Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
Prima als de 'eis' hebt dat een dame niet de halve stad heeft geneukt, maar wees dan zelf ook niet zo'n type. Soort zoekt soort.
Je ging de eerste dag met haar naar bed. Daarom vroeg je je af of ze geen slet was. Maar jij deed het ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.
Mijn bed partners zijn op 1 hand te tellen. ik ben niet zo een playboy type jongen. Dus ik weet niet waar jullie al deze info vandaan halen?..
Mooie post.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef Drieklank het volgende:
Boeit mij wat iemand met haar lichaam doet. Moet ze zelf weten. Ik kan me voorstellen dat een vrouw graag zo veel mogelijk van haar lichaam geniet. Waarom moet dat veroordeeld worden? 'Slet' is toch niets meer dan een sociaal controlemiddel, dat in het bijzonder door mannen gebruikt wordt die geen seks kunnen krijgen, zelfs niet met een 'slet'.
Halve stad geneukt? Boeiend, voel je niets van en de ervaring maakt haar vast heel goed in bed. En wat voor keuze heb je? Alsof je iets beters te doen hebt op vrijdagavond. Zelfs de meest voorbeeldige vrouwen met slechts enkele relaties zijn honderden keren in alle hoeken en gaten genomen. Boeit die paar kerels extra toch ook niet meer.
Honderden keren, wow.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef Drieklank het volgende:
Boeit mij wat iemand met haar lichaam doet. Moet ze zelf weten. Ik kan me voorstellen dat een vrouw graag zo veel mogelijk van haar lichaam geniet. Waarom moet dat veroordeeld worden? 'Slet' is toch niets meer dan een sociaal controlemiddel, dat in het bijzonder door mannen gebruikt wordt die geen seks kunnen krijgen, zelfs niet met een 'slet'.
Halve stad geneukt? Boeiend, voel je niets van en de ervaring maakt haar vast heel goed in bed. En wat voor keuze heb je? Alsof je iets beters te doen hebt op vrijdagavond. Zelfs de meest voorbeeldige vrouwen met slechts enkele relaties zijn honderden keren in alle hoeken en gaten genomen. Boeit die paar kerels extra toch ook niet meer.
Meer in jouw geval.quote:
En als je dit allemaal niet doet, ben je dan een ongezonde vrouw? Of dat niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:41 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Meer in jouw geval.![]()
Stel: je hebt maar 1 keer per week seks in een relatie van 2 jaar. Dat is al meer dan honderd keer.
Je bent een gezonde vrouw. Je gaat zaterdagavond uit. Je komt tientallen gozers tegen die in je willen. Een van die jongens vind je best wel leuk. Dan heb je zo 52 kerels per jaar, aangenomen dat je minstens een keer per week seks wil en iedere week uitgaat. Het is taboe, maar volgens mij best realistisch.
Haha, jij bent echt een optimist. Ik waardeer dat wel in mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:41 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Meer in jouw geval.![]()
Stel: je hebt maar 1 keer per week seks in een relatie van 2 jaar. Dat is al meer dan honderd keer.
Je bent een gezonde vrouw. Je gaat zaterdagavond uit. Je komt tientallen gozers tegen die in je willen. Een van die jongens vind je best wel leuk. Dan heb je zo 52 kerels per jaar, aangenomen dat je minstens een keer per week seks wil en iedere week uitgaat. Het is taboe, maar volgens mij best realistisch.
Nee, ik bedoel dat ik het normaal vind dat je zin in seks hebt en daar ook wat mee wil doen, zonder je aan te trekken wat anderen daar van vinden. Als jij daar minder behoefte aan hebt dan ik voorstel is dat ook prima, maar jij bent dan niet de issue hier.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef Rucola het volgende:
[..]
En als je dit allemaal niet doet, ben je dan een ongezonde vrouw? Of dat niet?
Leg uit! Ik was juist zo voorzichtig in mijn schatting!quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt een optimist. Ik waardeer dat wel in mensen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
'Normaal doe ik dit niet zomaar hoor, jij bent speciaal'.
Het gaat niet om mij hoor, vroeg het me gewoon af. Heb zelf niet echt behoefte aan iedere zaterdag na stappen een andere vent. Puur omdat ik toch niet kan klaarkomen aangezien de meeste mannen geen verstand hebben van mijn lichaam. Als ik kon klaarkomen van enkel penetratie was ik trouwens wel helemaal losgegaan zoals jij beschreef.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:45 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik het normaal vind dat je zin in seks hebt en dat ook wat mee wil doen, zonder je aan te trekken wat anderen daar van vinden. Als jij daar minder behoefte aan hebt dan ik voorstel is dat ook prima, maar jij bent dan niet de issue hier.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.
Mijn bed partners zijn op 1 hand te tellen. ik ben niet zo een playboy type jongen. Dus ik weet niet waar jullie al deze info vandaan halen?..
Niet dat ik per se zeg dat je een slet bent, maar zij hoeft dat dan ook niet te zijn. Waarom zou jij je baseren op seks op de eerste date, als je dat zelf ook gedaan hebt? Je weet van jezelf dat je, ondanks die actie, een keurige jongen bent. Dan kan zij verder toch ook een keurige dame zijn?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:30 schreef Koettie het volgende:
[..]
Je ging de eerste dag met haar naar bed. Daarom vroeg je je af of ze geen slet was. Maar jij deed het ook.
Je hebt wel een punt. Mij maakt het verder ook niet zoveel uit hoeveel bedpartners iemand heeft gehad maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen toch een afknapper is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:31 schreef Drieklank het volgende:
Volgens mij is dat ook normaal en genieten veel vrouwen zonder finish. Een ander persoon kan op zich al spannend zijn. Je kunt ook een schare mannen onderwijzen en rouleren. Dan heb je je eigen harem.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef Rucola het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij hoor, vroeg het me gewoon af. Heb zelf niet echt behoefte aan iedere zaterdag na stappen een andere vent. Puur omdat ik toch niet kan klaarkomen aangezien de meeste mannen geen verstand hebben van mijn lichaam. Als ik kon klaarkomen van enkel penetratie was ik trouwens wel helemaal losgegaan zoals jij beschreef.
Ja, kan ik niet van genieten als ik iemand net ken. Ik wil een finish. En denk dat de meeste mannen er niet zoveel van bakken, las het laatst ook weer op een prostituee haar blog en die weet er wel wat vanquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:54 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook normaal en genieten veel vrouwen zonder finish. Een ander persoon kan op zich al spannend zijn. Je kunt ook een schare mannen onderwijzen en rouleren. Dan heb je je eigen harem.
Mannen zijn gemaakt om zo snel mogelijk kinderen te maken voor je opgegeten wordt door een sabeltandtijger of ontvoerd wordt door een vijandelijke stam. Niet om jou te plezieren. Niet relevant voor de voortplanting dus niet fair om mannen daar op af te rekenen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, kan ik niet van genieten als ik iemand net ken. Ik wil een finish. En denk dat de meeste mannen er niet zoveel van bakken, las het laatst ook weer op een prostituee haar blog en die weet er wel wat van![]()
Ja, goeie misschien ga ik dat maar doenLiever iemand die gewoon uit zichzelf alles perfect weet
Maar die zijn schaars
Ze heeft het over zichzelfquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:08 schreef Drieklank het volgende:
Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, kan ik niet van genieten als ik iemand net ken. Ik wil een finish. En denk dat de meeste mannen er niet zoveel van bakken, las het laatst ook weer op een prostituee haar blog en die weet er wel wat van
http://zondares.blogspot.nl/2012/08/doorneuken.html?m=1quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:08 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Mannen zijn gemaakt om zo snel mogelijk kinderen te maken voor je opgegeten wordt door een sabeltandtijger of ontvoerd wordt door een vijandelijke stam. Niet om jou te plezieren. Niet relevant voor de voortplanting dus niet fair om mannen daar op af te rekenen.![]()
Link naar blog?
Die hoer wil bevredigd worden door haar klanten. Dat klopt niet. Dan moet ze een geld-terug regeling treffen bij voldoende genot. Het lijkt me dat ieder meisje met veel ervaring en wisselende partners zich hierin herkent, dus nu beken je kleur slablaadje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:14 schreef Rucola het volgende:
[..]
http://zondares.blogspot.nl/2012/08/doorneuken.html?m=1
Ze kunnen het over het algemeen gewoon niet, ben ik heilig van overtuigd. Niet allemaal natuurlijk. Neem het ze wel kwalijk ja
Wat? Ik kan wel klaarkomen van enkel penetratie maar alsnog zou ik niet elke zaterdag een andere pakken ook al neuken ze kapottttttttt lekker....... de eerste keer seks ga ik sowieso niet klaarkomen met een man dat is niemand gelukt dat heeft verder niets te maken met wat ze in bed bakken maar meer het psychologische gedeelte bij mij. Denk dat bij jou ook wat psychologisch is? geen idee hoe ik het anders moet zien. ''hoe zou iemand alles perfect moeten weten''quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:47 schreef Rucola het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij hoor, vroeg het me gewoon af. Heb zelf niet echt behoefte aan iedere zaterdag na stappen een andere vent. Puur omdat ik toch niet kan klaarkomen aangezien de meeste mannen geen verstand hebben van mijn lichaam. Als ik kon klaarkomen van enkel penetratie was ik trouwens wel helemaal losgegaan zoals jij beschreef.
Ja mooi voor jou dan. Ik dus niet. En ook mooi dat jij niet iedere zaterdagavond een man zou doen. Ik dan dus wel als ik dat zou kunnen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat? Ik kan wel klaarkomen van enkel penetratie maar alsnog zou ik niet elke zaterdag een andere pakken ook al neuken ze kapottttttttt lekker....... de eerste keer seks ga ik sowieso niet klaarkomen met een man dat is niemand gelukt dat heeft verder niets te maken met wat ze in bed bakken maar meer het psychologische gedeelte bij mij. Denk dat bij jou ook wat psychologisch is? geen idee hoe ik het anders moet zien. ''hoe zou iemand alles perfect moeten weten''
BTW:
[ afbeelding ]
Ja ik snap alleen nog niet wat erachter zit bij jou... likken ze je niet of waaaaaaat?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:37 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja mooi voor jou dan. Ik dus niet. En ook mooi dat jij niet iedere zaterdagavond een man zou doen. Ik dan dus wel als ik dat zou kunnen.
Geen idee, ben moeilijk te plezieren denk ik. Dus heb de one night stands opgegeven en doe het nu alleen nog met hele leuke dates, dus dat je iemand leert kennen enzo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja ik snap alleen nog niet wat erachter zit bij jou... likken ze je niet of waaaaaaat?
Dat kan ja, misschien is het anders te vlak voor je. Bij iemand leren kennen krijg je eerder verlangens lijkt me omdat je de persoon echt leuk gaat vinden en dus beetje gaat fantaseren en ''opbouwen'' naar the moment.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:40 schreef Rucola het volgende:
[..]
Geen idee, ben moeilijk te plezieren denk ik. Dus heb de one night stands opgegeven en doe het nu alleen nog met hele leuke dates, dus dat je iemand leert kennen enzo.
Waarschijnlijk heeft je vriendin meer sekspartners gehad dan jij. Geeft niet, dat is de leeftijd. Vrouwen zijn namelijk gemiddeld eerder geslachtsrijp dan mannen en nemen het er dan ook van. Mannen halen dat overigens na hun 30e in. Aan het eind van een mensenleven is het aantal sexpartners van mannen en vrouwen namelijk gelijk (logisch). Je moet iemand pas beoordelen als je echt iemand gevonden hebt waarmee je je leven wil delen. In dat geval kun je sexuele exclusiviteit verlangen en terugkrijgen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een slet ben?
Ken je mij persoonlijk om zoiets te kunnen zeggen?
Bit off-topic; was het niet andersom? Ik lees en hoor altijd dat vrouwen oas echt seksueel los komen ('ze vinden hunzelf'') op hun 30ste, en jongens willen het graag zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk, en worden wat minder op latere leeftijden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:26 schreef jaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je vriendin meer sekspartners gehad dan jij. Geeft niet, dat is de leeftijd. Vrouwen zijn namelijk gemiddeld eerder geslachtsrijp dan mannen en nemen het er dan ook van. Mannen halen dat overigens na hun 30e in. Aan het eind van een mensenleven is het aantal sexpartners van mannen en vrouwen namelijk gelijk (logisch). Je moet iemand pas beoordelen als je echt iemand gevonden hebt waarmee je je leven wil delen. In dat geval kun je sexuele exclusiviteit verlangen en terugkrijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |