Eerste eervolle vermelding van theguyver.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:30 schreef theguyver het volgende:
http://www.sott.net/artic(...)er-a-hundred-injured
A motorcycle bomb has exploded in a commercial and tourist center in Thailand's capital Bangkok, killing 16 people, according to police. At least 100 others were injured, local media reported. At least three foreigners were among those killed.
"All I can say now is there has been an explosion in central Bangkok involving a motorcycle bomb," deputy national police chief Aek Angsananond told Reuters.
Officials say the attack was aimed at destroying Thailand's economy and tourism.
"The perpetrators intended to destroy the economy and tourism because the incident occurred in the heart of the tourism district," Defense Minister Prawit Wongsuwan said.
Foreign visitors were present at the time of the blast. Two people from China and one from the Philippines were among the dead, a police officer told Reuters.
Die weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef totnutoe het volgende:
mag deze hier ook in? of waar dan?
kwam deze toevallig tegen met surfen
The “No Nuclear Bombs” Conspiracy theory
http://www.darkmoon.me/20(...)s-conspiracy-theory/
Zolang het niet verder lekt is er geen probleem op zich. Centrale topics zijn ook redelijk makkelijk te negeren als je er echt geen trek in hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
Goed idee een topic als deze.
Ben alleen wel bang dat dit ook kan uitlopen op een beerput van alles wat er op youtube te vinden is.
Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Goed initiatief
Dit zal hopelijk de stortvloed aan "JADITISEENHOAX"-topics wat tegengaan zodra er ook maar iets gebeurt in de wereld, wat niet goed is voor het imago van BNW.
Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .
.
ik hoef geen eervolle vermelding!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerste eervolle vermelding van theguyver.
Jammer joh. Je hebt em.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik hoef geen eervolle vermelding!
alleen melding is goed zo..
Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:26 schreef Resonancer het volgende:
http://lionsgroundnews.co(...)or-yuan-devaluation/
http://www.conspiracyclub(...)l-china-and-america/
Kort:
China devalueert hun munteenheid, niet goed voor de Usa. Gebruikt geheim wapen om China te waarschuwen.
Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)
quote:The government has banned reporters from entering the area and has begun arresting bloggers who promote what the government calls “conspiracy theories” regarding the cause of the massive explosion.
nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:31 schreef Thrilled het volgende:
Kan dan met terugwerkende kracht het tunesie topic op slot en een korte samenvatting van die 4 topics (moet lukken in 1 alinea?) hier geplaatst worden? Mocht er dan gegronde redenen ergens vandaan komen kan dat topic wellicht weer solo?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:17 schreef jogy het volgende:
De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics.
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:45 schreef totnutoe het volgende:
[..]
nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.
zo moeilijk is het allemaal niet
[..]
ik heb het doorgelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein
Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.
[..]
Dat heb je goed gerokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.
Dit is meer voor feedback maar het korte antwoord is nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein..
Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein..
Maar bekijk je ook echt twee kanten? Want het viel me op dat je toen je reageerde op het Tunesië-topic je het topic nog niet gelezen had.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .
Is zeker niet nodig, maar het is wel frapant dat na mijn topicreport over dat topic dit centrale topic is geopend om tunesie-topics te voorkomen. En dan moet men maar een topic niet lezen als de inhoud kant noch wal raakt? Dan kunnen alle modjes wel hun functie neerleggen, gewoon niet lezen luidt het advies..?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:38 schreef jogy het volgende:
Ja kom, we gaan het hier ook nog even over Tunesië hebben. goed idee
Iedereen zou daar ja op antwoorden en voor de rest is dat ieders eigen verantwoordelijkheid .quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar bekijk je ook echt twee kanten?
Niet alleen China.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?
quote:When Donald J. Trump announced his run for president in June, much of the focus was on his explosive comments about Mexican immigrants. But he also had another target: China, which he mentioned at least a dozen times, saying, “They’re killing us” economically and that “China comes over and they dump all their stuff” on American markets.
“I think you have to do something to rein in China. They devalued their currency today. They’re making it absolutely impossible for the United States to compete, and nobody does anything. China has no respect for President Obama whatsoever, whatsoever.
“Well, you have to take strong action. How can we compete? They continuously cut their currency. They devalue their currency. And I have been saying this for years. They have been doing this for years. This isn’t just starting. This was the largest devaluation they have had in two decades. They make it impossible for our businesses, our companies to compete.
“They think we’re run by a bunch of idiots. And what’s going on with China is unbelievable, the largest devaluation in two decades. It’s honestly — great question — it’s a disgrace.”
http://www.nytimes.com/po(...)er-devaluation/?_r=0
Woow flinke explosie in dat filmpje onderaan het artikel...en drukgolfquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef Resonancer het volgende:
Niet alleen China.
Nog wat leesvoer.
http://www.silverdoctors.(...)cal-nuke-in-tianjin/
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.quote:
hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de mediaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
Hij zal toch eens moeten praten dus we wachten het af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de media
Natuurlijk is het een hoax!!!!! Het is toch meer dan toeval dat die mariniers precies daar waren????quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:34 schreef Dance99Vv het volgende:
'AK47-armed' man opens fire on Amsterdam to Paris train
At least three people have been injured after a man, reportedly armed with a Kalashninov rifle, opened fire on a Thalys high-speed train between Amsterdam and Paris on Friday. The attacker was apprehended by soldiers traveling on the same train, according to local media.
[ afbeelding ]
http://www.rt.com/news/313064-train-kalashnikov-shoot-paris/
Hoax or no hoax thats the question
Mee eens. Hulde voor die mannen. Ze hebben een grote moordpartij voorkomen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Geweldig werk van die Amerikanen als het Nederlandse mariniers waren geweest die mochten alleen Pang Pang roepen. Gelukkig de juiste mensen op de juiste plaats. Sjappoo en hulde
Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
Nee dat klopt. Dan zijn de getuigen ineens crisisactors .quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.
tjezus in wat voor lalalaland leef je.quote:
Zelfde land als jij dacht ik zo.. tenzij jij verhuisd bent..quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjezus in wat voor lalalaland leef je.
Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjezus in wat voor lalalaland leef je.
Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Het is natuurlijk een heel verwarrende toestand want dit is buiten het normale. Paniek alom.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:54 schreef Albert_Hofmann het volgende:
Er zijn twee dingen die ik vreemd vind aan de "aanslag" in de Thalys.
Het eerste is de verschillende verhalen. Hier wordt op 16.25 uur gesproken over een Amerikaanse academici die (min of meer samen met de 28 jarige Fransman) de AK te pakken zou hebben gekregen en vervolgens door de terrorist werd neergeschoten met een Luger. Maar vervolgens laten ze op het plaatje op 17.56 zien dat er maar één iemand bij de toiletten tegen de terrorist aanliep en werd neergeschoten. Hier op de frontpage hebben ze het er zelfs over dat de drie Amerikanen hoorden dat het wapen werd doorgeladen op het toilet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen hoe het is verlopen?
Daarnaast vind ik het motief gewoon onlogisch. Dan ga je als terrorist in een trein proberen een aanslag te plegen, schiet je iemand neer, en laat je je vervolgens gewoon overmeesteren terwijl jij een AK hebt.
het is was geen aanslag. .. het was een vooropgezet iets zodat er verhoogde beveiliging komt op treinen. En natuurlijk de chaos die gecreerd dient te worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?
Wat wordt WW3 dan? Kruistochten tegen islam?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een set-up voor meer fascisme, een voedingsbodem voor WO3.
De eerste verhalen zijn inderdaad erg wazig..quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:54 schreef Albert_Hofmann het volgende:
Er zijn twee dingen die ik vreemd vind aan de "aanslag" in de Thalys.
Het eerste is de verschillende verhalen. Hier wordt op 16.25 uur gesproken over een Amerikaanse academici die (min of meer samen met de 28 jarige Fransman) de AK te pakken zou hebben gekregen en vervolgens door de terrorist werd neergeschoten met een Luger. Maar vervolgens laten ze op het plaatje op 17.56 zien dat er maar één iemand bij de toiletten tegen de terrorist aanliep en werd neergeschoten. Hier op de frontpage hebben ze het er zelfs over dat de drie Amerikanen hoorden dat het wapen werd doorgeladen op het toilet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen hoe het is verlopen?
Daarnaast vind ik het motief gewoon onlogisch. Dan ga je als terrorist in een trein proberen een aanslag te plegen, schiet je iemand neer, en laat je je vervolgens gewoon overmeesteren terwijl jij een AK hebt.
Deze is wel interessant, tis wel 'n beetje lang maar de meeste beelden zijn van originele propaganda bronnen.... voor de echte geinteresseerd natuurlijk:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef totnutoe het volgende:
Wat fucking tragic is dat jij niets maar dan ook niets gelooft. Al beet het je in de kont.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef Tingo het volgende:
Trein aanval lijkt weer zo'n stomme verhaaltje dat de meeste mensen gaan gewoon oh-zo makkelijk geloven.
Fcking tragic.
Idd ze hebben zelfs een gouden medaille gekregen van Hollandequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef Tingo het volgende:
Trein aanval lijkt weer zo'n stomme verhaaltje dat de meeste mensen gaan gewoon oh-zo makkelijk geloven.
Fcking tragic.
En niet meer dan terecht. Die andere twee krijgen er ook één. Met zijn zessen deze terrorist onschadelijk gemaakt. Helden zijn het.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Idd ze hebben zelfs een gouden medaille gekregen van Hollande![]()
lets-roll-part-deux-young-american-military-tourists-thwart-random-isis-attack-in-paris/
Voorspelbare reactie , daar doen ze het voor , jammer voor ze dat steeds meer mensen er gewoon niet meer intrappen en ze zien voor wat ze zijn , een stelletje leugenaars die er niet voor schuwen om over lijken te gaan en die het publiek continu bespelen en een kant opsturen voor eigen belangen .quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En niet meer dan terecht. Die andere twee krijgen er ook één. Met zijn zessen deze terrorist onschadelijk gemaakt. Helden zijn het.
Pardon? Maak jij nu deze mannen voor leugenaars uit?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie , daar doen ze het voor , jammer voor ze dat steeds meer mensen er gewoon niet meer intrappen en ze zien voor wat ze zijn , een stelletje leugenaars die er niet voor schuwen om over lijken te gaan en die het publiek continu bespelen en een kant opsturen voor eigen belangen .
politici liegen altijd , zullen altijd gebeurtenissn faken en de media draait altijd mee , noem het zoals je wilt . Ik geloof het iig niet .quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon? Maak jij nu deze mannen voor leugenaars uit?
Nee nee madam - dat jij durft niet eens te denken dat we zijn zulke enorme leugens vertelt erg tragiek is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat fucking tragic is dat jij niets maar dan ook niets gelooft. Al beet het je in de kont.
Misschien zijn er toch politie agenten die willen graag 'n terechte criminele onderzoek over deze soort gasten doen. Jammer genoeg zullen ze niet ver komen wegens corrupte leiderschap enz.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:28 schreef Summers het volgende:
[..]
politici liegen altijd , zullen altijd gebeurtenissn faken en de media draait altijd mee , noem het zoals je wilt . Ik geloof het iig niet .
Het is een groeiende frustratie in de publieke ruimte: mensen die een terreuraanslag willen plegen met een kalasjnikov, terwijl omstanders daar last van hebben. Een bewustwordingscampagne moet ervoor zorgen dat mensen elkaar durven aan te spreken op terroristisch gedrag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar waar wordt hij (de dader) straks voor vervolgd en eventueel voor veroordeeld?
Terrorisme (waar het alle schijn van heeft) of een poging tot een gewapende beroving.
Het mag duidelijk zijn dat het 2 dingen met totaal verschillende strafeisen zijn.
Hebben ze in frankrijk ook d66 rechters?
Over welke gasten heb je het nu?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn er toch politie agenten die willen graag 'n terechte criminele onderzoek over deze soort gasten doen. Jammer genoeg zullen ze niet ver komen wegens corrupte leiderschap enz.
Dit was nieuw voor me (of het waar is, is nog even punt twee):quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef totnutoe het volgende:
quote:it was intended by America’s Jewish-controlled administration to deliver a death blow to Christianity in Japan. This it virtually succeeded in doing, given that Nagasaki had always been Japan’s most Christian city, containing the highest concentration of Christians in all of Japan. The Nagasaki plutonium bomb was specifically aimed at St Mary’s Cathedral while Japan’s largest Roman Catholic congregation was celebrating Mass and receiving Holy Communion. The entire congregation was vaporized in a single instant at 11.02 a.m. on Thursday morning, 9 August, 1945 — much to the delight of the Jews in Washington who knew exactly where the bomb would fall.
De Speld, daar kom ik nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een groeiende frustratie in de publieke ruimte: mensen die een terreuraanslag willen plegen met een kalasjnikov, terwijl omstanders daar last van hebben. Een bewustwordingscampagne moet ervoor zorgen dat mensen elkaar durven aan te spreken op terroristisch gedrag.
Volgens campagnemanager Hein Breedveld moeten reizigers moordzuchtig gedrag durven corrigeren: “Het is vervelend wanneer je net een spannend boek aan het lezen bent, en iemand vuurt twee magazijnen leeg in je coupé. Zoiets kan enorm afleiden. Veel mensen durven daar niets van te zeggen, maar het is belangrijk dat we met elkaar afspreken wat we wel en niet vinden kunnen. Bijvoorbeeld met een kordaat: “Hela! Het is hier wel een stiltecoupé jongeman!” Op die manier haal je de angel uit de discussie.”
Vervelend gedrag in de trein, zoals het vermoorden van je medepassagiers, is voor veel forensen al jaren als een grote ergernis. Dat er nu een publiekscampagne komt, wordt dan ook positief ontvangen. Wim van Amerongen (53) reist elke dag met de trein van Driebergen naar Zeist. “Wanneer iemand een slachting aanricht, twijfel ik of ik er iets van moet zeggen. Meestal houd ik me stil in de hoop dat ‘ie er na een tijdje weer mee ophoudt.”
Er is ook kritiek. Sociaal psycholoog Tamara Kluit denkt dat de campagne weinig zal uithalen. ‘Hoe drukker de coupé, hoe minder mensen zich aangesproken voelen om verantwoordelijkheid te nemen. Dat heet het omstandereffect. Het is treurig, maar waar: wanneer iemand een kalasjnikov leeg schiet zijn de meeste mensen te laf om er iets van te zeggen. Het gevolg is rampzalig: hinder.”
http://speld.nl/2015/08/2(...)-kalasjnikovgebruik/
Dat is op zich wel waar, maar ik moet toch wel zeggen dat toen ik het nieuws hoorde/las, ik eerst dacht "jaja, wat een toeval, dat zal wel weer." En je kent me wel een beetjequote:Op maandag 24 augustus 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat fucking tragic is dat jij niets maar dan ook niets gelooft. Al beet het je in de kont.
Een 'bijna te mooi om waar te zijn'-gevoel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar, maar ik moet toch wel zeggen dat toen ik het nieuws hoorde/las, ik eerst dacht "jaja, wat een toeval, dat zal wel weer." En je kent me wel een beetje
Nou eerder een "ze zullen het wel flink opgeklopt hebben"- of een "was het wel zo toevallig dat die militairen daar waren"-gevoel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een 'bijna te mooi om waar te zijn'-gevoel?
Maar blijkbaar bestaan er nog echte helden en ik ben er blij om dat ze zo dapper zijn geweest en die idioot gestopt hebben.
Nou ja, het resultaat was goed. Er is een enorme aanslag voorkomen en daar gaat het tenslotte om.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou eerder een "ze zullen het wel flink opgeklopt hebben"- of een "was het wel zo toevallig dat die militairen daar waren"-gevoel.
Als er echt een aanslag is voorkomen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, het resultaat was goed. Er is een enorme aanslag voorkomen en daar gaat het tenslotte om.
Ze waren met zijn zessen he, die militairen op verlof en nog drie andere burgers.
In principe is iedereen een potentiële terrorist.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Izzy73 het volgende:
Net nog bij 1 vandaag, er lopen nog meer dan 10.000 potentiële terroristen rond in Europa.
Allemaal in het vizier van de veiligheidsdiensten, maar ze kunnen gewoon wapens aanschaffen en aanslagen plegen want ze doen er verder niets mee.
Dat is wel wat overdreven vindt je niet? Ik ben geen potentiële terrorist hoor, jij wel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:36 schreef Wombcat het volgende:
In principe is iedereen een potentiële terrorist.
Dat klopt, maar het is wel triest dat bijna iedere terrorist bekend was bij de veiligheidsdiensten en ze toch aanslagen kunnen plegen en wapens aanschaffen, althans dat is de berichtgeving die we horen. Misschien heeft dat meer te maken wat je zojuist schreef:quote:Je kunt moeilijk iemand alleen vastzetten op verdenkingen. Nou ja, het kan wel, zoals de VS deden met nogal veel volk in Guantanomo Bay, maar dat vond ik nou ook niet echt een wenselijke situatie.
quote:Anyway zag ik vanavond op Netwerk al weer dat politici zitten te roepen om meer (privacy-aantastende) maatregelen. En 60% van de bevolking vindt het wel weer goed, als het maar terrorisme bestrijdt. Gaat weer lekker.
In de ogen van de veiligheidsdiensten wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is wel wat overdreven vindt je niet? Ik ben geen potentiële terrorist hoor, jij wel?
Ja, het is idd redelijk bizar dat ze wel aanwijzingen hebben, maar de zaak niet rond kunnen krijgen en niettemin denken dat als we nog wat meer privacy opgeven dat het dan wel lukt. Ze kunnen beter wat nuttigs doen met de info die ze al hebben. De afgelopen jaren hebben ze steeds meer mogelijkheden gekregen, maar niettemin schreeuwen ze nog steeds om meer. Zou ik eens om moeten komen bij mijn teamleider.quote:Dat klopt, maar het is wel triest dat bijna iedere terrorist bekend was bij de veiligheidsdiensten en ze toch aanslagen kunnen plegen en wapens aanschaffen, althans dat is de berichtgeving die we horen. Misschien heeft dat meer te maken wat je zojuist schreef:
Meteen word er weer op ingesprongenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Izzy73 het volgende:
Net nog bij 1 vandaag, er lopen nog meer dan 10.000 potentiële terroristen rond in Europa.
Allemaal in het vizier van de veiligheidsdiensten, maar ze kunnen gewoon wapens aanschaffen en aanslagen plegen want ze doen er verder niets mee.
Het is telkens hetzelfde liedje ja, ik heb het al vaker geschreven maar ik vind het nieuws steeds meer lijken op hersenspoelen i.p.v. berichtgeving. Het wordt steeds erger mijns inziens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Meteen word er weer op ingesprongen, natuurlijk valt het altijd samen met het pushen van vrijheids beperkende maatregelen die altijd vrijwel meteen uit de mouw worden geschud en de media borduurt voort op de " aanslag " en angst aanpraten .
Hollywood in Europa
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Speld, daar kom ik nietHeb je wel gezien wat ze doen als je hun cookies accepteert
thanks man, ik vind het interessantquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Deze is wel interessant, tis wel 'n beetje lang maar de meeste beelden zijn van originele propaganda bronnen.... voor de echte geinteresseerd natuurlijk:
Nuclear weapons don't exist.
Heb ik eerlijk gezegd toch ook wel een beetje en je weet dat ik absoluut geen complottheorie adept ben, maar het lijkt wel of we na alle ellende van de laatste tijd: Charlie Hebdo, beach attack Sousse etc. weer eens een succes verhaal nodig hadden. Ik blijft het een sterk verhaal vindenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een 'bijna te mooi om waar te zijn'-gevoel?
Ik heb de interviews van de heros gezien en goed geluisterd...en wat stukken gelezen,meestal van officiele bronnen.quote:
Bij de boekmeter link kreeg ik ook een cookie verzoek... en die doen dat niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je gaat er mee akkoord dat ze alles direct doorspelen aan de NSA
De medialle waren wel snel uitgegeven - zonder volledig crimineel onderzoek.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Idd ze hebben zelfs een gouden medaille gekregen van Hollande![]()
lets-roll-part-deux-young-american-military-tourists-thwart-random-isis-attack-in-paris/
Zo simpel ligt het natuurlijk ook niet, of heb je liever dat de overheid dus maar preventief mensen gaat oppakken omdat ze er een wereldbeeld op nahouden dat de overheid in kwestie niet aanstaat? In de gaten houden is een ding, op heterdaad betrappen is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Izzy73 het volgende:
Dat klopt, maar het is wel triest dat bijna iedere terrorist bekend was bij de veiligheidsdiensten en ze toch aanslagen kunnen plegen en wapens aanschaffen, althans dat is de berichtgeving die we horen. Misschien heeft dat meer te maken wat je zojuist schreef:
Kanye Westquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het natuurlijk ook niet, of heb je liever dat de overheid dus maar preventief mensen gaat oppakken omdat ze er een wereldbeeld op nahouden dat de overheid in kwestie niet aanstaat? In de gaten houden is een ding, op heterdaad betrappen is een heel ander verhaal.
Mensen mogen dol zijn op Hitler/Osama/Mao/Kanye/Stalin. De meeste mensen die dat doen doen verder ook geen vlieg kwaad, die ga je niet allemaal van straat plukken omdat ze misschien ooit eens iets stouts gaan doen.
Verder denk ik dat je de spionagemacht van de overheid flink overschat.
Cookie-melding bij De Speld:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij de boekmeter link kreeg ik ook een cookie verzoek... en die doen dat niet?
Zie hitler topic
Daar ga je toch niet mee akkoord?quote:Deze website maakt misbruik van cookies.
Door het gebruik van cookies is het voor ons eenvoudiger om uw gedachten te lezen.
Volgens de NSA zal deze informatie niet aan derden worden verstrekt.
Door deze website te blijven gebruiken accepteert u cookies zoals ze zijn
Dat zijn wij nu juist wel... .de terrorist dat de nos-schetst is gewoon een CIA-loopjongen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is wel wat overdreven vindt je niet? Ik ben geen potentiële terrorist hoor, jij wel?
If you have suicidal tendencies, be very careful when you call a help line. Many are stationed in the Middle East. They could get all excited and ask if you can drive a truckquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zijn wij nu juist wel... .de terrorist dat de nos-schetst is gewoon een CIA-loopjongen.
Leuk voorbeeld: http://demonitor.ncrv.nl/(...)l-wat-ik-gedaan-had-
Waarom denk je dat smart-phones, smart-tablets, smart-meters, smart-tvs met geweld opgedrongen worden ..
Kut he nu je er zelf 1 hebt..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zijn wij nu juist wel... .de terrorist dat de nos-schetst is gewoon een CIA-loopjongen.
Leuk voorbeeld: http://demonitor.ncrv.nl/(...)l-wat-ik-gedaan-had-
Waarom denk je dat smart-phones, smart-tablets, smart-meters, smart-tvs met geweld opgedrongen worden ..
wees eerlijk in de huidige tijd is er geen ontkomen aan tenzij je kooswerkeloos bent?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kut he nu je er zelf 1 hebt..
Je kan ook gewoon GEEN telefoon nemen niemand dwingt jou!
Leg de telefoon WEG!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wees eerlijk in de huidige tijd is er geen ontkomen aan tenzij je kooswerkeloos bent?
http://www.naturalnews.co(...)cer_risk_tumors.html ...
En we worden afgeluisterd. (ook als het uitstaat) elk move wordt geregistreerd. En we ontwikkelen kanker. Wat een win-win situatie.
Zelfs dan niet, er wordt gewoon verwacht dat je bereikbaar bent.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Lambiekje het volgende:
wees eerlijk in de huidige tijd is er geen ontkomen aan tenzij je kooswerkeloos bent?
Je moet weten wat het doet en welke gevaren er aan kleven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leg de telefoon WEG!!!
Weg doen!
Smijt desnoods stuk!
Niet jammeren ... doen!!
als je daadwerkelijk geloofd wat je zelf hier neer zet dan had je dat ding allang weg gedaan!
Gewoon thuis vast toestel nemen en een pager!
of een hele oude nokia.. weg met die smartphone!
Man man ..dat de msm er zo vol van is. Het lijkt wel of iedere journalist poep in de ogen heeft.quote:10 Signs That ISIS is a Scripted Psyop
http://www.activistpost.c(...)-scripted-psyop.html
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?s=m118&ss=P2575&l=NL
ahh nu is het duidelijk waarom Obama de nobelprijs voor de vrede won.quote:Treasonous Obama Built ISIS: FOIA – Freedom Of Information Act Documents Disclose Willful Decision
It is now undeniable that the usurper White House criminal ID forgery fraud, aka Obama, with malice aforethought, and with a clearly treasonous intention, created the Middle East monster, commonly called, ISIS.
http://moralmatters.org/2(...)se-willful-decision/
Wat een ontzettend onoverzichtelijke bagger site zeg...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ahh nu is het duidelijk waarom Obama de nobelprijs voor de vrede won.
quote:It is now undeniable that the usurper White House criminal ID forgery fraud, aka Obama
Joh,dat is niet zo gek!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Man man ..dat de msm er zo vol van is. Het lijkt wel of iedere journalist poep in de ogen heeft.
Het is allemaal zo opzichtig.
Wat maakt jou dat uit? Of er hier nu wel iemand is die er eentje kent, of niet, je gelooft het toch niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:07 schreef Tingo het volgende:
Zijn er wat getuigen van de Hero Marines verhaal?
Niemand kent iemand op de trein?
Niemand kent een van de 554 passagiers? Ook niet via,via,via,via,via?
Vind jij de Train Hero verhaal niet 'n beetje vreemd?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit? Of er hier nu wel iemand is die er eentje kent, of niet, je gelooft het toch niet.
Want bij de MH-17 ken ik iemand met directe familie op die vlucht, maar je bent er van overtuigd dat het allemaal nep is.
Lees je wel eens iets wat ik post?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Vind jij de Train Hero verhaal niet 'n beetje vreemd?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou eerder een "ze zullen het wel flink opgeklopt hebben"- of een "was het wel zo toevallig dat die militairen daar waren"-gevoel.
Oh - gewoon 'n beetje opgeklopt en niet totaal in scene gezet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lees je wel eens iets wat ik post?
[..]
Je leest ff heel handig over het tweede stukje tussen aanhalingstekens in.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh - gewoon 'n beetje opgeklopt en niet totaal in scene gezet?
Met zulke issues is 'gewoon 'n beetje opgeklopt' ook niet fraude,leugens en/of treason?
Das toch crimineel gedrag?
Denk je ook dat de 'Hero marines' hebben hun medaillen verdient?
Dat is natuurlijk ook de waan van de dag. Alle wegen, waterwegen, spoorwegen, stations, metrostations, busstations, parkeerplaatsen e.d. gaan beveiligen zoals we dat bij Schiphol doen, waarvoor nu (voorzichtig) stemmen opgaan, is onmogelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:35 schreef Wombcat het volgende:
Véél interessanter is wat er vervolgens daarna gebeurd, de uitzending in Netwerk waar ik al naar refereerde: politici die beginnen te roepen om extra (privacy-aantastende) maatregelen en een onderzoekje van Netwerk waar uit blijkt dat de mensen in hun onderzoekspanel daar inderdaad wel oren naar hebben.
En 'n beetje opgeklopte hero verhaaltje heeft binnen 'n paar uurtjes de Legion of Honour medaillen verdient?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En nee, een beetje opgeklopt is niet per se fraude of leugens.
Maakt niet uit..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
American tourists witness train attack.
Er zijn echt heel weinig getuigen.
Zo ver zijn 't allemaal amerikaners....de 'helden', de postergirl Christina Coons(die heeft ook heel veel fotos genomen) 'n dikke 'Brit' uit Uganda en 'n Frans acteur.
De Train Heroes verhaal was overal te zien op Britse,Nederlandse,Franse,Belgische,Duitse TV kanalen en kranten maar er is alleen maar interviews met Amerikanen te vinden.
Opmerkelijk en zeer opgeklopte.imo.
Maar misschien voor sommige mensen is 'n beetje opgeklopte niet erg als het bij hun eigen politiek meningen paste....of ze delen zelfde smerige politiek agenda als de echte daders(the fake heroes bvb)
Edit: neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
Maar misschien voor sommige mensen is 'n beetje opgeklopte niet erg als het bij hun eigen politiek meningen paste....of ze delen zelfde smerige politiek agenda als de echte daders(the fake heroes bvb)
Ik heb die met die zwarte haren gezien , die had een interview met cnn en ze klonk Amerikaansquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:07 schreef Tingo het volgende:
Zijn er wat getuigen van de Hero Marines verhaal?
Niemand kent iemand op de trein?
Niemand kent een van de 554 passagiers? Ook niet via,via,via,via,via?
Ik vraag gewoon omdat met de MH17 gebeurtenis het lijkt dat helft van Nederland kent iemand van de 270 passagiers.
Alsof Tingo de enige is op de wereld die gewoon niet zomaar meer alles voor waar aanneemt puur omdat het op het nieuws is en door de gehele westerse msm word herhaald . Dat zegt op zich niks meer voor andere mensen . Het is juist kritischer kijken naar iets wat je altijd voor waar had aangenomen of blind vertrouwde . Dat is weg , ik mis het niet en ik hoef het ook niet terug . Question everything , ook datgene waar je mee bent opgegroeid en altijd voor waar had aangenomen .quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maakt niet uit..
Als er een interview mee is vind je het verdacht!
Als er geen interview mee is vind je het verdacht!
dat bedoel ik dus niet, wat heb je aan een interview?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Alsof Tingo de enige is op de wereld die gewoon niet zomaar meer alles voor waar aanneemt puur omdat het op het nieuws is en door de gehele westerse msm word herhaald . Dat zegt op zich niks meer voor andere mensen . Het is juist kritischer kijken naar iets wat je altijd voor waar had aangenomen of blind vertrouwde . Dat is weg , ik mis het niet en ik hoef het ook niet terug . Question everything .
En jij vind niks verdacht. Blijf gewoon slikken jongen! Misschien wordt je uiteindelijk toch misselijk van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maakt niet uit..
Als er een interview mee is vind je het verdacht!
Als er geen interview mee is vind je het verdacht!
Het gaat niet alleen op interviews - hele zaak stinkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus niet, wat heb je aan een interview?
Ik bedoel het is al vooraf besloten dat het wel of niet waar is, wat maakt het internview dan uit..
Als het interview er wel is dan word er gelijk gemeld dat het niet geloofwaardig overkomt of zoiets...
Dus boeit het dan wel of er een interview is? nee niet echt want het hele verhaal word al niet vertrouwd!
En niet alleen dus door een Tingo ik begrijp dat jij ook je twijfels hebt, dat kan!
kijk dit filmpje, dader filmt zelf als hij klappertjes afschiet op de vrouwquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er al roepers die zeggen dat de schietpartij op de amerikaanse televisie, net als al het andere, nep is? Of hoef ik maar 'Amerika', 'TV' en 'Schietpartij' te noemen om een legio aan 'verdacht' en 'nep' beschuldigingen te verwachten zonder dat men er überhaupt verder iets vanaf weet?
Nee want dit soort berichten lees ik elke dag.. Ik doe er niet veel mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij vind niks verdacht. Blijf gewoon slikken jongen! Misschien wordt je uiteindelijk toch misselijk van.
Dat zei ik al! dat jij dat vind!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen op interviews - hele zaak stinkt.
Jammer dat de cognitive dissonance topic is gesloten.
Tja politici en de msm zijn geen betrouwbare objectieve bronnen gebleken dus een gezonde dosis wantrouwen lijkt mij op zijn plaats .quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus niet, wat heb je aan een interview?
Ik bedoel het is al vooraf besloten dat het wel of niet waar is, wat maakt het internview dan uit..
Als het interview er wel is dan word er gelijk gemeld dat het niet geloofwaardig overkomt of zoiets...
Dus boeit het dan wel of er een interview is? nee niet echt want het hele verhaal word al niet vertrouwd!
En niet alleen dus door een Tingo ik begrijp dat jij ook je twijfels hebt, dat kan!
https://www.facebook.com/pages/Bryce-Williams/983936581626506quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:52 schreef totnutoe het volgende:
[..]
kijk dit filmpje, dader filmt zelf als hij klappertjes afschiet op de vrouw
overal bloed,
oh wacht![]()
http://www.geenstijl.nl/
Dat mag je vinden!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja politici en de msm zijn geen betrouwbare objectieve bronnen gebleken dus een gezonde dosis wantrouwen lijkt mij op zijn plaats .
Ja, dat account is natuurlijk wel aangemaakt voor de clicks. Echte account is verwijderd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pages/Bryce-Williams/983936581626506
Of dat gezond is heb ik grote twijfels bij.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja politici en de msm zijn geen betrouwbare objectieve bronnen gebleken dus een gezonde dosis wantrouwen lijkt mij op zijn plaats .
Ik ben er gelukkig mee en dat is toch echt het enige wat telt , ik vind jouw kijk er op weer onrealistisch maar jij moet er mee leven , niet ik .quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of dat gezond is heb ik grote twijfels bij.
Dat is je goed recht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig mee en dat is toch echt het enige wat telt , ik vind jouw kijk er op weer onrealistisch maar jij moet er mee leven , niet ik .
Dader is al dood, lees ik net.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat account is natuurlijk wel aangemaakt voor de clicks. Echte account is verwijderd.
Kritiek, naar het schijnt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dader is al dood, lees ik net.
Hij had het ook op twitter gezet niet alleen facebook
Verslaggeefster tijdens interview doodgeschoten op live-tv
http://www.whsv.com/home/(...)ident-322939771.html
hoe weet je dat? was je erbij toen ie dood ging?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150826_01835057
dader is al dood!
Waarom haal je lees ik net weg?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:09 schreef totnutoe het volgende:
[..]
hoe weet je dat? was je erbij toen ie dood ging?
Nou, je punt heeft hij vervangen door een uitroepteken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom haal je lees ik net weg?
Om een punt te maken?
staat er toch duidelijk hoor!
Ja oke, maar slaat nergens op, ik post toch dat ik het las..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, je punt heeft hij vervangen door een uitroepteken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig blanke hand too be honest, volgens mij had hij echt wel wat donkere huidskleur moeten hebben.
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=us
Zie zijn twitter
dat heb ik niet gedaan, ik heb je tekst letterlijk overgenomenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom haal je lees ik net weg?
Om een punt te maken?
staat er toch duidelijk hoor!
misverstand van jouw kant denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150826_01835057
dader is al dood!
Foto´s geven niet per se de kleuren goed weer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
Nee klopt hij kan best wat blankere handen hebben, maar dit is net zo blank als Anderson Coopers handen.
Als je het vergelijkt met alle andere huidskleuren in de "screencap" zie je duidelijk dat het gewoon niet getint is.
Jammer dat hij niet de berichtjes laten zien dat hij DAADWERKELIJK benaderd is door al die media om zijn mening er over te spuwen!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:55 schreef Ali_boo het volgende:
THE REAL MOTIVE BEHIND THE ATTACK
Secrets of The Virginia News Shooter Revealed
aldus alex jones![]()
Eerste staat het niet 2e wel scroll naar boven!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef totnutoe het volgende:
[..]
dat heb ik niet gedaan, ik heb je tekst letterlijk overgenomen
dat jij er later iets bijzet kan ik niks aan doen
en dat 'uitroepteken' heb je toch echt zelf neergezet, weet je dat niet meer? ik gebruik namelijk Nooit uitroeptekens
jij wel
huh? wat bedoel je?quote:
huh? wat bedoel je?quote:2e wel scroll naar boven!
het zal wel, wil je nu beweren dat die uitroepteken van mij is?quote:2 a 3 minuten later post je het..
maar hij is wel dood he? ze zeggen het, dus dan is het zoquote:Maar goed je ziet toch dat ik een link er neer zet en later nog eens vermeld..
Nee ik was er niet bij, ik woon niet daar!
denk het niet, die vent is editquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan me niet echt voorstellen dat zo'n Alex Jones door de BBC wordt benaderd. Zelfs al zou Alex Jones het bij het rechte eind hebben (stel!), dan nog gaat de BBC hem toch niet benaderen voor zijn mening/input als MSM zijnde?
Dus ze hebben 't niet gemerkt dat er iermand met pistool daar was?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig blanke hand too be honest, volgens mij had hij echt wel wat donkere huidskleur moeten hebben.
Zie zijn twitter
I sometimes feel as if am being shouted out.Niet leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef totnutoe het volgende:
[..]
dat heb ik niet gedaan, ik heb je tekst letterlijk overgenomen
dat jij er later iets bijzet kan ik niks aan doen
en dat 'uitroepteken' heb je toch echt zelf neergezet, weet je dat niet meer? ik gebruik namelijk Nooit uitroeptekens
jij wel
Jawel. Als je het filmpje nog eens goed bestudeerd hoor je dat er geschoten wordt. Toen hebben ze het wel degelijk gemerkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus ze hebben 't niet gemerkt dat er iermand met pistool daar was?
Beter te groot dan te klein.quote:Tis 'n grote overhemd.
Lijkt op een glock.quote:Wat voor pistool is 't ?
quote:Misschien kan iemand ff kijken over de wound ballistics van en wat voor type kogel 't was enz.
Ik weet niet of ik huilen of lachen moet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus ze hebben 't niet gemerkt dat er iermand met pistool daar was?
Tis 'n grote overhemd. Wat voor pistool is 't ? Misschien kan iemand ff kijken over de wound ballistics van en wat voor type kogel 't was enz.
Ik weet 't ook niet soms - maar voor andere redenen als die van jou.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik huilen of lachen moet.
Volgens mij ook , in de video is de hand net zo blank als the reporter in hetzelfde shotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Zie zijn twitter
Je heb niet erg veel over gelezen,gezien en geluisterd dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee want dit soort berichten lees ik elke dag.. Ik doe er niet veel mee.
[..]
Dat zei ik al! dat jij dat vind!
Waarschijnlijk die ene die heeft onder de stoel en tafel 'curled up in a ball' was en al die fotos en filmpje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb die met die zwarte haren gezien , die had een interview met cnn en ze klonk Amerikaans
En weg izzyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
More vids from the alternative media
Nee hoor, gewoon klikken om op youtube te kijken.quote:
En wanneer je PC en TV schermen doen 't niet meer - it is truly the end....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:36 schreef Izzy73 het volgende:
Oh ja hij doet het gewoon, ik zag een grijs beeld en dacht datty weg was.
Hij is al eerder als gast geweest bij de bbcquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet de berichtjes laten zien dat hij DAADWERKELIJK benaderd is door al die media om zijn mening er over te spuwen!
Ah the good old facion race warquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:51 schreef IBAZ het volgende:
Vester Flanagan, de man die vandaag tijdens een uitzending twee journalisten doodschoot in de Amerikaanse staat Virginia, heeft voor zijn daad enkele keren contact gezocht met ABC News. Hij zou vandaag nog een manifest gefaxt hebben naar de zender. Volgens ABC werd de fax twee uur voor de schietpartij ontvangen. "Ik ben Bryce Williams", stond in de fax. Vervolgens wordt uitgelegd waarom hij het bloedbad aanrichtte.
Flanagan, wiens televisienaam Bryce Williams was, zegt dat hij enorm vaak het slachtoffer was van racisme, zowel omdat hij zwart was als om zijn homoseksuele geaardheid. Voornamelijk zwarte mannen en witte vrouwen vielen hem hierom aan. De druppel die de emmer deed overlopen was de schietpartij in Charleston waarbij Dylan Roof bewust zwarte Amerikanen doodde vanwege racistische motieven.
"De initialen van die slachtoffers staan in de kogel gekerfd", aldus het manifest.
In totaal zou het hele document 23 pagina's zijn, maar ABC heeft niet alles vrijgegeven.
Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)stuurde_manifes.html
Dat lijkt niet het geval te zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
Nee klopt hij kan best wat blankere handen hebben
In 't metro krant hadden de hoofdstuk "Een seconde te leven" of zo. De schrijver van de stuk had zeker niet de hele vid gezien toen zij heeft weggerennen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dat lijkt niet het geval te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eh... ik zie geen goed plaatje..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]
Geen blanke hand.
Zie je helemaal geen plaatje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh... ik zie geen goed plaatje..
als je de laatste foto's van hem op twitter had gezien lijkt hij ook een heel stuk minder getint dan de foto hier boven.
ook op andere foto's van hem zie je nogal verschil, de ene keer lijkt hij zowat blank en de ander gewoon erg donker..
No ben ik geen expert in camera techniek maar belichting etc?
Merk het wel bij maatje van me (surinamer) dat hij in in de zomer poepje bruin is en in de winter net een indo lijkt..
nee ik zie alleen een grijs vlak!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zie je helemaal geen plaatje?
Hoe moet iemand overtuigend overkomen dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 'n korte interview met 'r vriend gezien en sorry maar imo, hij komt niet erg overtuigend over.
Ahh, nu zie ik het ook, die is dus verwijderd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee ik zie alleen een grijs vlak!
met daarin een donkergrijs vlak en 3 punten![]()
zowel hier als op mijn werk vanmiddag!
Dank Reyaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Reya het volgende:
Opgeschoond. Als je niets bij te dragen hebt, reageer dan niet.
Of gewoon een stroomstoringquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
En wanneer je PC en TV schermen doen 't niet meer - it is truly the end....
Ah zo.. ja als je de verschillende foto's er bij pakt zie je ook veel kleur verschil.. nou had ik m gisteren dus even op twitter maar die is nu geblokkeerd!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ahh, nu zie ik het ook, die is dus verwijderd.
Wat je zou kunnen doen is even goed naar het plaatje kijken die Geranium gepost heeft en dan nog eens de orginele beelden terug kijken op geenstijl.
Dat is immers de bron van dat plaatje en het is wel zeker dat dat plaatje even door een editor gehaald is om het wat lichter te maken.
Dit topic is juist gestart als eerste halte, vooralsnog is er weinig concreets om een apart topic te starten over de laatste twee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:
Is 't misschien 'n idee om aparte topics te hebben over Tunisia beach attack,Train Hero story en de laatste incident?
Oh mijn fout - er is al 'n beach 'attack' topic.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit topic is juist gestart als eerste halte, vooralsnog is er weinig concreets om een apart topic te starten over de laatste twee.
Bovendien zijn we nog geen steek verder als het gaat om de aanslag in Tunesië.
Goed idee , btw in America na de hero storyquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:
Is 't misschien 'n idee om aparte topics te hebben over Tunisia beach attack,Train Hero story en de laatste incident?
Wel eens een leuke afwisseling voor al de villain stories die op de echte massamedia de wereld in geslingerd worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Goed idee , btw in America na de hero story
Ja maar dan word er crisisacteurs geroepenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:
quote:Is The Virginia Shooting Hoax Blowing Up in the MSM’s Face?
Gun control false flag crisis actors be warned: Facial recognition search software is going to bust you. Funny, the technology is easy enough to use on Facebook, one has to wonder why the mainstream media and police don’t use it for these alleged mass shooter events.
Actually, this is an even bigger warning to the billionaire “philanthropists” who back aggressive gun control initiatives and are likely backing these staged “events.” You’ve hired horrible actors. You’re going to get busted unless you back off. But, alas, we know your allegiance to the UN Small Arms Treaty requires you to push forward despite a growing number who know your game.
The latest reporter shooting hoax in Virginia is getting so easily torn apart by the conspiracy research community that the media’s emotional staging of actors is becoming absurd.
The latest discovery is that Alison Parker’s alleged fiancé Chris Hurst, who has only eight social media photos of him with Alison, is probably just her “TV” boyfriend. A guy named Daniel Wulz has been outed by facial recognition as her real-world boyfriend.
http://www.activistpost.c(...)n-the-msms-face.html
Wow. Is er iemand die kan deze ontkennen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja maar dan word er crisisacteurs geroepen
[ afbeelding ]
Van waar is de foto van die zieke geesten/crisisacteurs/hoaxers?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja maar dan word er crisisacteurs geroepen
[ afbeelding ]
Het schijnt gedeeld te zijn op FB , deze is van twitterquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van waar is de foto van die zieke geesten/crisisacteurs/hoaxers?
Misschien rare vraag, maar heb je via twitter zelf opgezocht of het plaatje klopt?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Het schijnt gedeeld te zijn op FB , deze is van twitter
[ afbeelding ]
Logischer of achterdochtbevestigender? Ik vermoed het laatste. Plus een bijna ziekelijke hang naar andere krankzinnigere scenario's.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:46 schreef Copycat het volgende:
Of dat ze wellicht ooit een repo heeft gemaakt over ramp-oefeningen. Ze zal de eerste en de laatste niet zijn. Maar meteen negatieve conclusies trekken is logischer dan kritisch kijken.
Logischer had idd tussen aanhalingstekens moeten staan.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
Logischer of achterdochtbevestigender? Ik vermoed het laatste. Plus een bijna ziekelijke hang naar andere krankzinnigere scenario's.
Rare vraag hoor, wij zijn immers geacht de slapende msm volgende dombo's te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien rare vraag, maar heb je via twitter zelf opgezocht of het plaatje klopt?
Eh, maar het staat niet op de msm, dan klopt het toch autromatisch? Want alles op de msm klopt niet, dus wat daar niet op staat, dat klopt wel.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Rare vraag hoor, wij zijn immers geacht de slapende msm volgende dombo's te zijn.
De goedgelovigen die trappen in hetgeen zieke geesten verzinnen.
Nou ik vraag me gewoon af waar plaatje vandaan komt, en of ze zelf heeft bekeken!quote:Op woensdag 2 september 2015 11:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Rare vraag hoor, wij zijn immers geacht de slapende msm volgende dombo's te zijn.
De goedgelovigen die trappen in hetgeen zieke geesten verzinnen.
Misschien dat in de USA am/pm gebruikelijk is.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou ik vraag me gewoon af waar plaatje vandaan komt, en of ze zelf heeft bekeken!
Want als je op zijn twitter kijkt staat er heel iets anders!
Ik denk dat iemand dit plaatje hierboven gewoon gemaakt heeft!
twitter:WDBJ7 twitterde op woensdag 26-08-2015 om 13:03:10We are trying to figure out what just happened -- thank you all for your concern and kind words. reageer retweet
Jeetjes -quote:Op woensdag 2 september 2015 09:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Het schijnt gedeeld te zijn op FB , deze is van twitter
[ afbeelding ]
Dit staat niet op zijn twitter!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetjes -
"She was the most radiant woman I ever met.And for some reason she loved me back"
Pass the sick bucket please!
Misschien ben ik 'n beetje cynisch - maar dit leest meer als zoiets uit 'n dagboek van 'n lovesick teenager.
Maar ja - het gedrag van die vriend en vader zegt genoeg voor mij.
Of misschien is 't 'n cultureel verschil.:) 'N hele andere cultuur.
De quote staat op honderden verschillende MSM nieuws bronnen vanuit 't hele wereld.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dit staat niet op zijn twitter!
https://twitter.com/chrishurstwdbj
Plaatje is door iemand gemaakt!
laat maar zien.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
De quote staat op honderden verschillende MSM nieuws bronnen vanuit 't hele wereld.
"She was the most radiant woman I ever met."quote:Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
laat maar zien.
maar als je op zijn twitter kijkt staat het niet!
klik link hierboven!
Tingo bedoelt wellicht deze tweetquote:Op woensdag 2 september 2015 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dit staat niet op zijn twitter!
https://twitter.com/chrishurstwdbj
Plaatje is door iemand gemaakt!
Maar waar hebben we het over zeg...twitter:chrishurstwdbj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:34:24She was the most radiant woman I ever met. And for some reason she loved me back. She loved her family, her parents and her brother. reageer retweet
Dat 't allemaal BS is.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tingo bedoelt wellicht deze tweetMaar waar hebben we het over zeg...twitter:chrishurstwdbj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:34:24She was the most radiant woman I ever met. And for some reason she loved me back. She loved her family, her parents and her brother. reageer retweet
Je snapt hopelijk toch wel dat het niet overal op de hele wereld dezelfde tijd is?quote:
De tijd van de tweet interesseerd me niet - het gaat om de wazige 'live'vid, de stomme schrijfstijl en de lachwekkend gedrag van de 'vader' en 'vriend' die waren binnen 'n korte (20uurtjes?) na het 'tragic death of their loved one' op TV te zien.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk toch wel dat het niet overal op de hele wereld dezelfde tijd is?
Deze tweet werd dus bijna 3 uur na de aanslag geplaatst, niet even daarvoor.
Voor je beeldvorming de tijdzones in de USA
[ afbeelding ]
Als die tweet je niet interesseert waarom gebruik je deze dan als argument?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
De tijd van de tweet interesseerd me niet - het gaat om de wazige 'live'vid, de stomme schrijfstijl en de lachwekkend gedrag van de 'vader' en 'vriend' die waren binnen 'n korte (20uurtjes?) na het 'tragic death of their loved one' op TV te zien.
Als mensen dat allemaal 'normaal,niks aan de hand' vinden of 'tis 'n heel 'andere cultuur' - fijn. Ik geloof er geen reet van.
Als je het maar op de manier toont die Tingo kan begrijpen dan zal het wel goed zijn of zoiets. Maar dan heb je weer de kans dat de hond op een verkeerde manier blaft of dat de wind van de verkeerde kant waait.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
Oh my. Mensen tonen emoties. Vieze fakers.
Als jij denk dat 't echt is - fijn voor je.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
Oh my. Mensen tonen emoties. Vieze fakers.
Als jij denkt dat dit weer een boze hoax is, mijn medeleven. Het lijkt me afschuwelijk zo zwartgallig, wantrouwend en angstig in het leven te staan.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:28 schreef Tingo het volgende:
Als jij denk dat 't echt is - fijn voor je.
Ik had 't niet over de tijd van de tweet - ik heb 't over de echtheid van 't hele verhaal.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als die tweet je niet interesseert waarom gebruik je deze dan als argument?
Prima dat je het niet geloofd maar je argumentatie is wel erg makkelijk onderuit te halen. En dan boeit het je opeens niet meer, hoe typerend.
Dat ben ik ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit weer een boze hoax is, mijn medeleven. Het lijkt me afschuwelijk zo zwartgallig, wantrouwend en angstig in het leven te staan.
Oké ...quote:
Met o.a. als argument deze tweet.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had 't niet over de tijd van de tweet - ik heb 't over de echtheid van 't hele verhaal.
klopt maar andere tijd en niet het gelinkte filmpje, zie foto die summers op de vorige pagina heeft aangegeven.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tingo bedoelt wellicht deze tweetMaar waar hebben we het over zeg...twitter:chrishurstwdbj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:34:24She was the most radiant woman I ever met. And for some reason she loved me back. She loved her family, her parents and her brother. reageer retweet
Ze heeft die foto als crisisacteurs zelf gepostquote:Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetjes -
"She was the most radiant woman I ever met.And for some reason she loved me back"
Pass the sick bucket please!
Misschien ben ik 'n beetje cynisch - maar dit leest meer als zoiets uit 'n dagboek van 'n lovesick teenager.
Maar ja - het gedrag van die vriend en vader zegt genoeg voor mij.
Of misschien is 't 'n cultureel verschil.:) 'N hele andere cultuur.
Je twitter zal wel op Nederlands staan ofzo want mijn twitter geeft wel AM en PM aan .quote:Op woensdag 2 september 2015 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt maar andere tijd en niet het gelinkte filmpje, zie foto die summers op de vorige pagina heeft aangegeven.
Het repeterende refrein.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
De tijd van de tweet interesseerd me niet - het gaat om de wazige 'live'vid, de stomme schrijfstijl en de lachwekkend gedrag van de 'vader' en 'vriend' die waren binnen 'n korte (20uurtjes?) na het 'tragic death of their loved one' op TV te zien.
Als mensen dat allemaal 'normaal,niks aan de hand' vinden of 'tis 'n heel 'andere cultuur' - fijn. Ik geloof er geen reet van.
Nou, geef maar toe, met die schrijfstijl van jou ben je dus ook een hoax.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2015 16:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze heeft die foto als crisisacteurs zelf gepost
Die video is binnen 48uur down.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze heeft die foto als crisisacteurs zelf gepost
Oh sorry Lav - geloof jij dit verhaal ook?quote:
Nee hoor - m'n Nederlands is gewoon rubbish.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, geef maar toe, met die schrijfstijl van jou ben je dus ook een hoax.
Jaja. En dat moet ik allemaal maar zomaar aannemen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor - m'n Nederlands is gewoon rubbish.
ik sta niet ingelogd, ik klik alleen op de link.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Je twitter zal wel op Nederlands staan ofzo want mijn twitter geeft wel AM en PM aan .
Anyhoos - geloof jij ook deze laatste rare verhaal?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jaja. En dat moet ik allemaal maar zomaar aannemen.
Ik geloof er geen flikker van. Je bent gewoon 'n door de overheid betaalde troll die mensen die écht op het goede pad zitten een slechte naam te geven door alles tot in het debiele door te trekken. Zo'n excuus over 'slecht Nederlands' is wel heel doorzichtig natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor - m'n Nederlands is gewoon rubbish.
Oh ok - maar ik ben niet wanhopige genoeg om 'n baan te krijgen voor zulke praktijken.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. Je bent gewoon 'n door de overheid betaalde troll die mensen die écht op het goede pad zitten een slechte naam te geven door alles tot in het debiele door te trekken. Zo'n excuus over 'slecht Nederlands' is wel heel doorzichtig natuurlijk.
En via andere meer privé kanalen is zijn Nederlands opeens stukken beter. Allemaal erg verdacht.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. Je bent gewoon 'n door de overheid betaalde troll die mensen die écht op het goede pad zitten een slechte naam te geven door alles tot in het debiele door te trekken. Zo'n excuus over 'slecht Nederlands' is wel heel doorzichtig natuurlijk.
Welke 'goede pad' bedoel je precies?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welke 'prive kanalen' bedoel je precies?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En via andere meer privé kanalen is zijn Nederlands opeens stukken beter. Allemaal erg verdacht.
Jeetje - wats up ? Heb ik eindelijk 'n 100% perfecte zin in 't Nederlands geschreven of zo?quote:
ik geloof er geen reet vanquote:Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetje - wats up ? Heb ik eindelijk 'n 100% perfecte zin in 't Nederlands geschreven of zo?
Nooit goed eh?
Gezeik over slechte Nederlands en ook gezeik als ik 't goed schrijven - geen probleem hoor! Ik ben gewend ermee.
Over wat precies?quote:
Dan hebben jullie niks over te zorgen - je gelooft toch alle officiele verhalen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoek dat maar lekker zelf uitquote:Op woensdag 2 september 2015 18:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke 'prive kanalen' bedoel je precies?
Ben je aan 't roddelen geweest? Zou me niiks verbazen - roddelachtig bs opmerkingen zien we altijd van je hier op 't forum.
(For the record folks, I have never nor will I ever have, a 'prive kanaal' contact with Hek)
Het pad die wij misleidend vonden en achter ons hebben gelatenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke 'goede pad' bedoel je precies?
En welk pad is dat?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Het pad die wij misleidend vonden en achter ons hebben gelaten
Het goede pad van motorbloempje waar iedereen blijkbaar moet lopenquote:
quote:[quote]Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welk pad denk je dan dat Motorbloempje bedoelt?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Het goede pad van motorbloempje waar iedereen blijkbaar moet lopen
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Het pad die wij misleidend vonden en achter ons hebben gelaten
De msm versies nog voor waar aannemen en niet meer inzien dat zoveel gefaked word wat niet gaat gebeuren . Kijk al die reacties wereldwijd van mensen die zeggen dat het fake is en geacepteerd hebben dat we in de maling worden genomen , het enige wat volgens mij gaat gebeuren is dat nog meer ogen opengaan .quote:Op woensdag 2 september 2015 19:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Welk pad denk je dan dat Motorbloempje bedoelt?
We kunnen nog heel wat verwachten, het schijnt los te gaan in de USA.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:52 schreef theguyver het volgende:
Things happen!
People get killed on live TV.
Niks nieuws, alleen gebeurd het gewoon niet vaak.
Voorspel dat het wel vaker gefilmd gaat worden.
wie heeft er nu niet een smartphone met camera tegenwoordig?
quote:Vinnie Abate This makes 10 police dead in nine days! This BS has to stop! Time for the president to stand up for the police and not the thugs
Dan heb ik de brandende vraag, 'waarom zou het gefaked worden? met welk doel?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:00 schreef Summers het volgende:
[..]
De msm versies nog voor waar aannemen en niet meer inzien dat zoveel gefaked word wat niet gaat gebeuren . Kijk al die reacties wereldwijd van mensen die zeggen dat het fake is en geacepteerd hebben dat we in de maling worden genomen , het enige wat volgens mij gaat gebeuren is dat nog meer ogen opengaan .
Je kan 't toch beter aan motorcactusje vragen?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Welk pad denk je dan dat Motorbloempje bedoelt?
Dat kan, maar Summers geeft aan te weten welk pad het is, jullie hebben dat pad volgens haar immers verlaten omdat het volgens jullie misleidend zou zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan 't toch beter aan motorcactusje vragen?
De reden dat BNW een lachertje is komt doordat hier een aantal van die vastgeroeste figuren rondhangen die al die onzin blijven verdedigen zoals de rossige knakker met zijn klapper met foto's die hij meesleept naar elk interview. Dat is pas absurdquote:Op woensdag 2 september 2015 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan heb ik de brandende vraag, 'waarom zou het gefaked worden? met welk doel?
Bovendien begrijp ik juist dat Motorbloempje met het goede pad bedoelt 'kijk verder dan het officiële verhaal' maar dat pad hebben jij en Tingo verlaten.
Jullie trekken het gewoon met opzet in het absurde waarmee BNW terecht niet meer serieus genomen kan worden.
Ja, word je er moe van?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De reden dat BNW een lachertje is komt doordat hier een aantal van die vastgeroeste figuren rondhangen die al die onzin blijven verdedigen zoals de rossige knakker met zijn klapper met foto's die hij meesleept naar elk interview. Dat is pas absurd
Je bedoelt al die mensen zoals jij die zonder enige kritische blik naar die tweet kijken en daaruit maar de conclusie trekken dat het wel fake moet zijn? Tingo zegt al dat die tweet hem niet boeit nu het niet meer in zijn straatje past maar wat is jouw excuus nu?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:00 schreef Summers het volgende:
. Kijk al die reacties wereldwijd van mensen die zeggen dat het fake is en geacepteerd hebben dat we in de maling worden genomen , het enige wat volgens mij gaat gebeuren is dat nog meer ogen opengaan .
*ding ding din din ding* Door voor de koelkast.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Bovendien begrijp ik juist dat Motorbloempje met het goede pad bedoelt 'kijk verder dan het officiële verhaal' maar dat pad hebben jij en Tingo verlaten.
Jullie trekken het gewoon met opzet in het absurde waarmee BNW terecht niet meer serieus genomen kan worden.
Het doel werd al meteen verteld Guncontrolquote:Op woensdag 2 september 2015 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
" kijk verder dan het officiele verhaal" is wat anders dan roepen dat een ander een trol is omdat hij of zij mensen misleid die op het enige " juiste" pad lopen . Wij zijn niet degene die de wereld tot in het absurde trekken maar degenen die dit faken . Let maar op , de dag gaat snel komen dat mensen die de msm versie nog voor waar aannemen de conspiracy theoristen zijn .quote:Bovendien begrijp ik juist dat Motorbloempje met het goede pad bedoelt 'kijk verder dan het officiële verhaal' maar dat pad hebben jij en Tingo verlaten.
Haha, zo zit ik eigenlijk al best lang te kijken naar mensen die alleen maar geloven in de MSM berichtgeving. Dat je niet alle alternatieve versies gelooft is prima natuurlijk, dat doe ik ook niet. Maar gewoon klakkeloos alles napraten wat de westerse MSM zegt en schrijft kan ik met mijn pet niet bij. Beetje dom om niet af en toe eens te twijfelen zeg maar.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:49 schreef Summers het volgende:
" kijk verder dan het officiele verhaal" is wat anders dan roepen dat een ander een trol is omdat hij of zij mensen misleid die op het enige " juiste" pad lopen . Wij zijn niet degene die de wereld tot in het absurde trekken maar degenen die dit faken . Let maar op , de dag gaat snel komen dat mensen die de msm versie nog voor waar aannemen de conspiracy theoristen zijn .
quote:Op woensdag 2 september 2015 20:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
We kunnen nog heel wat verwachten, het schijnt los te gaan in de USA.
https://www.facebook.com/FoxNews/videos/10153635190451336/
[..]
Dan moet eerst nog maar eens duidelijk worden dat het fake is, voor gun control? Helaas zal deze vader tegen een muur lopen vermoedt ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Het doel werd al meteen verteld Guncontrol
[..]
" kijk verder dan het officiele verhaal" is wat anders dan roepen dat een ander een trol is omdat hij of zij mensen misleid die op het enige " juiste" pad lopen . Wij zijn niet degene die de wereld tot in het absurde trekken maar degenen die dit faken . Let maar op , de dag gaat snel komen dat mensen die de msm versie nog voor waar aannemen de conspiracy theoristen zijn .
Daar ben je weer! Blijf je even of ga je meteen weer verontwaardigd weg?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De reden dat BNW een lachertje is komt doordat hier een aantal van die vastgeroeste figuren rondhangen die al die onzin blijven verdedigen zoals de rossige knakker met zijn klapper met foto's die hij meesleept naar elk interview. Dat is pas absurd
Eens, maar de sfeer is nu toch wel behoorlijk grimmig.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebeurd dagelijks daar in de VS, niemand kijkt er meer van op!
Alleen rare gevallen zoals deze en waarbij kinderen elkaar overhoop knallen haalt Nederland.
Ik wil graag motor'bloem'pjes z'n idee over de 'goede pad'. Misschien kan ze beter wat meer real ale gaan drinken.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:15 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat kan, maar Summers geeft aan te weten welk pad het is, jullie hebben dat pad volgens haar immers verlaten omdat het volgens jullie misleidend zou zijn.
Zeer onnauwkeurig ook. Jammer wel dat het zo doorzichtig is.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En via andere meer privé kanalen is zijn Nederlands opeens stukken beter. Allemaal erg verdacht.
Er was ook die zelf-genoemde 'morale kompas'. Wat 'n lachertje inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie is nou 'gek' inderdaad?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha, zo zit ik eigenlijk al best lang te kijken naar mensen die alleen maar geloven in de MSM berichtgeving. Dat je niet alle alternatieve versies gelooft is prima natuurlijk, dat doe ik ook niet. Maar gewoon klakkeloos alles napraten wat de westerse MSM zegt en schrijft kan ik met mijn pet niet bij. Beetje dom om niet af en toe eens te twijfelen zeg maar.
Waarom zouden we het gezien de gegeven informatie, dus ook die van de fake roepers (dus ook die tweet), niet geloven?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:15 schreef Tingo het volgende:
Dus- waarom precies zouden we de 'TV journalist shot dead live on TV' verhaaltje geloven?
Of heeft 't wel 'n aparte topic verdient?
Ga je ook iets meer over de 'mensen op de goede pad' vertellen?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zeer onnauwkeurig ook. Jammer wel dat het zo doorzichtig is.
Zal morgen overigens even een BNW topic maken over hoe Foucault toegepast kan worden op MSMzaken. Is deels waar ik met mijn promotie mee bezig ben. Maar daar gaat even wat werk in zitten.
Nee- vertel maar waarom we(the people) of jij zouden de officiele versie van de 'shot dead live on TV' verhaal geloven. Ik zie zelf geen enkele reden ervoor.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom zouden we het gezien de gegeven informatie, dus ook die van de fake roepers (dus ook die tweet), niet geloven?
Stap 1 is dat het eerst duidelijk moet worden of een msm verhaal wel waar is en geloofwaardig .quote:Op woensdag 2 september 2015 20:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan moet eerst nog maar eens duidelijk worden dat het fake is, voor gun control? Helaas zal deze vader tegen een muur lopen vermoedt ik.
[From "The Naked Communist," by Cleon Skousen]quote:Op woensdag 2 september 2015 20:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Het doel werd al meteen verteld Guncontrol
[..]
Of heel vaak aangezien ze haast schijnen te hebben en zelfs de ene fake gebeurtenis met de andere fake gebeurtenis combineren die elkaar moeten bevestigen .quote:Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha, zo zit ik eigenlijk al best lang te kijken naar mensen die alleen maar geloven in de MSM berichtgeving. Dat je niet alle alternatieve versies gelooft is prima natuurlijk, dat doe ik ook niet. Maar gewoon klakkeloos alles napraten wat de westerse MSM zegt en schrijft kan ik met mijn pet niet bij. Beetje dom om niet af en toe eens te twijfelen zeg maar.
Dat is prima. Maar iemand als tingo lijkt er wel bij elk bericht waarbij doden vallen er van uit te gaan dat het een hoax is. MH-17: hoax, MH-370: hoax, Boston: hoax, WTC: hoax, Tunesie beach: hoax, Thalys: hoax, journalist dood: hoax, maanreizen: hoax.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zo doorzichtigquote:Op woensdag 2 september 2015 22:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[From "The Naked Communist," by Cleon Skousen]
3. Develop the illusion that total disarmament [by] the United States would be a demonstration of moral strength.
Grappig hoe het zoveel jaar na dato dan toch uitkomt . Niet te vergeten het hysterische geblair van de msm met hun wanneer is het nou genoeg geweest, hoeveel dode moeten er nog vallen , afsluitend met think of the children![]()
![]()
Wow. Dus je vind 't niet erg dat we the people zijn voor de gek gehouden? Ik vind 't erg ernstig dat we zijn voor 'gek' gehouden en misschien nog erger dat mensen blijven gewoon in de laatste incidenten geloven!quote:Op woensdag 2 september 2015 22:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
.
Mbt de Thalys-terrorist gaf ik al aan dat ik daar aan twijfelde, dus het is niet dat ik alles klakkeloos aanneem. Zoals ik al postte vind ik het nog niet eens zo interessant wat daar precies gebeurt is, maar veel interessanter (/irritanter) dat er dan vervolgens weer de roep is om nog maar wat privacy op te geven, voor iets wat imo een absoluut non-issue is (ja, ik vind terrorisme een non-issue).
Dat er dingen in scene worden gezet, daar kan ik nog wel bij, maar dat vrijwel alles in scene wordt gezet, daar kan ik niet bij. Dat kost véél te veel moeite en geld.
she was a story teller...quote:Op woensdag 2 september 2015 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:
cry me a river, ik lig in een deuk over deze gasten. Goodnight sweet boy
Tja, je draait de boel eenvoudigweg om, hoax, bewijs maar dat het waar is....quote:Op woensdag 2 september 2015 21:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Stap 1 is dat het eerst duidelijk moet worden of een msm verhaal wel waar is en geloofwaardig .
Laat dan eers overtuigende argumenten zien waarom het fake zou zijn, je kunt niet van alles gaan schreeuwen dat het fake is zonder dit te onderbouwen.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- vertel maar waarom we(the people) of jij zouden de officiele versie van de 'shot dead live on TV' verhaal geloven. Ik zie zelf geen enkele reden ervoor.
Als je alles kritisch bekijkt is er niet alvast sprake van een kant die je kritiekloos als uitgangspunt zou moeten nemen , wat ik ook doe , ik leer de wereld elke dag weer iets beter kennen .quote:Op donderdag 3 september 2015 03:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tja, je draait de boel eenvoudigweg om, hoax, bewijs maar dat het waar is....
Hoe kun je nu roepen 'degenen die dit faken'? je hebt helemaal niets nada om dat kracht bij te zetten.
Enfin ik ben hier wel klaar mee, dit is gewoon voorbij achterlijk.
Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results .quote:Op donderdag 3 september 2015 06:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Laat dan eers overtuigende argumenten zien waarom het fake zou zijn, je kunt niet van alles gaan schreeuwen dat het fake is zonder dit te onderbouwen.
En de onderbouwing met steekhoudende argumenten mist weer eens bij jou Tingo oon Summers. Dat laat Summers ook wel weer duidelijk zien, ze word net zoals jij ook gewezen dat die tweet toch echt na die aanslag geplaatst is maar dat word door Summers dan maar domweg genegeerd.
Net wat Bedachtzaam zegt, dit is inderdaad voorbij achterlijk.
Hoe kijk jij kritisch als je die tweet al gelijk als smoking gun aanmerkt?quote:Op donderdag 3 september 2015 07:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je alles kritisch bekijkt is er niet alvast sprake van een kant die je kritiekloos als uitgangspunt zou moeten nemen , wat ik ook doe , ik leer de wereld elke dag weer iets beter kennen .
Ja raar zeg.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:
Train Hero joins dancing with stars cast. ffs.
http://news.sky.com/story(...)-with-the-stars-cast
Want dat mag niet?quote:Op donderdag 3 september 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:
Train Hero joins dancing with stars cast. ffs.
http://news.sky.com/story(...)-with-the-stars-cast
Heb je echte schootwonden gezien in de 'live' vid?quote:Op donderdag 3 september 2015 06:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Laat dan eers overtuigende argumenten zien waarom het fake zou zijn, je kunt niet van alles gaan schreeuwen dat het fake is zonder dit te onderbouwen.
En de onderbouwing met steekhoudende argumenten mist weer eens bij jou Tingo en ook Summers. Dat laat Summers ook wel weer duidelijk zien, ze word net zoals jij ook gewezen dat die tweet toch echt na die aanslag geplaatst is maar dat word door Summers dan maar domweg genegeerd.
Net wat Bedachtzaam zegt, dit is inderdaad voorbij achterlijk.
Waar zeg ik dat Tingo, wellicht is een cursus begrijpend lezen iets voor je en als je eindelijk eens begrijpt wat de ander zegt dan pas te reagerenquote:Op donderdag 3 september 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus jij neemt TV news gewoon als de waarheid.
Ik ook niet maar de bronnen en zogenaamde "smoking guns" waar jij en al die andere fake schreeuwers mee aan komen zetten, terwijl jullie vaak niet eens je eigen bronnen hebben begrepen of goed hebben doorgelezen, heb ik nog minder vertrouwen in.quote:Sorry maar ik heb niet zoveel vertrouw in.
Heb jij gezien dat ze nog leven dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je echte schootwonden gezien in de 'live' vid?
Heb je bloed gezien in de 'live' vid?
Heb je echte doden gezien in de 'live' vid?
Nee toch?
Dus jij neemt TV news gewoon als de waarheid. Sorry maar ik heb niet zoveel vertrouw in.
Als we gaan generaliseren,dan ja - misschien de gemiddelde barbie pop/domme blonde typje zal hem heel aantrekkelijk vinden. Maar ja - ik heb geen twijfel dat er zijn miljoenen vrouwen die weten dat íe 'n nep held is. Nepheid is niet zo aantrekkelijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:18 schreef Copycat het volgende:
Daar is het natuurlijk allemaal om te doen geweest, een uitgemolken en op sterven na dood format nieuw leven inblazen met Een Echte Held. Men want to be him (even though they act they don't), women want to be with him. En dus stemmen we massaal af op DWTS USA.
Als neutraliteit je uitgangspunt is dan sluit je niets uit, dat is wel wat jullie doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 07:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je alles kritisch bekijkt is er niet alvast sprake van een kant die je kritiekloos als uitgangspunt zou moeten nemen , wat ik ook doe , ik leer de wereld elke dag weer iets beter kennen .
Dit gaat echt nergens over. godverquote:Op donderdag 3 september 2015 14:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als we gaan generaliseren,dan ja - misschien de gemiddelde barbie pop/domme blonde typje zal hem heel aantrekkelijk vinden. Maar ja - ik heb geen twijfel dat er zijn miljoenen vrouwen die weten dat íe 'n nep held is. Nepheid is niet zo aantrekkelijk.
Maar ja - sommige vrouwen zullen bij hun geweldadige,alcoholiste,liegende,cheating vriendjes blijven....because 'he doesn't really mean it'or 'he loves me really' or whatever.
Met deze post heb je jezelf overtroffenquote:Op donderdag 3 september 2015 14:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als we gaan generaliseren,dan ja - misschien de gemiddelde barbie pop/domme blonde typje zal hem heel aantrekkelijk vinden. Maar ja - ik heb geen twijfel dat er zijn miljoenen vrouwen die weten dat íe 'n nep held is. Nepheid is niet zo aantrekkelijk.
Maar ja - sommige vrouwen zullen bij hun geweldadige,alcoholiste,liegende,cheating vriendjes blijven....because 'he doesn't really mean it'or 'he loves me really' or whatever.
Dan heb je de typjes die zouden 't niet erg vinden dat íe 'n neppe held is - zolang hij heeft veel geld natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met deze post heb je jezelf overtroffen
Vele? Really? Heb je 'n voorbeeld van?quote:Op donderdag 3 september 2015 13:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb jij gezien dat ze nog leven dan?
Heb jij gezien dat het in scene gezet is?
Nee toch?
bewijs?
Nee kom eerst met overduidelijk bewijs DAT het in scene gezet is voor je roept dat het in scene gezet is.
Puur op gevoel af gaan is geen bewijs.
Waarom zou zo iets in scene gezet worden? een reden?
Er worden geregeld mensen vermoord op LIVE tv dit is een van de vele!
Zijn die ook allemaal nep dan?
er zijn gewoon een aantal mensen dood, die dingen gebeuren nu eenmaal, je moet er niet anders van worden, en vooral niet mee laten slepen over een gebeurtenis 10.000km verderop.
waar het enige bewijs geleverd kan worden dat het nep is..
Is dat jij het er raar uit vind zien vanachter jou pc.
Wat heeft dit met de verijdelde aanslag te maken?quote:Op donderdag 3 september 2015 16:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan heb je de typjes die zouden 't niet erg vinden dat íe 'n neppe held is - zolang hij heeft veel geld natuurlijk.
Twas 'n reactie op copycats post.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de verijdelde aanslag te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |