Wie herinnert zich RedCat nogquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Echt, de klassiekers hierWat een games.. En Davilex was echt
. Godsamme zeg, wat een waardeloze dev was dat. Die brachten echt bagger op de markt, en verkopen dat het deed
record was 168-0 mijn god wat was dat troep zeg...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nog erger, ik had een manager spel van Davilex![]()
[ afbeelding ]
Dat was ook bazigquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
jazz jackrabbit !!!
[ afbeelding ]
heb nog hele bak met oude games heb veel weg gedaan maar wat denk je daar zat competitie manager ook in hahahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was ook bazig
Heb nog ergens zo'n doosje met 10 diskette's liggen met Jazz Jackrabbit, Jungle Jill, Monster Bash en Stunts
Haha spelen die hapquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb nog hele bak met oude games heb veel weg gedaan maar wat denk je daar zat competitie manager ook in hahaha
link werkt niet :/quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:18 schreef Scrummie het volgende:
Div, check mij Rocket League spelenhttps://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=f27cs844lbs&feature=vm
Wel ruwe video, 1:21 zit aardige goal.
fuuuuuu NFS IIIquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
check
nog doos vol ^^
[ afbeelding ]
Zal zo ff kijken DJquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:18 schreef Scrummie het volgende:
Div, check mij Rocket League spelen![]()
Wel ruwe video, 1:21 zit aardige goal.
I don't blame anyone!quote:
Haha ja, puur geluk hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
I don't blame anyone!
Jij speelt wel baas
Ook gewoon alle 8 scoren
Haaaquote:
heb net nog deel 2 gevonden, het oudste spel werkend op CD wat er bij zat is warcraft 1quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Haaasure
omg, ik vind net de Originele Grand Theft Auto op cd-rom
Minimum specs:
486 DX4/100 MHz processor
16 MB RAM
1 MB VESA-compatible video card
DOS 6.0 (or higher) or Windows 95
80 MB free HD-space
Soundcard
Keyboard
Deel 2 is de enige die ik mis origineelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb net nog deel 2 gevonden, het oudste spel werkend op CD wat er bij zat is warcraft 1
Deel 2 kan je vaak nog wel vinden in gameshops en zo... of mijne nog werkt weet ik niet..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Deel 2 is de enige die ik mis origineel
Dat Warcraft 1 nog werkt
Godsamme, dikke bende nu in huis omdat ik alle dozen met games en cd's opentrek
SC 3000 nog gevonden, maar dacht dat ik de eerdere SimCity ook nog ergens had
De állereerste nooit gespeeld jammer genoeg.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:31 schreef Divje het volgende:
Ik post 'm hier ook ffwat ik nou wee terug heb gevonden
!
[ afbeelding ]
Singles!
TUDUDUDUDU TUDUUUUDUDUDUDUquote:
Even wat anders, de zenuwen beginnen nu wel erg aanwezig te zijn voor vanavondquote:
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Even wat anders, de zenuwen beginnen nu wel erg aanwezig te zijn voor vanavond
Gelukkig speelt Immers nietquote:
Idd.. geen zeurende zeikende rennende Immers. Klootzak is t!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Immers nietmaakt dat ik er nóg meer zin in heb
Op een bootje zetten richting Engeland, kan ie gaan darten daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd.. geen zeurende zeikende rennende Immers. Klootzak is t!
Ik heb me ziek gelachen toen ik dat lasquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Op een bootje zetten richting Engeland, kan ie gaan darten daar.'The White Stork'
Echt hequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb me ziek gelachen toen ik dat las.
Danku Lavquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Mannen sterkte en veel plezier zometeen en ik hoop voor jullie dat je cluppie wint
bubbleshooten allnighter krijg vriendin op bezoek straks dus lekker in de tuin zitten met flesje roséquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Danku Lav
Ga jij nog wat leuks doen vanavond?
Ohh heerlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
bubbleshooten allnighter krijg vriendin op bezoek straks dus lekker in de tuin zitten met flesje rosé
Zenuwachtig: JAquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je zenuwachtig of valt het mee?
Ik hoop het zo . Zou toch top zijn als ze zouden winnen he. Ik duimquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Zenuwachtig: JAZin om eindelijk weer voetbal te kijken. JA
aangeschoten: ja![]()
Ben benieuwd
Dat zou zeker top zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het zo . Zou toch top zijn als ze zouden winnen he. Ik duim
Ik gok op zo'n 40-45 bans.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Wel het eerste seizoen waarbij Fok! wat strenger is.. als dat maar goed gaat
40quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik gok op zo'n 40-45 bans.
Nog 45 minuten
Lekker hequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Begint nu wel echt heel erg te kriebelen..
Godver man, werd er depressief van als ik je posts lasquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker he. Spannend gedoe, heb er echt weer zin in. Ondanks al het negatieve gedoe van mij de laatste tijd, kan niet wachten.
Kan ik me lichtelijk voorstellen, maar werd er zelf ook depressief van. Man man man.. Nog steeds wel een beetjequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Godver man, werd er depressief van als ik je posts laszuipen en blowen dit dat.
Maar, het is wel echt lekker dat het weer begint
Hahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan ik me lichtelijk voorstellen, maar werd er zelf ook depressief van. Man man man.. Nog steeds wel een beetje.
Maar goed, nu bijna beginnen, op naar de eerste 3 punten! Succes alvast
Botteghinquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaen dan moet Botteghin nog komen
Jij ookik blijf ff van fok weg tijdens de wedstrijd
Goede verdediger hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BotteghinGeld
Maar ja, dat doe ik ook. Gewoon op TV. Jij streampje? Dan helemaal van Fok weg blijven
Ow ik kan zo live. Dan kom ik de boel wel verklappen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede verdediger hoor
En idd, streampje hier. Dus zal sowieso wel 3-5 minuten achterlopen
wow dat rood is minderquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Divje het volgende:
Ik zou weg blijven van Fok maar nee. lukt niet![]()
1-0 voor Lav, en rood. Dankzij die ajacied die fluit.
Ja, zag het erg somber in na die rode kaart..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
En dat met 10 man
Gaat het goed daar of gaat het los?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, zag het erg somber in na die rode kaart..
Echt weer een rare wedstrijd hoorvloog weer van kwaadheid/schelden naar blijdschap/schreeuwen en weer terug
Gelukkig is er het feyenoord-topic als uitlaatklep
Ging even los na die rode kaart en 1-1quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het goed daar of gaat het los?
Werkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks B. Morgen 12.30 Ajax - AZ (of andersom)?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
TUDUDUDUDU TUDUUUUDUDUDUDU![]()
En dan staat er rechts in dat lijstje....
Fifa 98
wat ergerde ik me altijd dood aan die vrouw in die clip
Waar was je ook alweer?quote:
erg tof hoorquote:Op zondag 9 augustus 2015 14:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn to-go-to lijstje
Ben je nog in de overwinnings roes Div?quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn to-go-to lijstje
Neequote:Op zondag 9 augustus 2015 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nog in de overwinnings roes Div?
Ja pfoequote:Op zondag 9 augustus 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Warm is het nog he? Binnen is het lekkerder dan buiten. Klam-vies-benauwd.
Heb niks gezienquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
Fuck! Vallende sterren! Helemaal vergeten vannacht. He bah.
Hahaha.. Ach ja, volgend jaar nieuwe kansenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb niks gezienzal wel aan m'n vertroebelde zicht hebben gelegen
Truequote:Op zondag 9 augustus 2015 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha.. Ach ja, volgend jaar nieuwe kansen
Ja was heerlijk . Merk wel dat het alweer wat vroeger donker wordt. Tien uur al.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja pfoegelukkig trekt het hier nu behoorlijk dicht met bewolking. Maar die klammigheid blijft
Was het gisteravond nog lekker om in de tuin te zitten? Heb je nog wat van de vallande sterren meegekregen?
Niks gezienquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja was heerlijk . Merk wel dat het alweer wat vroeger donker wordt. Tien uur al.
Geen sterren gezien. Niet letterlijk en niet figuurlijk![]()
Jij wel?
Fuck dat ziet er vet uitquote:
Was op een woensdag. Toen viel het erg mee.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Fuck dat ziet er vet uit*schrijft op*
wel tyfusdruk als ik de foto's zo zie..
Al die palen met vrouwen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was op een woensdag. Toen viel het erg mee.
Club Lavka was echt heel raar.
Mooi manquote:
Gewoon gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi man
Bedankt voor de adresjes. Mocht ik ooit in Praag zijn
Volgend jaar waarschijnlijk danquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon gaan.
Vlucht met easyjet is peanuts. En appartement kost ook geen drol via airbnb.
60 voor vluchtquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgend jaar waarschijnlijk dan
Hoeveel was je kwijt voor reis + overnachting?
1,70 voor halve liter bier is wel
Damn dat is niet misquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
60 voor vlucht
appartement was van kennisen dus gratis, maar voor 31 euro per nacht heb je een heel prima appartement hoor.
https://www.airbnb.nl/roo(...)6%2F08%2F2015&s=sMFg
Ben niet zo heel bekend met dat airbnb. Maar als ik die prijzen zo zie ivm een hotelletjequote:
is niks ergs aanquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben niet zo heel bekend met dat airbnb. Maar als ik die prijzen zo zie ivm een hotelletjepoe
Is dat een soort zonne-allergie? Geluukig is 't weer okéquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:37 schreef MotherFoker het volgende:
Nog even update, lip was door de hitte gaan opzetten en branden, heb ik eerder gehad als ik te lang in de hitte zat kreeg ik een opgezette lip. Maar nu verder is alles oke.
Denk het wel ja, als ik een tijdje niet meer in de zon heb gezet en weer naar buiten ga heb ik er last van, had mijn moeder ook laatst van de vakantie, uitslag en opgezette klieren als ze niet bij de airco was gaan zitten was ze waarschijnlijk dood gegaan door de hitte.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat een soort zonne-allergie? Geluukig is 't weer oké
Lavkaquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was op een woensdag. Toen viel het erg mee.
Club Lavka was echt heel raar.
Kun je je lippen niet ergens mee beschermen MF'je? Volgens mij is er wel wat voor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Denk het wel ja, als ik een tijdje niet meer in de zon heb gezet en weer naar buiten ga heb ik er last van, had mijn moeder ook laatst van de vakantie, uitslag en opgezette klieren als ze niet bij de airco was gaan zitten was ze waarschijnlijk dood gegaan door de hitte.
Ik zit er al aan te denken ja, misschien gewoon lip balsem, alleen ik krijg zo snel koortslippen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je je lippen niet ergens mee beschermen MF'je? Volgens mij is er wel wat voor.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik zit er al aan te denken ja, misschien gewoon lip balsem, alleen ik krijg zo snel koortslippen.
Waardeloos zeg. Je kunt naar je apotheek gaan en gewoon vragen om een beschermend zalfje. Vaak hebben ze een eigen merk .quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik zit er al aan te denken ja, misschien gewoon lip balsem, alleen ik krijg zo snel koortslippen.
heeft wel iets geilsquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef Divje het volgende:
Zo'n mondkapje zou ik aan de andere kant ook niet doen eigenlijkdenk mensen dat je een of andere ziekte hebt ofzo
Gister was ie iig even in het Feyenoord-topic. Vandaag nog niet gezienquote:
koelquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Gister was ie iig even in het Feyenoord-topic. Vandaag nog niet gezien
godver Tjackquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:04 schreef Tjacka het volgende:
ik heb een bilfie gemaakt
zou ik hem in kpd plaatsen
Nog paar dagen en moet weer fulltime aan de bak, gelukkig is het nu alleen wat besprekingen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Mooorgen, we zijn weer aan het werk
Die twee weekjes zijn ook zo weg he. Bah. Ik wil nog luieren.
koffie aanbieden en dan die koffie met bekertje en al tegen hun harses gooien!quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:47 schreef Divje het volgende:
![]()
schilders die om 7.30 staan te schreeuwen voor je raam
quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
koffie aanbieden en dan die koffie met bekertje en al tegen hun harses gooien!
Telefoon aan met zwaar irritante Frans Bauer muziek en dan meebleren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze zitten nu allemaal voor hun koffiekeet brood naar binnen te werken en weg te spoelen met goedkope koffie volgens mij. Ze kijken niet vrolijk
Komt ook een beste bui aan als ik het zo zie..
Wat voor irritant gedrag heb jij geëtaleerd in Duitsland?
"HEB JE EVEN VOOR MIJ, STA ZOLANG IN DE RIJ"quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Telefoon aan met zwaar irritante Frans Bauer muziek en dan meebleren.
Tikkertje doen in de rij, etc
lol dat is wat we inderdaad zongen..,stond jij er ook?quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:18 schreef Divje het volgende:
[..]
"HEB JE EVEN VOOR MIJ, STA ZOLANG IN DE RIJ"
Nope, kwam zo in me opquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol dat is wat we inderdaad zongen..,stond jij er ook?
Divje 14.941 (gemiddeld 7 per dag)quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:22 schreef Divje het volgende:
Zal ik vandaag de 15000 posts halen?
Even GRTD volspammen vanavond.
oh, hoef er nog maar 61.
Damnitquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Divje 14.941 (gemiddeld 7 per dag)
theguyver 19.637 (gemiddeld 10 per dag) wow ik zit op de 20k
quote:
Oke, challenge accepted.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]word alleen maar meer heb overdag weer meer tijd om online te zijn
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik own jullie allemaal met mijn registratie datum: dinsdag 8 oktober 2002 @ 00:26
Ik had toen 5000 posts maar ook ww en mail adres kwijt was van mijn vorige werk meen ik..quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Mijn eerste account is van maandag 24 april 2006 @ 16:33, met 216 postsmaar ww vergeten, paar jaar niet geweest en heb nu deze
Betaalde BNW Troll trouwens![]()
2006quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Mijn eerste account is van maandag 24 april 2006 @ 16:33, met 216 postsmaar ww vergeten, paar jaar niet geweest en heb nu deze
Betaalde BNW Troll trouwens![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik own jullie allemaal met mijn registratie datum: dinsdag 8 oktober 2002 @ 00:26
je UI leid af op mijn werkquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel full-time lurker geweest vanaf ~2001/2002![]()
Handjes boven tafel guyv!quote:
http://movieparkgermany.d(...)ning/nyc-transformerquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://movieparkgermany.d(...)ning/nyc-transformer
Gisteren vielen bij een griet haar tieten er uit toen ze in deze zat.![]()
En van een fatima vloog der hoofdoekje bijna weg![]()
En houd meer van mooie benen/bips .. al moet ik zeggen het zijn mooie uiers!
die zat aan de andere kant van de bankquote:
Haha, *floep* en dan stopt ie met filmen!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
die zat aan de andere kant van de bankik zat er niet in ik had lavje een filmpje er van toegstuurd, ik stopte met filmen want mijn aandacht was beetje afgeleid!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:15 schreef Divje het volgende:
Anders spuit je ff vol overtuiging deo in je haar ipv haarlak
vraag maar naquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, *floep* en dan stopt ie met filmen!
hoax!
Fietsen is gezond, eet daarom meer fietsquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Een liter belastingvrije benzine kost maar 60 cent!!
[ afbeelding ]
"Hoe zit dat precies? In juli 2015 bestond de prijs van een liter Euro95 voor 63,9 procent uit belasting. Accijns vormt veruit het grootste deel van de belasting. Daarnaast is er een kleinere voorraadheffing. Deze belastingen zijn een vast bedrag per liter waardoor de benzineprijs minder mee kan bewegen met de ontwikkeling van de olieprijs. Over de literprijs inclusief accijns en voorraadheffing wordt vervolgens nog btw geheven."
Bron
Gevolg: zie grafiek hierboven. 77 cent per liter is accijns en voorraadheffing. 29 cent per liter is btw. Slechts 60 cent per liter is wat benzine eigenlijk kost. Reken zelf maar uit voor hoeveel de Staat je jaarlijks afperst & uitwringt met woekerbelastingen op je eigen "vrije" verkeer.
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Fietsen is gezond, eet daarom meer fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En straks eens kijken of ik deze nog weer eens aan de praat krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
watquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Fietsen is gezond, eet daarom meer fiets
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben weer eens in de klassieke periode beland..
Daar hoort natuurlijk ook AVGN![]()
bij
Gisteren zelfs nog even Comander Keen 4 gedaan, man de tijd dat games nog moeilijk waren zeg.
Tegenwoordig ren je zo door al die levels heen van Mario op de Wii of Wii USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En straks eens kijken of ik deze nog weer eens aan de praat krijg
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil dit spel weer spelen
oh ah toma toma vem vem vem vem
Teveel moeite dusquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij heb ik al twee downloads gevonden voor Monster Bash![]()
Je hebt dacht ik wel Dosbox nodig
What the hell, Dosbox moeite?quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Teveel moeite dus
Mss heeft m'n opa nog wel ergens een 286 staan
Knucklehead*quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
What the hell, Dosbox moeite?
Download dosbox en een dos game, thats it.
Een nieuwe game voor de ps4 is nog meer werk.
Kopen, naar huis, in je ps4 doen, uren wachten tot de download klaar is ect ect.
Lazy ass nucklehead!
Dan ruikt je haar lekker fris. Zou geen haarlak onder je oksels doen Divquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:15 schreef Divje het volgende:
Anders spuit je ff vol overtuiging deo in je haar ipv haarlak
Fokit...quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Knucklehead*
Maar idd, heb een luie kont
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben weer eens in de klassieke periode beland..
Daar hoort natuurlijk ook AVGN![]()
bij
Gisteren zelfs nog even Comander Keen 4 gedaan, man de tijd dat games nog moeilijk waren zeg.
Tegenwoordig ren je zo door al die levels heen van Mario op de Wii of Wii USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En straks eens kijken of ik deze nog weer eens aan de praat krijg
AVGNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cowbongapieceofdog shit thats what!!!
de silversurfer afl is en blijft mijn favo
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ruikt je haar lekker fris. Zou geen haarlak onder je oksels doen Div![]()
*ff checken hoeveel posts ik heb
Valt me toch wel een beetje tegen van Guyvie dat ie geen borsten filmt. Had viral kunnen gaan!quote:
poeplequote:Op maandag 10 augustus 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fokit...
Poeple make fouten joe know.
En luie kont?
Je hoeft niet eens van je kont af Div. Komaan zeg.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]dat dan weer wel idd. Maar kwam er op tijd achter (njah eigenlijk ook weer niet
) dus heb geen oksels die aan elkaar zitten
![]()
Heb wel maar weer een pet op gedaan
[..]
Valt me toch wel een beetje tegen van Guyvie dat ie geen borsten filmt. Had viral kunnen gaan!
[..]
poeplezo sprak ik people altijd uit op school
vet grappig enzo
Laat me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]Alleen met al m'n verdriet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jajaja, ben ook te lui om te klikken
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]dat dan weer wel idd. Maar kwam er op tijd achter (njah eigenlijk ook weer niet
) dus heb geen oksels die aan elkaar zitten
![]()
Heb wel maar weer een pet op gedaan
Jij gaat alweer richting de 100.000! Nog 9nogwat te gaan
[..]
Valt me toch wel een beetje tegen van Guyvie dat ie geen borsten filmt. Had viral kunnen gaan!
[..]
poeplezo sprak ik people altijd uit op school
vet grappig enzo
Laat me
Ja klopt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:49 schreef theguyver het volgende:
Er is ook een AVGN video game he, hard as Shit!!!!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:52 schreef theguyver het volgende:
[..]ik was te afgeleid, mijn meisie heb ook mooie uiers
en de komende maande gaan ze groeien
![]()
[ afbeelding ]
En heb je er toch vrij weinig aan, aangezien ze bij de meeste zwangere vrouwen ook gevoeliger/pijnlijker wordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:52 schreef theguyver het volgende:
[..]ik was te afgeleid, mijn meisie heb ook mooie uiers
en de komende maande gaan ze groeien
![]()
[ afbeelding ]
ken ik nie, maar hij heeft ook een afl waar hij het spel zelf in behandeling neemt..quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja klopt!
Toevallig was er van het weekend een live stream waar Mike Matei hem speelde
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Mike Matei is de gene wie mee helpt zijn video's te editen, plus James en Mike Mondays, waar ze classic games spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
ken ik nie, maar hij heeft ook een afl waar hij het spel zelf in behandeling neemt..
ik moet zeggen dat is ook de laatste van de normale afleveringen die ik van hem heb gezien...
oh ja en zijn AVGN filmdie was net zo slecht, dat hij bijna weer goed was!
Ow ja, nu je het zegt, de man achter de schermen...quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mike Matei is de gene wie mee helpt zijn video's te editen, plus James en Mike Mondays, waar ze classic games spelen.
En de AVGN film was niet al te best, maar dat maakte het nu juist kijkbaar.
James Rofle is gewoon een sympathieke film maker/gozer.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]zo heb ik er wel meer.
"als het kalf verdronken is!"damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, die, oftewel, Motherfucking Mike.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow ja, nu je het zegt, de man achter de schermen...
nee niet de gitarist achter de bank
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En heb je er toch vrij weinig aan, aangezien ze bij de meeste zwangere vrouwen ook gevoeliger/pijnlijker worden
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]meh die van mij slaat gewoon terug
Bah, alles voor de aandachtquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
Feminist rent marathon zonder tampon
Het is ongetwijfeld dé nachtmerrie van elke vrouw: doorlekken in het openbaar. Of in ieder geval 'bijna elke vrouw'. Een 26-jarige feminist uit de Verenigde Staten rende de marathon van Londen bewust zonder tampon.
Foto's
Och och och, weer zo'n feminist.
Niks mis met sterke vrouwen, maar feministische vrouwen zijn verschrikkelijk.
Heb een beetje een 'selfish good deed' idee bij.
Aan de andere kant wel beter dat ze het niet tijdens een wedstrijdje zwemmen deedquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, Amerikaanse feministen, brrrr
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel beter dat ze het niet tijdens een wedstrijdje zwemmen deed![]()
Ben onder invloed van verfdampen en een paar biertjes,probeer het om te zetten naar iets tofs..mijn brein kan echter niet omschakelen,vrd.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:29 schreef Charged het volgende:
[..]
Ben onder invloed van verfdampen en een paar biertjes,probeer het om te zetten naar iets tofs..mijn brein kan echter niet omschakelen,vrd.
Neh...te jong (en te nep) maar thnx anyway voor de pogingquote:
Wat voor zoekterm gebruik jij in godsnaam om zulks spul te vinden zegquote:
Kwam toevallig ooit in een zoektocht naar leuke plaatjes een hele verzameling van zulk soort gifjes tegenquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor zoekterm gebruik jij in godsnaam om zulks spul te vinden zeg
Colliding moons?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor zoekterm gebruik jij in godsnaam om zulks spul te vinden zeg
Maar natuurlijk, en nu de waarheid Divster!quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam toevallig ooit in een zoektocht naar leuke plaatjes een hele verzameling van zulk soort gifjes tegen
CERN, What happens when two particles collide.gifquote:
The earth will rumble.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
CERN, What happens when two particles collide.gif
And some people say, that will be the day milk will fall from the sky'squote:
Owowowowow....Tubular bellsquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
And some people say, that will be the day milk will fall from the sky's
Aan goede muziek zit geen leeftijd gebondenquote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aan goede muziek zit geen leeftijd gebonden
waarheid!quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aan goede muziek zit geen leeftijd gebonden
Oh, dit is nou een voorbeeld van wanneer geweld is toegestaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Wel eigenlijk een belediging als iemand me een Miley Cyrus fangirl vind vanwege mijn kleding, Godskolere he xd
En dan verbaasd kijken als Guns N' Roses of Metallica of Led Zeppelin op mijn telefoon staat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, dit is nou een voorbeeld van wanneer geweld is toegestaan.
Slaan!...Met stokken!
We zitten niet in de middeleeuwen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, dit is nou een voorbeeld van wanneer geweld is toegestaan.
Slaan!...Met stokken!
Ok ok. Was op zoek naar wat oefeningen voor m'n armenquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, en nu de waarheid Divster!
Klopt, maar sommigen zijn hardleers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:54 schreef Charged het volgende:
[..]
We zitten niet in de middeleeuwen.
Ah zo, geen buurdame/vrouw die je even kan gebruiken als gewichtquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ok ok. Was op zoek naar wat oefeningen voor m'n armen
Nopequote:Op maandag 10 augustus 2015 17:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah zo, geen buurdame/vrouw die je even kan gebruiken als gewicht
Je hebt teveel naar Matador geluisterdquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:34 schreef Charged het volgende:
[..]
Neh...te jong (en te nep) maar thnx anyway voor de poging....ik ga uitvogelen waarom raketten nooit de maan hebben kunnen bereiken.
I know,it is a bad thingquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt teveel naar Matador geluisterd
(en toch mis ik hem en dat is serieus)quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt teveel naar Matador geluisterd
Per DMquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Als hij dit leest komt hij vast terug Charged
Diep, diep gesproken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
Nu heb ik gister niet geblowt. Vanavond wel. Goeie post.
Och,Lavenderr..ik ben van nature een pessimist maar behoorlijk naief van aard (i know,het is niet de beste combinatie)quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Als hij dit leest komt hij vast terug Charged
Aah oke! Gelukkig maarquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Kan niet quoten maar @Scrum: Ik zag Mata vorige week gewoon-nou ja, gewoon- posten op FP, dus hij is helemaal niet vertrokken.
@Charged: je kunt gerust zijn dus. HIJ is er
Neh,niet op het forum als ik een comment op de fp mag geloven. En daarbij HIJ is voor de heilige geest Jezus gereserveerd,niet voor de Mata.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Kan niet quoten maar @Scrum: Ik zag Mata vorige week gewoon-nou ja, gewoon- posten op FP, dus hij is helemaal niet vertrokken.
@Charged: je kunt gerust zijn dus. HIJ is er
Ik denk dat mata zich wel op eenzelfde voetstuk durft te plaatsenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Neh,niet op het forum als ik een comment op de fp mag geloven. En daarbij HIJ is voor de heilige geest Jezus gereserveerd,niet voor de Mata.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
Nu heb ik gister niet geblowt. Vanavond wel. Goeie post.
Ik kan weer quoten!quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aah oke! Gelukkig maar. Verder moet ik natuurljk oppassen met wat ik zeg
.
Als ik alles in dit leven zo zeker wistquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat mata zich wel op eenzelfde voetstuk durft te plaatsen.
Goed zeg! Drie juichsmilies voor jou Divquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
3de dag niet geblowd
1ste dag niet gedronken
5de dag volledige maaltijd opgegeten
nog een paar posts tot de 15000
opkikkerpost voor mezelf
Daar heb je gelijk in. We moeten hem niet groter maken dan hij is. Dat laten we aan hemzelf overquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Neh,niet op het forum als ik een comment op de fp mag geloven. En daarbij HIJ is voor de heilige geest Jezus gereserveerd,niet voor de Mata.
Morgen naar de shop om het te vierenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed zeg! Drie juichsmilies voor jou Div![]()
![]()
Jij bent je postcount wel aan 't opkrikken he!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. We moeten hem niet groter maken dan hij is. Dat laten we aan hemzelf over
kwartet![]()
Ik heb vandaag nog niet veel gepost eigenlijk maar dan ineens heeft het je te pakken he en dan ga je als een speerquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent je postcount wel aan 't opkrikken he!voel je de hete adem van Scrum, Guyv en mij in je nek?
al komen we met al onze posts combined nog niet in de buurt
Oi,ik probeer ook een duit in het zakje te doenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent je postcount wel aan 't opkrikken he!voel je de hete adem van Scrum, Guyv en mij in je nek?
al komen we met al onze posts combined nog niet in de buurt
Hahaquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet veel gepost eigenlijk maar dan ineens heeft het je te pakken he en dan ga je als een speer
Alle hulp is welkom!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:14 schreef Charged het volgende:
[..]
Oi,ik probeer ook een duit in het zakje te doen
Yes , tofquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:14 schreef Charged het volgende:
[..]
Oi,ik probeer ook een duit in het zakje te doen
Ja wat dacht jij dan! Broekje is al uit verheug me enormquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
En dan moet VI nog beginnenof ga je niet in dat topic hangen en je volledig concentreren op de uitzending
[..]
Alle hulp is welkom!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan! Broekje is al uit verheug me enorm
Haha, zie je het voor je? Tjacka zou jaloers zijn met zijn bilfiequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
vandaag is de dag dat het wereldrecord synchroon broekjes uittrekken eraan gaat
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha, zie je het voor je? Tjacka zou jaloers zijn met zijn bilfie
hoelaat?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Geen ideequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Charged het volgende:
[..]
No shit,kan ik mijn downloadend broekje streamen?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
family bonding!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:34 schreef theguyver het volgende:
[..]mijn schoonpapa ziet me al aankomen..
ik pas!
Wie dan wel?quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:33 schreef Charged het volgende:
[..]
Mja,had liever iemand anders gehad maar geen reporter.
Eindbaas! Ik doe morgen weer niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
3de dag niet geblowd
1ste dag niet gedronken
5de dag volledige maaltijd opgegeten
nog een paar posts tot de 15000
opkikkerpost voor mezelf
Gewoon doen!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindbaas! Ik doe morgen weer niet..
.
.
Ik stop net wat in mijn crunsherquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eindbaas! Ik doe morgen weer niet..
.
.
Eerlijk: VI is de reden dat ik nu bij de Shop weg komquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Heb er nu eigenlijk wel zin in
[ afbeelding ]
Eindbaasquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik stop net wat in mijn crunsher
Moe van de reis natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dit echt een waardeloos matige dag.
gister naar polen geredenquote:
Lichamelijke klachten? Of moe in je hoofd?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gister naar polen gereden
maar ben al dagen niet lekker en weet niet wat er aan scheelt.
Moe, hangerig, snelaangebrand en wat naargeestig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lichamelijke klachten? Of moe in je hoofd?
Klinkt niet best. Immodium in huis? Morgen toch maar even naar de dokter Inso.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moe, hangerig, snelaangebrand en wat naargeestig.
En buikpijn en diarree
Heb het wel. Maar durf het eigenlijk niet te nemen zolang ik niet weet wat het is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt niet best. Immodium in huis? Morgen toch maar even naar de dokter Inso.
Moet je aan het werk dan? Dat wordt lastig als je in slechte conditie bentquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het wel. Maar durf het eigenlijk niet te nemen zolang ik niet weet wat het is.
ja misschien. Zal nog niet zo'n makkelijk karwei worden hier.
Nee ben in Polen nu. Dus zou niet weten waar ik dan heen moetquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je aan het werk dan? Dat wordt lastig als je in slechte conditie bent
Oh zo. Ja, je oma zal wel raad weten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ben in Polen nu. Dus zou niet weten waar ik dan heen moet
Vraag mn oma wel
Denk het ook wel. Omas weten overal raad meequote:Op maandag 10 augustus 2015 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, je oma zal wel raad weten.
Oma's. Salt of the earthquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Omas weten overal raad mee
Oeh! Spannend Divquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Divje het volgende:
Kuijt maakt Feyenoord kampioen
- Gijp
edit: kut nu kan ik niet meer stoppen bij 15000 posts. Oh wellniks mis mee
nog een edit: match op tinder met een meid die een foto had van haarzelf bij de beroemde fontein in Romem'n dag kan niet meer stuk
Is nog een Friese ookquote:
Gewoon doen! Wat kan er nou mis gaan? Praat net zoals je hier doet, jezelf zijn. Gaat lukkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Is nog een Friese ookmaar ben te verlegen om gesprek te starten..
Er kan zoveel mis gaan!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon doen! Wat kan er nou mis gaan? Praat net zoals je hier doet, jezelf zijn. Gaat lukken
Valt hartstikke mee. Vind je juist heel beleefd en aardig. Probeer het gewoon. Je zal zien dat het goed gaat .quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Er kan zoveel mis gaan!denk ik dan he. twijfels.
En ben een lompehork wb dames
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valt hartstikke mee. Vind je juist heel beleefd en aardig. Probeer het gewoon. Je zal zien dat het goed gaat .
Ronald Helwegenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed! Het eerste kwartier hadden ze al minstens 5 mensen beledigd dus topshow
Nu je het zegt..inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ronald Helwegen
Het is iig een goed beginmaar viel me wel op dat er heel weinig publiek bij zit..
Zouden ze bewust weinig plaatsen beschikbaar stellen vraag ik me dan af. Of het publiek wacht het allemaal nog een beetje afquote:
CGI!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Zouden ze bewust weinig plaatsen beschikbaar stellen vraag ik me dan af. Of het publiek wacht het allemaal nog een beetje af
In dat hoekje mist sowieso dat team natuurlijk. Studio lijk ook een stuk groter nu er minder mensen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |