quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben weer eens in de klassieke periode beland..
Daar hoort natuurlijk ook AVGN![]()
bij
Gisteren zelfs nog even Comander Keen 4 gedaan, man de tijd dat games nog moeilijk waren zeg.
Tegenwoordig ren je zo door al die levels heen van Mario op de Wii of Wii USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En straks eens kijken of ik deze nog weer eens aan de praat krijg
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil dit spel weer spelen
oh ah toma toma vem vem vem vem
Teveel moeite dusquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij heb ik al twee downloads gevonden voor Monster Bash![]()
Je hebt dacht ik wel Dosbox nodig
What the hell, Dosbox moeite?quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Teveel moeite dus
Mss heeft m'n opa nog wel ergens een 286 staan
Knucklehead*quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
What the hell, Dosbox moeite?
Download dosbox en een dos game, thats it.
Een nieuwe game voor de ps4 is nog meer werk.
Kopen, naar huis, in je ps4 doen, uren wachten tot de download klaar is ect ect.
Lazy ass nucklehead!
Dan ruikt je haar lekker fris. Zou geen haarlak onder je oksels doen Divquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:15 schreef Divje het volgende:
Anders spuit je ff vol overtuiging deo in je haar ipv haarlak
Fokit...quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Knucklehead*
Maar idd, heb een luie kont
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben weer eens in de klassieke periode beland..
Daar hoort natuurlijk ook AVGN![]()
bij
Gisteren zelfs nog even Comander Keen 4 gedaan, man de tijd dat games nog moeilijk waren zeg.
Tegenwoordig ren je zo door al die levels heen van Mario op de Wii of Wii USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En straks eens kijken of ik deze nog weer eens aan de praat krijg
AVGNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cowbongapieceofdog shit thats what!!!
de silversurfer afl is en blijft mijn favo
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ruikt je haar lekker fris. Zou geen haarlak onder je oksels doen Div![]()
*ff checken hoeveel posts ik heb
Valt me toch wel een beetje tegen van Guyvie dat ie geen borsten filmt. Had viral kunnen gaan!quote:
poeplequote:Op maandag 10 augustus 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fokit...
Poeple make fouten joe know.
En luie kont?
Je hoeft niet eens van je kont af Div. Komaan zeg.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]dat dan weer wel idd. Maar kwam er op tijd achter (njah eigenlijk ook weer niet
) dus heb geen oksels die aan elkaar zitten
![]()
Heb wel maar weer een pet op gedaan
[..]
Valt me toch wel een beetje tegen van Guyvie dat ie geen borsten filmt. Had viral kunnen gaan!
[..]
poeplezo sprak ik people altijd uit op school
vet grappig enzo
Laat me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]Alleen met al m'n verdriet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jajaja, ben ook te lui om te klikken
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]dat dan weer wel idd. Maar kwam er op tijd achter (njah eigenlijk ook weer niet
) dus heb geen oksels die aan elkaar zitten
![]()
Heb wel maar weer een pet op gedaan
Jij gaat alweer richting de 100.000! Nog 9nogwat te gaan
[..]
Valt me toch wel een beetje tegen van Guyvie dat ie geen borsten filmt. Had viral kunnen gaan!
[..]
poeplezo sprak ik people altijd uit op school
vet grappig enzo
Laat me
Ja klopt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:49 schreef theguyver het volgende:
Er is ook een AVGN video game he, hard as Shit!!!!
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:52 schreef theguyver het volgende:
[..]ik was te afgeleid, mijn meisie heb ook mooie uiers
en de komende maande gaan ze groeien
![]()
[ afbeelding ]
En heb je er toch vrij weinig aan, aangezien ze bij de meeste zwangere vrouwen ook gevoeliger/pijnlijker wordenquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:52 schreef theguyver het volgende:
[..]ik was te afgeleid, mijn meisie heb ook mooie uiers
en de komende maande gaan ze groeien
![]()
[ afbeelding ]
ken ik nie, maar hij heeft ook een afl waar hij het spel zelf in behandeling neemt..quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja klopt!
Toevallig was er van het weekend een live stream waar Mike Matei hem speelde
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Mike Matei is de gene wie mee helpt zijn video's te editen, plus James en Mike Mondays, waar ze classic games spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
ken ik nie, maar hij heeft ook een afl waar hij het spel zelf in behandeling neemt..
ik moet zeggen dat is ook de laatste van de normale afleveringen die ik van hem heb gezien...
oh ja en zijn AVGN filmdie was net zo slecht, dat hij bijna weer goed was!
Ow ja, nu je het zegt, de man achter de schermen...quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mike Matei is de gene wie mee helpt zijn video's te editen, plus James en Mike Mondays, waar ze classic games spelen.
En de AVGN film was niet al te best, maar dat maakte het nu juist kijkbaar.
James Rofle is gewoon een sympathieke film maker/gozer.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]zo heb ik er wel meer.
"als het kalf verdronken is!"damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, die, oftewel, Motherfucking Mike.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow ja, nu je het zegt, de man achter de schermen...
nee niet de gitarist achter de bank
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En heb je er toch vrij weinig aan, aangezien ze bij de meeste zwangere vrouwen ook gevoeliger/pijnlijker worden
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]meh die van mij slaat gewoon terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |