Als de FOX stream werkt, loopt die dit seizoen niet heel veel meer achter. Seconde of 30, schat ik zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef onlogisch het volgende:
Zo kut is dat. Dat die streams altijd achter lopen
#Goffedomme
Nog steeds beter dan kijken naar Feyenoordquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef onlogisch het volgende:
Zo kut is dat. Dat die streams altijd achter lopen
#Goffedomme
Dit kan ik bevestigenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de FOX stream werkt, loopt die dit seizoen niet heel veel meer achter. Seconde of 30, schat ik zo.
Op Chrome werkt hij heel goed bij mij.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de FOX stream werkt, loopt die dit seizoen niet heel veel meer achter. Seconde of 30, schat ik zo.
Het is iig vele malen beter dan vorig seizoen... Hoewel EDL nog beter was. Daar liep de stream zo weinig achter dat ik had helemaal niet door had (immers kost posten ook tijd)quote:
12 seconden vertragingquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Op Chrome werkt hij heel goed bij mij.
Ik merk nu nog wel een verschil tussen posten en stream, maar valt mij reuze mee inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is iig vele malen beter dan vorig seizoen... Hoewel EDL nog beter was. Daar liep de stream zo weinig achter dat ik had helemaal niet door had (immers kost posten ook tijd)
Hier nu ook in FF, maar van 't weekend knalde hij er wel uit...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Op Chrome werkt hij heel goed bij mij.
Vanwaar deze sneer Stijn?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan kijken naar Feyenoord.
Same here, maar het is niet veel meer dan een paar seconden (tot max 10)... Dus meestal ben ik naar het scherm aan het kijken & niet naar FOK!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik merk nu nog wel een verschil tussen posten en stream, maar valt mij reuze mee inderdaad
Firefox geeft hij bij mij de melding dat er geen internetverbinding is gedetecteerd, terwijl ik wel internetverbinding heb.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier nu ook in FF, maar van 't weekend knalde hij er wel uit...
Geef hem de Gouden Bal.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:52 schreef onlogisch het volgende:
Kramer gescoord trouwens voor Jong Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |