Bedoel je de schaamlippen? want ze heeft best wel grote ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe een veel gebruikte vagina eruit ziet? Nou als de vellen eraan hangen zou ik t niet meer doen
Nou vooruit, jij kan beter single blijven. Hopelijk maak je het snel uit met je vertrouwings problemen.quote:
Dat is wel lekker makkelijk, hè? "Maar ja, zo ben ik".quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.
Zulke dingen zegt ze indd...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
'Normaal doe ik dit niet zomaar hoor, jij bent speciaal'.
Eh ze wou zelf drinken...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef hoas het volgende:
Lekker respectloos tegenover je meisje om haar de eerste avond al te MISBRUIKEN!
Opzij gespot. Goed topic wel ditquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:34 schreef Lenny77 het volgende:
Nou... Jij bent natuurlijk de eerste avond OOK met haar naar bed geweest hè. Het is niet dat jij de boot zedig hebt afgehouden. Dus dan ben je sowieso hetzelfde...
Dan is ze een vieze slet. Was het wel lekker?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Zulke dingen zegt ze indd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |