Afgekeurdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA TAPIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je bent zelf afgekeurd.quote:
Gun ik VD Looi wel na zijn twee voorgaande seizoenen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:15 schreef Nozick het volgende:
Hoop niet voor Groningen dat het een seizoen wordt van leuk voetballen en de deksel op je neus krijgen.
Heerenveen-fan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gun ik VD Looi wel na zijn twee voorgaande seizoenen.
Nee?quote:
Hiariej is zo slecht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee?
Ik vind het gewoonweg zonde dat hij vorig jaar met prima materiaal zulk antivoetbal speelde en stelselmatig de kwaliteit van een Mahi negeerde en Antonia op de andere vleugel neerzette. Ook Nick van der fucking Velden op blijven stellen. Het doelsaldo loog er niet over. Alles kwam van Chery en De Leeuw. Het ultieme dieptepunt is met twee controleurs spelen in een uitwedstrijd bij FC Dordrecht.
Enorme zegen dat die vlerk van een Kieftenbeld weg is. Schijnvoetballertje. Alleen nog Hiariej eruit voor Drost en ik ben enorm trots op Van de Looi dat hij DURFT om aanvallend voetbal te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |