Ja volgens mij bestaat dat nogquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:04 schreef Divje het volgende:
[..]
's ochtends is dat het eerste wat ik doe, kijken of er nieuws is wb Feyenoord
Dat deed ik 'vroeger', denk zo'n 5/6 jaar geleden niet, dan keek ik de samenvatting en wachtte ik weer een week op een nieuwe samenvatting
Nu kijk ik alles wat met Feyenoord te maken heeft
Dat coach van het jaar heb ik nooit aan mee gedaan. Had er toen nog totaal geen verstand van
Bestaat dat nog trouwens? Lijkt me nu wel leuk eigenlijk
Ga wel eens zoeken, maar dat wordt dan iets voor volgend seizoenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja volgens mij bestaat dat nog
Moet je even op de website van ze kijken, weet alleen niet of het nog mogelijk is om aan te melden.
Voor een bedrag van 20 miljoen (dacht ik) je eigen team samenstellen, en met beperking dat je van elke club maar 1of2 spelers mag gebruiken.
Krijg de neiging om Football Manager 2014 weer eens te installeren, of 15 maar eens downloaden.
Verslaafd geweest aan die games.
Begon allemaal met Championship Manager 01 02
Weet nog dat ik Zlatan ontdekte bij een Zweedse club, nog voordat hij naar Ajax ging.
Die baas scoorde aan de lopende band bij mijn mooi gecreëerde Ajax
Je kon het redelijk makkelijk winnen, mits je wist wat toen de topspelers waren of jonge broekie's die aan de lopende band scoorden, zoals een zlatan als jonkie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga wel eens zoeken, maar dat wordt dan iets voor volgend seizoen
Football Manageroh wat heb ik daar veel uren in gestoken
maar ben pas begonnen bij 08 ..
Was het in die eerdere versies ook zo makkelijk om binnen 3 seizoenen de CL te winnen met Ajax ?
Die oude interface van CM 01/02 was wel erg bazig
Nog erger, ik had een manager spel van Davilexquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
FM is baas, maar heb er het geduld niet meer voor geloof ik. Al die trainings onzin wat er bij zit enzo..
CM was vroeger. Jaren 90 zelfs gespeeld, met Eric Cantona nog enzo. En Nicky Butt!
Ja, had altijd een shortlist met de grootste talenten in dat scoutings-schermquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je kon het redelijk makkelijk winnen, mits je wist wat toen de topspelers waren of jonge broekie's die aan de lopende band scoorden, zoals een zlatan als jonkie.
Dan werd het een stuk makkelijker namelijk![]()
En later ontdekte ik via het internet een bug in die game waardoor je heel veel geld kon krijgen![]()
Maar dan werd het al snel saai, dus maakte ik maar weer een nieuw seizoen aan zonder die extra cash.
Download nu btw Handheld Manager 2015 voor de tablet![]()
Werkt ook op de telefoon btw, voor als je eens wilt proberen.
Is dat dat spel met dat lompe commentaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nog erger, ik had een manager spel van Davilex![]()
[ afbeelding ]
Die beperking valt wel mee, de versie die ik voor de PSP had was wel wat minder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, had altijd een shortlist met de grootste talenten in dat scoutings-scherm
Had ook zo'n trainer waarmee je álles aan kon passen tijdens het spelen. 1x geprobeerd en 1 speler alle stats op 20 gezetNou dat was 2 minuten leuk
Die Handheld Manager is volgens mij heel beperkt, heb er wel eens over gelezen..
[..]
Is dat dat spel met dat lompe commentaar
Fifa spant wel de kroon jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die beperking valt wel mee, de versie die ik voor de PSP had was wel wat minder.
En ja, maar eigenlijk is al het commentaar in belachelijk in het Nederlands, Vooral FIFA met Youri Mulder en Evert ten Apel.
Die twee moeten zich kapot schamen, het lijkt ook wel als of ze nog nooit de game gespeeld hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Fifa spant wel de kroon ja'hij zet een tackle in' 20x per wedstrijd en 'Zeg Evert. Ja Youri'
Hahahaha die heb ik ook gehad! Briljant was dat, van Gelder deed commentaar dacht ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nog erger, ik had een manager spel van Davilex![]()
[ afbeelding ]
Daarom het commentaar altijd op engels. Martin Tyler en Alan Smith, of die andere 2.. Tydlelelsdn ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die twee moeten zich kapot schamen, het lijkt ook wel als of ze nog nooit de game gespeeld hebben.
Hadden ze dat wel dan hadden ze hopelijk door gehad hoe stom het was.
kan wel kloppen ja, weet het niet helemaal zeker mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahaha die heb ik ook gehad! Briljant was dat, van Gelder deed commentaar dacht ik.
Nou, dat doelpunt moet nu toch gaan vallen hoor.quote:
Ik dezequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:32 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spel helemaal kapotgespeeld vroeger
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:41 schreef schommelstoel het volgende:
lol, tijd geleden nog Motocross Madness 2 gedownload, en via Crossover 10 aan de praat gekregen op de mac![]()
Die games waren toen leuk, omdat ze een vrij grote open wereld (voor die tijd) hadden waar je met je motor kon rond scheuren
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa had ik gezien!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Weet niet of Facebook linkjes werken, maar dit is gewoon tof![]()
https://www.facebook.com/FMOkey/videos/10154118022887942/
Ook een heerlijke gamequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen maar ik 'game' alleen nog maar bubbleshooter![]()
*verslaafd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |