Misschien dat in de USA am/pm gebruikelijk is.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou ik vraag me gewoon af waar plaatje vandaan komt, en of ze zelf heeft bekeken!
Want als je op zijn twitter kijkt staat er heel iets anders!
Ik denk dat iemand dit plaatje hierboven gewoon gemaakt heeft!
twitter:WDBJ7 twitterde op woensdag 26-08-2015 om 13:03:10We are trying to figure out what just happened -- thank you all for your concern and kind words. reageer retweet
Jeetjes -quote:Op woensdag 2 september 2015 09:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Het schijnt gedeeld te zijn op FB , deze is van twitter
[ afbeelding ]
Dit staat niet op zijn twitter!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetjes -
"She was the most radiant woman I ever met.And for some reason she loved me back"
Pass the sick bucket please!
Misschien ben ik 'n beetje cynisch - maar dit leest meer als zoiets uit 'n dagboek van 'n lovesick teenager.
Maar ja - het gedrag van die vriend en vader zegt genoeg voor mij.
Of misschien is 't 'n cultureel verschil.:) 'N hele andere cultuur.
De quote staat op honderden verschillende MSM nieuws bronnen vanuit 't hele wereld.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dit staat niet op zijn twitter!
https://twitter.com/chrishurstwdbj
Plaatje is door iemand gemaakt!
laat maar zien.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
De quote staat op honderden verschillende MSM nieuws bronnen vanuit 't hele wereld.
"She was the most radiant woman I ever met."quote:Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
laat maar zien.
maar als je op zijn twitter kijkt staat het niet!
klik link hierboven!
Tingo bedoelt wellicht deze tweetquote:Op woensdag 2 september 2015 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dit staat niet op zijn twitter!
https://twitter.com/chrishurstwdbj
Plaatje is door iemand gemaakt!
Maar waar hebben we het over zeg...twitter:chrishurstwdbj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:34:24She was the most radiant woman I ever met. And for some reason she loved me back. She loved her family, her parents and her brother. reageer retweet
Dat 't allemaal BS is.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tingo bedoelt wellicht deze tweetMaar waar hebben we het over zeg...twitter:chrishurstwdbj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:34:24She was the most radiant woman I ever met. And for some reason she loved me back. She loved her family, her parents and her brother. reageer retweet
Je snapt hopelijk toch wel dat het niet overal op de hele wereld dezelfde tijd is?quote:
De tijd van de tweet interesseerd me niet - het gaat om de wazige 'live'vid, de stomme schrijfstijl en de lachwekkend gedrag van de 'vader' en 'vriend' die waren binnen 'n korte (20uurtjes?) na het 'tragic death of their loved one' op TV te zien.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk toch wel dat het niet overal op de hele wereld dezelfde tijd is?
Deze tweet werd dus bijna 3 uur na de aanslag geplaatst, niet even daarvoor.
Voor je beeldvorming de tijdzones in de USA
[ afbeelding ]
Als die tweet je niet interesseert waarom gebruik je deze dan als argument?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
De tijd van de tweet interesseerd me niet - het gaat om de wazige 'live'vid, de stomme schrijfstijl en de lachwekkend gedrag van de 'vader' en 'vriend' die waren binnen 'n korte (20uurtjes?) na het 'tragic death of their loved one' op TV te zien.
Als mensen dat allemaal 'normaal,niks aan de hand' vinden of 'tis 'n heel 'andere cultuur' - fijn. Ik geloof er geen reet van.
Als je het maar op de manier toont die Tingo kan begrijpen dan zal het wel goed zijn of zoiets. Maar dan heb je weer de kans dat de hond op een verkeerde manier blaft of dat de wind van de verkeerde kant waait.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
Oh my. Mensen tonen emoties. Vieze fakers.
Als jij denk dat 't echt is - fijn voor je.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:17 schreef Copycat het volgende:
Oh my. Mensen tonen emoties. Vieze fakers.
Als jij denkt dat dit weer een boze hoax is, mijn medeleven. Het lijkt me afschuwelijk zo zwartgallig, wantrouwend en angstig in het leven te staan.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:28 schreef Tingo het volgende:
Als jij denk dat 't echt is - fijn voor je.
Ik had 't niet over de tijd van de tweet - ik heb 't over de echtheid van 't hele verhaal.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als die tweet je niet interesseert waarom gebruik je deze dan als argument?
Prima dat je het niet geloofd maar je argumentatie is wel erg makkelijk onderuit te halen. En dan boeit het je opeens niet meer, hoe typerend.
Dat ben ik ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit weer een boze hoax is, mijn medeleven. Het lijkt me afschuwelijk zo zwartgallig, wantrouwend en angstig in het leven te staan.
Oké ...quote:
Met o.a. als argument deze tweet.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik had 't niet over de tijd van de tweet - ik heb 't over de echtheid van 't hele verhaal.
klopt maar andere tijd en niet het gelinkte filmpje, zie foto die summers op de vorige pagina heeft aangegeven.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tingo bedoelt wellicht deze tweetMaar waar hebben we het over zeg...twitter:chrishurstwdbj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:34:24She was the most radiant woman I ever met. And for some reason she loved me back. She loved her family, her parents and her brother. reageer retweet
Ze heeft die foto als crisisacteurs zelf gepostquote:Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetjes -
"She was the most radiant woman I ever met.And for some reason she loved me back"
Pass the sick bucket please!
Misschien ben ik 'n beetje cynisch - maar dit leest meer als zoiets uit 'n dagboek van 'n lovesick teenager.
Maar ja - het gedrag van die vriend en vader zegt genoeg voor mij.
Of misschien is 't 'n cultureel verschil.:) 'N hele andere cultuur.
Je twitter zal wel op Nederlands staan ofzo want mijn twitter geeft wel AM en PM aan .quote:Op woensdag 2 september 2015 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt maar andere tijd en niet het gelinkte filmpje, zie foto die summers op de vorige pagina heeft aangegeven.
Het repeterende refrein.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
De tijd van de tweet interesseerd me niet - het gaat om de wazige 'live'vid, de stomme schrijfstijl en de lachwekkend gedrag van de 'vader' en 'vriend' die waren binnen 'n korte (20uurtjes?) na het 'tragic death of their loved one' op TV te zien.
Als mensen dat allemaal 'normaal,niks aan de hand' vinden of 'tis 'n heel 'andere cultuur' - fijn. Ik geloof er geen reet van.
Nou, geef maar toe, met die schrijfstijl van jou ben je dus ook een hoax.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |