Speciaal voor jou en Tingo misschien?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom open je er een topic over als je bij voorbaat van mening bent dat het geen hoax is?
Wat lief.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en Tingo misschien?
Zou dat het zijn? Kijken wat de gekkies ervan denken, wat lief iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en Tingo misschien?
De reden waarom ik hem aangemaakt heb is gewoon puur weer een punt duidelijk te maken wat iedereen probeerd te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:43 schreef jogy het volgende:
theguyver was de rest voor, stiekem denk ik niet dat hij voor ogen had om er een serieuze reeks van te maken verder maar anders zou het er eventueel toch wel van komen.
Al denk ik wel dat er iets bedacht moet worden om het ietwat te stroomlijnen. Voor mijn part een soort 'clearing house' reeks waar alle aanslagen besproken worden om te zien of er überhaupt potentie is voor een beetje een diepgaander topic dan wat de standaard lijkt te zijn. Zo kan alle informatie wat aanslagen en verdenkingen betreft wel gedeeld worden maar met de optie om het apart te trekken van de reeks als dit nodig lijkt.
Je bent best voorspelbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:50 schreef theguyver het volgende:
btw als je deze sluit!!
sluit dan tunesie ook!!!
Als je om deze reden dit topic opent schiet het niet op inderdaad. Ik voel weinig animo om te posten want de bedoeling is aapjes kijken. Aub doe eens wat beter je best op je spelling en zinsbouw. Succes verder met je topic.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
De reden waarom ik hem aangemaakt heb is gewoon puur weer een punt duidelijk te maken wat iedereen probeerd te doen.
Dat je gewoon met hoax schreeuwen al een hoax hebt.
zelfde als tunesie je hoeft maar te zeggen dat iets vreemd is ern er is een hoax.
Zo kan ik dit nu gaan doen voor elke aanslag wat er op de wereld maar gepleegd word.
Er hoeft niet eens een reden bij!
gewoon maar op gevoel af en bam je hebt een hoax onderbouwing, niet nodig gewowon zeggen dat hoax is en klaar..
Dat schiet toch niet op of wel?
Klopt maar dit topic heeft dezelfde reden.quote:
Hoezo..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:00 schreef jogy het volgende:
Anyway, even voor de duidelijkheid trouwens; Ongeacht de reden dat theguyver het topic geopend heeft en ondanks dat hij wel weet hoe ik denk over topics die geopend worden met een onzuivere insteek is het misschien wel tijd aan het worden om het een beetje te stroomlijnen eigenlijk. Een soort van 'post hier je aanslag' topic met eventuele beredeneringen/linkjes waarom het [iets] zou moeten zijn. Kan er ook meteen een 'vergelijk' worden getrokken tussen de aanslagen en komt er misschien (je mag hopen) een soort van 'bigger picture' uit.
Ik zie voordelen.
dat is meer iets voor TRU. In ieder geval als je 'hoax' vervangt voor illusie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Alles is een hoax ...
We leven in een hoax,....
Het leven is een hoax
[ afbeelding ]
Kunnen we eigenlijk niet afspreken dat er een algemeen aanslagen topic komt, waar dit soort zaken in kunnen, en bij voldoende (dat moet jij beoordelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:00 schreef jogy het volgende:
Anyway, even voor de duidelijkheid trouwens; Ongeacht de reden dat theguyver het topic geopend heeft en ondanks dat hij wel weet hoe ik denk over topics die geopend worden met een onzuivere insteek is het misschien wel tijd aan het worden om het een beetje te stroomlijnen eigenlijk. Een soort van 'post hier je aanslag' topic met eventuele beredeneringen/linkjes waarom het [iets] zou moeten zijn. Kan er ook meteen een 'vergelijk' worden getrokken tussen de aanslagen en komt er misschien (je mag hopen) een soort van 'bigger picture' uit.
Ik zie voordelen.
Dan is Tunesïe de laatste 'oude stijl' reeks en wordt de Bangkok aanslag het eerste onderwerp voor de nieuwe reeks. Ik vind hem leuk, jij ook theguyver? Ik heb al een tekstje klaar staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kunnen we eigenlijk niet afspreken dat er een algemeen aanslagen topic komt, waar dit soort zaken in kunnen, en bij voldoende (dat moet jij beoordelen) verdachte zaken de 'aanslag' een eigen topic krijgt (even los van de aanslagen die van zichzelf groot genoeg zijn voor een eigen topic, zoals MH17 of Sandy Hook)? Krijg je dit soort gezanik ook niet, en hadden we het gezanik rond Tunesie ook niet gehad
.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan is Tunesïe de laatste 'oude stijl' reeks en wordt de Bangkok aanslag het eerste onderwerp voor de nieuwe reeks. Ik vind hem leuk, jij ook theguyver? Ik heb al een tekstje klaar staan.
prullenbak hoax topic..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan is Tunesïe de laatste 'oude stijl' reeks en wordt de Bangkok aanslag het eerste onderwerp voor de nieuwe reeks. Ik vind hem leuk, jij ook theguyver? Ik heb al een tekstje klaar staan.
Broedplaats reeks, theguyver, geen prullenbak reeks. Negatieveling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |