Eerste eervolle vermelding van theguyver.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:30 schreef theguyver het volgende:
http://www.sott.net/artic(...)er-a-hundred-injured
A motorcycle bomb has exploded in a commercial and tourist center in Thailand's capital Bangkok, killing 16 people, according to police. At least 100 others were injured, local media reported. At least three foreigners were among those killed.
"All I can say now is there has been an explosion in central Bangkok involving a motorcycle bomb," deputy national police chief Aek Angsananond told Reuters.
Officials say the attack was aimed at destroying Thailand's economy and tourism.
"The perpetrators intended to destroy the economy and tourism because the incident occurred in the heart of the tourism district," Defense Minister Prawit Wongsuwan said.
Foreign visitors were present at the time of the blast. Two people from China and one from the Philippines were among the dead, a police officer told Reuters.
Die weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef totnutoe het volgende:
mag deze hier ook in? of waar dan?
kwam deze toevallig tegen met surfen
The “No Nuclear Bombs” Conspiracy theory
http://www.darkmoon.me/20(...)s-conspiracy-theory/
Zolang het niet verder lekt is er geen probleem op zich. Centrale topics zijn ook redelijk makkelijk te negeren als je er echt geen trek in hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
Goed idee een topic als deze.
Ben alleen wel bang dat dit ook kan uitlopen op een beerput van alles wat er op youtube te vinden is.
Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Goed initiatief
Dit zal hopelijk de stortvloed aan "JADITISEENHOAX"-topics wat tegengaan zodra er ook maar iets gebeurt in de wereld, wat niet goed is voor het imago van BNW.
Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .
.
ik hoef geen eervolle vermelding!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerste eervolle vermelding van theguyver.
Jammer joh. Je hebt em.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik hoef geen eervolle vermelding!
alleen melding is goed zo..
Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:26 schreef Resonancer het volgende:
http://lionsgroundnews.co(...)or-yuan-devaluation/
http://www.conspiracyclub(...)l-china-and-america/
Kort:
China devalueert hun munteenheid, niet goed voor de Usa. Gebruikt geheim wapen om China te waarschuwen.
Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)
quote:The government has banned reporters from entering the area and has begun arresting bloggers who promote what the government calls “conspiracy theories” regarding the cause of the massive explosion.
nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:31 schreef Thrilled het volgende:
Kan dan met terugwerkende kracht het tunesie topic op slot en een korte samenvatting van die 4 topics (moet lukken in 1 alinea?) hier geplaatst worden? Mocht er dan gegronde redenen ergens vandaan komen kan dat topic wellicht weer solo?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:17 schreef jogy het volgende:
De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics.
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:45 schreef totnutoe het volgende:
[..]
nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.
zo moeilijk is het allemaal niet
[..]
ik heb het doorgelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein
Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.
[..]
Dat heb je goed gerokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.
Dit is meer voor feedback maar het korte antwoord is nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein..
Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein..
Maar bekijk je ook echt twee kanten? Want het viel me op dat je toen je reageerde op het Tunesië-topic je het topic nog niet gelezen had.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .
Is zeker niet nodig, maar het is wel frapant dat na mijn topicreport over dat topic dit centrale topic is geopend om tunesie-topics te voorkomen. En dan moet men maar een topic niet lezen als de inhoud kant noch wal raakt? Dan kunnen alle modjes wel hun functie neerleggen, gewoon niet lezen luidt het advies..?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:38 schreef jogy het volgende:
Ja kom, we gaan het hier ook nog even over Tunesië hebben. goed idee
Iedereen zou daar ja op antwoorden en voor de rest is dat ieders eigen verantwoordelijkheid .quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar bekijk je ook echt twee kanten?
Niet alleen China.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?
quote:When Donald J. Trump announced his run for president in June, much of the focus was on his explosive comments about Mexican immigrants. But he also had another target: China, which he mentioned at least a dozen times, saying, “They’re killing us” economically and that “China comes over and they dump all their stuff” on American markets.
“I think you have to do something to rein in China. They devalued their currency today. They’re making it absolutely impossible for the United States to compete, and nobody does anything. China has no respect for President Obama whatsoever, whatsoever.
“Well, you have to take strong action. How can we compete? They continuously cut their currency. They devalue their currency. And I have been saying this for years. They have been doing this for years. This isn’t just starting. This was the largest devaluation they have had in two decades. They make it impossible for our businesses, our companies to compete.
“They think we’re run by a bunch of idiots. And what’s going on with China is unbelievable, the largest devaluation in two decades. It’s honestly — great question — it’s a disgrace.”
http://www.nytimes.com/po(...)er-devaluation/?_r=0
Woow flinke explosie in dat filmpje onderaan het artikel...en drukgolfquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef Resonancer het volgende:
Niet alleen China.
Nog wat leesvoer.
http://www.silverdoctors.(...)cal-nuke-in-tianjin/
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.quote:
hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de mediaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
Hij zal toch eens moeten praten dus we wachten het af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de media
Natuurlijk is het een hoax!!!!! Het is toch meer dan toeval dat die mariniers precies daar waren????quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:34 schreef Dance99Vv het volgende:
'AK47-armed' man opens fire on Amsterdam to Paris train
At least three people have been injured after a man, reportedly armed with a Kalashninov rifle, opened fire on a Thalys high-speed train between Amsterdam and Paris on Friday. The attacker was apprehended by soldiers traveling on the same train, according to local media.
[ afbeelding ]
http://www.rt.com/news/313064-train-kalashnikov-shoot-paris/
Hoax or no hoax thats the question
Mee eens. Hulde voor die mannen. Ze hebben een grote moordpartij voorkomen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Geweldig werk van die Amerikanen als het Nederlandse mariniers waren geweest die mochten alleen Pang Pang roepen. Gelukkig de juiste mensen op de juiste plaats. Sjappoo en hulde
Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
Nee dat klopt. Dan zijn de getuigen ineens crisisactors .quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.
tjezus in wat voor lalalaland leef je.quote:
Zelfde land als jij dacht ik zo.. tenzij jij verhuisd bent..quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjezus in wat voor lalalaland leef je.
Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjezus in wat voor lalalaland leef je.
Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Het is natuurlijk een heel verwarrende toestand want dit is buiten het normale. Paniek alom.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:54 schreef Albert_Hofmann het volgende:
Er zijn twee dingen die ik vreemd vind aan de "aanslag" in de Thalys.
Het eerste is de verschillende verhalen. Hier wordt op 16.25 uur gesproken over een Amerikaanse academici die (min of meer samen met de 28 jarige Fransman) de AK te pakken zou hebben gekregen en vervolgens door de terrorist werd neergeschoten met een Luger. Maar vervolgens laten ze op het plaatje op 17.56 zien dat er maar één iemand bij de toiletten tegen de terrorist aanliep en werd neergeschoten. Hier op de frontpage hebben ze het er zelfs over dat de drie Amerikanen hoorden dat het wapen werd doorgeladen op het toilet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen hoe het is verlopen?
Daarnaast vind ik het motief gewoon onlogisch. Dan ga je als terrorist in een trein proberen een aanslag te plegen, schiet je iemand neer, en laat je je vervolgens gewoon overmeesteren terwijl jij een AK hebt.
het is was geen aanslag. .. het was een vooropgezet iets zodat er verhoogde beveiliging komt op treinen. En natuurlijk de chaos die gecreerd dient te worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |