Moe van de reis natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dit echt een waardeloos matige dag.
gister naar polen geredenquote:
Lichamelijke klachten? Of moe in je hoofd?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gister naar polen gereden
maar ben al dagen niet lekker en weet niet wat er aan scheelt.
Moe, hangerig, snelaangebrand en wat naargeestig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lichamelijke klachten? Of moe in je hoofd?
Klinkt niet best. Immodium in huis? Morgen toch maar even naar de dokter Inso.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moe, hangerig, snelaangebrand en wat naargeestig.
En buikpijn en diarree
Heb het wel. Maar durf het eigenlijk niet te nemen zolang ik niet weet wat het is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt niet best. Immodium in huis? Morgen toch maar even naar de dokter Inso.
Moet je aan het werk dan? Dat wordt lastig als je in slechte conditie bentquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb het wel. Maar durf het eigenlijk niet te nemen zolang ik niet weet wat het is.
ja misschien. Zal nog niet zo'n makkelijk karwei worden hier.
Nee ben in Polen nu. Dus zou niet weten waar ik dan heen moetquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je aan het werk dan? Dat wordt lastig als je in slechte conditie bent
Oh zo. Ja, je oma zal wel raad weten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ben in Polen nu. Dus zou niet weten waar ik dan heen moet
Vraag mn oma wel
Denk het ook wel. Omas weten overal raad meequote:Op maandag 10 augustus 2015 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, je oma zal wel raad weten.
Oma's. Salt of the earthquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Omas weten overal raad mee
Oeh! Spannend Divquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Divje het volgende:
Kuijt maakt Feyenoord kampioen
- Gijp
edit: kut nu kan ik niet meer stoppen bij 15000 posts. Oh wellniks mis mee
nog een edit: match op tinder met een meid die een foto had van haarzelf bij de beroemde fontein in Romem'n dag kan niet meer stuk
Is nog een Friese ookquote:
Gewoon doen! Wat kan er nou mis gaan? Praat net zoals je hier doet, jezelf zijn. Gaat lukkenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Is nog een Friese ookmaar ben te verlegen om gesprek te starten..
Er kan zoveel mis gaan!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon doen! Wat kan er nou mis gaan? Praat net zoals je hier doet, jezelf zijn. Gaat lukken
Valt hartstikke mee. Vind je juist heel beleefd en aardig. Probeer het gewoon. Je zal zien dat het goed gaat .quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Er kan zoveel mis gaan!denk ik dan he. twijfels.
En ben een lompehork wb dames
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valt hartstikke mee. Vind je juist heel beleefd en aardig. Probeer het gewoon. Je zal zien dat het goed gaat .
Ronald Helwegenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed! Het eerste kwartier hadden ze al minstens 5 mensen beledigd dus topshow
Nu je het zegt..inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ronald Helwegen
Het is iig een goed beginmaar viel me wel op dat er heel weinig publiek bij zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |