Tof ding. Heb je wellicht ook een Engelse tekst zodat ik hem kan zoeken op Aliexpress? Mijn Chinees is te beperkt, snap geen zak van die site die erbij staat.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:33 schreef shiznuts het volgende:
Maar er valt dan ook niet zoveel in te slaan als je vrijwel alles al hebt.
Alleen deze moet ik nog ontvangen:
[ afbeelding ] IUNI IEMs.
Verder niks onderweg of echt dingen op het oog.dabboljoetie-ef. Postbode zal wel denken dat ik verhuisd ben.
Waarom denk je dat ik naar Tmall link en een foto post van m'n agent (MisterTao, zie OP) die ze ontvangen heeft en doorstuurt? De beste manier om ze te halen... van hun Tmall-store en dan een agent in de arm nemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tof ding. Heb je wellicht ook een Engelse tekst zodat ik hem kan zoeken op Aliexpress? Mijn Chinees is te beperkt, snap geen zak van die site die erbij staat.
Jesus, AliBaba, creepo dataloggers.quote:You asked for U816 RC UFO 2.4G 4CH RC Quadcopter 4 Rotor Helicopter quotations on 06-25-2012
Members like you have recently got quotations from these 5 verified suppliers.
Contact them now and get the detail!
Ok, goed.punt. Maar Chinezen maken alles na. Mijn telefoons, Android mediaboxen, tablets doen het allemaal prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tja...dat is dan zo'n product wat je denk ik toch het beste van een bekend merk kan halen. Juist omdat het iets is waarbij een goede support belangrijk is en de software die gewoon moet kloppen van zo'n ding omdat het anders klote werkt.
waarom denk je dat alles zo goedkoop is..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jesus, AliBaba, creepo dataloggers.Leave me alone.
[ afbeelding ]
Hahaha, tv kijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ok, goed.punt. Maar Chinezen maken alles na. Mijn telefoons, Android mediaboxen, tablets doen het allemaal prima.
Tv's en auto's (Landwing) inmiddels ook enz enz enz.
Ik had eigenlijk gehoopt dat er inmiddels iets uit China was dat betaalbaar was en een goed alternatief voor de Harmony Touch.
@Downstar, RobertNL, Shiznuts: tips misschien?
En wij maar aluhoedjes opzetten als we het over Google hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom denk je dat alles zo goedkoop is..
Zoiets als dit? http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item461ca86bfdquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
iRig Pre is een XLR pre-amp voor microfoons.
Ff op eBay zoeken naar 'tube amp'. Little Bear is wel leuk spul.
Is verder hier: DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin! ook nog wat over geouwehoerd.
Ga deze maar proberen, volgens mij moet dit de juiste plug zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb een flowemate vapormax 5.
Heeft iemand enig idee of zo'n plug als erbij zit, ook aangesloten kan worden aan een power bank om hem op te laden? Is zoiets makkelijk te maken?
[ afbeelding ]
Precies Grootheidswaarzin, ga toch niet zonder garantie iets kopen wat bijna net zo duur is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb de sj4000 dus ik heb wel een idee hoe de sj5000 in elkaar zit.
Ze zijn dubieus omdat ze geen keurmerken hebben. Je moet dus maar afwachten of je accu niet spontaan in de fik vliegt en er geen kankerverwekkende stoffen in de behuizing zitten.
Ze zijn dubieus omdat in de review duidelijk naar voren komt dat het nog vol met bugs zit.
Ik heb ook met moeite goede updates gevonden voor de sj4000 want een support website hadden ze niet.
Ze zijn dubieus omdat de bouwkwaliteit absoluut niet a-merk is.
Ze zijn dubieus omdat je voor garantie 25 euro kwijt bent aan verzendkosten en hun product alleen aantrekkelijk is met belastingontduiking.
Deze nadelen zijn prima zolang de prijs ook laag is. Nu willen ze concurreren met Gopro en Sony qua prijsDan heb je toch een beetje grootheidswaanzin
Ze hadden een speciale actie, kan dus wel iets langer duren ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:38 schreef Mord_Sith het volgende:
Zes dagen geleden bij Banggood de Mi-band besteld, hij is nog steeds niet geshipped.
Ben ik nou zo ongeduldig?Of duurt dat altijd zo lang daar?
Ah, ok, an wacht ik nog wel even.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze hadden een speciale actie, kan dus wel iets langer duren ja.
Ja, $14.99 was hij, althans tijdens de unbeatable sale oid. Denk dat daardoor de shipping wat langer duurde.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:44 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ah, ok, an wacht ik nog wel even.
Speciale actie qua prijs ofzo?
FU dan was ik net te laat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, $14.99 was hij, althans tijdens de unbeatable sale oid. Denk dat daardoor de shipping wat langer duurde.
In ander - cross topic - nieuws:
Wat een toestel. Beter dan verwacht is de eerste indruk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet groter dan mijn One+ one, en direct een 4G verbinding (dat is met mijn one+ niet mogelijk).
Straks even een andere ROM flashen, play of andere google apps zitten er namelijk (nog) niet in.
Wat een awesome ding. Die Orvibo lijkt me wel wat, heeft ook een Engelse app beschikbaar namelijk zag ik op YouTube. Even kijken welke agent het nog goed doetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hahaha, tv kijken.
Em. Geen idee. Valt vast wel wat research te down en wat te vinden. Kan inderdaad moeilijk geloven dat zoiets er niet is. Maar inderdaad wat er gezegd wordt... iets dat echt goed werkt is niet eenvoudig neer te zetten. Dus er zal wel iets die richting in gaan, maar misschien dat het concept terugvalt op 20% van dezelfde ervaring. Probleem is ook een beetje westerse VS chinese interface bij zulk soort dingen. Chunghop: http://detail.tmall.com/item.htm?id=37479768223 . Of je haalt een Orvibo Allone WiFi WiWo-R1: http://detail.tmall.com/item.htm?id=38735622810 of een Broadlink RM-Pro: http://detail.tmall.com/item.htm?id=43623542607 en gebruikt gewoon je smartphone. Of de DMzer: http://detail.tmall.com/item.htm?id=43120559983 of Kiwik: http://detail.tmall.com/item.htm?id=40271695528 .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
En wij maar aluhoedjes opzetten als we het over Google hebben. [ afbeelding ]
Totally offt: laatst in de bios Citizenfour gezien.![]()
Haha, geniaal! Denk niet dat ''wij'' als Chinashoppers het veel zullen gebruiken. Kopersbescherming enzo op PayPal.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef l0lownkill het volgende:
BG accepteert vanaf nu iDeal trouwens, truus kan hier nu dus ook danskleding inslaan
kunnen ze niet zo'n vraag in het bestelproces stoppen om de simpele sjonnies en Anitas eruit te filteren. Ik zie nu al de afleveringen komen van kassa / radar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:31 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Haha, geniaal! Denk niet dat ''wij'' als Chinashoppers het veel zullen gebruiken. Kopersbescherming enzo op PayPal.
Ja indd, en BG is een van mijn favoriete websites.... Wat voor vraag zou je willen voorstellen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
kunnen ze niet zo'n vraag in het bestelproces stoppen om de simpele sjonnies en Anitas eruit te filteren. Ik zie nu al de afleveringen komen van kassa / radar.
Welke forums bezoek je?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:46 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ja indd, en BG is een van mijn favoriete websites.... Wat voor vraag zou je willen voorstellen?
Haha inderdaad! Bannen die lijers! Alleen als FOK! er tussen staat, en dan GC -> Chinese Webshops toegang verlenen..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Welke forums bezoek je?
*viva.nl
*huismoeders.nl
*klacht.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |