abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:02:55 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155497552
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef erodome het volgende:
Je moet niet zo aangebrand doen als je zelf die kaart ook steeds speelt. Met je slet gespot reactie's e.d.
Als jij beloofd niet meer op de man te spelen zal ik het ook niet meer bij jou doen.
Lijkt mij een prima uitgangspunt. Agree to disagree en houd het algemeen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 15:04:04 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_155497588
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef NegroideNeger het volgende:
hoe ziet een veel gebruikte vagina uit?
:') dat meen je niet he.

Overigens (volgens mij hierboven al een keer opgemerkt): stel dat dit meisje/deze vrouw een relatie heeft gehad van pakweg 5 jaar, dan is die vagina net zo vaak 'gebruikt' als die van een 'slet' zoals jij dat noemt. Of misschien nog wel vaker :P
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Dude ik zelf was ook dronken...
Was niet dat ik haar ging dronken voeren.
Was gewoon chillen met alcohol erbij.
en van het een kwam het ander.
Lekker hypocriet. En met zijn tweeën 1 fles leegdrinken, word je daar dronken van? Of was het whisky.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155497629
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:00 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

belooft
Dat zou heel fijn zijn, dan zal ik ook daarin mijn leven beteren.
Vergeet dus het persoonlijke deel van mijn post, wat vindt je van het onpersoonlijke deel? Dat de zelfbewuste, intelligente vrouw die niet van het losbollen is niet zit te wachten op iemand die test, pushed en spelletjes speelt, maar ook een zelfbewuste en intelligente man zoekt met dezelfde waarden en normen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:13:19 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155497882
Ik vind het ook zeer slecht advies, als een man mij gaat pushen ben ik juist heel erg tegendraads en ga ik juist de andere kant op en ik ga er geen energie meer in steken, en ik denk heel veel met mij.
Beetje zonde dus als hij eigenlijk een hele leuke vent is en dan dit advies op gaat volgen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:46:42 #155
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155499031
Het zit vooral in het WAAROM.

Waarom heeft ze zo veel verschillende partners gehad?

-onzekerheid, meisjes die hun waarde linken aan de aantrekkelijkheid/het gemak waarmee ze jongens in bed kunnen krijgen.

-behoefte aan variatie - snel verveeld, geen relatiemateriaal dus..

-bindingsangst

Daarnaast, zoals ik al vaak zat heb herhaald in dit topic, liegen de statistieken niet: hoe meer partners een vrouw heeft gehad, hoe kleiner de kans op een succesvol huwelijk.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:49:46 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499132
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:46 schreef Teydelyk het volgende:

-onzekerheid, meisjes die hun waarde linken aan de aantrekkelijkheid/het gemak waarmee ze jongens in bed kunnen krijgen.

-bindingsangst

Daarnaast, zoals ik al vaak zat heb herhaald in dit topic, liegen de statistieken niet: hoe meer partners een vrouw heeft gehad, hoe kleiner de kans op een succesvol huwelijk.
Of gewoon omdat ze seks heel fijn vind maar nog geen behoefte had aan een vaste relatie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:54:40 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499264
Overigens het probleem met die statistieken is dat als je bv kijkt naar de gelovigen, in die wereld is het al not done om te scheiden an sich, dus dat heeft niks met de seksuele activiteiten te maken.
Daarnaast is het vaak dat vrouwen die seksueel wat vrijer zijn wat zelfverzekerder zijn, weten wat ze willen en niet snel over zich heen laten lopen.
Ik denk dat die cijfers dus niks te maken hebben met het genoemde aantal seksuele activiteiten maar meer met karakter.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:55:07 #158
431144 Teydelyk
pi_155499279
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Of gewoon omdat ze seks heel fijn vind maar nog geen behoefte had aan een vaste relatie.
Waarom niet met een partner dan?
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:55:37 #159
431144 Teydelyk
pi_155499292
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:54 schreef snakelady het volgende:
Overigens het probleem met die statistieken is dat als je bv kijkt naar de gelovigen, in die wereld is het al not done om te scheiden an sich, dus dat heeft niks met de seksuele activiteiten te maken.
Daarnaast is het vaak dat vrouwen die seksueel wat vrijer zijn wat zelfverzekerder zijn, weten wat ze willen en niet snel over zich heen laten lopen.
Ik denk dat die cijfers dus niks te maken hebben met het genoemde aantal seksuele activiteiten maar meer met karakter.
Zelfs als je hier rekening mee houdt zit er een duidelijke neerwaardse trend in, zoals ik ook al eerder heb gezegd.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:56:57 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499329
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:55 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Omdat ze geen relatie wil en het dan toch verdacht veel op een relatie gaat lijken.

En kom op zeg, of je nu 5 verschillende lullen in je hebt gehad via ons of 500 keer dezelfde lul in een relatie, wat een gedoe om niks zeg.
pi_155499404
quote:
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.

Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.

Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.

Ze wilt ook te snel dingen doen zoals kinderen maken en samen wonen.

En zulke dingen.

Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.

Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.

Wil het graag weten.

Mvg NN
Hmmmmm.... :')
Je gaat al en paar maanden met dat meisje toch?
Hoe is ze verder? Je moet haar nu toch wel beter kennen?

en met deze vragen

quote:
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
kom je wel een beetje dom over zeg :D

Ik snap ook niks van mannen als ik in dit subforum lees, als die meisjes ze laten wachten is het niet
goed, als ze niet wachten is het ook niet goed _O-

Grow up man!

hier zou ik trouwens even mee wachten als ik jou was... ben jij nog niet aan toe... (8>

quote:
pi_155499448
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:46 schreef Teydelyk het volgende:

-bindingsangst

Spanning en nog niet de goede tegengekomen voor een relatie, beetje zonde om dan jezelf seks te ontzeggen als je ervan geniet.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:00:55 #163
431144 Teydelyk
pi_155499454
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat ze geen relatie wil en het dan toch verdacht veel op een relatie gaat lijken.

En kom op zeg, of je nu 5 verschillende lullen in je hebt gehad via ons of 500 keer dezelfde lul in een relatie, wat een gedoe om niks zeg.
Vrouwen die bang zijn voor een relatie, ook geen goed teken.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:01:52 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155499475
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Teydelyk het volgende:

Bang zijn? Eerder (nog) gewoon helemaal geen trek hebben in vastigheid.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:01:53 #165
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499476
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Waarom trek jij alles in het negatieve? Waarom ga jij er vanuit dat ze bang is? Geen behoefte aan is namelijk iets heel anders dan bang zijn voor.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:02:51 #166
431144 Teydelyk
pi_155499506
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Koettie het volgende:

[..]

Spanning en nog niet de goede tegengekomen voor een relatie, beetje zonde om dan jezelf seks te ontzeggen als je ervan geniet.
Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij sletten zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:05:35 #167
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155499574
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij jou zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Jeetje man, jij overdenkt echt alles veel te veel! :')

Er zijn genoeg vrouwen die zich eerst willen concentreren op studie/werk voor ze aan een vaste relatie beginnen of nog heel veel willen reizen en dat ook liever alleen doen zonder vastigheid.
Of gewoon omdat ze geen man in hun leven nodig hebben om zich compleet te voelen.

En seks fijn vinden maakt iemand nog geen seksverslaafd dus die vergelijking slaat al nergens op.
pi_155499590
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:55 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Als een vrouw geen partner heeft mag ze geen sex?

Misschien hebben vrouwen ook wel gewoon een keer zin om de beest uit te hangen, zonder
meteen een trouwjurk uit te hoeven zoeken en een kinderbedje, maar dat kán natuurlijk
helemaal niet anno 2015 :D
pi_155499597
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij jou zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Omdat ik kieskeuriger ben over de man waarmee ik mijn leven wil delen dan met wie ik in bed lig?

Hoor je zelf niet hoe raar dat klinkt? Ik kan prima naar bed met iemand die ik leuk en lief en aardig (en sexy) vind, zonder dat ik daar verliefd op ben. Ik kan echt níet daar een relatie mee aangaan.

En true, junks zoeken ook. Verslaving is ook ongezond. Maar regelmatig een andere partner is niet ongezond en ik vermoed bij weinig mensen een verslaving. Bij mij niet althans.

Edit: En noem je lang? Ik ben van het hele lange daten. Jij hebt misschien de gruwels van casual seks, ik kan écht niet tegen mensen die iets een relatie noemen en na twee maanden uit elkaar zijn. Een relatie is, voor mij, echt dat ik JA zeg tegen iemand en ook echt bereid ben om er keihard voor te werken. Maar daarom neem ik wel weken en weken en weken de tijd om iemand te leren kennen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Koettie op 24-08-2015 16:14:13 ]
pi_155499915
haha TS wordt geplayed
pi_155500266
Sletterigheid vind ik gedrag, geen aantal. En met dat sletterig zijn is niets mis, zolang hij/zij doet waar diegene zin in heeft, en het niemand kwetst.
pi_155500334
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Cokejunkies zijn ook op zoek naar spanning. Een ex junkie heeft een grotere kans om in oude gewoontes te vervallen dan iemand die nog nooit heeft gebruikt. Zelfde geldt voor seks, waarom nu opeens niet meer op zoek naar spanning? En waarom duurt het bij sletten zo uitzonderlijk lang om relatiemateriaal te vinden. Allemaal slechte voortekenen.
Met als verschil dat een relatie niet betekend dat er geen seks meer is. Dus het persoon dat van seks houdt en het idd zou missen als dat wegviel heeft geen probleem in een goede relatie, want die heeft regelmatig seks. In verreweg de meeste gevallen een stuk vaker dan bij de losse contacten, want een niet overdreven 3 keer per week is veel meer dan de gemiddelde losbol via losse contacten krijgt.

Neem een extremere losbol, 10 keer per jaar. Dat valt gewoon onder de noemer slet, 10 bedpartners per jaar is gewoon erg veel, komt niet eens heel veel voor. Die gaat er heel erg op vooruit qua seks in een relatie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155502860
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar zat geen betoog voor de slet in. Dat is wat jij graag wil lezen en met je reactie onderstreep je enkel maar wat ik in die laatste zin zeg.

Daar zat vooral een betoog in voor de zelfbewuste, intelligente vrouw die ook niet zo van het losbollen is. Die er zo snel als een haas vandoor is als mannen zulke spelletjes gaan spelen, die niet zit te wachten op iemand die ze test en pushed. Die wil iemand die oprecht is.
Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Sletvrees komt volgens mij gewoon voort uit het simpele feit dat mannen graag willen dat het kind dat ze maken bij een vrouw ook echt van hén is en niet van iemand anders. Dit is gewoon een "programmeerregel" die bij de menselijke schepping is ingegeven. Persoonlijk kan het seksuele verleden van een vrouw me niet heel erg boeien, maar als ik een vriendin heb wil ik wel dat haar hartje voor mij klopt. Sletten hebben de nare eigenschap dat het hen allemaal niet zoveel uitmaakt wie of wat er verliefd op hen is: ze gaan toch wel met iedereen naar bed die zich in een straal van 500 meter om hun heen bevindt. En daar heb ik dus persoonlijk wat tegen, niet omdat ze seks hebben maar omdat ze gevoelens kwetsen. En nogmaals dit geldt ook voor mannen die hetzelfde doen! Er zijn best veel loverboy's die er ook een genoegen in scheppen om hun slachtoffers mentaal en fysiek uit te buiten. Daar kan ik me ook over kwaad maken!
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:50:04 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155503146
En ook daarvoor hebben we een lopend topic:
R&P / slet-vrees

Het is slettentijd, blijkbaar.
  maandag 24 augustus 2015 @ 20:16:56 #175
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_155508063
Ze is geen serieuze kandidaat want ze gaat snel naar bed. Maar als ik jouw OP lees is ze eigenlijk al verder, volwassener en meer op zoek naar iets serieus dan jij: ze wilt trouwen en kinderen.

Misschien verschillen jullie gewoon qua ontwikkeling: zij is al losgegaan en is nu toe aan een vaste relatie en jij hebt jezelf nog niet durven gaan waardoor je ervaring en een stuk persoonlijke ontwikkeling mist.

Zoals iemand al zei een vrouw die van haar lichaam en vrijheid genoten heeft zijn vaak de wat zelfverzekerdere types die op zichzelf hebben leren staan. Juist die mensen zijn klaar om aan een volwassen gezin te beginnen omdat ze sterk zijn en levenservaring hebben.

Jij bent misschien nog maar een knulletje wat net komt kijken. Misschien dat daar het verschil ligt.

Een andere reden waarom een vrouw losse seks kan weigeren is omdat er iets mis met haar is: lelijke borsten, geen seksdrive, lelijk lichaam. Dus als je deze strategie hanteert kies je wellicht idd vanzelf de ugly ducklings uit.
  PR en moderator maandag 24 augustus 2015 @ 21:11:48 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_155510414
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:28 schreef NegroideNeger het volgende:

[..]

Ik vind het grappig hoe jullie, zelf een conclussie trekken over mijn "seksleven" terwijl ik daar niks over heb verteld.

Mijn bed partners zijn op 1 hand te tellen. ik ben niet zo een playboy type jongen. Dus ik weet niet waar jullie al deze info vandaan halen?..
Misschien zijn haar bedpartners ook wel op één hand te tellen. Waarom zou zij wel een slet moeten zijn alleen omdat ze gelijk met jou het bed in dook, maar ben jij geen slet ondanks dat jij gelijk met haar het bed in dook?
Fuck the EBU.
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:16:19 #177
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_155743291
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:57 schreef erodome het volgende:
Daar zat vooral een betoog in voor de zelfbewuste, intelligente vrouw die ook niet zo van het losbollen is. Die er zo snel als een haas vandoor is als mannen zulke spelletjes gaan spelen, die niet zit te wachten op iemand die ze test en pushed. Die wil iemand die oprecht is.Dat is waarom mannen zoals jij zo nijdig zijn, zo veroordelend zijn, omdat de vrouwen die jullie kunnen vangen op die manier de preutse labilo's zijn. Bang om alleen te zijn, bang voor seks.
Ik ken ook intelligente en zelfbewuste vrouwen die losbollen. Die zijn ook oprecht.
pi_155743545
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:16 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Ik ken ook intelligente en zelfbewuste vrouwen die losbollen. Die zijn ook oprecht.
Klopt, maar in dit geval ging het even over degene die niet losbollen. Die vrouwen stoot je af door spelletjes te spelen en te pushen.
pi_155781387
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:30 schreef Gray het volgende:
Sletterigheid vind ik gedrag, geen aantal. En met dat sletterig zijn is niets mis, zolang hij/zij doet waar diegene zin in heeft, en het niemand kwetst.
Dit inderdaad. Leven en laten leven.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_155787101
Snap niet dat negroide zich afvraagt of hij een slet als vriendin heeft, terwijl hij (naar zijn maatstaven) klaarblijkelijk een slet is :? wat zijn mensen toch vreselijke hypocriet
  zondag 6 september 2015 @ 01:06:36 #181
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_155857705
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe een veel gebruikte vagina eruit ziet? Nou als de vellen eraan hangen zou ik t niet meer doen _O-
:r Of als het waait dat je het hoort fluiten is meestal ook geen goed teken :+
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_155861496
Je hebt haar toch ook op de eerste date gebatst!? Dus wil je een slet leren herkenen kijk dan eerst eens in de spiegel. :') En vraag aan jezelf ben ik nu een slet? En dan zeg je "Neuuhhh!? Ik ben stoer want ik heb gescored! Toch?? :')
pi_155886789
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:12 schreef Floxen het volgende:

[..]

Een vrouw die met jan en alleman het bed induikt. Een vrouw die seks heeft zonder relatie met die man te hebben. Kortom, een vrouw die gemakkelijk vrije seks heeft.

Maar hoe je dat bij een man noemt, geen idee.
een hoerenloper
  maandag 7 september 2015 @ 13:40:07 #184
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_155894693
TS is overduidelijk de slet hier, hoop dat dat meisje volgend weekend gewoon lekker bij iemand anders slaapt die haar geen slet vind.
Thinking about thinking of you.
pi_155897933
Het topic niet gelezen op de OP na maar iemand die je niet vertrouwd kan je nimmer een serieuze relatie mee hebben. Ik heb altijd het principe gehad en naar geleefd dat elke relatie vriendschappelijk of romantisch per direct geen waarde meer heeft zonder vertrouwen.

Dus waarom blijf je bij iemand die je niet vertrouwd?
  maandag 7 september 2015 @ 21:25:56 #186
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_155907306
Iemand die heel snel wilt herken je makkelijk.

Je kunt de vriendenlijst op Facebook even gaan stalken

Je kunt haar dingen vragen (herken je ook wel of iemand de waarheid spreekt of niet)

En het belangrijkst is ze ook geïnteresseerd in jouw als persoon, stelt ze vragen e.d
Niet dat dit veel te maken heeft ermee, maar wel met het tempo dat ze wilt.
Haha gay!
pi_156123071
quote:
Heb een meid ontmoet paar maanden terug. Ze is heel aardig en al, en zelf zegt ze dat ze een goede meid is, geen slet etc. maar ik weet niet of ik haar op haar woorden kan vertrouwen.

Ik twijfel wel vaak, en ik wil het zeker weten dat ze geen slet is. Ik wil geen vriendin waar de halve stad al eens in is geweest.

Ze is op de eerste dag al met mij naar bed geweest.
Ze word heel geil door drank.. maar zei dat ze alleen met vriendinnen of familie drinkt.
Maarja na onze eerste " date" dronken we ook een hele fles leeg met zijn twee en toen was ik nog beetje een onbekende jonge voor haar.

En zulke dingen.

Heb van nature sowieso al vertrouwings problemen en ga overal dingen achter zoeken, maarja zo ben ik.

Maar mijn vraag is: Hoe herken je een slet? Of hoe kom erachter of ze een slet is?
Hoe gedragen ze zich?
Wat voor leugens?
etc.

Wil het graag weten.

Mvg NN
Ze neukt op de eerste date: BINGO

Meer vragen moet je je niet stellen. Als dit is hoe weinig ze over jou moest weten voor seks, geldt die zelfde regel ook voor anderen.

Wat voor leugens? Maak je helemaal geen zorgen als ze over contact met een andere kerel praat. Maak je zorgen over de kerel waar ze NIET over praat. Als ze liegt over waar ze heen gaat bvb

Is haar facebook vriendenlijst ontoegankelijk omdat ze niet wil dat je weet met wie ze contact heeft? Wil ze absoluut niet dat je haar mobiel aanraakt? (facebook, whatsapp etc zijn erg privé)

Ik denk niet dat je vriendin vreemdgaat in NL. Als jullie gemeenschappelijke vrienden hebben zou het aan het licht komen.

Maar stuur jaar enkele weken alleen op reis en ze wordt langs alle kanten gepenetreerd
pi_156123519
Ik wil ook dat mijn vriend/vrienden aan m;n telefoon zitten. Vet raar hoor, das gewoon prive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')