Fuck dat ziet er vet uitquote:
Was op een woensdag. Toen viel het erg mee.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Fuck dat ziet er vet uit*schrijft op*
wel tyfusdruk als ik de foto's zo zie..
Al die palen met vrouwen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was op een woensdag. Toen viel het erg mee.
Club Lavka was echt heel raar.
Mooi manquote:
Gewoon gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi man
Bedankt voor de adresjes. Mocht ik ooit in Praag zijn
Volgend jaar waarschijnlijk danquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon gaan.
Vlucht met easyjet is peanuts. En appartement kost ook geen drol via airbnb.
60 voor vluchtquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgend jaar waarschijnlijk dan
Hoeveel was je kwijt voor reis + overnachting?
1,70 voor halve liter bier is wel
Damn dat is niet misquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
60 voor vlucht
appartement was van kennisen dus gratis, maar voor 31 euro per nacht heb je een heel prima appartement hoor.
https://www.airbnb.nl/roo(...)6%2F08%2F2015&s=sMFg
Ben niet zo heel bekend met dat airbnb. Maar als ik die prijzen zo zie ivm een hotelletjequote:
is niks ergs aanquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben niet zo heel bekend met dat airbnb. Maar als ik die prijzen zo zie ivm een hotelletjepoe
Is dat een soort zonne-allergie? Geluukig is 't weer okéquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:37 schreef MotherFoker het volgende:
Nog even update, lip was door de hitte gaan opzetten en branden, heb ik eerder gehad als ik te lang in de hitte zat kreeg ik een opgezette lip. Maar nu verder is alles oke.
Denk het wel ja, als ik een tijdje niet meer in de zon heb gezet en weer naar buiten ga heb ik er last van, had mijn moeder ook laatst van de vakantie, uitslag en opgezette klieren als ze niet bij de airco was gaan zitten was ze waarschijnlijk dood gegaan door de hitte.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat een soort zonne-allergie? Geluukig is 't weer oké
Lavkaquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was op een woensdag. Toen viel het erg mee.
Club Lavka was echt heel raar.
Kun je je lippen niet ergens mee beschermen MF'je? Volgens mij is er wel wat voor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:41 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Denk het wel ja, als ik een tijdje niet meer in de zon heb gezet en weer naar buiten ga heb ik er last van, had mijn moeder ook laatst van de vakantie, uitslag en opgezette klieren als ze niet bij de airco was gaan zitten was ze waarschijnlijk dood gegaan door de hitte.
Ik zit er al aan te denken ja, misschien gewoon lip balsem, alleen ik krijg zo snel koortslippen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je je lippen niet ergens mee beschermen MF'je? Volgens mij is er wel wat voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |