Dus ze hebben 't niet gemerkt dat er iermand met pistool daar was?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig blanke hand too be honest, volgens mij had hij echt wel wat donkere huidskleur moeten hebben.
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=us
Zie zijn twitter
I sometimes feel as if am being shouted out.Niet leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:50 schreef totnutoe het volgende:
[..]
dat heb ik niet gedaan, ik heb je tekst letterlijk overgenomen
dat jij er later iets bijzet kan ik niks aan doen
en dat 'uitroepteken' heb je toch echt zelf neergezet, weet je dat niet meer? ik gebruik namelijk Nooit uitroeptekens
jij wel
Jawel. Als je het filmpje nog eens goed bestudeerd hoor je dat er geschoten wordt. Toen hebben ze het wel degelijk gemerkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus ze hebben 't niet gemerkt dat er iermand met pistool daar was?
Beter te groot dan te klein.quote:Tis 'n grote overhemd.
Lijkt op een glock.quote:Wat voor pistool is 't ?
quote:Misschien kan iemand ff kijken over de wound ballistics van en wat voor type kogel 't was enz.
Ik weet niet of ik huilen of lachen moet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus ze hebben 't niet gemerkt dat er iermand met pistool daar was?
Tis 'n grote overhemd. Wat voor pistool is 't ? Misschien kan iemand ff kijken over de wound ballistics van en wat voor type kogel 't was enz.
Ik weet 't ook niet soms - maar voor andere redenen als die van jou.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik huilen of lachen moet.
Volgens mij ook , in de video is de hand net zo blank als the reporter in hetzelfde shotquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig blanke hand too be honest, volgens mij had hij echt wel wat donkere huidskleur moeten hebben.
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=us
Zie zijn twitter
Je heb niet erg veel over gelezen,gezien en geluisterd dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee want dit soort berichten lees ik elke dag.. Ik doe er niet veel mee.
[..]
Dat zei ik al! dat jij dat vind!
Waarschijnlijk die ene die heeft onder de stoel en tafel 'curled up in a ball' was en al die fotos en filmpje heeft gemaakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb die met die zwarte haren gezien , die had een interview met cnn en ze klonk Amerikaans
En weg izzyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
More vids from the alternative media
Nee hoor, gewoon klikken om op youtube te kijken.quote:
En wanneer je PC en TV schermen doen 't niet meer - it is truly the end....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:36 schreef Izzy73 het volgende:
Oh ja hij doet het gewoon, ik zag een grijs beeld en dacht datty weg was.
Hij is al eerder als gast geweest bij de bbcquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet de berichtjes laten zien dat hij DAADWERKELIJK benaderd is door al die media om zijn mening er over te spuwen!
Ah the good old facion race warquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:51 schreef IBAZ het volgende:
Vester Flanagan, de man die vandaag tijdens een uitzending twee journalisten doodschoot in de Amerikaanse staat Virginia, heeft voor zijn daad enkele keren contact gezocht met ABC News. Hij zou vandaag nog een manifest gefaxt hebben naar de zender. Volgens ABC werd de fax twee uur voor de schietpartij ontvangen. "Ik ben Bryce Williams", stond in de fax. Vervolgens wordt uitgelegd waarom hij het bloedbad aanrichtte.
Flanagan, wiens televisienaam Bryce Williams was, zegt dat hij enorm vaak het slachtoffer was van racisme, zowel omdat hij zwart was als om zijn homoseksuele geaardheid. Voornamelijk zwarte mannen en witte vrouwen vielen hem hierom aan. De druppel die de emmer deed overlopen was de schietpartij in Charleston waarbij Dylan Roof bewust zwarte Amerikanen doodde vanwege racistische motieven.
"De initialen van die slachtoffers staan in de kogel gekerfd", aldus het manifest.
In totaal zou het hele document 23 pagina's zijn, maar ABC heeft niet alles vrijgegeven.
Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)stuurde_manifes.html
Dat lijkt niet het geval te zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
Nee klopt hij kan best wat blankere handen hebben
In 't metro krant hadden de hoofdstuk "Een seconde te leven" of zo. De schrijver van de stuk had zeker niet de hele vid gezien toen zij heeft weggerennen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:44 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dat lijkt niet het geval te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eh... ik zie geen goed plaatje..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:42 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]
Geen blanke hand.
Zie je helemaal geen plaatje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh... ik zie geen goed plaatje..
als je de laatste foto's van hem op twitter had gezien lijkt hij ook een heel stuk minder getint dan de foto hier boven.
ook op andere foto's van hem zie je nogal verschil, de ene keer lijkt hij zowat blank en de ander gewoon erg donker..
No ben ik geen expert in camera techniek maar belichting etc?
Merk het wel bij maatje van me (surinamer) dat hij in in de zomer poepje bruin is en in de winter net een indo lijkt..
nee ik zie alleen een grijs vlak!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zie je helemaal geen plaatje?
Hoe moet iemand overtuigend overkomen dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 'n korte interview met 'r vriend gezien en sorry maar imo, hij komt niet erg overtuigend over.
Ahh, nu zie ik het ook, die is dus verwijderd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee ik zie alleen een grijs vlak!
met daarin een donkergrijs vlak en 3 punten![]()
zowel hier als op mijn werk vanmiddag!
Dank Reyaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Reya het volgende:
Opgeschoond. Als je niets bij te dragen hebt, reageer dan niet.
Of gewoon een stroomstoringquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
En wanneer je PC en TV schermen doen 't niet meer - it is truly the end....
Ah zo.. ja als je de verschillende foto's er bij pakt zie je ook veel kleur verschil.. nou had ik m gisteren dus even op twitter maar die is nu geblokkeerd!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:37 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ahh, nu zie ik het ook, die is dus verwijderd.
Wat je zou kunnen doen is even goed naar het plaatje kijken die Geranium gepost heeft en dan nog eens de orginele beelden terug kijken op geenstijl.
Dat is immers de bron van dat plaatje en het is wel zeker dat dat plaatje even door een editor gehaald is om het wat lichter te maken.
Dit topic is juist gestart als eerste halte, vooralsnog is er weinig concreets om een apart topic te starten over de laatste twee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:
Is 't misschien 'n idee om aparte topics te hebben over Tunisia beach attack,Train Hero story en de laatste incident?
Oh mijn fout - er is al 'n beach 'attack' topic.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit topic is juist gestart als eerste halte, vooralsnog is er weinig concreets om een apart topic te starten over de laatste twee.
Bovendien zijn we nog geen steek verder als het gaat om de aanslag in Tunesië.
Goed idee , btw in America na de hero storyquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:
Is 't misschien 'n idee om aparte topics te hebben over Tunisia beach attack,Train Hero story en de laatste incident?
Wel eens een leuke afwisseling voor al de villain stories die op de echte massamedia de wereld in geslingerd worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Goed idee , btw in America na de hero story
Ja maar dan word er crisisacteurs geroepenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Tingo het volgende:
quote:Is The Virginia Shooting Hoax Blowing Up in the MSM’s Face?
Gun control false flag crisis actors be warned: Facial recognition search software is going to bust you. Funny, the technology is easy enough to use on Facebook, one has to wonder why the mainstream media and police don’t use it for these alleged mass shooter events.
Actually, this is an even bigger warning to the billionaire “philanthropists” who back aggressive gun control initiatives and are likely backing these staged “events.” You’ve hired horrible actors. You’re going to get busted unless you back off. But, alas, we know your allegiance to the UN Small Arms Treaty requires you to push forward despite a growing number who know your game.
The latest reporter shooting hoax in Virginia is getting so easily torn apart by the conspiracy research community that the media’s emotional staging of actors is becoming absurd.
The latest discovery is that Alison Parker’s alleged fiancé Chris Hurst, who has only eight social media photos of him with Alison, is probably just her “TV” boyfriend. A guy named Daniel Wulz has been outed by facial recognition as her real-world boyfriend.
http://www.activistpost.c(...)n-the-msms-face.html
Wow. Is er iemand die kan deze ontkennen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja maar dan word er crisisacteurs geroepen
[ afbeelding ]
Van waar is de foto van die zieke geesten/crisisacteurs/hoaxers?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja maar dan word er crisisacteurs geroepen
[ afbeelding ]
Het schijnt gedeeld te zijn op FB , deze is van twitterquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van waar is de foto van die zieke geesten/crisisacteurs/hoaxers?
Misschien rare vraag, maar heb je via twitter zelf opgezocht of het plaatje klopt?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Het schijnt gedeeld te zijn op FB , deze is van twitter
[ afbeelding ]
Logischer of achterdochtbevestigender? Ik vermoed het laatste. Plus een bijna ziekelijke hang naar andere krankzinnigere scenario's.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:46 schreef Copycat het volgende:
Of dat ze wellicht ooit een repo heeft gemaakt over ramp-oefeningen. Ze zal de eerste en de laatste niet zijn. Maar meteen negatieve conclusies trekken is logischer dan kritisch kijken.
Logischer had idd tussen aanhalingstekens moeten staan.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
Logischer of achterdochtbevestigender? Ik vermoed het laatste. Plus een bijna ziekelijke hang naar andere krankzinnigere scenario's.
Rare vraag hoor, wij zijn immers geacht de slapende msm volgende dombo's te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien rare vraag, maar heb je via twitter zelf opgezocht of het plaatje klopt?
Eh, maar het staat niet op de msm, dan klopt het toch autromatisch? Want alles op de msm klopt niet, dus wat daar niet op staat, dat klopt wel.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Rare vraag hoor, wij zijn immers geacht de slapende msm volgende dombo's te zijn.
De goedgelovigen die trappen in hetgeen zieke geesten verzinnen.
Nou ik vraag me gewoon af waar plaatje vandaan komt, en of ze zelf heeft bekeken!quote:Op woensdag 2 september 2015 11:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Rare vraag hoor, wij zijn immers geacht de slapende msm volgende dombo's te zijn.
De goedgelovigen die trappen in hetgeen zieke geesten verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |