Lijkt mij een prima uitgangspunt. Agree to disagree en houd het algemeen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef erodome het volgende:
Je moet niet zo aangebrand doen als je zelf die kaart ook steeds speelt. Met je slet gespot reactie's e.d.
Als jij beloofd niet meer op de man te spelen zal ik het ook niet meer bij jou doen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
hoe ziet een veel gebruikte vagina uit?
Lekker hypocriet. En met zijn tweeën 1 fles leegdrinken, word je daar dronken van? Of was het whisky.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Dude ik zelf was ook dronken...
Was niet dat ik haar ging dronken voeren.
Was gewoon chillen met alcohol erbij.
en van het een kwam het ander.
Dat zou heel fijn zijn, dan zal ik ook daarin mijn leven beteren.quote:
Of gewoon omdat ze seks heel fijn vind maar nog geen behoefte had aan een vaste relatie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:46 schreef Teydelyk het volgende:
Het zit vooral in het WAAROM.
Waarom heeft ze zo veel verschillende partners gehad?
-onzekerheid, meisjes die hun waarde linken aan de aantrekkelijkheid/het gemak waarmee ze jongens in bed kunnen krijgen.
-behoefte aan variatie - snel verveeld, geen relatiemateriaal dus..
-bindingsangst
Daarnaast, zoals ik al vaak zat heb herhaald in dit topic, liegen de statistieken niet: hoe meer partners een vrouw heeft gehad, hoe kleiner de kans op een succesvol huwelijk.
Waarom niet met een partner dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of gewoon omdat ze seks heel fijn vind maar nog geen behoefte had aan een vaste relatie.
Zelfs als je hier rekening mee houdt zit er een duidelijke neerwaardse trend in, zoals ik ook al eerder heb gezegd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:
Overigens het probleem met die statistieken is dat als je bv kijkt naar de gelovigen, in die wereld is het al not done om te scheiden an sich, dus dat heeft niks met de seksuele activiteiten te maken.
Daarnaast is het vaak dat vrouwen die seksueel wat vrijer zijn wat zelfverzekerder zijn, weten wat ze willen en niet snel over zich heen laten lopen.
Ik denk dat die cijfers dus niks te maken hebben met het genoemde aantal seksuele activiteiten maar meer met karakter.
Omdat ze geen relatie wil en het dan toch verdacht veel op een relatie gaat lijken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:55 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarom niet met een partner dan?
Hmmmmm....quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.
Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.
Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.
Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.
En zulke dingen.
Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.
Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.
Wil het graag weten.
Mvg NN
kom je wel een beetje dom over zegquote:hoe ziet een veel gebruikte vagina uit?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
quote:Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.
Spanning en nog niet de goede tegengekomen voor een relatie, beetje zonde om dan jezelf seks te ontzeggen als je ervan geniet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:46 schreef Teydelyk het volgende:
Het zit vooral in het WAAROM.
Waarom heeft ze zo veel verschillende partners gehad?
-onzekerheid, meisjes die hun waarde linken aan de aantrekkelijkheid/het gemak waarmee ze jongens in bed kunnen krijgen.
-behoefte aan variatie - snel verveeld, geen relatiemateriaal dus..
-bindingsangst
Daarnaast, zoals ik al vaak zat heb herhaald in dit topic, liegen de statistieken niet: hoe meer partners een vrouw heeft gehad, hoe kleiner de kans op een succesvol huwelijk.
Vrouwen die bang zijn voor een relatie, ook geen goed teken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat ze geen relatie wil en het dan toch verdacht veel op een relatie gaat lijken.
En kom op zeg, of je nu 5 verschillende lullen in je hebt gehad via ons of 500 keer dezelfde lul in een relatie, wat een gedoe om niks zeg.
Bang zijn? Eerder (nog) gewoon helemaal geen trek hebben in vastigheid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Teydelyk het volgende:
Vrouwen die bang zijn voor een relatie, ook geen goed teken.
Waarom trek jij alles in het negatieve? Waarom ga jij er vanuit dat ze bang is? Geen behoefte aan is namelijk iets heel anders dan bang zijn voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Vrouwen die bang zijn voor een relatie, ook geen goed teken.
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij sletten zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Koettie het volgende:
[..]
Spanning en nog niet de goede tegengekomen voor een relatie, beetje zonde om dan jezelf seks te ontzeggen als je ervan geniet.
Jeetje man, jij overdenkt echt alles veel te veel!quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij jou zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Als een vrouw geen partner heeft mag ze geen sex?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:55 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Waarom niet met een partner dan?
Omdat ik kieskeuriger ben over de man waarmee ik mijn leven wil delen dan met wie ik in bed lig?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij jou zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Met als verschil dat een relatie niet betekend dat er geen seks meer is. Dus het persoon dat van seks houdt en het idd zou missen als dat wegviel heeft geen probleem in een goede relatie, want die heeft regelmatig seks. In verreweg de meeste gevallen een stuk vaker dan bij de losse contacten, want een niet overdreven 3 keer per week is veel meer dan de gemiddelde losbol via losse contacten krijgt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij sletten zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Sletvrees komt volgens mij gewoon voort uit het simpele feit dat mannen graag willen dat het kind dat ze maken bij een vrouw ook echt van hén is en niet van iemand anders. Dit is gewoon een "programmeerregel" die bij de menselijke schepping is ingegeven. Persoonlijk kan het seksuele verleden van een vrouw me niet heel erg boeien, maar als ik een vriendin heb wil ik wel dat haar hartje voor mij klopt. Sletten hebben de nare eigenschap dat het hen allemaal niet zoveel uitmaakt wie of wat er verliefd op hen is: ze gaan toch wel met iedereen naar bed die zich in een straal van 500 meter om hun heen bevindt. En daar heb ik dus persoonlijk wat tegen, niet omdat ze seks hebben maar omdat ze gevoelens kwetsen. En nogmaals dit geldt ook voor mannen die hetzelfde doen! Er zijn best veel loverboy's die er ook een genoegen in scheppen om hun slachtoffers mentaal en fysiek uit te buiten. Daar kan ik me ook over kwaad maken!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar zat geen betoog voor de slet in. Dat is wat jij graag wil lezen en met je reactie onderstreep je enkel maar wat ik in die laatste zin zeg.
Daar zat vooral een betoog in voor de zelfbewuste, intelligente vrouw die ook niet zo van het losbollen is. Die er zo snel als een haas vandoor is als mannen zulke spelletjes gaan spelen, die niet zit te wachten op iemand die ze test en pushed. Die wil iemand die oprecht is.
Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Misschien zijn haar bedpartners ook wel op één hand te tellen. Waarom zou zij wel een slet moeten zijn alleen omdat ze gelijk met jou het bed in dook, maar ben jij geen slet ondanks dat jij gelijk met haar het bed in dook?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef NegroideNeger het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.
Mijn bed partners zijn op 1 hand te tellen. ik ben niet zo een playboy type jongen. Dus ik weet niet waar jullie al deze info vandaan halen?..
Ik ken ook intelligente en zelfbewuste vrouwen die losbollen. Die zijn ook oprecht.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef erodome het volgende:
Daar zat vooral een betoog in voor de zelfbewuste, intelligente vrouw die ook niet zo van het losbollen is. Die er zo snel als een haas vandoor is als mannen zulke spelletjes gaan spelen, die niet zit te wachten op iemand die ze test en pushed. Die wil iemand die oprecht is.Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Klopt, maar in dit geval ging het even over degene die niet losbollen. Die vrouwen stoot je af door spelletjes te spelen en te pushen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:16 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Ik ken ook intelligente en zelfbewuste vrouwen die losbollen. Die zijn ook oprecht.
Dit inderdaad. Leven en laten leven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:30 schreef Gray het volgende:
Sletterigheid vind ik gedrag, geen aantal. En met dat sletterig zijn is niets mis, zolang hij/zij doet waar diegene zin in heeft, en het niemand kwetst.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe een veel gebruikte vagina eruit ziet? Nou als de vellen eraan hangen zou ik t niet meer doen
een hoerenloperquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:12 schreef Floxen het volgende:
[..]
Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die gemakkelijk vrije seks heeft.
Maar hoe je dat bij een man noemt, geen idee.
Ze neukt op de eerste date: BINGOquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.
Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.
Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.
Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.
En zulke dingen.
Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.
Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.
Wil het graag weten.
Mvg NN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |