abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154902064

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

You can't be late if you don't show up.
pi_154902082
'Waar we...' :') :') :r

O en iPhone _O_
pi_154902138
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:55 schreef kikoooooo het volgende:
'Waar we...' :') :') :r

O en iPhone _O_
Last resort als je het meervoud van minix niet weet te vormen :P
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 19:34:58 #4
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154903034
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:58 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Last resort als je het meervoud van minix niet weet te vormen :P
Minii? Minui? Minixen? Minixes? idd niet makkelijk :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_154904702
Miniscus?

Btw. Nadat Ganzo vaak genoemd is, ook maar eens besteld (G704). Kwam vandaag (eindelijk) binnen.

I can see why you guys like it. Stuk heftier dan de Sanrenmu. Nice kwaliteitje. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_154904981
Ganzo _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 20:45:13 #7
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154905185
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef shiznuts het volgende:
Miniscus?

Btw. Nadat Ganzo vaak genoemd is, ook maar eens besteld (G704). Kwam vandaag (eindelijk) binnen.
[ afbeelding ]
I can see why you guys like it. Stuk heftier dan de Sanrenmu. Nice kwaliteitje. :Y
Die staat hier ook nog op het verlanglijstje :)

Kan je deze ook openflippen als je 'n beetje meehelpt door de lockknop naar onder te trekken?
pi_154907099
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:34 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Minii? Minui? Minixen? Minixes? idd niet makkelijk :)
Plusix :Y
pi_154907340
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kan je deze ook openflippen als je 'n beetje meehelpt door de lockknop naar onder te trekken?
Niet echt. Ook vrij stroef. En als je dan de knop helemaal naar beneden hebt dan duwt 'ie 'em wel een paar mm uit, maar niet genoeg om 'em eruit te swingen, ook niet met een soepele polsbeweging. Da's mooi aan de Sanrenmu. Duim op thumb stud, beetje drukken, afmaken met een flip polsbeweging en swingt mooi in locking position. De lock plate terugduwen met de duim en met de wijsvinger weer terugbrengen in het handvat. Nice voor one handed use. De Ganzo is eerder voor gebruik met twee handen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:54:39 #10
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154908470
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet echt. Ook vrij stroef. En als je dan de knop helemaal naar beneden hebt dan duwt 'ie 'em wel een paar mm uit, maar niet genoeg om 'em eruit te swingen, ook niet met een soepele polsbeweging. Da's mooi aan de Sanrenmu. Duim op thumb stud, beetje drukken, afmaken met een flip polsbeweging en swingt mooi in locking position. De lock plate terugduwen met de duim en met de wijsvinger weer terugbrengen in het handvat. Nice voor one handed use. De Ganzo is eerder voor gebruik met twee handen.
Ik kan mijn G717 (altijd) en G720 (meestal) wel openflippen zoals jij beschrijft.
Moet wel zeggen dat nieuwe messen hier standaard een oliebeurt krijgen, met goeie ouwe fijne machineolie uit zo 'n blikken knijpding dat volgens mij minstens 2 keer zo oud is als ikzelf :)
En 2-handed use? Ik heb nou niet echt grote klauwen, maar krijg ze allebei met 1 hand wel open met de thumbstud.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:56:39 #11
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_154911579
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:45 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Shiz moet het bij oordoppen houden :)
Je kunt deze Ganzo ook opengooien door de lockknop een tikkie naar beneden te drukken.

Nieuw zijn ze wel een beetje stroef maar na 100 keer openen worden ze super soepel.
Een druppel naaimachineolie in de lock en pivot om het af te maken.

Echte fanatiekelingen halen het ding uit elkaar, uitboren voor gewicht, schoonmaken, polijsten op draaipunten, olie :P

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 04-08-2015 23:29:28 ]
pi_154914471
Vandaag eindelijk de Mi leds en fans binnen.*0*
Waren al sinds 24 juni onderweg van Allbuy.
pi_154914761
Hier ook na 7,5 week de 5000mah powerbank van Allbuy ontvangen :{ .

Vandaag de Yi case binnen gehad http://www.aliexpress.com(...)era/32338605431.html
Toen ik die bestelde, wist ik niet dat er een nieuwe kwam :'( . We gaan het zien, hoe de knopjes het houden.

Bij Banggood een tapetool besteld, ik ben altijd uren bezig alle plantjes in de tuin weer vast te binden. Fruitstruiken, bomen en een moestuintje. Meteen voor de komende 30 jaar tape erbij ^O^ .
http://www.banggood.com/P(...)petool-p-981490.html
  woensdag 5 augustus 2015 @ 00:55:48 #14
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_154915645
quote:
15s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:10 schreef Mogas het volgende:
Vandaag eindelijk de Mi leds en fans binnen.*0*
Waren al sinds 24 juni onderweg van Allbuy.
Ik moet nog een pakketje ontvangen dat sinds 12 juni onderweg is met SwedenPost :')
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:15:10 #15
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154919586
De neiuwe Meizu powerbank is te bestellen : http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-989671.html

Maar 'n beetje groter dan de XPB5000, wel een beetje dikker :

pi_154920227
Waar m'n (halve) Minix nog steeds niet is verstuurd.....
pi_154920937
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef shiznuts het volgende:
Miniscus?

[ afbeelding ]
Toevallig een linkje naar dit mes?
pi_154923089
Ik heb mijn spullen ook van courteseytrading binnengekregen. Lijkt allemaal echt spul, capiciteit klopt ook. Het SD kaartje zit in een Yi sportscam en de USB sticks gebruik ik voor een DJ mixer. En dankzij de afmetingen heb ik mijn tracks altijd bij me. :)

SPOILER
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:18:34 #19
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154923549
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:30 schreef EvilBIG het volgende:

[..]

Toevallig een linkje naar dit mes?
Gearbest en FastTech verkopen 'm. Gearbest heeft iets betere prijzen.

[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2015 12:49:57 ]
pi_154925205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:59 schreef dimmak het volgende:
Ik heb mijn spullen ook van courteseytrading binnengekregen. Lijkt allemaal echt spul, capiciteit klopt ook. Het SD kaartje zit in een Yi sportscam en de USB sticks gebruik ik voor een DJ mixer. En dankzij de afmetingen heb ik mijn tracks altijd bij me. :)

SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:59 schreef dimmak het volgende:

SPOILER
Heb je het kaartje / de USB sticks door H2testw en CrystalDiskMark gehaald? Ben daar wel benieuwd naar.

Gister was bij Amazon de Samsung Pro 64GB micro SD kaart in de aanbieding voor ¤29,99. Die heb ik gehaald voor mijn Yi, maar op een beetje vakantie zit 64GB natuurlijk zo vol :9 .
pi_154925729
quote:
12s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:18 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Gearbest en FastTech verkopen 'm. Gearbest heeft iets betere prijzen.

Thanks!
pi_154926352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:25 schreef P4tje het volgende:
Heb je het kaartje / de USB sticks door H2testw en CrystalDiskMark gehaald? Ben daar wel benieuwd naar.
Ik heb daar de 64GB versie van en gisteren getest; prima resultaat.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:14:52 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_154928070
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Shiz moet het bij oordoppen houden :)
Je kunt deze Ganzo ook opengooien door de lockknop een tikkie naar beneden te drukken.

Nieuw zijn ze wel een beetje stroef maar na 100 keer openen worden ze super soepel.
Een druppel naaimachineolie in de lock en pivot om het af te maken.

Echte fanatiekelingen halen het ding uit elkaar, uitboren voor gewicht, schoonmaken, polijsten op draaipunten, olie :P
Nou ja. ;( Ik had natuurlijk in m'n duim gesneden. :@ Dus het mes gebruiken was sowieso een challenge.
En de fabriek doet dat maar, ik ga 'em toch niet ook nog eens zelf uit elkaar halen en tweaken. :D

En @ vraag of waar je die kunt halen, inderdaad bij Gearbest, maar ik heb betere (lees: snellere, niet in juni besteld en in augustus krijgen toestanden) ervaring met Fasttech, dus ja, suit it yourself.

quote:
12s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:15 schreef dodge_911 het volgende:
De neiuwe Meizu powerbank is te bestellen : http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-989671.html
[ afbeelding ]

Maar 'n beetje groter dan de XPB5000, wel een beetje dikker :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje 't zelfde manco als hun smartphones. Ze zien er wel leuk uit, maar ze vragen een premium prijs zo'n beetje terwijl ze toch iets bieden dat hardwaretechnisch nou zo indrukwekkend ook weer niet is.
quote:

[..]

[..]

Gister was bij Amazon de Samsung Pro 64GB micro SD kaart in de aanbieding voor ¤29,99. Die heb ik gehaald voor mijn Yi, maar op een beetje vakantie zit 64GB natuurlijk zo vol :9 .
MyMemory had ook weer een dealtje. Een Lexar 64GB 300x 45MB/s voor £13.98 (£15.93 all-in). - Zie Robert's comment hieronder, http://www.mymemory.de/Mi(...)I-Card-300x---45MB_s .

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 05-08-2015 19:46:23 ]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:44:33 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154928904
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:14 schreef shiznuts het volgende:
MyMemory had ook weer een dealtje. Een Lexar 64GB 300x 45MB/s voor £13.98 (£15.93 all-in).
Op de .DE site goedkoper ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:53:22 #25
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154929157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:14 schreef shiznuts het volgende:
En @ vraag of waar je die kunt halen, inderdaad bij Gearbest, maar ik heb betere (lees: snellere, niet in juni besteld en in augustus krijgen toestanden) ervaring met Fasttech, dus ja, suit it yourself.
Ik heb dan weer het omgekeerde, een G720 van bij FastTech heeft er 62 dagen over gedaan maar een G717 deed er ook 32 dagen over van bij GearBest.
En btw : ik heb die G704 al 4 keer bijna besteld sinds gisteren :)
pi_154931260
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:32 schreef Iemand91 het volgende:
Poor man's ego stick B-)

[ afbeelding ]
pi_154931428
ik heb ook een nieuw mesje :)

Ganzo G724 besteld bij fasttech.
pi_154933453
quote:

[..]

[..]

yes, positieve resultaten!
pi_154934093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Op de .DE site goedkoper ;)
Lol ja bedankt! Heb mn order op de .co.uk site geannuleerd, en maar ff die op .de bestellen!
pi_154936160
Uit nieuwsgierigheid wat zijn jullie ervaringen met SwedenPost?
pi_154936313
Wtf, mn dealextreme komt morgen. Dat kan alleen de minix zijn :D
Ajax Amsterdam
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:19:35 #34
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154936685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:00 schreef Lazvic het volgende:
Soms traag, soms okay, nooit snel.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:00:32 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154937981
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:05 schreef Kuhly het volgende:
Wtf, mn dealextreme komt morgen. Dat kan alleen de minix zijn :D
Er staat zeker: gesorteerd voor het land van bestemming?

Dan is hij nog gewoon in China ;). Bezorgdatum schuift wel steeds door :P
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:15:03 #36
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_154938527
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

fijne partypooper die je bent, nou barst zn droom in duigen 8)7
pi_154939139
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nop, weet het ondertussen wel hoor. PostNL app. Wordt morgen aangeboden aan mn deur ;)
Ajax Amsterdam
pi_154939208
Wat spulletjes voor de vrouw besteld bij BG, nieuwe f00n dus wat accesoires nodig. Precies 7 dagen voor binnenkomst, zo is China-shopping 'n genot :Y

Hopelijk komt de rest van m'n spul ook zo snel, dan kan ik gauw aan de gang met m'n led-strips *O*
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:33:58 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154939251
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:31 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Nop, weet het ondertussen wel hoor. PostNL app. Wordt morgen aangeboden aan mn deur ;)
Ja, hier ook volgens de app. Maar toch is hij nog in China :D
DX doet het anders dan de meeste shops met PostNL, Bij DX melden ze hem voor, dan staat hij in de app al op leveren maar is hij in de praktijk nog in China. Na 3 dagen gaat hij naar iets van leverdatum onbekend en dan staat ineens de postbode aan de deur :')
pi_154939719
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, hier ook volgens de app. Maar toch is hij nog in China :D
DX doet het anders dan de meeste shops met PostNL, Bij DX melden ze hem voor, dan staat hij in de app al op leveren maar is hij in de praktijk nog in China. Na 3 dagen gaat hij naar iets van leverdatum onbekend en dan staat ineens de postbode aan de deur :')
Inderdaad, 1 week dat de datum elke dag 'n dag verder opschuift tot 't systeem 't ook niet meer weet en dan maar onbekend zegt. Verwacht je 't ding niet meer, staan ze ineens op de stoep :')
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:18:11 #41
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154941100
Nog 's 'n goeie ouwerwetsche Chinashopping-order onderweg :)

• Square Carrying Storage Bag Case For Earphone Cable x1
• Universal Mobile Smart Phone Bracket Clip Holder For Tripod Monopod Stand x2
• USB Charging Cable 1.2m USB To DC Power Cable 4.0mm x 1.7mm Charge Supply DC 5V 2A x3
• USB 2.0 To 5V DC Power Supply Cable USB charging Cord x3
• 5V 2A 2.5mm USB to DC Power Supply Cable Jack Plug x2
• USB to 3.5mm DC 5V Charge Connector Power Supply Cable Adapter x2

En te zeggen dat ik eigenlijk maar 1 kabeltje, die case en zo 'n tripod holder nodig had |:(
pi_154941323
Vandaag iets van Buyincoins ontvangen wat ik op 30-7 besteld had.
Snelste zending in heel mijn china shopping history _O_ 6 dagen _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:24:48 #43
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_154941449
quote:
trager dan chinapost.. Of elk ander post bedrijf eigenlijk ;(
Ik ben geil
pi_154941532
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:24 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

trager dan chinapost.. Of elk ander post bedrijf eigenlijk ;(
Dan moet ik maar geduldig op mijn paktje wachten
pi_154943464
Hey banggood mn pistons zijn stuk!

Oh maak maar een foto en video.

:')

Altijd, volgens mij is dat gewoon een automatische mail daar.
Ajax Amsterdam
pi_154946221
quote:
Een ervaring; 13 juli besteld; 4 augustus bezorgd. 3 weken dus. Viel me mee na de horrorverhalen.

Inkopen gemacht:

roze donderdag 6 augustus 2015 @ 03:35:09 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154947427
Kan iemand mij hier helpen? Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede zaklamp en goede oordopjes. Weet iemand wat leuks?
Your beauty never ever scared me.
pi_154947642
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 03:35 schreef Amarantha het volgende:
Kan iemand mij hier helpen? Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede zaklamp en goede oordopjes. Weet iemand wat leuks?
oordopjes: Piston v2 (voor veel bass) of v3 (overal beter geluid maar minder bass). Dat is als onder de $20 wil blijven. Brainwavz is ook goed, iets duurder tho.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kenzi op 06-08-2015 09:23:26 ]
pi_154949542
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:15 schreef Kuhly het volgende:
Hey banggood mn pistons zijn stuk!

Oh maak maar een foto en video.

Altijd, volgens mij is dat gewoon een automatische mail daar.
Wie had hier nog maar weer een foto gemaakt van een lege brievenbus om te laten zien dat ie niks ontvangen had? :')
  donderdag 6 augustus 2015 @ 10:03:10 #50
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 10:07:35 #51
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154949638
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 03:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat is je budget voor de Zaklamp en wat zijn je wensen? (Oplaadbare batterijen, normale AA batterijen of speciale batterijen etc.)

En wat is je budget voor de oordopjes?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_154949806
Die Ganzo messen zien er goed uit! Heb maandag toevallig een Enlan bee el-01 besteld bij fasttech.

Heb goeie verhalen gelezen over Enlan dus ben benieuwd.
  roze donderdag 6 augustus 2015 @ 12:34:44 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154952862
quote:
16s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:07 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat is je budget voor de Zaklamp en wat zijn je wensen? (Oplaadbare batterijen, normale AA batterijen of speciale batterijen etc.)

En wat is je budget voor de oordopjes?
Uhm liefst normale AA batterijen. En mijn budget voor allebei, 20 euro per stuk? Roep maar wat nu hoor :D Mag er onder, ook wel er boven.
  roze donderdag 6 augustus 2015 @ 12:35:13 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154952876
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 04:55 schreef Kenzi het volgende:

[..]

oordopjes: Piston v2 (voor veel bass) of v3 (overal beter geluid maar minder bass). Dat is als onder de $20 wil blijven. Brainwavz is ook goed, iets duurder tho.

Top! Zal eens kijken :)
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:10:24 #55
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154953685
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Uhm liefst normale AA batterijen. En mijn budget voor allebei, 20 euro per stuk? Roep maar wat nu hoor :D Mag er onder, ook wel er boven.
Oke hier kunnen we wat mee.
Maar, "roept u maar" is wel een beetje lame hé. Er wordt hier wel een beetje eigen imput verwacht van modellen/keuzes. :O

Probeer de afgelopen paar topics even door te lezen en het reivewtopic door te kijken dan kom je al een hoop tegen. Of met de zoekfunctie te zoeken naar zaklampen. :Y
Hoe meer input je zelf aanbrengt hoe welwillender iedereen hier is om te helpen, en misschien ook nieuwe china toppers te vinden c_/
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_154954576
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Batterij keuze vind ik ondergeschikt eigenlijk.. Wil je echt fel en lang licht zit je automatisch bij 14500 / 18650.
Wat wil je er vooral mee gaan doen? S'avonds mee je terrein inspecteren? Gebruiken voor avond wandelingen? Inbrekers in hun ogen te schijnen? Fel licht voor werkjes thuis?...
  roze donderdag 6 augustus 2015 @ 13:55:24 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154954769
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:48 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Batterij keuze vind ik ondergeschikt eigenlijk.. Wil je echt fel en lang licht zit je automatisch bij 14500 / 18650.
Wat wil je er vooral mee gaan doen? S'avonds mee je terrein inspecteren? Gebruiken voor avond wandelingen? Inbrekers in hun ogen te schijnen? Fel licht voor werkjes thuis?...
quote:
16s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Oke hier kunnen we wat mee.
Maar, "roept u maar" is wel een beetje lame hé. Er wordt hier wel een beetje eigen imput verwacht van modellen/keuzes. :O

Probeer de afgelopen paar topics even door te lezen en het reivewtopic door te kijken dan kom je al een hoop tegen. Of met de zoekfunctie te zoeken naar zaklampen. :Y
Hoe meer input je zelf aanbrengt hoe welwillender iedereen hier is om te helpen, en misschien ook nieuwe china toppers te vinden c_/
Ik snap dat ik een beetje vaag over kwam :D Heb er niet veel verstand en niet veel eisen maar heb er even over nagedacht en wat ik wel belangrijk vind:

- Geen plastic buitenkant.
- Moet wel goed fel zijn wil er buiten mee kunnen lopen in het donker op plekken zonder straatlampen of met stroomuitval. Of in ergste geval iemand verblinden haha.
- Meerdere standen zou fijn zijn, knipperlicht vind ik ook wel fijn. Vooral als de zaklamp goed fel is.
- Moet tegen een stortbui kunnen.
- Liefst op batterijen.
- Ik zou zeggen 20 a 30 euro budget maar als het duurder moet dan moet het maar.

Meer eisen heb ik niet :@ Ik heb 2 huisgenoten die altijd goede en dure zaklampen kopen in NL, ik wil dus nu ook zoiets maar ik wil dus gewoon één uit China want ik ga nooit een keer 80 euro voor een zaklamp betalen.
pi_154955867
Wil ook wel een actioncammetje aanschaffen, de Xiaomi Yi is prima toch?

Zie hem voor USD 67,07 bij GearBest.com, is dat OK?
pi_154956081
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:43 schreef DonJames het volgende:
Wil ook wel een actioncammetje aanschaffen, de Xiaomi Yi is prima toch?

Zie hem voor USD 67,07 bij GearBest.com, is dat OK?
Xiaomi Yi of de SJ4000 Wifi / SJ5000 als je direct een hoop accessoires wilt. Voor de Yi moet je zelf nog een hoop kopen (waaronder de waterproof case)
Gearbest, Banggood, Allbuy, Geekbuying, ... komt wel goed :)

quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:55 schreef Amarantha het volgende:

Meer eisen heb ik niet :@ Ik heb 2 huisgenoten die altijd goede en dure zaklampen kopen in NL, ik wil dus nu ook zoiets maar ik wil dus gewoon één uit China want ik ga nooit een keer 80 euro voor een zaklamp betalen.
Slimmerik ;)

Verder, ik heb zelf 2 zaklampen (+ wat 14500 zaklampjes) uit china gehaald. Ik ben wel enorm tevreden over deze zaklamp zeker in vergelijking met de prijs. Handzaam, schijnt enorm goed, met bandje voor rond je arm, 5 verschillende standen. Wel (ver) onder je budget dus misschien kan je nog wel iets beters kopen.
http://www.dx.com/p/ultra(...)-192004#.VcNVrvntmko
Je moet er nog wel 18650 batterijen voor kopen, maar die hebben andere goede zaklampen ook nodig. Nu pleeg ik heiligschennis i know (koop je batterijen bij www.nkon.nl) maar ik heb deze:
http://www.dx.com/p/trust(...)k-20392#.VcNWRvntmko ,in combinatie met een Nitecore i2 / d2 lader (of zelfs een i4 / d4) hoef je (helemaal) geen schrik te hebben (al zou ik deze lader ook gebruiken bij eender welke batterijen je ook gaat kopen)
  roze donderdag 6 augustus 2015 @ 15:02:40 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_154956416
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef Jonmen het volgende:
Slimmerik ;)

Verder, ik heb zelf 2 zaklampen (+ wat 14500 zaklampjes) uit china gehaald. Ik ben wel enorm tevreden over deze zaklamp zeker in vergelijking met de prijs. Handzaam, schijnt enorm goed, met bandje voor rond je arm, 5 verschillende standen. Wel (ver) onder je budget dus misschien kan je nog wel iets beters kopen.
http://www.dx.com/p/ultra(...)-192004#.VcNVrvntmko
Je moet er nog wel 18650 batterijen voor kopen, maar die hebben andere goede zaklampen ook nodig. Nu pleeg ik heiligschennis i know (koop je batterijen bij www.nkon.nl) maar ik heb deze:
http://www.dx.com/p/trust(...)k-20392#.VcNWRvntmko ,in combinatie met een Nitecore i2 / d2 lader (of zelfs een i4 / d4) hoef je (helemaal) geen schrik te hebben (al zou ik deze lader ook gebruiken bij eender welke batterijen je ook gaat kopen)
Thanks :D Hier kan ik wel wat mee. Goedkoper is nooit erg :)
pi_154956420
banggood plat? :(
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:04:23 #62
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_154956464
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:02 schreef d4v1d het volgende:
banggood plat? :(
Nee, ze hebben je gewoon verbannen. ^O^

(hier doet hij 't gewoon)
pi_154956525
oh, is gewoon traag
pi_154959772
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:11 schreef kovenant het volgende:

[..]

eentje besteld met led lampje ^O^
vandaag is LED lampje binnengekomen.
1 week precies _O_ ^O^
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:00:38 #65
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_154962074
16.000 mAh xpb binnen *O* 11 juli besteld geloof ik.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:03:59 #66
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_154963738
Ik heb de KCX-045 gereviewed :)

Voor de ongedulgigaards de conclusie :

Mooie opvolger van de KCX-017, staat zeker zijn mannetje ernaast.

Hij kost wel iets meer dan z'n voorganger, maar daar krijg je dan wél een groter display voor in de plaats. Van veel vernieuwing is geen sprake, maar wel een evolutie.
Ik ga d'r geen 8 meer kopen, zoals van z'n voorganger, ‘k heb ondertussen andere en betere, uitgebreidere testers in m’n bezit :)

Ik dacht daarnet dat ik een poort van m'n Anker 40W V2 had verneuqt door er 4A op te hangen :) (was die KCX-045 nog aan het testen)
Vinden ze niet zo leuk, blijkbaar.
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:57:01 #67
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_154977221
DX heeft mijn Minix vanochtend ook verzonden *O*
pi_154977771
Blitzwolf is weer in aanbieding bij BG,
http://m.banggood.com/Bli(...)8658_1475744_35#img4
pi_154978206
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:57 schreef noodgang het volgende:
DX heeft mijn Minix vanochtend ook verzonden *O*
Ik had ook al een een klaagmailtje gestuurd... Duurt toch allemaal lang bij dx. Gelijk de dag daarna verzonden...

Ben benieuwd naar mijn MINIX NEO Z64
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_154978312
Xiaomi Yi besteld, met nog een paar extra accu's en een waterproof case. Gimme gimme gimme!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:36:49 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154979305
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:31 schreef Kuhly het volgende:

[..]

En heb je hem al ontvangen :D?
pi_154979869
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:51 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik had ook al een een klaagmailtje gestuurd... Duurt toch allemaal lang bij dx. Gelijk de dag daarna verzonden...

Ben benieuwd naar mijn MINIX NEO Z64
Hier is ie ook vanmorgen verstuurd!
pi_154983810
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:55 schreef DonJames het volgende:
Xiaomi Yi besteld, met nog een paar extra accu's en een waterproof case. Gimme gimme gimme!
Nice, ik ben er tot nu toe erg tevreden over, het is alleen wennen zonder scherm.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 00:10:54 #74
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155002516
Hoi wie weet een paar goede aaa oplaadbaar de beste onder de 1 euro per stuk?
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 05:37:27 #75
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_155007354
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:15 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nice, ik ben er tot nu toe erg tevreden over, het is alleen wennen zonder scherm.
sinds de nieuwe firmware en timelaps video ben ik echt erg tevreden over de Yi.
Mis het scherm niet eens meer. Kwestie van je telefoon in de hand (ook handiger met het instellen als de yi ergens in een hoek hangt met een zuignapje)
Starbucks, waar blijf je
pi_155007506
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 00:10 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi wie weet een paar goede aaa oplaadbaar de beste onder de 1 euro per stuk?
Anders ga je even ergens anders t debieltje uithangen?
pi_155008946
Ik ben dit nog nooit tegengekomen dus ik denk dat ik het antwoord al weet ;(

Iemand wel eens een universele afstandsbediening a-la Logitech Harmony uit China gehaald?
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 10:53:03 #78
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_155009164
Grappig weer, 2 precies dezelfde dingen besteld bij dezelfde verkoper op AliExpress 2 minuten na elkaar, gisteren 1 van de 2 binnengekregen.
Hoe zouden zulke envelopjes nou zo van elkaar gescheiden worden?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 10:54:11 #79
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_155009184
Haha, ineens valt er een tweede xpb op de deurmat, maar ik had er toch echt maar 1 besteld... Ach ja, altijd handig :D
Don't let my username fool you...
pi_155009296
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Grappig weer, 2 precies dezelfde dingen besteld bij dezelfde verkoper op AliExpress 2 minuten na elkaar, gisteren 1 van de 2 binnengekregen.
zijn ze wel tegelijk verzonden dan?
:]
pi_155009377
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon, ze worden gewoon in gesealde containers gestort op een dag en zo verzonden. Of de machine kon het adres niet lezen. Is vrij normaal.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 11:19:37 #82
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_155009506
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:01 schreef wootahH het volgende:

[..]

zijn ze wel tegelijk verzonden dan?
Jep.
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 11:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

Gewoon, ze worden gewoon in gesealde containers gestort op een dag en zo verzonden. Of de machine kon het adres niet lezen. Is vrij normaal.
Ja, begrijp ik, maar blijf het toch wel grappig vinden :P
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 12:58:00 #83
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155011149
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 07:24 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Anders ga je even ergens anders t debieltje uithangen?
wtf is jou probleem
vroeger was alles beter
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 13:43:56 #84
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155012058
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 12:58 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

wtf is jou probleem
Dat jij denkt dat dit topic er is om voor jou de beste deals gaan uit te zoeken.
Dat jij elke keer het topic binnengevallen komt met 1 of andere kutvraag.

Tenminste, dat verdenk ik ervan zijn probleem te zijn.
pi_155012933
Vanmorgen m'n gebruikelijke bestelling weer gedaan bij BG.

Nieuw huis, en 'n speelhoek voor de kids aan 't maken. Moest nog wat lichtbronnen hebben dus wat materiaal gekocht:

12 stuks, verschillende kleurtjes. Staalkabel trekken en deze er omheen draperen :Y
pi_155013700
Hmm toch wel positief verrast over Pandawill / Jiayu service.
Zoals jullie misschien nog weten had mijn vriendin een dode G4s.

Ding had nog een 2 weken garantie ofzo en ik heb een ticket gestart bij Pandawill om hem ter reparatie aan te bieden.

25 euro afgetikt bij PostNL zodat het pakketje aangetekend naar PW in china kon gaan.
Pakketje was er met 1,5 a 2 weken en zou zon 3-5 weken in beslag nemen voor reparatie.

Ik kreeg (helaas zag ik het pas vandaag :P) bericht van pandawill dat ze de telefoon gerepareerd terug hebben ontvangen en met de vraag of mijn adres nog klopte. Ze wachte netjes op bevestiging.
Zonet dus bevestigd, ik ben benieuwd wanneer ik hem weer binnen heb.

Maargoed, het kost je dus 25 euro en wat tijd, maar de compleet dode G4s is dus straks weer wekend en heeft een leuk reisje gemaakt :).

(ben alleen benieuwd of het dezelfde is of dat het uit eindelijk toch een nieuwe is ;) )
pi_155014547
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:37 schreef marco_sire het volgende:

Iemand wel eens een universele afstandsbediening a-la Logitech Harmony uit China gehaald?
ik vrees dat zoiets niet zal bestaan, logitech heeft/had als sterk pluspunt dat er zo idioot veel apparaten werden ondersteund..
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 17:27:55 #88
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_155017807
Vandaag deze kabel binnen gekregen http://www.banggood.com/P(...)lphone-p-984554.html die iemand een tijdje geleden hier had neergezet.

Ik heb alleen geen USB tester, maar als ik een app moet geloven die het softwarematig berekent kreeg ik ~1800 mA er doorheen op mijn OnePlus One. En omdat het een dubbelzijdig kabel is net zoals Apple's lighting hoef je niet meer te kijken hoe je hem in je mobiel moet steken.

Heeft verder iemand nog ervaring met DHL Global mail? Ik heb een pakketje met tracking van LendMeUrEars die al bijna 45 dagen op "The item arrived at the International Logistics Center Deutsche Post Singapore on Jun 25, 2015." staat. Ik heb gisteren maar een International investigation request geopend. Nu hopen dat ik daar een antwoord krijg.
pi_155018055
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:19 schreef Eric_Cantona het volgende:

Nieuw huis, en 'n speelhoek voor de kids aan 't maken. Moest nog wat lichtbronnen hebben dus wat materiaal gekocht:

[ afbeelding ]

12 stuks, verschillende kleurtjes. Staalkabel trekken en deze er omheen draperen :Y
Tof :D !
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 17:59:54 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155018486
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:17 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

hou anders gewoon je bek dicht[ afbeelding ]
Doe zelf eens wat moeite voordat je hier komt vragen. En doe niet zo stoer
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 18:26:32 #91
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155019169
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:22 schreef dud0r het volgende:
Vechten,vechten, vechten! o|O
ik ga mij niet laten zakken tot mongolen niveau
vroeger was alles beter
pi_155019673
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 18:26 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

Een oplader voor een euro. :') Kom op zeg. Wie zit er op mongolen niveau? Wil jij je huis in de brand hebben? Of je telefoon kapot?

Daarbij vermeld je niet eens wat voor oplader je zoekt. Nee jij helpt constructief bezig aan dit topic.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 18:52:22 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155019837
quote:

[..]

Ik stel voor dat je naar de blokker loopt
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 19:21:49 #94
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155020814
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 18:45 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een oplader voor een euro. :') Kom op zeg. Wie zit er op mongolen niveau? Wil jij je huis in de brand hebben? Of je telefoon kapot?

Daarbij vermeld je niet eens wat voor oplader je zoekt. Nee jij helpt constructief bezig aan dit topic.
Kan je wel lezen 8)7 8)7
ik vraag om aaa batterijen 2 of 4 voor maximaal 1 euro per stuk zonder oplader
vroeger was alles beter
pi_155020941
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 19:21 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

Kan je wel lezen 8)7 8)7
ik vraag om aaa batterijen 2 of 4 voor maximaal 1 euro per stuk zonder oplader
Ik zou even bij de lidl kijken.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 19:30:10 #96
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155021095
quote:

[..]

Dat niveau heb je al lang bereikt, als ik je posts zo lees.
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 19:39:36 #97
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155021366
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 15:17 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

hou anders gewoon je bek dicht[ afbeelding ]
Naah, daarvoor wordt mijn gezwets te hard gewaardeerd :)
pi_155022040
Zelfs dit forum begint een internetoorlog. Beetje jammer.

Vandaag van banggood een geldzakje met hondenprint ontvangen. Niks besteld alleen _O-
pi_155022222
Zijn hier trouwens mensen met een Yi sport die me kunnen helpen? De app geeft aan dat er een nieuwe firmware versie is. Maar als ik de Yi vervolgens wil updaten gebeurd er niks. Het updaten blijft op 0%. Kan ik de Yi ook handmatig updaten?
  Moderator zaterdag 8 augustus 2015 @ 20:18:58 #100
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155023019
Vandaag de Earson 160 binnen gekregen van Allbuy. Even getest en prima geluid komt eruit zeg! En zowaar hebben ze er nog een plastic bracket bijgedaan, zodat ik hem op een fiets kan monteren. Zal een mooie boel worden als iedereen met zo'n ding op zn fiets rond gaat rijden :D
pi_155023752
Stond op het punt om de Xiaomi IP camera (met IR) te bestellen voor iemand als babyfoon maar loop toch wel tegen een aantal gebreken aan:

- Geen webinterface. Dus alleen te benaderen via telefoon/tablet. Je kunt (afhankelijk van firmware?) wel een
RTSP-stream krijgen maar geen webinterface.

- Je moet een Mi account aanmaken. Waarom?

Misschien toch maar een standaard IP camera kopen welke niet de nadelen van de Xiaomi heeft...

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 09-08-2015 20:19:21 ]
pi_155038466
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:38 schreef Iemand91 het volgende:
Stond op het punt om de Xiaomi IP camera (met IR) te bestellen voor iemand als babyfoon maar loop toch wel tegen een aantal gebreken aan:

- Geen webinterface. Dus alleen te benaderen via telefoon/tablet. Je kunt (afhankelijk van firmware?) wel een

Misschien toch maar een standaard IP camera kopen welke niet de nadelen van de Xiaomi heeft...
Er zijn wel lookalikes die wel een interface hebben. Qua mogelijkheden is die erg beperkt ja.
  zondag 9 augustus 2015 @ 10:26:25 #103
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_155039333
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:38 schreef Iemand91 het volgende:

Ibood vandaag, prima deal voor als je je kinderen belangrijk vindt. O~)
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:25:46 #104
442545 Paraiia
Stille lezer
pi_155041296
Ik lees al een hele tijd mee met dit topic maar ben hier nog weinig niet actief geweest.

Toen we hier een topic terug geattendeerd werden op de Minix heb ik deze ook besteld (was de suggestie multix al voorbij gekomen?). Nog bedankt voor de tip!

Nu ben ik de afgelopen dagen druk aan het zoeken geweest naar een UK => EU adapter. Omdat ik het huis liefst zo veilig mogelijk heb zocht ik een betrouwbare adapter. Bij de bouwmarkten kwam ik deze al niet tegen en als ik kijk op google en amazon kom ik met name producten tegen waarvan ik het idee heb dat de leverancier ze ook uit het verre oosten haalt.

Hoe zijn jullie van plan dit te doen met de Minix Neo? Gebruiken jullie er wel gewoon een goedkope adapter voor en kan dit gewoon? Of waar halen jullie de goede adapter?
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:42:54 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155041760
Ja, het is mogelijk dat een slecht connectortje gaat vonken ofzo. Maar dat houd je sowieso met van die dingen. Beter haal je gewoon meteen een adapter die al EU-standaard is, als je daar bang voor bent. Misschien heb je zelfs nog wel iets liggen dat compatible is.
_

Dan nog ff terugkomend op die AAA-accu's bitchstorm. :P Read dan ook de fucking OP.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
quote:
First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Maare... ook:
quote:
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
... hè. :P
  zondag 9 augustus 2015 @ 12:49:23 #106
442545 Paraiia
Stille lezer
pi_155041999
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Ja, het is mogelijk dat een slecht connectortje gaat vonken ofzo. Maar dat houd je sowieso met van die dingen. Beter haal je gewoon meteen een adapter die al EU-standaard is, als je daar bang voor bent. Misschien heb je zelfs nog wel iets liggen dat compatible is.
_

[..]

Maare... ook:

[Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief]

... hè. :P
Dat is een kwestie van afwachten of ik die heb. Maar als ik je goed begrijp hoef ik me daar niet zo'n zorgen om te maken?

Na het nogmaals doorlezen vind ik het trouwens wel een hele goede tip, ik las hem de eerste keer anders. Daar heb ik gewoon nog niet aan gedacht.

Wat betreft het constructief reageren, ik heb zijn posts door de verschillende topics een beetje nagelezen; hij was puur aan het stennis schoppen. Dan kan je beter niet reageren , maar dat is achteraf makkelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Paraiia op 09-08-2015 13:03:26 ]
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:03:45 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155042442
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:49 schreef Paraiia het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van afwachten of ik die heb. Maar als ik je goed begrijp hoef ik me daar niet zo'n zorgen om te maken?

Na het nogmaals doorlezen vind ik het trouwens wel een hele goede tip, ik las hem de eerste keer anders. Daar heb ik gewoon nog niet aan gedacht.

Wat betreft het constructief reageren, ik heb zijn posts door de verschillende topics een beetje nagelezen; hij was puur aan het stennis schoppen. Dan kan je beter niet reageren , maar dat is achteraf makkelijk.

Ik heb jarenlang af en toe weleens een cheapo connectortje gebruikt, of van Buyincoins, of meegeleverd, of van AliExpress als 10 stuks ofzo. Eigenlijk nog nooit iets mee gehad. Maar ja, ik laat ze niet ingeplugd als ik niet thuis ben. En ik heb een brandblusser in huis voor als ik er wel ben. ;)

Dan moet je het positief bitchy houden. :P Henk kwam ook altijd met van die absurde vragen. Dan moet je gewoon zorgen dat hij het middelpunt van een grap is. Zoals, bedenken waar 'ie iets voor nodig heeft: 'AAA batterijen? Voor je anal vibrator zeker? :') :D ' En dan verder niet meer op ingaan idd.
Dan gebruik je humor, i.p.v. elkaar uit te maken voor debiel, mongool en weet ik wat.
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:23:06 #108
442545 Paraiia
Stille lezer
pi_155043043
Morgen maar even langs de action en anders de mediamarkt. Want om nou de Minix elke keer in/uit te pluggen als ik hem wil gebruiken heb ik geen zin in. En ik heb geen brandblusser in huis voor als het wel mis gaat ;) Misschien wel een goed idee om er eens eentje aan te schaffen.

Wat betreft het bitchen, volledig mee eens. Voor de volgende keer dan maar.

Ben dit topic overigens gaan volgen omdat het vergelijkbare topic op tweakers sterk in niveau daalde. Gaat vrijwel alleen nog maar over updates van leveringen, powerbanks en nog een paar van die headliners. Echt interessante / vernieuwende dingen komen zelden meer voorbij. Dat is hier gelukkig wel anders.
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:26:28 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155043130
Welkom welkom. :Y
Als je zelf nog leuke aanbevelingen hebt, is ook altijd welkom. ;)
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:37:28 #110
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155043453
quote:
12s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:23 schreef Paraiia het volgende:
Morgen maar even langs de action en anders de mediamarkt. Want om nou de Minix elke keer in/uit te pluggen als ik hem wil gebruiken heb ik geen zin in. En ik heb geen brandblusser in huis voor als het wel mis gaat ;) Misschien wel een goed idee om er eens eentje aan te schaffen.
Ik zit met hetzelfde probleem, maar ga dat anders oplossen door een USB naar DC kabeltje te gebruiken. Heb er een aantal onderweg, en als die niet passen heb ik er nog met uitwisselbare tips. En dan power pakken van m'n Anker die toch al aan m'n televisie ligt.
Die Minix slikt gewoon 5V, dus je kan eventueel, als je echt op veilig wil spelen, een 5V-adapter kopen in een locale electrowinkel met het juiste plugje. Welk dat plugje is kan ik je helaas pas vertellen als ik mijn minix in m'n handen heb :)
quote:
Ben dit topic overigens gaan volgen omdat het vergelijkbare topic op tweakers sterk in niveau daalde. Gaat vrijwel alleen nog maar over updates van leveringen, powerbanks en nog een paar van die headliners. Echt interessante / vernieuwende dingen komen zelden meer voorbij. Dat is hier gelukkig wel anders.
Precies de reden waarom ik hier ook ben komen kletsen :)
  zondag 9 augustus 2015 @ 13:48:38 #111
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_155043739
quote:
12s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik zit met hetzelfde probleem, maar ga dat anders oplossen door een USB naar DC kabeltje te gebruiken. Heb er een aantal onderweg, en als die niet passen heb ik er nog met uitwisselbare tips. En dan power pakken van m'n Anker die toch al aan m'n televisie ligt.
Die Minix slikt gewoon 5V, dus je kan eventueel, als je echt op veilig wil spelen, een 5V-adapter kopen in een locale electrowinkel met het juiste plugje. Welk dat plugje is kan ik je helaas pas vertellen als ik mijn minix in m'n handen heb :)

[..]

Gewoon een standaard 5v connectortje (met zo'n ronde tip)
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:06:35 #112
442545 Paraiia
Stille lezer
pi_155044202
quote:
14s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Welkom welkom. :Y
Als je zelf nog leuke aanbevelingen hebt, is ook altijd welkom. ;)
Ben eigenlijk ff bezig met de studie, maar heb even snel om me heen gekeken.

Naast de gebruikelijke dingen (SJ4000, speakertje, powerbanks) heb ik nog wel het een en ander aan niet standaard aankopen staan, linkjes zal ik er op verzoek even bijzoeken, niet alles is recent aangekocht. Eigenlijk vind ik vooral de 2de een aanbeveling, de rest is meer persoonlijk ;)

Onlangs de Orico usb hub gekocht, is kwalitatief een goed dingetje, prijstechnisch niet heel erg goedkoop. Maar vind hem wel strak staan dus had het er voor over.

Dit tablet houdertje vind ik altijd wel erg handig. Kostte een paar dollar, kan je in allerlei standen draaien. Gebruik ik vrij regelmatig. Het platenonderzettertje wat je ziet is ook een china bestelling geweest, vond ik wel grappig.

Deze mat ligt op mijn bureau onder mijn muist/toetsenbord.

Deze is voor de sier, hangt een wijnfles in.

quote:
12s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:37 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb je al regelmatig voorbij zien komen inderdaad, herkende je naam al ;) Ik denk inderdaad dat ik gewoon voor zo'n 5V adaptertje ga. Zal geen rib uit mn lijf zijn en heb al genoeg bespaard op de minix :) Jouw oplossing is ook prima maar heb geen Anker bij mijn tv liggen. En is misschien voor mij ook een beetje overbodig, heb al een Blitzwolf bij mijn pc liggen maar die ligt daar wel prima. Zit daar vaak te werken dus dan komt hij wel te pas als ik even wat moet opladen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Paraiia op 09-08-2015 14:13:48 ]
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:09:57 #113
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155044259
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 13:48 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Gewoon een standaard 5v connectortje (met zo'n ronde tip)
5,5 x 2,1? Of 4,1 x 1,7 met zo 'n gele plastic tip?
Er zijn er namelijk nogal wat
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:25:51 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155044624
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:06 schreef Paraiia het volgende:

[..]

Ben eigenlijk ff bezig met de studie, maar heb even snel om me heen gekeken.

Naast de gebruikelijke dingen (SJ4000, speakertje, powerbanks) heb ik nog wel het een en ander aan niet standaard aankopen staan, linkjes zal ik er op verzoek even bijzoeken, niet alles is recent aangekocht. Eigenlijk vind ik vooral de 2de een aanbeveling, de rest is meer persoonlijk ;)

[ afbeelding ]

Onlangs de Orico usb hub gekocht, is kwalitatief een goed dingetje, prijstechnisch niet heel erg goedkoop. Maar vind hem wel strak staan dus had het er voor over.

[ afbeelding ]

Dit tablet houdertje vind ik altijd wel erg handig. Kostte een paar dollar, kan je in allerlei standen draaien. Gebruik ik vrij regelmatig. Het platenonderzettertje wat je ziet is ook een china bestelling geweest, vond ik wel grappig.

[ afbeelding ]

Deze mat ligt op mijn bureau onder mijn muist/toetsenbord.

[ afbeelding ]

Deze is voor de sier, hangt een wijnfles in.
Oh ja, die tabletstand. Die had ik in de tijden van de Hyundai A7HD ook in gebruik. :Y Inderdaad wel chill ding.

Zelf heb ik verder deze bureaubladmat: https://detail.tmall.com/item.htm?id=38832145393 . Ook wel awesome.
Van Xiaomi? N'espresso, what else? :P

quote:
12s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

5,5 x 2,1? Of 4,1 x 1,7 met zo 'n gele plastic tip?
Er zijn er namelijk nogal wat
Die eerste. :Y
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:28:58 #115
128471 doctor.starbucks
pi_155044687
quote:
14s.gif [b]Op
[..]

Zelf heb ik verder deze bureaubladmat: https://detail.tmall.com/item.htm?id=38832145393 . Ook wel awesome.
Van Xiaomi? N'espresso, what else? :P

[..]

Die eerste. :Y
Vet matje! Volgens mij moet ik doe ook op m'n bureau :)
Starbucks, waar blijf je
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:37:50 #116
128471 doctor.starbucks
pi_155044917
quote:
0s.gif [b]Op
Vet matje! Volgens mij moet ik doe ook op m'n bureau :)
Trouwens heb jij ervaring met Tmall?
Heb al een account weten te maken (klik op het karakter in het vet bij de captia)
Starbucks, waar blijf je
  zondag 9 augustus 2015 @ 14:51:38 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155045280
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:37 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

Trouwens heb jij ervaring met Tmall?
Heb al een account weten te maken (klik op het karakter in het vet bij de captia)
Zie OP onder 'Trading markets'.
Echter staat die listing op uitverkocht op de officiële xiaomi.tmall.com lijkt het, dus dat wordt een reseller vinden op AliExpress of bijv http://world.taobao.com/item/44008684726.htm .
  zondag 9 augustus 2015 @ 15:09:09 #118
128471 doctor.starbucks
pi_155045885
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 14:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zie OP onder 'Trading markets'.
Echter staat die listing op uitverkocht op de officiële xiaomi.tmall.com lijkt het, dus dat wordt een reseller vinden op AliExpress of bijv http://world.taobao.com/item/44008684726.htm .
thanks, had ik natuurlijk eerst moeten kijken.
(leuk vakantieklusje om het eens uit te proberen)
Starbucks, waar blijf je
pi_155049587
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 08:52 schreef davedavy het volgende:
Er zijn wel lookalikes die wel een interface hebben. Qua mogelijkheden is die erg beperkt ja.
Ja, maar iemand had pas de Escam variant en die was geloof ik best ruk.
quote:
1s.gif Op zondag 9 augustus 2015 10:26 schreef funky_fart het volgende:
Ibood vandaag, prima deal voor als je je kinderen belangrijk vindt. O~)
Geen mogelijkheid tot opslaan van beelden. En iBood hoef ik sowieso niet. :{w

Ik gok trouwens dat de verplichte Xiaomi account bedoelt is voor (o.a.) de app om je beelden te kunnen bekijken wanneer je niet in je eigen netwerk zit. Want blijkbaar kun je zonder zelf in te stellen dit al doen en zal dit dus wel door hun service geregeld worden.

Misschien is de ontbrekende webinterface ook wel niet zo'n struikelblok. Ging vooral om live te kijken en terugkijken hoeveel het kind beweegt enzo.
En dat is op een laptop ook wel zo handig i.p.v. een kleine smartphone of (relatief kleine) tablet.
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Zoek je een viertal AA batterijen? Haal dan merkspul (Sanyo Eneloop bijvoorbeeld) uit Nederland (vb. nkon.nl )/de EU (vb. gogreenbatteries.co.uk ) bij toko's met een goede reputatie.[/b]
Ikea LADDA: 4 oplaadbare AA-batterijen voor ¤3.99. Schijnen ook prima spul te zijn dus pas ook maar een paar pakken van ingeslagen.

zondag 9 augustus 2015 @ 18:45:28 #120
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155052222
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:11 schreef Iemand91 het volgende:

Ikea LADDA: 4 oplaadbare AA-batterijen voor ¤3.99. Schijnen ook prima spul te zijn dus pas ook maar een paar pakken van ingeslagen.

[ afbeelding ]
Voor die prijs vrijwel onklopbaar als het gaat om kwaliteit.
Discharge is iets sneller dan 'n eneloop, maar nog goed te noemen.
Vorig jaar 2 setjes van gekocht om eens te testen en ik was aangenaam verrast.
Waar ze niet zo goed tegenkunnen is vallen, ik had er 4 in zo 'n LED-PIR-sensor lichtje op mijn toilet en toen dat naar beneden gedonderd was zag ik 's morgens toch wel wat vervorming in 1 van de 3 AA's, alsof het op die bepaalde plek ff warm geweest was. Kan een samenloop van omstandigheden zijn, dus pin me d'r nie op vast.

En aangezien de AAA's en de AA's normaal gezien evenveel kosten bij ikea, hebben we ook meteen goedkope AAA's voor die ene meneer die vond dat ik m'n bek moest houden.

Ohja, ook nog een reviewtje geschreven dit weekend :)

[ Bericht 3% gewijzigd door dodge_911 op 09-08-2015 21:24:24 ]
pi_155060771
Kwam dit ook tegen op Aliexpress, mensen; doe dit alsjeblieft niet :')

zondag 9 augustus 2015 @ 23:23:11 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155062259
Opent een video in landscape, draai je je stuur prompt om... :+
pi_155062655
Hoezo. Is toch handsfree
pi_155064084
Ideaal om te Whatsappen tijdens het rijden :D 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2015 00:23:24 ]
pi_155064266
* Iemand91 mompelt iets over een telefoon die in je bakkes wordt geschoten bij een ongeluk...

[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 10-08-2015 00:34:35 ]
pi_155064372
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 22:42 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam dit ook tegen op Aliexpress, mensen; doe dit alsjeblieft niet :')

[ afbeelding ]
Link? :P
pi_155065510
Best vaak zo'n ding voorbij zien komen. Vroeg mij af of dit wel mag in NL.
  maandag 10 augustus 2015 @ 01:37:37 #128
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155066140
quote:

Maar bij Tweakers hebben ze wel veel humor. Het is altijd lachen, gieren en brullen daar :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:54 schreef Downstar het volgende:
Hmm toch wel positief verrast over Pandawill / Jiayu service.

bericht van pandawill dat ze de telefoon gerepareerd terug hebben ontvangen e

Maargoed, het kost je dus 25 euro en wat tijd, maar de compleet dode G4s is dus straks weer wekend en heeft een leuk reisje gemaakt :).

Ik zal maar eerst even afwachten totdat je het apparaat zelf kunt controleren :P
Maar kun je zo'n garantiegevalletje niet gratis via Paypal laten opsturen?

De gator grip ook binnen gekregen. Al mijn voetbalmaten willen er ook 1 hebben. Altijd handig tijdens de zondag voetbalrellen als je wat straatmeubilair moet demonteren :Y

pi_155068175
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 01:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar bij Tweakers hebben ze wel veel humor. Het is altijd lachen, gieren en brullen daar :')

[..]

Ik zal maar eerst even afwachten totdat je het apparaat zelf kunt controleren :P

De gator grip ook binnen gekregen. Al mijn voetbalmaten willen er ook 1 hebben. Altijd handig tijdens de zondag voetbalrellen als je wat straatmeubilair moet demonteren :Y

[ afbeelding ]
werkt het een beetje zo'n ding? heb altijd het idee dat het breekt als je al een beetje kracht zet.
pi_155068788
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En heb je hem al ontvangen :D?
Denk t wel. Ben alleen niet thuis, afgegeven bij de buren.
Ajax Amsterdam
pi_155069667
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 03:40 schreef Kenzi het volgende:

[..]

werkt het een beetje zo'n ding? heb altijd het idee dat het breekt als je al een beetje kracht zet.
de filmpjes die ik ervan heb gezien, werkt dat ding best goed eigenlijk.
hebben dat apparaat op een hoop verschillende koppelingen gezet en doet zn werk.

1 groot nadeel is dat als er schroefdraad uitsteekt van een cm of 2 dat hij dan niet meer past.
pi_155070341
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 14:19 schreef Eric_Cantona het volgende:

[ afbeelding ]

Heb je een linkje? En durf jij dit aan qua veiligheid?
pi_155071048
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
* Iemand91 mompelt iets over een telefoon die in je bakkes wordt geschoten bij een ongeluk...
Heb jij er toevallig ervaring mee dat je er van mompelt :P?
pi_155071154
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Klopt, maar eens afwachten hoe hij terug komt.
Ze zijn instaat op hem gewoon weer kapot terug te sturen inderdaad.

Paypal retour is alleen mogelijk als je het al enabled had en van een aankoop die je daarna hebt gedaan. Ik snap dat dat wat mee te sjoemelen valt, maar dan had ik dus wederom wat moeten kopen bij pandawill van >25 euro..
pi_155071780
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:54 schreef Downstar het volgende:
Nee, maar dat zie je toch gelijk dat dat een bijzonder slecht idee is?
pi_155073904
Jullie al iets gewonnen met het banggood rad van fortuin? :P
pi_155074075
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef dolf1010 het volgende:
Link naar het rad? Ik zie het zo niet.

Al gevonden.

http://www.banggood.com/9thAnniversary
pi_155074278
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef dolf1010 het volgende:
Na 2 spins 10 points rijker
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_155074316
200 punten verlies. _O-
pi_155074450
Die winners aan de rechterkant zijn geen live winners.
Als je pagina refreshed zie je steeds dezelfde voorbij komen :')
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_155074602
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Link naar het rad? Ik zie het zo niet.

Al gevonden.

http://www.banggood.com/9thAnniversary
ik krijg alleen maar de melding :

Please confirm your account has been verified via email.

grappig, heb al zat besteld afgelopen maanden.
heb app draaien, betalingen gedaan etc.
maar mn account was schijnbaar niet geverifieerd.....

[ Bericht 9% gewijzigd door kovenant op 10-08-2015 13:33:24 ]
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:14:45 #142
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155076575
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Na 2 spins 10 points rijker
Tik m aan!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_155081650
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:16 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Heb je een linkje? En durf jij dit aan qua veiligheid?
http://www.banggood.com/C(...)et-DIY-p-965963.html

Mwoa, veel eenvoudiger qua electra kan 't niet. Ik vertrouw hier wel op :Y
  maandag 10 augustus 2015 @ 18:11:30 #144
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155085211
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:40 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/C(...)et-DIY-p-965963.html

Mwoa, veel eenvoudiger qua electra kan 't niet. Ik vertrouw hier wel op :Y
Als dat silicone opwarmt worden de kinderen zo heerlijk stil ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 03:40 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Lijkt goed te werken maar nog niet fanatiek getest. Youtube video's geven een goede indruk.
Lijkt me enorm handig voor afbraak klusjes. Gewoon 1 tool en alles slopen :)

Soms moet je ook een raar ding (geen bout) uit een muur halen en dan moet je met een tang klooien. Met dit apparaat kun je een hoop materiaal eruit draaien.

Voor normale klusjes gebruik ik liever een normale sleutel die de bout niet gaat beschadigen.
pi_155088382
Iemand al wat anders dan 5 punten gewonnen met dat bg rad? Ik heb iets van 700 punten, die coupons spreken me toch niet aan dus wie weet
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:32:23 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155088464
Is gewoon bedacht om iedereens puntenstand op te ruimen en niet te hoeven uitkeren. :+
pi_155089788
200 punten kwijt.
niks gewonnen.
China gokken kán ook gewoon niet waar zijn :P
pi_155089976
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
geniaal ding, linkje?

vind die dubbele set nergens op ebay
  maandag 10 augustus 2015 @ 20:17:47 #149
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155090237
Vandaag mijn BG order van 30/07 binnen gekregen, verstuurd met standard shipping, untracked.
9 dagen onderweg, 11 in totaal, dus erg netjes wat mij betreft.

Was nog 's zo'n goeie ouwerwetsche "prop zoveel mogelijk spul uit hetzelfde BG warehouse in een envelop onder de 22¤"-order :)

• Hoop USB-to-DC kabeltjes waaronder 5,5x2,1 :D Voorzienigheid?? (want toen had ik m'n Minix nog niet besteld, dat was 12 uur later pas :))
• Case voor m'n Bluedio i6 + Xiaomi Pistons V3 + Lifeproof headphone adapter
• 2 tripodholders voor phones omdat die dingen nogal vaak sneuvelen te velde :)

[ Bericht 35% gewijzigd door dodge_911 op 10-08-2015 20:53:33 ]
  maandag 10 augustus 2015 @ 21:51:09 #150
442545 Paraiia
Stille lezer
pi_155095015
quote:
12s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:17 schreef dodge_911 het volgende:
Vandaag mijn BG order van 30/07 binnen gekregen, verstuurd met standard shipping, untracked.
9 dagen onderweg, 11 in totaal, dus erg netjes wat mij betreft.

Was nog 's zo'n goeie ouwerwetsche "prop zoveel mogelijk spul uit hetzelfde BG warehouse in een envelop onder de 22¤"-order :)
[ afbeelding ]
• Hoop USB-to-DC kabeltjes waaronder 5,5x2,1 :D Voorzienigheid?? (want toen had ik m'n Minix nog niet besteld, dat was 12 uur later pas :))
• Case voor m'n Bluedio i6 + Xiaomi Pistons V3 + Lifeproof headphone adapter
• 2 tripodholders voor phones omdat die dingen nogal vaak sneuvelen te velde :)
Ben benieuwd naar de werking van de USB - DC kabeltjes, gisteren in de karwei vond ik ¤11 toch net te duur voor het mooie, dan begint het toch te kriebelen.

Vanmiddag even wat foldertjes doorgekeken, eerst meende ik in de Kruidvat folder een Xiaomi powerbank te zien;, toen in het krantje van de Praxis een bluetooth douche speakertje welke ik hier of op tweakers ook weleens ben tegengekomen en toen zag ik bij de marktplaats aanbiedingen een USB 5 poorts laadstation welke me ook erg bekend leek voor te komen. Begin ik geobsedeerd te raken of ligt dit niet aan mij :o

By the way, een Chuwi Vi10 besteld bij Banggood, ben zeer benieuwd naar deze tablet!
pi_155097368
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
Chinese auto's hebben heulemaal geen airbag.
  maandag 10 augustus 2015 @ 23:14:23 #152
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155098935
quote:
15s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:51 schreef Paraiia het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de werking van de USB - DC kabeltjes, gisteren in de karwei vond ik ¤11 toch net te duur voor het mooie, dan begint het toch te kriebelen.

Vanmiddag even wat foldertjes doorgekeken, eerst meende ik in de Kruidvat folder een Xiaomi powerbank te zien;, toen in het krantje van de Praxis een bluetooth douche speakertje welke ik hier of op tweakers ook weleens ben tegengekomen en toen zag ik bij de marktplaats aanbiedingen een USB 5 poorts laadstation welke me ook erg bekend leek voor te komen. Begin ik geobsedeerd te raken of ligt dit niet aan mij :o

By the way, een Chuwi Vi10 besteld bij Banggood, ben zeer benieuwd naar deze tablet!
Mijn Minix is gisteren in Shenzen vertrokken dus ik verwachten 'm begin volgende week wel, dan kan ik de kabel voor je testen. Met de huidige verzendtijd van BG & untracked shipping heb je 't binnen 2 weken in je bus.

En over dat obsederen : als ik hier een dorp verder een bepaalde electronicashop binnenloop zie ik zo minstens 5 dingen waarvan ik op Banggood het identieke product weet te vinden :)

En die mooie Velleman toestellen (thermometers, multimeters, etc.) kan je ook allemaal vinden, maar dan in 'n ander kleurtje. Is trouwens soms ook wel eens leuk om te zien in dat soort spul hoeveel clones er zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door dodge_911 op 10-08-2015 23:19:52 ]
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:34:03 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155102002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 10:37 schreef marco_sire het volgende:

Dear sir, this might be of interest to you:

Ennuh...
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk gehoopt dat er inmiddels iets uit China was dat betaalbaar was en een goed alternatief voor de Harmony Touch.

@Downstar, RobertNL, Shiznuts: tips misschien?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hahaha, tv kijken. :P
Em. Geen idee. Valt vast wel wat research te down en wat te vinden. Kan inderdaad moeilijk geloven dat zoiets er niet is. Maar inderdaad wat er gezegd wordt... iets dat echt goed werkt is niet eenvoudig neer te zetten. Dus er zal wel iets die richting in gaan, maar misschien dat het concept terugvalt op 20% van dezelfde ervaring. Probleem is ook een beetje westerse VS chinese interface bij zulk soort dingen. Chunghop: http://detail.tmall.com/item.htm?id=37479768223 . Of je haalt een Orvibo Allone WiFi WiWo-R1: http://detail.tmall.com/item.htm?id=38735622810 of een Broadlink RM-Pro: http://detail.tmall.com/item.htm?id=43623542607 en gebruikt gewoon je smartphone. Of de DMzer: http://detail.tmall.com/item.htm?id=43120559983 of Kiwik: http://detail.tmall.com/item.htm?id=40271695528 .

pi_155102027
Ik ben weer terug van vakantie, wat heb ik gemist :7 ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:37:49 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155102098
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef rene90 het volgende:
Hopelijk naar je zin gehad? Waar was het ook weer? In Shenzhen, niet? :Y) ;)

Niet veel meen ik. Brainwavz heeft een desk headphone ophang ding (al binnen trouwens) en de nieuwe 'Jive' (verstuurd!). Ook garantieverlenging van 12mnd naar 24.
pi_155105458
quote:

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 10:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Modbreak:

Dit is een serieus topic, voor grappen en grollen hebben we de huiskamer.

Dit soort reacties zijn dus niet gewenst.

[ Bericht 32% gewijzigd door kikoooooo op 11-08-2015 06:52:55 ]
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:29:20 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155105700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef rene90 het volgende:
Ons? :@
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:55:10 #158
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155105907
Iemand ervaring met die Orvibo of iets wat er op lijkt en werkt?
pi_155105990
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 07:55 schreef Mubassie het volgende:
Iemand ervaring met die Orvibo of iets wat er op lijkt en werkt?
Misschien als je een link plaatst met wat je bedoelt?
Een snelle google zoekactie leverd meerdere verschillende Orvibo producten op.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:11:37 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155106744
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:05 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Misschien als je een link plaatst met wat je bedoelt?
Een snelle google zoekactie leverd meerdere verschillende Orvibo producten op.
Shiznuts: ''Orvibo Allone WiFi WiWo-R1: http://detail.tmall.com/item.htm?id=38735622810''
pi_155106754
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 06:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[..]

Modbreak:

?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:13:52 #162
327191 RobertNL
For your gear.
pi_155106773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

?
Sneer naar de oude buren van FOK!
SPOILER
pi_155106911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Sneer naar de oude buren van FOK!
SPOILER
Hahah oke :P
pi_155107437
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)eine-pakketjes.dhtml

Ideaal voor ons Chinashoppers ^O^ . Dan komen we alleen wel in sociaal isolement, omdat we dan niet meer bij de buren langs hoeven :D .
pi_155107550
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:52 schreef P4tje het volgende:

Ideaal voor ons Chinashoppers ^O^ . Dan komen we alleen wel in sociaal isolement, omdat we dan niet meer bij de buren langs hoeven :D .
Cool!
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:58:55 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155107564
! woahh...

Maar ipv
is het bij ons:
Is denk ik een iets realistischer concept. :P
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:04:25 #167
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155107653
Grappig concept maar waarom moet het weer zo moeilijk met opvouwbare meeneemboxen. Als je dan toch een muuranker aan je huis moet monteren zet er dan net zo goed een postbus neer die alleen door de pakketbezorger en de eigenaar opengemaakt kan worden.

Nu weet je gelijk dat er een pakketje loopt te wachten en die kabel heeft iedere junk met een knipschaar binnen een seconde door.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:08:00 #168
442545 Paraiia
Stille lezer
pi_155107713
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 06:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[..]

Modbreak:

Excuus, was niet als een sneer bedoeld.
pi_155108055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:52 schreef P4tje het volgende:

Op zich leuk idee maar hoe vandaal / diefstal gevoelig is het?
In het filmpje zeggen ze wel snij-proof. Maar wat als ze nu gewoon die riem doorknippen en die hele doos meenemen? Of ik zie ze ook nog wel die hanger van de muur af proberen te rukken.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:56:16 #170
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155108561
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:29 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Op zich leuk idee maar hoe vandaal / diefstal gevoelig is het?
In het filmpje zeggen ze wel snij-proof. Maar wat als ze nu gewoon die riem doorknippen en die hele doos meenemen? Of ik zie ze ook nog wel die hanger van de muur af proberen te rukken.
Ik denk dat je met een flinke hamer ook zo een kijkje in de doos kan nemen.
pi_155108839
Volgens mij heb ik net de snap up deal van banggood gewonnen, de phantom 3 voor 9,99 ipv 1124 euro.
Ik kon tenminste naar betalen gaan maar had niet genoeg geld op m'n paypal dus moest hem annuleren ;(
pi_155108935
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:08 schreef dolf1010 het volgende:
Volgens mij heb ik net de snap up deal van banggood gewonnen, de phantom 3 voor 9,99 ipv 1124 euro.
Ik kon tenminste naar betalen gaan maar had niet genoeg geld op m'n paypal dus moest hem annuleren ;(
Geen PayPal aan je bank gekoppeld?
Ik heb nog nooit geld op mijn PayPal rekening gehad
pi_155108958
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:12 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Geen PayPal aan je bank gekoppeld?
Ik heb nog nooit geld op mijn PayPal rekening gehad
Jawel maar blijkbaar kon dat niet ofzo, ik moest verplicht een credit card toevoegen bij het betalen...
pi_155109030
quote:
Holy shit. :')
pi_155109147
quote:
Zo'n kans krijg je nooit meer -O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:23:21 #176
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_155109231
quote:
OMG amateur. :')

Ik ga ook altijd rondshoppen zonder geld. Handig als je koopjes tegen komt, lol
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_155109253
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:13 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Jawel maar blijkbaar kon dat niet ofzo, ik moest verplicht een credit card toevoegen bij het betalen...
dat kan inderdaad verplicht worden door de winkelier..
voortaan een creditcard ritselen :P

overigens leuk dat je em voor 9,99 wint, maar de douane zal gewoon zeggen dattie >1000 euro kost.. ookal overleg je je 10 dollar factuur (die gaan ze niet geloven denk ik zo)
pi_155109366
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:24 schreef mschol het volgende:

[..]

dat kan inderdaad verplicht worden door de winkelier..
voortaan een creditcard ritselen :P

overigens leuk dat je em voor 9,99 wint, maar de douane zal gewoon zeggen dattie >1000 euro kost.. ookal overleg je je 10 dollar factuur (die gaan ze niet geloven denk ik zo)
Al moet je dan wat import kosten betalen is het nog een koopje. Ik heb trouwens een unlimited coupon gewonnen.

99 - 9,90
199 - 19,90
299 - 29,90 korting
enz.
pi_155109380
De kans dat die Phantom 3 echt 'gewonnen' is, is nihil. De shops die ik hier ken, de meeste managers zouden dat nooit goedkeuren. Produkt kost teveel, shipping cost is ook enorm hoog en ze gaan er niet echt meer door verkopen. :P
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:30:48 #180
48067 neo2000
pi_155109398
Mwah.. ALs je aangeeft dat je hem via een lucky draw gekregen hebt en dat het aankoopbedrag echt een tientje is met paypal factuur kunnen ze er wenig aan doen denk ik. Hoe dan ook, ook al mag je een boete betalen, is het ding alsnog veeeeel goedkoper dan dat je hem daadwerkelijk aanschaft. Wel jammer dat nu btw iemand anders z'n kans om het ding voor weinig te kopen, waarsch. ook kwijt is..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:31:55 #181
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155109424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:13 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

En een prepaid cc werkte ook niet?
pi_155109675
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:30 schreef neo2000 het volgende:
Mwah.. ALs je aangeeft dat je hem via een lucky draw gekregen hebt en dat het aankoopbedrag echt een tientje is met paypal factuur kunnen ze er wenig aan doen denk ik. Hoe dan ook, ook al mag je een boete betalen, is het ding alsnog veeeeel goedkoper dan dat je hem daadwerkelijk aanschaft. Wel jammer dat nu btw iemand anders z'n kans om het ding voor weinig te kopen, waarsch. ook kwijt is..
gaat om waarde van de zending.
indien discutabel wordt het getaxeerd.

en ik geloof gen donder van dat phantom verhaal.
Wel 'achteraf' hier uitleggen, maar niet tijdens het bestellen even iemand bellen, of hier vragen of iemand wil afrekenen voor je.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:54:22 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155110001
Ja, the old...
:P
Verder. Nou ja, dan betaal je import. Auch Wurst. :P
pi_155110049
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:54 schreef shiznuts het volgende:
Ja, the old...
[ afbeelding ]:P
over pics gesproken, hoe is die Brainwavz beugel? is het handig of gewoon een gimmick? :@
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:57:37 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155110090
Mkkai. Kom ik later vandaag wel ff met een updateje. ;)
pi_155110097
Nouja ik wist dus niet zeker of ik hem nou gewonnen had of niet, ik was zelf ook nogal sceptisch.
Ik denk zelf van wel aangezien ik moest betalen. En hoe had ik iemand anders moeten laten betalen dan? Ik heb zelf geen credit card en ook nog nooit van prepaid cc gehoord, ik had gehoopt dat hij in mijn account had gestaan ofzo en ik na het opladen van mijn paypal nog kon betalen maar ik zie dus helemaal niks meer, er staat ook nergens wie hem heeft gewonnen.
Ik kan moeilijk pics maken aangezien ik zelf ook niks meer zie, maarja je hoeft me niet te geloven ofzo hoor, ik melde het alleen maar even omdat ik er wel beetje van baal
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:59:59 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155110170
Mja, zal wel net als iBood zijn tijdens de hunt of Pandawill met de lucky hour of hoe heet het.
Dan is de eerste die betaald heeft de gelukkige en de anderen kunnen 'em voor een kleine korting op de volle mep krijgen, of misschien zelfs dat niet eens.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:13:58 #188
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155112934
Hmmm ik heb een idee, maar weet niet hoe ik dit kan realiseren persoonlijk. Ik wil zeg maar een tafel tablet hebben. Eentje die geconnect is met meerdere monitoren in mijn huis en vanwaar ik alles kan bedienen. Het moet draadloos zijn (in de zin van, er lopen geen draden tussen de monitor en de tablet PC. Dus nu zat ik te denken aan een wireless HDMI dongle. Iemand ervaring daarmee?

Voor duidelijkheid: Zoiets dus.

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:22:43 #189
48067 neo2000
pi_155113202
Je begrijpt wel dat je bij draadloze beeldoverdacht nog steeds niet als magisch alles spontaan kan bedienen en zo hea? :D
Of je kan nu alles bedienen vanaf een tablet en wil je scherm van daar gemirrord hebben op een groter scherm wat je in een tafel verwerkt o.i.d.?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:27:08 #190
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_155113348
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:22 schreef neo2000 het volgende:
Je begrijpt wel dat je bij draadloze beeldoverdacht nog steeds niet als magisch alles spontaan kan bedienen en zo hea? :D
Of je kan nu alles bedienen vanaf een tablet en wil je scherm van daar gemirrord hebben op een groter scherm wat je in een tafel verwerkt o.i.d.?
Dat is dus een beetje het lastige. Ik wil niet alles bedienen vanaf de tablet per se. Ik wil mijn PC monitoren en mijn TV aansluiten op de tablet en de tablet bedienen. Het aansluiten als gewoon apparaat en dan screen mirroren zoals inderdaad in windows duplicaten heet. Ik weet alleen niet of dit met een HDMI dongle goed werkt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:42:57 #191
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_155113926
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:08 schreef Paraiia het volgende:

[..]

Excuus, was niet als een sneer bedoeld.
Maar de 'modbreak' wel. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:46:06 #192
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155114025
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hmmm ik heb een idee, maar weet niet hoe ik dit kan realiseren persoonlijk. Ik wil zeg maar een tafel tablet hebben. Eentje die geconnect is met meerdere monitoren in mijn huis en vanwaar ik alles kan bedienen. Het moet draadloos zijn (in de zin van, er lopen geen draden tussen de monitor en de tablet PC. Dus nu zat ik te denken aan een wireless HDMI dongle. Iemand ervaring daarmee?

Voor duidelijkheid: Zoiets dus.

[ afbeelding ]
Dit ga ik met grote interesse volgen!
Zou nog 'n leuke gimmick kunnen zijn voor mijn digitale Pinball Arcade tafel.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:56:36 #193
48067 neo2000
pi_155114377
Psies. We horen en zien het wel als ie klaar is. :D _O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:17:34 #194
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_155115045
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:30 schreef neo2000 het volgende:
Helaas werkt dat zo niet. Het gaat om de realistische waarde van de zending. We wilden hier laatst op het werk iets versturen naar de VS om daar te laten testen zodat zij die erna weer konden terugsturen, maar daar moest je dus elke keer voor betalen als die de grens van de EU over ging.
Don't let my username fool you...
pi_155115938
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dear sir, this might be of interest to you:
[ afbeelding ]
Ennuh...

[..]

[..]

;(

Net te laat voor die aanbieding ;(

Toch bedankt....
pi_155116694

Dit kan toch niet? telefoon voor 99 cent?

Hmm.. melding "snap up deal coming later".

Edit: moet 13 uur wachten? hmmm...

[ Bericht 12% gewijzigd door Posergoth6667 op 11-08-2015 15:28:56 ]
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155117546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kan toch niet? telefoon voor 99 cent?

Hmm.. melding "snap up deal coming later".

Edit: moet 13 uur wachten? hmmm...
Zal er wel één zijn bijvoorbeeld voor een bepaalde actie.
http://www.banggood.com/snapup.html?bid=13909&bid=13909&utmid=11
Top 5 China producten
pi_155118009

8-)
pi_155118050
quote:
Ohhhhh wat zit er in??? Dat logo is altijd een goed teken :)

Ik heb net deze besteld:

http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-971961.html
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_155118068
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zal er wel één zijn bijvoorbeeld voor een bepaalde actie.
http://www.banggood.com/snapup.html?bid=13909&bid=13909&utmid=11
Ja vond echt net een Reddit post van BangGood waarin ze zeggen dat alleen de eerste paar een snap up deal kunnen kopen. Dus je moet er op tijd bij zijn, meestal in secondes uitverkocht.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:04:06 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155118203
Xiaoyi dunkt me?
pi_155118663
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:59 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ohhhhh wat zit er in??? Dat logo is altijd een goed teken :)

Ik heb net deze besteld:

http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-971961.html
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef shiznuts het volgende:
Xiaoyi dunkt me?

Mi 4I
pi_155119013
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:16 schreef julius123 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Mi 4I
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

*jaloers*
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:37:14 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155119323
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:44:11 #205
128384 mcwops
gat in je glas
pi_155121213
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:18 schreef noodgang het volgende:
Earson 160
nice! harder (en zuiverder) dan de 151 earson?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_155121347
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:44 schreef mcwops het volgende:

[..]

nice! harder (en zuiverder) dan de 151 earson?
Heb nu ook de 160 binnen. Echt een een flink asociaal stuk luider en vooral zuiverder dan de 151. Zoek anders even naar de review en vergelijking die een FOK!'er een tijd terug heeft gepost hier of in het reviewtopic. Scheelt mij typwerk.

Voor de 20 euro die ik betaald heb zeker de moeite waard. En ik kreeg er een gratis bevestigingstool bij om hem in de douche te kunnen plaatsen (ten minste, neem aan dat het daarvoor was.. gekke chinezen)

edit:

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 20:18 schreef noodgang het volgende:
Vandaag de Earson 160 binnen gekregen van Allbuy. Even getest en prima geluid komt eruit zeg! En zowaar hebben ze er nog een plastic bracket bijgedaan, zodat ik hem op een fiets kan monteren. Zal een mooie boel worden als iedereen met zo'n ding op zn fiets rond gaat rijden :D
Oh. Verklaart dus :')
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:32:55 #207
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155122617
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:50 schreef Xetran het volgende:

[..]

Heb nu ook de 160 binnen. Echt een een flink asociaal stuk luider en vooral zuiverder dan de 151. Zoek anders even naar de review en vergelijking die een FOK!'er een tijd terug heeft gepost hier of in het reviewtopic. Scheelt mij typwerk.

Voor de 20 euro die ik betaald heb zeker de moeite waard. En ik kreeg er een gratis bevestigingstool bij om hem in de douche te kunnen plaatsen (ten minste, neem aan dat het daarvoor was.. gekke chinezen)

edit:

[..]

:D

Ik heb hem overigens in mijn auto vastgeschroefd (ofja, de schroefjes in een gleufje gefrot) nu, beter dan de crappy luidsprekers die er in zitten :)
pi_155122754
Hij is idd een heel stuk luider dan meeste autospeakers :')
pi_155123921
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:50 schreef Xetran het volgende:

[..]

edit:

[..]

Waar heb je hem voor ¤20 vandaan? Voor die prijs wil ik hem wel eens proberen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_155127333
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:06 schreef Waffle het volgende:

[..]

Hier ook :o
pi_155135874
Ik denk dat dat in de aanbieding was.

Hoe is het met die fabriek trouwens? Die was toch afgefikt?
pi_155139590
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:20 schreef dimmak het volgende:
Ik denk dat dat in de aanbieding was.

Hoe is het met die fabriek trouwens? Die was toch afgefikt?
snel genoeg een nieuwe fabriek gevonden. er is wel hoop voorraad verloren gegaan.

Tinydeal heeft trouwens ook shipping vanuit Duitsland :) geen importkosten meer.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 07:14:37 #213
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_155140003
Earson 160 ook binnen sinds gisteren *O*
Aanzienlijke verbetering ten opzichte van de E151, vooral het volume en geluidskwaliteit.

(Erger me alleen nu al zwaar aan dat "BLUETOOTH MODE" wat op vol volume ten gehore wordt gebracht als je de speaker aandoet :') )
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:55:59 #214
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155143203
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:14 schreef N22 het volgende:

(Erger me alleen nu al zwaar aan dat "BLUETOOTH MODE" wat op vol volume ten gehore wordt gebracht als je de speaker aandoet :') )
Liep deze week op straat met het apparaat in mn handen en drukte per ongeluk op de aan-knop. De hele straat was op de hoogte van de bluetoothfunctie ja :')
pi_155143732
Waar kan je die 160 nu voordelig bestellen?
pi_155143801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:16 schreef ridsel het volgende:
Waar kan je die 160 nu voordelig bestellen?
http://en.pandacheck.com/(...)tYe9L88UL79mnYuvvzRy

^O^
pi_155144424
Trouwens, blitzwolf usb oplader ding is nu in de sale, en de oude coupon werkt nog blitz99 dus dan kom je op $12,79 dollar voor de Witte variant
Top 5 China producten
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:58:50 #218
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155144735
Lekker zo'n Aliexpress seller die pas na een week je order shipped, en dan niet eens een werkende tracking geeft.. Fuck dat man
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_155145539
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:06 schreef Waffle het volgende:

[..]

¤30, sorry, typgebrek :')
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:31:30 #220
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_155145614
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:48 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, blitzwolf usb oplader ding is nu in de sale, en de oude coupon werkt nog blitz99 dus dan kom je op $12,79 dollar voor de Witte variant
Ik heb hem, goeie koop denk ik
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_155146002
Mmm de Chinese munt is met 4 procent gedevalueerd de laatste dagen ten opzichte van de dollar. Tel daar bij op dat de euro ook 3% is herstelt tent opzichte van de dollar.

Waarom zijn de prijzen nog niet met 4-7% gezakt....
graag verwijderen
pi_155151366
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:48 schreef rene90 het volgende:
Thanks! Heb hem ook besteld....
pi_155153803
Iemand nog wat leuks gezien in IP cam land? Ben uitgekeken op mijn Xiaoyi Ants cam en de nieuwe versie met IR kopen zie ik niet zitten zonder interface :'(
pi_155153932
quote:
13s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef bobbernaut het volgende:
Lekker zo'n Aliexpress seller die pas na een week je order shipped, en dan niet eens een werkende tracking geeft.. Fuck dat man
Heb nu twee orders daar die beide 1 dag voor de uiterste shipdatum zijn geshipt en waarvan de Tracking het niet doet. Die gaan dus gewoon beide nooit aankomen.
pi_155154374
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:00 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Heb nu twee orders daar die beide 1 dag voor de uiterste shipdatum zijn geshipt en waarvan de Tracking het niet doet. Die gaan dus gewoon beide nooit aankomen.
Gebeurt zo vaak. Wanneer zijn ze verzonden?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:29:03 #226
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155154710
4 x 4GB usb sticks voor 2 euro *O* *O*
vroeger was alles beter
pi_155154744
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:29 schreef 1marcelfilms het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet haast wel rommel zijn :P
Gegroet!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:32:30 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155154808
Reincarnated Henk will never learn. :P
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:39:20 #229
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_155154963
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:00 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ja ik denk dat die lijer me gewoon een neppe tracking heeft gegeven, want na een week wachten werkt ie nog steeds niet.
Wss hebben ze een neppe gegeven omdat je een tracking moet geven van Alie?

Iemand ervaring met Aliexpress disputes?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:49:29 #230
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155155233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:30 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Dat moet haast wel rommel zijn :P
Tja ik zal er pas over 50 jaar achter komen
SPOILER
vroeger was alles beter
pi_155155261
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:49 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

Tja ik zal er pas over 50 jaar achter komen
SPOILER
Dan moet je vooral goedkope rommel gebruiken. :')
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:52:15 #232
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155155306
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dan moet je vooral goedkope rommel gebruiken. :')
Ja vooral dure spul kopen en vervolgens wegstoppen :')+1
vroeger was alles beter
  woensdag 12 augustus 2015 @ 18:59:12 #233
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155155531
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:52 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

Ja vooral dure spul kopen en vervolgens wegstoppen :')+1
Bovendien is het niet waar wat op internet staat. op zolder liggen een heleboel floppies en tapes en ander spul wat volgens internet na een paar jaar kapot gaat maar ook na 20 jaar zijn ze allemaal gewoon leesbaar.
vroeger was alles beter
pi_155156174
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:59 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

Bovendien is het niet waar wat op internet staat. op zolder liggen een heleboel floppies en tapes en ander spul wat volgens internet na een paar jaar kapot gaat maar ook na 20 jaar zijn ze allemaal gewoon leesbaar.
Tenzij ze meteen corrupted schijnen te zijn als je ze in je pc'tje steekt :') +2
  woensdag 12 augustus 2015 @ 19:28:50 #235
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155156365
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:22 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Tenzij ze meteen corrupted schijnen te zijn als je ze in je pc'tje steekt :') +2
Dan kan je dat toch klagen en krijg je geld terug ^O^
kan niet verkeerd gaan
vroeger was alles beter
pi_155157168
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:17 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Gebeurt zo vaak. Wanneer zijn ze verzonden?
3 weken geleden.

Paar andere bestellingen waarbij de Tracking het wel deed al binnen.
Ik heb er helaas al veel ervaring mee. Deze gaan niet meer aankomen.

Tijdlijn vanaf nu;
Ik vraag aan verkoper wanneer het er is.
Verkoper zegt ja duurt ff.
Ik vraag waarom track het niet doet.
Verkoper zegt problemen bij de post.
Na 4 weken niks.
Dispute aanmaken.
Verkoper reageert met een of ander vaag verhaal over post meuk of belooft te reshippen.
pi_155157972
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:28 schreef 1marcelfilms het volgende:

[..]

Dan kan je dat toch klagen en krijg je geld terug ^O^
kan niet verkeerd gaan
:') x 1000
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 12 augustus 2015 @ 20:31:56 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155158245
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155159194
Vandaag 't mi-light gedeelte voor m'n LED-strip project binnengekregen. De bekabeling was er gisteren al. Hopelijk morgen weer 'n deel en zo tot ik alles binnen heb *O*
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:14:22 #240
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155162087
Oja vandaag nieuwe verlichting voor mijn auto want die "cold white" was gewoon slecht dus heb ik
*O* *O* *O*
vroeger was alles beter
pi_155162836
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:53 schreef davedavy het volgende:
Iemand nog wat leuks gezien in IP cam land? Ben uitgekeken op mijn Xiaoyi Ants cam en de nieuwe versie met IR kopen zie ik niet zitten zonder interface :'(
Ligt eraan waarvoor je het wil gebruiken.

Zit een beetje met hetzelfde probleem met de webinterface. Kwam deze Zmodo tegen. Ziet er ook wel aardig uit voor babyfoongebruik.

Ik heb overigens wel wat geluk met shipping de laatste tijden. Eerst Sweden Post die sneller was dan de horrorverhalen hier deden geloven en nu een stel DJI Phantom poten binnen die vorige week donderdag waren besteld.
Vandaag al binnen! :9 *O*

Ik wordt verwend zo...
pi_155163537
_O_ eBaybestelling binnen 5 dagen binnen.

wtf.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 22:58:24 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_155163577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ligt eraan waarvoor je het wil gebruiken.

Zit een beetje met hetzelfde probleem met de webinterface. Kwam deze Zmodo tegen. Ziet er ook wel aardig uit voor babyfoongebruik.

Ik heb overigens wel wat geluk met shipping de laatste tijden. Eerst Sweden Post die sneller was dan de horrorverhalen hier deden geloven en nu een stel DJI Phantom poten binnen die vorige week donderdag waren besteld.
Vandaag al binnen! :9 *O*

Ik wordt verwend zo...
Wouldn't get used to it. :P
Maar je bent nu weer compleet up & running flying?
pi_155164184
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Wouldn't get used to it. :P
-O-
quote:
Maar je bent nu weer compleet up & running flying?
Kom net thuis dus nog niet helemaal.
Maar de quad heeft nog wat onverklaarbaar vlieggedrag dus dat eerst uitpuzzelen.
Dan maar de nieuwe poten eronder zetten; de huidige heb ik aan elkaar gelapt en valt ook nog wel mee te vliegen/landen.
pi_155170199
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:14 schreef 1marcelfilms het volgende:
Oja vandaag nieuwe verlichting voor mijn auto want die "cold white" was gewoon slecht dus heb ik [ afbeelding ]
*O* *O* *O*
regenboog xenon? hoop niet dat het echt gekleurd is (lastig te zien op de foto) want dan is het gewoon illegaal.

hier in China rijden zat van die idioten met gekleurde lampen. soms kan je in het donker echt niet zien of ie je nou tegemoet komt of van je afrijdt. en dan hebben ze vaak ook nog te fel en te hoog afgesteld waardoor je helemaal niks meer ziet...
pi_155170833
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:53 schreef davedavy het volgende:
Wat bedoel je met interface? Ik heb nu 'n Small Ants cam zonder en eentje mét IR in gebruik i.c.m. de Mi-home app (ergens op internet gevonden). Buiten wat chinese tekens, werkt dat best goed. Geluid komt goed door (wel 'n seconde of 2 vertraagd) en met micro-sd krijg je meldingen binnen als er beweging is. Die meldingen kloppen niet altijd omdat de camera-tijd niet de huidige tijd is en dat haalt ie wel eens door elkaar. Verder krijg je dan ook 'n hoop chinese tekens op je telefoonscherm (de melding) waar je dan op kan klikken om naar de app te gaan.

Onze jongens zijn inmiddels groot genoeg dat je er niet vol bovenop hoeft te zitten, dus voor ons is 't meer 'n gimmick om te zien wat ze allemaal uitspoken in de slaapkamer (onschuldig), je zou 'n oude telefoon/tablet constant aan kunnen hebben staan met de beelden.

Ik heb iemand op 'n forum gezien die de streams via VLC op de laptop aan de praat heeft gekregen, maar dat is mij (nog) niet gelukt. Vanalles geprobeerd, maar geen succes. Verder kun je met de Mi-home app overal inloggen om de beelden van je camera's thuis te bekijken. Dat vind ik wel 'n leuke extra.
pi_155170899
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

Ik heb iemand op 'n forum gezien die de streams via VLC op de laptop aan de praat heeft gekregen, maar dat is mij (nog) niet gelukt. Vanalles geprobeerd, maar geen succes. Verder kun je met de Mi-home app overal inloggen om de beelden van je camera's thuis te bekijken. Dat vind ik wel 'n leuke extra.
Die streams werken alleen met een oudere versie van de firmware (op de non-IR versie). In de nieuwe firmware is die mogelijkheid dichtgegooid helaas.
Er zweefde ooit hier een demo filmpje rond waarin Xiaomi een browserplugin toonde maar die is er nooit gekomen helaas.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 09:17:48 #248
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155171524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 05:48 schreef Kenzi het volgende:
regenboog xenon? hoop niet dat het echt gekleurd is (lastig te zien op de foto) want dan is het gewoon illegaal.

hier in China rijden zat van die idioten met gekleurde lampen. soms kan je in het donker echt niet zien of ie je nou tegemoet komt of van je afrijdt. en dan hebben ze vaak ook nog te fel en te hoog afgesteld waardoor je helemaal niks meer ziet...
Nee gewoon standaard lampjes. maar dan geel

vroeger was alles beter
pi_155172377
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 08:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Wat bedoel je met interface?
De camera zelf is perfect hoor, top kwaliteit beeld + geluid voor een lage prijs. Hij is klein en ziet er stylish uit. Maar dat gedoe met die firmwares om de RTSP stream open te krijgen vind ik maar niks. Ik heb nu bijv. 2 Xiaoyi cams maar eentje kan ik helemaal niet bekijken vanaf mijn PC omdat ik nergens de poort kan veranderen. De eerste cam gebruikt namelijk die poort.

Verder lukt het me niet de cam buitenshuis te bereiken zonder de Home App, terwijl ik gewoon netjes de poort heb opengezet :'(
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:05:11 #250
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155172412
Slecht nieuws : de Minix Neo 8 Plus heeft dus geen 5,5mm x 2,1mm aansluiting }:|
De barrel is 5,5mm, dus corrrect, maar de pindiameter is alvast groter dan 2,1mm.
Dan toch maar ff wachten op mijn bestelde converterstukje :X

En nog ff de specs van de adapter : 5V 3A voor degenen die er lokaal 1 willen aanschaffen.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:07:39 #251
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155172442
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 22:14 schreef 1marcelfilms het volgende:
Oja vandaag nieuwe verlichting voor mijn auto want die "cold white" was gewoon slecht dus heb ik [ afbeelding ]
*O* *O* *O*
Waar vandaan? Gele H7's zijn toch niet zo duur in Nederland?
pi_155173238

Best goedkoop, mini versie van de normale Mi Wifi router. Van wat ik zo zie is het verschil dat deze geen AC heeft.
pi_155173492
Deze lucky bastard heeft 2 minix' binnengekregen :7
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:55:01 #254
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155173498
Lolz! Om het effe met een uitspraak van mijn vader te zeggen :
" 't Is toch zo gemakkelijk als je 't maar uit de kast moet pakken."

Alleen, eerst nog weten dat je 't hebt, en dan nog weten in welke kast het ligt (komt misschien meer Chinashoppers bekend voor) :)
Maar, dus, desalwelteplus kan ik straks mijn Minix Neo 8 Plus wel al gaan gebruiken :)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:54 schreef l0lownkill het volgende:
Deze lucky bastard heeft 2 minix' binnengekregen :7
[ afbeelding ]

Ik heb ook zo 'n pakje :D
pi_155173849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:03 schreef davedavy het volgende:
De camera zelf is perfect hoor, top kwaliteit beeld + geluid voor een lage prijs. Hij is klein en ziet er stylish uit. Maar dat gedoe met die firmwares om de RTSP stream open te krijgen vind ik maar niks. Ik heb nu bijv. 2 Xiaoyi cams maar eentje kan ik helemaal niet bekijken vanaf mijn PC omdat ik nergens de poort kan veranderen. De eerste cam gebruikt namelijk die poort.

Verder lukt het me niet de cam buitenshuis te bereiken zonder de Home App, terwijl ik gewoon netjes de poort heb opengezet :'(
Die genoemde Zmodo dan niets voor je?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:42 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]

Best goedkoop, mini versie van de normale Mi Wifi router. Van wat ik zo zie is het verschil dat deze geen AC heeft.
Wel jammer van het ontbreken van 802.11ac. want hier in NL heb je voor hetzelfde geld een router met dezelfde specificaties.
Tuurlijk, niet zo klein en stijlvol als deze, maar dat boeit niet.

Vreemd genoeg zijn ze op Tweakers weer helemaal lyrisch over dat ding; had van hen toch wel wat meer kritieke houding verwacht...

Als deze wél 802.11ac had gehad was die erg aantrekkelijk geweest om een aantal verspreid door het huis te zetten met zo laag mogelijk uitzendvermogen.

Helaas...
pi_155173998
quote:
12s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:55 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen, eerst nog weten dat je 't hebt, en dan nog weten in welke kast het ligt (komt misschien meer Chinashoppers bekend voor) :)
Maar, dus, desalwelteplus kan ik straks mijn Minix Neo 8 Plus wel al gaan gebruiken :)

Als ze nou zoiets hadden maar dan voor gadgets. was makkelijker zoeken. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die genoemde Zmodo dan niets voor je?

[..]

Wel jammer van het ontbreken van 802.11ac. want hier in NL heb je voor hetzelfde geld een router met dezelfde specificaties.
Tuurlijk, niet zo klein en stijlvol als deze, maar dat boeit niet.

Vreemd genoeg zijn ze op Tweakers weer helemaal lyrisch over dat ding; had van hen toch wel wat meer kritieke houding verwacht...

Als deze wél 802.11ac had gehad was die erg aantrekkelijk geweest om een aantal verspreid door het huis te zetten met zo laag mogelijk uitzendvermogen.

Helaas...
Voor een kritische houding moet je niet in dat topic zijn.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:26:03 #257
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155174135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Waar vandaan? Gele H7's zijn toch niet zo duur in Nederland?
Uit china :P
in nederland zijn ze toch duurder
vroeger was alles beter
pi_155175121
quote:
12s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:55 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb ook zo 'n pakje :D
Alleen had ik maar 1 besteld, de andere order is geannuleerd. En de tracking code van de niet-geannuleerde geeft nog niet aan dat hij in nederland is :D
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:15:23 #259
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155175466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:18 schreef Kenzi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als ze nou zoiets hadden maar dan voor gadgets. was makkelijker zoeken. :P

[..]

Voor een kritische houding moet je niet in dat topic zijn.
Zoiets heb ik, maar dan met witte Ikeabakken in kasten, met een mooi geprint etiket erop van wat er in zit, maar dan nog, ik heb zoveel bakken en zoveel kasten :D
Misschien eens kijken naar iBeacons oid :D

En ohja, de Minix staat hier al z'n ding te doen :D Logitech Wireless keyboardje met trackpad eraan , Xiaomi Gamepad pairen en gaan met die banaan, want die remote heeft een bereik van mijn kl*ten :)
Wel leuk dat ze een hoop kabels meeleveren.

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 13-08-2015 13:02:21 ]
pi_155176033
Qi Charger besteld voor op kantoor. Heb al 2 kabels verspeeld omdat ik steeds in en uit plug.
pi_155176374
De minirouter van Xiaomi binnen, heeft 'n veel beter bereik dan m'n TP-link vakantie-routertje. Op de slaapkamer geplaatst om van daaruit ook de achtertuin te coveren. 5G aan en hoppakee. Wel effe uitvogelen hoe in te loggen, etc met die Chinese tekens, want hoe ze ook adverteren met Engels, ik kan 't (nog) niet echt gevonden krijgen.

* Eric_Cantona is verder tevreden!
pi_155176491
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
De minirouter van Xiaomi binnen, heeft 'n veel beter bereik dan m'n TP-link vakantie-routertje. Op de slaapkamer geplaatst om van daaruit ook de achtertuin te coveren. 5G aan en hoppakee. Wel effe uitvogelen hoe in te loggen, etc met die Chinese tekens, want hoe ze ook adverteren met Engels, ik kan 't (nog) niet echt gevonden krijgen.

* Eric_Cantona is verder tevreden!
heb een filmpje voor je met uitleg.
pi_155176645
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:55 schreef Lazvic het volgende:

[..]

heb een filmpje voor je met uitleg.
Stuur maar door!

Ik heb wel e.e.a. gevonden, maar ik heb nooit teveel info :)
pi_155177021
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:02 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Stuur maar door!

Ik heb wel e.e.a. gevonden, maar ik heb nooit teveel info :)
pi_155177612
Yeuh! Morgen krijg ik een pakketje van DX binnen en ik verwacht dat dat mijn Minix is!
Toch best snel... de 7e vanuit China verstuurd!
pi_155178495
Heeft er iemand hier wel eens stropdassen op AliExpress e.d. besteld?
Kan nergens foto's vinden en ben wel heel nieuwsgierig...
pi_155178845
Zit d'r ook een Switch in die Mi Router? Ik wil hem boven zetten, maar ik heb geen zin er dan ook nog een switch bij te moeten aanschaffen omdat mijn desktop bedraad is ;(
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:42:08 #268
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155178975
Hoi weten jullie of dit ook een goed produkt is?
http://www.aliexpress.com(...)hip/32309897658.html
EDIT: het is maar voor heel weinig ampere

[ Bericht 4% gewijzigd door 1marcelfilms op 13-08-2015 14:52:44 ]
vroeger was alles beter
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:43:17 #269
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_155178998
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:21 schreef Guul het volgende:
Heeft er iemand hier wel eens stropdassen op AliExpress e.d. besteld?
Kan nergens foto's vinden en ben wel heel nieuwsgierig...
Ik heb er 2 of 3 of zo, waren setjes met matchende manchetknopen en pochet voor $5 ofzo.
De das is wel goede kwaliteit en fijne stof, niet heel dun of echt duidelijk cheap.
Voor wat foto's kan je me wel PM'en al ben ik wel erg lui.
pi_155179339
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:43 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik heb er 2 of 3 of zo, waren setjes met matchende manchetknopen en pochet voor $5 ofzo.
De das is wel goede kwaliteit en fijne stof, niet heel dun of echt duidelijk cheap.
PM verzonden... Mochten er nog anderen zijn, dan zie ik de foto's graag! ;)
Ik draag dagelijks een stropdas en de mijne kosten zo rond de ¤ 50 per stuk.
Als dit kwalitatief in de buurt komt dan wordt het toch wel erg interessant.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:00:35 #271
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_155179469
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:55 schreef Guul het volgende:

[..]

PM verzonden... Mochten er nog anderen zijn, dan zie ik de foto's graag! ;)
Ik draag dagelijks een stropdas en de mijne kosten zo rond de ¤ 50 per stuk.
Als dit kwalitatief in de buurt komt dan wordt het toch wel erg interessant.
Whaha, die van mij zijn zo'n 20 euro en heb een keer een lading zijden dassen van de V&D gehaald voor 5 euro per stuk, ik merk niet veel verschil qua kwaliteit maar draag dan ook geen 50 euro-dassen... :+
Zal zo even foto's maken.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:32:46 #272
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155180315
quote:
3s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:42 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi weten jullie of dit ook een goed produkt is?
http://www.aliexpress.com(...)hip/32309897658.html
EDIT: het is maar voor heel weinig ampere
Probeer 't 'n keer, voor 82 cent weet je 't...
pi_155180454
quote:
3s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:17 schreef 1marcelfilms het volgende:
regenboog xenon
link?
pi_155180671
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:57 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

3 weken geleden.

Paar andere bestellingen waarbij de Tracking het wel deed al binnen.
Ik heb er helaas al veel ervaring mee. Deze gaan niet meer aankomen.

Tijdlijn vanaf nu;
Ik vraag aan verkoper wanneer het er is.
Verkoper zegt ja duurt ff.
Ik vraag waarom track het niet doet.
Verkoper zegt problemen bij de post.
Na 4 weken niks.
Dispute aanmaken.
Verkoper reageert met een of ander vaag verhaal over post meuk of belooft te reshippen.
en ja hoor:

quote:
the post have some porblem
they reply
will slove it today
pi_155180709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:43 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

vooral linkjes vind ik interessant ;)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:51:11 #276
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_155180840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:37 schreef Chunees het volgende:

[..]

link?
Nee ik bedoel geel licht. Dat is gewoon legaal
vroeger was alles beter
pi_155181478
Swedenpost is echt te traag voorwoorden mijn pakket ligt 14 werk dagen op een plek.
pi_155181532
quote:
3s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 18:29 schreef 1marcelfilms het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:29:27 #279
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155182086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:11 schreef Lazvic het volgende:
Swedenpost is echt te traag voorwoorden mijn pakket ligt 14 werk dagen op een plek.
Hebben wij hier ooit anders beweerd dan? :o
pi_155182241
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:36 schreef Xetran het volgende:
Zit d'r ook een Switch in die Mi Router? Ik wil hem boven zetten, maar ik heb geen zin er dan ook nog een switch bij te moeten aanschaffen omdat mijn desktop bedraad is ;(
Wat bedoel je nou? Dat er ethernetpoorten achterin zitten?

pi_155182243
quote:
12s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:29 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hebben wij hier ooit anders beweerd dan? :o
Klopt. Wist niet dat Gearbest het met Swedenpost zou verzenden en daarbij werkte de track and trace code de eerste 5 dagen niet . Daarnast heeft Gearbest geen geweldige klantenservice.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 17:02:50 #282
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155183107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:34 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Klopt. Wist niet dat Gearbest het met Swedenpost zou verzenden en daarbij werkte de track and trace code de eerste 5 dagen niet . Daarnast heeft Gearbest geen geweldige klantenservice.
Dat van die trackingcode is algemeen hoor, de meeste trackingcodes doen het pas na een paar dagen.
Gearbest klantenservice is idd niet van de goeie, maar.... dat wisten we hier ook al even, en is hier meermaals gepost.
't Is natuurlijk wel balen voor je, maar eerlijk gezegd had je dat al kunnen weten, voor je je order plaatste.
pi_155183351
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:34 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou? Dat er ethernetpoorten achterin zitten?

[ afbeelding ]
Ik heb maar één kabel naar de zolder lopen, en omdat mijn computer op het bedrade netwerk aangesloten is, wil ik weten of ik mijn pc ook bedraad op dat ding aan kan sluiten, zodat ik daar niet speciaal een switch voor dien aan te schaffen..

Maar aangezien er LAN staat neem ik aan van wel.
pi_155184680
Uiteindelijk maar twee Escam's genomen. Tenvis staat me niet meer aan en Xiaoyi is te basic.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 04:00 schreef Kenzi het volgende:
Escam QD300
Schijnt wel dat die dingen alleen een Chinese GUI hebben en die je door een of andere manier Engels moet zien te krijgen maar dat zie ik dan wel. Deze keer wilde ik persé een P2P cam :9~
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 18:20:00 #285
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155185193
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:10 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik heb maar één kabel naar de zolder lopen, en omdat mijn computer op het bedrade netwerk aangesloten is, wil ik weten of ik mijn pc ook bedraad op dat ding aan kan sluiten, zodat ik daar niet speciaal een switch voor dien aan te schaffen..

Maar aangezien er LAN staat neem ik aan van wel.
Kans bestaat dat het wel slechts 100Mbps poorten zijn (heb ik zo nergens terug kunnen vinden, was bij de andere Xiaomi router wel zo), als je internetverbinding sneller is dan dat, gaat t dus langzamer.worden
pi_155185218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:56 schreef davedavy het volgende:
Uiteindelijk maar twee Escam's genomen. Tenvis staat me niet meer aan en Xiaoyi is te basic.
Welke?

Kijken of ik die zou verkiezen boven de door mij genoemde Zmodo's.
pi_155185946
Huawei Honor AM12 in-ears even een kort schrijfsel over gemaakt die ik heb ontvangen van een relatief nieuwe shop Ibywind.
GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Top 5 China producten
pi_155186136
Ik kreeg de mijne ook al binnen.
Nog niet echt tijd weten te maken voor wat testen en write-up. ;(
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:00:45 #289
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_155186334
quote:
"Als je twee jaar geleden aan mensen vroeg of ze ooit via een Chinese webwinkel kochten, deed bijna niemand dat. Vraag je dat nu, dan zegt een groot deel dat ze er wel eens kopen",
:')_____!

http://nos.nl/artikel/205(...)bij-nederlander.html
pi_155186483
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:55 schreef shiznuts het volgende:
Ik kreeg de mijne ook al binnen.
Nog niet echt tijd weten te maken voor wat testen en write-up. ;(
het is niet zo bijzonder ook verder dus dat scheelt.
Top 5 China producten
pi_155186536
Die 2 minix' bleken van mijn broer te zijn :@
pi_155186652
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Welke?

Kijken of ik die zou verkiezen boven de door mij genoemde Zmodo's.
De Escam QD300. 42 euro bij BG. Er is ook een 1080P variant ipv 720P (de QD900) voor 58 euro.

Note: Het is een buitencam, dus waterdicht. Tot heden gebruikte ik gewoon binnen cams buiten aangezien die buiten op een droge plek hingen en ik er nooit problemen mee had als het erg heet of juist erg koud was. Reden was eigenlijk dat dit een goedkope P2P cam is met goede reviews.

De Escam Xiaoyi lookalike daar in tegen deed het niet zo goed volgens mij, althans dat schreef iemand hier.
pi_155186683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:20 schreef noodgang het volgende:

[..]

Kans bestaat dat het wel slechts 100Mbps poorten zijn (heb ik zo nergens terug kunnen vinden, was bij de andere Xiaomi router wel zo), als je internetverbinding sneller is dan dat, gaat t dus langzamer.worden
in de nano zitten ook 100Mb poorten. Hier is de chipset te zien.
Maar voor 12 dollar is het toch prima als ap te gebruiken.
:]
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 19:19:59 #294
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_155186874
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef wootahH het volgende:

[..]

in de nano zitten ook 100Mb poorten. Hier is de chipset te zien.
[ afbeelding ] Maar voor 12 dollar is het toch prima als ap te gebruiken.
Zeker, prima ding, zeker voor dat geld! Maar Xetran wou zijn PC er bedraad aanhangen, vandaar :)
pi_155187581
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

het is niet zo bijzonder ook verder dus dat scheelt.
Ja, 'gelukkig' maar. :P Zag ook dat DOOGEE iets gaat brengen. Onder de naam 'Vienna' notabene. _O-
http://www.mp4nation.net/(...)ee-vienna-earphones/
Ik zweer dat ik er niks mee te maken heb. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:07 schreef l0lownkill het volgende:
Die 2 minix' bleken van mijn broer te zijn :@
Dacht al! :D Zou wel heel lucky zijn. Hoewel. Dat ken ik. Had een RayBan zonnebril besteld (hold your horses, legit, EU, pricey), komt vandaag binnen, hebben ze er per ongeluk ook twee opgestuurd!
Hey, it's not me that messed things up, so don't ask, don't tell, right? :@

- Oh en:

Met die naam 'HENGJA' erg IKEA-like. :P Simpele headphone desk clamp. Praktisch. :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 13-08-2015 20:12:44 ]
pi_155188499
Minix ook binnen hier :) morgen maar eens even mee gaan spelen.
Wel al ff snel wifi speedtest gedaan, 35mbit. Moet voldoende zijn om mijn films mee te streamen.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef wootahH het volgende:
Maar voor 12 dollar is het toch prima als ap te gebruiken.
12$ :o heb je een linkje voor me? Voor 12 dollar altijd handig. Alleen goedkoopste wat ik zo gauw zie is 29$ bij gearbest http://www.gearbest.com/networking-communication/pp_148364.html

[ Bericht 38% gewijzigd door johanndoe op 13-08-2015 20:21:13 ]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:28:35 #297
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_155188874
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:15 schreef johanndoe het volgende:

12$ :o heb je een linkje voor me? Voor 12 dollar altijd handig. Alleen goedkoopste wat ik zo gauw zie is 29$ bij gearbest http://www.gearbest.com/networking-communication/pp_148364.html
Hij is vandaag of gisteren pas gepresenteerd, dus geef het 'n paar dagen :)
pi_155190530
quote:
12s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:28 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Hij is vandaag of gisteren pas gepresenteerd, dus geef het 'n paar dagen :)
Ah, nieuw model! Dat had ik ff niet door :@
pi_155192088
Zoals gezegd kost die nieuwe Mi Wifi-nano router ruwweg de helft van de Mi Wifi-mini router maar ontbreekt 802.11ac.
De netwerkpoorten zijn op beide routers 100Mbit.

$12 is weinig, maar die prijs zul je voorlopig niet redden lijkt me. En zowel; op Tweakers' pricewatch staan gelijke routers voor hetzelfde geld. Dus ik snap niet waarom iedereen hier nu weer achteraan rent.
Tuurlijk, is wat kleiner en stijlvoller maar toch.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:11 schreef davedavy het volgende:
De Escam QD300. 42 euro bij BG. Er is ook een 1080P variant ipv 720P (de QD900) voor 58 euro.

Note: Het is een buitencam, dus waterdicht. Tot heden gebruikte ik gewoon binnen cams buiten aangezien die buiten op een droge plek hingen en ik er nooit problemen mee had als het erg heet of juist erg koud was. Reden was eigenlijk dat dit een goedkope P2P cam is met goede reviews.

De Escam Xiaoyi lookalike daar in tegen deed het niet zo goed volgens mij, althans dat schreef iemand hier.
Hmm, dat is wel een vrij groot exemplaar.

Ik zoek zelf ook babyfoon-camera en wel een alternatief voor de Xiaomi camera aangezien die inderdaad geen webinterface heeft. Mij leek deze Zmodo wel wat.
Over die Xiaomi Escam kloon las ik inderdaad hier ook een negatief verhaal.
Denk dus dat ik die Zmodo maar ga bestellen.

Hier heb ik overigens al tijden een Hikvision camera buiten hangen. Top ding. _O_
pi_155192262
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:45 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, dat is wel een vrij groot exemplaar.
Groot vind ik hem anders niet hoor :P

Tuurlijk, iets groter maar toch. Wel goedkoper (meen ik) en wel een GUI :P
pi_155192588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:49 schreef davedavy het volgende:
Groot vind ik hem anders niet hoor :P

[ afbeelding ]

Tuurlijk, iets groter maar toch. Wel goedkoper (meen ik) en wel een GUI :P
Vind het voor babyfoon gebruik wat minder handige formfactor dan die Zmodo, vandaar. :+

Trouwens heb ik pas zo'n pakket met die 4 van die camera's + NVR misgelopen bij BG Snap up deal. :'(
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')