abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:13:33 #101
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155545386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Lambiekje het volgende:
wees eerlijk in de huidige tijd is er geen ontkomen aan tenzij je kooswerkeloos bent?

Zelfs dan niet, er wordt gewoon verwacht dat je bereikbaar bent.
Hetzelfde met internet, er wordt verwacht dat je internet hebt.
There is only one religion
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:16:02 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155545488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Leg de telefoon WEG!!!
Weg doen!
Smijt desnoods stuk!
Niet jammeren ... doen!!

als je daadwerkelijk geloofd wat je zelf hier neer zet dan had je dat ding allang weg gedaan!

Gewoon thuis vast toestel nemen en een pager!
of een hele oude nokia.. weg met die smartphone!
Je moet weten wat het doet en welke gevaren er aan kleven.

vaste telefoon is bovenmatig duur.

ik heb wel doelbewust geen wifi. En daarnaast ik bel niet dat veel. Maar denk maar eens overna al die tieners die non-stop denken te moeten bellen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:22:36 #103
52357 Lambiekje
pi_155545703
quote:
Man man ..dat de msm er zo vol van is. Het lijkt wel of iedere journalist poep in de ogen heeft.
Het is allemaal zo opzichtig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:37:53 #104
52357 Lambiekje
pi_155546147
quote:
Treasonous Obama Built ISIS: FOIA – Freedom Of Information Act Documents Disclose Willful Decision

It is now undeniable that the usurper White House criminal ID forgery fraud, aka Obama, with malice aforethought, and with a clearly treasonous intention, created the Middle East monster, commonly called, ISIS.
http://moralmatters.org/2(...)se-willful-decision/
ahh nu is het duidelijk waarom Obama de nobelprijs voor de vrede won.
pi_155547635
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ahh nu is het duidelijk waarom Obama de nobelprijs voor de vrede won.
Wat een ontzettend onoverzichtelijke bagger site zeg...

Maar het was wel allang duidelijk dat die religekkies gesteund werden, als er voorheen nog twijfel was, dan was het rode lijntje van barrie en zijn eagerness om bommetjes te gaan gooien op Syrie toch wel voldoende om deze weg te nemen.

Om iedereen het zoeken te besparen, hier de documenten waar het om gaat.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155547787
quote:
It is now undeniable that the usurper White House criminal ID forgery fraud, aka Obama
_O-
Conscience do cost.
pi_155548174
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Man man ..dat de msm er zo vol van is. Het lijkt wel of iedere journalist poep in de ogen heeft.
Het is allemaal zo opzichtig.
Joh,dat is niet zo gek!!
pi_155551268
Zijn er wat getuigen van de Hero Marines verhaal?
Niemand kent iemand op de trein?
Niemand kent een van de 554 passagiers? Ook niet via,via,via,via,via?

Ik vraag gewoon omdat met de MH17 gebeurtenis het lijkt dat helft van Nederland kent iemand van de 270 passagiers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155551322
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:07 schreef Tingo het volgende:
Wat maakt jou dat uit? Of er hier nu wel iemand is die er eentje kent, of niet, je gelooft het toch niet.
Want bij de MH-17 ken ik iemand met directe familie op die vlucht, maar je bent er van overtuigd dat het allemaal nep is.
pi_155551348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:09 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat maakt jou dat uit? Of er hier nu wel iemand is die er eentje kent, of niet, je gelooft het toch niet.
Want bij de MH-17 ken ik iemand met directe familie op die vlucht, maar je bent er van overtuigd dat het allemaal nep is.
Vind jij de Train Hero verhaal niet 'n beetje vreemd?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155551387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vind jij de Train Hero verhaal niet 'n beetje vreemd?
Lees je wel eens iets wat ik post?
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou eerder een "ze zullen het wel flink opgeklopt hebben"- of een "was het wel zo toevallig dat die militairen daar waren"-gevoel.
pi_155551555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:13 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lees je wel eens iets wat ik post?

[..]

Oh - gewoon 'n beetje opgeklopt en niet totaal in scene gezet?
Met zulke issues is 'gewoon 'n beetje opgeklopt' ook niet fraude,leugens en/of treason?
Das toch crimineel gedrag?
Denk je ook dat de 'Hero marines' hebben hun medaillen verdient?
pi_155551743
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh - gewoon 'n beetje opgeklopt en niet totaal in scene gezet?
Met zulke issues is 'gewoon 'n beetje opgeklopt' ook niet fraude,leugens en/of treason?
Das toch crimineel gedrag?
Denk je ook dat de 'Hero marines' hebben hun medaillen verdient?
Je leest ff heel handig over het tweede stukje tussen aanhalingstekens in.

En nee, een beetje opgeklopt is niet per se fraude of leugens.

Grofweg zijn er wat mij betreft vier mogelijkheden (in min of meer willekeurige volgorde):
1) het is gebeurt zoals ze het beschrijven
2) het is idd een terrorist of crimineel, maar men wist er vanaf en heeft de mariniers op die trein gezet om 'm op te pakken
3) het is misschien wel een terrorist of crimineel, maar ze hebben hem een 'duwtje' gegeven om 'm te overtuigen om iets te doen
4) ze hebben wel iemand opgepakt, maar het is niet gegaan zoals ze gezegd hebben.

Welke van die 4 het is, vind ik overigens niet zo interessant en ik heb me er verder niet zo in verdiept. Véél interessanter is wat er vervolgens daarna gebeurd, de uitzending in Netwerk waar ik al naar refereerde: politici die beginnen te roepen om extra (privacy-aantastende) maatregelen en een onderzoekje van Netwerk waar uit blijkt dat de mensen in hun onderzoekspanel daar inderdaad wel oren naar hebben.

Nog los gezien van de vraag of de betreffende man nu wel of geen terrorist is, maak ik me wel om andere zaken druk dan de kans dat ik omkom in een terroristische aanslag. Die is namelijk nogal klein. Wat mij betreft kunnen mensen zich beter om andere dingen druk maken. De verkeersveiligheid bijvoorbeeld. Die levert véél meer doden op dan terrrorisme.

De verhoging van de snelheid op snelwegen naar 130 km/u een paar jaar geleden, levert bijvoorbeeld tussen de 3 en 7 doden jaarlijks op. Dat is vele malen meer dan de jaarlijkse doden door terrorisme in NL. En véél makkelijker (en goedkoper) aan te pakken. En dan heb ik het nog niet over de milieuschade en het niet halen van de CO2-doelstellingen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:16:58 #114
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155552824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:35 schreef Wombcat het volgende:
Véél interessanter is wat er vervolgens daarna gebeurd, de uitzending in Netwerk waar ik al naar refereerde: politici die beginnen te roepen om extra (privacy-aantastende) maatregelen en een onderzoekje van Netwerk waar uit blijkt dat de mensen in hun onderzoekspanel daar inderdaad wel oren naar hebben.
Dat is natuurlijk ook de waan van de dag. Alle wegen, waterwegen, spoorwegen, stations, metrostations, busstations, parkeerplaatsen e.d. gaan beveiligen zoals we dat bij Schiphol doen, waarvoor nu (voorzichtig) stemmen opgaan, is onmogelijk.

Jeroen krijgt al grijze haren van de huidige budgetaanvraag, laat staan als Ard nog een keer bij hem aanklopt voor een paar miljard extra! ;)

Je vergelijking met de weg is inderdaad wel een goede. In dit soort discussies is het altijd 'de taak van de overheid om ons te beschermen', maar als we verplicht een helm op moeten dan moet de overheid zich met zijn eigen zaken bemoeien :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_155555703
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En nee, een beetje opgeklopt is niet per se fraude of leugens.

En 'n beetje opgeklopte hero verhaaltje heeft binnen 'n paar uurtjes de Legion of Honour medaillen verdient?
Vind je dat niet erg vreemd?
Tis toch niet normaal om zulke medaillen als snoepjes uit te geven?
Er zijn heel veel aspecten van deze 'beetje opgeklopte' verhaal die lijkt helemaal niet te kloppen.
pi_155556233
American tourists witness train attack.

Er zijn echt heel weinig getuigen.
Zo ver zijn 't allemaal amerikaners....de 'helden', de postergirl Christina Coons(die heeft ook heel veel fotos genomen) 'n dikke 'Brit' uit Uganda en 'n Frans acteur.
De Train Heroes verhaal was overal te zien op Britse,Nederlandse,Franse,Belgische,Duitse TV kanalen en kranten maar er is alleen maar interviews met Amerikanen te vinden.
Opmerkelijk en zeer opgeklopte.imo.

Maar misschien voor sommige mensen is 'n beetje opgeklopte niet erg als het bij hun eigen politiek meningen paste....of ze delen zelfde smerige politiek agenda als de echte daders(the fake heroes bvb)

[ Bericht 10% gewijzigd door Tingo op 26-08-2015 13:23:20 ]
  woensdag 26 augustus 2015 @ 14:04:18 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155558042
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:
American tourists witness train attack.

Er zijn echt heel weinig getuigen.
Zo ver zijn 't allemaal amerikaners....de 'helden', de postergirl Christina Coons(die heeft ook heel veel fotos genomen) 'n dikke 'Brit' uit Uganda en 'n Frans acteur.
De Train Heroes verhaal was overal te zien op Britse,Nederlandse,Franse,Belgische,Duitse TV kanalen en kranten maar er is alleen maar interviews met Amerikanen te vinden.
Opmerkelijk en zeer opgeklopte.imo.

Maar misschien voor sommige mensen is 'n beetje opgeklopte niet erg als het bij hun eigen politiek meningen paste....of ze delen zelfde smerige politiek agenda als de echte daders(the fake heroes bvb)
Maakt niet uit..
Als er een interview mee is vind je het verdacht!
Als er geen interview mee is vind je het verdacht!
what a year!, and its only Januari!
pi_155558080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:

Edit: nee

Verder heb je wel gelijk. Deze verijdelde trainshooting past ontzettend goed bij mijn politieke agenda. Wiens politieke agenda is nou niet dol op verijdelde trainshootings?

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 26-08-2015 18:02:28 ]
Conscience do cost.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:04:01 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155561709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:07 schreef Tingo het volgende:

Ik vraag gewoon omdat met de MH17 gebeurtenis het lijkt dat helft van Nederland kent iemand van de 270 passagiers.
Ik heb die met die zwarte haren gezien , die had een interview met cnn en ze klonk Amerikaans
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:01:04 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155563189
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maakt niet uit..
Alsof Tingo de enige is op de wereld die gewoon niet zomaar meer alles voor waar aanneemt puur omdat het op het nieuws is en door de gehele westerse msm word herhaald . Dat zegt op zich niks meer voor andere mensen . Het is juist kritischer kijken naar iets wat je altijd voor waar had aangenomen of blind vertrouwde . Dat is weg , ik mis het niet en ik hoef het ook niet terug . Question everything , ook datgene waar je mee bent opgegroeid en altijd voor waar had aangenomen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:04:37 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155563294
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Alsof Tingo de enige is op de wereld die gewoon niet zomaar meer alles voor waar aanneemt puur omdat het op het nieuws is en door de gehele westerse msm word herhaald . Dat zegt op zich niks meer voor andere mensen . Het is juist kritischer kijken naar iets wat je altijd voor waar had aangenomen of blind vertrouwde . Dat is weg , ik mis het niet en ik hoef het ook niet terug . Question everything .
dat bedoel ik dus niet, wat heb je aan een interview?
Ik bedoel het is al vooraf besloten dat het wel of niet waar is, wat maakt het internview dan uit..

Als het interview er wel is dan word er gelijk gemeld dat het niet geloofwaardig overkomt of zoiets...

Dus boeit het dan wel of er een interview is? nee niet echt want het hele verhaal word al niet vertrouwd!
En niet alleen dus door een Tingo ik begrijp dat jij ook je twijfels hebt, dat kan! ;)
what a year!, and its only Januari!
pi_155564010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maakt niet uit..
En jij vind niks verdacht. Blijf gewoon slikken jongen! Misschien wordt je uiteindelijk toch misselijk van.
pi_155564128
Zijn er al roepers die zeggen dat de schietpartij op de amerikaanse televisie, net als al het andere, nep is? Of hoef ik maar 'Amerika', 'TV' en 'Schietpartij' te noemen om een legio aan 'verdacht' en 'nep' beschuldigingen te verwachten zonder dat men er überhaupt verder iets vanaf weet?
Ja doei.
pi_155564133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus niet, wat heb je aan een interview?
Ik bedoel het is al vooraf besloten dat het wel of niet waar is, wat maakt het internview dan uit..

Als het interview er wel is dan word er gelijk gemeld dat het niet geloofwaardig overkomt of zoiets...

Dus boeit het dan wel of er een interview is? nee niet echt want het hele verhaal word al niet vertrouwd!
En niet alleen dus door een Tingo ik begrijp dat jij ook je twijfels hebt, dat kan! ;)
Het gaat niet alleen op interviews - hele zaak stinkt.
Jammer dat de cognitive dissonance topic is gesloten.
pi_155564598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zijn er al roepers die zeggen dat de schietpartij op de amerikaanse televisie, net als al het andere, nep is? Of hoef ik maar 'Amerika', 'TV' en 'Schietpartij' te noemen om een legio aan 'verdacht' en 'nep' beschuldigingen te verwachten zonder dat men er überhaupt verder iets vanaf weet?
kijk dit filmpje, dader filmt zelf als hij klappertjes afschiet op de vrouw
overal bloed,
oh wacht :')
http://www.geenstijl.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')