quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik zit er al aan te denken ja, misschien gewoon lip balsem, alleen ik krijg zo snel koortslippen.
Waardeloos zeg. Je kunt naar je apotheek gaan en gewoon vragen om een beschermend zalfje. Vaak hebben ze een eigen merk .quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik zit er al aan te denken ja, misschien gewoon lip balsem, alleen ik krijg zo snel koortslippen.
heeft wel iets geilsquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef Divje het volgende:
Zo'n mondkapje zou ik aan de andere kant ook niet doen eigenlijkdenk mensen dat je een of andere ziekte hebt ofzo
Gister was ie iig even in het Feyenoord-topic. Vandaag nog niet gezienquote:
koelquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Gister was ie iig even in het Feyenoord-topic. Vandaag nog niet gezien
godver Tjackquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:04 schreef Tjacka het volgende:
ik heb een bilfie gemaakt
zou ik hem in kpd plaatsen
Nog paar dagen en moet weer fulltime aan de bak, gelukkig is het nu alleen wat besprekingen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Mooorgen, we zijn weer aan het werk
Die twee weekjes zijn ook zo weg he. Bah. Ik wil nog luieren.
koffie aanbieden en dan die koffie met bekertje en al tegen hun harses gooien!quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:47 schreef Divje het volgende:
![]()
schilders die om 7.30 staan te schreeuwen voor je raam
quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
koffie aanbieden en dan die koffie met bekertje en al tegen hun harses gooien!
Telefoon aan met zwaar irritante Frans Bauer muziek en dan meebleren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze zitten nu allemaal voor hun koffiekeet brood naar binnen te werken en weg te spoelen met goedkope koffie volgens mij. Ze kijken niet vrolijk
Komt ook een beste bui aan als ik het zo zie..
Wat voor irritant gedrag heb jij geëtaleerd in Duitsland?
"HEB JE EVEN VOOR MIJ, STA ZOLANG IN DE RIJ"quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Telefoon aan met zwaar irritante Frans Bauer muziek en dan meebleren.
Tikkertje doen in de rij, etc
lol dat is wat we inderdaad zongen..,stond jij er ook?quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:18 schreef Divje het volgende:
[..]
"HEB JE EVEN VOOR MIJ, STA ZOLANG IN DE RIJ"
Nope, kwam zo in me opquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol dat is wat we inderdaad zongen..,stond jij er ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |