abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155768452
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:00 schreef Summers het volgende:

[..]

De msm versies nog voor waar aannemen en niet meer inzien dat zoveel gefaked word wat niet gaat gebeuren . Kijk al die reacties wereldwijd van mensen die zeggen dat het fake is en geacepteerd hebben dat we in de maling worden genomen , het enige wat volgens mij gaat gebeuren is dat nog meer ogen opengaan .
Dan heb ik de brandende vraag, 'waarom zou het gefaked worden? met welk doel?

Bovendien begrijp ik juist dat Motorbloempje met het goede pad bedoelt 'kijk verder dan het officiële verhaal' maar dat pad hebben jij en Tingo verlaten.
Jullie trekken het gewoon met opzet in het absurde waarmee BNW terecht niet meer serieus genomen kan worden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_155768625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:43 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Welk pad denk je dan dat Motorbloempje bedoelt?
Je kan 't toch beter aan motorcactusje vragen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155768702
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je kan 't toch beter aan motorcactusje vragen?
Dat kan, maar Summers geeft aan te weten welk pad het is, jullie hebben dat pad volgens haar immers verlaten omdat het volgens jullie misleidend zou zijn.
  woensdag 2 september 2015 @ 20:16:01 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155768709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Bovendien begrijp ik juist dat Motorbloempje met het goede pad bedoelt 'kijk verder dan het officiële verhaal' maar dat pad hebben jij en Tingo verlaten.
Jullie trekken het gewoon met opzet in het absurde waarmee BNW terecht niet meer serieus genomen kan worden.
De reden dat BNW een lachertje is komt doordat hier een aantal van die vastgeroeste figuren rondhangen die al die onzin blijven verdedigen zoals de rossige knakker met zijn klapper met foto's die hij meesleept naar elk interview. Dat is pas absurd :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155768732
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De reden dat BNW een lachertje is komt doordat hier een aantal van die vastgeroeste figuren rondhangen die al die onzin blijven verdedigen zoals de rossige knakker met zijn klapper met foto's die hij meesleept naar elk interview. Dat is pas absurd :O
Ja, word je er moe van?
pi_155768794
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:00 schreef Summers het volgende:

. Kijk al die reacties wereldwijd van mensen die zeggen dat het fake is en geacepteerd hebben dat we in de maling worden genomen , het enige wat volgens mij gaat gebeuren is dat nog meer ogen opengaan .
Je bedoelt al die mensen zoals jij die zonder enige kritische blik naar die tweet kijken en daaruit maar de conclusie trekken dat het wel fake moet zijn? Tingo zegt al dat die tweet hem niet boeit nu het niet meer in zijn straatje past maar wat is jouw excuus nu?

Erg veel onderzoek was er namelijk niet nodig om uit te vinden dat die tweet enkele uren na de aanslag is geplaatst en niet zoals jij, en blijkbaar vele andere mensen die tijdzones niet begrijpen, denkt dat die tweet er 12 minuten voor de aanslag al geplaatst was.

Bij jou en de overige schapen, die onbetrouwbare informatie kritiekloos aannemen, zie ik dan liever dat de ogen gesloten blijven. Empathisch vermogen ligt bij deze idioten, gezien de reacties op deze tweet en andere van hem, ver beneden 0.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2015 20:20:56 ]
pi_155768989
quote:

[..]

*ding ding din din ding* Door voor de koelkast.
Ja doei.
  woensdag 2 september 2015 @ 20:49:30 #258
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155769667
quote:

[..]

Het doel werd al meteen verteld Guncontrol

quote:
" kijk verder dan het officiele verhaal" is wat anders dan roepen dat een ander een trol is omdat hij of zij mensen misleid die op het enige " juiste" pad lopen . Wij zijn niet degene die de wereld tot in het absurde trekken maar degenen die dit faken . Let maar op , de dag gaat snel komen dat mensen die de msm versie nog voor waar aannemen de conspiracy theoristen zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 2 september 2015 @ 20:57:59 #259
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155769946
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:49 schreef Summers het volgende:

" kijk verder dan het officiele verhaal" is wat anders dan roepen dat een ander een trol is omdat hij of zij mensen misleid die op het enige " juiste" pad lopen . Wij zijn niet degene die de wereld tot in het absurde trekken maar degenen die dit faken . Let maar op , de dag gaat snel komen dat mensen die de msm versie nog voor waar aannemen de conspiracy theoristen zijn .
Haha, zo zit ik eigenlijk al best lang te kijken naar mensen die alleen maar geloven in de MSM berichtgeving. Dat je niet alle alternatieve versies gelooft is prima natuurlijk, dat doe ik ook niet. Maar gewoon klakkeloos alles napraten wat de westerse MSM zegt en schrijft kan ik met mijn pet niet bij. Beetje dom om niet af en toe eens te twijfelen zeg maar. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 2 september 2015 @ 20:58:57 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155769983
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

We kunnen nog heel wat verwachten, het schijnt los te gaan in de USA.

https://www.facebook.com/FoxNews/videos/10153635190451336/

[..]

gebeurd dagelijks daar in de VS, niemand kijkt er meer van op!
Alleen rare gevallen zoals deze en waarbij kinderen elkaar overhoop knallen haalt Nederland.
what a year!, and its only Januari!
pi_155770012
quote:

[..]

[..]

Dan moet eerst nog maar eens duidelijk worden dat het fake is, voor gun control? Helaas zal deze vader tegen een muur lopen vermoedt ik.
pi_155770049
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar ben je weer! Blijf je even of ga je meteen weer verontwaardigd weg?
pi_155770262
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

gebeurd dagelijks daar in de VS, niemand kijkt er meer van op!
Alleen rare gevallen zoals deze en waarbij kinderen elkaar overhoop knallen haalt Nederland.
Eens, maar de sfeer is nu toch wel behoorlijk grimmig.

pi_155770308
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat kan, maar Summers geeft aan te weten welk pad het is, jullie hebben dat pad volgens haar immers verlaten omdat het volgens jullie misleidend zou zijn.
Ik wil graag motor'bloem'pjes z'n idee over de 'goede pad'. Misschien kan ze beter wat meer real ale gaan drinken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155770527
Dus- waarom precies zouden we de 'TV journalist shot dead live on TV' verhaaltje geloven?
Of heeft 't wel 'n aparte topic verdient?

[ Bericht 10% gewijzigd door Tingo op 02-09-2015 21:22:43 ]
  woensdag 2 september 2015 @ 21:24:31 #266
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155770802

cry me a river, ik lig in een deuk over deze gasten. Goodnight sweet boy _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155770804
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En via andere meer privé kanalen is zijn Nederlands opeens stukken beter. Allemaal erg verdacht.
Zeer onnauwkeurig ook. Jammer wel dat het zo doorzichtig is.

Zal morgen overigens even een BNW topic maken over hoe Foucault toegepast kan worden op MSMzaken. Is deels waar ik met mijn promotie mee bezig ben. Maar daar gaat even wat werk in zitten.
Ja doei.
pi_155770896
quote:

[..]

Er was ook die zelf-genoemde 'morale kompas'. Wat 'n lachertje inderdaad.
pi_155770942
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, zo zit ik eigenlijk al best lang te kijken naar mensen die alleen maar geloven in de MSM berichtgeving. Dat je niet alle alternatieve versies gelooft is prima natuurlijk, dat doe ik ook niet. Maar gewoon klakkeloos alles napraten wat de westerse MSM zegt en schrijft kan ik met mijn pet niet bij. Beetje dom om niet af en toe eens te twijfelen zeg maar. :)
Wie is nou 'gek' inderdaad?
pi_155771406
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:15 schreef Tingo het volgende:
Dus- waarom precies zouden we de 'TV journalist shot dead live on TV' verhaaltje geloven?
Of heeft 't wel 'n aparte topic verdient?
Waarom zouden we het gezien de gegeven informatie, dus ook die van de fake roepers (dus ook die tweet), niet geloven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2015 21:45:00 ]
pi_155771683
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zeer onnauwkeurig ook. Jammer wel dat het zo doorzichtig is.

Zal morgen overigens even een BNW topic maken over hoe Foucault toegepast kan worden op MSMzaken. Is deels waar ik met mijn promotie mee bezig ben. Maar daar gaat even wat werk in zitten.
Ga je ook iets meer over de 'mensen op de goede pad' vertellen?
Can't wait! :)
pi_155771883
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 21:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom zouden we het gezien de gegeven informatie, dus ook die van de fake roepers (dus ook die tweet), niet geloven?
Nee- vertel maar waarom we(the people) of jij zouden de officiele versie van de 'shot dead live on TV' verhaal geloven. Ik zie zelf geen enkele reden ervoor.
  woensdag 2 september 2015 @ 21:58:50 #273
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155771894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:59 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dan moet eerst nog maar eens duidelijk worden dat het fake is, voor gun control? Helaas zal deze vader tegen een muur lopen vermoedt ik.
Stap 1 is dat het eerst duidelijk moet worden of een msm verhaal wel waar is en geloofwaardig .
pi_155772309
quote:

[..]

[..]

[From "The Naked Communist," by Cleon Skousen]

3. Develop the illusion that total disarmament [by] the United States would be a demonstration of moral strength.

Grappig hoe het zoveel jaar na dato dan toch uitkomt . Niet te vergeten het hysterische geblair van de msm met hun wanneer is het nou genoeg geweest, hoeveel dode moeten er nog vallen , afsluitend met think of the children :'( :'( :'(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 2 september 2015 @ 22:16:21 #275
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155772548
quote:
14s.gif Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Of heel vaak aangezien ze haast schijnen te hebben en zelfs de ene fake gebeurtenis met de andere fake gebeurtenis combineren die elkaar moeten bevestigen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')