Eerste eervolle vermelding van theguyver.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:30 schreef theguyver het volgende:
http://www.sott.net/artic(...)er-a-hundred-injured
A motorcycle bomb has exploded in a commercial and tourist center in Thailand's capital Bangkok, killing 16 people, according to police. At least 100 others were injured, local media reported. At least three foreigners were among those killed.
"All I can say now is there has been an explosion in central Bangkok involving a motorcycle bomb," deputy national police chief Aek Angsananond told Reuters.
Officials say the attack was aimed at destroying Thailand's economy and tourism.
"The perpetrators intended to destroy the economy and tourism because the incident occurred in the heart of the tourism district," Defense Minister Prawit Wongsuwan said.
Foreign visitors were present at the time of the blast. Two people from China and one from the Philippines were among the dead, a police officer told Reuters.
Die weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef totnutoe het volgende:
mag deze hier ook in? of waar dan?
kwam deze toevallig tegen met surfen
The “No Nuclear Bombs” Conspiracy theory
http://www.darkmoon.me/20(...)s-conspiracy-theory/
Zolang het niet verder lekt is er geen probleem op zich. Centrale topics zijn ook redelijk makkelijk te negeren als je er echt geen trek in hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:34 schreef schommelstoel het volgende:
Goed idee een topic als deze.
Ben alleen wel bang dat dit ook kan uitlopen op een beerput van alles wat er op youtube te vinden is.
Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Goed initiatief
Dit zal hopelijk de stortvloed aan "JADITISEENHOAX"-topics wat tegengaan zodra er ook maar iets gebeurt in de wereld, wat niet goed is voor het imago van BNW.
Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep , want door dit centrale topic hebben de psychopatische machtwellustelingen op deze wereld minder zin om het altijd succesvolle problem reaction solution uit te voeren , minder behoefte om de msm te misbruiken om hun eigen winstgevende en zieke agendas door te drukken , laten ze die miljardenwinst van een volgende oorlog wel een keer zitten en stoppen ze met liegen , zodat het publiek wat minder false flag en hoax gaat roepen .
.
ik hoef geen eervolle vermelding!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Eerste eervolle vermelding van theguyver.
Jammer joh. Je hebt em.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik hoef geen eervolle vermelding!
alleen melding is goed zo..
Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:26 schreef Resonancer het volgende:
http://lionsgroundnews.co(...)or-yuan-devaluation/
http://www.conspiracyclub(...)l-china-and-america/
Kort:
China devalueert hun munteenheid, niet goed voor de Usa. Gebruikt geheim wapen om China te waarschuwen.
Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is alvast een goed begin. ( Ik vond het al ietwat vreemd dat de explosie in China geen BNW aandacht kreeg)
quote:The government has banned reporters from entering the area and has begun arresting bloggers who promote what the government calls “conspiracy theories” regarding the cause of the massive explosion.
nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:31 schreef Thrilled het volgende:
Kan dan met terugwerkende kracht het tunesie topic op slot en een korte samenvatting van die 4 topics (moet lukken in 1 alinea?) hier geplaatst worden? Mocht er dan gegronde redenen ergens vandaan komen kan dat topic wellicht weer solo?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:17 schreef jogy het volgende:
De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics.
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:45 schreef totnutoe het volgende:
[..]
nee, in jouw geval. niet meer aanklikken.
zo moeilijk is het allemaal niet
[..]
ik heb het doorgelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein
Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik weet dat je het zo niet bedoeld maar, geef toch even redenen waarom het In China geen bnw aandacht krijgt.
[..]
Dat heb je goed gerokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ruik een beetje sarcasme. Maar het is niet alleen maar om BNW 'schoon' te houden van de wildgroei hoor, een eventueel 'bigger picture' verhaal mist gewoon in al die losse reeksen en hopelijk komt er hier ook een discussie aan de gang die dát onderzoekt.
Dit is meer voor feedback maar het korte antwoord is nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein..
Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de enige ben die zich er aan stoort? Lees het topic eens door voor de gein..
Maar bekijk je ook echt twee kanten? Want het viel me op dat je toen je reageerde op het Tunesië-topic je het topic nog niet gelezen had.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Of je je ergens aan stoort is een keuze nav een gedachte die jij jezelf oplegt . Het is onredelijk om te doen alsof de wereld maar mee moet draaien op het moment dat jij ergens klaar mee bent of niet wilt zien . De rest wilt graag ook dezelfde kans krijgen waar jij ook gebruik van hebt gemaakt om twee kanten te bekijken en zelf een mening te vormen .
Is zeker niet nodig, maar het is wel frapant dat na mijn topicreport over dat topic dit centrale topic is geopend om tunesie-topics te voorkomen. En dan moet men maar een topic niet lezen als de inhoud kant noch wal raakt? Dan kunnen alle modjes wel hun functie neerleggen, gewoon niet lezen luidt het advies..?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:38 schreef jogy het volgende:
Ja kom, we gaan het hier ook nog even over Tunesië hebben. goed idee
Iedereen zou daar ja op antwoorden en voor de rest is dat ieders eigen verantwoordelijkheid .quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar bekijk je ook echt twee kanten?
Niet alleen China.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje typisch China? Officiële verhaal is de waarheid ongeacht of het ook waar is? En alles wat ervan afwijkt wordt opgepakt?
quote:When Donald J. Trump announced his run for president in June, much of the focus was on his explosive comments about Mexican immigrants. But he also had another target: China, which he mentioned at least a dozen times, saying, “They’re killing us” economically and that “China comes over and they dump all their stuff” on American markets.
“I think you have to do something to rein in China. They devalued their currency today. They’re making it absolutely impossible for the United States to compete, and nobody does anything. China has no respect for President Obama whatsoever, whatsoever.
“Well, you have to take strong action. How can we compete? They continuously cut their currency. They devalue their currency. And I have been saying this for years. They have been doing this for years. This isn’t just starting. This was the largest devaluation they have had in two decades. They make it impossible for our businesses, our companies to compete.
“They think we’re run by a bunch of idiots. And what’s going on with China is unbelievable, the largest devaluation in two decades. It’s honestly — great question — it’s a disgrace.”
http://www.nytimes.com/po(...)er-devaluation/?_r=0
Woow flinke explosie in dat filmpje onderaan het artikel...en drukgolfquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef Resonancer het volgende:
Niet alleen China.
Nog wat leesvoer.
http://www.silverdoctors.(...)cal-nuke-in-tianjin/
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.quote:
hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de mediaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
Hij zal toch eens moeten praten dus we wachten het af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hij zwijgt tot nu toe, heb ik uit de media
Natuurlijk is het een hoax!!!!! Het is toch meer dan toeval dat die mariniers precies daar waren????quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:34 schreef Dance99Vv het volgende:
'AK47-armed' man opens fire on Amsterdam to Paris train
At least three people have been injured after a man, reportedly armed with a Kalashninov rifle, opened fire on a Thalys high-speed train between Amsterdam and Paris on Friday. The attacker was apprehended by soldiers traveling on the same train, according to local media.
[ afbeelding ]
http://www.rt.com/news/313064-train-kalashnikov-shoot-paris/
Hoax or no hoax thats the question
Mee eens. Hulde voor die mannen. Ze hebben een grote moordpartij voorkomen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Geweldig werk van die Amerikanen als het Nederlandse mariniers waren geweest die mochten alleen Pang Pang roepen. Gelukkig de juiste mensen op de juiste plaats. Sjappoo en hulde
Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meer dan genoeg getuigen + de man is gearresteerd, dus morgen zullen we horen wat zijn beweegredenen waren.
Nee dat klopt. Dan zijn de getuigen ineens crisisactors .quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
Alle "hoaxen" hebben meer dan genoeg getuigen. Daar hecht men echter niet zo veel waarde aan in BNW.
tjezus in wat voor lalalaland leef je.quote:
Zelfde land als jij dacht ik zo.. tenzij jij verhuisd bent..quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjezus in wat voor lalalaland leef je.
Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjezus in wat voor lalalaland leef je.
Echt wonderlijk dat er nog mensen bestaan die de bullshit van nosjournaal oppakken.
Het is natuurlijk een heel verwarrende toestand want dit is buiten het normale. Paniek alom.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:54 schreef Albert_Hofmann het volgende:
Er zijn twee dingen die ik vreemd vind aan de "aanslag" in de Thalys.
Het eerste is de verschillende verhalen. Hier wordt op 16.25 uur gesproken over een Amerikaanse academici die (min of meer samen met de 28 jarige Fransman) de AK te pakken zou hebben gekregen en vervolgens door de terrorist werd neergeschoten met een Luger. Maar vervolgens laten ze op het plaatje op 17.56 zien dat er maar één iemand bij de toiletten tegen de terrorist aanliep en werd neergeschoten. Hier op de frontpage hebben ze het er zelfs over dat de drie Amerikanen hoorden dat het wapen werd doorgeladen op het toilet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen hoe het is verlopen?
Daarnaast vind ik het motief gewoon onlogisch. Dan ga je als terrorist in een trein proberen een aanslag te plegen, schiet je iemand neer, en laat je je vervolgens gewoon overmeesteren terwijl jij een AK hebt.
het is was geen aanslag. .. het was een vooropgezet iets zodat er verhoogde beveiliging komt op treinen. En natuurlijk de chaos die gecreerd dient te worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar leg eens uit waarom jij deze-gelukkig door die Amerikaanse helden voorkomen-aanslag een hoax vind?
Wat wordt WW3 dan? Kruistochten tegen islam?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een set-up voor meer fascisme, een voedingsbodem voor WO3.
De eerste verhalen zijn inderdaad erg wazig..quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:54 schreef Albert_Hofmann het volgende:
Er zijn twee dingen die ik vreemd vind aan de "aanslag" in de Thalys.
Het eerste is de verschillende verhalen. Hier wordt op 16.25 uur gesproken over een Amerikaanse academici die (min of meer samen met de 28 jarige Fransman) de AK te pakken zou hebben gekregen en vervolgens door de terrorist werd neergeschoten met een Luger. Maar vervolgens laten ze op het plaatje op 17.56 zien dat er maar één iemand bij de toiletten tegen de terrorist aanliep en werd neergeschoten. Hier op de frontpage hebben ze het er zelfs over dat de drie Amerikanen hoorden dat het wapen werd doorgeladen op het toilet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te achterhalen hoe het is verlopen?
Daarnaast vind ik het motief gewoon onlogisch. Dan ga je als terrorist in een trein proberen een aanslag te plegen, schiet je iemand neer, en laat je je vervolgens gewoon overmeesteren terwijl jij een AK hebt.
Deze is wel interessant, tis wel 'n beetje lang maar de meeste beelden zijn van originele propaganda bronnen.... voor de echte geinteresseerd natuurlijk:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef totnutoe het volgende:
Wat fucking tragic is dat jij niets maar dan ook niets gelooft. Al beet het je in de kont.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef Tingo het volgende:
Trein aanval lijkt weer zo'n stomme verhaaltje dat de meeste mensen gaan gewoon oh-zo makkelijk geloven.
Fcking tragic.
Idd ze hebben zelfs een gouden medaille gekregen van Hollandequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:58 schreef Tingo het volgende:
Trein aanval lijkt weer zo'n stomme verhaaltje dat de meeste mensen gaan gewoon oh-zo makkelijk geloven.
Fcking tragic.
En niet meer dan terecht. Die andere twee krijgen er ook één. Met zijn zessen deze terrorist onschadelijk gemaakt. Helden zijn het.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Idd ze hebben zelfs een gouden medaille gekregen van Hollande![]()
lets-roll-part-deux-young-american-military-tourists-thwart-random-isis-attack-in-paris/
Voorspelbare reactie , daar doen ze het voor , jammer voor ze dat steeds meer mensen er gewoon niet meer intrappen en ze zien voor wat ze zijn , een stelletje leugenaars die er niet voor schuwen om over lijken te gaan en die het publiek continu bespelen en een kant opsturen voor eigen belangen .quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En niet meer dan terecht. Die andere twee krijgen er ook één. Met zijn zessen deze terrorist onschadelijk gemaakt. Helden zijn het.
Pardon? Maak jij nu deze mannen voor leugenaars uit?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie , daar doen ze het voor , jammer voor ze dat steeds meer mensen er gewoon niet meer intrappen en ze zien voor wat ze zijn , een stelletje leugenaars die er niet voor schuwen om over lijken te gaan en die het publiek continu bespelen en een kant opsturen voor eigen belangen .
politici liegen altijd , zullen altijd gebeurtenissn faken en de media draait altijd mee , noem het zoals je wilt . Ik geloof het iig niet .quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pardon? Maak jij nu deze mannen voor leugenaars uit?
Nee nee madam - dat jij durft niet eens te denken dat we zijn zulke enorme leugens vertelt erg tragiek is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat fucking tragic is dat jij niets maar dan ook niets gelooft. Al beet het je in de kont.
Misschien zijn er toch politie agenten die willen graag 'n terechte criminele onderzoek over deze soort gasten doen. Jammer genoeg zullen ze niet ver komen wegens corrupte leiderschap enz.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:28 schreef Summers het volgende:
[..]
politici liegen altijd , zullen altijd gebeurtenissn faken en de media draait altijd mee , noem het zoals je wilt . Ik geloof het iig niet .
Het is een groeiende frustratie in de publieke ruimte: mensen die een terreuraanslag willen plegen met een kalasjnikov, terwijl omstanders daar last van hebben. Een bewustwordingscampagne moet ervoor zorgen dat mensen elkaar durven aan te spreken op terroristisch gedrag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar waar wordt hij (de dader) straks voor vervolgd en eventueel voor veroordeeld?
Terrorisme (waar het alle schijn van heeft) of een poging tot een gewapende beroving.
Het mag duidelijk zijn dat het 2 dingen met totaal verschillende strafeisen zijn.
Hebben ze in frankrijk ook d66 rechters?
Over welke gasten heb je het nu?quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn er toch politie agenten die willen graag 'n terechte criminele onderzoek over deze soort gasten doen. Jammer genoeg zullen ze niet ver komen wegens corrupte leiderschap enz.
Dit was nieuw voor me (of het waar is, is nog even punt twee):quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:31 schreef totnutoe het volgende:
quote:it was intended by America’s Jewish-controlled administration to deliver a death blow to Christianity in Japan. This it virtually succeeded in doing, given that Nagasaki had always been Japan’s most Christian city, containing the highest concentration of Christians in all of Japan. The Nagasaki plutonium bomb was specifically aimed at St Mary’s Cathedral while Japan’s largest Roman Catholic congregation was celebrating Mass and receiving Holy Communion. The entire congregation was vaporized in a single instant at 11.02 a.m. on Thursday morning, 9 August, 1945 — much to the delight of the Jews in Washington who knew exactly where the bomb would fall.
De Speld, daar kom ik nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een groeiende frustratie in de publieke ruimte: mensen die een terreuraanslag willen plegen met een kalasjnikov, terwijl omstanders daar last van hebben. Een bewustwordingscampagne moet ervoor zorgen dat mensen elkaar durven aan te spreken op terroristisch gedrag.
Volgens campagnemanager Hein Breedveld moeten reizigers moordzuchtig gedrag durven corrigeren: “Het is vervelend wanneer je net een spannend boek aan het lezen bent, en iemand vuurt twee magazijnen leeg in je coupé. Zoiets kan enorm afleiden. Veel mensen durven daar niets van te zeggen, maar het is belangrijk dat we met elkaar afspreken wat we wel en niet vinden kunnen. Bijvoorbeeld met een kordaat: “Hela! Het is hier wel een stiltecoupé jongeman!” Op die manier haal je de angel uit de discussie.”
Vervelend gedrag in de trein, zoals het vermoorden van je medepassagiers, is voor veel forensen al jaren als een grote ergernis. Dat er nu een publiekscampagne komt, wordt dan ook positief ontvangen. Wim van Amerongen (53) reist elke dag met de trein van Driebergen naar Zeist. “Wanneer iemand een slachting aanricht, twijfel ik of ik er iets van moet zeggen. Meestal houd ik me stil in de hoop dat ‘ie er na een tijdje weer mee ophoudt.”
Er is ook kritiek. Sociaal psycholoog Tamara Kluit denkt dat de campagne weinig zal uithalen. ‘Hoe drukker de coupé, hoe minder mensen zich aangesproken voelen om verantwoordelijkheid te nemen. Dat heet het omstandereffect. Het is treurig, maar waar: wanneer iemand een kalasjnikov leeg schiet zijn de meeste mensen te laf om er iets van te zeggen. Het gevolg is rampzalig: hinder.”
http://speld.nl/2015/08/2(...)-kalasjnikovgebruik/
Dat is op zich wel waar, maar ik moet toch wel zeggen dat toen ik het nieuws hoorde/las, ik eerst dacht "jaja, wat een toeval, dat zal wel weer." En je kent me wel een beetjequote:Op maandag 24 augustus 2015 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat fucking tragic is dat jij niets maar dan ook niets gelooft. Al beet het je in de kont.
