Hierbij is voor mij het probleem dat eenmaal in bed iemand enorm kan tegenvallen. Dus dat iemand leuk is op alle vlakken en dat er opeens geen enkele seksuele klik blijkt te zijn. Extra teleurstellend als het niet te bespreken is. En soms kan je er de vinger gewoon niet opleggen en heb je helemaal geen zin om uitvoerig te gaan bespreken hoe het beter kan. Soms is de seksuele passie er gewoon niet zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat kan ja, misschien is het anders te vlak voor je. Bij iemand leren kennen krijg je eerder verlangens lijkt me omdat je de persoon echt leuk gaat vinden en dus beetje gaat fantaseren en ''opbouwen'' naar the moment.
Maaaarrr.... Maakt het dan een slet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hierbij is voor mij het probleem dat eenmaal in bed iemand enorm kan tegenvallen. Dus dat iemand leuk is op alle vlakken en dat er opeens geen enkele seksuele klik blijkt te zijn. Extra teleurstellend als het niet te bespreken is. En soms kan je er de vinger gewoon niet opleggen en heb je helemaal geen zin om uitvoerig te gaan bespreken hoe het beter kan. Soms is de seksuele passie er gewoon niet zo.
Maar waar ligt het dan aan... zijn inzet? zijn lulgrootte?quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hierbij is voor mij het probleem dat eenmaal in bed iemand enorm kan tegenvallen. Dus dat iemand leuk is op alle vlakken en dat er opeens geen enkele seksuele klik blijkt te zijn. Extra teleurstellend als het niet te bespreken is. En soms kan je er de vinger gewoon niet opleggen en heb je helemaal geen zin om uitvoerig te gaan bespreken hoe het beter kan. Soms is de seksuele passie er gewoon niet zo.
Ehm vaak iemand die ongemakkelijk is, niet de leiding kan nemen etc. En soms ook meer een gevoel, dat je te veel op mentaal niveau met iemand zit zodat je je niet meer kan laten gaan. Dus iemand die niet van denken en intelligente gesprekken naar doen en daadkracht kan gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maar waar ligt het dan aan... zijn inzet? zijn lulgrootte?
Ik denk wel dat als ik seks met iemand zou hebben die echt echt iets zou hebben waar ik op zou afknappen er een relatie voor mij ook niet meer inzit.
Vraag rond in de stad, jeweet, gewoon foto mee nemen en aan iedereen vragen; Heb jij haar geneukt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.
Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.
Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.
Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.
En zulke dingen.
Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.
Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
hoe ziet een veel gebruikte vagina uit?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.
Wil het graag weten.
Mvg NN
Meisjes beginnen gemiddeld op hun elfde met hun eerste zoentje in het park, jongens pas op hun 13e. Dit verschil blijft opmerkelijk genoeg in stand: ook als ze op hun 30e ongeveer (momenteel gemiddeld) hun eerste kind krijgen is de vader meestal iets ouder. Ik snapte dat vroeger niet echt, maar ik merk gewoon dat meisjes en vrouwen zich gewoon aangetrokken voelen tot (iets) oudere mannen en mannen tot (iets) jongere vrouwen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:12 schreef Bryanjz het volgende:
[..]
Bit off-topic; was het niet andersom? Ik lees en hoor altijd dat vrouwen oas echt seksueel los komen ('ze vinden hunzelf'') op hun 30ste, en jongens willen het graag zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk, en worden wat minder op latere leeftijden.
Als advies, we kunnen waarschijnlijk niks zeggen. We kennen dat meisje niet goed genoeg. Je moet het uittesten, blijven vragen, en gewoon proberen. Als je echt twijfelt, probeer niet te veel emotie in haar te stoppen (Dus word niet meteen TE attached to her) en je komt erachter. Misschien heeft ze veel boys gehad en wilt ze nu iets serieus? Who knows. Gebruikte vagina x). Zie je niet, pas na een aantal kinderen kan je het verschil wat meer merken.
LOLquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:38 schreef -Phineas- het volgende:
Zolang ze geen relatie heeft is ze geen slet. Zij mag zelf bepalen met wie ze allemaal in bed duikt zolang ze maar single is.
Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, je moet dit juist proberen - geeft ze makkelijk toe? Dikke kans dat je met een slet hebt te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef erodome het volgende:
Het is eigenlijk heel erg simpel, wil je geen "slet", neuk dan je dates waarmee je misschien verder wil niet op de eerste date, leer elkaar dan eerst kennen.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:53 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, je moet dit juist proberen - geeft ze makkelijk toe? Dikke kans dat je met een slet hebt te maken.
En jij met haar. Hypocriet!quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Wederom een persoonlijke aanval, na een inhoudsloos betoog voor de slet. Kun je het enigszins volwassen houden?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Maarja, uit alles wat jij schrijft blijkt dat jij een voorkeur hebt voor een vrouw zonder zelfwaarde, die jij lekker rond kan pushen.
Ja maar, ja maar! Hij is een man. Dat is zooooo anders!quote:
O ja. Sorry.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar! Hij is een man. Dat is zooooo anders!
Daar zat geen betoog voor de slet in. Dat is wat jij graag wil lezen en met je reactie onderstreep je enkel maar wat ik in die laatste zin zeg.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wederom een persoonlijke aanval, na een inhoudsloos betoog voor de slet. Kun je het enigszins volwassen houden?
Waarom ga je het weer op de persoon spelen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Je moet niet zo aangebrand doen als je zelf die kaart ook steeds speelt. Met je slet gespot reactie's e.d.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarom ga je het weer op de persoon spelen?
belooftquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet niet zo aangebrand doen als je zelf die kaart ook steeds speelt. Met je slet gespot reactie's e.d.
Als jij beloofd niet meer op de man te spelen zal ik het ook niet meer bij jou doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |