abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:17:25 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155326650
Het is redelijk standaard binnen BNW om voor bijna elke grote ramp en elke aanslag een BNW topic te maken die twijfelt aan meerdere facetten van het officiële verhaal.

Op zich geen probleem, wees welkom met je twijfel maar de twijfels worden vanaf nu eerst in deze reeks geuit met linkjes, filmpjes en uiteraard discussies over het hoe, wat en waarom ervan.

Het is niet de bedoeling dat deze reeks de enige plek is om aanslagen en of rampen te bespreken, het is gewoon de eerste halte, mocht blijken dat er animo is om er een apart topic van te maken dan kan dit worden aangegeven en in overleg wordt er dan een apart topic van gemaakt waar het zich afsplitst van het centrale topic.

De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics. Post een berichtje in Feedback of maak een topic report als je denkt dat een bepaalde aanslag/ramp genoeg animo heeft voor een aparte reeks en dan komt een moderator erop terug.

Bijkomend voordeel is dat men hier ook alles bij elkaar heeft om eventuele vergelijkingen te maken tussen de aanslagen en rampen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_155326907
Goed initiatief ^O^

Dit zal hopelijk de stortvloed aan "JADITISEENHOAX"-topics wat tegengaan zodra er ook maar iets gebeurt in de wereld, wat niet goed is voor het imago van BNW.
Ja doei.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:31:08 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155327025
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:30 schreef theguyver het volgende:

http://www.sott.net/artic(...)er-a-hundred-injured

A motorcycle bomb has exploded in a commercial and tourist center in Thailand's capital Bangkok, killing 16 people, according to police. At least 100 others were injured, local media reported. At least three foreigners were among those killed.

"All I can say now is there has been an explosion in central Bangkok involving a motorcycle bomb," deputy national police chief Aek Angsananond told Reuters.

Officials say the attack was aimed at destroying Thailand's economy and tourism.

"The perpetrators intended to destroy the economy and tourism because the incident occurred in the heart of the tourism district," Defense Minister Prawit Wongsuwan said.

Foreign visitors were present at the time of the blast. Two people from China and one from the Philippines were among the dead, a police officer told Reuters.
Eerste eervolle vermelding van theguyver.
Vrijheid
pi_155327034
mag deze hier ook in? of waar dan?
kwam deze toevallig tegen met surfen

The “No Nuclear Bombs” Conspiracy theory

http://www.darkmoon.me/20(...)s-conspiracy-theory/
pi_155327108
Goed idee een topic als deze.
Ben alleen wel bang dat dit ook kan uitlopen op een beerput van alles wat er op youtube te vinden is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:39:28 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155327264
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef totnutoe het volgende:

Die weer ;(. Tja, het is wel een aanslag geweest, of in dit geval een volledig gelegitimeerde aanval van een land natuurlijk, groots verschil. Ergens.

Dat is trouwens wel een heel scherpe debunk van de no-nuke theorie :P.
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:40:38 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155327306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
Goed idee een topic als deze.
Ben alleen wel bang dat dit ook kan uitlopen op een beerput van alles wat er op youtube te vinden is.
Zolang het niet verder lekt is er geen probleem op zich. Centrale topics zijn ook redelijk makkelijk te negeren als je er echt geen trek in hebt.
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:55:32 #8
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155327802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Goed initiatief ^O^

Dit zal hopelijk de stortvloed aan "JADITISEENHOAX"-topics wat tegengaan zodra er ook maar iets gebeurt in de wereld, wat niet goed is voor het imago van BNW.
Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .
^O^ .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:00:02 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155327960
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .
^O^ .
Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:16:36 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155328475
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerste eervolle vermelding van theguyver.
ik hoef geen eervolle vermelding!
alleen melding is goed zo..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:17:02 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155328492
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik hoef geen eervolle vermelding!
alleen melding is goed zo..
Jammer joh. Je hebt em.
Vrijheid
pi_155328773
http://lionsgroundnews.co(...)or-yuan-devaluation/

http://www.conspiracyclub(...)l-china-and-america/

Kort:
China devalueert hun munteenheid, niet goed voor de Usa. Gebruikt geheim wapen om China te waarschuwen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:28:47 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155328855
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:26 schreef Resonancer het volgende:
http://lionsgroundnews.co(...)or-yuan-devaluation/

http://www.conspiracyclub(...)l-china-and-america/

Kort:
China devalueert hun munteenheid, niet goed voor de Usa. Gebruikt geheim wapen om China te waarschuwen.
Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)
Vrijheid
pi_155328914
Kan dan met terugwerkende kracht het tunesie topic op slot en een korte samenvatting van die 4 topics (moet lukken in 1 alinea?) hier geplaatst worden? Mocht er dan gegronde redenen ergens vandaan komen kan dat topic wellicht weer solo?
pi_155329080
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)
Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.
quote:
The government has banned reporters from entering the area and has begun arresting bloggers who promote what the government calls “conspiracy theories” regarding the cause of the massive explosion.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_155329321
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:31 schreef Thrilled het volgende:
Kan dan met terugwerkende kracht het tunesie topic op slot en een korte samenvatting van die 4 topics (moet lukken in 1 alinea?) hier geplaatst worden? Mocht er dan gegronde redenen ergens vandaan komen kan dat topic wellicht weer solo?
nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.
zo moeilijk is het allemaal niet
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:17 schreef jogy het volgende:

De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics.
pi_155329436
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:45 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.
zo moeilijk is het allemaal niet

[..]

Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein.. ;)
pi_155329517
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein
ik heb het doorgelezen
het zijn altijd dezelfde die zich storen, het is allemaal zo voorspelbaar
je kunt het topic ook niet aanklikken als je je eraan stoort
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:57:31 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155329665
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.

[..]

Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:42:55 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155331117
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.
Dat heb je goed geroken ;) Hartstikke goed om the bigger picture aandacht te geven omdat je anders de afzonderlijke gebeurtenissen niet kan plaatsen en alleen maar losse flodders die uit het niets lijken te komen ziet (of wilt zien ) .
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:48:50 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155331316
quote:

[..]

Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein.. ;)
Dit is meer voor feedback maar het korte antwoord is nee.
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:52:12 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155331437
quote:

[..]

Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .
pi_155332446
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .
Maar bekijk je ook echt twee kanten? Want het viel me op dat je toen je reageerde op het Tunesië-topic je het topic nog niet gelezen had.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:38:57 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155332831
Ja kom, we gaan het hier ook nog even over Tunesië hebben. goed idee
Vrijheid
pi_155333510
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:38 schreef jogy het volgende:
Ja kom, we gaan het hier ook nog even over Tunesië hebben. goed idee
Is zeker niet nodig, maar het is wel frapant dat na mijn topicreport over dat topic dit centrale topic is geopend om tunesie-topics te voorkomen. En dan moet men maar een topic niet lezen als de inhoud kant noch wal raakt? Dan kunnen alle modjes wel hun functie neerleggen, gewoon niet lezen luidt het advies..?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:04:28 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155335823
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar bekijk je ook echt twee kanten?
Iedereen zou daar ja op antwoorden en voor de rest is dat ieders eigen verantwoordelijkheid .

Toen ik in het topic kwam ging het helaas niet over tunesie maar over medeposters , ik bespaar me verder wel de moeite om pagina's door te moeten worstelen met alleen maar ruis .
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:07:30 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155335974
Oké, verplaats de Tunesië discussie naar de reeks van Tunesië graag. Verdere posts hierover worden verwijderd.
Vrijheid
pi_155336074
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?
Niet alleen China. :)
Nog wat leesvoer.

http://www.silverdoctors.(...)cal-nuke-in-tianjin/

quote:
When Donald J. Trump announced his run for president in June, much of the focus was on his explosive comments about Mexican immigrants. But he also had another target: China, which he mentioned at least a dozen times, saying, “They’re killing us” economically and that “China comes over and they dump all their stuff” on American markets.

“I think you have to do something to rein in China. They devalued their currency today. They’re making it absolutely impossible for the United States to compete, and nobody does anything. China has no respect for President Obama whatsoever, whatsoever.

“Well, you have to take strong action. How can we compete? They continuously cut their currency. They devalue their currency. And I have been saying this for years. They have been doing this for years. This isn’t just starting. This was the largest devaluation they have had in two decades. They make it impossible for our businesses, our companies to compete.

“They think we’re run by a bunch of idiots. And what’s going on with China is unbelievable, the largest devaluation in two decades. It’s honestly — great question — it’s a disgrace.”

http://www.nytimes.com/po(...)er-devaluation/?_r=0
Eisenhower1961.
pi_155343899
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef Resonancer het volgende:
Niet alleen China.
Nog wat leesvoer.

http://www.silverdoctors.(...)cal-nuke-in-tianjin/

Woow flinke explosie in dat filmpje onderaan het artikel...en drukgolf
There is only one religion
pi_155423895
'AK47-armed' man opens fire on Amsterdam to Paris train

At least three people have been injured after a man, reportedly armed with a Kalashninov rifle, opened fire on a Thalys high-speed train between Amsterdam and Paris on Friday. The attacker was apprehended by soldiers traveling on the same train, according to local media.

http://www.rt.com/news/313064-train-kalashnikov-shoot-paris/

Hoax or no hoax thats the question
pi_155424348
No hoax.
pi_155424376
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
No hoax.
Want? c_/
pi_155424417
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Want? c_/
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
pi_155424443
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de media
pi_155424491
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de media
Hij zal toch eens moeten praten dus we wachten het af.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 07:53:26 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155430594
Geweldig werk van die Amerikanen als het Nederlandse mariniers waren geweest die mochten alleen Pang Pang roepen. Gelukkig de juiste mensen op de juiste plaats. Sjappoo en hulde :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:43:07 #37
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155434904
Een niet geslaagde aanslag is misschien nog wel verdachter dan eentje die wel slaagt. ;)
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:03:31 #38
257132 crew  Awsom
pi_155435368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:34 schreef Dance99Vv het volgende:
'AK47-armed' man opens fire on Amsterdam to Paris train

At least three people have been injured after a man, reportedly armed with a Kalashninov rifle, opened fire on a Thalys high-speed train between Amsterdam and Paris on Friday. The attacker was apprehended by soldiers traveling on the same train, according to local media.

[ afbeelding ]

http://www.rt.com/news/313064-train-kalashnikov-shoot-paris/

Hoax or no hoax thats the question
Natuurlijk is het een hoax!!!!! Het is toch meer dan toeval dat die mariniers precies daar waren????

:')
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:58:26 #39
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_155437997
Laat me even kijken of ik het goed kan samenvatten.

Twee Amerikaanse mariniers waren niet alleen toevallig aan het reizen in dezelfde trein als een (vermoedelijke) IS-sympathisant op het moment dat die een aanslag wilde plegen; ze waren ook nog eens precies in de buurt van het toilet waar de beste man zijn wapen laadde, iets dat de mariniers toevallig net op dat moment overhoorden. Volgens de nieuwsberichten wisten zij meteen wat ze hoorden, namelijk "iemand die een zwaar geweer laadde", maar vonden ze dat niet alarmerend genoeg om in de aanvalspositie naast de toiletdeuren te wachten om hem meteen bij de toilexit te overmeesteren; neen, eerst moesten er nog een paar gewonden vallen, alvorens de toevallig aanwezige mariniers opeens heldhaftig ingrepen.

Oke dan!
pi_155438338
De geheime diensten zitten er bovenop en hebben de terrorist overmeesterd
De geheime diensten hebben gefaald, gelukkig zaten er een paar goed getrainde mariniers bij de wc
De geheime diensten hebben de dader zijn gang laten gaan, helaas verijdelden toeristen de aanslag
De geheime diensten hebben weer een mooi stukje acteerwerk geleverd
pi_155440607
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 07:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Geweldig werk van die Amerikanen als het Nederlandse mariniers waren geweest die mochten alleen Pang Pang roepen. Gelukkig de juiste mensen op de juiste plaats. Sjappoo en hulde :{w
Mee eens. Hulde voor die mannen. Ze hebben een grote moordpartij voorkomen.
Alleen begrijp ik die smiley aan het einde niet.
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:25:09 #42
257132 crew  Awsom
pi_155441167
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.
pi_155441276
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 18:25 schreef Awsom het volgende:

[..]

Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.
Nee dat klopt. Dan zijn de getuigen ineens crisisactors .
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:24:36 #44
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155462055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
No hoax.
tjezus in wat voor lalalaland leef je.

Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 augustus 2015 @ 16:47:33 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155468105
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Zelfde land als jij dacht ik zo.. tenzij jij verhuisd bent..
en dit bericht was niet alleen op de NOS, er zijn meer nieuws zenders..

btw ooit het geluid van een AK gehoord? en ooit in een thalys gezeten?
pi_155473447
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?
pi_155477420
Er zijn twee dingen die ik vreemd vind aan de "aanslag" in de Thalys.

Het eerste is de verschillende verhalen. Hier wordt op 16.25 uur gesproken over een Amerikaanse academici die (min of meer samen met de 28 jarige Fransman) de AK te pakken zou hebben gekregen en vervolgens door de terrorist werd neergeschoten met een Luger. Maar vervolgens laten ze op het plaatje op 17.56 zien dat er maar één iemand bij de toiletten tegen de terrorist aanliep en werd neergeschoten. Hier op de frontpage hebben ze het er zelfs over dat de drie Amerikanen hoorden dat het wapen werd doorgeladen op het toilet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen hoe het is verlopen?

Daarnaast vind ik het motief gewoon onlogisch. Dan ga je als terrorist in een trein proberen een aanslag te plegen, schiet je iemand neer, en laat je je vervolgens gewoon overmeesteren terwijl jij een AK hebt.
Lucy in the Sky with Diamonds
pi_155478083
Altijd goed!! ^O^
pi_155479827
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:54 schreef Albert_Hofmann het volgende:

Het eerste is de verschillende verhalen. Hier wordt op 16.25 uur gesproken over een Amerikaanse academici die (min of meer samen met de 28 jarige Fransman) de AK te pakken zou hebben gekregen en vervolgens door de terrorist werd neergeschoten met een Luger. Maar vervolgens laten ze op het plaatje op 17.56 zien dat er maar één iemand bij de toiletten tegen de terrorist aanliep en werd neergeschoten. Hier op de frontpage hebben ze het er zelfs over dat de drie Amerikanen hoorden dat het wapen werd doorgeladen op het toilet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen hoe het is verlopen?

Daarnaast vind ik het motief gewoon onlogisch. Dan ga je als terrorist in een trein proberen een aanslag te plegen, schiet je iemand neer, en laat je je vervolgens gewoon overmeesteren terwijl jij een AK hebt.
Het is natuurlijk een heel verwarrende toestand want dit is buiten het normale. Paniek alom.
  zondag 23 augustus 2015 @ 23:54:42 #50
52357 Lambiekje
pi_155485704
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?
het is was geen aanslag. .. het was een vooropgezet iets zodat er verhoogde beveiliging komt op treinen. En natuurlijk de chaos die gecreerd dient te worden.

Zie dit als Charlie, NOS-mongool en onderbroek-bomber. Het is een set-up voor meer fascisme, een voedingsbodem voor WO3.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155486932
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 23:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is een set-up voor meer fascisme, een voedingsbodem voor WO3.
Wat wordt WW3 dan? Kruistochten tegen islam?
pi_155487649
Vind je het niet verdacht dat er alleen een beetje extra steekproefsgewijze bewaking op Brussel-Zuid is ingesteld, niet op andere stations en niet op andere treinen?
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:42:06 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155493625
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:54 schreef Albert_Hofmann het volgende:

De eerste verhalen zijn inderdaad erg wazig..
De verdachte wou naar zijn zeggen een overval plegen meld hij..
Debiel wat wou hij na de overval doen? uit een 300km/h rijdende trein springen?
noodrem kan in de thalys vraag me af hoe dat tot stilstand komt, en hoe snel..
heb er zelf 1 x ingezeten jaren geleden, en het gebeurde ne na de laatste stop bij Brussel en dan zit de trein op zijn hoogste snelheid!
pi_155497394
Trein aanval lijkt weer zo'n stomme verhaaltje dat de meeste mensen gaan gewoon oh-zo makkelijk geloven.
Fcking tragic.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155499195
quote:

Deze is wel interessant, tis wel 'n beetje lang maar de meeste beelden zijn van originele propaganda bronnen.... voor de echte geinteresseerd natuurlijk:

Nuclear weapons don't exist.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155500692
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef Tingo het volgende:
Trein aanval lijkt weer zo'n stomme verhaaltje dat de meeste mensen gaan gewoon oh-zo makkelijk geloven.
Fcking tragic.
Wat fucking tragic is dat jij niets maar dan ook niets gelooft. Al beet het je in de kont.
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:48:14 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155500894
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef Tingo het volgende:
Fcking tragic.
Idd ze hebben zelfs een gouden medaille gekregen van Hollande :')

lets-roll-part-deux-young-american-military-tourists-thwart-random-isis-attack-in-paris/
pi_155501111
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:48 schreef Summers het volgende:

[..]

lets-roll-part-deux-young-american-military-tourists-thwart-random-isis-attack-in-paris/
En niet meer dan terecht. Die andere twee krijgen er ook één. Met zijn zessen deze terrorist onschadelijk gemaakt. Helden zijn het.
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:13:08 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155501739
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En niet meer dan terecht. Die andere twee krijgen er ook één. Met zijn zessen deze terrorist onschadelijk gemaakt. Helden zijn het.
Voorspelbare reactie , daar doen ze het voor , jammer voor ze dat steeds meer mensen er gewoon niet meer intrappen en ze zien voor wat ze zijn , een stelletje leugenaars die er niet voor schuwen om over lijken te gaan en die het publiek continu bespelen en een kant opsturen voor eigen belangen .
pi_155501823
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Voorspelbare reactie , daar doen ze het voor , jammer voor ze dat steeds meer mensen er gewoon niet meer intrappen en ze zien voor wat ze zijn , een stelletje leugenaars die er niet voor schuwen om over lijken te gaan en die het publiek continu bespelen en een kant opsturen voor eigen belangen .
Pardon? Maak jij nu deze mannen voor leugenaars uit?
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:28:57 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155502321
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Pardon? Maak jij nu deze mannen voor leugenaars uit?
politici liegen altijd , zullen altijd gebeurtenissn faken en de media draait altijd mee , noem het zoals je wilt . Ik geloof het iig niet .
pi_155502979
Maar waar wordt hij (de dader) straks voor vervolgd en eventueel voor veroordeeld?
Terrorisme (waar het alle schijn van heeft) of een poging tot een gewapende beroving.
Het mag duidelijk zijn dat het 2 dingen met totaal verschillende strafeisen zijn.
Hebben ze in frankrijk ook d66 rechters?
pi_155503924
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat fucking tragic is dat jij niets maar dan ook niets gelooft. Al beet het je in de kont.
Nee nee madam - dat jij durft niet eens te denken dat we zijn zulke enorme leugens vertelt erg tragiek is.
Wie weet 't - heel misschien komt er toch 'n tijd dat 't fakerij niet meer te ontkennen ook niet voor jou is.
Zou je dat eerlijk toegeven of blijf je ontkennen?
pi_155504057
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:28 schreef Summers het volgende:

[..]

politici liegen altijd , zullen altijd gebeurtenissn faken en de media draait altijd mee , noem het zoals je wilt . Ik geloof het iig niet .
Misschien zijn er toch politie agenten die willen graag 'n terechte criminele onderzoek over deze soort gasten doen. Jammer genoeg zullen ze niet ver komen wegens corrupte leiderschap enz.
  maandag 24 augustus 2015 @ 19:39:12 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155506831
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar waar wordt hij (de dader) straks voor vervolgd en eventueel voor veroordeeld?
Terrorisme (waar het alle schijn van heeft) of een poging tot een gewapende beroving.
Het mag duidelijk zijn dat het 2 dingen met totaal verschillende strafeisen zijn.
Hebben ze in frankrijk ook d66 rechters?
Het is een groeiende frustratie in de publieke ruimte: mensen die een terreuraanslag willen plegen met een kalasjnikov, terwijl omstanders daar last van hebben. Een bewustwordingscampagne moet ervoor zorgen dat mensen elkaar durven aan te spreken op terroristisch gedrag.

Volgens campagnemanager Hein Breedveld moeten reizigers moordzuchtig gedrag durven corrigeren: “Het is vervelend wanneer je net een spannend boek aan het lezen bent, en iemand vuurt twee magazijnen leeg in je coupé. Zoiets kan enorm afleiden. Veel mensen durven daar niets van te zeggen, maar het is belangrijk dat we met elkaar afspreken wat we wel en niet vinden kunnen. Bijvoorbeeld met een kordaat: “Hela! Het is hier wel een stiltecoupé jongeman!” Op die manier haal je de angel uit de discussie.”

Vervelend gedrag in de trein, zoals het vermoorden van je medepassagiers, is voor veel forensen al jaren als een grote ergernis. Dat er nu een publiekscampagne komt, wordt dan ook positief ontvangen. Wim van Amerongen (53) reist elke dag met de trein van Driebergen naar Zeist. “Wanneer iemand een slachting aanricht, twijfel ik of ik er iets van moet zeggen. Meestal houd ik me stil in de hoop dat ‘ie er na een tijdje weer mee ophoudt.”

Er is ook kritiek. Sociaal psycholoog Tamara Kluit denkt dat de campagne weinig zal uithalen. ‘Hoe drukker de coupé, hoe minder mensen zich aangesproken voelen om verantwoordelijkheid te nemen. Dat heet het omstandereffect. Het is treurig, maar waar: wanneer iemand een kalasjnikov leeg schiet zijn de meeste mensen te laf om er iets van te zeggen. Het gevolg is rampzalig: hinder.”

http://speld.nl/2015/08/2(...)-kalasjnikovgebruik/
pi_155507038
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien zijn er toch politie agenten die willen graag 'n terechte criminele onderzoek over deze soort gasten doen. Jammer genoeg zullen ze niet ver komen wegens corrupte leiderschap enz.
Over welke gasten heb je het nu?
pi_155507964
quote:

Dit was nieuw voor me (of het waar is, is nog even punt twee):
quote:
it was intended by America’s Jewish-controlled administration to deliver a death blow to Christianity in Japan. This it virtually succeeded in doing, given that Nagasaki had always been Japan’s most Christian city, containing the highest concentration of Christians in all of Japan. The Nagasaki plutonium bomb was specifically aimed at St Mary’s Cathedral while Japan’s largest Roman Catholic congregation was celebrating Mass and receiving Holy Communion. The entire congregation was vaporized in a single instant at 11.02 a.m. on Thursday morning, 9 August, 1945 — much to the delight of the Jews in Washington who knew exactly where the bomb would fall.
pi_155508002
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het is een groeiende frustratie in de publieke ruimte: mensen die een terreuraanslag willen plegen met een kalasjnikov, terwijl omstanders daar last van hebben. Een bewustwordingscampagne moet ervoor zorgen dat mensen elkaar durven aan te spreken op terroristisch gedrag.

Volgens campagnemanager Hein Breedveld moeten reizigers moordzuchtig gedrag durven corrigeren: “Het is vervelend wanneer je net een spannend boek aan het lezen bent, en iemand vuurt twee magazijnen leeg in je coupé. Zoiets kan enorm afleiden. Veel mensen durven daar niets van te zeggen, maar het is belangrijk dat we met elkaar afspreken wat we wel en niet vinden kunnen. Bijvoorbeeld met een kordaat: “Hela! Het is hier wel een stiltecoupé jongeman!” Op die manier haal je de angel uit de discussie.”

Vervelend gedrag in de trein, zoals het vermoorden van je medepassagiers, is voor veel forensen al jaren als een grote ergernis. Dat er nu een publiekscampagne komt, wordt dan ook positief ontvangen. Wim van Amerongen (53) reist elke dag met de trein van Driebergen naar Zeist. “Wanneer iemand een slachting aanricht, twijfel ik of ik er iets van moet zeggen. Meestal houd ik me stil in de hoop dat ‘ie er na een tijdje weer mee ophoudt.”

Er is ook kritiek. Sociaal psycholoog Tamara Kluit denkt dat de campagne weinig zal uithalen. ‘Hoe drukker de coupé, hoe minder mensen zich aangesproken voelen om verantwoordelijkheid te nemen. Dat heet het omstandereffect. Het is treurig, maar waar: wanneer iemand een kalasjnikov leeg schiet zijn de meeste mensen te laf om er iets van te zeggen. Het gevolg is rampzalig: hinder.”

http://speld.nl/2015/08/2(...)-kalasjnikovgebruik/
De Speld, daar kom ik niet :N Heb je wel gezien wat ze doen als je hun cookies accepteert :{w
pi_155508098
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is op zich wel waar, maar ik moet toch wel zeggen dat toen ik het nieuws hoorde/las, ik eerst dacht "jaja, wat een toeval, dat zal wel weer." En je kent me wel een beetje ;)
pi_155508237
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat is op zich wel waar, maar ik moet toch wel zeggen dat toen ik het nieuws hoorde/las, ik eerst dacht "jaja, wat een toeval, dat zal wel weer." En je kent me wel een beetje ;)
Een 'bijna te mooi om waar te zijn'-gevoel?
Maar blijkbaar bestaan er nog echte helden en ik ben er blij om dat ze zo dapper zijn geweest en die idioot gestopt hebben.
pi_155508285
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar blijkbaar bestaan er nog echte helden en ik ben er blij om dat ze zo dapper zijn geweest en die idioot gestopt hebben.
Nou eerder een "ze zullen het wel flink opgeklopt hebben"- of een "was het wel zo toevallig dat die militairen daar waren"-gevoel.
pi_155508364
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou eerder een "ze zullen het wel flink opgeklopt hebben"- of een "was het wel zo toevallig dat die militairen daar waren"-gevoel.
Nou ja, het resultaat was goed. Er is een enorme aanslag voorkomen en daar gaat het tenslotte om.
Ze waren met zijn zessen he, die militairen op verlof en nog drie andere burgers.
pi_155508550
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou ja, het resultaat was goed. Er is een enorme aanslag voorkomen en daar gaat het tenslotte om.
Ze waren met zijn zessen he, die militairen op verlof en nog drie andere burgers.
Als er echt een aanslag is voorkomen.

Anyway zag ik vanavond op Netwerk al weer dat politici zitten te roepen om meer (privacy-aantastende) maatregelen. En 60% van de bevolking vindt het wel weer goed, als het maar terrorisme bestrijdt. Gaat weer lekker.
  maandag 24 augustus 2015 @ 20:30:07 #74
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155508586
Net nog bij 1 vandaag, er lopen nog meer dan 10.000 potentiële terroristen rond in Europa.
Allemaal in het vizier van de veiligheidsdiensten, maar ze kunnen gewoon wapens aanschaffen en aanslagen plegen want ze doen er verder niets mee. :')
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155508905
quote:
13s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Izzy73 het volgende:
Net nog bij 1 vandaag, er lopen nog meer dan 10.000 potentiële terroristen rond in Europa.
Allemaal in het vizier van de veiligheidsdiensten, maar ze kunnen gewoon wapens aanschaffen en aanslagen plegen want ze doen er verder niets mee. :')
In principe is iedereen een potentiële terrorist.
Je kunt moeilijk iemand alleen vastzetten op verdenkingen. Nou ja, het kan wel, zoals de VS deden met nogal veel volk in Guantanomo Bay, maar dat vond ik nou ook niet echt een wenselijke situatie.
  maandag 24 augustus 2015 @ 20:42:28 #76
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155509176
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:36 schreef Wombcat het volgende:
In principe is iedereen een potentiële terrorist.
Dat is wel wat overdreven vindt je niet? Ik ben geen potentiële terrorist hoor, jij wel?
quote:
Je kunt moeilijk iemand alleen vastzetten op verdenkingen. Nou ja, het kan wel, zoals de VS deden met nogal veel volk in Guantanomo Bay, maar dat vond ik nou ook niet echt een wenselijke situatie.
Dat klopt, maar het is wel triest dat bijna iedere terrorist bekend was bij de veiligheidsdiensten en ze toch aanslagen kunnen plegen en wapens aanschaffen, althans dat is de berichtgeving die we horen. Misschien heeft dat meer te maken wat je zojuist schreef:
quote:
Anyway zag ik vanavond op Netwerk al weer dat politici zitten te roepen om meer (privacy-aantastende) maatregelen. En 60% van de bevolking vindt het wel weer goed, als het maar terrorisme bestrijdt. Gaat weer lekker.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155510846
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat is wel wat overdreven vindt je niet? Ik ben geen potentiële terrorist hoor, jij wel?

In de ogen van de veiligheidsdiensten wel.
quote:
Dat klopt, maar het is wel triest dat bijna iedere terrorist bekend was bij de veiligheidsdiensten en ze toch aanslagen kunnen plegen en wapens aanschaffen, althans dat is de berichtgeving die we horen. Misschien heeft dat meer te maken wat je zojuist schreef:

Ja, het is idd redelijk bizar dat ze wel aanwijzingen hebben, maar de zaak niet rond kunnen krijgen en niettemin denken dat als we nog wat meer privacy opgeven dat het dan wel lukt. Ze kunnen beter wat nuttigs doen met de info die ze al hebben. De afgelopen jaren hebben ze steeds meer mogelijkheden gekregen, maar niettemin schreeuwen ze nog steeds om meer. Zou ik eens om moeten komen bij mijn teamleider.
  maandag 24 augustus 2015 @ 21:33:46 #78
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155511269
quote:
13s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Izzy73 het volgende:
Meteen word er weer op ingesprongen :N , natuurlijk valt het altijd samen met het pushen van vrijheids beperkende maatregelen die altijd vrijwel meteen uit de mouw worden geschud en de media borduurt voort op de " aanslag " en angst aanpraten .
Hollywood in Europa
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:01:56 #79
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155512609
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Meteen word er weer op ingesprongen :N , natuurlijk valt het altijd samen met het pushen van vrijheids beperkende maatregelen die altijd vrijwel meteen uit de mouw worden geschud en de media borduurt voort op de " aanslag " en angst aanpraten .
Hollywood in Europa
Het is telkens hetzelfde liedje ja, ik heb het al vaker geschreven maar ik vind het nieuws steeds meer lijken op hersenspoelen i.p.v. berichtgeving. Het wordt steeds erger mijns inziens. :{
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:43:54 #80
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_155516017
they're pushing it...
Real good
Huig
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:50:17 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155516170
quote:
12s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:15 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De Speld, daar kom ik niet :N Heb je wel gezien wat ze doen als je hun cookies accepteert :{w
:{ nee wada? cookie monster?
pi_155516267
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Deze is wel interessant, tis wel 'n beetje lang maar de meeste beelden zijn van originele propaganda bronnen.... voor de echte geinteresseerd natuurlijk:

Nuclear weapons don't exist.
thanks man, ik vind het interessant
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:58:21 #83
28033 Pek
je moet wat
pi_155516350
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb ik eerlijk gezegd toch ook wel een beetje en je weet dat ik absoluut geen complottheorie adept ben, maar het lijkt wel of we na alle ellende van de laatste tijd: Charlie Hebdo, beach attack Sousse etc. weer eens een succes verhaal nodig hadden. Ik blijft het een sterk verhaal vinden :@
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_155516763
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:43 schreef Orwell het volgende:
they're pushing it...
Real good
Ik heb de interviews van de heros gezien en goed geluisterd...en wat stukken gelezen,meestal van officiele bronnen.

Eyewitness Recounts Train Attack in France
http://www.nbcnews.com/vi(...)-france-511083075781

Hier kan je zien binnenkant van de Thalys (tis zeker 'n leuke trein ervaring met de ding)
http://www.kaemena360.com/360/Thalys-Tour/

[ Bericht 12% gewijzigd door Tingo op 25-08-2015 00:22:42 ]
pi_155519319
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

:{ nee wada? cookie monster?
Je gaat er mee akkoord dat ze alles direct doorspelen aan de NSA ;)
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:00:48 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155520086
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je gaat er mee akkoord dat ze alles direct doorspelen aan de NSA ;)
Bij de boekmeter link kreeg ik ook een cookie verzoek... en die doen dat niet?
Zie hitler topic ;)
pi_155525172
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:48 schreef Summers het volgende:

[..]

De medialle waren wel snel uitgegeven - zonder volledig crimineel onderzoek.
Er lijkt heel weinig getuigen te zijn....behalve van de moedige marines, 'n rare 'Brit' met 'n vreemde accent en postergirl van de hele zaak,'Christina Coons'.
pi_155527764
pi_155528844
quote:

Zo simpel ligt het natuurlijk ook niet, of heb je liever dat de overheid dus maar preventief mensen gaat oppakken omdat ze er een wereldbeeld op nahouden dat de overheid in kwestie niet aanstaat? In de gaten houden is een ding, op heterdaad betrappen is een heel ander verhaal.

Mensen mogen dol zijn op Hitler/Osama/Mao/Kanye/Stalin. De meeste mensen die dat doen doen verder ook geen vlieg kwaad, die ga je niet allemaal van straat plukken omdat ze misschien ooit eens iets stouts gaan doen.

Verder denk ik dat je de spionagemacht van de overheid flink overschat.
Conscience do cost.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:25:52 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155530415
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Zo simpel ligt het natuurlijk ook niet, of heb je liever dat de overheid dus maar preventief mensen gaat oppakken omdat ze er een wereldbeeld op nahouden dat de overheid in kwestie niet aanstaat? In de gaten houden is een ding, op heterdaad betrappen is een heel ander verhaal.

Mensen mogen dol zijn op Hitler/Osama/Mao/Kanye/Stalin. De meeste mensen die dat doen doen verder ook geen vlieg kwaad, die ga je niet allemaal van straat plukken omdat ze misschien ooit eens iets stouts gaan doen.

Verder denk ik dat je de spionagemacht van de overheid flink overschat.
Kanye West :D
bedoel je niet Kony?
pi_155530460
Nee, ik bedoelde Kanye. Die is erger.
Conscience do cost.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:30:18 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155530532
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef ems. het volgende:
Nee, ik bedoelde Kanye. Die is erger.
pi_155532898
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 09:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Bij de boekmeter link kreeg ik ook een cookie verzoek... en die doen dat niet?
Zie hitler topic ;)
Cookie-melding bij De Speld:
quote:
Deze website maakt misbruik van cookies.
Door het gebruik van cookies is het voor ons eenvoudiger om uw gedachten te lezen.
Volgens de NSA zal deze informatie niet aan derden worden verstrekt.
Door deze website te blijven gebruiken accepteert u cookies zoals ze zijn
Daar ga je toch niet mee akkoord?

Ja, ik weet dat De Speld satirisch is, en dat waren mijn posts ook

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2015 18:09:30 ]
pi_155535184
Er zijn wat meer mensen (in m'n omgeving en waarschijnlijk over 't algemeen) die hun twijfels over de train verhaal hebben.

Deze van witness Christina is ook heel 'grappig'.
'They saved us' - Train attack witness thanks heroes
http://edition.cnn.com/vi(...)interview-newday.cnn
pi_155542994
Ik denk dat de train aanval incident 'n aparte thread verdient....maar de moderatie niet....anyhoos...over de vreselijk verdachte trein toneelstukje...
Ik heb wat gezien toen 't 'breaking news' was.
Bijna iedereen weten dat 't hele drukke spoor voor commuters en toeristen vanuit 't hele wereld is.
Waar zijn de getuigen van andere nationaliteiten?
Geen Nederlanders,Britse,Belgische,Duitsers,Fransen ? (oh ja-er was een-'n acteur toevallig)
In 'n treinkar van 54 stoelen? In 'n trein van meer dan 500 passagiers?
Ik zou verwachten dat er tenminste 10 verschillende nationaltiteiten in de treinkar waren.

De hele verhaal is gewoon ontzettend stom.imo.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:53:08 #96
52357 Lambiekje
pi_155544701
quote:

[..]

Dat zijn wij nu juist wel... .de terrorist dat de nos-schetst is gewoon een CIA-loopjongen.

Leuk voorbeeld: http://demonitor.ncrv.nl/(...)l-wat-ik-gedaan-had-

Waarom denk je dat smart-phones, smart-tablets, smart-meters, smart-tvs met geweld opgedrongen worden ..
pi_155544869
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zijn wij nu juist wel... .de terrorist dat de nos-schetst is gewoon een CIA-loopjongen.

Waarom denk je dat smart-phones, smart-tablets, smart-meters, smart-tvs met geweld opgedrongen worden ..
If you have suicidal tendencies, be very careful when you call a help line. Many are stationed in the Middle East. They could get all excited and ask if you can drive a truck :+
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:00:02 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155544924
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kut he nu je er zelf 1 hebt..
Je kan ook gewoon GEEN telefoon nemen niemand dwingt jou!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:04:03 #99
52357 Lambiekje
pi_155545064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kut he nu je er zelf 1 hebt..
Je kan ook gewoon GEEN telefoon nemen niemand dwingt jou!
wees eerlijk in de huidige tijd is er geen ontkomen aan tenzij je kooswerkeloos bent?

http://www.naturalnews.co(...)cer_risk_tumors.html ...

En we worden met elk wordt afgeluisterd. (ook als het uitstaat) en elk stap wordt geregistreerd. En we ontwikkelen kanker. Wat een win-win situatie.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:10:14 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155545269
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wees eerlijk in de huidige tijd is er geen ontkomen aan tenzij je kooswerkeloos bent?

http://www.naturalnews.co(...)cer_risk_tumors.html ...

En we worden afgeluisterd. (ook als het uitstaat) elk move wordt geregistreerd. En we ontwikkelen kanker. Wat een win-win situatie.
Leg de telefoon WEG!!!
Weg doen!
Smijt desnoods stuk!
Niet jammeren ... doen!!

als je daadwerkelijk geloofd wat je zelf hier neer zet dan had je dat ding allang weg gedaan!

Gewoon thuis vast toestel nemen en een pager!
of een hele oude nokia.. weg met die smartphone!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:13:33 #101
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155545386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Lambiekje het volgende:

Zelfs dan niet, er wordt gewoon verwacht dat je bereikbaar bent.
Hetzelfde met internet, er wordt verwacht dat je internet hebt.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:16:02 #102
52357 Lambiekje
pi_155545488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Leg de telefoon WEG!!!
Weg doen!
Smijt desnoods stuk!
Niet jammeren ... doen!!

als je daadwerkelijk geloofd wat je zelf hier neer zet dan had je dat ding allang weg gedaan!

Gewoon thuis vast toestel nemen en een pager!
of een hele oude nokia.. weg met die smartphone!
Je moet weten wat het doet en welke gevaren er aan kleven.

vaste telefoon is bovenmatig duur.

ik heb wel doelbewust geen wifi. En daarnaast ik bel niet dat veel. Maar denk maar eens overna al die tieners die non-stop denken te moeten bellen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:22:36 #103
52357 Lambiekje
pi_155545703
quote:
Man man ..dat de msm er zo vol van is. Het lijkt wel of iedere journalist poep in de ogen heeft.
Het is allemaal zo opzichtig.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:37:53 #104
52357 Lambiekje
pi_155546147
quote:
Treasonous Obama Built ISIS: FOIA – Freedom Of Information Act Documents Disclose Willful Decision

It is now undeniable that the usurper White House criminal ID forgery fraud, aka Obama, with malice aforethought, and with a clearly treasonous intention, created the Middle East monster, commonly called, ISIS.
http://moralmatters.org/2(...)se-willful-decision/
ahh nu is het duidelijk waarom Obama de nobelprijs voor de vrede won.
pi_155547635
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ahh nu is het duidelijk waarom Obama de nobelprijs voor de vrede won.
Wat een ontzettend onoverzichtelijke bagger site zeg...

Maar het was wel allang duidelijk dat die religekkies gesteund werden, als er voorheen nog twijfel was, dan was het rode lijntje van barrie en zijn eagerness om bommetjes te gaan gooien op Syrie toch wel voldoende om deze weg te nemen.

Om iedereen het zoeken te besparen, hier de documenten waar het om gaat.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155547787
quote:
It is now undeniable that the usurper White House criminal ID forgery fraud, aka Obama
_O-
Conscience do cost.
pi_155548174
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Man man ..dat de msm er zo vol van is. Het lijkt wel of iedere journalist poep in de ogen heeft.
Het is allemaal zo opzichtig.
Joh,dat is niet zo gek!!
pi_155551268
Zijn er wat getuigen van de Hero Marines verhaal?
Niemand kent iemand op de trein?
Niemand kent een van de 554 passagiers? Ook niet via,via,via,via,via?

Ik vraag gewoon omdat met de MH17 gebeurtenis het lijkt dat helft van Nederland kent iemand van de 270 passagiers.
pi_155551322
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:07 schreef Tingo het volgende:
Wat maakt jou dat uit? Of er hier nu wel iemand is die er eentje kent, of niet, je gelooft het toch niet.
Want bij de MH-17 ken ik iemand met directe familie op die vlucht, maar je bent er van overtuigd dat het allemaal nep is.
pi_155551348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:09 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat maakt jou dat uit? Of er hier nu wel iemand is die er eentje kent, of niet, je gelooft het toch niet.
Want bij de MH-17 ken ik iemand met directe familie op die vlucht, maar je bent er van overtuigd dat het allemaal nep is.
Vind jij de Train Hero verhaal niet 'n beetje vreemd?
pi_155551387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vind jij de Train Hero verhaal niet 'n beetje vreemd?
Lees je wel eens iets wat ik post?
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

pi_155551555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:13 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lees je wel eens iets wat ik post?

[..]

Oh - gewoon 'n beetje opgeklopt en niet totaal in scene gezet?
Met zulke issues is 'gewoon 'n beetje opgeklopt' ook niet fraude,leugens en/of treason?
Das toch crimineel gedrag?
Denk je ook dat de 'Hero marines' hebben hun medaillen verdient?
pi_155551743
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh - gewoon 'n beetje opgeklopt en niet totaal in scene gezet?
Met zulke issues is 'gewoon 'n beetje opgeklopt' ook niet fraude,leugens en/of treason?
Das toch crimineel gedrag?
Denk je ook dat de 'Hero marines' hebben hun medaillen verdient?
Je leest ff heel handig over het tweede stukje tussen aanhalingstekens in.

En nee, een beetje opgeklopt is niet per se fraude of leugens.

Grofweg zijn er wat mij betreft vier mogelijkheden (in min of meer willekeurige volgorde):
1) het is gebeurt zoals ze het beschrijven
2) het is idd een terrorist of crimineel, maar men wist er vanaf en heeft de mariniers op die trein gezet om 'm op te pakken
3) het is misschien wel een terrorist of crimineel, maar ze hebben hem een 'duwtje' gegeven om 'm te overtuigen om iets te doen
4) ze hebben wel iemand opgepakt, maar het is niet gegaan zoals ze gezegd hebben.

Welke van die 4 het is, vind ik overigens niet zo interessant en ik heb me er verder niet zo in verdiept. Véél interessanter is wat er vervolgens daarna gebeurd, de uitzending in Netwerk waar ik al naar refereerde: politici die beginnen te roepen om extra (privacy-aantastende) maatregelen en een onderzoekje van Netwerk waar uit blijkt dat de mensen in hun onderzoekspanel daar inderdaad wel oren naar hebben.

Nog los gezien van de vraag of de betreffende man nu wel of geen terrorist is, maak ik me wel om andere zaken druk dan de kans dat ik omkom in een terroristische aanslag. Die is namelijk nogal klein. Wat mij betreft kunnen mensen zich beter om andere dingen druk maken. De verkeersveiligheid bijvoorbeeld. Die levert véél meer doden op dan terrrorisme.

De verhoging van de snelheid op snelwegen naar 130 km/u een paar jaar geleden, levert bijvoorbeeld tussen de 3 en 7 doden jaarlijks op. Dat is vele malen meer dan de jaarlijkse doden door terrorisme in NL. En véél makkelijker (en goedkoper) aan te pakken. En dan heb ik het nog niet over de milieuschade en het niet halen van de CO2-doelstellingen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:16:58 #114
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155552824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:35 schreef Wombcat het volgende:
Véél interessanter is wat er vervolgens daarna gebeurd, de uitzending in Netwerk waar ik al naar refereerde: politici die beginnen te roepen om extra (privacy-aantastende) maatregelen en een onderzoekje van Netwerk waar uit blijkt dat de mensen in hun onderzoekspanel daar inderdaad wel oren naar hebben.
Dat is natuurlijk ook de waan van de dag. Alle wegen, waterwegen, spoorwegen, stations, metrostations, busstations, parkeerplaatsen e.d. gaan beveiligen zoals we dat bij Schiphol doen, waarvoor nu (voorzichtig) stemmen opgaan, is onmogelijk.

Jeroen krijgt al grijze haren van de huidige budgetaanvraag, laat staan als Ard nog een keer bij hem aanklopt voor een paar miljard extra! ;)

Je vergelijking met de weg is inderdaad wel een goede. In dit soort discussies is het altijd 'de taak van de overheid om ons te beschermen', maar als we verplicht een helm op moeten dan moet de overheid zich met zijn eigen zaken bemoeien :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_155555703
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En nee, een beetje opgeklopt is niet per se fraude of leugens.

En 'n beetje opgeklopte hero verhaaltje heeft binnen 'n paar uurtjes de Legion of Honour medaillen verdient?
Vind je dat niet erg vreemd?
Tis toch niet normaal om zulke medaillen als snoepjes uit te geven?
Er zijn heel veel aspecten van deze 'beetje opgeklopte' verhaal die lijkt helemaal niet te kloppen.
pi_155556233
American tourists witness train attack.

Er zijn echt heel weinig getuigen.
Zo ver zijn 't allemaal amerikaners....de 'helden', de postergirl Christina Coons(die heeft ook heel veel fotos genomen) 'n dikke 'Brit' uit Uganda en 'n Frans acteur.
De Train Heroes verhaal was overal te zien op Britse,Nederlandse,Franse,Belgische,Duitse TV kanalen en kranten maar er is alleen maar interviews met Amerikanen te vinden.
Opmerkelijk en zeer opgeklopte.imo.

Maar misschien voor sommige mensen is 'n beetje opgeklopte niet erg als het bij hun eigen politiek meningen paste....of ze delen zelfde smerige politiek agenda als de echte daders(the fake heroes bvb)

[ Bericht 10% gewijzigd door Tingo op 26-08-2015 13:23:20 ]
  woensdag 26 augustus 2015 @ 14:04:18 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155558042
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
American tourists witness train attack.

Er zijn echt heel weinig getuigen.
Zo ver zijn 't allemaal amerikaners....de 'helden', de postergirl Christina Coons(die heeft ook heel veel fotos genomen) 'n dikke 'Brit' uit Uganda en 'n Frans acteur.
De Train Heroes verhaal was overal te zien op Britse,Nederlandse,Franse,Belgische,Duitse TV kanalen en kranten maar er is alleen maar interviews met Amerikanen te vinden.
Opmerkelijk en zeer opgeklopte.imo.

Maar misschien voor sommige mensen is 'n beetje opgeklopte niet erg als het bij hun eigen politiek meningen paste....of ze delen zelfde smerige politiek agenda als de echte daders(the fake heroes bvb)
Maakt niet uit..
Als er een interview mee is vind je het verdacht!
Als er geen interview mee is vind je het verdacht!
pi_155558080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:

Edit: nee

Verder heb je wel gelijk. Deze verijdelde trainshooting past ontzettend goed bij mijn politieke agenda. Wiens politieke agenda is nou niet dol op verijdelde trainshootings?

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 26-08-2015 18:02:28 ]
Conscience do cost.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:04:01 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155561709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:07 schreef Tingo het volgende:

Ik vraag gewoon omdat met de MH17 gebeurtenis het lijkt dat helft van Nederland kent iemand van de 270 passagiers.
Ik heb die met die zwarte haren gezien , die had een interview met cnn en ze klonk Amerikaans
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:01:04 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155563189
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maakt niet uit..
Alsof Tingo de enige is op de wereld die gewoon niet zomaar meer alles voor waar aanneemt puur omdat het op het nieuws is en door de gehele westerse msm word herhaald . Dat zegt op zich niks meer voor andere mensen . Het is juist kritischer kijken naar iets wat je altijd voor waar had aangenomen of blind vertrouwde . Dat is weg , ik mis het niet en ik hoef het ook niet terug . Question everything , ook datgene waar je mee bent opgegroeid en altijd voor waar had aangenomen .
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:04:37 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155563294
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Alsof Tingo de enige is op de wereld die gewoon niet zomaar meer alles voor waar aanneemt puur omdat het op het nieuws is en door de gehele westerse msm word herhaald . Dat zegt op zich niks meer voor andere mensen . Het is juist kritischer kijken naar iets wat je altijd voor waar had aangenomen of blind vertrouwde . Dat is weg , ik mis het niet en ik hoef het ook niet terug . Question everything .
dat bedoel ik dus niet, wat heb je aan een interview?
Ik bedoel het is al vooraf besloten dat het wel of niet waar is, wat maakt het internview dan uit..

Als het interview er wel is dan word er gelijk gemeld dat het niet geloofwaardig overkomt of zoiets...

Dus boeit het dan wel of er een interview is? nee niet echt want het hele verhaal word al niet vertrouwd!
En niet alleen dus door een Tingo ik begrijp dat jij ook je twijfels hebt, dat kan! ;)
pi_155564010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maakt niet uit..
En jij vind niks verdacht. Blijf gewoon slikken jongen! Misschien wordt je uiteindelijk toch misselijk van.
pi_155564128
Zijn er al roepers die zeggen dat de schietpartij op de amerikaanse televisie, net als al het andere, nep is? Of hoef ik maar 'Amerika', 'TV' en 'Schietpartij' te noemen om een legio aan 'verdacht' en 'nep' beschuldigingen te verwachten zonder dat men er überhaupt verder iets vanaf weet?
Ja doei.
pi_155564133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik bedoel het is al vooraf besloten dat het wel of niet waar is, wat maakt het internview dan uit..

Als het interview er wel is dan word er gelijk gemeld dat het niet geloofwaardig overkomt of zoiets...

Dus boeit het dan wel of er een interview is? nee niet echt want het hele verhaal word al niet vertrouwd!
En niet alleen dus door een Tingo ik begrijp dat jij ook je twijfels hebt, dat kan! ;)
Het gaat niet alleen op interviews - hele zaak stinkt.
Jammer dat de cognitive dissonance topic is gesloten.
pi_155564598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er al roepers die zeggen dat de schietpartij op de amerikaanse televisie, net als al het andere, nep is? Of hoef ik maar 'Amerika', 'TV' en 'Schietpartij' te noemen om een legio aan 'verdacht' en 'nep' beschuldigingen te verwachten zonder dat men er überhaupt verder iets vanaf weet?
kijk dit filmpje, dader filmt zelf als hij klappertjes afschiet op de vrouw
overal bloed,
oh wacht :')
http://www.geenstijl.nl/
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:52:56 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155564613
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij vind niks verdacht. Blijf gewoon slikken jongen! Misschien wordt je uiteindelijk toch misselijk van.
Nee want dit soort berichten lees ik elke dag.. Ik doe er niet veel mee.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen op interviews - hele zaak stinkt.
Jammer dat de cognitive dissonance topic is gesloten.
Dat zei ik al! dat jij dat vind!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:58:04 #127
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155564792
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tja politici en de msm zijn geen betrouwbare objectieve bronnen gebleken dus een gezonde dosis wantrouwen lijkt mij op zijn plaats .
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:58:40 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155564809
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:52 schreef totnutoe het volgende:

[..]

kijk dit filmpje, dader filmt zelf als hij klappertjes afschiet op de vrouw
overal bloed,
oh wacht :')
http://www.geenstijl.nl/
https://www.facebook.com/pages/Bryce-Williams/983936581626506
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150826_01835057
dader is al dood!

[ Bericht 8% gewijzigd door theguyver op 26-08-2015 18:04:48 ]
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:59:26 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155564829
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Tja politici en de msm zijn geen betrouwbare objectieve bronnen gebleken dus een gezonde dosis wantrouwen lijkt mij op zijn plaats .
Dat mag je vinden!
pi_155564876
quote:
Ja, dat account is natuurlijk wel aangemaakt voor de clicks. Echte account is verwijderd. :+
Ja doei.
pi_155564914
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Of dat gezond is heb ik grote twijfels bij.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:05:26 #132
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155564974
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of dat gezond is heb ik grote twijfels bij.
Ik ben er gelukkig mee en dat is toch echt het enige wat telt , ik vind jouw kijk er op weer onrealistisch maar jij moet er mee leven , niet ik .
pi_155565010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben er gelukkig mee en dat is toch echt het enige wat telt , ik vind jouw kijk er op weer onrealistisch maar jij moet er mee leven , niet ik .
Dat is je goed recht.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:07:56 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155565038
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat account is natuurlijk wel aangemaakt voor de clicks. Echte account is verwijderd. :+
Dader is al dood, lees ik net.

Hij had het ook op twitter gezet niet alleen facebook
Verslaggeefster tijdens interview doodgeschoten op live-tv
http://www.whsv.com/home/(...)ident-322939771.html
pi_155565052
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dader is al dood, lees ik net.

Hij had het ook op twitter gezet niet alleen facebook
Verslaggeefster tijdens interview doodgeschoten op live-tv
http://www.whsv.com/home/(...)ident-322939771.html
Kritiek, naar het schijnt.
Ja doei.
pi_155565087
quote:
hoe weet je dat? was je erbij toen ie dood ging?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:33:20 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155565869
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:09 schreef totnutoe het volgende:

[..]

hoe weet je dat? was je erbij toen ie dood ging?
Waarom haal je lees ik net weg?
Om een punt te maken?
staat er toch duidelijk hoor!
pi_155566019
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Om een punt te maken?
Nou, je punt heeft hij vervangen door een uitroepteken.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 18:45:16 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155566215
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou, je punt heeft hij vervangen door een uitroepteken.
Ja oke, maar slaat nergens op, ik post toch dat ik het las..
Dus nee, ik was er niet bij!
pi_155566499

Aardig blanke hand too be honest, volgens mij had hij echt wel wat donkere huidskleur moeten hebben.

http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=us

Zie zijn twitter
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:04:29 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155566877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Aardig blanke hand too be honest, volgens mij had hij echt wel wat donkere huidskleur moeten hebben.

Zie zijn twitter

erg getint is ie ook niet..
  woensdag 26 augustus 2015 @ 19:06:31 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155566973

pi_155568552
Nee klopt hij kan best wat blankere handen hebben, maar dit is net zo blank als Anderson Coopers handen.

Als je het vergelijkt met alle andere huidskleuren in de "screencap" zie je duidelijk dat het gewoon niet getint is.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_155568733
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Om een punt te maken?
dat heb ik niet gedaan, ik heb je tekst letterlijk overgenomen
dat jij er later iets bijzet kan ik niks aan doen
en dat 'uitroepteken' heb je toch echt zelf neergezet, weet je dat niet meer? ik gebruik namelijk Nooit uitroeptekens
jij wel

edit:23.06 uur
het staat er nog steeds
quote:
misverstand van jouw kant denk ik
maakt niet uit

[ Bericht 3% gewijzigd door totnutoe op 26-08-2015 23:06:25 ]
pi_155568737
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
Nee klopt hij kan best wat blankere handen hebben, maar dit is net zo blank als Anderson Coopers handen.

Als je het vergelijkt met alle andere huidskleuren in de "screencap" zie je duidelijk dat het gewoon niet getint is.
Foto´s geven niet per se de kleuren goed weer.
pi_155568958
THE REAL MOTIVE BEHIND THE ATTACK

Secrets of The Virginia News Shooter Revealed

aldus alex jones :+

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:13:44 #147
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155569675
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:55 schreef Ali_boo het volgende:
THE REAL MOTIVE BEHIND THE ATTACK

Secrets of The Virginia News Shooter Revealed

aldus alex jones :+

Jammer dat hij niet de berichtjes laten zien dat hij DAADWERKELIJK benaderd is door al die media om zijn mening er over te spuwen!

quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef totnutoe het volgende:

[..]

en dat 'uitroepteken' heb je toch echt zelf neergezet, weet je dat niet meer? ik gebruik namelijk Nooit uitroeptekens
jij wel
Eerste staat het niet 2e wel scroll naar boven!
2 a 3 minuten later post je het..
Maar goed je ziet toch dat ik een link er neer zet en later nog eens vermeld..
Nee ik was er niet bij, ik woon niet daar!
pi_155569980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:13 schreef theguyver het volgende:

Eerste staat het niet
huh? wat bedoel je?

quote:
2e wel scroll naar boven!
huh? wat bedoel je?
quote:
2 a 3 minuten later post je het..
het zal wel, wil je nu beweren dat die uitroepteken van mij is?
quote:
Maar goed je ziet toch dat ik een link er neer zet en later nog eens vermeld..
Nee ik was er niet bij, ik woon niet daar!
maar hij is wel dood he? ze zeggen het, dus dan is het zo
pi_155570109
Ik kan me niet echt voorstellen dat zo'n Alex Jones door de BBC wordt benaderd. Zelfs al zou Alex Jones het bij het rechte eind hebben (stel! :') ), dan nog gaat de BBC hem toch niet benaderen voor zijn mening/input als MSM zijnde?
Ja doei.
pi_155570162
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan me niet echt voorstellen dat zo'n Alex Jones door de BBC wordt benaderd. Zelfs al zou Alex Jones het bij het rechte eind hebben (stel! :') ), dan nog gaat de BBC hem toch niet benaderen voor zijn mening/input als MSM zijnde?
denk het niet, die vent is edit
aandachtsgeil
zo zijn er wel meerdere
hier op fok bijvoorbeeld :P

[ Bericht 1% gewijzigd door totnutoe op 26-08-2015 23:08:05 ]
pi_155571664
quote:
[ afbeelding ]

Zie zijn twitter
Dus ze hebben 't niet gemerkt dat er iermand met pistool daar was?
Tis 'n grote overhemd. Wat voor pistool is 't ? Misschien kan iemand ff kijken over de wound ballistics van en wat voor type kogel 't was enz.
pi_155572042
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef totnutoe het volgende:

[..]

jij wel
I sometimes feel as if am being shouted out.Niet leuk. :)
pi_155572077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jawel. Als je het filmpje nog eens goed bestudeerd hoor je dat er geschoten wordt. Toen hebben ze het wel degelijk gemerkt.
quote:
Tis 'n grote overhemd.
Beter te groot dan te klein.
quote:
Wat voor pistool is 't ?
Lijkt op een glock.
quote:
Misschien kan iemand ff kijken over de wound ballistics van en wat voor type kogel 't was enz.
:')
Conscience do cost.
pi_155572293
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis 'n grote overhemd. Wat voor pistool is 't ? Misschien kan iemand ff kijken over de wound ballistics van en wat voor type kogel 't was enz.
Ik weet niet of ik huilen of lachen moet.
pi_155572460
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik huilen of lachen moet.
Ik weet 't ook niet soms - maar voor andere redenen als die van jou.

Ik heb niet veel interesse in vuurwapens.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:19:54 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155572598
quote:
[ afbeelding ]

Zie zijn twitter
Volgens mij ook , in de video is de hand net zo blank als the reporter in hetzelfde shot
pi_155572900
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee want dit soort berichten lees ik elke dag.. Ik doe er niet veel mee.

[..]

Dat zei ik al! dat jij dat vind!
Je heb niet erg veel over gelezen,gezien en geluisterd dus.
pi_155573542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb die met die zwarte haren gezien , die had een interview met cnn en ze klonk Amerikaans
Waarschijnlijk die ene die heeft onder de stoel en tafel 'curled up in a ball' was en al die fotos en filmpje heeft gemaakt.
Misschien waren de treinkarren leeg - behalve van de toneelspelers.
Waren er geen film crews heel snel op scene?
Geen CCTV van de 'dader' e.a. ? Op zo'n spoorlijn/station/trein?
pi_155575699
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:32:47 #160
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155575792
quote:
En weg izzy :P
pi_155575858
OMG ITS HAPPENING

CENCORING THE TRUTH AGAINN

WAKE THE FUCK UP

maar bij mij doet de vid het gewoon :?
pi_155575878
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:32 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

En weg izzy :P
Nee hoor, gewoon klikken om op youtube te kijken.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:36:32 #163
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155575936
Oh ja hij doet het gewoon, ik zag een grijs beeld en dacht datty weg was. :P
pi_155576545
Vester Flanagan, de man die vandaag tijdens een uitzending twee journalisten doodschoot in de Amerikaanse staat Virginia, heeft voor zijn daad enkele keren contact gezocht met ABC News. Hij zou vandaag nog een manifest gefaxt hebben naar de zender. Volgens ABC werd de fax twee uur voor de schietpartij ontvangen. "Ik ben Bryce Williams", stond in de fax. Vervolgens wordt uitgelegd waarom hij het bloedbad aanrichtte.
Flanagan, wiens televisienaam Bryce Williams was, zegt dat hij enorm vaak het slachtoffer was van racisme, zowel omdat hij zwart was als om zijn homoseksuele geaardheid. Voornamelijk zwarte mannen en witte vrouwen vielen hem hierom aan. De druppel die de emmer deed overlopen was de schietpartij in Charleston waarbij Dylan Roof bewust zwarte Amerikanen doodde vanwege racistische motieven.
"De initialen van die slachtoffers staan in de kogel gekerfd", aldus het manifest.
In totaal zou het hele document 23 pagina's zijn, maar ABC heeft niet alles vrijgegeven.

Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)stuurde_manifes.html
pi_155576602
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:36 schreef Izzy73 het volgende:
Oh ja hij doet het gewoon, ik zag een grijs beeld en dacht datty weg was. :P
En wanneer je PC en TV schermen doen 't niet meer - it is truly the end.... :)
pi_155576717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jammer dat hij niet de berichtjes laten zien dat hij DAADWERKELIJK benaderd is door al die media om zijn mening er over te spuwen!

Hij is al eerder als gast geweest bij de bbc

Daar speelde die de rol van conspiracy nut tot perfectie
pi_155576842
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:51 schreef IBAZ het volgende:
Vester Flanagan, de man die vandaag tijdens een uitzending twee journalisten doodschoot in de Amerikaanse staat Virginia, heeft voor zijn daad enkele keren contact gezocht met ABC News. Hij zou vandaag nog een manifest gefaxt hebben naar de zender. Volgens ABC werd de fax twee uur voor de schietpartij ontvangen. "Ik ben Bryce Williams", stond in de fax. Vervolgens wordt uitgelegd waarom hij het bloedbad aanrichtte.
Flanagan, wiens televisienaam Bryce Williams was, zegt dat hij enorm vaak het slachtoffer was van racisme, zowel omdat hij zwart was als om zijn homoseksuele geaardheid. Voornamelijk zwarte mannen en witte vrouwen vielen hem hierom aan. De druppel die de emmer deed overlopen was de schietpartij in Charleston waarbij Dylan Roof bewust zwarte Amerikanen doodde vanwege racistische motieven.
"De initialen van die slachtoffers staan in de kogel gekerfd", aldus het manifest.
In totaal zou het hele document 23 pagina's zijn, maar ABC heeft niet alles vrijgegeven.

Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)stuurde_manifes.html

Ah the good old facion race war

Ben benieuwd of er iemand in Texas wraak zal nemen op de schietpartij :')

Dan kunnen ze nog harder schreeuwen om gun control
pi_155579687
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
Nee klopt hij kan best wat blankere handen hebben
Dat lijkt niet het geval te zijn

pi_155598103
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:44 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

Dat lijkt niet het geval te zijn

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
In 't metro krant hadden de hoofdstuk "Een seconde te leven" of zo. De schrijver van de stuk had zeker niet de hele vid gezien toen zij heeft weggerennen.
Ik heb 'n korte interview met 'r vriend gezien en sorry maar imo, hij komt niet erg overtuigend over.
pi_155599731

Geen blanke hand.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 22:02:36 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155606219
BBC journalists covering Virginia shooting 'threatened by police,' forced to delete footage

http://www.rt.com/usa/313(...)s-virginia-shooting/
  donderdag 27 augustus 2015 @ 22:40:41 #172
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155607981
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:20:02 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155627509
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]

Geen blanke hand.
eh... ik zie geen goed plaatje..

als je de laatste foto's van hem op twitter had gezien lijkt hij ook een heel stuk minder getint dan de foto hier boven.
ook op andere foto's van hem zie je nogal verschil, de ene keer lijkt hij zowat blank en de ander gewoon erg donker..
No ben ik geen expert in camera techniek maar belichting etc?
Merk het wel bij maatje van me (surinamer) dat hij in in de zomer poepje bruin is en in de winter net een indo lijkt..
pi_155627833
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

eh... ik zie geen goed plaatje..

als je de laatste foto's van hem op twitter had gezien lijkt hij ook een heel stuk minder getint dan de foto hier boven.
ook op andere foto's van hem zie je nogal verschil, de ene keer lijkt hij zowat blank en de ander gewoon erg donker..
No ben ik geen expert in camera techniek maar belichting etc?
Merk het wel bij maatje van me (surinamer) dat hij in in de zomer poepje bruin is en in de winter net een indo lijkt..
Zie je helemaal geen plaatje?
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:29:36 #175
66825 Reya
Fier Wallon
pi_155632319
Opgeschoond. Als je niets bij te dragen hebt, reageer dan niet.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:32:04 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155632392
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:31 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Zie je helemaal geen plaatje?
nee ik zie alleen een grijs vlak!
met daarin een donkergrijs vlak en 3 punten :{
zowel hier als op mijn werk vanmiddag!
pi_155632409
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:07 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik heb 'n korte interview met 'r vriend gezien en sorry maar imo, hij komt niet erg overtuigend over.
Hoe moet iemand overtuigend overkomen dan?

Niet dat je antwoord gaat geven, angsthaas die je bent 8-)
Conscience do cost.
pi_155632575
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee ik zie alleen een grijs vlak!
met daarin een donkergrijs vlak en 3 punten :{
zowel hier als op mijn werk vanmiddag!
Ahh, nu zie ik het ook, die is dus verwijderd.
Wat je zou kunnen doen is even goed naar het plaatje kijken die Geranium gepost heeft en dan nog eens de orginele beelden terug kijken op geenstijl.
Dat is immers de bron van dat plaatje en het is wel zeker dat dat plaatje even door een editor gehaald is om het wat lichter te maken.
pi_155632599
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Reya het volgende:
Opgeschoond. Als je niets bij te dragen hebt, reageer dan niet.
Dank Reya ^O^
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:50:06 #180
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155632982
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

En wanneer je PC en TV schermen doen 't niet meer - it is truly the end.... :)
Of gewoon een stroomstoring ;)
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:13:10 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155633762
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:37 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ahh, nu zie ik het ook, die is dus verwijderd.
Wat je zou kunnen doen is even goed naar het plaatje kijken die Geranium gepost heeft en dan nog eens de orginele beelden terug kijken op geenstijl.
Dat is immers de bron van dat plaatje en het is wel zeker dat dat plaatje even door een editor gehaald is om het wat lichter te maken.
Ah zo.. ja als je de verschillende foto's er bij pakt zie je ook veel kleur verschil.. nou had ik m gisteren dus even op twitter maar die is nu geblokkeerd!
pi_155633825
Is 't misschien 'n idee om aparte topics te hebben over Tunisia beach attack,Train Hero story en de laatste incident?
pi_155634008
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:
Is 't misschien 'n idee om aparte topics te hebben over Tunisia beach attack,Train Hero story en de laatste incident?
Dit topic is juist gestart als eerste halte, vooralsnog is er weinig concreets om een apart topic te starten over de laatste twee.
Bovendien zijn we nog geen steek verder als het gaat om de aanslag in Tunesië.
pi_155634628
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dit topic is juist gestart als eerste halte, vooralsnog is er weinig concreets om een apart topic te starten over de laatste twee.
Bovendien zijn we nog geen steek verder als het gaat om de aanslag in Tunesië.
Oh mijn fout - er is al 'n beach 'attack' topic.
De trein aanval en de laatste 'journo shot dead live on TV' onzin verdienen ook aparte topics,imo.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:27:13 #185
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155647223
quote:
Goed idee , btw in America na de hero story

POLICE STATE USA: TSA Airport Style Searches on ALL Amtrak Trains!

http://asheepnomore.net/2(...)ak-trains/#arvlbdata

3 mnd daarvoor was er een ongeluk met die trein waarvan ook gezegt word dat het een false flag was .
pi_155653771
Misschien niet het goede topic hiervoor, maar ik neem aan dat alle vaste gebruikers in BNW al hebben gereageerd op het wetsvoorstel op de nieuwe Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten, waarin die meer aftapmogelijkheden krijgen. Indien niet, snel doen:
Je kunt tot 1 september de overheid je mening nog geven.
Let wel: niet meer dan 2500 tekens.

(schaamteloos van hier gejat)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2015 15:50:35 ]
pi_155655466
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 09:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Goed idee , btw in America na de hero story
Wel eens een leuke afwisseling voor al de villain stories die op de echte massamedia de wereld in geslingerd worden.
Conscience do cost.
  maandag 31 augustus 2015 @ 17:36:45 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155710031
quote:
Ja maar dan word er crisisacteurs geroepen

[ Bericht 22% gewijzigd door Summers op 31-08-2015 23:20:47 ]
  dinsdag 1 september 2015 @ 08:32:22 #189
52357 Lambiekje
pi_155726775
quote:
Is The Virginia Shooting Hoax Blowing Up in the MSM’s Face?

Gun control false flag crisis actors be warned: Facial recognition search software is going to bust you. Funny, the technology is easy enough to use on Facebook, one has to wonder why the mainstream media and police don’t use it for these alleged mass shooter events.

Actually, this is an even bigger warning to the billionaire “philanthropists” who back aggressive gun control initiatives and are likely backing these staged “events.” You’ve hired horrible actors. You’re going to get busted unless you back off. But, alas, we know your allegiance to the UN Small Arms Treaty requires you to push forward despite a growing number who know your game.

The latest reporter shooting hoax in Virginia is getting so easily torn apart by the conspiracy research community that the media’s emotional staging of actors is becoming absurd.

The latest discovery is that Alison Parker’s alleged fiancé Chris Hurst, who has only eight social media photos of him with Alison, is probably just her “TV” boyfriend. A guy named Daniel Wulz has been outed by facial recognition as her real-world boyfriend.
http://www.activistpost.c(...)n-the-msms-face.html
pi_155731296
quote:
Wow. Is er iemand die kan deze ontkennen?
(Waarschijnlijk helaas :) )
Het zijn inderdaad zieke geesten die kunnen zoiets verzinnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 01-09-2015 14:58:31 ]
pi_155731767
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja maar dan word er crisisacteurs geroepen

[ afbeelding ]

Van waar is de foto van die zieke geesten/crisisacteurs/hoaxers?
  woensdag 2 september 2015 @ 09:35:25 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155752659
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van waar is de foto van die zieke geesten/crisisacteurs/hoaxers?
Het schijnt gedeeld te zijn op FB , deze is van twitter

woensdag 2 september 2015 @ 10:43:52 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155753755
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:35 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Misschien rare vraag, maar heb je via twitter zelf opgezocht of het plaatje klopt?
  woensdag 2 september 2015 @ 10:46:39 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155753792
Of dat ze wellicht ooit een repo heeft gemaakt over ramp-oefeningen. Ze zal de eerste en de laatste niet zijn. Maar meteen negatieve conclusies trekken is logischer dan kritisch kijken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 2 september 2015 @ 10:49:17 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155753838

zelf even screenshot gemaak, zie andere tijd en geen AM of PM bij staan, je kan dit zelf ook even nakijken!
ook is het geen filmpje maar een plaatje van hun 2 op die datum, eenmaal getweet kan je dit niet bewerken!
https://twitter.com/chrishurstwdbj/status/636531364356063232

ook staat er het volgende bij

We didn't share this publicly, but @AParkerWDBJ7 and I were very much in love. We just moved in together. I am numb.
pi_155753863
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:46 schreef Copycat het volgende:
Of dat ze wellicht ooit een repo heeft gemaakt over ramp-oefeningen. Ze zal de eerste en de laatste niet zijn. Maar meteen negatieve conclusies trekken is logischer dan kritisch kijken.
Logischer of achterdochtbevestigender? Ik vermoed het laatste. Plus een bijna ziekelijke hang naar andere krankzinnigere scenario's.
  woensdag 2 september 2015 @ 10:53:59 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155753936
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:50 schreef Lavenderr het volgende:

Logischer of achterdochtbevestigender? Ik vermoed het laatste. Plus een bijna ziekelijke hang naar andere krankzinnigere scenario's.
Logischer had idd tussen aanhalingstekens moeten staan.
pi_155754696
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 10:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien rare vraag, maar heb je via twitter zelf opgezocht of het plaatje klopt?
Rare vraag hoor, wij zijn immers geacht de slapende msm volgende dombo's te zijn.
De goedgelovigen die trappen in hetgeen zieke geesten verzinnen.
pi_155754833
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Rare vraag hoor, wij zijn immers geacht de slapende msm volgende dombo's te zijn.
Eh, maar het staat niet op de msm, dan klopt het toch autromatisch? Want alles op de msm klopt niet, dus wat daar niet op staat, dat klopt wel.
  woensdag 2 september 2015 @ 11:41:10 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155754911
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Nou ik vraag me gewoon af waar plaatje vandaan komt, en of ze zelf heeft bekeken!
Want als je op zijn twitter kijkt staat er heel iets anders!
Ik denk dat iemand dit plaatje hierboven gewoon gemaakt heeft!
pi_155755476
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou ik vraag me gewoon af waar plaatje vandaan komt, en of ze zelf heeft bekeken!
Want als je op zijn twitter kijkt staat er heel iets anders!
Ik denk dat iemand dit plaatje hierboven gewoon gemaakt heeft!
Misschien dat in de USA am/pm gebruikelijk is.

WDBJ7 twitterde op woensdag 26-08-2015 om 13:03:10 We are trying to figure out what just happened -- thank you all for your concern and kind words. reageer retweet
pi_155756666
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:35 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jeetjes -
"She was the most radiant woman I ever met.And for some reason she loved me back"
Pass the sick bucket please!

Misschien ben ik 'n beetje cynisch - maar dit leest meer als zoiets uit 'n dagboek van 'n lovesick teenager.

Maar ja - het gedrag van die vriend en vader zegt genoeg voor mij.
Of misschien is 't 'n cultureel verschil.:) 'N hele andere cultuur.
  woensdag 2 september 2015 @ 13:22:53 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155756774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetjes -
"She was the most radiant woman I ever met.And for some reason she loved me back"

Misschien ben ik 'n beetje cynisch - maar dit leest meer als zoiets uit 'n dagboek van 'n lovesick teenager.

Dit staat niet op zijn twitter!
https://twitter.com/chrishurstwdbj

Plaatje is door iemand gemaakt!
pi_155756912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

De quote staat op honderden verschillende MSM nieuws bronnen vanuit 't hele wereld.
  woensdag 2 september 2015 @ 14:08:12 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155757979
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

De quote staat op honderden verschillende MSM nieuws bronnen vanuit 't hele wereld.
laat maar zien.

maar als je op zijn twitter kijkt staat het niet!
klik link hierboven!
pi_155758390
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

laat maar zien.

maar als je op zijn twitter kijkt staat het niet!
klik link hierboven!
"She was the most radiant woman I ever met."
Google 't zelf.
En als je dat soort leesvoer leuk vind,misschien vind je dit ook zo leuk en schattig...
http://www.millsandboon.co.uk/

[ Bericht 14% gewijzigd door Tingo op 02-09-2015 14:33:37 ]
pi_155758603
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tingo bedoelt wellicht deze tweet

chrishurstwdbj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:34:24 She was the most radiant woman I ever met. And for some reason she loved me back. She loved her family, her parents and her brother. reageer retweet
Maar waar hebben we het over zeg...
pi_155758639
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

chrishurstwdbj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:34:24 She was the most radiant woman I ever met. And for some reason she loved me back. She loved her family, her parents and her brother. reageer retweet
Dat 't allemaal BS is. :)
pi_155758939
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat 't allemaal BS is. :)
Je snapt hopelijk toch wel dat het niet overal op de hele wereld dezelfde tijd is?

Deze tweet werd dus bijna 3 uur na de aanslag geplaatst, niet even daarvoor.

Voor je beeldvorming de tijdzones in de USA

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2015 14:49:50 ]
pi_155759593
quote:
13s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk toch wel dat het niet overal op de hele wereld dezelfde tijd is?

Deze tweet werd dus bijna 3 uur na de aanslag geplaatst, niet even daarvoor.

Voor je beeldvorming de tijdzones in de USA

[ afbeelding ]
De tijd van de tweet interesseerd me niet - het gaat om de wazige 'live'vid, de stomme schrijfstijl en de lachwekkend gedrag van de 'vader' en 'vriend' die waren binnen 'n korte (20uurtjes?) na het 'tragic death of their loved one' op TV te zien.
Als mensen dat allemaal 'normaal,niks aan de hand' vinden of 'tis 'n heel 'andere cultuur' - fijn. Ik geloof er geen reet van.
  woensdag 2 september 2015 @ 15:17:34 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155759693
Oh my. Mensen tonen emoties. Vieze fakers.
pi_155759738
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

De tijd van de tweet interesseerd me niet - het gaat om de wazige 'live'vid, de stomme schrijfstijl en de lachwekkend gedrag van de 'vader' en 'vriend' die waren binnen 'n korte (20uurtjes?) na het 'tragic death of their loved one' op TV te zien.
Als mensen dat allemaal 'normaal,niks aan de hand' vinden of 'tis 'n heel 'andere cultuur' - fijn. Ik geloof er geen reet van.
Als die tweet je niet interesseert waarom gebruik je deze dan als argument?

Prima dat je het niet geloofd maar je argumentatie is wel erg makkelijk onderuit te halen. En dan boeit het je opeens niet meer, hoe typerend.
pi_155759779
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
Als je het maar op de manier toont die Tingo kan begrijpen dan zal het wel goed zijn of zoiets. Maar dan heb je weer de kans dat de hond op een verkeerde manier blaft of dat de wind van de verkeerde kant waait.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2015 15:20:26 ]
pi_155760021
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
Als jij denk dat 't echt is - fijn voor je.
  woensdag 2 september 2015 @ 15:30:08 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155760072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:28 schreef Tingo het volgende:

Als jij denk dat 't echt is - fijn voor je.
Als jij denkt dat dit weer een boze hoax is, mijn medeleven. Het lijkt me afschuwelijk zo zwartgallig, wantrouwend en angstig in het leven te staan.
pi_155760143
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als die tweet je niet interesseert waarom gebruik je deze dan als argument?

Prima dat je het niet geloofd maar je argumentatie is wel erg makkelijk onderuit te halen. En dan boeit het je opeens niet meer, hoe typerend.
Ik had 't niet over de tijd van de tweet - ik heb 't over de echtheid van 't hele verhaal.
pi_155760163
quote:
9s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dit weer een boze hoax is, mijn medeleven. Het lijkt me afschuwelijk zo zwartgallig, wantrouwend en angstig in het leven te staan.
Dat ben ik ook niet.
  woensdag 2 september 2015 @ 15:34:09 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155760184
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:33 schreef Tingo het volgende:

Dat ben ik ook niet.
Oké ...
pi_155760274
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik had 't niet over de tijd van de tweet - ik heb 't over de echtheid van 't hele verhaal.
Met o.a. als argument deze tweet.

Wat dus duidelijk geen sterk argument is om dit verhaal als fake af te doen.
  woensdag 2 september 2015 @ 15:47:23 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155760535
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 14:32 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

klopt maar andere tijd en niet het gelinkte filmpje, zie foto die summers op de vorige pagina heeft aangegeven.
  woensdag 2 september 2015 @ 16:09:44 #221
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155761222
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetjes -

Ze heeft die foto als crisisacteurs zelf gepost

woensdag 2 september 2015 @ 16:11:22 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155761272
Ze zijn ook zo slordig in het maskeren, he. Arrogantie, zeker.
  woensdag 2 september 2015 @ 16:13:13 #223
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155761340
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

klopt maar andere tijd en niet het gelinkte filmpje, zie foto die summers op de vorige pagina heeft aangegeven.
Je twitter zal wel op Nederlands staan ofzo want mijn twitter geeft wel AM en PM aan .
pi_155761754
quote:

[..]

Het repeterende refrein.
pi_155762088
quote:

[..]

Nou, geef maar toe, met die schrijfstijl van jou ben je dus ook een hoax.
pi_155762265
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:09 schreef Summers het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Die video is binnen 48uur down.

pi_155762575
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het repeterende refrein.
Oh sorry Lav - geloof jij dit verhaal ook?
Waarom precies?
pi_155763378
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou, geef maar toe, met die schrijfstijl van jou ben je dus ook een hoax.
Nee hoor - m'n Nederlands is gewoon rubbish. :)
pi_155763399
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jaja. En dat moet ik allemaal maar zomaar aannemen.
  woensdag 2 september 2015 @ 17:14:35 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155763404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Je twitter zal wel op Nederlands staan ofzo want mijn twitter geeft wel AM en PM aan .
ik sta niet ingelogd, ik klik alleen op de link.
pi_155763547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Jaja. En dat moet ik allemaal maar zomaar aannemen.
Anyhoos - geloof jij ook deze laatste rare verhaal?
Waarom precies?
Wat vind je zo overtuigend van 't MSM verhaal?
Of is 't gewoon 'n kwestie van : De media zullen nooit zulke enorme leugens aan ons vertellen?
pi_155763620
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik geloof er geen flikker van. Je bent gewoon 'n door de overheid betaalde troll die mensen die écht op het goede pad zitten een slechte naam te geven door alles tot in het debiele door te trekken. Zo'n excuus over 'slecht Nederlands' is wel heel doorzichtig natuurlijk.
Ja doei.
pi_155763839
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik geloof er geen flikker van. Je bent gewoon 'n door de overheid betaalde troll die mensen die écht op het goede pad zitten een slechte naam te geven door alles tot in het debiele door te trekken. Zo'n excuus over 'slecht Nederlands' is wel heel doorzichtig natuurlijk.
Oh ok - maar ik ben niet wanhopige genoeg om 'n baan te krijgen voor zulke praktijken.
Anyhoos - wat denkt jij van de journalist 'shooting'? Geloof jij 't ook ?
  woensdag 2 september 2015 @ 17:49:20 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155764361
quote:

[..]

En via andere meer privé kanalen is zijn Nederlands opeens stukken beter. Allemaal erg verdacht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_155765398
Verklaar je nader tingo
Ich hock in meinem Bonker
pi_155765721
quote:

[..]

Welke 'goede pad' bedoel je precies?
pi_155765900
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En via andere meer privé kanalen is zijn Nederlands opeens stukken beter. Allemaal erg verdacht.
Welke 'prive kanalen' bedoel je precies?
Ben je aan 't roddelen geweest? Zou me niiks verbazen - roddelachtig bs opmerkingen zien we altijd van je hier op 't forum. :)
(For the record folks, I have never nor will I ever have, a 'prive kanaal' contact with Hek)
pi_155765988
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:24 schreef Blaadjes het volgende:
Verklaar je nader tingo
Jeetje - wats up ? Heb ik eindelijk 'n 100% perfecte zin in 't Nederlands geschreven of zo?
Nooit goed eh?
Gezeik over slechte Nederlands en ook gezeik als ik 't goed schrijven - geen probleem hoor! Ik ben gewend ermee. :)
pi_155766040
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jeetje - wats up ? Heb ik eindelijk 'n 100% perfecte zin in 't Nederlands geschreven of zo?
Nooit goed eh?
Gezeik over slechte Nederlands en ook gezeik als ik 't goed schrijven - geen probleem hoor! Ik ben gewend ermee. :)
ik geloof er geen reet van
pi_155766153
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ik geloof er geen reet van
Over wat precies?
Anyhoos - geloof je de TV journalist 'shooting' verhaaltje?
pi_155766307
quote:

[..]

Dan hebben jullie niks over te zorgen - je gelooft toch alle officiele verhalen.
Am here to misdirect all those naughty conspiracy theorists! LOL.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:31:59 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155767357
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke 'prive kanalen' bedoel je precies?
Ben je aan 't roddelen geweest? Zou me niiks verbazen - roddelachtig bs opmerkingen zien we altijd van je hier op 't forum. :)
(For the record folks, I have never nor will I ever have, a 'prive kanaal' contact with Hek)
Zoek dat maar lekker zelf uit :W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 september 2015 @ 19:38:41 #243
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155767597
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke 'goede pad' bedoel je precies?
Het pad die wij misleidend vonden en achter ons hebben gelaten ;)
pi_155767631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:38 schreef Summers het volgende:

[..]

En welk pad is dat?
  woensdag 2 september 2015 @ 19:40:50 #245
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155767668
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:39 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

En welk pad is dat?
Het goede pad van motorbloempje waar iedereen blijkbaar moet lopen
quote:
[quote]0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pi_155767749
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Het goede pad van motorbloempje waar iedereen blijkbaar moet lopen
Welk pad denk je dan dat Motorbloempje bedoelt?
pi_155767836
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:38 schreef Summers het volgende:

[..]

:D
  woensdag 2 september 2015 @ 19:52:16 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155768028
Things happen!
People get killed on live TV.
Niks nieuws, alleen gebeurd het gewoon niet vaak.

Voorspel dat het wel vaker gefilmd gaat worden.
wie heeft er nu niet een smartphone met camera tegenwoordig?
  woensdag 2 september 2015 @ 20:00:07 #249
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155768259
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:43 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

De msm versies nog voor waar aannemen en niet meer inzien dat zoveel gefaked word wat niet gaat gebeuren . Kijk al die reacties wereldwijd van mensen die zeggen dat het fake is en geacepteerd hebben dat we in de maling worden genomen , het enige wat volgens mij gaat gebeuren is dat nog meer ogen opengaan .
pi_155768263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:52 schreef theguyver het volgende:
Things happen!
People get killed on live TV.
Niks nieuws, alleen gebeurd het gewoon niet vaak.

Voorspel dat het wel vaker gefilmd gaat worden.
wie heeft er nu niet een smartphone met camera tegenwoordig?
We kunnen nog heel wat verwachten, het schijnt los te gaan in de USA.

https://www.facebook.com/FoxNews/videos/10153635190451336/

quote:
Vinnie Abate This makes 10 police dead in nine days! This BS has to stop! Time for the president to stand up for the police and not the thugs
pi_155768452
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:00 schreef Summers het volgende:

[..]

De msm versies nog voor waar aannemen en niet meer inzien dat zoveel gefaked word wat niet gaat gebeuren . Kijk al die reacties wereldwijd van mensen die zeggen dat het fake is en geacepteerd hebben dat we in de maling worden genomen , het enige wat volgens mij gaat gebeuren is dat nog meer ogen opengaan .
Dan heb ik de brandende vraag, 'waarom zou het gefaked worden? met welk doel?

Bovendien begrijp ik juist dat Motorbloempje met het goede pad bedoelt 'kijk verder dan het officiële verhaal' maar dat pad hebben jij en Tingo verlaten.
Jullie trekken het gewoon met opzet in het absurde waarmee BNW terecht niet meer serieus genomen kan worden.
pi_155768625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:43 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Je kan 't toch beter aan motorcactusje vragen?
pi_155768702
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je kan 't toch beter aan motorcactusje vragen?
Dat kan, maar Summers geeft aan te weten welk pad het is, jullie hebben dat pad volgens haar immers verlaten omdat het volgens jullie misleidend zou zijn.
  woensdag 2 september 2015 @ 20:16:01 #254
189978 controlaltdelete
pi_155768709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Bovendien begrijp ik juist dat Motorbloempje met het goede pad bedoelt 'kijk verder dan het officiële verhaal' maar dat pad hebben jij en Tingo verlaten.
Jullie trekken het gewoon met opzet in het absurde waarmee BNW terecht niet meer serieus genomen kan worden.
De reden dat BNW een lachertje is komt doordat hier een aantal van die vastgeroeste figuren rondhangen die al die onzin blijven verdedigen zoals de rossige knakker met zijn klapper met foto's die hij meesleept naar elk interview. Dat is pas absurd :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155768732
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De reden dat BNW een lachertje is komt doordat hier een aantal van die vastgeroeste figuren rondhangen die al die onzin blijven verdedigen zoals de rossige knakker met zijn klapper met foto's die hij meesleept naar elk interview. Dat is pas absurd :O
Ja, word je er moe van?
pi_155768794
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:00 schreef Summers het volgende:

. Kijk al die reacties wereldwijd van mensen die zeggen dat het fake is en geacepteerd hebben dat we in de maling worden genomen , het enige wat volgens mij gaat gebeuren is dat nog meer ogen opengaan .
Je bedoelt al die mensen zoals jij die zonder enige kritische blik naar die tweet kijken en daaruit maar de conclusie trekken dat het wel fake moet zijn? Tingo zegt al dat die tweet hem niet boeit nu het niet meer in zijn straatje past maar wat is jouw excuus nu?

Erg veel onderzoek was er namelijk niet nodig om uit te vinden dat die tweet enkele uren na de aanslag is geplaatst en niet zoals jij, en blijkbaar vele andere mensen die tijdzones niet begrijpen, denkt dat die tweet er 12 minuten voor de aanslag al geplaatst was.

Bij jou en de overige schapen, die onbetrouwbare informatie kritiekloos aannemen, zie ik dan liever dat de ogen gesloten blijven. Empathisch vermogen ligt bij deze idioten, gezien de reacties op deze tweet en andere van hem, ver beneden 0.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2015 20:20:56 ]
pi_155768989
quote:

[..]

*ding ding din din ding* Door voor de koelkast.
Ja doei.
  woensdag 2 september 2015 @ 20:49:30 #258
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155769667
quote:

[..]

Het doel werd al meteen verteld Guncontrol

quote:
" kijk verder dan het officiele verhaal" is wat anders dan roepen dat een ander een trol is omdat hij of zij mensen misleid die op het enige " juiste" pad lopen . Wij zijn niet degene die de wereld tot in het absurde trekken maar degenen die dit faken . Let maar op , de dag gaat snel komen dat mensen die de msm versie nog voor waar aannemen de conspiracy theoristen zijn .
  woensdag 2 september 2015 @ 20:57:59 #259
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155769946
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:49 schreef Summers het volgende:

" kijk verder dan het officiele verhaal" is wat anders dan roepen dat een ander een trol is omdat hij of zij mensen misleid die op het enige " juiste" pad lopen . Wij zijn niet degene die de wereld tot in het absurde trekken maar degenen die dit faken . Let maar op , de dag gaat snel komen dat mensen die de msm versie nog voor waar aannemen de conspiracy theoristen zijn .
Haha, zo zit ik eigenlijk al best lang te kijken naar mensen die alleen maar geloven in de MSM berichtgeving. Dat je niet alle alternatieve versies gelooft is prima natuurlijk, dat doe ik ook niet. Maar gewoon klakkeloos alles napraten wat de westerse MSM zegt en schrijft kan ik met mijn pet niet bij. Beetje dom om niet af en toe eens te twijfelen zeg maar. :)
  woensdag 2 september 2015 @ 20:58:57 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155769983
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

We kunnen nog heel wat verwachten, het schijnt los te gaan in de USA.

https://www.facebook.com/FoxNews/videos/10153635190451336/

[..]

gebeurd dagelijks daar in de VS, niemand kijkt er meer van op!
Alleen rare gevallen zoals deze en waarbij kinderen elkaar overhoop knallen haalt Nederland.
pi_155770012
quote:

[..]

[..]

Dan moet eerst nog maar eens duidelijk worden dat het fake is, voor gun control? Helaas zal deze vader tegen een muur lopen vermoedt ik.
pi_155770049
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar ben je weer! Blijf je even of ga je meteen weer verontwaardigd weg?
pi_155770262
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

gebeurd dagelijks daar in de VS, niemand kijkt er meer van op!
Alleen rare gevallen zoals deze en waarbij kinderen elkaar overhoop knallen haalt Nederland.
Eens, maar de sfeer is nu toch wel behoorlijk grimmig.

pi_155770308
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat kan, maar Summers geeft aan te weten welk pad het is, jullie hebben dat pad volgens haar immers verlaten omdat het volgens jullie misleidend zou zijn.
Ik wil graag motor'bloem'pjes z'n idee over de 'goede pad'. Misschien kan ze beter wat meer real ale gaan drinken.
pi_155770527
Dus- waarom precies zouden we de 'TV journalist shot dead live on TV' verhaaltje geloven?
Of heeft 't wel 'n aparte topic verdient?

[ Bericht 10% gewijzigd door Tingo op 02-09-2015 21:22:43 ]
  woensdag 2 september 2015 @ 21:24:31 #266
189978 controlaltdelete
pi_155770802

cry me a river, ik lig in een deuk over deze gasten. Goodnight sweet boy _O-
pi_155770804
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeer onnauwkeurig ook. Jammer wel dat het zo doorzichtig is.

Zal morgen overigens even een BNW topic maken over hoe Foucault toegepast kan worden op MSMzaken. Is deels waar ik met mijn promotie mee bezig ben. Maar daar gaat even wat werk in zitten.
Ja doei.
pi_155770896
quote:

[..]

Er was ook die zelf-genoemde 'morale kompas'. Wat 'n lachertje inderdaad.
pi_155770942
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, zo zit ik eigenlijk al best lang te kijken naar mensen die alleen maar geloven in de MSM berichtgeving. Dat je niet alle alternatieve versies gelooft is prima natuurlijk, dat doe ik ook niet. Maar gewoon klakkeloos alles napraten wat de westerse MSM zegt en schrijft kan ik met mijn pet niet bij. Beetje dom om niet af en toe eens te twijfelen zeg maar. :)
Wie is nou 'gek' inderdaad?
pi_155771406
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:15 schreef Tingo het volgende:
Dus- waarom precies zouden we de 'TV journalist shot dead live on TV' verhaaltje geloven?
Of heeft 't wel 'n aparte topic verdient?
Waarom zouden we het gezien de gegeven informatie, dus ook die van de fake roepers (dus ook die tweet), niet geloven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2015 21:45:00 ]
pi_155771683
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zeer onnauwkeurig ook. Jammer wel dat het zo doorzichtig is.

Zal morgen overigens even een BNW topic maken over hoe Foucault toegepast kan worden op MSMzaken. Is deels waar ik met mijn promotie mee bezig ben. Maar daar gaat even wat werk in zitten.
Ga je ook iets meer over de 'mensen op de goede pad' vertellen?
Can't wait! :)
pi_155771883
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom zouden we het gezien de gegeven informatie, dus ook die van de fake roepers (dus ook die tweet), niet geloven?
Nee- vertel maar waarom we(the people) of jij zouden de officiele versie van de 'shot dead live on TV' verhaal geloven. Ik zie zelf geen enkele reden ervoor.
  woensdag 2 september 2015 @ 21:58:50 #273
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155771894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:59 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dan moet eerst nog maar eens duidelijk worden dat het fake is, voor gun control? Helaas zal deze vader tegen een muur lopen vermoedt ik.
Stap 1 is dat het eerst duidelijk moet worden of een msm verhaal wel waar is en geloofwaardig .
pi_155772309
quote:

[..]

[..]

[From "The Naked Communist," by Cleon Skousen]

3. Develop the illusion that total disarmament [by] the United States would be a demonstration of moral strength.

Grappig hoe het zoveel jaar na dato dan toch uitkomt . Niet te vergeten het hysterische geblair van de msm met hun wanneer is het nou genoeg geweest, hoeveel dode moeten er nog vallen , afsluitend met think of the children :'( :'( :'(
  woensdag 2 september 2015 @ 22:16:21 #275
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155772548
quote:

[..]

Of heel vaak aangezien ze haast schijnen te hebben en zelfs de ene fake gebeurtenis met de andere fake gebeurtenis combineren die elkaar moeten bevestigen .
pi_155772881
quote:

[..]

Dat is prima. Maar iemand als tingo lijkt er wel bij elk bericht waarbij doden vallen er van uit te gaan dat het een hoax is. MH-17: hoax, MH-370: hoax, Boston: hoax, WTC: hoax, Tunesie beach: hoax, Thalys: hoax, journalist dood: hoax, maanreizen: hoax.
De moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh zullen ook wel een hoax zijn dan. Elivs Presley leeft nog en zit met Marilyn Monroe op dat eiland uit de Bavaria-commercial.

Mbt de Thalys-terrorist gaf ik al aan dat ik daar aan twijfelde, dus het is niet dat ik alles klakkeloos aanneem. Zoals ik al postte vind ik het nog niet eens zo interessant wat daar precies gebeurt is, maar veel interessanter (/irritanter) dat er dan vervolgens weer de roep is om nog maar wat privacy op te geven, voor iets wat imo een absoluut non-issue is (ja, ik vind terrorisme een non-issue).
Dat er dingen in scene worden gezet, daar kan ik nog wel bij, maar dat vrijwel alles in scene wordt gezet, daar kan ik niet bij. Dat kost véél te veel moeite en geld.
  woensdag 2 september 2015 @ 22:52:47 #277
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155773889
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[From "The Naked Communist," by Cleon Skousen]

3. Develop the illusion that total disarmament [by] the United States would be a demonstration of moral strength.

Grappig hoe het zoveel jaar na dato dan toch uitkomt . Niet te vergeten het hysterische geblair van de msm met hun wanneer is het nou genoeg geweest, hoeveel dode moeten er nog vallen , afsluitend met think of the children :'( :'( :'(
Zo doorzichtig :N
pi_155776234
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

.

Mbt de Thalys-terrorist gaf ik al aan dat ik daar aan twijfelde, dus het is niet dat ik alles klakkeloos aanneem. Zoals ik al postte vind ik het nog niet eens zo interessant wat daar precies gebeurt is, maar veel interessanter (/irritanter) dat er dan vervolgens weer de roep is om nog maar wat privacy op te geven, voor iets wat imo een absoluut non-issue is (ja, ik vind terrorisme een non-issue).
Dat er dingen in scene worden gezet, daar kan ik nog wel bij, maar dat vrijwel alles in scene wordt gezet, daar kan ik niet bij. Dat kost véél te veel moeite en geld.
Wow. Dus je vind 't niet erg dat we the people zijn voor de gek gehouden? Ik vind 't erg ernstig dat we zijn voor 'gek' gehouden en misschien nog erger dat mensen blijven gewoon in de laatste incidenten geloven!
Wat voor jou is zo overtuigende aan de 'TV-faces shot dead live on TV' verhaal?
Ik hoor niks van de MSM'ers.
pi_155776411
  donderdag 3 september 2015 @ 00:52:47 #280
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_155777290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

cry me a river, ik lig in een deuk over deze gasten. Goodnight sweet boy _O-
she was a story teller...
Huig
pi_155778475
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Stap 1 is dat het eerst duidelijk moet worden of een msm verhaal wel waar is en geloofwaardig .
Tja, je draait de boel eenvoudigweg om, hoax, bewijs maar dat het waar is....
Hoe kun je nu roepen 'degenen die dit faken'? je hebt helemaal niets nada om dat kracht bij te zetten.
Enfin ik ben hier wel klaar mee, dit is gewoon voorbij achterlijk.
pi_155778760
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee- vertel maar waarom we(the people) of jij zouden de officiele versie van de 'shot dead live on TV' verhaal geloven. Ik zie zelf geen enkele reden ervoor.
Laat dan eers overtuigende argumenten zien waarom het fake zou zijn, je kunt niet van alles gaan schreeuwen dat het fake is zonder dit te onderbouwen.

En de onderbouwing met steekhoudende argumenten mist weer eens bij jou Tingo en ook Summers. Dat laat Summers ook wel weer duidelijk zien, ze word net zoals jij ook gewezen dat die tweet toch echt na die aanslag geplaatst is maar dat word door Summers dan maar domweg genegeerd.

Net wat Bedachtzaam zegt, dit is inderdaad voorbij achterlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2015 11:19:57 ]
  donderdag 3 september 2015 @ 07:28:43 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155778836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 03:01 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tja, je draait de boel eenvoudigweg om, hoax, bewijs maar dat het waar is....
Hoe kun je nu roepen 'degenen die dit faken'? je hebt helemaal niets nada om dat kracht bij te zetten.
Enfin ik ben hier wel klaar mee, dit is gewoon voorbij achterlijk.
Als je alles kritisch bekijkt is er niet alvast sprake van een kant die je kritiekloos als uitgangspunt zou moeten nemen , wat ik ook doe , ik leer de wereld elke dag weer iets beter kennen .
  donderdag 3 september 2015 @ 07:30:28 #284
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155778843
quote:
13s.gif Op donderdag 3 september 2015 06:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Laat dan eers overtuigende argumenten zien waarom het fake zou zijn, je kunt niet van alles gaan schreeuwen dat het fake is zonder dit te onderbouwen.

En de onderbouwing met steekhoudende argumenten mist weer eens bij jou Tingo oon Summers. Dat laat Summers ook wel weer duidelijk zien, ze word net zoals jij ook gewezen dat die tweet toch echt na die aanslag geplaatst is maar dat word door Summers dan maar domweg genegeerd.

Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results .
pi_155779095
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je alles kritisch bekijkt is er niet alvast sprake van een kant die je kritiekloos als uitgangspunt zou moeten nemen , wat ik ook doe , ik leer de wereld elke dag weer iets beter kennen .
Hoe kijk jij kritisch als je die tweet al gelijk als smoking gun aanmerkt?
pi_155784313
Train Hero joins dancing with stars cast. ffs.

http://news.sky.com/story(...)-with-the-stars-cast

:)
  donderdag 3 september 2015 @ 13:12:21 #287
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155784380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:

Ja raar zeg.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155784469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:

Want dat mag niet?
pi_155784515
quote:
13s.gif Op donderdag 3 september 2015 06:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

En de onderbouwing met steekhoudende argumenten mist weer eens bij jou Tingo en ook Summers. Dat laat Summers ook wel weer duidelijk zien, ze word net zoals jij ook gewezen dat die tweet toch echt na die aanslag geplaatst is maar dat word door Summers dan maar domweg genegeerd.

Heb je echte schootwonden gezien in de 'live' vid?
Heb je bloed gezien in de 'live' vid?
Heb je echte doden gezien in de 'live' vid?
Nee toch?
Dus jij neemt TV news gewoon als de waarheid. Sorry maar ik heb niet zoveel vertrouw in.
  donderdag 3 september 2015 @ 13:18:36 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155784535
Daar is het natuurlijk allemaal om te doen geweest, een uitgemolken en op sterven na dood format nieuw leven inblazen met Een Echte Held. Men want to be him (even though they act they don't), women want to be with him. En dus stemmen we massaal af op DWTS USA.
pi_155784625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus jij neemt TV news gewoon als de waarheid.
Waar zeg ik dat Tingo, wellicht is een cursus begrijpend lezen iets voor je en als je eindelijk eens begrijpt wat de ander zegt dan pas te reageren

quote:
Sorry maar ik heb niet zoveel vertrouw in.
Ik ook niet maar de bronnen en zogenaamde "smoking guns" waar jij en al die andere fake schreeuwers mee aan komen zetten, terwijl jullie vaak niet eens je eigen bronnen hebben begrepen of goed hebben doorgelezen, heb ik nog minder vertrouwen in.
  donderdag 3 september 2015 @ 13:26:43 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155784714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je echte schootwonden gezien in de 'live' vid?
Heb je bloed gezien in de 'live' vid?
Heb je echte doden gezien in de 'live' vid?
Nee toch?
Dus jij neemt TV news gewoon als de waarheid. Sorry maar ik heb niet zoveel vertrouw in.
Heb jij gezien dat ze nog leven dan?
Heb jij gezien dat het in scene gezet is?
Nee toch?

bewijs?
Nee kom eerst met overduidelijk bewijs DAT het in scene gezet is voor je roept dat het in scene gezet is.

Puur op gevoel af gaan is geen bewijs.

Waarom zou zo iets in scene gezet worden? een reden?
Er worden geregeld mensen vermoord op LIVE tv dit is een van de vele!
Zijn die ook allemaal nep dan?

er zijn gewoon een aantal mensen dood, die dingen gebeuren nu eenmaal, je moet er niet anders van worden, en vooral niet mee laten slepen over een gebeurtenis 10.000km verderop.

waar het enige bewijs geleverd kan worden dat het nep is..
Is dat jij het er raar uit vind zien vanachter jou pc.
  donderdag 3 september 2015 @ 14:09:24 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155785645
Plus het is een redelijk bekend persoon.
En mocht ze nog leven dan zal ze op straat zo kunnen worden herkend het beeld ging de hele wereld over.
pi_155786026
quote:
8s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:18 schreef Copycat het volgende:
Daar is het natuurlijk allemaal om te doen geweest, een uitgemolken en op sterven na dood format nieuw leven inblazen met Een Echte Held. Men want to be him (even though they act they don't), women want to be with him. En dus stemmen we massaal af op DWTS USA.
Als we gaan generaliseren,dan ja - misschien de gemiddelde barbie pop/domme blonde typje zal hem heel aantrekkelijk vinden. Maar ja - ik heb geen twijfel dat er zijn miljoenen vrouwen die weten dat íe 'n nep held is. Nepheid is niet zo aantrekkelijk.
Maar ja - sommige vrouwen zullen bij hun geweldadige,alcoholiste,liegende,cheating vriendjes blijven....because 'he doesn't really mean it'or 'he loves me really' or whatever.
pi_155786153
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Als neutraliteit je uitgangspunt is dan sluit je niets uit, dat is wel wat jullie doen.
  donderdag 3 september 2015 @ 14:44:48 #296
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155786260
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als we gaan generaliseren,dan ja - misschien de gemiddelde barbie pop/domme blonde typje zal hem heel aantrekkelijk vinden. Maar ja - ik heb geen twijfel dat er zijn miljoenen vrouwen die weten dat íe 'n nep held is. Nepheid is niet zo aantrekkelijk.
Maar ja - sommige vrouwen zullen bij hun geweldadige,alcoholiste,liegende,cheating vriendjes blijven....because 'he doesn't really mean it'or 'he loves me really' or whatever.
Dit gaat echt nergens over. godver _O- wat een kanjer ben je ook.
pi_155786414
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met deze post heb je jezelf overtroffen _O-
pi_155788971
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met deze post heb je jezelf overtroffen _O-
Dan heb je de typjes die zouden 't niet erg vinden dat íe 'n neppe held is - zolang hij heeft veel geld natuurlijk.
pi_155789058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heb jij gezien dat ze nog leven dan?
Heb jij gezien dat het in scene gezet is?
Nee toch?

bewijs?
Nee kom eerst met overduidelijk bewijs DAT het in scene gezet is voor je roept dat het in scene gezet is.

Puur op gevoel af gaan is geen bewijs.

Waarom zou zo iets in scene gezet worden? een reden?
Er worden geregeld mensen vermoord op LIVE tv dit is een van de vele!
Zijn die ook allemaal nep dan?

er zijn gewoon een aantal mensen dood, die dingen gebeuren nu eenmaal, je moet er niet anders van worden, en vooral niet mee laten slepen over een gebeurtenis 10.000km verderop.

waar het enige bewijs geleverd kan worden dat het nep is..
Is dat jij het er raar uit vind zien vanachter jou pc.
Vele? Really? Heb je 'n voorbeeld van?
  donderdag 3 september 2015 @ 16:46:51 #300
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155789079
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan heb je de typjes die zouden 't niet erg vinden dat íe 'n neppe held is - zolang hij heeft veel geld natuurlijk.
Wat heeft dit met de verijdelde aanslag te maken? :{
pi_155789307
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat heeft dit met de verijdelde aanslag te maken? :{
Twas 'n reactie op copycats post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')