Bah, alles voor de aandachtquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
Feminist rent marathon zonder tampon
Het is ongetwijfeld dé nachtmerrie van elke vrouw: doorlekken in het openbaar. Of in ieder geval 'bijna elke vrouw'. Een 26-jarige feminist uit de Verenigde Staten rende de marathon van Londen bewust zonder tampon.
Foto's
Och och och, weer zo'n feminist.
Niks mis met sterke vrouwen, maar feministische vrouwen zijn verschrikkelijk.
Heb een beetje een 'selfish good deed' idee bij.
Aan de andere kant wel beter dat ze het niet tijdens een wedstrijdje zwemmen deedquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, Amerikaanse feministen, brrrr
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel beter dat ze het niet tijdens een wedstrijdje zwemmen deed![]()
Ben onder invloed van verfdampen en een paar biertjes,probeer het om te zetten naar iets tofs..mijn brein kan echter niet omschakelen,vrd.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:29 schreef Charged het volgende:
[..]
Ben onder invloed van verfdampen en een paar biertjes,probeer het om te zetten naar iets tofs..mijn brein kan echter niet omschakelen,vrd.
Neh...te jong (en te nep) maar thnx anyway voor de pogingquote:
Wat voor zoekterm gebruik jij in godsnaam om zulks spul te vinden zegquote:
Kwam toevallig ooit in een zoektocht naar leuke plaatjes een hele verzameling van zulk soort gifjes tegenquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor zoekterm gebruik jij in godsnaam om zulks spul te vinden zeg
Colliding moons?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor zoekterm gebruik jij in godsnaam om zulks spul te vinden zeg
Maar natuurlijk, en nu de waarheid Divster!quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam toevallig ooit in een zoektocht naar leuke plaatjes een hele verzameling van zulk soort gifjes tegen
CERN, What happens when two particles collide.gifquote:
The earth will rumble.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
CERN, What happens when two particles collide.gif
And some people say, that will be the day milk will fall from the sky'squote:
Owowowowow....Tubular bellsquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
And some people say, that will be the day milk will fall from the sky's
Aan goede muziek zit geen leeftijd gebondenquote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aan goede muziek zit geen leeftijd gebonden
waarheid!quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aan goede muziek zit geen leeftijd gebonden
Oh, dit is nou een voorbeeld van wanneer geweld is toegestaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Wel eigenlijk een belediging als iemand me een Miley Cyrus fangirl vind vanwege mijn kleding, Godskolere he xd
En dan verbaasd kijken als Guns N' Roses of Metallica of Led Zeppelin op mijn telefoon staat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, dit is nou een voorbeeld van wanneer geweld is toegestaan.
Slaan!...Met stokken!
We zitten niet in de middeleeuwen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, dit is nou een voorbeeld van wanneer geweld is toegestaan.
Slaan!...Met stokken!
Ok ok. Was op zoek naar wat oefeningen voor m'n armenquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, en nu de waarheid Divster!
Klopt, maar sommigen zijn hardleers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:54 schreef Charged het volgende:
[..]
We zitten niet in de middeleeuwen.
Ah zo, geen buurdame/vrouw die je even kan gebruiken als gewichtquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ok ok. Was op zoek naar wat oefeningen voor m'n armen
Nopequote:Op maandag 10 augustus 2015 17:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah zo, geen buurdame/vrouw die je even kan gebruiken als gewicht
Je hebt teveel naar Matador geluisterdquote:Op maandag 10 augustus 2015 17:34 schreef Charged het volgende:
[..]
Neh...te jong (en te nep) maar thnx anyway voor de poging....ik ga uitvogelen waarom raketten nooit de maan hebben kunnen bereiken.
I know,it is a bad thingquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt teveel naar Matador geluisterd
(en toch mis ik hem en dat is serieus)quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt teveel naar Matador geluisterd
Per DMquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Als hij dit leest komt hij vast terug Charged
Diep, diep gesproken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
Nu heb ik gister niet geblowt. Vanavond wel. Goeie post.
Och,Lavenderr..ik ben van nature een pessimist maar behoorlijk naief van aard (i know,het is niet de beste combinatie)quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Als hij dit leest komt hij vast terug Charged
Aah oke! Gelukkig maarquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Kan niet quoten maar @Scrum: Ik zag Mata vorige week gewoon-nou ja, gewoon- posten op FP, dus hij is helemaal niet vertrokken.
@Charged: je kunt gerust zijn dus. HIJ is er
Neh,niet op het forum als ik een comment op de fp mag geloven. En daarbij HIJ is voor de heilige geest Jezus gereserveerd,niet voor de Mata.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Kan niet quoten maar @Scrum: Ik zag Mata vorige week gewoon-nou ja, gewoon- posten op FP, dus hij is helemaal niet vertrokken.
@Charged: je kunt gerust zijn dus. HIJ is er
Ik denk dat mata zich wel op eenzelfde voetstuk durft te plaatsenquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Neh,niet op het forum als ik een comment op de fp mag geloven. En daarbij HIJ is voor de heilige geest Jezus gereserveerd,niet voor de Mata.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:41 schreef Scrummie het volgende:
Nu heb ik gister niet geblowt. Vanavond wel. Goeie post.
Ik kan weer quoten!quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aah oke! Gelukkig maar. Verder moet ik natuurljk oppassen met wat ik zeg
.
Als ik alles in dit leven zo zeker wistquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat mata zich wel op eenzelfde voetstuk durft te plaatsen.
Goed zeg! Drie juichsmilies voor jou Divquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
3de dag niet geblowd
1ste dag niet gedronken
5de dag volledige maaltijd opgegeten
nog een paar posts tot de 15000
opkikkerpost voor mezelf
Daar heb je gelijk in. We moeten hem niet groter maken dan hij is. Dat laten we aan hemzelf overquote:Op maandag 10 augustus 2015 18:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Neh,niet op het forum als ik een comment op de fp mag geloven. En daarbij HIJ is voor de heilige geest Jezus gereserveerd,niet voor de Mata.
Morgen naar de shop om het te vierenquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed zeg! Drie juichsmilies voor jou Div![]()
![]()
Jij bent je postcount wel aan 't opkrikken he!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. We moeten hem niet groter maken dan hij is. Dat laten we aan hemzelf over
kwartet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |