Link?quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:42 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam dit ook tegen op Aliexpress, mensen; doe dit alsjeblieft niet![]()
[ afbeelding ]
Maar bij Tweakers hebben ze wel veel humor. Het is altijd lachen, gieren en brullen daarquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:23 schreef Paraiia het volgende:
Ben dit topic overigens gaan volgen omdat het vergelijkbare topic op tweakers sterk in niveau daalde. Gaat vrijwel alleen nog maar over updates van leveringen, powerbanks en nog een paar van die headliners. Echt interessante / vernieuwende dingen komen zelden meer voorbij. Dat is hier gelukkig wel anders.
Ik zal maar eerst even afwachten totdat je het apparaat zelf kunt controlerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:54 schreef Downstar het volgende:
Hmm toch wel positief verrast over Pandawill / Jiayu service.
bericht van pandawill dat ze de telefoon gerepareerd terug hebben ontvangen e
Maargoed, het kost je dus 25 euro en wat tijd, maar de compleet dode G4s is dus straks weer wekend en heeft een leuk reisje gemaakt.
werkt het een beetje zo'n ding? heb altijd het idee dat het breekt als je al een beetje kracht zet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar bij Tweakers hebben ze wel veel humor. Het is altijd lachen, gieren en brullen daar
[..]
Ik zal maar eerst even afwachten totdat je het apparaat zelf kunt controleren![]()
Maar kun je zo'n garantiegevalletje niet gratis via Paypal laten opsturen?
De gator grip ook binnen gekregen. Al mijn voetbalmaten willen er ook 1 hebben. Altijd handig tijdens de zondag voetbalrellen als je wat straatmeubilair moet demonteren![]()
[ afbeelding ]
de filmpjes die ik ervan heb gezien, werkt dat ding best goed eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:40 schreef Kenzi het volgende:
[..]
werkt het een beetje zo'n ding? heb altijd het idee dat het breekt als je al een beetje kracht zet.
Heb je een linkje? En durf jij dit aan qua veiligheid?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vanmorgen m'n gebruikelijke bestelling weer gedaan bij BG.
Nieuw huis, en 'n speelhoek voor de kids aan 't maken. Moest nog wat lichtbronnen hebben dus wat materiaal gekocht:
[ afbeelding ]
12 stuks, verschillende kleurtjes. Staalkabel trekken en deze er omheen draperen
Heb jij er toevallig ervaring mee dat je er van mompeltquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
* Iemand91 mompelt iets over een telefoon die in je bakkes wordt geschoten bij een ongeluk...
Klopt, maar eens afwachten hoe hij terug komt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar bij Tweakers hebben ze wel veel humor. Het is altijd lachen, gieren en brullen daar
[..]
Ik zal maar eerst even afwachten totdat je het apparaat zelf kunt controleren![]()
De gator grip ook binnen gekregen. Al mijn voetbalmaten willen er ook 1 hebben. Altijd handig tijdens de zondag voetbalrellen als je wat straatmeubilair moet demonteren![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar dat zie je toch gelijk dat dat een bijzonder slecht idee is?quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:54 schreef Downstar het volgende:
Heb jij er toevallig ervaring mee dat je er van mompelt?
Link naar het rad? Ik zie het zo niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef dolf1010 het volgende:
Jullie al iets gewonnen met het banggood rad van fortuin?
Na 2 spins 10 points rijkerquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef dolf1010 het volgende:
Jullie al iets gewonnen met het banggood rad van fortuin?
ik krijg alleen maar de melding :quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Link naar het rad? Ik zie het zo niet.
Al gevonden.
http://www.banggood.com/9thAnniversary
Tik m aan!quote:
http://www.banggood.com/C(...)et-DIY-p-965963.htmlquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:16 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Heb je een linkje? En durf jij dit aan qua veiligheid?
Als dat silicone opwarmt worden de kinderen zo heerlijk stilquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/C(...)et-DIY-p-965963.html
Mwoa, veel eenvoudiger qua electra kan 't niet. Ik vertrouw hier wel op
Lijkt goed te werken maar nog niet fanatiek getest. Youtube video's geven een goede indruk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:40 schreef Kenzi het volgende:
[..]
werkt het een beetje zo'n ding? heb altijd het idee dat het breekt als je al een beetje kracht zet.
geniaal ding, linkje?quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de werking van de USB - DC kabeltjes, gisteren in de karwei vond ik ¤11 toch net te duur voor het mooie, dan begint het toch te kriebelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:17 schreef dodge_911 het volgende:
Vandaag mijn BG order van 30/07 binnen gekregen, verstuurd met standard shipping, untracked.
9 dagen onderweg, 11 in totaal, dus erg netjes wat mij betreft.
Was nog 's zo'n goeie ouwerwetsche "prop zoveel mogelijk spul uit hetzelfde BG warehouse in een envelop onder de 22¤"-order
[ afbeelding ]
• Hoop USB-to-DC kabeltjes waaronder 5,5x2,1Voorzienigheid?? (want toen had ik m'n Minix nog niet besteld, dat was 12 uur later pas
)
• Case voor m'n Bluedio i6 + Xiaomi Pistons V3 + Lifeproof headphone adapter
• 2 tripodholders voor phones omdat die dingen nogal vaak sneuvelen te velde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |