Had ook niet veel voetballend vermogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:52 schreef G3rtonimo het volgende:
Groningen speelt wel een stuk sneller zonder Kieftenbeld iig
Milik is ook gewoon een klasbak.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:55 schreef Nozick het volgende:
Top-3 spitsen eredivisie?
De Jong, Kramer, De Leeuw?
Dauda, Djurdjevic, Rashicaquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:55 schreef Nozick het volgende:
Laat me niet zo schrikken joh gekquote:
Scoort minder in betere ploeg....Haller ook aardig.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milik is ook gewoon een klasbak.
1. De Jongquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:55 schreef Nozick het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat me niet zo schrikken joh gekJe weet dat je hier in de provincie 2 min achterloopt!
Spits wordt niet afgerekend op doelpunten?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
1. De Jong
2. Milik
3. Haller
ik loop ook een paar secondjes achterquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat me niet zo schrikken joh gekJe weet dat je hier in de provincie 2 min achterloopt!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had dezelfde reactie, maar het kon 2 kanten op met zijn reactie.
Dat ligt meer aan Ajax dan aan Milik. Zie ook het Poolse team.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:56 schreef Nozick het volgende:
[..]
Scoort minder in betere ploeg....Haller ook aardig.
Milik is voetballend veel sterker dan De Leeuw. Hoeveel goals maakten beiden vorig jaar?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:57 schreef Nozick het volgende:
[..]
Spits wordt niet afgerekend op doelpunten?
quote:
Komt nog niet veel in het spel voor, nee. Is een jeugdspeler toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:57 schreef Slobeend het volgende:
Van der Heyden kan er helemaal niks van.
Ja, ze pretenderen dat ze live voetbal bieden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:00 schreef Nozick het volgende:
Minimaal 10 seconden achter via foxsports.nl
Dit wordt bellen!
Is officiële foxstream altijd langzamer dan via tv?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ze pretenderen dat ze live voetbal bieden.
Op tv is het ook nooit live livequote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ze pretenderen dat ze live voetbal bieden.
Ja, omdat dat nou eenmaal meer tijd kost om goed door te krijgenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:02 schreef Nozick het volgende:
[..]
Is officiële foxstream altijd langzamer dan via tv?
Ik zal het doorgeven aan de collega's bij V&J en OCW.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij bent hier de ambtenaar, doe er wat aan
Bogdangod, de duurste aankoop uit de historie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:04 schreef Nozick het volgende:
Beste spits uit de eredivisie was natuurlijk niet MiliK, maar MiliC.
Op papier is Twente sterker dan Groningen, maar zo voetballen ze niet.quote:
Lobont?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bogdangod, de duurste aankoop uit de historie.
Wetzel haalde hem zelf op basis van specifieke kwaliteiten en zei vervolgens dat hij overal in te kort kwam.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bogdangod, de duurste aankoop uit de historie.
Misschien bedoelde hij het letterlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef Nozick het volgende:
[..]
Op papier is Twente sterker dan Groningen, maar zo voetballen ze niet.
Schreuder: Ik ben sterker dan ooit.
7 middenveldersquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:05 schreef Nozick het volgende:
[..]
Op papier is Twente sterker dan Groningen, maar zo voetballen ze niet.
Schreuder: Ik ben sterker dan ooit.
Daarom is Wetzel nu trainer bij de amateurs.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:06 schreef Nozick het volgende:
[..]
Wetzel haalde hem zelf op basis van specifieke kwaliteiten en zei vervolgens dat hij overal in te kort kwam.
Dat Mulder en Gijp blijkbaar niet snappen wie de opstelling bepaalt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Nozick het volgende:
Mulder en Gijp zijn van mening dat een trainer niet belangrijk is. Wat vinden jullie?
Een trainer kan voor 10% meer of minder punten zorgen denk ik. Het doet er toe, maar kwaliteit selectie is belangrijker.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Nozick het volgende:
Mulder en Gijp zijn van mening dat een trainer niet belangrijk is. Wat vinden jullie?
Tuurlijk wel, de manier van spelen is erg belangrijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Nozick het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een trainer kan voor 10% meer of minder punten zorgen denk ik. Het doet er toe, maar kwaliteit selectie is belangrijker.
Toch is uit onderzoek gebleken dat een wisseling van de trainer binnen een seizoen de resultaten verslechtert.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de manier van spelen is erg belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |