Had ook niet veel voetballend vermogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:52 schreef G3rtonimo het volgende:
Groningen speelt wel een stuk sneller zonder Kieftenbeld iig
Milik is ook gewoon een klasbak.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:55 schreef Nozick het volgende:
Top-3 spitsen eredivisie?
De Jong, Kramer, De Leeuw?
Dauda, Djurdjevic, Rashicaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:55 schreef Nozick het volgende:
Laat me niet zo schrikken joh gekquote:
Scoort minder in betere ploeg....Haller ook aardig.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milik is ook gewoon een klasbak.
1. De Jongquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:55 schreef Nozick het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat me niet zo schrikken joh gekJe weet dat je hier in de provincie 2 min achterloopt!
Spits wordt niet afgerekend op doelpunten?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
1. De Jong
2. Milik
3. Haller
ik loop ook een paar secondjes achterquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat me niet zo schrikken joh gekJe weet dat je hier in de provincie 2 min achterloopt!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had dezelfde reactie, maar het kon 2 kanten op met zijn reactie.
Dat ligt meer aan Ajax dan aan Milik. Zie ook het Poolse team.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:56 schreef Nozick het volgende:
[..]
Scoort minder in betere ploeg....Haller ook aardig.
Milik is voetballend veel sterker dan De Leeuw. Hoeveel goals maakten beiden vorig jaar?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:57 schreef Nozick het volgende:
[..]
Spits wordt niet afgerekend op doelpunten?
quote:
Komt nog niet veel in het spel voor, nee. Is een jeugdspeler toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:57 schreef Slobeend het volgende:
Van der Heyden kan er helemaal niks van.
Ja, ze pretenderen dat ze live voetbal bieden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:00 schreef Nozick het volgende:
Minimaal 10 seconden achter via foxsports.nl
Dit wordt bellen!
Is officiële foxstream altijd langzamer dan via tv?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ze pretenderen dat ze live voetbal bieden.
Op tv is het ook nooit live livequote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ze pretenderen dat ze live voetbal bieden.
Ja, omdat dat nou eenmaal meer tijd kost om goed door te krijgenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:02 schreef Nozick het volgende:
[..]
Is officiële foxstream altijd langzamer dan via tv?
Ik zal het doorgeven aan de collega's bij V&J en OCW.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent hier de ambtenaar, doe er wat aan
Bogdangod, de duurste aankoop uit de historie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:04 schreef Nozick het volgende:
Beste spits uit de eredivisie was natuurlijk niet MiliK, maar MiliC.
Op papier is Twente sterker dan Groningen, maar zo voetballen ze niet.quote:
Lobont?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bogdangod, de duurste aankoop uit de historie.
Wetzel haalde hem zelf op basis van specifieke kwaliteiten en zei vervolgens dat hij overal in te kort kwam.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bogdangod, de duurste aankoop uit de historie.
Misschien bedoelde hij het letterlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef Nozick het volgende:
[..]
Op papier is Twente sterker dan Groningen, maar zo voetballen ze niet.
Schreuder: Ik ben sterker dan ooit.
7 middenveldersquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef Nozick het volgende:
[..]
Op papier is Twente sterker dan Groningen, maar zo voetballen ze niet.
Schreuder: Ik ben sterker dan ooit.
Daarom is Wetzel nu trainer bij de amateurs.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:06 schreef Nozick het volgende:
[..]
Wetzel haalde hem zelf op basis van specifieke kwaliteiten en zei vervolgens dat hij overal in te kort kwam.
Dat Mulder en Gijp blijkbaar niet snappen wie de opstelling bepaalt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Nozick het volgende:
Mulder en Gijp zijn van mening dat een trainer niet belangrijk is. Wat vinden jullie?
Een trainer kan voor 10% meer of minder punten zorgen denk ik. Het doet er toe, maar kwaliteit selectie is belangrijker.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Nozick het volgende:
Mulder en Gijp zijn van mening dat een trainer niet belangrijk is. Wat vinden jullie?
Tuurlijk wel, de manier van spelen is erg belangrijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Nozick het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een trainer kan voor 10% meer of minder punten zorgen denk ik. Het doet er toe, maar kwaliteit selectie is belangrijker.
Toch is uit onderzoek gebleken dat een wisseling van de trainer binnen een seizoen de resultaten verslechtert.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de manier van spelen is erg belangrijk.
Dus heeft de trainer invloed lijkt mij. Als de trainer geen invloed heeft, zouden de resultaten ook niet moeten veranderen als je de trainer vervangtquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:10 schreef Nozick het volgende:
[..]
[..]
Toch is uit onderzoek gebleken dat een wisseling van de trainer binnen een seizoen de resultaten verslechtert.
Weer je trein gemist?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is ook totaal geen aansluiting he
Ditquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Allereerst, waarom dan Eghan in de spits. Zet desnoods Oosterwijk in de spits.
Zeg het verkeerd, niet verbeteren in ieder geval. Maar moet toegeven dat ik alleen de intro van het onderzoek gelezen heb.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:11 schreef Tagliano het volgende:
Dus heeft de trainer invloed lijkt mij. Als de trainer geen invloed heeft, zouden de resultaten ook niet moeten veranderen als je de trainer vervangt
quote:
Dat is een trainerswissel, heel wat anders.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:10 schreef Nozick het volgende:
[..]
[..]
Toch is uit onderzoek gebleken dat een wisseling van de trainer binnen een seizoen de resultaten verslechtert.
Hand van Schreuderquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo zie je FC Twente niet en opeens zijn ze er.
Afgekeurdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA TAPIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je bent zelf afgekeurd.quote:
Gun ik VD Looi wel na zijn twee voorgaande seizoenen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:15 schreef Nozick het volgende:
Hoop niet voor Groningen dat het een seizoen wordt van leuk voetballen en de deksel op je neus krijgen.
Heerenveen-fan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gun ik VD Looi wel na zijn twee voorgaande seizoenen.
Nee?quote:
Hiariej is zo slecht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee?
Ik vind het gewoonweg zonde dat hij vorig jaar met prima materiaal zulk antivoetbal speelde en stelselmatig de kwaliteit van een Mahi negeerde en Antonia op de andere vleugel neerzette. Ook Nick van der fucking Velden op blijven stellen. Het doelsaldo loog er niet over. Alles kwam van Chery en De Leeuw. Het ultieme dieptepunt is met twee controleurs spelen in een uitwedstrijd bij FC Dordrecht.
Enorme zegen dat die vlerk van een Kieftenbeld weg is. Schijnvoetballertje. Alleen nog Hiariej eruit voor Drost en ik ben enorm trots op Van de Looi dat hij DURFT om aanvallend voetbal te spelen.
De mijne in FMquote:
haha net als pisvee xdquote:
TWE- ADO dusquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag TWE-ADO tijdens AJA-WIL.
Dat vind ik ietwat teleurstellend.
quote:
Zonder die show zouden ze namelijk niet tegelijk zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal de schuld van die nieuwe aidsshow DE ERETRIBUNE
Punt is dat veel toffe wedstrijden door die kutshow nu om 19:45 worden gegooid.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Zonder die show zouden ze namelijk niet tegelijk zijn
wel fijnste stadiontijd. Op tijd terug voor de samenvattingen en niet teringjantjevroeg eten voor half zeven potjesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat veel toffe wedstrijden door die kutshow nu om 19:45 worden gegooid.
Je hebt het hele schema al doorgespit om te kijken welke leuke wedstrijden tegelijk zijn de komende maanden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat veel toffe wedstrijden door die kutshow nu om 19:45 worden gegooid.
ik weet niet eens welke dag psv - fey isquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt het hele schema al doorgespit om te kijken welke leuke wedstrijden tegelijk zijn de komende maanden?
Ik weet dat Vitesse - Roda vrijdag is en de rest nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke dag psv - fey is
uitzending gemistquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel fijnste stadiontijd. Op tijd terug voor de samenvattingen en niet teringjantjevroeg eten voor half zeven potjes
Zondagquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zondag 30 augustusquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dankje hans, maar dat vind ik minder dan live.quote:
Groningenfans snappen niet dat De Leeuw daar gewoon zijn noppen in de knie van Marsman planttequote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Groningerfans mag je geen pijn lijden.
Ingooi.quote:
Ik vind er niet veel aan, ik ga PEC - CAM kijken.quote:
Hier 59:40, en HALLOquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk via de horizon app. Zo te zien loop ik weer mijlenver achter. Wat is de tijd nu bij groningen twente?
het is tijd voor een goalquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk via de horizon app. Zo te zien loop ik weer mijlenver achter. Wat is de tijd nu bij groningen twente?
60:42quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Als de FOX stream werkt, loopt die dit seizoen niet heel veel meer achter. Seconde of 30, schat ik zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef onlogisch het volgende:
Zo kut is dat. Dat die streams altijd achter lopen
#Goffedomme
Nog steeds beter dan kijken naar Feyenoordquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef onlogisch het volgende:
Zo kut is dat. Dat die streams altijd achter lopen
#Goffedomme
Dit kan ik bevestigenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de FOX stream werkt, loopt die dit seizoen niet heel veel meer achter. Seconde of 30, schat ik zo.
Op Chrome werkt hij heel goed bij mij.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de FOX stream werkt, loopt die dit seizoen niet heel veel meer achter. Seconde of 30, schat ik zo.
Het is iig vele malen beter dan vorig seizoen... Hoewel EDL nog beter was. Daar liep de stream zo weinig achter dat ik had helemaal niet door had (immers kost posten ook tijd)quote:
12 seconden vertragingquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Op Chrome werkt hij heel goed bij mij.
Ik merk nu nog wel een verschil tussen posten en stream, maar valt mij reuze mee inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is iig vele malen beter dan vorig seizoen... Hoewel EDL nog beter was. Daar liep de stream zo weinig achter dat ik had helemaal niet door had (immers kost posten ook tijd)
Hier nu ook in FF, maar van 't weekend knalde hij er wel uit...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Op Chrome werkt hij heel goed bij mij.
Vanwaar deze sneer Stijn?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan kijken naar Feyenoord.
Same here, maar het is niet veel meer dan een paar seconden (tot max 10)... Dus meestal ben ik naar het scherm aan het kijken & niet naar FOK!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik merk nu nog wel een verschil tussen posten en stream, maar valt mij reuze mee inderdaad
Firefox geeft hij bij mij de melding dat er geen internetverbinding is gedetecteerd, terwijl ik wel internetverbinding heb.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier nu ook in FF, maar van 't weekend knalde hij er wel uit...
Geef hem de Gouden Bal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef onlogisch het volgende:
Kramer gescoord trouwens voor Jong Feyenoord.
Topscoorder eredivisie 2015-2016quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef onlogisch het volgende:
Hier OSX, jij?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Firefox geeft hij bij mij de melding dat er geen internetverbinding is gedetecteerd, terwijl ik wel internetverbinding heb.
Wie?quote:
Tja... Dat krijg je danquote:
ok bedanktquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... Dat krijg je dan...
Ik kreeg van 't weekend dezelfde melding... FOX loopt gewoon te kutten. Heb voor de zekerheid Parallels maar opgestart, zodat ik een IE als backup heb.
Ik gebruik vanaf nu gewoon Chrome voor de streams.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... Dat krijg je dan...
Ik kreeg van 't weekend dezelfde melding... FOX loopt gewoon te kutten. Heb voor de zekerheid Parallels maar opgestart, zodat ik een IE als backup heb.
jong feyenoord?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef onlogisch het volgende:
ja, even een jaartje wennenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jong feyenoord?moet hij eerst het feyenoord systeem leren ofzo
Hopen dat dat stabiel blijft werken... Misschien eindelijk een valide reden gevonden om dat bagger programma te gaan gebruikenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik gebruik vanaf nu gewoon Chrome voor de streams.
Goh, ze missen twee voorhoedespelers.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Twente dramatisch slecht voorin.
Ja wat wil je als daar alleen een dwerg genaamd Eghan staat?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
Wedstrijdritme.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jong feyenoord?moet hij eerst het feyenoord systeem leren ofzo
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
Gebruik het ook alleen voor de streams hoor, haha.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat dat stabiel blijft werken... Misschien eindelijk een valide reden gevonden om dat bagger programma te gaan gebruiken
Toch een lange neger gehaald?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja wat wil je als daar alleen een dwerg genaamd Eghan staat?
Of FC Twente heeft niet in eigen doel gescoord.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Groningen heeft nog niet gescoord.
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer Kramer scoort tijdens zijn debuut, neem ik een half jaar een Kramer UI.
Had ook geel moeten zijn... Maar goed, de arbitrage in Nederland heeft deze week al meerdere brevetten van onvermogen afgegevenquote:
Werkvergunning is nog niet rond.quote:
Of datquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of FC Twente heeft niet in eigen doel gescoord.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Feyenoord 1.
Maar ik ben sportief
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een debuut in Feyenoord I vind ik eerlijker.
toch een slechte speler, missen we nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Vitas slaat een PEC speler, niet gezien door alle officials... Gelukkig wel op camera
"We"? Jij was toch voor PSV?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toch een slechte speler, missen we niet
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat Twente eigenlijk best goede zaken gedaan heeft. Alle aidsspelers voor hoge bedragen verkocht en wat er voor teruggekomen is kon al bijna niet minder zijn en is dat ook niet.
Iddquote:
Daar gaan we eventjes voor zitten zoquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Halldórsson; Buysse, Golla, Van Eijden, Appiah; Breinburg, Bikel, Santos; Limbombe, Ars en Foor
Leuk elftal.
Scoorde nog tegen Barcelonaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:06 schreef Nozick het volgende:
Hoesen was nog periode spits bij Ajax. Overmars
Gewoon linkerrijtje dit seizoen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:08 schreef Brammess het volgende:
Groningen is een grotere grap dan Twente
Zittend poepen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
weten jullie wat een goed idee is?
PEC failliet laten gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jou je postrechten afpakken?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oprotten met dit soort vragenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biefstuk, met gebakken krieltjes en een lekkere saladequote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je geeft je fouten toe in plaats van kinderachtig te doenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond eerst 'Jouw postrechten afpakken', maar dat vond ik een rare zin, vandaar..
Karma?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat zijn jullie weer gemeen tegen mij
racist gespot.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:11 schreef Nozick het volgende:
[..]
Gras is groen, Marokkaan steelt.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |