Het is maar net hoe je daar instaat.

Vertrouwen is inderdaad een groot goed in een relatie. Liever iemand die open en eerlijk is over zijn of haar lusten dan iemand die achter je rug hetzelfde vindt en doet.

TS moet zelf inderdaad bepalen of zij te vertrouwen is, en aangezien ze zelf nogal onzeker is kun je je afvragen in hoeverre zij zichzelf kan vertrouwen en standvastig genoeg is voor haar eigen keuzes.
Het is niet echt een ideaal, ik vind het fijn zo te leven, het doet mij geen pijn om de ander "vrij" te laten. Vrij tussen haakjes, want wat is vrij? Ook in mijn relatie heb ik verwachtingen van de ander, zou het een probleem zijn als er aan die verwachtingen niet voldaan wordt. Ik zie het gewoon als een ander smaakje, niet beter, niet minder dan een andere (monogame) keuze.

Weet niet of je dit nu bij die meid neer moet leggen, denk dat de TS zelf een fiks onzekerheidsprobleem heeft en een vertrouwensprobleem. Het is niet zo handig zoveel naar de ander te kijken hierin, hij kan beter zijn eigen problemen oplossen.
pi_155460243
Tip voor de volgende keer;

Als je serieus wil zijn met een meisje, ga je niet meteen liggen neuken, maar leer je haar eerst een tijdje kennen. Je bent zelf ook niet bepaald relatiemateriaal.
pi_155460257
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:57 schreef Myrr het volgende:

Als je serieus wil zijn met een meisje, ga je niet meteen liggen neuken, maar leer je haar eerst een tijdje kennen. Je bent zelf ook niet bepaald relatiemateriaal.
En dit idd!
pi_155460266
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is niet echt een ideaal, ik vind het fijn zo te leven, het doet mij geen pijn om de ander "vrij" te laten. Vrij tussen haakjes, want wat is vrij? Ook in mijn relatie heb ik verwachtingen van de ander, zou het een probleem zijn als er aan die verwachtingen niet voldaan wordt. Ik zie het gewoon als een ander smaakje, niet beter, niet minder dan een andere (monogame) keuze.

Weet niet of je dit nu bij die meid neer moet leggen, denk dat de TS zelf een fiks onzekerheidsprobleem heeft en een vertrouwensprobleem. Het is niet zo handig zoveel naar de ander te kijken hierin, hij kan beter zijn eigen problemen oplossen.
Dat laatste is zeker goed advies. Twee mensen die beiden 'dezelfde' problemen ondervinden zullen het veel moeilijker hebben om elkaar bij te staan en helpen, en zodoende een goeie realtie beleven. Daarnaast zoekt iedereen naar liefde en partnerschap. En wanneer ben je er klaar voor? Dat vind ik altijd moeilijk om concreet te maken. Ervaringen en open minded en leergierig opstellen zorgt vaak voor groei en dus uiteindelijk oplossing van het probleem.

Hoe werk je aan een probleem zonder blootstelling aan ervaringen? Dat is het lastige, even een paar gesprekken met een psych lost echt niet veel op, dan kun je net zo goed hier adviezen tot je nemen en zodoende kennis en wijsheid op doen.

Wisdom is applied knowledge.
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:00:25 #63
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_155460294
quote:
_O-
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_155460296
quote:

Tip: je kan best meteen neuken en serieus zijn. Een echte match is een echte match.
pi_155460319
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:00 schreef Rucola het volgende:

[..]

Tip: je kan best meteen neuken en serieus zijn. Een echte match is een echte match.
Dit. Mijn vriend begon als losse scharrel, zoals zoveel. Maar vriend ligt nu ziek op de bank met een deken want hij is nooit meer weggegaan. Wel of geen seks de eerste paar keer, hij had hier toch wel gelegen. O+
pi_155460320
quote:

[..]

Dat ja. Alsof na seks iemand opeens minder interessant zou zijn :')
Conscience do cost.
pi_155460336
Kan, als het uit een scharrel ontstaat inderdaad. Dat is niet hetzelfde als een bewuste date met potentie tot een relatie. Het een sluit het ander niet uit natuurlijk, dus niet zo zwart wit doen. Ik zeg alleen dat als je uit bent op iets serieus, het tactischer is om elkaar eerst te leren kennen in plaats van meteen te gaan neuken en je dan af te vragen of het een slet is. Je kent die persoon heel zijn/haar normen en waarden nog niet, die leer je kennen door elkaar te leren kennen zodat je een beetje kunt peilen of een persoon bij jou past ja of nee.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2015 12:09:18 ]
pi_155460407
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:02 schreef Myrr het volgende:
Kan, als het uit een scharrel ontstaat inderdaad. Dat is niet hetzelfde als een bewuste date met potentie tot een relatie.
Voor dat laatste gaat dat net zo hard op hoor.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155460414
quote:

[..]

Maar bij de TS kan dat blijkbaar niet, die dan gelijk denkt dat de meid in kwestie een slet is. Aangezien hij zo denkt kan hij beter ook zelf leven wat hij preekt en is het voor zijn onzekerheid beter iemand eerst wat beter te leren kennen.
pi_155460440
Kijk naar je moeder, dan weet je het. :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:09:39 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155460450
quote:

[..]

Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die gemakkelijk vrije seks heeft.

Hetzelfde, al zou ik beide geen slet noemen eigenlijk. Als je van seks geniet en blijkbaar een relatie aan wil gaan, maakt het dan wat uit met hoeveel de ander of jijzelf her bed in gedoken is? Verder is TS natuurlijk een beetje hypocriet dat hij zelf wel meteen seks met haar wil, maar zij dat alleen 'zo makkelijk' met hem moet willen hebben. Zo werkt het natuurlijk niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155460729
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:09 schreef yats het volgende:

[..]

Hetzelfde, al zou ik beide geen slet noemen eigenlijk. Als je van seks geniet en blijkbaar een relatie aan wil gaan, maakt het dan wat uit met hoeveel de ander of jijzelf her bed in gedoken is? Verder is TS natuurlijk een beetje hypocriet dat hij zelf wel meteen seks met haar wil, maar zij dat alleen 'zo makkelijk' met hem moet willen hebben. Zo werkt het natuurlijk niet.
Wanneer is iemand voor jou een slet dan? Ikzelf heb pas seks als er al een relatie is en ik verwacht dat mijn vriend ook zo'n mentaliteit heeft. Maar ja, als ik echt verliefd ben en met hem verder wil, zal ik niet moeilijk doen over zijn verleden.

Maar ik begrijp TS wel. Sommigen willen geen vrouw waar zoveel al is geweest.
pi_155460828
quote:

En zulke dingen.

Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.

Wil het graag weten.

Mvg NN
als ze met hun kontje lopen te paraderen en korte strakke truitjes aan hebben waarin je hun borsten ziet zitten :r

Ja en dus ook als ze direct met je naar bed gaat :r
Een echte dame doet dat niet.
5 Ferrari's op videoband!
pi_155460935
Nee, een echte dame gaat pas op dag 2 met je naar bed omdat ze in de libelle hebben gelezen dat dat zo hoort.
Conscience do cost.
pi_155461028
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:36 schreef ems. het volgende:
Nee, een echte dame gaat pas op dag 2 met je naar bed omdat ze in de libelle hebben gelezen dat dat zo hoort.
Nee pas als je getrouwd bent, en je weet dat de jongen echt voor jou kiest om wie je bent, en niet om je gleufje daar in je broek en daarna zie je hem nooit meer.
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:48:39 #76
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155462691
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:25 schreef Floxen het volgende:

[..]

Wanneer is iemand voor jou een slet dan? Ikzelf heb pas seks als er al een relatie is en ik verwacht dat mijn vriend ook zo'n mentaliteit heeft. Maar ja, als ik echt verliefd ben en met hem verder wil, zal ik niet moeilijk doen over zijn verleden.

Maar ik begrijp TS wel. Sommigen willen geen vrouw waar zoveel al is geweest.
Ik denk niet in hokjes. Ieder moet voor zichzelf weten hoe hij/zij zijn/haar leven indeelt/leeft en andersom hoop ik ook dat mensen mij niet op mijn leven beoordelen. En nee, ik heb geen 'sletverleden', ik kan mijn bedpartners nog op 1 hand tellen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155463236
Hoe herken ik een slet ..?

Waarschijnlijk moet ik hem of haar dan meerdere keren in één week tegenkomen, waarbij hij of zij elke keer door 1 of meerdere personen bevredigd wordt, al roepende "ik ben een slet!"

Anders zou ik dat denk ik niet zo snel serieus over iemand durven te zeggen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 23 augustus 2015 @ 14:22:53 #78
432997 Ven1972
Man met humor
pi_155463652
Ik dacht dat alle hoeren ook sletten waren, is ook zo of niet? Eerlijk gezegd kan ik met iedere vrouw meteen naar bed gaan, als ze dat ook wil, gewoon neuken voor de lust of bevrediging van ons allebei. In ieder geval is het zo dat een slet bijna niet te herkennen door lichaamstaal van een vrouw. Want TS neukte met een dronken vrouw, dat is wat anders dan een normale seksbeurtje. Ik denk dat TS haar dronken heeft gevoed om zijn seksuele lusten bevredigen met haar, misschien tegen haar wil, is volgens mij gewoon misbruik maken van haar.
Humor, serieus en vrolijk!
  zondag 23 augustus 2015 @ 14:57:50 #79
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155464464
quote:

Wat een dom advies. Je moet juist zo veel mogelijk pushen als man, geeft ze makkelijk toe dan heb je met een slet te maken.

Als je niet gaat pushen, weet je nog steeds niet of ze nou wel of niet een slet is.

Schuldig tot het tegendeel is bewezen is de beste policy TS. Je kunt op het eerste gezicht niet zomaar zeggen of iemand een slet is of niet. Leer haar, haar vriendinnnen, omgeving en gewoontes kennen en dan kun je pas een oordeel vellen.

Reismeisjes, party animals en junkies zijn wel per definitie sletten.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_155465075
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:57 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Wat een dom advies. Je moet juist zo veel mogelijk pushen als man, geeft ze makkelijk toe dan heb je met een slet te maken.

Als je niet gaat pushen, weet je nog steeds niet of ze nou wel of niet een slet is.

Schuldig tot het tegendeel is bewezen is de beste policy TS. Je kunt op het eerste gezicht niet zomaar zeggen of iemand een slet is of niet. Leer haar, haar vriendinnnen, omgeving en gewoontes kennen en dan kun je pas een oordeel vellen.

Thanks man eindelijk goede advies.
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:21:00 #81
431144 Teydelyk
pi_155465159
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:19 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Thanks man eindelijk goede advies.
Laat overigens niemand je vertellen dat je geen eisen mag vertellen m.b.t. het aantal partners en het gemak waarmee jouw vriendin seks heeft/heeft gehad. Vooral sletten zullen dit zo hard mogelijk in jouw oren proberen te schreeuwen maar de statistieken liegen niet: hoe meer partners ze gehad heeft, hoe kleiner de kans dat ze met een monogame relatie tevreden zal zijn.
pi_155465395
Vraag eens of ze zin heeft in een trio met 2 van je vrienden waarbij jij toekijkt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:39:58 #83
432997 Ven1972
Man met humor
pi_155465906
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:27 schreef marsan het volgende:
Vraag eens of ze zin heeft in een trio met 2 van je vrienden waarbij jij toekijkt.
Is ook geil, maar ze moeten zelf weten of ze dat willen.
pi_155466077
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:39 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Is ook geil, maar ze moeten zelf weten of ze dat willen.
Ja, maar als ze meteen reageert met een lijstje van 6 van je vrienden als suggestie heb je wel een idee.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:50:43 #85
432997 Ven1972
Man met humor
pi_155466256
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:44 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja, maar als ze meteen reageert met een lijstje van 6 van je vrienden als suggestie heb je wel een idee.
Je bedoelt met dat mensen die paar hele goede vrienden zoekt voor een triootje voor vriendin of een vriend? Zeker weten doen bijna alle Nederlanders ook, maar alleen gebeurt volgens mij in het weekend waar mogelijk op een zaterdagavond of zondag valt. Of door de weeks kan het ook gebeuren.

Ik zelf ben ook voor in een trio of kwartet, maar dan met mensen die ik vertrouw.
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:58:19 #86
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155466523
Jij bent ook gelijk met haar het bed in gedoken. Wat maakt dat van jou?

Een baas? :') Hoe oud ben je nou?
pi_155467540
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:57 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Hypocrisie op z'n best dit.
  zondag 23 augustus 2015 @ 16:28:01 #88
431144 Teydelyk
pi_155467563
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hypocrisie op z'n best dit.
Leg eens uit dan
pi_155467726
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:28 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Leg eens uit dan
Hoeveel sekspartners heb je zelf gehad?
  zondag 23 augustus 2015 @ 16:37:23 #90
431144 Teydelyk
pi_155467811
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoeveel sekspartners heb je zelf gehad?
Veel sekspartners hebben gehad =/= een slet zijn.
pi_155468667
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:37 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Veel sekspartners hebben gehad =/= een slet zijn.
Toch vreemd dat je dat in een ander topic problematisch vindt en dat een reden zou zijn om iemand af te wijzen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:05:01 #92
431144 Teydelyk
pi_155468690
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Toch vreemd dat je dat in een ander topic problematisch vindt en dat een reden zou zijn om iemand af te wijzen.
Quote eens?
pi_155468803
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:05 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Quote eens?
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:01 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Omdat ik graag wil weten of seks voor jou hetzelfde betekent als voor mij. Omdat onderzoeken bewijzen dat vrouwen die gewend zijn aan het hebben van veel verschillende sekspartners geen relatiemateriaal zijn.
En die post daarboven.
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:45:12 #94
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_155470050
Als je als man wil dat een vrouw zedelijk is, dan moet je 'm zelf ook in de broek houden en je zedelijk gedragen. Alcohol of wat dan ook is geen excuus. Gedraag je naar wat je ook van een ander verlangt. Niemand zit te wachten op een hypocriet persoon. Meten met twee maten omdat het je zo lekker makkelijk uitkomt is gewoon triest. :')
pi_155470244
Dacht dat negers en oppervlakkige (blanke) sletten een excellente combinatie vormden.
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:53:03 #96
431144 Teydelyk
pi_155470277
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:51 schreef Cockwhale het volgende:
Dacht dat negers en oppervlakkige (blanke) sletten een excellente combinatie vormden.
Je hebt te veel porno gekeken
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:53:17 #97
431144 Teydelyk
pi_155470284
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

En die post daarboven.
Lees de rest van het topic dan ook, ipv dingen uit de context te halen.
pi_155470318
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:53 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Je hebt te veel porno gekeken
Ik kijk nooit neger porno. Is pure inductie dit.
  zondag 23 augustus 2015 @ 18:16:41 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155471027
dus zij gaat met jou naar bed en is dus de slet...

volgens mij ben jij de manhoer hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 23 augustus 2015 @ 18:56:09 #100
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155472328
Prima als de 'eis' hebt dat een dame niet de halve stad heeft geneukt, maar wees dan zelf ook niet zo'n type. Soort zoekt soort. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155473533
quote:
6s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
Prima als de 'eis' hebt dat een dame niet de halve stad heeft geneukt, maar wees dan zelf ook niet zo'n type. Soort zoekt soort. :)
Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.

Mijn bed partners zijn op 1 hand te tellen. ik ben niet zo een playboy type jongen. Dus ik weet niet waar jullie al deze info vandaan halen?..
pi_155473593
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.

Mijn bed partners zijn op 1 hand te tellen. ik ben niet zo een playboy type jongen. Dus ik weet niet waar jullie al deze info vandaan halen?..
Je ging de eerste dag met haar naar bed. Daarom vroeg je je af of ze geen slet was. Maar jij deed het ook.
pi_155473608
Boeit mij wat iemand met haar lichaam doet. Moet ze zelf weten. Ik kan me voorstellen dat een vrouw graag zo veel mogelijk van haar lichaam geniet. Waarom moet dat veroordeeld worden? 'Slet' is toch niets meer dan een sociaal controlemiddel, dat in het bijzonder door mannen gebruikt wordt die geen seks kunnen krijgen, zelfs niet met een 'slet'.

Halve stad geneukt? Boeiend, voel je niets van en de ervaring maakt haar vast heel goed in bed. En wat voor keuze heb je? Alsof je iets beters te doen hebt op vrijdagavond. Zelfs de meest voorbeeldige vrouwen met slechts enkele relaties zijn honderden keren in alle hoeken en gaten genomen. Boeit die paar kerels extra toch ook niet meer.
pi_155473731
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef Drieklank het volgende:
Boeit mij wat iemand met haar lichaam doet. Moet ze zelf weten. Ik kan me voorstellen dat een vrouw graag zo veel mogelijk van haar lichaam geniet. Waarom moet dat veroordeeld worden? 'Slet' is toch niets meer dan een sociaal controlemiddel, dat in het bijzonder door mannen gebruikt wordt die geen seks kunnen krijgen, zelfs niet met een 'slet'.

Halve stad geneukt? Boeiend, voel je niets van en de ervaring maakt haar vast heel goed in bed. En wat voor keuze heb je? Alsof je iets beters te doen hebt op vrijdagavond. Zelfs de meest voorbeeldige vrouwen met slechts enkele relaties zijn honderden keren in alle hoeken en gaten genomen. Boeit die paar kerels extra toch ook niet meer.
Mooie post. _O_
pi_155473751
quote:

Honderden keren, wow.
pi_155473964
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Honderden keren, wow.
Meer in jouw geval. ;)

Stel: je hebt maar 1 keer per week seks in een relatie van 2 jaar. Dat is al meer dan honderd keer.

Je bent een gezonde vrouw. Je gaat zaterdagavond uit. Je komt tientallen gozers tegen die in je willen. Een van die jongens vind je best wel leuk. Dan heb je zo 52 kerels per jaar, aangenomen dat je minstens een keer per week seks wil en iedere week uitgaat. Het is taboe, maar volgens mij best realistisch. :P
pi_155473987
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:41 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Meer in jouw geval. ;)

Stel: je hebt maar 1 keer per week seks in een relatie van 2 jaar. Dat is al meer dan honderd keer.

Je bent een gezonde vrouw. Je gaat zaterdagavond uit. Je komt tientallen gozers tegen die in je willen. Een van die jongens vind je best wel leuk. Dan heb je zo 52 kerels per jaar, aangenomen dat je minstens een keer per week seks wil en iedere week uitgaat. Het is taboe, maar volgens mij best realistisch. :P
En als je dit allemaal niet doet, ben je dan een ongezonde vrouw? Of dat niet?
pi_155473993
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:41 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Meer in jouw geval. ;)

Haha, jij bent echt een optimist. Ik waardeer dat wel in mensen.
pi_155474140
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef Rucola het volgende:

[..]

En als je dit allemaal niet doet, ben je dan een ongezonde vrouw? Of dat niet?
Nee, ik bedoel dat ik het normaal vind dat je zin in seks hebt en daar ook wat mee wil doen, zonder je aan te trekken wat anderen daar van vinden. Als jij daar minder behoefte aan hebt dan ik voorstel is dat ook prima, maar jij bent dan niet de issue hier. :P

quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Haha, jij bent echt een optimist. Ik waardeer dat wel in mensen.
Leg uit! Ik was juist zo voorzichtig in mijn schatting!
pi_155474158
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
:D

'Jij bent echt snel'
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_155474216
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:45 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat ik het normaal vind dat je zin in seks hebt en dat ook wat mee wil doen, zonder je aan te trekken wat anderen daar van vinden. Als jij daar minder behoefte aan hebt dan ik voorstel is dat ook prima, maar jij bent dan niet de issue hier. :P
Het gaat niet om mij hoor, vroeg het me gewoon af. Heb zelf niet echt behoefte aan iedere zaterdag na stappen een andere vent. Puur omdat ik toch niet kan klaarkomen aangezien de meeste mannen geen verstand hebben van mijn lichaam. Als ik kon klaarkomen van enkel penetratie was ik trouwens wel helemaal losgegaan zoals jij beschreef.
  zondag 23 augustus 2015 @ 19:54:17 #112
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155474507
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:30 schreef Koettie het volgende:

[..]

Je ging de eerste dag met haar naar bed. Daarom vroeg je je af of ze geen slet was. Maar jij deed het ook.
Niet dat ik per se zeg dat je een slet bent, maar zij hoeft dat dan ook niet te zijn. Waarom zou jij je baseren op seks op de eerste date, als je dat zelf ook gedaan hebt? Je weet van jezelf dat je, ondanks die actie, een keurige jongen bent. Dan kan zij verder toch ook een keurige dame zijn? :)

quote:

Je hebt wel een punt. Mij maakt het verder ook niet zoveel uit hoeveel bedpartners iemand heeft gehad maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen toch een afknapper is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155474511
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef Rucola het volgende:

[..]

Het gaat niet om mij hoor, vroeg het me gewoon af. Heb zelf niet echt behoefte aan iedere zaterdag na stappen een andere vent. Puur omdat ik toch niet kan klaarkomen aangezien de meeste mannen geen verstand hebben van mijn lichaam. Als ik kon klaarkomen van enkel penetratie was ik trouwens wel helemaal losgegaan zoals jij beschreef.
Volgens mij is dat ook normaal en genieten veel vrouwen zonder finish. Een ander persoon kan op zich al spannend zijn. Je kunt ook een schare mannen onderwijzen en rouleren. Dan heb je je eigen harem.
pi_155474645
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:54 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook normaal en genieten veel vrouwen zonder finish. Een ander persoon kan op zich al spannend zijn. Je kunt ook een schare mannen onderwijzen en rouleren. Dan heb je je eigen harem.
Ja, kan ik niet van genieten als ik iemand net ken. Ik wil een finish. En denk dat de meeste mannen er niet zoveel van bakken, las het laatst ook weer op een prostituee haar blog en die weet er wel wat van :')

Ja, goeie misschien ga ik dat maar doen ;) Liever iemand die gewoon uit zichzelf alles perfect weet O+ Maar die zijn schaars
pi_155475028
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ja, kan ik niet van genieten als ik iemand net ken. Ik wil een finish. En denk dat de meeste mannen er niet zoveel van bakken, las het laatst ook weer op een prostituee haar blog en die weet er wel wat van :')

Ja, goeie misschien ga ik dat maar doen ;) Liever iemand die gewoon uit zichzelf alles perfect weet O+ Maar die zijn schaars
Mannen zijn gemaakt om zo snel mogelijk kinderen te maken voor je opgegeten wordt door een sabeltandtijger of ontvoerd wordt door een vijandelijke stam. Niet om jou te plezieren. Niet relevant voor de voortplanting dus niet fair om mannen daar op af te rekenen. :'(

Link naar blog? :D
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:10:39 #116
431144 Teydelyk
pi_155475141
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:08 schreef Drieklank het volgende:
Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ja, kan ik niet van genieten als ik iemand net ken. Ik wil een finish. En denk dat de meeste mannen er niet zoveel van bakken, las het laatst ook weer op een prostituee haar blog en die weet er wel wat van

Ze heeft het over zichzelf
pi_155475289
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:08 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Mannen zijn gemaakt om zo snel mogelijk kinderen te maken voor je opgegeten wordt door een sabeltandtijger of ontvoerd wordt door een vijandelijke stam. Niet om jou te plezieren. Niet relevant voor de voortplanting dus niet fair om mannen daar op af te rekenen. :'(

Link naar blog? :D
http://zondares.blogspot.nl/2012/08/doorneuken.html?m=1

Ze kunnen het over het algemeen gewoon niet, ben ik heilig van overtuigd. Niet allemaal natuurlijk. Neem het ze wel kwalijk ja :+
pi_155476005
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:14 schreef Rucola het volgende:

[..]

http://zondares.blogspot.nl/2012/08/doorneuken.html?m=1

Ze kunnen het over het algemeen gewoon niet, ben ik heilig van overtuigd. Niet allemaal natuurlijk. Neem het ze wel kwalijk ja :+
Die hoer wil bevredigd worden door haar klanten. Dat klopt niet. Dan moet ze een geld-terug regeling treffen bij voldoende genot. Het lijkt me dat ieder meisje met veel ervaring en wisselende partners zich hierin herkent, dus nu beken je kleur slablaadje. ;)
pi_155476251
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef Rucola het volgende:

[..]

Wat? Ik kan wel klaarkomen van enkel penetratie maar alsnog zou ik niet elke zaterdag een andere pakken ook al neuken ze kapottttttttt lekker....... de eerste keer seks ga ik sowieso niet klaarkomen met een man dat is niemand gelukt dat heeft verder niets te maken met wat ze in bed bakken maar meer het psychologische gedeelte bij mij. Denk dat bij jou ook wat psychologisch is? geen idee hoe ik het anders moet zien. ''hoe zou iemand alles perfect moeten weten''

BTW:

Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_155476353
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:35 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Wat? Ik kan wel klaarkomen van enkel penetratie maar alsnog zou ik niet elke zaterdag een andere pakken ook al neuken ze kapottttttttt lekker....... de eerste keer seks ga ik sowieso niet klaarkomen met een man dat is niemand gelukt dat heeft verder niets te maken met wat ze in bed bakken maar meer het psychologische gedeelte bij mij. Denk dat bij jou ook wat psychologisch is? geen idee hoe ik het anders moet zien. ''hoe zou iemand alles perfect moeten weten''

BTW:

[ afbeelding ]
Ja mooi voor jou dan. Ik dus niet. En ook mooi dat jij niet iedere zaterdagavond een man zou doen. Ik dan dus wel als ik dat zou kunnen.
pi_155476395
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:37 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ja mooi voor jou dan. Ik dus niet. En ook mooi dat jij niet iedere zaterdagavond een man zou doen. Ik dan dus wel als ik dat zou kunnen.
Ja ik snap alleen nog niet wat erachter zit bij jou... likken ze je niet of waaaaaaat? :D
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_155476564
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ja ik snap alleen nog niet wat erachter zit bij jou... likken ze je niet of waaaaaaat? :D
Geen idee, ben moeilijk te plezieren denk ik. Dus heb de one night stands opgegeven en doe het nu alleen nog met hele leuke dates, dus dat je iemand leert kennen enzo.
pi_155476837
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:40 schreef Rucola het volgende:

[..]

Geen idee, ben moeilijk te plezieren denk ik. Dus heb de one night stands opgegeven en doe het nu alleen nog met hele leuke dates, dus dat je iemand leert kennen enzo.
Dat kan ja, misschien is het anders te vlak voor je. Bij iemand leren kennen krijg je eerder verlangens lijkt me omdat je de persoon echt leuk gaat vinden en dus beetje gaat fantaseren en ''opbouwen'' naar the moment.
pi_155486425
quote:

[..]

Waarschijnlijk heeft je vriendin meer sekspartners gehad dan jij. Geeft niet, dat is de leeftijd. Vrouwen zijn namelijk gemiddeld eerder geslachtsrijp dan mannen en nemen het er dan ook van. Mannen halen dat overigens na hun 30e in. Aan het eind van een mensenleven is het aantal sexpartners van mannen en vrouwen namelijk gelijk (logisch). Je moet iemand pas beoordelen als je echt iemand gevonden hebt waarmee je je leven wil delen. In dat geval kun je sexuele exclusiviteit verlangen en terugkrijgen.
pi_155487328
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 00:26 schreef jaha het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft je vriendin meer sekspartners gehad dan jij. Geeft niet, dat is de leeftijd. Vrouwen zijn namelijk gemiddeld eerder geslachtsrijp dan mannen en nemen het er dan ook van. Mannen halen dat overigens na hun 30e in. Aan het eind van een mensenleven is het aantal sexpartners van mannen en vrouwen namelijk gelijk (logisch). Je moet iemand pas beoordelen als je echt iemand gevonden hebt waarmee je je leven wil delen. In dat geval kun je sexuele exclusiviteit verlangen en terugkrijgen.
Bit off-topic; was het niet andersom? Ik lees en hoor altijd dat vrouwen oas echt seksueel los komen ('ze vinden hunzelf'') op hun 30ste, en jongens willen het graag zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk, en worden wat minder op latere leeftijden.

Als advies, we kunnen waarschijnlijk niks zeggen. We kennen dat meisje niet goed genoeg. Je moet het uittesten, blijven vragen, en gewoon proberen. Als je echt twijfelt, probeer niet te veel emotie in haar te stoppen (Dus word niet meteen TE attached to her) en je komt erachter. Misschien heeft ze veel boys gehad en wilt ze nu iets serieus? Who knows. Gebruikte vagina x). Zie je niet, pas na een aantal kinderen kan je het verschil wat meer merken.
  maandag 24 augustus 2015 @ 02:53:04 #126
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155488555
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:45 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Dat kan ja, misschien is het anders te vlak voor je. Bij iemand leren kennen krijg je eerder verlangens lijkt me omdat je de persoon echt leuk gaat vinden en dus beetje gaat fantaseren en ''opbouwen'' naar the moment.
Hierbij is voor mij het probleem dat eenmaal in bed iemand enorm kan tegenvallen. Dus dat iemand leuk is op alle vlakken en dat er opeens geen enkele seksuele klik blijkt te zijn. Extra teleurstellend als het niet te bespreken is. En soms kan je er de vinger gewoon niet opleggen en heb je helemaal geen zin om uitvoerig te gaan bespreken hoe het beter kan. Soms is de seksuele passie er gewoon niet zo.
pi_155488577
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 02:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hierbij is voor mij het probleem dat eenmaal in bed iemand enorm kan tegenvallen. Dus dat iemand leuk is op alle vlakken en dat er opeens geen enkele seksuele klik blijkt te zijn. Extra teleurstellend als het niet te bespreken is. En soms kan je er de vinger gewoon niet opleggen en heb je helemaal geen zin om uitvoerig te gaan bespreken hoe het beter kan. Soms is de seksuele passie er gewoon niet zo.
Maaaarrr.... Maakt het dan een slet?
pi_155488580
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 02:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

Maar waar ligt het dan aan... zijn inzet? zijn lulgrootte?
Ik denk wel dat als ik seks met iemand zou hebben die echt echt iets zou hebben waar ik op zou afknappen er een relatie voor mij ook niet meer inzit.
  maandag 24 augustus 2015 @ 06:18:14 #129
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155488874
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 02:56 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Maar waar ligt het dan aan... zijn inzet? zijn lulgrootte?
Ik denk wel dat als ik seks met iemand zou hebben die echt echt iets zou hebben waar ik op zou afknappen er een relatie voor mij ook niet meer inzit.
Ehm vaak iemand die ongemakkelijk is, niet de leiding kan nemen etc. En soms ook meer een gevoel, dat je te veel op mentaal niveau met iemand zit zodat je je niet meer kan laten gaan. Dus iemand die niet van denken en intelligente gesprekken naar doen en daadkracht kan gaan.
  maandag 24 augustus 2015 @ 08:43:44 #130
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_155489475
Klinkt als een goede eerste date.
pi_155489556
<Reactie op edit>

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 24-08-2015 09:18:56 ]
Life is a highway...let's ride it!
pi_155489592
quote:

En zulke dingen.

Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.

Wil het graag weten.

Mvg NN
Vraag rond in de stad, jeweet, gewoon foto mee nemen en aan iedereen vragen; Heb jij haar geneukt?

Maakt het uit? Maakt het haar minder leuk als ze met veel mensen het bed gedeeld heeft?
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_155489687
De meeste mannen zijn tegen "sletten" voor een relatie omdat dat hun trots krenkt. Ze kunnen het niet hebben dat de vrouw meer seks heeft gehad dan zijzelf. Voornamelijk in (sub)culturen waar ze de man hoger achten dan een vrouw. 'Da ken eg nie hoor!'
pi_155489747
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 01:12 schreef Bryanjz het volgende:

[..]

Bit off-topic; was het niet andersom? Ik lees en hoor altijd dat vrouwen oas echt seksueel los komen ('ze vinden hunzelf'') op hun 30ste, en jongens willen het graag zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk, en worden wat minder op latere leeftijden.

Als advies, we kunnen waarschijnlijk niks zeggen. We kennen dat meisje niet goed genoeg. Je moet het uittesten, blijven vragen, en gewoon proberen. Als je echt twijfelt, probeer niet te veel emotie in haar te stoppen (Dus word niet meteen TE attached to her) en je komt erachter. Misschien heeft ze veel boys gehad en wilt ze nu iets serieus? Who knows. Gebruikte vagina x). Zie je niet, pas na een aantal kinderen kan je het verschil wat meer merken.
Meisjes beginnen gemiddeld op hun elfde met hun eerste zoentje in het park, jongens pas op hun 13e. Dit verschil blijft opmerkelijk genoeg in stand: ook als ze op hun 30e ongeveer (momenteel gemiddeld) hun eerste kind krijgen is de vader meestal iets ouder. Ik snapte dat vroeger niet echt, maar ik merk gewoon dat meisjes en vrouwen zich gewoon aangetrokken voelen tot (iets) oudere mannen en mannen tot (iets) jongere vrouwen.
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:36:48 #136
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155490059
Maar TS, je noemt iemand een slet en hebt het over "een gebruikte vagina". Maar wat heb je daaraan?
Als iemand met 10 mannen 1 nacht seks heeft gehad is ze dan een slet? Maar als ze slechts 1 man heeft gehad dan zeer zeker niet. Maar als ze wel 10.000 keer seks heeft gehad binnen die relatie, welke denk je dan dat het meest gebruikt is?

Maak je eens niet zo druk over haar verleden maar om wie ze is. Wat telt in dit geval is: Wat vind jij van haar? Past ze bij je? Is ze leuk genoeg voor een relatie? Boeiend als je op de eerste date seks gehad hebt, daar was je zelf bij dus als je iemand daarop veroordeelt, veroordeel dan ook jezelf.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_155493012
Het is eigenlijk heel erg simpel, wil je geen "slet", neuk dan je dates waarmee je misschien verder wil niet op de eerste date, leer elkaar dan eerst kennen.
Heb je dan nog last van wantrouwen, kijk dan eens naar jezelf, want dan ben jij degene met een probleem.

Of ik het nu goed vind om zo te denken of niet maakt niet zoveel uit, maar handel dan gewoon naar je wensen. De TS lijkt nu in de "problemen" te zitten omdat hij iets heeft gedaan wat hij normaal ook niet zomaar doet. Het kan zijn dat ze in zijn ogen een "slet" is, maar het kan ook zijn dat zij er hetzelfde instaat als hij, ook iets heeft gedaan wat ze normaal niet doet.
De enige oplossing daarvoor is praat eens met elkaar, vraag het eens op een vriendelijke manier (als je aanvallend begint heb je minder kans op de waarheid). Daarna zal de TS moeten beslissen of hij haar geloofd of niet. Blijft het wantrouwen, zoek dan iemand anders, want een relatie die op stevig wantrouwen is gebouwd gaat naar alle waarschijnlijkheid een korte en niet zo fijne relatie worden.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:30:48 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155494793
Ze zijn best makkelijk te herkennen hoor.

Verders wat Erodome schrijft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:38:25 #139
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_155494974
Zolang ze geen relatie heeft is ze geen slet. Zij mag zelf bepalen met wie ze allemaal in bed duikt zolang ze maar single is.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:53:04 #140
431144 Teydelyk
pi_155495439
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef -Phineas- het volgende:
Zolang ze geen relatie heeft is ze geen slet. Zij mag zelf bepalen met wie ze allemaal in bed duikt zolang ze maar single is.
LOL
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:53:31 #141
431144 Teydelyk
pi_155495447
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef erodome het volgende:
Het is eigenlijk heel erg simpel, wil je geen "slet", neuk dan je dates waarmee je misschien verder wil niet op de eerste date, leer elkaar dan eerst kennen.

Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, je moet dit juist proberen - geeft ze makkelijk toe? Dikke kans dat je met een slet hebt te maken.
pi_155495738
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:53 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, je moet dit juist proberen - geeft ze makkelijk toe? Dikke kans dat je met een slet hebt te maken.
:')

En als ze het dan niet is rent ze zo hard als ze kan weg aangezien jij dan overkomt als een viespeuk die teveel pushed. Weg leuke meid met wie je een toekomst op kon bouwen.
Ik vind jouw advies dus ontzettend dom. De slet die niet serieus is zal er niet mee zitten, dat brave, maar wat onzekere meisje die toch toegeeft omdat ze gek is op je beschadig je ermee en de echte "brave" meid die goed in haar vel zit(die je eigenlijk zoekt) is zo snel als ze kan weg.
Blijft nog over de preutse meid die amper zelfwaarde heeft en die blijft bij iemand die haar rot behandeld (aangezien degene die er niet in mee gaan dat gedrag niet als positief bestempelen).

Maarja, uit alles wat jij schrijft blijkt dat jij een voorkeur hebt voor een vrouw zonder zelfwaarde, die jij lekker rond kan pushen.
pi_155497256
quote:

En jij met haar. Hypocriet!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 24 augustus 2015 @ 14:54:23 #144
431144 Teydelyk
pi_155497295
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Maarja, uit alles wat jij schrijft blijkt dat jij een voorkeur hebt voor een vrouw zonder zelfwaarde, die jij lekker rond kan pushen.
Wederom een persoonlijke aanval, na een inhoudsloos betoog voor de slet. Kun je het enigszins volwassen houden?
  maandag 24 augustus 2015 @ 14:55:18 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155497323
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef DS4 het volgende:

En jij met haar. Hypocriet!
Ja maar, ja maar! Hij is een man. Dat is zooooo anders!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155497354
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar! Hij is een man. Dat is zooooo anders!
O ja. Sorry.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_155497372
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Wederom een persoonlijke aanval, na een inhoudsloos betoog voor de slet. Kun je het enigszins volwassen houden?
Daar zat geen betoog voor de slet in. Dat is wat jij graag wil lezen en met je reactie onderstreep je enkel maar wat ik in die laatste zin zeg.

Daar zat vooral een betoog in voor de zelfbewuste, intelligente vrouw die ook niet zo van het losbollen is. Die er zo snel als een haas vandoor is als mannen zulke spelletjes gaan spelen, die niet zit te wachten op iemand die ze test en pushed. Die wil iemand die oprecht is.
Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
  maandag 24 augustus 2015 @ 14:58:16 #148
431144 Teydelyk
pi_155497403
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Waarom ga je het weer op de persoon spelen?
pi_155497440
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Waarom ga je het weer op de persoon spelen?
Je moet niet zo aangebrand doen als je zelf die kaart ook steeds speelt. Met je slet gespot reactie's e.d.
Als jij beloofd niet meer op de man te spelen zal ik het ook niet meer bij jou doen.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:00:46 #150
431144 Teydelyk
pi_155497490
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Je moet niet zo aangebrand doen als je zelf die kaart ook steeds speelt. Met je slet gespot reactie's e.d.
Als jij beloofd niet meer op de man te spelen zal ik het ook niet meer bij jou doen.
belooft
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:02:55 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155497552
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef erodome het volgende:
Lijkt mij een prima uitgangspunt. Agree to disagree en houd het algemeen.
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 15:04:04 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_155497588
quote:
:') dat meen je niet he.

Overigens (volgens mij hierboven al een keer opgemerkt): stel dat dit meisje/deze vrouw een relatie heeft gehad van pakweg 5 jaar, dan is die vagina net zo vaak 'gebruikt' als die van een 'slet' zoals jij dat noemt. Of misschien nog wel vaker :P
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Lekker hypocriet. En met zijn tweeën 1 fles leegdrinken, word je daar dronken van? Of was het whisky.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155497629
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

belooft
Dat zou heel fijn zijn, dan zal ik ook daarin mijn leven beteren.
Vergeet dus het persoonlijke deel van mijn post, wat vindt je van het onpersoonlijke deel? Dat de zelfbewuste, intelligente vrouw die niet van het losbollen is niet zit te wachten op iemand die test, pushed en spelletjes speelt, maar ook een zelfbewuste en intelligente man zoekt met dezelfde waarden en normen?
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:13:19 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155497882
Ik vind het ook zeer slecht advies, als een man mij gaat pushen ben ik juist heel erg tegendraads en ga ik juist de andere kant op en ik ga er geen energie meer in steken, en ik denk heel veel met mij.
Beetje zonde dus als hij eigenlijk een hele leuke vent is en dan dit advies op gaat volgen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:46:42 #155
431144 Teydelyk
pi_155499031
Het zit vooral in het WAAROM.

Waarom heeft ze zo veel verschillende partners gehad?

-onzekerheid, meisjes die hun waarde linken aan de aantrekkelijkheid/het gemak waarmee ze jongens in bed kunnen krijgen.

-behoefte aan variatie - snel verveeld, geen relatiemateriaal dus..

-bindingsangst

Daarnaast, zoals ik al vaak zat heb herhaald in dit topic, liegen de statistieken niet: hoe meer partners een vrouw heeft gehad, hoe kleiner de kans op een succesvol huwelijk.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:49:46 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499132
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:46 schreef Teydelyk het volgende:

-onzekerheid, meisjes die hun waarde linken aan de aantrekkelijkheid/het gemak waarmee ze jongens in bed kunnen krijgen.

-bindingsangst

Daarnaast, zoals ik al vaak zat heb herhaald in dit topic, liegen de statistieken niet: hoe meer partners een vrouw heeft gehad, hoe kleiner de kans op een succesvol huwelijk.
Of gewoon omdat ze seks heel fijn vind maar nog geen behoefte had aan een vaste relatie.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:54:40 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499264
Overigens het probleem met die statistieken is dat als je bv kijkt naar de gelovigen, in die wereld is het al not done om te scheiden an sich, dus dat heeft niks met de seksuele activiteiten te maken.
Daarnaast is het vaak dat vrouwen die seksueel wat vrijer zijn wat zelfverzekerder zijn, weten wat ze willen en niet snel over zich heen laten lopen.
Ik denk dat die cijfers dus niks te maken hebben met het genoemde aantal seksuele activiteiten maar meer met karakter.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:55:07 #158
431144 Teydelyk
pi_155499279
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Of gewoon omdat ze seks heel fijn vind maar nog geen behoefte had aan een vaste relatie.
Waarom niet met een partner dan?
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:55:37 #159
431144 Teydelyk
pi_155499292
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:
Overigens het probleem met die statistieken is dat als je bv kijkt naar de gelovigen, in die wereld is het al not done om te scheiden an sich, dus dat heeft niks met de seksuele activiteiten te maken.
Daarnaast is het vaak dat vrouwen die seksueel wat vrijer zijn wat zelfverzekerder zijn, weten wat ze willen en niet snel over zich heen laten lopen.
Ik denk dat die cijfers dus niks te maken hebben met het genoemde aantal seksuele activiteiten maar meer met karakter.
Zelfs als je hier rekening mee houdt zit er een duidelijke neerwaardse trend in, zoals ik ook al eerder heb gezegd.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:56:57 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499329
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:55 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Omdat ze geen relatie wil en het dan toch verdacht veel op een relatie gaat lijken.

En kom op zeg, of je nu 5 verschillende lullen in je hebt gehad via ons of 500 keer dezelfde lul in een relatie, wat een gedoe om niks zeg.
pi_155499404
quote:

En zulke dingen.

Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.

Wil het graag weten.

Mvg NN
Hmmmmm.... :')
Je gaat al en paar maanden met dat meisje toch?
Hoe is ze verder? Je moet haar nu toch wel beter kennen?

en met deze vragen

quote:
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
kom je wel een beetje dom over zeg :D

Ik snap ook niks van mannen als ik in dit subforum lees, als die meisjes ze laten wachten is het niet
goed, als ze niet wachten is het ook niet goed _O-

Grow up man!

hier zou ik trouwens even mee wachten als ik jou was... ben jij nog niet aan toe... (8>

quote:
pi_155499448
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:46 schreef Teydelyk het volgende:

-bindingsangst

Spanning en nog niet de goede tegengekomen voor een relatie, beetje zonde om dan jezelf seks te ontzeggen als je ervan geniet.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:00:55 #163
431144 Teydelyk
pi_155499454
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat ze geen relatie wil en het dan toch verdacht veel op een relatie gaat lijken.

En kom op zeg, of je nu 5 verschillende lullen in je hebt gehad via ons of 500 keer dezelfde lul in een relatie, wat een gedoe om niks zeg.
Vrouwen die bang zijn voor een relatie, ook geen goed teken.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:01:52 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155499475
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Teydelyk het volgende:

Bang zijn? Eerder (nog) gewoon helemaal geen trek hebben in vastigheid.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:01:53 #165
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499476
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Waarom trek jij alles in het negatieve? Waarom ga jij er vanuit dat ze bang is? Geen behoefte aan is namelijk iets heel anders dan bang zijn voor.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:02:51 #166
431144 Teydelyk
pi_155499506
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Koettie het volgende:

[..]

Spanning en nog niet de goede tegengekomen voor een relatie, beetje zonde om dan jezelf seks te ontzeggen als je ervan geniet.
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij sletten zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:05:35 #167
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499574
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij jou zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Jeetje man, jij overdenkt echt alles veel te veel! :')

Er zijn genoeg vrouwen die zich eerst willen concentreren op studie/werk voor ze aan een vaste relatie beginnen of nog heel veel willen reizen en dat ook liever alleen doen zonder vastigheid.
Of gewoon omdat ze geen man in hun leven nodig hebben om zich compleet te voelen.

En seks fijn vinden maakt iemand nog geen seksverslaafd dus die vergelijking slaat al nergens op.
pi_155499590
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:55 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Als een vrouw geen partner heeft mag ze geen sex?

Misschien hebben vrouwen ook wel gewoon een keer zin om de beest uit te hangen, zonder
meteen een trouwjurk uit te hoeven zoeken en een kinderbedje, maar dat kán natuurlijk
helemaal niet anno 2015 :D
pi_155499597
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij jou zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Omdat ik kieskeuriger ben over de man waarmee ik mijn leven wil delen dan met wie ik in bed lig?

Hoor je zelf niet hoe raar dat klinkt? Ik kan prima naar bed met iemand die ik leuk en lief en aardig (en sexy) vind, zonder dat ik daar verliefd op ben. Ik kan echt níet daar een relatie mee aangaan.

En true, junks zoeken ook. Verslaving is ook ongezond. Maar regelmatig een andere partner is niet ongezond en ik vermoed bij weinig mensen een verslaving. Bij mij niet althans.

Edit: En noem je lang? Ik ben van het hele lange daten. Jij hebt misschien de gruwels van casual seks, ik kan écht niet tegen mensen die iets een relatie noemen en na twee maanden uit elkaar zijn. Een relatie is, voor mij, echt dat ik JA zeg tegen iemand en ook echt bereid ben om er keihard voor te werken. Maar daarom neem ik wel weken en weken en weken de tijd om iemand te leren kennen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Koettie op 24-08-2015 16:14:13 ]
pi_155499915
haha TS wordt geplayed
pi_155500266
Sletterigheid vind ik gedrag, geen aantal. En met dat sletterig zijn is niets mis, zolang hij/zij doet waar diegene zin in heeft, en het niemand kwetst.
pi_155500334
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij sletten zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Met als verschil dat een relatie niet betekend dat er geen seks meer is. Dus het persoon dat van seks houdt en het idd zou missen als dat wegviel heeft geen probleem in een goede relatie, want die heeft regelmatig seks. In verreweg de meeste gevallen een stuk vaker dan bij de losse contacten, want een niet overdreven 3 keer per week is veel meer dan de gemiddelde losbol via losse contacten krijgt.

Neem een extremere losbol, 10 keer per jaar. Dat valt gewoon onder de noemer slet, 10 bedpartners per jaar is gewoon erg veel, komt niet eens heel veel voor. Die gaat er heel erg op vooruit qua seks in een relatie.
pi_155502860
quote:

[..]

Daar zat geen betoog voor de slet in. Dat is wat jij graag wil lezen en met je reactie onderstreep je enkel maar wat ik in die laatste zin zeg.

Daar zat vooral een betoog in voor de zelfbewuste, intelligente vrouw die ook niet zo van het losbollen is. Die er zo snel als een haas vandoor is als mannen zulke spelletjes gaan spelen, die niet zit te wachten op iemand die ze test en pushed. Die wil iemand die oprecht is.
Sletvrees komt volgens mij gewoon voort uit het simpele feit dat mannen graag willen dat het kind dat ze maken bij een vrouw ook echt van hén is en niet van iemand anders. Dit is gewoon een "programmeerregel" die bij de menselijke schepping is ingegeven. Persoonlijk kan het seksuele verleden van een vrouw me niet heel erg boeien, maar als ik een vriendin heb wil ik wel dat haar hartje voor mij klopt. Sletten hebben de nare eigenschap dat het hen allemaal niet zoveel uitmaakt wie of wat er verliefd op hen is: ze gaan toch wel met iedereen naar bed die zich in een straal van 500 meter om hun heen bevindt. En daar heb ik dus persoonlijk wat tegen, niet omdat ze seks hebben maar omdat ze gevoelens kwetsen. En nogmaals dit geldt ook voor mannen die hetzelfde doen! Er zijn best veel loverboy's die er ook een genoegen in scheppen om hun slachtoffers mentaal en fysiek uit te buiten. Daar kan ik me ook over kwaad maken!
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:50:04 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155503146
En ook daarvoor hebben we een lopend topic:
R&P / slet-vrees

Het is slettentijd, blijkbaar.
  maandag 24 augustus 2015 @ 20:16:56 #175
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155508063
Ze is geen serieuze kandidaat want ze gaat snel naar bed. Maar als ik jouw OP lees is ze eigenlijk al verder, volwassener en meer op zoek naar iets serieus dan jij: ze wilt trouwen en kinderen.

Misschien verschillen jullie gewoon qua ontwikkeling: zij is al losgegaan en is nu toe aan een vaste relatie en jij hebt jezelf nog niet durven gaan waardoor je ervaring en een stuk persoonlijke ontwikkeling mist.

Zoals iemand al zei een vrouw die van haar lichaam en vrijheid genoten heeft zijn vaak de wat zelfverzekerdere types die op zichzelf hebben leren staan. Juist die mensen zijn klaar om aan een volwassen gezin te beginnen omdat ze sterk zijn en levenservaring hebben.

Jij bent misschien nog maar een knulletje wat net komt kijken. Misschien dat daar het verschil ligt.

Een andere reden waarom een vrouw losse seks kan weigeren is omdat er iets mis met haar is: lelijke borsten, geen seksdrive, lelijk lichaam. Dus als je deze strategie hanteert kies je wellicht idd vanzelf de ugly ducklings uit.
  PR en moderator maandag 24 augustus 2015 @ 21:11:48 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_155510414
quote:

[..]

Misschien zijn haar bedpartners ook wel op één hand te tellen. Waarom zou zij wel een slet moeten zijn alleen omdat ze gelijk met jou het bed in dook, maar ben jij geen slet ondanks dat jij gelijk met haar het bed in dook?
Fuck the EBU.
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:16:19 #177
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_155743291
quote:
Daar zat vooral een betoog in voor de zelfbewuste, intelligente vrouw die ook niet zo van het losbollen is. Die er zo snel als een haas vandoor is als mannen zulke spelletjes gaan spelen, die niet zit te wachten op iemand die ze test en pushed. Die wil iemand die oprecht is.Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Ik ken ook intelligente en zelfbewuste vrouwen die losbollen. Die zijn ook oprecht.
pi_155743545
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:16 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Ik ken ook intelligente en zelfbewuste vrouwen die losbollen. Die zijn ook oprecht.
Klopt, maar in dit geval ging het even over degene die niet losbollen. Die vrouwen stoot je af door spelletjes te spelen en te pushen.
pi_155781387
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:30 schreef Gray het volgende:
Sletterigheid vind ik gedrag, geen aantal. En met dat sletterig zijn is niets mis, zolang hij/zij doet waar diegene zin in heeft, en het niemand kwetst.
Dit inderdaad. Leven en laten leven.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_155787101
Snap niet dat negroide zich afvraagt of hij een slet als vriendin heeft, terwijl hij (naar zijn maatstaven) klaarblijkelijk een slet is :? wat zijn mensen toch vreselijke hypocriet
  zondag 6 september 2015 @ 01:06:36 #181
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_155857705
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
:r Of als het waait dat je het hoort fluiten is meestal ook geen goed teken :+
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_155861496
Je hebt haar toch ook op de eerste date gebatst!? Dus wil je een slet leren herkenen kijk dan eerst eens in de spiegel. :') En vraag aan jezelf ben ik nu een slet? En dan zeg je "Neuuhhh!? Ik ben stoer want ik heb gescored! Toch?? :')
pi_155886789
quote:

[..]

een hoerenloper
  maandag 7 september 2015 @ 13:40:07 #184
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_155894693
TS is overduidelijk de slet hier, hoop dat dat meisje volgend weekend gewoon lekker bij iemand anders slaapt die haar geen slet vind.
Thinking about thinking of you.
pi_155897933
Het topic niet gelezen op de OP na maar iemand die je niet vertrouwd kan je nimmer een serieuze relatie mee hebben. Ik heb altijd het principe gehad en naar geleefd dat elke relatie vriendschappelijk of romantisch per direct geen waarde meer heeft zonder vertrouwen.

Dus waarom blijf je bij iemand die je niet vertrouwd?
  maandag 7 september 2015 @ 21:25:56 #186
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_155907306
Iemand die heel snel wilt herken je makkelijk.

Je kunt de vriendenlijst op Facebook even gaan stalken

Je kunt haar dingen vragen (herken je ook wel of iemand de waarheid spreekt of niet)

En het belangrijkst is ze ook geïnteresseerd in jouw als persoon, stelt ze vragen e.d
Niet dat dit veel te maken heeft ermee, maar wel met het tempo dat ze wilt.
Haha gay!
pi_156123071
quote:

En zulke dingen.

Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.

Wil het graag weten.

Mvg NN
Ze neukt op de eerste date: BINGO

Meer vragen moet je je niet stellen. Als dit is hoe weinig ze over jou moest weten voor seks, geldt die zelfde regel ook voor anderen.

Wat voor leugens? Maak je helemaal geen zorgen als ze over contact met een andere kerel praat. Maak je zorgen over de kerel waar ze NIET over praat. Als ze liegt over waar ze heen gaat bvb

Is haar facebook vriendenlijst ontoegankelijk omdat ze niet wil dat je weet met wie ze contact heeft? Wil ze absoluut niet dat je haar mobiel aanraakt? (facebook, whatsapp etc zijn erg privé)

Ik denk niet dat je vriendin vreemdgaat in NL. Als jullie gemeenschappelijke vrienden hebben zou het aan het licht komen.

Maar stuur jaar enkele weken alleen op reis en ze wordt langs alle kanten gepenetreerd
pi_156123519
Ik wil ook dat mijn vriend/vrienden aan m;n telefoon zitten. Vet raar hoor, das gewoon prive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')