Een 'bijna te mooi om waar te zijn'-gevoel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is op zich wel waar, maar ik moet toch wel zeggen dat toen ik het nieuws hoorde/las, ik eerst dacht "jaja, wat een toeval, dat zal wel weer." En je kent me wel een beetje
Nou eerder een "ze zullen het wel flink opgeklopt hebben"- of een "was het wel zo toevallig dat die militairen daar waren"-gevoel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een 'bijna te mooi om waar te zijn'-gevoel?
Maar blijkbaar bestaan er nog echte helden en ik ben er blij om dat ze zo dapper zijn geweest en die idioot gestopt hebben.
Nou ja, het resultaat was goed. Er is een enorme aanslag voorkomen en daar gaat het tenslotte om.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou eerder een "ze zullen het wel flink opgeklopt hebben"- of een "was het wel zo toevallig dat die militairen daar waren"-gevoel.
Als er echt een aanslag is voorkomen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, het resultaat was goed. Er is een enorme aanslag voorkomen en daar gaat het tenslotte om.
Ze waren met zijn zessen he, die militairen op verlof en nog drie andere burgers.
In principe is iedereen een potentiële terrorist.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Izzy73 het volgende:
Net nog bij 1 vandaag, er lopen nog meer dan 10.000 potentiële terroristen rond in Europa.
Allemaal in het vizier van de veiligheidsdiensten, maar ze kunnen gewoon wapens aanschaffen en aanslagen plegen want ze doen er verder niets mee.
Dat is wel wat overdreven vindt je niet? Ik ben geen potentiële terrorist hoor, jij wel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:36 schreef Wombcat het volgende:
In principe is iedereen een potentiële terrorist.
Dat klopt, maar het is wel triest dat bijna iedere terrorist bekend was bij de veiligheidsdiensten en ze toch aanslagen kunnen plegen en wapens aanschaffen, althans dat is de berichtgeving die we horen. Misschien heeft dat meer te maken wat je zojuist schreef:quote:Je kunt moeilijk iemand alleen vastzetten op verdenkingen. Nou ja, het kan wel, zoals de VS deden met nogal veel volk in Guantanomo Bay, maar dat vond ik nou ook niet echt een wenselijke situatie.
quote:Anyway zag ik vanavond op Netwerk al weer dat politici zitten te roepen om meer (privacy-aantastende) maatregelen. En 60% van de bevolking vindt het wel weer goed, als het maar terrorisme bestrijdt. Gaat weer lekker.
In de ogen van de veiligheidsdiensten wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is wel wat overdreven vindt je niet? Ik ben geen potentiële terrorist hoor, jij wel?
Ja, het is idd redelijk bizar dat ze wel aanwijzingen hebben, maar de zaak niet rond kunnen krijgen en niettemin denken dat als we nog wat meer privacy opgeven dat het dan wel lukt. Ze kunnen beter wat nuttigs doen met de info die ze al hebben. De afgelopen jaren hebben ze steeds meer mogelijkheden gekregen, maar niettemin schreeuwen ze nog steeds om meer. Zou ik eens om moeten komen bij mijn teamleider.quote:Dat klopt, maar het is wel triest dat bijna iedere terrorist bekend was bij de veiligheidsdiensten en ze toch aanslagen kunnen plegen en wapens aanschaffen, althans dat is de berichtgeving die we horen. Misschien heeft dat meer te maken wat je zojuist schreef:
Meteen word er weer op ingesprongenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:30 schreef Izzy73 het volgende:
Net nog bij 1 vandaag, er lopen nog meer dan 10.000 potentiële terroristen rond in Europa.
Allemaal in het vizier van de veiligheidsdiensten, maar ze kunnen gewoon wapens aanschaffen en aanslagen plegen want ze doen er verder niets mee.
Het is telkens hetzelfde liedje ja, ik heb het al vaker geschreven maar ik vind het nieuws steeds meer lijken op hersenspoelen i.p.v. berichtgeving. Het wordt steeds erger mijns inziens.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Meteen word er weer op ingesprongen, natuurlijk valt het altijd samen met het pushen van vrijheids beperkende maatregelen die altijd vrijwel meteen uit de mouw worden geschud en de media borduurt voort op de " aanslag " en angst aanpraten .
Hollywood in Europa
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Speld, daar kom ik nietHeb je wel gezien wat ze doen als je hun cookies accepteert
thanks man, ik vind het interessantquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Deze is wel interessant, tis wel 'n beetje lang maar de meeste beelden zijn van originele propaganda bronnen.... voor de echte geinteresseerd natuurlijk:
Nuclear weapons don't exist.
Heb ik eerlijk gezegd toch ook wel een beetje en je weet dat ik absoluut geen complottheorie adept ben, maar het lijkt wel of we na alle ellende van de laatste tijd: Charlie Hebdo, beach attack Sousse etc. weer eens een succes verhaal nodig hadden. Ik blijft het een sterk verhaal vindenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een 'bijna te mooi om waar te zijn'-gevoel?
Ik heb de interviews van de heros gezien en goed geluisterd...en wat stukken gelezen,meestal van officiele bronnen.quote:
Bij de boekmeter link kreeg ik ook een cookie verzoek... en die doen dat niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je gaat er mee akkoord dat ze alles direct doorspelen aan de NSA
De medialle waren wel snel uitgegeven - zonder volledig crimineel onderzoek.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Idd ze hebben zelfs een gouden medaille gekregen van Hollande![]()
lets-roll-part-deux-young-american-military-tourists-thwart-random-isis-attack-in-paris/
Zo simpel ligt het natuurlijk ook niet, of heb je liever dat de overheid dus maar preventief mensen gaat oppakken omdat ze er een wereldbeeld op nahouden dat de overheid in kwestie niet aanstaat? In de gaten houden is een ding, op heterdaad betrappen is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Izzy73 het volgende:
Dat klopt, maar het is wel triest dat bijna iedere terrorist bekend was bij de veiligheidsdiensten en ze toch aanslagen kunnen plegen en wapens aanschaffen, althans dat is de berichtgeving die we horen. Misschien heeft dat meer te maken wat je zojuist schreef:
Kanye Westquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het natuurlijk ook niet, of heb je liever dat de overheid dus maar preventief mensen gaat oppakken omdat ze er een wereldbeeld op nahouden dat de overheid in kwestie niet aanstaat? In de gaten houden is een ding, op heterdaad betrappen is een heel ander verhaal.
Mensen mogen dol zijn op Hitler/Osama/Mao/Kanye/Stalin. De meeste mensen die dat doen doen verder ook geen vlieg kwaad, die ga je niet allemaal van straat plukken omdat ze misschien ooit eens iets stouts gaan doen.
Verder denk ik dat je de spionagemacht van de overheid flink overschat.
Cookie-melding bij De Speld:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij de boekmeter link kreeg ik ook een cookie verzoek... en die doen dat niet?
Zie hitler topic
Daar ga je toch niet mee akkoord?quote:Deze website maakt misbruik van cookies.
Door het gebruik van cookies is het voor ons eenvoudiger om uw gedachten te lezen.
Volgens de NSA zal deze informatie niet aan derden worden verstrekt.
Door deze website te blijven gebruiken accepteert u cookies zoals ze zijn
Dat zijn wij nu juist wel... .de terrorist dat de nos-schetst is gewoon een CIA-loopjongen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is wel wat overdreven vindt je niet? Ik ben geen potentiële terrorist hoor, jij wel?
If you have suicidal tendencies, be very careful when you call a help line. Many are stationed in the Middle East. They could get all excited and ask if you can drive a truckquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zijn wij nu juist wel... .de terrorist dat de nos-schetst is gewoon een CIA-loopjongen.
Leuk voorbeeld: http://demonitor.ncrv.nl/(...)l-wat-ik-gedaan-had-
Waarom denk je dat smart-phones, smart-tablets, smart-meters, smart-tvs met geweld opgedrongen worden ..
Kut he nu je er zelf 1 hebt..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zijn wij nu juist wel... .de terrorist dat de nos-schetst is gewoon een CIA-loopjongen.
Leuk voorbeeld: http://demonitor.ncrv.nl/(...)l-wat-ik-gedaan-had-
Waarom denk je dat smart-phones, smart-tablets, smart-meters, smart-tvs met geweld opgedrongen worden ..
wees eerlijk in de huidige tijd is er geen ontkomen aan tenzij je kooswerkeloos bent?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kut he nu je er zelf 1 hebt..
Je kan ook gewoon GEEN telefoon nemen niemand dwingt jou!
Leg de telefoon WEG!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wees eerlijk in de huidige tijd is er geen ontkomen aan tenzij je kooswerkeloos bent?
http://www.naturalnews.co(...)cer_risk_tumors.html ...
En we worden afgeluisterd. (ook als het uitstaat) elk move wordt geregistreerd. En we ontwikkelen kanker. Wat een win-win situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |