Afgekeurdquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA TAPIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je bent zelf afgekeurd.quote:
Gun ik VD Looi wel na zijn twee voorgaande seizoenen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:15 schreef Nozick het volgende:
Hoop niet voor Groningen dat het een seizoen wordt van leuk voetballen en de deksel op je neus krijgen.
Heerenveen-fan?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gun ik VD Looi wel na zijn twee voorgaande seizoenen.
Nee?quote:
Hiariej is zo slecht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee?
Ik vind het gewoonweg zonde dat hij vorig jaar met prima materiaal zulk antivoetbal speelde en stelselmatig de kwaliteit van een Mahi negeerde en Antonia op de andere vleugel neerzette. Ook Nick van der fucking Velden op blijven stellen. Het doelsaldo loog er niet over. Alles kwam van Chery en De Leeuw. Het ultieme dieptepunt is met twee controleurs spelen in een uitwedstrijd bij FC Dordrecht.
Enorme zegen dat die vlerk van een Kieftenbeld weg is. Schijnvoetballertje. Alleen nog Hiariej eruit voor Drost en ik ben enorm trots op Van de Looi dat hij DURFT om aanvallend voetbal te spelen.
De mijne in FMquote:
haha net als pisvee xdquote:
TWE- ADO dusquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag TWE-ADO tijdens AJA-WIL.
Dat vind ik ietwat teleurstellend.
quote:
Zonder die show zouden ze namelijk niet tegelijk zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal de schuld van die nieuwe aidsshow DE ERETRIBUNE
Punt is dat veel toffe wedstrijden door die kutshow nu om 19:45 worden gegooid.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Zonder die show zouden ze namelijk niet tegelijk zijn
wel fijnste stadiontijd. Op tijd terug voor de samenvattingen en niet teringjantjevroeg eten voor half zeven potjesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat veel toffe wedstrijden door die kutshow nu om 19:45 worden gegooid.
Je hebt het hele schema al doorgespit om te kijken welke leuke wedstrijden tegelijk zijn de komende maanden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat veel toffe wedstrijden door die kutshow nu om 19:45 worden gegooid.
ik weet niet eens welke dag psv - fey isquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt het hele schema al doorgespit om te kijken welke leuke wedstrijden tegelijk zijn de komende maanden?
Ik weet dat Vitesse - Roda vrijdag is en de rest nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke dag psv - fey is
uitzending gemistquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel fijnste stadiontijd. Op tijd terug voor de samenvattingen en niet teringjantjevroeg eten voor half zeven potjes
Zondagquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke dag psv - fey is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |