De mijne in FMquote:
haha net als pisvee xdquote:
TWE- ADO dusquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag TWE-ADO tijdens AJA-WIL.
Dat vind ik ietwat teleurstellend.
quote:
Zonder die show zouden ze namelijk niet tegelijk zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal de schuld van die nieuwe aidsshow DE ERETRIBUNE
Punt is dat veel toffe wedstrijden door die kutshow nu om 19:45 worden gegooid.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Zonder die show zouden ze namelijk niet tegelijk zijn
wel fijnste stadiontijd. Op tijd terug voor de samenvattingen en niet teringjantjevroeg eten voor half zeven potjesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat veel toffe wedstrijden door die kutshow nu om 19:45 worden gegooid.
Je hebt het hele schema al doorgespit om te kijken welke leuke wedstrijden tegelijk zijn de komende maanden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat veel toffe wedstrijden door die kutshow nu om 19:45 worden gegooid.
ik weet niet eens welke dag psv - fey isquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt het hele schema al doorgespit om te kijken welke leuke wedstrijden tegelijk zijn de komende maanden?
Ik weet dat Vitesse - Roda vrijdag is en de rest nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke dag psv - fey is
uitzending gemistquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel fijnste stadiontijd. Op tijd terug voor de samenvattingen en niet teringjantjevroeg eten voor half zeven potjes
Zondagquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik weet niet eens welke dag psv - fey is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |