quote:Op woensdag 2 september 2015 16:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze heeft die foto als crisisacteurs zelf gepost
Die video is binnen 48uur down.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze heeft die foto als crisisacteurs zelf gepost
Oh sorry Lav - geloof jij dit verhaal ook?quote:
Nee hoor - m'n Nederlands is gewoon rubbish.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, geef maar toe, met die schrijfstijl van jou ben je dus ook een hoax.
Jaja. En dat moet ik allemaal maar zomaar aannemen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor - m'n Nederlands is gewoon rubbish.
ik sta niet ingelogd, ik klik alleen op de link.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Je twitter zal wel op Nederlands staan ofzo want mijn twitter geeft wel AM en PM aan .
Anyhoos - geloof jij ook deze laatste rare verhaal?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jaja. En dat moet ik allemaal maar zomaar aannemen.
Ik geloof er geen flikker van. Je bent gewoon 'n door de overheid betaalde troll die mensen die écht op het goede pad zitten een slechte naam te geven door alles tot in het debiele door te trekken. Zo'n excuus over 'slecht Nederlands' is wel heel doorzichtig natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor - m'n Nederlands is gewoon rubbish.
Oh ok - maar ik ben niet wanhopige genoeg om 'n baan te krijgen voor zulke praktijken.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. Je bent gewoon 'n door de overheid betaalde troll die mensen die écht op het goede pad zitten een slechte naam te geven door alles tot in het debiele door te trekken. Zo'n excuus over 'slecht Nederlands' is wel heel doorzichtig natuurlijk.
En via andere meer privé kanalen is zijn Nederlands opeens stukken beter. Allemaal erg verdacht.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van. Je bent gewoon 'n door de overheid betaalde troll die mensen die écht op het goede pad zitten een slechte naam te geven door alles tot in het debiele door te trekken. Zo'n excuus over 'slecht Nederlands' is wel heel doorzichtig natuurlijk.
Welke 'goede pad' bedoel je precies?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welke 'prive kanalen' bedoel je precies?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En via andere meer privé kanalen is zijn Nederlands opeens stukken beter. Allemaal erg verdacht.
Jeetje - wats up ? Heb ik eindelijk 'n 100% perfecte zin in 't Nederlands geschreven of zo?quote:
ik geloof er geen reet vanquote:Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetje - wats up ? Heb ik eindelijk 'n 100% perfecte zin in 't Nederlands geschreven of zo?
Nooit goed eh?
Gezeik over slechte Nederlands en ook gezeik als ik 't goed schrijven - geen probleem hoor! Ik ben gewend ermee.
Over wat precies?quote:
Dan hebben jullie niks over te zorgen - je gelooft toch alle officiele verhalen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoek dat maar lekker zelf uitquote:Op woensdag 2 september 2015 18:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke 'prive kanalen' bedoel je precies?
Ben je aan 't roddelen geweest? Zou me niiks verbazen - roddelachtig bs opmerkingen zien we altijd van je hier op 't forum.
(For the record folks, I have never nor will I ever have, a 'prive kanaal' contact with Hek)
Het pad die wij misleidend vonden en achter ons hebben gelatenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke 'goede pad' bedoel je precies?
En welk pad is dat?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Het pad die wij misleidend vonden en achter ons hebben gelaten
Het goede pad van motorbloempje waar iedereen blijkbaar moet lopenquote:
quote:[quote]Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welk pad denk je dan dat Motorbloempje bedoelt?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Het goede pad van motorbloempje waar iedereen blijkbaar moet lopen
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Het pad die wij misleidend vonden en achter ons hebben gelaten
De msm versies nog voor waar aannemen en niet meer inzien dat zoveel gefaked word wat niet gaat gebeuren . Kijk al die reacties wereldwijd van mensen die zeggen dat het fake is en geacepteerd hebben dat we in de maling worden genomen , het enige wat volgens mij gaat gebeuren is dat nog meer ogen opengaan .quote:Op woensdag 2 september 2015 19:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Welk pad denk je dan dat Motorbloempje bedoelt?
We kunnen nog heel wat verwachten, het schijnt los te gaan in de USA.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:52 schreef theguyver het volgende:
Things happen!
People get killed on live TV.
Niks nieuws, alleen gebeurd het gewoon niet vaak.
Voorspel dat het wel vaker gefilmd gaat worden.
wie heeft er nu niet een smartphone met camera tegenwoordig?
quote:Vinnie Abate This makes 10 police dead in nine days! This BS has to stop! Time for the president to stand up for the police and not the thugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |