Is het echt zo simpel? Kerk zegt dat man en vrouw (voornamelijk vrouw) maagd moet blijven, dus doen we dat maat zo?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:59 schreef Mishu het volgende:
Slet! Ik vind zo'n topic openen behoorlijk sletterig.
Het komt vanuit religies, vroeger moest je als maagd het huwelijk in. Nu dat niet meer hoeft voelen we nog steeds die druk ofzo
We doen het niet meer, dat is het punt. Maar dit zorgt voor mentale discrepantie bij mensen, dus delen we mensen in in sletten of niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:01 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Is het echt zo simpel? Kerk zegt dat man en vrouw (voornamelijk vrouw) maagd moet blijven, dus doen we dat maat zo?
Heb je het idee dat vrouwen met meerdere partners in het verleden het moeilijker hebben op liefdesgebied?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
We doen het niet meer, dat is het punt. Maar dit zorgt voor mentale discrepantie bij mensen, dus delen we mensen in in sletten of niet.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:03 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Heb je het idee dat vrouwen met meerdere partners in het verleden het moeilijker hebben op liefdesgebied?
Vrouwen liegen vaak dat ze er minder hebben gehad en mannen dat ze er meer hebben gehad.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:03 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Heb je het idee dat vrouwen met meerdere partners in het verleden het moeilijker hebben op liefdesgebied?
Snap je . Is inderdaad geen prestatie , meer om zelfvertrouwen te kweken misschien ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:17 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het zelf ook onaantrekkelijk als een man veel bedpartners heeft gehad.Ik vind het geen prestatie, ik vind het een beetje viezig. Dus ja misschien heb ik wel sletvrees
Wat vind je onaantrekkelijk aan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:17 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het zelf ook onaantrekkelijk als een man veel bedpartners heeft gehad.Ik vind het geen prestatie, ik vind het een beetje viezig. Dus ja misschien heb ik wel sletvrees
Maar wat is veel? 20 op een leeftijd van 50 jaar waarvan de man de meeste tijd vrijgezel is geweest is niet veel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:17 schreef Elvi het volgende:
Ik vind 20 voor iemand van 50 dus wel veelquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat is veel? 20 op een leeftijd van 50 jaar waarvan de man de meeste tijd vrijgezel is geweest is niet veel.
20 voor een manneke van 18 is vrij veel.
Ik denk dat ik het gewoon goedkoop vind. Alsof sex een wegwerpartikel is. Ik weet het niet precies. Ik zou echt schrikken als iemand zegt dat hij al 10 one-night-stands heeft gehad.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:19 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Wat vind je onaantrekkelijk aan?
zijn we geen match dus, helaas!quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:34 schreef VAS het volgende:
Geef je helemaal gelijk , laat iemand als afgelikte boterham overkomen. Vindt het zelf een vies idee als er al van alles overheen is geweest en gedaan.
Serieus? Zelfs als je je bedenkt dat dat ongeveer 1 vrouw per twee jaar is?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind 20 voor iemand van 50 dus wel veel
Ik ben denk ik gewoon preuts daarinMensen mogen doen wat ze willen hoor en ik ga niet zeggen "je moet maagd blijven tot het huwelijk" (doe ik zelf ook niet
). Maar zelf vind ik het niet prettig als er veel bedpartners voor mij zijn geweest.
Jij hecht gewoon andere normen en waarden aan seks. Veel mensen (voornamelijk sletten) zullen hier geen begrip voor tonen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind 20 voor iemand van 50 dus wel veel
Ik ben denk ik gewoon preuts daarinMensen mogen doen wat ze willen hoor en ik ga niet zeggen "je moet maagd blijven tot het huwelijk" (doe ik zelf ook niet
). Maar zelf vind ik het niet prettig als er veel bedpartners voor mij zijn geweest.
[..]
Ik denk dat ik het gewoon goedkoop vind. Alsof sex een wegwerpartikel is. Ik weet het niet precies. Ik zou echt schrikken als iemand zegt dat hij al 10 one-night-stands heeft gehad.
Nah, ik kan het mij op zich wel voorstellen, ik ben nu 34 en mijn aantal sekspartners valt ook op een hand te tellen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:39 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Jij hecht gewoon andere normen en waarden aan seks. Veel mensen (voornamelijk sletten) zullen hier geen begrip voor tonen.
Nee het heeft ook wel met leeftijd, leefsituatie en dergelijke te maken. Als jij als vrouwelijk marinier door 11 van de 20 mannen uit je squadron bent geneukt dan denk ik dat iedereen het er over eens kan worden dat ze een slet is. Als een studente 5 jaar lang studeert en in die periode 11 mannen neukt dan is ze (in ieder geval in mijn ogen) geen slet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, ik kan het mij op zich wel voorstellen, ik ben nu 34 en mijn aantal sekspartners valt ook op een hand te tellen.
Maar je moet we realistisch blijven natuurlijk.
Daarnaast kan het zijn dat iemand gewoon een wilde periode heeft gehad en daarna juist serieus voor een persoon wil gaan.
De hoeveelheid sekspartners zegt niet perse iets over hoe betrokken iemand is in een relatie,
Hoe komt dat zo volgens jou? Dat het niet meer mogelijk is?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:57 schreef KingKloon het volgende:
Het kan heel mooi zijn om jezelf te bewaren voor de ware, maar dat is niet realistisch. Niet in de hedendaagse maatschappij.
Inderdaad, dus het algehele aantal zegt maar weinig over een persoonquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:44 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Nee het heeft ook wel met leeftijd, leefsituatie en dergelijke te maken. Als jij als vrouwelijk marinier door 11 van de 20 mannen uit je squadron bent geneukt dan denk ik dat iedereen het er over eens kan worden dat ze een slet is. Als een studente 5 jaar lang studeert en in die periode 11 mannen neukt dan is ze (in ieder geval in mijn ogen) geen slet.
Het is misschien wel mogelijk, maar is het nog wel iets wat wenselijk is?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo volgens jou? Dat het niet meer mogelijk is?
Omdat het met de houding te maken heeft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is misschien wel mogelijk, maar is het nog wel iets wat wenselijk is?
Seks is voor vele lekker en fijn, alleen sommige hebben geen behoefte aan een vaste relatie, maar wel aan lichamelijk contact.
Ik zie niet in waarom dat iemand een slet maakt.
Ik heb bijvoorbeeld gemiddeld 300 keer p/j seks, maar dat is met een persoon dus ik ben geen slet...
Iemand die dan 5 keer p/j seks heeft met 5 verschillende personen is dan wel eens slet...
Ik vind dat een vreemde redenatie,
Wat voor hoge standaarden? Omdat ze in tegenstelling van jou seks wel gewoon lekker vind? Dat ze gewoon van haar lichaam wil genieten om de simpele reden, omdat het kan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het met de houding te maken heeft.
Iemand die zich door 5 verschillende kerels laat uitwonen, heeft kennelijk niet zulke hoge standaarden, of boeit het niet zoveel zolang ze maar een lul in zicht heeft.
Daar heb ik toch een stuk minder respect voor.
Omdat iedereen gepushed wordt om zo veel mogelijk seks te hebben, zowel de mannen als de vrouwen. En dat laatste is iets van de huidige generatie. Als mijn moeder dat had gedaan, was ze gegarandeerd uit het testament geschrapt. Maar nu roept iedereen "you go girl!" zonder na te denken over de consequenties:quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je vindt het een vies idee, dus dat kan alleen maar dramatisch worden.quote:
lolquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:59 schreef Rucola het volgende:
[..]
Je vindt het een vies idee, dus dat kan alleen maar dramatisch worden.
In het echt vragen de meeste jongens trouwens niet hoeveel je hebt gehad (dat is toch ook best vreemd om te willen weten) dus komen ze het ook niet te weten.
Ja, daar kan je best om lachen maar het is ongepast om dat te vragen. Al heb je een relatie samen waarom wil je zoiets weten?quote:
Omdat ik graag wil weten of seks voor jou hetzelfde betekent als voor mij. Omdat onderzoeken bewijzen dat vrouwen die gewend zijn aan het hebben van veel verschillende sekspartners geen relatiemateriaal zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, daar kan je best om lachen maar het is ongepast om dat te vragen. Al heb je een relatie samen waarom wil je zoiets weten?
daarom. Of iemand nou 3 of 30 heeft gehad, persoon wordt er niet anders doorquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef VAS het volgende:
Klopt , in principe is het niet van belang en gaat het erom vanaf de start relatie hoe het verder loopt.
Ik kom hier na het eten even op terug, heb nu niet de tijd een uitgebreide reactie te typen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat voor hoge standaarden? Omdat ze in tegenstelling van jou seks wel gewoon lekker vind? Dat ze gewoon van haar lichaam wil genieten om de simpele reden, omdat het kan?
Ik heb meer respect voor iemand die van haar lichaam durft te genieten dan voor iemand die het wel wil maar krampachtig haar benen bij elkaar houdt uit angst om slet genoemd te worden.
Ik weet 100% zeker dat als ik niet van de lange relatie was ( als in met mijn ex was ik 14 jaar mee samen en nu met mijn man 3 jaar en ik ben monogaam) dat ik een ''slet'' was geweest.
Ik hou immers van seks, ik geniet van seks en ik heb het liefste toch echt iedere dag seks.
Maar dat mag blijkbaar niet als je een vrouw bent,
Nee hoor, er zijn genoeg kneusjes zonder ruggengraat die maar al te graag ja zeggen tegen die vrouwen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:56 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Omdat iedereen gepushed wordt om zo veel mogelijk seks te hebben, zowel de mannen als de vrouwen. En dat laatste is iets van de huidige generatie. Als mijn moeder dat had gedaan, was ze gegarandeerd uit het testament geschrapt. Maar nu roept iedereen "you go girl!" zonder na te denken over de consequenties:
- mannen willen geen relaties meer (niet nodig, want seks = makkelijk te krijgen)
- traditioneel gezinsleven - cornerstone van de moderne samenleving valt weg
- uiteindelijk een stroming naar een Japanse samenstelling waarin een heleboel mannen simpelweg niet meer aan de vrouw komen. Vrouwen neuken met een klein gedeelte van de samenleving en de rest van de mannen zit op hun zolderkamer spelletjes te spelen.
De mannen die seks willen kunnen naar de hoeren of een random slet in de stad/tinder pakken. De mannen die hier niet aantrekkelijk/sociaal handig genoeg voor zijn blijven achter. De "goede mannen" zijn de vrouwen opeens kwijt en rond hun 30e levensjaar beginnen de eierstokjes te rammelen en gaan ze naarstig op zoek naar de "goede mannen". Die zullen ze dus niet vinden.
Ja, ze hebben gedurende 10 jaar los kunnen gaan en overal van genoten, maar daar gaan ze de rest van hun leven een prijs voor betalen.
want als je veel seks hebt met verschillende mensen dan betekent seks iets anders voor je dan wanneer je seks hebt met weinig mensen? Ofzo..quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:01 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil weten of seks voor jou hetzelfde betekent als voor mij.
For now..quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom hier na het eten even op terug, heb nu niet de tijd een uitgebreide reactie te typen.
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg kneusjes zonder ruggengraat die maar al te graag ja zeggen tegen die vrouwen.
Nu maar hopen dat je moeder geen hippie was, iets van de huidige generatie, hahaha.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:56 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Omdat iedereen gepushed wordt om zo veel mogelijk seks te hebben, zowel de mannen als de vrouwen. En dat laatste is iets van de huidige generatie. Als mijn moeder dat had gedaan, was ze gegarandeerd uit het testament geschrapt. Maar nu roept iedereen "you go girl!" zonder na te denken over de consequenties:
Waarom hebben zoveel mannen dan toch een relatie?quote:- mannen willen geen relaties meer (niet nodig, want seks = makkelijk te krijgen)
Ehm...kom jij wel eens buiten, de meerderheid gaat nog steeds voor gezinnen.quote:- traditioneel gezinsleven - cornerstone van de moderne samenleving valt weg
Persoonlijke ervaring?quote:- uiteindelijk een stroming naar een Japanse samenstelling waarin een heleboel mannen simpelweg niet meer aan de vrouw komen. Vrouwen neuken met een klein gedeelte van de samenleving en de rest van de mannen zit op hun zolderkamer spelletjes te spelen.
Ah oke, dus je voelt je gewoon achtergesteld en wil de maatschappij daar de schuld van geven?quote:De mannen die seks willen kunnen naar de hoeren of een random slet in de stad/tinder pakken. De mannen die hier niet aantrekkelijk/sociaal handig genoeg voor zijn blijven achter. De "goede mannen" zijn de vrouwen opeens kwijt en rond hun 30e levensjaar beginnen de eierstokjes te rammelen en gaan ze naarstig op zoek naar de "goede mannen". Die zullen ze dus niet vinden.
Welke prijs? Een leuke tijd om naar terug te kijken?quote:Ja, ze hebben gedurende 10 jaar los kunnen gaan en overal van genoten, maar daar gaan ze de rest van hun leven een prijs voor betalen.
Als je op je 20e al 5 hebt gehad ben je inderdaad iemand die zich makkelijk weggeeft. Dan betekent seks iets anders voor je dan iemand die het geduld heeft om op de ware te wachten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:02 schreef Rucola het volgende:
[..]
want als je veel seks hebt met verschillende mensen dan betekent seks iets anders voor je dan wanneer je seks hebt met weinig mensen? Ofzo..
vind dat niet correct. 5 met 20 is redelijk normaal als je al een tijdje seksueel actief bent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je op je 20e al 5 hebt gehad ben je inderdaad iemand die zich makkelijk weggeeft. Dan betekent seks iets anders voor je dan iemand die het geduld heeft om op de ware te wachten.
De cijfers liegen niet, nogmaals. http://statline.cbs.nl/St(...)04-1412&HDR=G1&STB=Tquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je moeder geen hippie was, iets van de huidige generatie, hahaha.
Nooit gehoord van de seksuele revolutie?
Misschien dat ik er daarom makkelijker in sta, mijn moeder was een enorme hippie en mijn oudtante is Phil Bloom, de eerste naakte vrouw op Nederlandse televisie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Waarom hebben zoveel mannen dan toch een relatie?
[..]
Ehm...kom jij wel eens buiten, de meerderheid gaat nog steeds voor gezinnen.
[..]
Persoonlijke ervaring?
[..]
Ah oke, dus je voelt je gewoon achtergesteld en wil de maatschappij daar de schuld van geven?
[..]
Welke prijs? Een leuke tijd om naar terug te kijken?
Eens, ligt ook deels aan de omstandigheden zoals ik al eerder heb gezegd.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:06 schreef Rucola het volgende:
[..]
vind dat niet correct. 5 met 20 is redelijk normaal als je al een tijdje seksueel actief bent.
Stille wateren hebben diepe grondenquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Meiden ze heel braaf en kerkelijk zijn maar stiekem eigenlijk slet, vind ik de lekkersten!
Kan je een link geven naar een zo'n onderzoek?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:01 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil weten of seks voor jou hetzelfde betekent als voor mij. Omdat onderzoeken bewijzen dat vrouwen die gewend zijn aan het hebben van veel verschillende sekspartners geen relatiemateriaal zijn.
Mensen trouwen later, mensen denken aan "forever after" op een latere leeftijd. Mensen maken ook fouten en vergissingen, voelen veel druk van de maatschappij om Veel seks te hebben maar ook weer niet, mensen worden verliefd op de verkeerde persoon, enz.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kan je een link geven naar een zo'n onderzoek?
Waarom is dat confronterend voor mij?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:06 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
De cijfers liegen niet, nogmaals. http://statline.cbs.nl/St(...)04-1412&HDR=G1&STB=T
Persoonlijke aanvallen mag je achterwege laten. Snap dat dit confronterend voor je is.
Mijn moeder was geen hippie, nee.
Niet met je eens, denk dat dat wel aan de persoon ligt hoor. Ik zou geen seks kunnen hebben met de vriendin van een vriend van me en daar plezier aan beleven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
seks is eigenlijk ook het leukst/geils als het 'niet mag' of lekker tegen de moraal in gaat. Wat dat betreft had ik me in de jaren 50 of zo wel vermaakt denk ik. Mits het scheermes al iets meer ingeburgerd was dan.
Iedereen weet hoe gelukkig onafhankelijke single vrouwen zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom is dat confronterend voor mij?
Dat ik het niet met je eens ben zegt niks over mijn aantal hoor.
En inderdaad gaan minder mensen een vaste relatie aan, maar is dat slecht? is dat erg? Nee.
Nu werken vrouwen ook, hebben een eigen inkomen dus hebben geen man meer nodig om voor e te zorgen, mannen weten hedendaags ook hoe ze het huishouden moeten doen dus en seks is wat vrijer dus dat hebben ze ook nog.
Dus de relaties die er zijn zijn er omdat die mensen echt bij elkaar willen zijn, niet omdat ze afhankelijk zijn van elkaar, ik vind dat een goed iets,
Ja natuurlijk, dan hebben ze geen problemen meer met ex-echtgenoot of vriend. En die hebben meer vrije tijd voor vriendinnen, wat het ook misschien wel meer lesbische relatie kan ontstaan tussen die single vrouwen. Het is voor de hand dat sommige vrouwen elkaar beter begrijpt dan met haar eigen man en vriend... soms is het zo dat vrouwen ook moeilijk doen bij een man waar dan hoe ook om gevoelige onderwerpen gaat zoals seks, financiën, kinderen en enzovoort gaat. Het is misschien een vorm van een miscommunicatie tussen die twee waar ook beide karakters aan elkaar kunnen botsen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:17 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe gelukkig onafhankelijke single vrouwen zijn.
Weggeeft? Wat geef je precies weg dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je op je 20e al 5 hebt gehad ben je inderdaad iemand die zich makkelijk weggeeft. Dan betekent seks iets anders voor je dan iemand die het geduld heeft om op de ware te wachten.
Het was een sarcastische opmerkingquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:21 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dan hebben ze geen problemen meer met ex-echtgenoot of vriend. En die hebben meer vrije tijd voor vriendinnen, wat het ook misschien wel meer lesbische relatie kan ontstaan tussen die single vrouwen. Het is voor de hand dat sommige vrouwen elkaar beter begrijpt dan met haar eigen man en vriend... soms is het zo dat vrouwen ook moeilijk doen bij een man waar dan hoe ook om gevoelige onderwerpen gaat zoals seks, financiën, kinderen en enzovoort gaat. Het is misschien een vorm van een miscommunicatie tussen die twee waar ook beide karakters aan elkaar kunnen botsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |