abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155772881
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, zo zit ik eigenlijk al best lang te kijken naar mensen die alleen maar geloven in de MSM berichtgeving. Dat je niet alle alternatieve versies gelooft is prima natuurlijk, dat doe ik ook niet. Maar gewoon klakkeloos alles napraten wat de westerse MSM zegt en schrijft kan ik met mijn pet niet bij. Beetje dom om niet af en toe eens te twijfelen zeg maar. :)
Dat is prima. Maar iemand als tingo lijkt er wel bij elk bericht waarbij doden vallen er van uit te gaan dat het een hoax is. MH-17: hoax, MH-370: hoax, Boston: hoax, WTC: hoax, Tunesie beach: hoax, Thalys: hoax, journalist dood: hoax, maanreizen: hoax.
De moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh zullen ook wel een hoax zijn dan. Elivs Presley leeft nog en zit met Marilyn Monroe op dat eiland uit de Bavaria-commercial.

Mbt de Thalys-terrorist gaf ik al aan dat ik daar aan twijfelde, dus het is niet dat ik alles klakkeloos aanneem. Zoals ik al postte vind ik het nog niet eens zo interessant wat daar precies gebeurt is, maar veel interessanter (/irritanter) dat er dan vervolgens weer de roep is om nog maar wat privacy op te geven, voor iets wat imo een absoluut non-issue is (ja, ik vind terrorisme een non-issue).
Dat er dingen in scene worden gezet, daar kan ik nog wel bij, maar dat vrijwel alles in scene wordt gezet, daar kan ik niet bij. Dat kost véél te veel moeite en geld.
  woensdag 2 september 2015 @ 22:52:47 #277
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155773889
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[From "The Naked Communist," by Cleon Skousen]

3. Develop the illusion that total disarmament [by] the United States would be a demonstration of moral strength.

Grappig hoe het zoveel jaar na dato dan toch uitkomt . Niet te vergeten het hysterische geblair van de msm met hun wanneer is het nou genoeg geweest, hoeveel dode moeten er nog vallen , afsluitend met think of the children :'( :'( :'(
Zo doorzichtig :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155776234
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

.

Mbt de Thalys-terrorist gaf ik al aan dat ik daar aan twijfelde, dus het is niet dat ik alles klakkeloos aanneem. Zoals ik al postte vind ik het nog niet eens zo interessant wat daar precies gebeurt is, maar veel interessanter (/irritanter) dat er dan vervolgens weer de roep is om nog maar wat privacy op te geven, voor iets wat imo een absoluut non-issue is (ja, ik vind terrorisme een non-issue).
Dat er dingen in scene worden gezet, daar kan ik nog wel bij, maar dat vrijwel alles in scene wordt gezet, daar kan ik niet bij. Dat kost véél te veel moeite en geld.
Wow. Dus je vind 't niet erg dat we the people zijn voor de gek gehouden? Ik vind 't erg ernstig dat we zijn voor 'gek' gehouden en misschien nog erger dat mensen blijven gewoon in de laatste incidenten geloven!
Wat voor jou is zo overtuigende aan de 'TV-faces shot dead live on TV' verhaal?
Ik hoor niks van de MSM'ers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155776411
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 3 september 2015 @ 00:52:47 #280
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_155777290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

cry me a river, ik lig in een deuk over deze gasten. Goodnight sweet boy _O-
she was a story teller...
Huig
pi_155778475
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Stap 1 is dat het eerst duidelijk moet worden of een msm verhaal wel waar is en geloofwaardig .
Tja, je draait de boel eenvoudigweg om, hoax, bewijs maar dat het waar is....
Hoe kun je nu roepen 'degenen die dit faken'? je hebt helemaal niets nada om dat kracht bij te zetten.
Enfin ik ben hier wel klaar mee, dit is gewoon voorbij achterlijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155778760
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee- vertel maar waarom we(the people) of jij zouden de officiele versie van de 'shot dead live on TV' verhaal geloven. Ik zie zelf geen enkele reden ervoor.
Laat dan eers overtuigende argumenten zien waarom het fake zou zijn, je kunt niet van alles gaan schreeuwen dat het fake is zonder dit te onderbouwen.

En de onderbouwing met steekhoudende argumenten mist weer eens bij jou Tingo en ook Summers. Dat laat Summers ook wel weer duidelijk zien, ze word net zoals jij ook gewezen dat die tweet toch echt na die aanslag geplaatst is maar dat word door Summers dan maar domweg genegeerd.

Net wat Bedachtzaam zegt, dit is inderdaad voorbij achterlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2015 11:19:57 ]
  donderdag 3 september 2015 @ 07:28:43 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155778836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 03:01 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Tja, je draait de boel eenvoudigweg om, hoax, bewijs maar dat het waar is....
Hoe kun je nu roepen 'degenen die dit faken'? je hebt helemaal niets nada om dat kracht bij te zetten.
Enfin ik ben hier wel klaar mee, dit is gewoon voorbij achterlijk.
Als je alles kritisch bekijkt is er niet alvast sprake van een kant die je kritiekloos als uitgangspunt zou moeten nemen , wat ik ook doe , ik leer de wereld elke dag weer iets beter kennen .
  donderdag 3 september 2015 @ 07:30:28 #284
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155778843
quote:
13s.gif Op donderdag 3 september 2015 06:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Laat dan eers overtuigende argumenten zien waarom het fake zou zijn, je kunt niet van alles gaan schreeuwen dat het fake is zonder dit te onderbouwen.

En de onderbouwing met steekhoudende argumenten mist weer eens bij jou Tingo oon Summers. Dat laat Summers ook wel weer duidelijk zien, ze word net zoals jij ook gewezen dat die tweet toch echt na die aanslag geplaatst is maar dat word door Summers dan maar domweg genegeerd.

Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results .
pi_155779095
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je alles kritisch bekijkt is er niet alvast sprake van een kant die je kritiekloos als uitgangspunt zou moeten nemen , wat ik ook doe , ik leer de wereld elke dag weer iets beter kennen .
Hoe kijk jij kritisch als je die tweet al gelijk als smoking gun aanmerkt?
pi_155784313
Train Hero joins dancing with stars cast. ffs.

http://news.sky.com/story(...)-with-the-stars-cast

:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 3 september 2015 @ 13:12:21 #287
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155784380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:

Ja raar zeg.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155784469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:09 schreef Tingo het volgende:

Want dat mag niet?
pi_155784515
quote:
13s.gif Op donderdag 3 september 2015 06:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

En de onderbouwing met steekhoudende argumenten mist weer eens bij jou Tingo en ook Summers. Dat laat Summers ook wel weer duidelijk zien, ze word net zoals jij ook gewezen dat die tweet toch echt na die aanslag geplaatst is maar dat word door Summers dan maar domweg genegeerd.

Heb je echte schootwonden gezien in de 'live' vid?
Heb je bloed gezien in de 'live' vid?
Heb je echte doden gezien in de 'live' vid?
Nee toch?
Dus jij neemt TV news gewoon als de waarheid. Sorry maar ik heb niet zoveel vertrouw in.
  donderdag 3 september 2015 @ 13:18:36 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155784535
Daar is het natuurlijk allemaal om te doen geweest, een uitgemolken en op sterven na dood format nieuw leven inblazen met Een Echte Held. Men want to be him (even though they act they don't), women want to be with him. En dus stemmen we massaal af op DWTS USA.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155784625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus jij neemt TV news gewoon als de waarheid.
Waar zeg ik dat Tingo, wellicht is een cursus begrijpend lezen iets voor je en als je eindelijk eens begrijpt wat de ander zegt dan pas te reageren

quote:
Sorry maar ik heb niet zoveel vertrouw in.
Ik ook niet maar de bronnen en zogenaamde "smoking guns" waar jij en al die andere fake schreeuwers mee aan komen zetten, terwijl jullie vaak niet eens je eigen bronnen hebben begrepen of goed hebben doorgelezen, heb ik nog minder vertrouwen in.
  donderdag 3 september 2015 @ 13:26:43 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155784714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb je echte schootwonden gezien in de 'live' vid?
Heb je bloed gezien in de 'live' vid?
Heb je echte doden gezien in de 'live' vid?
Nee toch?
Dus jij neemt TV news gewoon als de waarheid. Sorry maar ik heb niet zoveel vertrouw in.
Heb jij gezien dat ze nog leven dan?
Heb jij gezien dat het in scene gezet is?
Nee toch?

bewijs?
Nee kom eerst met overduidelijk bewijs DAT het in scene gezet is voor je roept dat het in scene gezet is.

Puur op gevoel af gaan is geen bewijs.

Waarom zou zo iets in scene gezet worden? een reden?
Er worden geregeld mensen vermoord op LIVE tv dit is een van de vele!
Zijn die ook allemaal nep dan?

er zijn gewoon een aantal mensen dood, die dingen gebeuren nu eenmaal, je moet er niet anders van worden, en vooral niet mee laten slepen over een gebeurtenis 10.000km verderop.

waar het enige bewijs geleverd kan worden dat het nep is..
Is dat jij het er raar uit vind zien vanachter jou pc.
what a year!, and its only Januari!
  donderdag 3 september 2015 @ 14:09:24 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155785645
Plus het is een redelijk bekend persoon.
En mocht ze nog leven dan zal ze op straat zo kunnen worden herkend het beeld ging de hele wereld over.
what a year!, and its only Januari!
pi_155786026
quote:
8s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:18 schreef Copycat het volgende:
Daar is het natuurlijk allemaal om te doen geweest, een uitgemolken en op sterven na dood format nieuw leven inblazen met Een Echte Held. Men want to be him (even though they act they don't), women want to be with him. En dus stemmen we massaal af op DWTS USA.
Als we gaan generaliseren,dan ja - misschien de gemiddelde barbie pop/domme blonde typje zal hem heel aantrekkelijk vinden. Maar ja - ik heb geen twijfel dat er zijn miljoenen vrouwen die weten dat íe 'n nep held is. Nepheid is niet zo aantrekkelijk.
Maar ja - sommige vrouwen zullen bij hun geweldadige,alcoholiste,liegende,cheating vriendjes blijven....because 'he doesn't really mean it'or 'he loves me really' or whatever.
pi_155786153
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Als neutraliteit je uitgangspunt is dan sluit je niets uit, dat is wel wat jullie doen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 3 september 2015 @ 14:44:48 #296
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155786260
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als we gaan generaliseren,dan ja - misschien de gemiddelde barbie pop/domme blonde typje zal hem heel aantrekkelijk vinden. Maar ja - ik heb geen twijfel dat er zijn miljoenen vrouwen die weten dat íe 'n nep held is. Nepheid is niet zo aantrekkelijk.
Maar ja - sommige vrouwen zullen bij hun geweldadige,alcoholiste,liegende,cheating vriendjes blijven....because 'he doesn't really mean it'or 'he loves me really' or whatever.
Dit gaat echt nergens over. godver _O- wat een kanjer ben je ook.
pi_155786414
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met deze post heb je jezelf overtroffen _O-
pi_155788971
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met deze post heb je jezelf overtroffen _O-
Dan heb je de typjes die zouden 't niet erg vinden dat íe 'n neppe held is - zolang hij heeft veel geld natuurlijk.
pi_155789058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heb jij gezien dat ze nog leven dan?
Heb jij gezien dat het in scene gezet is?
Nee toch?

bewijs?
Nee kom eerst met overduidelijk bewijs DAT het in scene gezet is voor je roept dat het in scene gezet is.

Puur op gevoel af gaan is geen bewijs.

Waarom zou zo iets in scene gezet worden? een reden?
Er worden geregeld mensen vermoord op LIVE tv dit is een van de vele!
Zijn die ook allemaal nep dan?

er zijn gewoon een aantal mensen dood, die dingen gebeuren nu eenmaal, je moet er niet anders van worden, en vooral niet mee laten slepen over een gebeurtenis 10.000km verderop.

waar het enige bewijs geleverd kan worden dat het nep is..
Is dat jij het er raar uit vind zien vanachter jou pc.
Vele? Really? Heb je 'n voorbeeld van?
  donderdag 3 september 2015 @ 16:46:51 #300
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155789079
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan heb je de typjes die zouden 't niet erg vinden dat íe 'n neppe held is - zolang hij heeft veel geld natuurlijk.
Wat heeft dit met de verijdelde aanslag te maken? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')