Lekker hequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Begint nu wel echt heel erg te kriebelen..
Godver man, werd er depressief van als ik je posts lasquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker he. Spannend gedoe, heb er echt weer zin in. Ondanks al het negatieve gedoe van mij de laatste tijd, kan niet wachten.
Kan ik me lichtelijk voorstellen, maar werd er zelf ook depressief van. Man man man.. Nog steeds wel een beetjequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Godver man, werd er depressief van als ik je posts laszuipen en blowen dit dat.
Maar, het is wel echt lekker dat het weer begint
Hahaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan ik me lichtelijk voorstellen, maar werd er zelf ook depressief van. Man man man.. Nog steeds wel een beetje.
Maar goed, nu bijna beginnen, op naar de eerste 3 punten! Succes alvast
Botteghinquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaen dan moet Botteghin nog komen
Jij ookik blijf ff van fok weg tijdens de wedstrijd
Goede verdediger hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BotteghinGeld
Maar ja, dat doe ik ook. Gewoon op TV. Jij streampje? Dan helemaal van Fok weg blijven
Ow ik kan zo live. Dan kom ik de boel wel verklappen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede verdediger hoor
En idd, streampje hier. Dus zal sowieso wel 3-5 minuten achterlopen
wow dat rood is minderquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:58 schreef Divje het volgende:
Ik zou weg blijven van Fok maar nee. lukt niet![]()
1-0 voor Lav, en rood. Dankzij die ajacied die fluit.
Ja, zag het erg somber in na die rode kaart..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
En dat met 10 man
Gaat het goed daar of gaat het los?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, zag het erg somber in na die rode kaart..
Echt weer een rare wedstrijd hoorvloog weer van kwaadheid/schelden naar blijdschap/schreeuwen en weer terug
Gelukkig is er het feyenoord-topic als uitlaatklep
Ging even los na die rode kaart en 1-1quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het goed daar of gaat het los?
Werkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks B. Morgen 12.30 Ajax - AZ (of andersom)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |