Bah, alles voor de aandachtquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
Feminist rent marathon zonder tampon
Het is ongetwijfeld dé nachtmerrie van elke vrouw: doorlekken in het openbaar. Of in ieder geval 'bijna elke vrouw'. Een 26-jarige feminist uit de Verenigde Staten rende de marathon van Londen bewust zonder tampon.
Foto's
Och och och, weer zo'n feminist.
Niks mis met sterke vrouwen, maar feministische vrouwen zijn verschrikkelijk.
Heb een beetje een 'selfish good deed' idee bij.
Aan de andere kant wel beter dat ze het niet tijdens een wedstrijdje zwemmen deedquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, Amerikaanse feministen, brrrr
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel beter dat ze het niet tijdens een wedstrijdje zwemmen deed![]()
Ben onder invloed van verfdampen en een paar biertjes,probeer het om te zetten naar iets tofs..mijn brein kan echter niet omschakelen,vrd.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:29 schreef Charged het volgende:
[..]
Ben onder invloed van verfdampen en een paar biertjes,probeer het om te zetten naar iets tofs..mijn brein kan echter niet omschakelen,vrd.
Neh...te jong (en te nep) maar thnx anyway voor de pogingquote:
Wat voor zoekterm gebruik jij in godsnaam om zulks spul te vinden zegquote:
Kwam toevallig ooit in een zoektocht naar leuke plaatjes een hele verzameling van zulk soort gifjes tegenquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor zoekterm gebruik jij in godsnaam om zulks spul te vinden zeg
Colliding moons?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor zoekterm gebruik jij in godsnaam om zulks spul te vinden zeg
Maar natuurlijk, en nu de waarheid Divster!quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam toevallig ooit in een zoektocht naar leuke plaatjes een hele verzameling van zulk soort gifjes tegen
CERN, What happens when two particles collide.gifquote:
The earth will rumble.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
CERN, What happens when two particles collide.gif
And some people say, that will be the day milk will fall from the sky'squote:
Owowowowow....Tubular bellsquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
And some people say, that will be the day milk will fall from the sky's
Aan goede muziek zit geen leeftijd gebondenquote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aan goede muziek zit geen leeftijd gebonden
waarheid!quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aan goede muziek zit geen leeftijd gebonden
Oh, dit is nou een voorbeeld van wanneer geweld is toegestaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Wel eigenlijk een belediging als iemand me een Miley Cyrus fangirl vind vanwege mijn kleding, Godskolere he xd
En dan verbaasd kijken als Guns N' Roses of Metallica of Led Zeppelin op mijn telefoon staat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, dit is nou een voorbeeld van wanneer geweld is toegestaan.
Slaan!...Met stokken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |