abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:17:25 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155326650
Het is redelijk standaard binnen BNW om voor bijna elke grote ramp en elke aanslag een BNW topic te maken die twijfelt aan meerdere facetten van het officiële verhaal.

Op zich geen probleem, wees welkom met je twijfel maar de twijfels worden vanaf nu eerst in deze reeks geuit met linkjes, filmpjes en uiteraard discussies over het hoe, wat en waarom ervan.

Het is niet de bedoeling dat deze reeks de enige plek is om aanslagen en of rampen te bespreken, het is gewoon de eerste halte, mocht blijken dat er animo is om er een apart topic van te maken dan kan dit worden aangegeven en in overleg wordt er dan een apart topic van gemaakt waar het zich afsplitst van het centrale topic.

De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics. Post een berichtje in Feedback of maak een topic report als je denkt dat een bepaalde aanslag/ramp genoeg animo heeft voor een aparte reeks en dan komt een moderator erop terug.

Bijkomend voordeel is dat men hier ook alles bij elkaar heeft om eventuele vergelijkingen te maken tussen de aanslagen en rampen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_155326907
Goed initiatief ^O^

Dit zal hopelijk de stortvloed aan "JADITISEENHOAX"-topics wat tegengaan zodra er ook maar iets gebeurt in de wereld, wat niet goed is voor het imago van BNW.
Ja doei.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:31:08 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155327025
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:30 schreef theguyver het volgende:

http://www.sott.net/artic(...)er-a-hundred-injured

A motorcycle bomb has exploded in a commercial and tourist center in Thailand's capital Bangkok, killing 16 people, according to police. At least 100 others were injured, local media reported. At least three foreigners were among those killed.

"All I can say now is there has been an explosion in central Bangkok involving a motorcycle bomb," deputy national police chief Aek Angsananond told Reuters.

Officials say the attack was aimed at destroying Thailand's economy and tourism.

"The perpetrators intended to destroy the economy and tourism because the incident occurred in the heart of the tourism district," Defense Minister Prawit Wongsuwan said.

Foreign visitors were present at the time of the blast. Two people from China and one from the Philippines were among the dead, a police officer told Reuters.
Eerste eervolle vermelding van theguyver.
Vrijheid
pi_155327034
mag deze hier ook in? of waar dan?
kwam deze toevallig tegen met surfen

The “No Nuclear Bombs” Conspiracy theory

http://www.darkmoon.me/20(...)s-conspiracy-theory/
pi_155327108
Goed idee een topic als deze.
Ben alleen wel bang dat dit ook kan uitlopen op een beerput van alles wat er op youtube te vinden is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:39:28 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155327264
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef totnutoe het volgende:
mag deze hier ook in? of waar dan?
kwam deze toevallig tegen met surfen

The “No Nuclear Bombs” Conspiracy theory

http://www.darkmoon.me/20(...)s-conspiracy-theory/
Die weer ;(. Tja, het is wel een aanslag geweest, of in dit geval een volledig gelegitimeerde aanval van een land natuurlijk, groots verschil. Ergens.

Dat is trouwens wel een heel scherpe debunk van de no-nuke theorie :P.
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:40:38 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155327306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
Goed idee een topic als deze.
Ben alleen wel bang dat dit ook kan uitlopen op een beerput van alles wat er op youtube te vinden is.
Zolang het niet verder lekt is er geen probleem op zich. Centrale topics zijn ook redelijk makkelijk te negeren als je er echt geen trek in hebt.
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:55:32 #8
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155327802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Goed initiatief ^O^

Dit zal hopelijk de stortvloed aan "JADITISEENHOAX"-topics wat tegengaan zodra er ook maar iets gebeurt in de wereld, wat niet goed is voor het imago van BNW.
Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .
^O^ .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:00:02 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155327960
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .
^O^ .
Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:16:36 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155328475
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerste eervolle vermelding van theguyver.
ik hoef geen eervolle vermelding!
alleen melding is goed zo..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:17:02 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155328492
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik hoef geen eervolle vermelding!
alleen melding is goed zo..
Jammer joh. Je hebt em.
Vrijheid
pi_155328773
http://lionsgroundnews.co(...)or-yuan-devaluation/

http://www.conspiracyclub(...)l-china-and-america/

Kort:
China devalueert hun munteenheid, niet goed voor de Usa. Gebruikt geheim wapen om China te waarschuwen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:28:47 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155328855
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:26 schreef Resonancer het volgende:
http://lionsgroundnews.co(...)or-yuan-devaluation/

http://www.conspiracyclub(...)l-china-and-america/

Kort:
China devalueert hun munteenheid, niet goed voor de Usa. Gebruikt geheim wapen om China te waarschuwen.
Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)
Vrijheid
pi_155328914
Kan dan met terugwerkende kracht het tunesie topic op slot en een korte samenvatting van die 4 topics (moet lukken in 1 alinea?) hier geplaatst worden? Mocht er dan gegronde redenen ergens vandaan komen kan dat topic wellicht weer solo?
pi_155329080
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)
Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.
quote:
The government has banned reporters from entering the area and has begun arresting bloggers who promote what the government calls “conspiracy theories” regarding the cause of the massive explosion.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_155329321
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:31 schreef Thrilled het volgende:
Kan dan met terugwerkende kracht het tunesie topic op slot en een korte samenvatting van die 4 topics (moet lukken in 1 alinea?) hier geplaatst worden? Mocht er dan gegronde redenen ergens vandaan komen kan dat topic wellicht weer solo?
nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.
zo moeilijk is het allemaal niet
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:17 schreef jogy het volgende:

De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics.
pi_155329436
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:45 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.
zo moeilijk is het allemaal niet

[..]

Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein.. ;)
pi_155329517
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein
ik heb het doorgelezen
het zijn altijd dezelfde die zich storen, het is allemaal zo voorspelbaar
je kunt het topic ook niet aanklikken als je je eraan stoort
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:57:31 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155329665
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.

[..]

Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:42:55 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155331117
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.
Dat heb je goed geroken ;) Hartstikke goed om the bigger picture aandacht te geven omdat je anders de afzonderlijke gebeurtenissen niet kan plaatsen en alleen maar losse flodders die uit het niets lijken te komen ziet (of wilt zien ) .
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:48:50 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155331316
quote:

[..]

Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein.. ;)
Dit is meer voor feedback maar het korte antwoord is nee.
Vrijheid
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:52:12 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155331437
quote:

[..]

Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .
pi_155332446
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .
Maar bekijk je ook echt twee kanten? Want het viel me op dat je toen je reageerde op het Tunesië-topic je het topic nog niet gelezen had.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:38:57 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155332831
Ja kom, we gaan het hier ook nog even over Tunesië hebben. goed idee
Vrijheid
pi_155333510
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:38 schreef jogy het volgende:
Ja kom, we gaan het hier ook nog even over Tunesië hebben. goed idee
Is zeker niet nodig, maar het is wel frapant dat na mijn topicreport over dat topic dit centrale topic is geopend om tunesie-topics te voorkomen. En dan moet men maar een topic niet lezen als de inhoud kant noch wal raakt? Dan kunnen alle modjes wel hun functie neerleggen, gewoon niet lezen luidt het advies..?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:04:28 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155335823
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar bekijk je ook echt twee kanten?
Iedereen zou daar ja op antwoorden en voor de rest is dat ieders eigen verantwoordelijkheid .

Toen ik in het topic kwam ging het helaas niet over tunesie maar over medeposters , ik bespaar me verder wel de moeite om pagina's door te moeten worstelen met alleen maar ruis .
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:07:30 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155335974
Oké, verplaats de Tunesië discussie naar de reeks van Tunesië graag. Verdere posts hierover worden verwijderd.
Vrijheid
pi_155336074
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?
Niet alleen China. :)
Nog wat leesvoer.

http://www.silverdoctors.(...)cal-nuke-in-tianjin/

quote:
When Donald J. Trump announced his run for president in June, much of the focus was on his explosive comments about Mexican immigrants. But he also had another target: China, which he mentioned at least a dozen times, saying, “They’re killing us” economically and that “China comes over and they dump all their stuff” on American markets.

“I think you have to do something to rein in China. They devalued their currency today. They’re making it absolutely impossible for the United States to compete, and nobody does anything. China has no respect for President Obama whatsoever, whatsoever.

“Well, you have to take strong action. How can we compete? They continuously cut their currency. They devalue their currency. And I have been saying this for years. They have been doing this for years. This isn’t just starting. This was the largest devaluation they have had in two decades. They make it impossible for our businesses, our companies to compete.

“They think we’re run by a bunch of idiots. And what’s going on with China is unbelievable, the largest devaluation in two decades. It’s honestly — great question — it’s a disgrace.”

http://www.nytimes.com/po(...)er-devaluation/?_r=0
Eisenhower1961.
pi_155343899
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef Resonancer het volgende:
Niet alleen China.
Nog wat leesvoer.

http://www.silverdoctors.(...)cal-nuke-in-tianjin/

Woow flinke explosie in dat filmpje onderaan het artikel...en drukgolf
There is only one religion
pi_155423895
'AK47-armed' man opens fire on Amsterdam to Paris train

At least three people have been injured after a man, reportedly armed with a Kalashninov rifle, opened fire on a Thalys high-speed train between Amsterdam and Paris on Friday. The attacker was apprehended by soldiers traveling on the same train, according to local media.

http://www.rt.com/news/313064-train-kalashnikov-shoot-paris/

Hoax or no hoax thats the question
pi_155424348
No hoax.
pi_155424376
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
No hoax.
Want? c_/
pi_155424417
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Want? c_/
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
pi_155424443
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de media
pi_155424491
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de media
Hij zal toch eens moeten praten dus we wachten het af.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 07:53:26 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155430594
Geweldig werk van die Amerikanen als het Nederlandse mariniers waren geweest die mochten alleen Pang Pang roepen. Gelukkig de juiste mensen op de juiste plaats. Sjappoo en hulde :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:43:07 #37
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155434904
Een niet geslaagde aanslag is misschien nog wel verdachter dan eentje die wel slaagt. ;)
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:03:31 #38
257132 crew  Awsom
pi_155435368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:34 schreef Dance99Vv het volgende:
'AK47-armed' man opens fire on Amsterdam to Paris train

At least three people have been injured after a man, reportedly armed with a Kalashninov rifle, opened fire on a Thalys high-speed train between Amsterdam and Paris on Friday. The attacker was apprehended by soldiers traveling on the same train, according to local media.

[ afbeelding ]

http://www.rt.com/news/313064-train-kalashnikov-shoot-paris/

Hoax or no hoax thats the question
Natuurlijk is het een hoax!!!!! Het is toch meer dan toeval dat die mariniers precies daar waren????

:')
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:58:26 #39
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_155437997
Laat me even kijken of ik het goed kan samenvatten.

Twee Amerikaanse mariniers waren niet alleen toevallig aan het reizen in dezelfde trein als een (vermoedelijke) IS-sympathisant op het moment dat die een aanslag wilde plegen; ze waren ook nog eens precies in de buurt van het toilet waar de beste man zijn wapen laadde, iets dat de mariniers toevallig net op dat moment overhoorden. Volgens de nieuwsberichten wisten zij meteen wat ze hoorden, namelijk "iemand die een zwaar geweer laadde", maar vonden ze dat niet alarmerend genoeg om in de aanvalspositie naast de toiletdeuren te wachten om hem meteen bij de toilexit te overmeesteren; neen, eerst moesten er nog een paar gewonden vallen, alvorens de toevallig aanwezige mariniers opeens heldhaftig ingrepen.

Oke dan!
pi_155438338
De geheime diensten zitten er bovenop en hebben de terrorist overmeesterd
De geheime diensten hebben gefaald, gelukkig zaten er een paar goed getrainde mariniers bij de wc
De geheime diensten hebben de dader zijn gang laten gaan, helaas verijdelden toeristen de aanslag
De geheime diensten hebben weer een mooi stukje acteerwerk geleverd
pi_155440607
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 07:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Geweldig werk van die Amerikanen als het Nederlandse mariniers waren geweest die mochten alleen Pang Pang roepen. Gelukkig de juiste mensen op de juiste plaats. Sjappoo en hulde :{w
Mee eens. Hulde voor die mannen. Ze hebben een grote moordpartij voorkomen.
Alleen begrijp ik die smiley aan het einde niet.
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:25:09 #42
257132 crew  Awsom
pi_155441167
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.
pi_155441276
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 18:25 schreef Awsom het volgende:

[..]

Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.
Nee dat klopt. Dan zijn de getuigen ineens crisisactors .
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:24:36 #44
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155462055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
No hoax.
tjezus in wat voor lalalaland leef je.

Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 23 augustus 2015 @ 16:47:33 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155468105
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Zelfde land als jij dacht ik zo.. tenzij jij verhuisd bent..
en dit bericht was niet alleen op de NOS, er zijn meer nieuws zenders..

btw ooit het geluid van een AK gehoord? en ooit in een thalys gezeten?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155473447
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?
pi_155477420
Er zijn twee dingen die ik vreemd vind aan de "aanslag" in de Thalys.

Het eerste is de verschillende verhalen. Hier wordt op 16.25 uur gesproken over een Amerikaanse academici die (min of meer samen met de 28 jarige Fransman) de AK te pakken zou hebben gekregen en vervolgens door de terrorist werd neergeschoten met een Luger. Maar vervolgens laten ze op het plaatje op 17.56 zien dat er maar één iemand bij de toiletten tegen de terrorist aanliep en werd neergeschoten. Hier op de frontpage hebben ze het er zelfs over dat de drie Amerikanen hoorden dat het wapen werd doorgeladen op het toilet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen hoe het is verlopen?

Daarnaast vind ik het motief gewoon onlogisch. Dan ga je als terrorist in een trein proberen een aanslag te plegen, schiet je iemand neer, en laat je je vervolgens gewoon overmeesteren terwijl jij een AK hebt.
Lucy in the Sky with Diamonds
pi_155478083
Altijd goed!! ^O^
pi_155479827
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:54 schreef Albert_Hofmann het volgende:
Er zijn twee dingen die ik vreemd vind aan de "aanslag" in de Thalys.

Het eerste is de verschillende verhalen. Hier wordt op 16.25 uur gesproken over een Amerikaanse academici die (min of meer samen met de 28 jarige Fransman) de AK te pakken zou hebben gekregen en vervolgens door de terrorist werd neergeschoten met een Luger. Maar vervolgens laten ze op het plaatje op 17.56 zien dat er maar één iemand bij de toiletten tegen de terrorist aanliep en werd neergeschoten. Hier op de frontpage hebben ze het er zelfs over dat de drie Amerikanen hoorden dat het wapen werd doorgeladen op het toilet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen hoe het is verlopen?

Daarnaast vind ik het motief gewoon onlogisch. Dan ga je als terrorist in een trein proberen een aanslag te plegen, schiet je iemand neer, en laat je je vervolgens gewoon overmeesteren terwijl jij een AK hebt.
Het is natuurlijk een heel verwarrende toestand want dit is buiten het normale. Paniek alom.
  zondag 23 augustus 2015 @ 23:54:42 #50
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155485704
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?
het is was geen aanslag. .. het was een vooropgezet iets zodat er verhoogde beveiliging komt op treinen. En natuurlijk de chaos die gecreerd dient te worden.

Zie dit als Charlie, NOS-mongool en onderbroek-bomber. Het is een set-up voor meer fascisme, een voedingsbodem voor WO3.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')