Bedoel je de schaamlippen? want ze heeft best wel grote ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe een veel gebruikte vagina eruit ziet? Nou als de vellen eraan hangen zou ik t niet meer doen
Nou vooruit, jij kan beter single blijven. Hopelijk maak je het snel uit met je vertrouwings problemen.quote:
Dat is wel lekker makkelijk, hè? "Maar ja, zo ben ik".quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.
Zulke dingen zegt ze indd...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
'Normaal doe ik dit niet zomaar hoor, jij bent speciaal'.
Eh ze wou zelf drinken...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef hoas het volgende:
Lekker respectloos tegenover je meisje om haar de eerste avond al te MISBRUIKEN!
Opzij gespot. Goed topic wel ditquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:34 schreef Lenny77 het volgende:
Nou... Jij bent natuurlijk de eerste avond OOK met haar naar bed geweest hè. Het is niet dat jij de boot zedig hebt afgehouden. Dus dan ben je sowieso hetzelfde...
Dan is ze een vieze slet. Was het wel lekker?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Zulke dingen zegt ze indd...
Ja en dan kruip jij ermaar op, sex met een dronken meid is not done, sowieso dronken meiden, bah!quote:
Kan, misschien wel misschien niet..quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:35 schreef Koettie het volgende:
Oké toch een vraag. Jij ging met haar naar bed. Ben jij een slet?
Maar waarom zou het dan belangrijk zijn of zij het wel is?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:37 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Kan, misschien wel misschien niet..
Maar dat was niet mijn vraag.
Misschien wil hij liever geen relatie met een slet. Kan toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:38 schreef Koettie het volgende:
[..]
Maar waarom zou het dan belangrijk zijn of zij het wel is?
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten he
Jawel, ik vraag me alleen af wat het verschil dan is. Hoe is dat bij hem prima en bij zijn vriendin niet prima?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil hij liever geen relatie met een slet. Kan toch?
Dude ik zelf was ook dronken...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:37 schreef hoas het volgende:
[..]
Ja en dan kruip jij ermaar op, sex met een dronken meid is not done, sowieso dronken meiden, bah!
Wat verwacht jij zelf van een relatie? Wat zijn de meest waardevolle eigenschappen die je zoekt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Dude ik zelf was ook dronken...
Was niet dat ik haar ging dronken voeren.
Was gewoon chillen met alcohol erbij.
en van het een kwam het ander.
Wie zegt dat ik een slet ben?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
Jawel, ik vraag me alleen af wat het verschil dan is. Hoe is dat bij hem prima en bij zijn vriendin niet prima?
Also, hoe ziet een veel gebruikte piemel eruit??
zoals mijn 30cm denk ik. Best goedquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
Also, hoe ziet een veel gebruikte piemel eruit??
Ik zeg het niet, het was een vraag. Maar wat maakt haar dan een potentiele slet na een avond seks en jezelf niet?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een slet ben?
Ken je mij persoonlijk om zoiets te kunnen zeggen?
Groter risico op een geslachtsziekte en mensen met veel sekspartners kunnen zich minder goed binden/hechten aan een partner. Daarnaast kan het ook een indicatie zijn van mentale problemen.quote:
Misschien heeft het meer te maken met de instelling van de persoon? Je kunt met iedereen het bed delen, maar wat deel je eigenlijk is de vraag. Het is dan gereduceerd tot lust in principe. De vraag is dus of iemand op zoek is naar een relatie met diepgang en commitment, of slechts heel oppervlakkige zaken als seks zonder intimiteit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:05 schreef Koettie het volgende:
Wat is überhaupt een slet. 5 partners? 10? Een per jaar?
Ik snap niet waarom jij haar loosdoos de eerste dag wel mag witten, maar jij vind dat ze niet gewit mag worden op haar eerste dag door een jongen. Wat zegt dit over jou, dat jij je loospook overal in stopt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een slet ben?
Ken je mij persoonlijk om zoiets te kunnen zeggen?
Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die gemakkelijk vrije seks heeft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:05 schreef Koettie het volgende:
Wat is überhaupt een slet. 5 partners? 10? Een per jaar?
Maar die 2 zaken staan los van elkaar. Iemand die seks heeft voor de lust kan daarnaast ook gewoon prima op zoek zijn naar een relatie met diepgang en commitment.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:09 schreef I-care het volgende:
[..]
Misschien heeft het meer te maken met de instelling van de persoon? Je kunt met iedereen het bed delen, maar wat deel je eigenlijk is de vraag. Het is dan gereduceerd tot lust in principe. De vraag is dus of iemand op zoek is naar een relatie met diepgang en commitment, of slechts heel oppervlakkige zaken als seks zonder intimiteit.
Zonder er verder een waardeoordeel aan te hangen moet je jezelf de vraag stellen waar je naar zoekt, als persoon zelf, of als de ander in de vorm van een partner.
Wat jammer dat slet dan meteen zo negatief klinkt. Ik vind niets fout of goed aan iemand die seks heeft zonder relatie, man of vrouw. Maar TS doet dit zelf ook en nu snap ik het verschil niet meer!quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:12 schreef Floxen het volgende:
[..]
Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die vrije seks heeft.
Maar hoe je dat bij een man noemt, geen idee.
Of ze is gewoon echt niet losbandig, dat kan ook nog he.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:22 schreef schrijfveer het volgende:
Niet doen. Jullie staan er nu al overduidelijk allebei anders in, dat gaat alleen maar botsen in de toekomst. En ik denk dat ze ook wel merkt dat jij niet van losbandige meiden houdt, anders zou ze niet zo'n opmerkingen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |