Dus heeft de trainer invloed lijkt mij. Als de trainer geen invloed heeft, zouden de resultaten ook niet moeten veranderen als je de trainer vervangtquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:10 schreef Nozick het volgende:
[..]
[..]
Toch is uit onderzoek gebleken dat een wisseling van de trainer binnen een seizoen de resultaten verslechtert.
Weer je trein gemist?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er is ook totaal geen aansluiting he
Ditquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Allereerst, waarom dan Eghan in de spits. Zet desnoods Oosterwijk in de spits.
Zeg het verkeerd, niet verbeteren in ieder geval. Maar moet toegeven dat ik alleen de intro van het onderzoek gelezen heb.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:11 schreef Tagliano het volgende:
Dus heeft de trainer invloed lijkt mij. Als de trainer geen invloed heeft, zouden de resultaten ook niet moeten veranderen als je de trainer vervangt
quote:
Dat is een trainerswissel, heel wat anders.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:10 schreef Nozick het volgende:
[..]
[..]
Toch is uit onderzoek gebleken dat een wisseling van de trainer binnen een seizoen de resultaten verslechtert.
Hand van Schreuderquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo zie je FC Twente niet en opeens zijn ze er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |