Zelfs dan niet, er wordt gewoon verwacht dat je bereikbaar bent.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Lambiekje het volgende:
wees eerlijk in de huidige tijd is er geen ontkomen aan tenzij je kooswerkeloos bent?
Je moet weten wat het doet en welke gevaren er aan kleven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leg de telefoon WEG!!!
Weg doen!
Smijt desnoods stuk!
Niet jammeren ... doen!!
als je daadwerkelijk geloofd wat je zelf hier neer zet dan had je dat ding allang weg gedaan!
Gewoon thuis vast toestel nemen en een pager!
of een hele oude nokia.. weg met die smartphone!
Man man ..dat de msm er zo vol van is. Het lijkt wel of iedere journalist poep in de ogen heeft.quote:10 Signs That ISIS is a Scripted Psyop
http://www.activistpost.c(...)-scripted-psyop.html
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?s=m118&ss=P2575&l=NL
ahh nu is het duidelijk waarom Obama de nobelprijs voor de vrede won.quote:Treasonous Obama Built ISIS: FOIA – Freedom Of Information Act Documents Disclose Willful Decision
It is now undeniable that the usurper White House criminal ID forgery fraud, aka Obama, with malice aforethought, and with a clearly treasonous intention, created the Middle East monster, commonly called, ISIS.
http://moralmatters.org/2(...)se-willful-decision/
Wat een ontzettend onoverzichtelijke bagger site zeg...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ahh nu is het duidelijk waarom Obama de nobelprijs voor de vrede won.
quote:It is now undeniable that the usurper White House criminal ID forgery fraud, aka Obama
Joh,dat is niet zo gek!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Man man ..dat de msm er zo vol van is. Het lijkt wel of iedere journalist poep in de ogen heeft.
Het is allemaal zo opzichtig.
Wat maakt jou dat uit? Of er hier nu wel iemand is die er eentje kent, of niet, je gelooft het toch niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:07 schreef Tingo het volgende:
Zijn er wat getuigen van de Hero Marines verhaal?
Niemand kent iemand op de trein?
Niemand kent een van de 554 passagiers? Ook niet via,via,via,via,via?
Vind jij de Train Hero verhaal niet 'n beetje vreemd?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit? Of er hier nu wel iemand is die er eentje kent, of niet, je gelooft het toch niet.
Want bij de MH-17 ken ik iemand met directe familie op die vlucht, maar je bent er van overtuigd dat het allemaal nep is.
Lees je wel eens iets wat ik post?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Vind jij de Train Hero verhaal niet 'n beetje vreemd?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou eerder een "ze zullen het wel flink opgeklopt hebben"- of een "was het wel zo toevallig dat die militairen daar waren"-gevoel.
Oh - gewoon 'n beetje opgeklopt en niet totaal in scene gezet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lees je wel eens iets wat ik post?
[..]
Je leest ff heel handig over het tweede stukje tussen aanhalingstekens in.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh - gewoon 'n beetje opgeklopt en niet totaal in scene gezet?
Met zulke issues is 'gewoon 'n beetje opgeklopt' ook niet fraude,leugens en/of treason?
Das toch crimineel gedrag?
Denk je ook dat de 'Hero marines' hebben hun medaillen verdient?
Dat is natuurlijk ook de waan van de dag. Alle wegen, waterwegen, spoorwegen, stations, metrostations, busstations, parkeerplaatsen e.d. gaan beveiligen zoals we dat bij Schiphol doen, waarvoor nu (voorzichtig) stemmen opgaan, is onmogelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:35 schreef Wombcat het volgende:
Véél interessanter is wat er vervolgens daarna gebeurd, de uitzending in Netwerk waar ik al naar refereerde: politici die beginnen te roepen om extra (privacy-aantastende) maatregelen en een onderzoekje van Netwerk waar uit blijkt dat de mensen in hun onderzoekspanel daar inderdaad wel oren naar hebben.
En 'n beetje opgeklopte hero verhaaltje heeft binnen 'n paar uurtjes de Legion of Honour medaillen verdient?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En nee, een beetje opgeklopt is niet per se fraude of leugens.
Maakt niet uit..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
American tourists witness train attack.
Er zijn echt heel weinig getuigen.
Zo ver zijn 't allemaal amerikaners....de 'helden', de postergirl Christina Coons(die heeft ook heel veel fotos genomen) 'n dikke 'Brit' uit Uganda en 'n Frans acteur.
De Train Heroes verhaal was overal te zien op Britse,Nederlandse,Franse,Belgische,Duitse TV kanalen en kranten maar er is alleen maar interviews met Amerikanen te vinden.
Opmerkelijk en zeer opgeklopte.imo.
Maar misschien voor sommige mensen is 'n beetje opgeklopte niet erg als het bij hun eigen politiek meningen paste....of ze delen zelfde smerige politiek agenda als de echte daders(the fake heroes bvb)
Edit: neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
Maar misschien voor sommige mensen is 'n beetje opgeklopte niet erg als het bij hun eigen politiek meningen paste....of ze delen zelfde smerige politiek agenda als de echte daders(the fake heroes bvb)
Ik heb die met die zwarte haren gezien , die had een interview met cnn en ze klonk Amerikaansquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:07 schreef Tingo het volgende:
Zijn er wat getuigen van de Hero Marines verhaal?
Niemand kent iemand op de trein?
Niemand kent een van de 554 passagiers? Ook niet via,via,via,via,via?
Ik vraag gewoon omdat met de MH17 gebeurtenis het lijkt dat helft van Nederland kent iemand van de 270 passagiers.
Alsof Tingo de enige is op de wereld die gewoon niet zomaar meer alles voor waar aanneemt puur omdat het op het nieuws is en door de gehele westerse msm word herhaald . Dat zegt op zich niks meer voor andere mensen . Het is juist kritischer kijken naar iets wat je altijd voor waar had aangenomen of blind vertrouwde . Dat is weg , ik mis het niet en ik hoef het ook niet terug . Question everything , ook datgene waar je mee bent opgegroeid en altijd voor waar had aangenomen .quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maakt niet uit..
Als er een interview mee is vind je het verdacht!
Als er geen interview mee is vind je het verdacht!
dat bedoel ik dus niet, wat heb je aan een interview?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Alsof Tingo de enige is op de wereld die gewoon niet zomaar meer alles voor waar aanneemt puur omdat het op het nieuws is en door de gehele westerse msm word herhaald . Dat zegt op zich niks meer voor andere mensen . Het is juist kritischer kijken naar iets wat je altijd voor waar had aangenomen of blind vertrouwde . Dat is weg , ik mis het niet en ik hoef het ook niet terug . Question everything .
En jij vind niks verdacht. Blijf gewoon slikken jongen! Misschien wordt je uiteindelijk toch misselijk van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maakt niet uit..
Als er een interview mee is vind je het verdacht!
Als er geen interview mee is vind je het verdacht!
Het gaat niet alleen op interviews - hele zaak stinkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus niet, wat heb je aan een interview?
Ik bedoel het is al vooraf besloten dat het wel of niet waar is, wat maakt het internview dan uit..
Als het interview er wel is dan word er gelijk gemeld dat het niet geloofwaardig overkomt of zoiets...
Dus boeit het dan wel of er een interview is? nee niet echt want het hele verhaal word al niet vertrouwd!
En niet alleen dus door een Tingo ik begrijp dat jij ook je twijfels hebt, dat kan!
kijk dit filmpje, dader filmt zelf als hij klappertjes afschiet op de vrouwquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er al roepers die zeggen dat de schietpartij op de amerikaanse televisie, net als al het andere, nep is? Of hoef ik maar 'Amerika', 'TV' en 'Schietpartij' te noemen om een legio aan 'verdacht' en 'nep' beschuldigingen te verwachten zonder dat men er überhaupt verder iets vanaf weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |