Dit dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:02 schreef H.FR het volgende:
Krabbendam is dan ook heel irritant. Als VI gewoon een andere clubwatcher Feyenoord laat bekijken, kan de relatie opnieuw opgebouwd worden. Tuurlijk heeft Feyenoord ook een media & communicatiebeleid om van te huilen, maar Krabbendam is ook gewoon een amateur.
In dat geval zijn we ineens weer kampioenskandidaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:17 schreef satecl het volgende:
Zaterdag hattrick Kuyt en alles is weer goed
Als we er minder dan 3 tegenkrijgen wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:17 schreef satecl het volgende:
Zaterdag hattrick Kuyt en alles is weer goed
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit dus.
Salomon is een incompetente lul. Krabby is een incompetente lul. Logisch dat ze er samen een potje van maken.
[..]
Salomon is een incompetente lul. Krabby is een incompetente lul. Logisch dat ze er samen een potje van maken.
Sorry! Werd gebeld en had niet door dat ik de lapo wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Maar even een nieuw deel geopend, aangezien de lapo geen nieuw deel opende. Mocht je een nieuwe TT willen, maar even een modje aanspreken.
Frustrerend inderdaad.. Een CV hadden we daar misschien ook wel vandaan kunnen halen, in plaats van Botteghin (deal is nog niet rond, maar toch). Alle goede spitsjes zijn helaas al weg vrees ik. Of zouden we een type als Januzai (quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
In navolging van de zoveelste Chelsea-speler bij Vitesse lees ik zojuist dat het zelfs NEC is gelukt om een speler bij Chelsea te huren. Ze huren daar de 21-jarige rechtsback Kane van Chelsea.
Van Bronckhorst maar beweren dat dergelijke deals pas in de laatste week voor het sluiten van de transfermarkt mogelijk zijn.
Kom niet aan met het verhaal dat je in de laatste week pas kans maakt op de echte toppers die buiten de boot dreigen te vallen, want die willen toch niet komen. Vorig jaar moet Van Geel geleerd hebben van het te hoog inzetten op Zapata en Dost.
Spelers die Ajax, Vitesse en nu zelfs NEC hebben weten te huren passen volgens mij qua niveau ook prima in de eredivisie.
quote:Er staat nog veel te gebeuren bij Feyenoord deze transferperiode. De Rotterdammers beschikken over een ruime selectie, maar willen toch nog enkele versterkingen halen. Technisch directeur Martin van Geel zal dan ook snel wat spelers van de hand moeten doen.
Aanvaller annex middenvelder Joey Sleegers mag in ieder geval verhuurd worden, zo maakte Mikos Gouka, journalist van het Algemeen Dagblad, gisteren bekend. Dat geldt niet voor de talentvolle Jari Schuurman (18). ''Die blijft wél'', reageert Gouka op Twitter.
De Volkskrant publiceerde onlangs in de krant nog een overzicht van talentvolle voetballers ''die het gaan maken''. Schuurman, die deze zomer aansloot bij de selectie en vorig seizoen al mee mocht op het winterse trainingskamp in Dubai, was ook in het rijtje opgenomen.
Waarschijnlijk bedoelt hij dan ook spelers die ook echt van waarde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
In navolging van de zoveelste Chelsea-speler bij Vitesse lees ik zojuist dat het zelfs NEC is gelukt om een speler bij Chelsea te huren. Ze huren daar de 21-jarige rechtsback Kane van Chelsea.
Van Bronckhorst maar beweren dat dergelijke deals pas in de laatste week voor het sluiten van de transfermarkt mogelijk zijn.
Kom niet aan met het verhaal dat je in de laatste week pas kans maakt op de echte toppers die buiten de boot dreigen te vallen, want die willen toch niet komen. Vorig jaar moet Van Geel geleerd hebben van het te hoog inzetten op Zapata en Dost.
Spelers die Ajax, Vitesse en nu zelfs NEC hebben weten te huren passen volgens mij qua niveau ook prima in de eredivisie.
Ik ben er blij om dat Schuurman wel bij de selectie mag blijven, al vraag ik me af op hoeveel speeltijd hij mag rekenen.quote:
Zoals een nieuwe Miyachiquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Frustrerend inderdaad.. Een CV hadden we daar misschien ook wel vandaan kunnen halen, in plaats van Botteghin (deal is nog niet rond, maar toch). Alle goede spitsjes zijn helaas al weg vrees ik. Of zouden we een type als Januzai () later alsnog op de kop kunnen tikken?
Ach, eerst maar eens Vilhena en Te Vrede weg. Als Sleegers verhuurd wordt () moet er voorin nog wél een scorende speler bij, zou op zich prima zijn als dat zo'n talent is van een grote Engelse club. Kan Van Geel daarna wéér het hele jaar op zoek naar een definitieve spits.
Buitenkansjes bedoelt hij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij dan ook spelers die ook echt van waarde kunnen zijn.
Misschien vinden ze het voor Schuurman niet erg om een jaartje op-af te spelen/bank/tribune en geven ze Sleegers liever een heel jaar Eredivisie ervaring? Zou hem zelf wel graag regelmatig op linksbuiten zien spelen/invallen. Maar een jaartje Utrecht is ook niet verkeerd voor zo'n jongen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben er blij om dat Schuurman wel bij de selectie mag blijven, al vraag ik me af op hoeveel speeltijd hij mag rekenen.
Maar ergens wel opmerkelijk. Je zou zeggen dat een speler als Sleegers, hoewel een andere positie, toch verder is dan Schuurman in z'n ontwikkeling, en dus eerder kans maakt om aan te mogen sluiten bij de definitieve selectie.
Die deed het op zich prima bij ons. Maar ik denk dan aan nog een stapje beter.quote:
NEC huurt volgens mij alles wat recht vooruit kan sprinten, dat neem ik niet serieus. Vitesse is een ander verhaal door de banden met Chelsea, die zullen altijd de eerste optie krijgen dan ben je als Feyenoord zijnde denk ik al kansloos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Buitenkansjes bedoelt hij waarschijnlijk.
Want ik verwacht dat de spelers die Ajax, Vitesse en NEC hebben gehuurd ook echt wel van waarde zullen zijn (lees; eredivisie-waardig).
Het is weer een zomer als vanouds bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop wel op een positief Feyenoord nieuwtje heel snel, want ik begin er nu lichtelijk depressief van te worden
Wel de juiste nieuwtjes hopelijk, dus niet dat Kramer en Botteghin komen en dat Boulah toch nog een jaar blijft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop wel op een positief Feyenoord nieuwtje heel snel, want ik begin er nu lichtelijk depressief van te worden
Dat wel ja, doet me denken aan de jaren voor Koeman.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is weer een zomer als vanouds bij Feyenoord.
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel de juiste nieuwtjes hopelijk, dus niet dat Kramer en Botteghin komen en dat Boulah toch nog een jaar blijft.
Ik heb inderdaad ook negativiteit alom.
Jong talent voor oude spelers zonder doorverkoopwaardequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik lees het inderdaad. Spannend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Het wordt een rustig weekje helaas.
Krabbendam meldde zojuist namelijk dat er een hoop staat te gebeuren deze week.
Te vrede weg -> positief in mijn ogenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingen
Het bericht dat Kuyt aan het lobbyen is om Immers een basisplaats te geven zal je vast goeddoenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Lees het ja. Bevestiging dat deze dorpspastoor zich niet met de opstelling moet bemoeien. Precies waar ik van te voren bang voor was; een te grote mond van onze Katwijkse kneus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:36 schreef eight het volgende:
[..]
Het bericht dat Kuyt aan het lobbyen is om Immers een basisplaats te geven zal je vast goeddoen
Was al bekend, politie staakt niet bij ons omdat ze dat vorig seizoen al hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:37 schreef K.offie het volgende:
Zojuist in het sportjournaal gehoord dat Feyenoord - Utrecht definitief doorgaat, omdat de politie in Rotterdam NIET gaat staken
Ik weet zeker dat zij verwachten dat wij anders toch weer een feestje op het Stadhuisplein oid gaan organiseren en hun eigen glazen ingooien![]()
Al begin ik wel respect voor de stakingen te krijgen (behalve dat ze WEER het voetbal pakken), maar dat is voor een ander topic.
Als die agenten een beetje ballen hadden, zouden ze ook gewoon bij ons moeten staken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was al bekend, politie staakt niet bij ons omdat ze dat vorig seizoen al hebben gedaan.
Als die agenten ballen hadden, moesten ze net als de boeren in Frankrijk buitenlandse trucks leegplunderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die agenten een beetje ballen hadden, zouden ze ook gewoon bij ons moeten staken.
Stelletje lapzwansen.
Plunderen van mensen die er niks mee te maken hebben lijkt mij wat te ver gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als die agenten ballen hadden, moesten ze net als de boeren in Frankrijk buitenlandse trucks leegplunderen.
Het gaat om aandacht van de minister toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:46 schreef K.offie het volgende:
[..]
Plunderen van mensen die er niks mee te maken hebben lijkt mij wat te ver gaan
Nooit gedacht dat ik nog interesse zou krijgen in het volgen van een wedstrijd in de Zwitserse competitie.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:46:51Trainer Urs Fischer overweegt Jean-Paul Boëtius zaterdag in en tegen Luzern al speeltijd te geven voor zijn nieuwe club FC Basel. #Feyenoord reageer retweet
Want?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Nooit gedacht dat ik nog interesse zou krijgen in het volgen van een wedstrijd in de Zwitserse competitie.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:46:51Trainer Urs Fischer overweegt Jean-Paul Boëtius zaterdag in en tegen Luzern al speeltijd te geven voor zijn nieuwe club FC Basel. #Feyenoord reageer retweet
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Hou op, ik ben gewoon overtuigd van Boetius.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:52 schreef avotar het volgende:
[..]
Want?
Je wil bevestiging krijgen dat ze hem niet voor niets bij het grof vuil gezet hebben?
Ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.
Ja, en ik zat gister te zappen en kwam langs Jinek waar het verhaal van de politie stakingen voorbij kwam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gaat om aandacht van de minister toch?
Ik bedoel, ik als voetbalfan speel ook geen rol in de onderhandelingen.
Politie verdient niet persé heel weinig, maar mag wat mij betreft gecompenseerd worden voor 4 jaar geen loonsverhoging, verder zou ik het redelijk vinden als ze nog recht houden op dat halve jaar geen weekenddiensten. Als je dan als politie zijnde nog meer wil ga je maar studeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:02 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ja, en ik zat gister te zappen en kwam langs Jinek waar het verhaal van de politie stakingen voorbij kwam.
Argumenten voor:
• 1 politie verdient erg weinig
• 2 laatste bod van de minister is slechts een marginale vooruitgang
• 3 publieksvriendelijke acties hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd
Argument tegen:
• Pak niet elke keer hetzelfde soort publiek --> wederom het voetbal
Het tegenargument overheerst nog steeds bij mij en ik heb het kort gehouden, want ik vind dat deze discussie in een ander topic past. Al vind ik het ook niet erg om hier te discussiëren.
Hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar ik vind, los van opleidingsniveau, want dat zegt echt niet alles, dat politie-werk, of hulpverleningswerk in het algemeen, wel degelijk beter gewaardeerd mag worden (dus ook financieel).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Politie verdient niet persé heel weinig, maar mag wat mij betreft gecompenseerd worden voor 4 jaar geen loonsverhoging, verder zou ik het redelijk vinden als ze nog recht houden op dat halve jaar geen weekenddiensten. Als je dan als politie zijnde nog meer wil ga je maar studeren.
Ik dacht dat je sarcastisch was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, ik ben gewoon overtuigd van Boetius.
Ik denk dat hij even een opleving zal hebben in Basel, maar ik zie het hem niet structureel redden in een fysiek sterkere competitie volgens mij, en ik heb de indruk gekregen dat hij helemaal niet zo'n slimme jongen is wat betreft het investeren in zijn eigen carriere en wat betreft inzet en het inzicht in wat er nodig is om te brengen als profvoetballer. Dus ik zie in hem de zoveelste "mislukking'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.
Laten we dit inderdaad maar voor andere topics bewarenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar ik vind, los van opleidingsniveau, want dat zegt echt niet alles, dat politie-werk, of hulpverleningswerk in het algemeen, wel degelijk beter gewaardeerd mag worden (dus ook financieel).
Politiewerk verdient echt erbarmelijk, niet afgezet tegen opleidingsniveau, maar wel als je het afzet tegen de functie-inhoud. Erg zwaar werk omdat je dagelijks met de ergste ellende wordt geconfronteerd, en het kan levensgevaarlijk werk zijn. Daarnaast zijn ze vaak als eerste te plaatse bij ernstige ongevallen of noodsituaties, en als beloning krijgen ze vaak ook nog eens een hoop stront over zich heen van de meeste mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Johansson is beter, en zal een langer lopend contract hebben denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:14 schreef Tortugal het volgende:
AZ verkoopt Johansson voor 5 miljoen en wij verkopen Boëtius voor 2 miljoen. Oké.
Duitsers betalen meer dan Zwitsers en Johansson is een Amerikaans international.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:14 schreef Tortugal het volgende:
AZ verkoopt Johansson voor 5 miljoen en wij verkopen Boëtius voor 2 miljoen. Oké.
Elia zou ik toejuichen, op links heb je dan een geweldige voetballer (mits hij enigzins lijkt op hoe hij wegging uit de eredivisie). De alternatieven heten namelijk Kazim en Manu...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Te vrede weg -> positief in mijn ogen
Vilhena weg -> positief in mijn ogen
Kramer komt -> Alleen welkom als Te Vrede weggaat en kan positief uitpakken, maar kan ook een miskoop blijken. Twijfelgeval, maar vooralsnog voordeel van de twijfel. Vind hem in ieder geval niet zo slecht als de meeste hier hem wegzetten.
Botteghin komt -> positief, maar alleen voor de breedte en mits niet te duur.
Elia komt -> Twijfelgeval. Ik ben eerlijk gezegd niet helemaal overtuigd van de noodzaak van zijn komst...
Hoezo dan? Juist Basel is een ontzettend slimme keuze, door Boetius zelf gemaakt. Benieuwd waarom jij dan die indruk krijgtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij even een opleving zal hebben in Basel, maar ik zie het hem niet structureel redden in een fysiek sterkere competitie volgens mij, en ik heb de indruk gekregen dat hij helemaal niet zo'n slimme jongen is wat betreft het investeren in zijn eigen carriere en wat betreft inzet en het inzicht in wat er nodig is om te brengen als profvoetballer. Dus ik zie in hem de zoveelste "mislukking'.
Misschien ingegeven uit onvrede met zijn besluit om bij Feyenoord weg te gaan hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Juist Basel is een ontzettend slimme keuze, door Boetius zelf gemaakt. Benieuwd waarom jij dan die indruk krijgt
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:53:38Spelers kregen zojuist nieuwe auto. El Ahmadi rijdt nu in "Grote 020 Lul". Beter gepast bij andere speler/directielid http://t.co/MzLF5ghdif reageer retweet
Was wel mooi geweest voor Vd Heijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:35 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:53:38Spelers kregen zojuist nieuwe auto. El Ahmadi rijdt nu in "Grote 020 Lul". Beter gepast bij andere speler/directielid http://t.co/MzLF5ghdif reageer retweet
Die kentekenreeks heeft Opel / leasemaatschappij weer handig uitgezocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:35 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:53:38Spelers kregen zojuist nieuwe auto. El Ahmadi rijdt nu in "Grote 020 Lul". Beter gepast bij andere speler/directielid http://t.co/MzLF5ghdif reageer retweet
Is echt een lullig toeval, volgens mij valt er niks uit te zoeken, je vraagt ze aan en ziet wel wat je krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die kentekenreeks heeft Opel / leasemaatschappij weer handig uitgezocht.
Wel als ze uit een grote voorraad komen van de importeur. Die hebben veelal al een berg gekentekende auto's staan. Met name de grote Duitse merken doen dit veel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is echt een lullig toeval, volgens mij valt er niks uit te zoeken, je vraagt ze aan en ziet wel wat je krijgt.
Ik nam zomaar aan dat ze de auto's meerendeels zelf mochten samenstellen, dan worden deze gewoon op order geproduceerd. Wel luxe hoor, elk jaar een nieuwe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel als ze uit een grote voorraad komen.
Maar kan zijn dat ze alleen "020" reeksen op voorraad hadden staan natuurlijk voor dat type en uitvoering.
Kunnen ze ook samenstellen, maar de importeur heeft vaak al een hele voorraad nieuwe auto's op kenteken staan in de meest voorkomende uitvoeringen, kleuren en samenstellingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik nam zomaar aan dat ze de auto's meerendeels zelf mochten samenstellen, dan worden deze gewoon op order geproduceerd. Wel luxe hoor, elk jaar een nieuwe.
Aha!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kunnen ze ook samenstellen, maar de importeur heeft vaak al een hele voorraad nieuwe auto's op kenteken staan in de meest voorkomende uitvoeringen, kleuren en samenstellingen.
quote:Feyenoord lichtte vanochtend middels een officiële persverklaring toe dat de spelersgroep en directie van de club geen interviews meer zullen geven aan journalist Martijn Krabbendam van Voetbal International. Communicatie-expert en tevens Feyenoord-supporter Jos Govaart reageert met veel onbegrip over de handelswijze van de Rotterdamse club.
''Dit is voor mij het zoveelste bewijs dat Feyenoord niet doorheeft in welke mediamaatschappij zij beland zijn. Het afscheid van Fred Rutten, de rellen in Roma, de stadiondiscussie of het afscheid van kind van de club Jean-Paul Boëtius. In al die gevallen laat Feyenoord zien totaal niet te snappen waar de achterban op zit te wachten'', luidt zijn oordeel op CommunicatieOnline.nl. ''Dat Krabbendam een citaat verkeerd hergebruikt is niet netjes. Dat hij de mediacode breekt, ook niet. Maar misschien moet Feyenoord zichzelf eens afvragen in hoeverre zo'n mediacode nog van deze tijd is.''
''De club lijdt aan extreem Calimerogedrag en wil alle spelers monddood maken door alles te willen controleren en na te lezen. Terwijl spelers juist grote jongens worden wanneer zij zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun uitspraken. Feyenoord leert maar bar weinig. De Feyenoordkrant van weleer had niet voor niets de bijnaam, de Feyenoord-Pravda. Feyenoord zou er goed aan doen om de koers van PSV te volgen die juist Thijs Slegers in dienst namen, een totaal ander gezicht dan de nerveuze Raymon Salomon die zelfs door zijn oude krant niet serieus genomen wordt.''
Govaart krijgt bijval van Jaap Stalenburg, manager corporate communicatie TVM. ''Met lastige journalisten blijf je in gesprek. Journalisten boycotten past niet meer in deze tijd en komt als een boemerang naar de organisatie Feyenoord terug. Het is een bot geworden wapen in een tijd dat je om nieuws te halen de mediamanager van Feyenoord niet meer nodig is. De primeurs zullen gewoon via DM of WhatsApp richting de VI redactie gaan. En dat is maar goed ook. Voorlichter zijn bij een betaalde voetbalclub is geen vak voor extreme angsthazen en controlfreaks.''
Noelle Aarts, hoogleraar Communicatie UvA, schaart zich wel achter Feyenoord. ''De journalist in kwestie geeft in een interview toe dat hij een aantal fouten heeft gemaakt met verkeerde quotes en ook dat hij een paar keer 'vergeten' is een artikel te laten lezen voor de publicatie. Dat laatste is raar. Als dat het beleid is, hoe kun je dat dan een paar keer vergeten? Dit raakt de ethiek van de journalistiek, daar zou sowieso wel wat meer aandacht voor mogen zijn.''
Is dit serieus nieuwswaardig?quote:
quote:
[..]
Dit dus.
Hebben we geen communicatie-expert voor nodig toch?quote:
Leek me al een onzinbericht over die verhuur, als dat zo besloten wordt zal het pas eind augustus gedaan worden. Nu nog veel te veel onduidelijkheid over de selectie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:49 schreef Scrummie het volgende:
Sleegers tweet zojuist dat ie niks van verhuur af weet en focus volledig bij Feyenoord ligt.
https://twitter.com/joeysleegers/status/628561944979578880
Als hij de moeite neemt het zo stellig te ontkennen zal het wel echt niet waar zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:49 schreef Scrummie het volgende:
Sleegers tweet zojuist dat ie niks van verhuur af weet en focus volledig bij Feyenoord ligt.
Als de OP klopt, zou ik overigens ook wel graag een nieuwsberichtje horen wat betreft contractverlenging van Sleegers. Verhuur of niet, verlengen lijkt me wel relevant...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Leek me al een onzinbericht over die verhuur, als dat zo besloten wordt zal het pas eind augustus gedaan worden. Nu nog veel te veel onduidelijkheid over de selectie.
Ook dat ja. Maar verlengen zal Van Geel wel mee aan de slag gaan na de transfer window.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als de OP klopt, zou ik overigens ook wel graag een nieuwsberichtje horen wat betreft contractverlenging van Sleegers. Verhuur of niet, verlengen lijkt me wel relevant...
Verhuren zonder verlenging lijkt me trouwens ook erg onwaarschijnlijk
Als je het mij vraagt zijn ze daar al mee begonnen, gezien de uitspraken die ik vandaag voorbij hoorde komen dat ie een goed woordje deed voor Immers of zo, iets met meer body.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze moeten oppassen dat ze Kuyt niet te belangrijk gaan maken.
Eens. Maar dat zal toch haast niet? Gio klinkt in mijn oren als iemand met een hele duidelijke eigen mening.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Sleegers moet sowieso verlengd worden uiteraard.
Wat ik me ook afvraag is of Gio echt het hele spelsysteem zo'n beetje op (de wensen van) Kuyt gaat afstemmen, terwijl ook hij maar een één jarig contract heeft.
Dan kun je na dit ene seizoen alles weer gaan omgooien.
Ze moeten oppassen dat ze Kuyt niet te belangrijk gaan maken.
Precies, daarom zei ik het ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt zijn ze daar al mee begonnen, gezien de uitspraken die ik vandaag voorbij hoorde komen dat ie een goed woordje deed voor Immers of zo, iets met meer body.
Dat gaat nu al de verkeerde kant op
Ohw? Waarom?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:04 schreef Vasion het volgende:
Het is wachten tot Fey Utr ook niet doorgaat. Zie je al van mijlenver ankomme
Al lang bekend dat deze gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:04 schreef Vasion het volgende:
Het is wachten tot Fey Utr ook niet doorgaat. Zie je al van mijlenver ankomme
Dat is inderdaad wel raar, snap het ook niet richting de staf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, daarom zei ik het ook.
Ik vind het opvallend hoe Kuyt zich uitgesproken uitlaat over opstellingen en medespelers.
Terwijl Kuyt ervaren genoeg is en na jarenlange media-training echt wel weet hoe je je als voetballer moet presenteren tegenover de media (zo oppervlakkig en algemeen mogelijk).
Dus ergens is die duidelijke stellingname wel verfrissend, maar het is ook een bewuste keuze. Ik vind dat niet wenselijk in dit geval.
Maar het was natuurlijk al eerder duidelijk toen hij de bijnaam technisch Dirkteur kreeg van z'n medespelers omdat hij zich actief met het technisch beleid schijnt te bemoeien.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:49 schreef Scrummie het volgende:
omdat de KNVB wil dat alles tegelijk gespeeld zou worden. Is een gerucht. Maar lijkt me stug.quote:
Het is inderdaad opmerkelijk, maar ik vermoed dat de technische staf dat prima vindt en dat ze dat hebben besproken. Dirk is denk ik verstandig genoeg om geen dingen te zeggen die voor Gio een probleem opleveren. Ze kennen elkaar ook al lang, want ze hebben natuurlijk jaren samen gespeeld bij het NL elftal. Zal wel bewust zo gedaan worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, daarom zei ik het ook.
Ik vind het opvallend hoe Kuyt zich uitgesproken uitlaat over opstellingen en medespelers.
Terwijl Kuyt ervaren genoeg is en na jarenlange media-training echt wel weet hoe je je als voetballer moet presenteren tegenover de media (zo oppervlakkig en algemeen mogelijk).
Dus ergens is die duidelijke stellingname wel verfrissend, maar het is ook een bewuste keuze. Ik vind dat niet wenselijk in dit geval.
Maar het was natuurlijk al eerder duidelijk toen hij de bijnaam technisch Dirkteur kreeg van z'n medespelers omdat hij zich actief met het technisch beleid schijnt te bemoeien.
Mij welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Hou eens op. Dit maakt mij niet positiever.
Als het een gerucht is zie je het niet van mijlenver aankomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat de KNVB wil dat alles tegelijk gespeeld zou worden. Is een gerucht. Maar lijkt me stug.
Het is een feit dat de KNVB alles door laat gaan wat kan doorgaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat de KNVB wil dat alles tegelijk gespeeld zou worden. Is een gerucht. Maar lijkt me stug.
ik zie het ook niet aankomen. Maar andere blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als het een gerucht is zie je het niet van mijlenver aankomen.
Maar die optie is er wel natuurlijk nu.
Nee, de KNVB heeft allang besloten dat Feyenoord - FC Utrecht hoe dan ook doorgaat. Ook als alle andere wedstrijden zouden worden afgelast.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Nog voor het vertrek van aanvoerder Jordy Clasie naar Southampton FC officieel werd beklonken, kon Feyenoord met Marko Vejinovic al beschikken over zijn opvolger. Met de 25-jarige middenvelder haalde de club een begenadigd voetballer in huis, die zowel op als buiten het veld volop bezig is met zijn ontwikkeling, zo vertelt hij in zijn eerste grote interview in Feyenoord Magazine. De eerste editie van het officiële clubmagazine van het nieuwe seizoen valt eind deze week op de mat bij alle leden van Het Legioen.
Na de bekendmaking van je transfer naar Feyenoord hebben we veel vragen binnen gekregen over de uitspraak van je achternaam. Kun je vertellen hoe we die moeten uitspreken?
Vejinovic: ‘Je spreekt mijn naam uit als Weejnovic. Dus de v klinkt dan als een w en de i na de j spreek je niet uit. Het klopt dat mijn naam regelmatig verkeerd wordt uitgesproken, maar dat ervaar ik niet als vervelend. Ik weet dat het geen eenvoudige naam is, dus hou ik daar rekening mee.’
In wat voor gezin ben jij opgegroeid?
‘Aan mijn jeugdjaren bewaar ik veel fijne herinneringen. Mijn ouders hebben me altijd veel stabiliteit en warmte gegeven. Ik heb een Servische vader en een Bosnische moeder, beiden zijn op achttienjarige leeftijd naar Nederland gekomen om een beter leven op te kunnen bouwen. Dat lukte en nu vormen we samen met mijn oudere broer Dusan een hecht gezin. Mijn moeder is een heel zorgzame vrouw, zij zorgde er voor dat we thuis nooit iets tekort kwamen en dat er voldoende eten en drinken in huis was. Voor mijn vader was sport al vroeg belangrijk, daar was hij helemaal wild van. Vanaf het moment dat ik besloot te gaan voetballen, ging hij overal mee naartoe.’
In je tijd als jeugdspeler werd jou wel eens verweten dat je niet het maximale eruit haalde.
‘Ik was jong, onervaren en ongeduldig, laat ik het daarop houden. Dat is de reden waarom het in het begin van mijn carrière niet altijd is gegaan zoals het zou moeten. Ik teerde vooral op mijn talent en was me er nog niet van bewust wat het vak profvoetballer allemaal met zich meebrengt. Ook was ik koppig, wilde bijvoorbeeld per se op de nummer tien positie spelen en doelpunten maken. Pas de laatste twee jaar bij Vitesse is die knop omgegaan en ben ik me dankzij Peter Bosz gaan richten op de rol van controlerende middenvelder. Hij liet mij inzien hoeveel waarde ik kan hebben op die positie. Inmiddels ben ik helemaal overtuigd. Je komt veel meer aan de bal en als verbindingsspeler van het team kun je zowel in verdedigend als aanvallend opzicht heel belangrijk zijn. Ik had alleen even de tijd nodig om het in te zien, zoals bij mij ook een spiegel moest worden voorgehouden als het ging om mijn mentaliteit en houding van vroeger. Als ik op die manier door was gegaan, had ik de stap naar de top nooit kunnen maken.’
Feyenoord is een topclub, maar speelt in tegenstelling tot Vitesse dit seizoen geen Europees voetbal. Heeft dat je doen twijfelen aan je keuze?
‘Nee, geen moment. Aan het einde van vorig seizoen had ik al besloten dat deze zomer hét moment was voor een nieuwe uitdaging en Feyenoord zie ik in alle opzichten als een stap vooruit, daar verandert de afloop van vorig seizoen niets aan. Ik heb me nog nooit ergens zo welkom gevoeld als bij Feyenoord. Deze club wilde me écht graag hebben, dat proefde ik aan alles. Zo heeft technisch directeur Martin van Geel mij de voorbije periode continu op de hoogte gehouden van het verloop van de onderhandelingen tussen Feyenoord en Vitesse, voor mij was dat heel prettig. Vanaf het allereerste contact liep de communicatie heel open en direct, wat mij een gevoel van waardering gaf. Dat we dit jaar geen Europees spelen is jammer, maar dat is komend seizoen weer anders, daar ben ik van overtuigd. Tot nu toe ben ik heel erg onder de indruk, van de club, van de stad, van de sfeer, van de beleving en de supporters. Bij de eerste training zaten er tienduizend mensen, terwijl het op Varkenoord dagelijks druk is langs de lijn en zelfs tijdens het trainingskamp in Oostenrijk zag ik overal supporters in Feyenoord-shirt.’
Het legioen hunkert naar succes, de laatste prijs dateert van 2008. Zorgt dat bij jou als grote aanwinst voor extra druk?
‘Feyenoord is een topclub, daar horen de verwachtingen nu eenmaal hooggespannen te zijn. Bovendien vind ik het alleen maar fijn als de mensen veel van mij verwachten. Dat zie ik als een extra stukje motivatie om te laten zien wie ik ben en wat ik kan. De trainers en de staf hebben het volste vertrouwen in me en ik weet wat mijn kwaliteiten zijn, het is aan mij om die eruit te laten komen. Ik zal hoe dan ook elke dag honderd procent geven.’
nee. Utrecht bovenaan met drie punten. Dat 16 clubs zonder wedstrijden en nul punten en wij 18e, met één wedstrijd en nul punten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
zondag voor het eerst in jaren bovenaan jongens![]()
![]()
Fout.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
nee. Utrecht bovenaan met drie punten. Dat 16 clubs zonder wedstrijden en nul punten en wij 18e, met één wedstrijd en nul punten.
ik zei ook dat het me stug lijkt dat we afgelast/uitgesteld worden. Alleen las ik paar x op twitter dat men de KNVB advies geeft heel speelronde 1 te kappen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, de KNVB heeft allang besloten dat Feyenoord - FC Utrecht hoe dan ook doorgaat. Ook als alle andere wedstrijden zouden worden afgelast.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zei ook dat het me stug lijkt dat we afgelast/uitgesteld worden. Alleen las ik paar x op twitter dat men de KNVB advies geeft heel speelronde 1 te kappen.
Ja, en in Zwolle en Tilburg ook 1.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Het word in elk geval gezellig in diverse steden aankomend weekend, zag dat ADO ook al een borrel had georganiseerd zoals wij vorig jaar
doet niks af aan m'n punt dat we niet gaan winnen zaterdag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout.
Roda en Heracles ballen ook
quote:De spelers van Feyenoord hebben dinsdagmiddag hun nieuwe Opel voor dit seizoen in ontvangst genomen. Dirk Kuyt, Karim El Ahmadi, Joey Sleegers, Elvis Manu, Terence Kongolo, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede kregen op het voorplein van De Kuip de sleutel van hun nieuwe auto uit handen van supporters, die de winnaars waren geworden van een actie via social media. Voor deze actie moesten supporters raden van welke speler de hand was te zien op een foto met een autosleutel erop. Het goede antwoord was: Karim El Ahmadi.
Kongolo kreeg de sleutel overhandigd van zijn nieuwe Opel Astra, zijn derde model van Opel in drie jaar tijd. De afgelopen seizoenen had hij achtereenvolgens een Atra GTC en een Insignia tot zijn beschikking. ‘Over die twee types was ik heel tevreden, alleen hou ik ervan om nieuwe dingen uit te proberen’, legde Kongolo uit op het voorplein van De Kuip. De verdediger koos voor onder meer een zwarte kleur en de optie automaat in plaats van handgeschakeld. ‘Ook omdat ik ervan hou om lange afstanden te rijden. Ik ben een heel relaxte bestuurder, alles op z’n tijd en op die manier loop ik minder risico op snelheidsboetes. Ik ben heel benieuwd hoe deze auto mij gaat bevallen.’
Elvis Manu stapte op zijn beurt voor het eerst in zijn Opel Insignia, die als enige van alle auto’s in de kleur ‘emerald green’ was gespoten. ‘Ik hou er wel van om een beetje een aparte kleur auto te rijden’, lachte de aanvaller. ‘Verder vind ik het belangrijk dat een auto een sportieve uitstraling heeft en ook op die manier rijdt. Daar voldoet deze auto absoluut aan. Ik hou ervan om door te rijden, zonder dat ik té hard ga.’
Gelukkig kan Manu z'n Insignia niet zo lelijk laten wrappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig kan Manu z'n Insignia niet zo lelijk laten wrappenGeld van zijn contractverlenging goed besteed zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Wat rijdt Dirkie eigenlijk privé ? Wel iets met trekhaak voor de viskar lijkt me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dirk Kuyt in een simpele OPEL, lekker geloofwaardig
Dat onderwerpje is hier al lang afgetikt hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Kuijt breekt lans voor Immers
Dat wordt weer een jaartje genieten van The White Stork in de basis als de aanvoerder met zulke teksten naar buiten komt.
Ah, ik heb pagina twee nog even doorgekeken maar daar zag ik 'm niet staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat onderwerpje is hier al lang afgetikt hoor.
Good news travels fast, bad news even faster...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, ik heb pagina twee nog even doorgekeken maar daar zag ik 'm niet staan.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Good news travels fast, bad news even faster...
pleurt lekker op met je negatieve gedoe. Utrecht thuis moet gewoon 3 punten zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:46 schreef exile79 het volgende:
[..]
doet niks af aan m'n punt dat we niet gaan winnen zaterdag.
Kuytquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik kan mezelf niet meer heugen dat we zo'n matige selectie hebben gehad als aankomend jaar. We hebben geen enkele speler in de selectie waarvoor je naar het stadion gaat.
Vorig seizoen hadden we anders voor 90% dezelfde selectie hoor, en toen hadden we 3e moeten worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik kan mezelf niet meer heugen dat we zo'n matige selectie hebben gehad als aankomend jaar. We hebben geen enkele speler in de selectie waarvoor je naar het stadion gaat.
Nou ja, voor Kuyt wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Vejinovic en Basacikoglu in vorm ook wel, en mocht Elia komen dan voor hem ook wel.quote:
Ja want dat was vorig seizoen ook et geval. Hou op zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
pleurt lekker op met je negatieve gedoe. Utrecht thuis moet gewoon 3 punten zijn.
We gaan nauwelijks doelpunten maken. 2-0 of 3-0 voor bij rust zal niet of nauwelijks gebeuren. Veel nipte overwinningen en nog meer gelijkspelen en verliezen. Eindstand plek 7.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:05 schreef exile79 het volgende:
De selectie is misschien wel beter dan vorig jaar, zeker vergeleken met de competitiestart. Alleen het spel is zorgwekkend slecht, echt verschrikkelijk!
Met de huidige selectie? Als we pech hebben dan sta je gewoon op plek 9-10 na 12 wedstrijden. Te weinig scorend vermogen, totaal geen 'over mn lijk' mentaliteit en de organisatie lijkt ook niet je van het.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
We gaan nauwelijks doelpunten maken. 2-0 of 3-0 voor bij rust zal niet of nauwelijks gebeuren. Veel nipte overwinningen en nog meer gelijkspelen en verliezen. Eindstand plek 7.
Utrecht, Vitesse en PSV in de eerste vier wedstrijden. Plek 16 denk ik eerder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Met de huidige selectie? Als we pech hebben dan sta je gewoon op plek 9-10 na 12 wedstrijden. Te weinig scorend vermogen, totaal geen 'over mn lijk' mentaliteit en de organisatie lijkt ook niet je van het.
Stel je aan zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Met de huidige selectie? Als we pech hebben dan sta je gewoon op plek 9-10 na 12 wedstrijden. Te weinig scorend vermogen, totaal geen 'over mn lijk' mentaliteit en de organisatie lijkt ook niet je van het.
Vejinovic scoort met name uit dode spelsituaties en Kuyt is momenteel in ieder geval ook niet al te doelgericht. Iemand die een goal kan maken is echt geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Stel je aan zeg![]()
Er is juist scorend vermogen ingekocht vejinovic, kuyt en die prutser van een boetius is opgerot, elia er misschien bij dat scoren komt echt wel goed.
Postte iemand dat laatst niet? De selectie van vorig seizoen was dramatisch tov van nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals, de selectie is nagenoeg gelijk aan die van vorig seizoen.
Hadden we vorig seizoen een selectie voor plek 10 ofzo? Je zou het haast denken met al dat negativisme hier.
Zo voelt het wel momenteelquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Hadden we vorig seizoen een selectie voor plek 10 ofzo? Je zou het haast denken met al dat negativisme hier.
De afgelopen wedstrijden liep het gewoon voor geen meter. Maar laten we wachten met conclusies trekken tot zaterdagavond. Immers liep het in de tweede helft tegen Olympiakos al ietsjes beter...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Klopt, de voorbereiding liep voor geen meter, en het zou ook best kunnen dat we wederom een slechte competitiestart gaan doormaken omdat de ploeg nog onvoldoende is ingespeeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef Boma het volgende:
[..]
De afgelopen wedstrijden liep het gewoon voor geen meter. Maar laten we wachten met conclusies trekken tot zaterdagavond. Immers liep het in de tweede helft tegen Olympiakos al ietsjes beter...(sorry)
Ja beetje apart dat hij spreekt op het moment dat Clasie nog aanvoerder is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)i-watcher-krabbendam
Ik word een beetje moe van Dirk Kuyt.
Na Koeman en Rutte komt nu ook Gio er achter dat Feyenoord met Immers beter is dan zonder. Feit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef Boma het volgende:
[..]
De afgelopen wedstrijden liep het gewoon voor geen meter. Maar laten we wachten met conclusies trekken tot zaterdagavond. Immers liep het in de tweede helft tegen Olympiakos al ietsjes beter...(sorry)
Daar heb je helemaal gelijk in, ware het niet dat we over Gio's keuze nog niet kunnen oordelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Na Koeman en Rutte komt nu ook Gio er achter dat Feyenoord met Immers beter is dan zonder. Feit.
Kun je leuk vinden of niet, maar die drie trainers zijn niet alledrie achterlijk.
Ik roep de laatste 5 wedstrijden van het seizoen terug in herinnering.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik roep de laatste 5 wedstrijden van het seizoen terug in herinnering.
Inmiddels voor miljoenen gecasht, maar geen betere speler dan Immers gevonden... ook een kunst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Na Koeman en Rutte komt nu ook Gio er achter dat Feyenoord met Immers beter is dan zonder. Feit.
Kun je leuk vinden of niet, maar die drie trainers zijn niet alledrie achterlijk.
Zouden wij er dan toch geen van allen kijk op hebben...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inmiddels voor miljoenen gecasht, maar geen betere speler dan Immers gevonden... ook een kunst.
Was dat niet alleen het bekende Rutten effect?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik roep de laatste 5 wedstrijden van het seizoen terug in herinnering.
Valt wel mee denk ik. Zaterdag liep het de tweede helft wel wat beter, maar de tegenstander vond het ook wel best. Lex schoot de ballen ook maar blind om zich heen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zouden wij er dan toch geen van allen kijk op hebben...
Nog 3x middelmaat erbij, hoezeequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:41 schreef Merkie het volgende:
Kramer, Elia en Botteghin, ze moeten allemaal komen dus.
Hoezo "dus"?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:41 schreef Merkie het volgende:
Pure middelmaat waar we niets mee opschieten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:41 schreef Merkie het volgende:
Hou toch eens op met dat gemiddelmaat.quote:
Alles onder top3 is een waardeloze prestatie, en zoals ik al voor Olympiakos aangaf, in augustus gaan we dit seizoen gewoon weer de nodige punten verliezen omdat het systeem nog niet is ingespeeld, maar we hebben feitelijk gewoon een prima selectie. Tegen eredivisieclubs zal het spelidee er sowieso wel een stuk beter uit komen dan tegen de kwalitatief veel betere clubs als the Saints en Olympiakos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was dat niet alleen het bekende Rutten effect?
Al is het gebrek aan creativiteit en scorend vermogen nog niet voldoende aangepakt, maar als Gio kan voortborduren op de organisatie zoals dat van pakweg september tot en met maart onder Rutten stond dan zie ik niet in waarom we niet 3e kunnen worden.
Maar de onervarenheid van Gio kan hierin misschien ook nog een rol gaan spelen waardoor hij of niet alles uit de selectie haalt wat erin zit of tijd nodig heeft om lijn in het spel te krijgen of misschien moeite heeft met tactische omzettingen.
Daardoor zou Feyenoord misschien buiten de top 5 kunnen eindigen, misschien 7de, lager zie ik niet gebeuren, maar dat komt niet doordat onze selectie zo zwak is en onderdoet voor AZ, Heerenveen of Groningen ofzo.
Maar voorlopig ga ik van het positieve uit en verwacht ik dat Gio na wat aanloopproblemen de boel wel aan het voetballen krijgt. Ik verwacht dus top 5, waarbij ik tevreden zou zijn met de 3e plaats en alles beneden de 4de plaats zou ik als teleurstellend ervaren.
Afgaande op het gebrek aan kansen en de fouten achterin wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:48 schreef ace_eleven het volgende:
Dat negativisme hier is inderdaad wel bedreoevend
Niemand is hier blij met een 7de plaats tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:52 schreef Boma het volgende:
[..]
Afgaande op het gebrek aan kansen en de fouten achterin wel begrijpelijk.
Daarnaast word er wéér wat laat gehandeld m.b.t. het halen van versterkingen voor posities waar men allang van wist dat er gaten zouden vallen.
Maar laten we inderdaad eerst de competitie start maar eens afwachten voordat we blij gaan zitten zijn met een 7e plaats
Ik denk ook wel dat we minimaal top-5 kunnen spelen, hangt een beetje af van wat AZ en Vitesse nog doen op de transfermarkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat negativisme komt misschien omdat Feyenoord de afgelopen 10 serieuze wedstrijden bijna allemaal kansloos heeft verloren en daarin 3x gescoord heeft ofzo, als ik vorig seizoen meetel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Alles onder top3 is een waardeloze prestatie, en zoals ik al voor Olympiakos aangaf, in augustus gaan we dit seizoen gewoon weer de nodige punten verliezen omdat het systeem nog niet is ingespeeld, maar we hebben feitelijk gewoon een prima selectie. Tegen eredivisieclubs zal het spelidee er sowieso wel een stuk beter uit komen dan tegen de kwalitatief veel betere clubs als the Saints en Olympiakos.
En met prima bedoel ik niet dat ik geen aankopen meer verlang, maar wel dat je hiermee wel al top3 zou moeten kunnen halen, zelfs met een valse start
Weten we de prijs van Botteghin al dan? Verder ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat we minimaal top-5 kunnen spelen, hangt een beetje af van wat AZ en Vitesse nog doen op de transfermarkt.
[b]Maar ik vind Botteghin een te dure back-up voor Van Beek[/b], verder prima mandekker. Elia is een waardeloze, irritante en veels te dure gozert, moet je niet eens willen. Kramer is een leuke pinch-hitter, niet meer dan dat.
Blijft jammer om te zien dat spelers als Woudenberg, Achahbar en Sleegers niet eens de kans krijgen, maargoed als je spelers als Nelom opstelt kan je natuurlijk makkelijk roepen dat de eigen jeugd niet goed genoeg is.
Ja, en daar komt misschien wel weer een slechte competitiestart bovenop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat negativisme komt misschien omdat Feyenoord de afgelopen 10 serieuze wedstrijden bijna allemaal kansloos heeft verloren en daarin 3x gescoord heeft ofzo, als ik vorig seizoen meetel.
Dat het spel nog niet om aan te zien is ben ik met je eens, maar dat moet nog groeien. Dat dat een faal is met de competitie binnen een week is ook wel terecht commentaar, maar geef Gio even de tijd om dingen op zijn manier op de rails te krijgen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:52 schreef Boma het volgende:
[..]
Afgaande op het gebrek aan kansen en de fouten achterin wel begrijpelijk.
Daarnaast word er wéér wat laat gehandeld m.b.t. het halen van versterkingen voor posities waar men allang van wist dat er gaten zouden vallen.
Maar laten we inderdaad eerst de competitie start maar eens afwachten voordat we blij gaan zitten zijn met een 7e plaats
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niemand is hier blij met een 7de plaats tochals je dat denkt uit mijn post te kunnen halen dan lees je niet goed.
Onze selectie is voor Eredivisie begrippen gewoon goed voor een 3e tot 5e plaats. Maar dan moet het hele zooitje natuurlijk wel gaan lopen. Zo hadden we vorig jaar te doen met een mindere selectie die ver boven zichzelf uitsteeg en het beste voetbal sinds jaren op de mat legde voor de winterstop, waarna het hele zooitje hopeloos in elkaar flikkerde tijdens de tweede helft van het seizoen.quote:Maar dat is dan nog geen reden om meteen te denken dat we een fucking middelmatige selectie hebben die onderdoet voor PEC Zwolle of Willem II ofzo.
Rechterrijtje lijkt me wat overdreven, maar het zou me niets verbazen als we geen top 5 halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, en daar komt misschien wel weer een slechte competitiestart bovenop.
Maar dat is dan nog geen reden om meteen te denken dat we een fucking middelmatige selectie hebben die onderdoet voor PEC Zwolle of Willem II ofzo.
Want die indruk krijg je een beetje, als men over rampseizoenen begint en hoopt op het linkerrijtje (wat ik hier heb gelezen).
Elia, geen idee, in geen jaren zien spelen. Kramer lijkt me wel een hoop doelpunten te kunnen maken als basisspeler, zeker tov Kazim die er anders komt te staan zo lijkt het, maar verder komt ook Kramer tekort voor wat ook ik verwacht van een Feyenoord spits. Maar dan wel liever Kramer basis en Kazim als pinchhitter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat we minimaal top-5 kunnen spelen, hangt een beetje af van wat AZ en Vitesse nog doen op de transfermarkt.
Maar ik vind Botteghin een te dure back-up voor Van Beek, verder prima mandekker. Elia is een waardeloze, irritante en veels te dure gozert, moet je niet eens willen. Kramer is een leuke pinch-hitter, niet meer dan dat.
Blijft jammer om te zien dat spelers als Woudenberg, Achahbar en Sleegers niet eens de kans krijgen, maargoed als je spelers als Nelom opstelt kan je natuurlijk makkelijk roepen dat de eigen jeugd niet goed genoeg is.
Daar wil ik wel een sixpack speciaalbier op inzetten, mag je plaats 5 ook nog hebben, ik top4, jij alles eronder. Zou ik een onvoorstelbare wanprestatie vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rechterrijtje lijkt me wat overdreven, maar het zou me niets verbazen als we geen top 5 halen.
Kwaliteit van de selectie zegt inderdaad zeker niet alles.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:08 schreef Boma het volgende:
[..]
Kwaliteit van je selectie zegt gewoon niet alles. Maar dat lijk je zelf ook wel te beseffen gezien je opmerking over de competitiestart
Volgens wikipedia loopt zijn contract komende zomer af:quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar de Duitse krant Bild is (volgens mij niveautje roddelblad), maar die krant meldt dat Elia transfervrijnaar Feyenoord overkomt.
Hoe ze echter erbij komen dat hij transfervrij overkomt is mij een raadsel. Volgens mij heeft hij nog een langlopend contract namelijk.
Transfervrij overnemen zou echt een stunt zijn.quote:On 9 July 2012, Werder Bremen confirmed the signing of Elia from Juventus on a four-year contract for a fee of ¤5.5 million.
Maar die heeft helemaal geen restwaarde!1!2!!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Elia tekent morgen (woensdag) een 4 jarig contract in De Kuip en komt transfervrij over van Werder Bremen waar zijn contract is ontbonden.
Altijd iets te zeuren hebben hé.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2239769/4/50#154918600]woensdag 5 augustus
gekregen.[b]De buitenspeler kan met eventuele bonussen richting de één miljoen euro salaris opstrijken. Feyenoord overweegt bovendien om de ex-international een deel van de transfersom te geven als hij weer uit De Kuip vertrekt.
Wtf, belachelijk dit.
alleen Nelom nog kwijt raken. Van mij part op een dagje uit in De Efteling ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:08 schreef Intellectueel het volgende:
Met Kramer, Elia en Botteghin ziet het in ieder geval een stuk rooskleuriger uit.
Wat gaat Elia toevoegen dan, naast wat schandelen in de apres skihut?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:08 schreef Intellectueel het volgende:
Met Kramer, Elia en Botteghin ziet het in ieder geval een stuk rooskleuriger uit.
Niet belachelijk indien transfervrij, dan snap ik de aankoop ook wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 06:51 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord presenteert vandaag nog Eljero Elia als versterking. Met dat nieuws pakte De Telegraaf vandaag groots uit in zijn papieren versie. De aanvaller ondergaat deze ochtend nog zijn medische keuring in Rotterdam en zal daarna de laatste details van zijn contract doornemen.
Het Algemeen Dagblad weet grofweg wat er in het contract staat. Volgens de krant heeft Elia een aantrekkelijke financiële aanbieding gekregen.De buitenspeler kan met eventuele bonussen richting de één miljoen euro salaris opstrijken. Feyenoord overweegt bovendien om de ex-international een deel van de transfersom te geven als hij weer uit De Kuip vertrekt.
Wtf, belachelijk dit.
dus dat. Enige middelmaat in de basis na deze aankopen is Nelom volgens mij. Of Gio moet toch Kazim blijven opstellen. Dan lopen er 2 van middelmatig niveau in het veld. En de bank loopt niet ovwr van kwaliteit....maarja dat doet die nergens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat gemiddelmaat.
Overigens zijn Elia en Botteghin dat zeker niet.
Elia is nog steeds een aanwinst voor de Eredivisie. Als speler is ie aardig onvoorspelbaar en explosief.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat gaat Elia toevoegen dan, naast wat schandelen in de apres skihut?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Elia vindt ik prima, vooral voor de eredivisie.
Elia - Kuyt - Bilal Kramer - Kuyt kom maar op
Ja want buitenspelers zijn altijd doelpuntenmachines. Net zoals Boetius dat wasquote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Elia
In 6 jaar tijd 128 wedstrijden gespeeld en maar liefst 13 doelpunten gemaakt. 1 per 10 wedstrijden.
Op deze doelpunten machine zat Feyenoord echt te wachten. En zeker voor een salaris van 1miljoen (!) euro.
Waar zijn ze in godsnaam mee bezig joh? De tyfus
En nu Kramer en Botteghin nog zeker
Overigens heeft Elia wel een imposant erelijstje :
• Talent van het jaar 2009
quote:Als Ronald Koeman met Southampton niet de beschikking zou hebben gehad over de van een zware blessure teruggekeerde Engels international Jay Rodriguez, zou hij Elia zo goed als zeker in Engeland hebben gehouden. Omdat Rodriguez weer fit is, kon Elia niet blijven. Omdat de relatie met zijn Duitse werkgever Werder Bremen is vertroebeld, vormt Feyenoord de uitgelezen mogelijkheid voor de vleugelspits om zich in de kijker te gaan spelen voor het Nederlands elftal en het EK van 2016.
Heb jij Kongolo wel eens zien spelen afgelopen seizoen? Denk dat een V/d Hoorn nog beter was geweestquote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:44 schreef Scorpie het volgende:
Botteghin is wel middelmaat johwtf zien mensen toch in hem.
Een beter moyenne dan onze vriend Elia. 19 goals in 3 jaar, ipv 6. Weliswaar in de mickey mouse league. En met het aantrekken van Elia, gooi je feitelijk de deur definitief dicht voor ons pareltje Achabar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:55 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ja want buitenspelers zijn altijd doelpuntenmachines. Net zoals Boetius dat was, laten ze Elia nou net als vervanger voor Boetius gehaald hebben. Je praat nu echt poep
![]()
Daarnaast wordt er nergens gezegd dat hij een salaris van 1 miljoen euro krijgt. Ja met eventuele bonussen, dat betekent dat hij moet presteren en bepaalde doelstellingen moet halen. Mochten die gehaald worden profiteert Feyenoord daarvan en is hij zijn salaris dubbeldwars waard.
Dat van Geel een speler van zijn kaliber kan halen is wel te prijzen overigens, en het siert Elia dat hij 3x minder wil gaan verdienen om bij Feyenoord te spelen. Hij kon namelijk ook nog een jaartje cashen en naar de zandbak vertrekken.
Elia welkom
Elia heb ik altijd beter gevonden dan Boetius. Het enige wat die jongen kan is de bal voor zich uit spelen en erachteraan rennen. En zelfs dan legt hij het af omdat hij fysiek poep is. Elia kan een man uitspelen en is net zo snel misschien sneller dan Boetius, daarnaast brengt hij een berg ervaring met zich mee, volgens mij vergeten veel mensen dat deze jongen gewoon een WK finale heeft gespeeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een beter moyenne dan onze vriend Elia. 19 goals in 3 jaar, ipv 6. Weliswaar in de mickey mouse league. En met het aantrekken van Elia, gooi je feitelijk de deur definitief dicht voor ons pareltje Achabar.
Feyenoord is gebaat bij scorend vermogen. En daar schaar ik, gezien zijn behaalde rendement in het verleden, Elia niet onder. Daar komt nog eens bij dat je straks een Kramer er bij krijgt die 1 leuk seizoen bij een degradatie kandidaat heeft gespeeld en nu als ultieme spits voor Feyenoord wordt aangedragen.
Het AD heeft het contract (deels) onder ogen gekregen. Natuurlijk zal je nooit alle ins en outs te weten komen van zo'n contract, maar wetende dat ie goed was voor 1.2 miljoen euro per jaar zal ie niet teveel inleveren. Het meegeven van een deel van de transfersom mocht hij later weer vertrekken is natuurlijk weer des Feyenoords. Ze zullen het werkelijk waar nooit leren.
En welke club uit de zandbak had er dan precies interesse?
Het gaat mij hier niet verder om de vergelijking Boetius/Elia. Het gaat mij om scorend vermogen en het vernaggelen van je paradepaardje. Want dat gaat er nu gebeuren. Ik begrijp ook niet waarom Gio niet de kans lijkt te geven aan Achabar. Nu is het wel makkelijk praten en te wijzen naar die ene wedstrijd waarin ie tegen PSV 2 prachtige doelpunten maakte, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar hij liet het wel direct zien in die wedstrijd. Hij stond er meteen. Elia heb ik altijd een mooi weer voetballer gevonden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:11 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Elia heb ik altijd beter gevonden dan Boetius. Het enige wat die jongen kan is de bal voor zich uit spelen en erachteraan rennen. En zelfs dan legt hij het af omdat hij fysiek poep is. Elia kan een man uitspelen en is net zo snel misschien sneller dan Boetius, daarnaast brengt hij een berg ervaring met zich mee, volgens mij vergeten veel mensen dat deze jongen gewoon een WK finale heeft gespeeld.
Elia is alles behalve een topaankoop gezien het waarschijnlijke salaris vs rendement en het blokkeren van spelers uit de eigen jeugd/spelers met restwaarde.quote:Het zegt ook genoeg dat Koeman hem had behouden als er ruimte was in zijn selectie, voor Eredivisie begrippen is Elia gewoon een topaankoop en gaat alle lof naar van Geel. Volgens mij was er vorig jaar nog sprake dat ajax interesse had maar dat ze zijn salaris niet konden betalen.
Hier moet ik je wel gelijk in geven, het niveau in de eredivisie ligt anders dan tegen bovengenoemde clubs. Echter, wij stonden zo te klootzakken achterin dat ik niet denk dat een Ruud Boymans moeite heeft om er zaterdag een paar in te prikkenquote:Volgens mij hebben we met Kuijt en misschien eventueel Kramer genoeg scorend vermogen daarnaast heb je ook gewoon Achabar en Kazim in je selectie die wat kunnen forceren. We spelen tegen Roda en Cambuur hoor, niet Olympiakos en Southampton.
Aannames.quote:Dat ze een deel van de transfersom meegeven mocht hij eventueel vertrekken vind ik dan wel weer van de zotte.
Elke club uit de zandbak zou zich melden voor Elia, met zijn staan van dienst, hij zou dan immers transfervrij zijn.
Het is GVD ook nooit goed hequote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat mij hier niet verder om de vergelijking Boetius/Elia. Het gaat mij om scorend vermogen en het vernaggelen van je paradepaardje. Want dat gaat er nu gebeuren. Ik begrijp ook niet waarom Gio niet de kans lijkt te geven aan Achabar. Nu is het wel makkelijk praten en te wijzen naar die ene wedstrijd waarin ie tegen PSV 2 prachtige doelpunten maakte, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar hij liet het wel direct zien in die wedstrijd. Hij stond er meteen. Elia heb ik altijd een mooi weer voetballer gevonden.
Kongolo heeft ook een WK halve finale gespeeld en staat ook nog wekelijks te schutteren. Dat zegt feitelijk niet zo veel.
[..]
Elia is alles behalve een topaankoop gezien het waarschijnlijke salaris vs rendement en het blokkeren van spelers uit de eigen jeugd/spelers met restwaarde.
[..]
Hier moet ik je wel gelijk in geven, het niveau in de eredivisie ligt anders dan tegen bovengenoemde clubs. Echter, wij stonden zo te klootzakken achterin dat ik niet denk dat een Ruud Boymans moeite heeft om er zaterdag een paar in te prikken
[..]
Aannames.
Kongolo is dan ook heel wat jaartjes jonger dan Elia. En fouten achterin vallen sneller op dan op de positie van Elia. Daarnaast bedoel ik met topaankoop, gezien zijn ervaring en niveau. Hij hoort niet in de Eredivisie. Hij zou nog makkelijk mee kunnen bij een aantal premier league clubs. Als je die dan weet te strikken vind ik dat een topaankoop.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat mij hier niet verder om de vergelijking Boetius/Elia. Het gaat mij om scorend vermogen en het vernaggelen van je paradepaardje. Want dat gaat er nu gebeuren. Ik begrijp ook niet waarom Gio niet de kans lijkt te geven aan Achabar. Nu is het wel makkelijk praten en te wijzen naar die ene wedstrijd waarin ie tegen PSV 2 prachtige doelpunten maakte, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar hij liet het wel direct zien in die wedstrijd. Hij stond er meteen. Elia heb ik altijd een mooi weer voetballer gevonden.
Kongolo heeft ook een WK halve finale gespeeld en staat ook nog wekelijks te schutteren. Dat zegt feitelijk niet zo veel.
[..]
Elia is alles behalve een topaankoop gezien het waarschijnlijke salaris vs rendement en het blokkeren van spelers uit de eigen jeugd/spelers met restwaarde.
[..]
Hier moet ik je wel gelijk in geven, het niveau in de eredivisie ligt anders dan tegen bovengenoemde clubs. Echter, wij stonden zo te klootzakken achterin dat ik niet denk dat een Ruud Boymans moeite heeft om er zaterdag een paar in te prikken
[..]
Aannames.
Als van persie volgend jaar per ongeluk door van geel opgehaald word, krijg je precies dezelfde reactiesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het is GVD ook nooit goed he
Van der Heijden, Vejinovic (& Botteghin, Kramer?)
Ervaren eredivisiespelers, altijd basis, versterkingen voor vertrokken spelers, in breedte en basis
-> GVD GEEN RESTWAARDE, EREDIVISIEMIDDELMAAT, KOOP DAN TALENT![]()
Gustafson
Talent uit Zweden
-> KEN IK NIET, WAAROM SPEELT IE NIETTAN, GVD KKGEEL
Elia
International met ervaringen in Duitsland,Italie, Engeland, die zich in de kijker wilt spelen
-> WEL EEN BEETJE GEMANKEERD, KK-MOYENE
Kuyt
RasFeyenoorder die ook nog elder meerdere miljoenen per jaar kon verdienen, wilt zijn carriere liever waardig bij Feyenoord afsluiten
$-DIRK IS OUD MAN, HAD GVD JAREN GELEDEN MOTTE KOMME
-----------------------------
Feitelijk is het alleen goed als het een talent is van een jaar of 22 waar heel Europa achteraan zit en een directe versterking zou zijn? Die we natuurlijk sowieso niet kunnen betalen?
Als het dan alsnog ten koste gaat van eigen jeugd is het natuurlijk nog steeds niet goed
Of anders alleen gevestigde Europese orde, Van Persie oid? Of is ie ook te min na een paar matigere jaren.
Achahbar zal gewoon moeten strijden voor een plekkie, de kwaliteit van de selectie (zeker in de breedte) is gewoon een behoorlijk stuk omhoog gegaan. Als hij op trainingen laat zien dat hij zoveel makkelijker scoort dan zijn concurrentie zal Gio hem heus niet op de tribune zetten, ik zou hem graag op de plek van Toornstra getest zien worden. Die aanval is behoorlijk gevaarlijk WMB:
--------El Ahmadi
Vejinovic --- Achahbar
Bilal ----- Kuyt ------- Elia
Waar lees je dat ik Elia als middelmaat bestempel?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Kazim en Manu achter de hand "prima bezet" noemen, maar Elia wel als middelmaat bestempelen? Lees ik dat nou goed
Elia is denk ik ook wel iemand die Kramer zou kunnen laten renderen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik Elia als middelmaat bestempel?
Ik zou hem desalniettemin niet persé halen, maar iemand met scorend vermogen de voorkeur geven.
Maar ALS je Elia haalt, die het best goed bij ons zou kunnen doen denk ik, zou ik zeker niet nóg een aanvallende versterking halen. Tenzij Kazim ook weg gaat. Maar dan zou ik alsnog niet Kramer halen.
Klinkt definitief.quote:Feyenoord hoopt vandaag of desnoods morgen Eljero Elia te presenteren als nieuwe aanwinst. De aanvaller ondergaat vandaag zijn medische keuring in Rotterdam en zal daarna de laatste details van zijn meerjarige contract in De Kuip moeten afronden.
Volgens het Duitse Bild hoeft Feyenoord helemaal niets te betalen. ''Er geht zum Nulltarif!'', schrijft de krant. Vrij vertaald: hij gaat gratis. Dat laat volgens de krant zien hoe hoog de druk is bij Werder om de buitenspeler van de hand te doen. Elia drukt zwaar op de begroting met een jaarsalaris van 2,8 miljoen euro en hij moest laatst al meetrainen met de beloften.
Elia kan bij Feyenoord via allerlei constructies ook riant verdienen en Werder Bremen is dus al blij dat de club geen ontslagvergoeding aan de 28-jarige voetballer moet meegeven. Het Algemeen Dagblad meldde vanochtend al Elia mét bonussen één miljoen per jaar kan verdienen in Rotterdam. Bovendien krijgt hij een deel van de transfersom bij een verkoop.
Ja, lekker met Kramer en Kuyt in plaats van met een van je talenten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Elia is denk ik ook wel iemand die Kramer zou kunnen laten renderen.
Wat denk je nou zelf? Het zijn beide spelers van eind twintig. Natuurlijk krijgen die meer dan Van Beek en Kongoloquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:54 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk krijgen ze (Vd Heijden + Botteghin) in ieder geval niet meer betaald de Van Beek/Kongolo. Dat zou echt een farce zijn.
Loopt dan alleen niemand (m.u.v. evt. Kongolo/Van Beek) meer rond die meer dan 2/3 miljoen opbrengt in de toekomst.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:59 schreef ace_eleven het volgende:
Sowieso als je de selectie van vorig en dit jaar naast elkaar legt en kijkt wat er gedaan rondom vertrokken spelers die opgevangen moesten worden, dan is er heel behoorlijk ingekocht/teruggehaald, en zijn we in de breedte zeker versterkt (al moeten nog een paar dingen rond komen)
Beoogde selectie 14-15:
Vermeer (Mulder)
Wilkshire - Van Beek - Kongolo - Nelom (Bouhlarouz - Dammers - Matthijsen - Woudenberg)
Clasie - El Ahmadi - Immers (Vilhena - Toornstra - Karsdorp)
Bilal - Kazim - Boetius (Achahbar - Te Vrede - Manu)
Beoogde selectie 15-16 (bij nog een vertrek van Nelom, Vilhena, en Te Vrede):
Vermeer (Hahn)
Karsdorp - Van Beek - Kongolo - Van der Heijden (Wilkshire - Botteghin - Verdonk (?) - Woudenberg)
Vejinovic - El Ahmadi - Toornstra (Immers, Gustafson, Sleegers)
Bilal - Kuyt - Elia (Achahbar - Kazim/Kramer - Manu)
En dat met Hahn, Van der Heijden, Sleegers, Elia en Kuyt gratis en Gustafson 1.5mln, Vejinovic 3mln, en dan Kramer 1.5-2mln en Botteghin 3mln.
Dat is in totaal nogdus rond de 9 mln voor alle versterkingen, dus zou er volgens mij in het transferpotje nog altijd een ruime 5mln beschikbaar moeten zijn voor buitenkansjes.
Geel
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:00 schreef Happel het volgende:
Ik kan er niet vrolijk van worden. Deze transferperiode laat weer zien dat Feyenoord niks heeft geleerd van het verleden. Het moment dat er weer wat geld te besteden valt komen ze met nog meer matige spelers op de proppen. Achahbar heeft net een contractverlenging gehad, wat moet hij wel niet denken. Het vizier moet op Varkenoord.
[..]
Wat denk je nou zelf? Het zijn beide spelers van eind twintig. Natuurlijk krijgen die meer dan Van Beek en Kongolo
Ja hoor, maar het is wel netjes om eerst met de club te communiceren dat je alvast gaat babbelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:01 schreef Happel het volgende:
Is het trouwens wel toegestaan dat spelers rondkomen met clubs, voordat de beide clubs eruit zijn gekomen?
Hopelijk nietquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik voorzie een seizoen vol met gezanik en gedoe in de selectie. Eind seizoen zit iedereen hier in koor: "Eigenlijk hadden Happel, H.FR, onlogisch en Scrummie gewoon gelijk"
Welnee. We eindigen top 3 en de zanikkers hier zullen tot de conclusie komen dat die middelmaat wel meeviel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik voorzie een seizoen vol met gezanik en gedoe in de selectie. Eind seizoen zit iedereen hier in koor: "Eigenlijk hadden Happel, H.FR, onlogisch en Scrummie gewoon gelijk"
We zullen zien. In mijn beleving heeft Elia 1 a 2 seizoenen redelijk goed gespeeld. Na t WK 2010 niet meer. Hij profiteert nu nog altijd van die opvlieging van 5 jaar terugquote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Elia is nog steeds een aanwinst voor de Eredivisie. Als speler is ie aardig onvoorspelbaar en explosief.
Dan moet dat talent er wel wat van bakken. Bovendien, we spelen zo'n 40 wedstrijden. Volgend jaar hopelijk meer. Dat talent pikt zijn wedstrijden echt wel mee, en hij profiteert er ook van dat de kwaliteit van de selectie als geheel hoger komt te liggen op de trainingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, lekker met Kramer en Kuyt in plaats van met een van je talenten.
Als je met Kramer speelt, zou ik Kuyt lekker op het bankje zetten. Of op linksback.
Die jongens kostten wel even wat meer hoor. Die verdienden gewoon 2+ miljoen als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk niet
Dan zit je met een dure selectie met nauwelijks transferwaarde.
Doet me denken aan ~2008-2011
Na een goed seizoen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Loopt dan alleen niemand (m.u.v. evt. Kongolo/Van Beek) meer rond die meer dan 2/3 miljoen opbrengt in de toekomst.
Geelgod
Nee hoor. Ik voorspel zo een dertig kutwedstrijden, waar het spel niet om aan te gluren is. Genoeg redenen om aan het einde van dit seizoen te kankeren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee. We eindigen top 3 en de zanikkers hier zullen tot de conclusie komen dat die middelmaat wel meeviel.
Ik word liever 7e en zie een aantal talenten zich ontwikkelen dan dat ik 4e word met dure oude spelers zonder transferwaarde. Per saldo speel je beide play-offs, dus daar hoef je het niet voor te doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan moet dat talent er wel wat van bakken. Bovendien, we spelen zo'n 40 wedstrijden. Volgend jaar hopelijk meer. Dat talent pikt zijn wedstrijden echt wel mee, en hij profiteert er ook van dat de kwaliteit van de selectie als geheel hoger komt te liggen op de trainingen.
Ideaal voor het talent? Misschien niet. Maar de selectie gaat er wel op vooruit, met name in de breedte. Spelers als Van der Heijden, Botteghin en Kramer zie ik namelijk allemaal niet elke wedstrijd basis spelen.
Jawel man.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Loopt dan alleen niemand (m.u.v. evt. Kongolo/Van Beek) meer rond die meer dan 2/3 miljoen opbrengt in de toekomst.
Geelgod
Kijk naar PSV, kijk naar Ajax. We moeten wel oppassen dat we niet doorschieten, maar we hebben nog genoeg spelers met restwaarde.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik word liever 7e en zie een aantal talenten zich ontwikkelen dan dat ik 4e word met dure oude spelers zonder transferwaarde. Per saldo speel je beide play-offs, dus daar hoef je het niet voor te doen.
Die spelen beide met een véél jonger team hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kijk naar PSV, kijk naar Ajax. We moeten wel oppassen dat we niet doorschieten, maar we hebben nog genoeg spelers met restwaarde.
Vooral Ajax ja, en die bakken er niks van. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die spelen beide met een véél jonger team hoor.
En worden vervolgens uitgeschakeld in de 3e voorronde CL. Je moet eens in het Ajax-topique kijken hoe tevreden ze daar zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die spelen beide met een véél jonger team hoor.
- Botteghin alleen als hij speelt misschien net iets meer dan 2-3mln (tegen de tijd dat hij weggaat loopt hij tegen de 30 hè), maar dat gaat ten koste van Van Beek.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel man.
Vermeer, Botteghin kan ook nog wel iets meer gaan opleveren als hij het goed doet en veel speelt, Vejinovic, misschien zelfs Immers, Gustafson wellicht, sowieso Elia ook, afhankelijk van de prestaties gaat zelfs Kramer meer opleveren (in het scenario 15 doelpunten per seizoen).
Die bakken er al meer van dan wij hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vooral Ajax ja, en die bakken er niks van. Dat is mijn punt.
Niet echt als je bedenkt dat ze zo'n drie miljard op de bank hebben staanquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die bakken er al meer van dan wij hoor.
van Beek, Kongolo, Karsdorp, Schuurman, Vejnovic, Bilal, Gustafson, Verdonk, Sleegers, Vilhena, Nieuwkoop, Achahbar en Elia kunnen allen nog geld opbrengen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geelgod
Kiezen er blijkbaar voor om dan maar niks te kopen als er anders alleen middelmaat komt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet echt als je bedenkt dat ze zo'n drie miljard op de bank hebben staan.
Van Beek, Kongolo, Karsdorp, Toornstra, Vilhena, Bilal (geef hem wat tijd). En dan tel ik de spelers die (bijna) geen basis spelen / hebben gespeeld nog niet mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
- Botteghin alleen als hij speelt misschien net iets meer dan 2-3mln (tegen de tijd dat hij weggaat loopt hij tegen de 30 hè), maar dat gaat ten koste van Van Beek.
- Vermeer zal ook echt niet meer dan 2-3mln opleveren.
- Vejinovic als hij het goed doet kan dat inderdaad nog wel wat opleveren, maar hij is ook al 25, dus als hij verkocht wordt op zijn 27e/28e ook niet meer de hoofdprijs. En we hebben wel 4mln betaald hè.
- Immers nu misschien nog wel 4/5mln, maar die wordt er ook niet jonger op.
- Gustafson misschien wel ja
- Elia is over een jaar 29, hoeveel zou een 29-jarige buitenspeler uit de Eredivisie opleveren?
- Kramer is ook al 27.
- El Ahmadi geen restwaarde
- Kuyt met pensioen
- Achahbar speelt niet als Elia en Kuyt spelen, dus die is dan verkloot.
- Bilal speelt niet als Kramer speelt, dus die is dan verkloot.
- Manu verwachte ik sowieso al geen transfersom voor.
- Kazim is ook al oud.
- Vd Heijden is ook al 27/28.
- Als vd Heijden nog wat oplevert betekent dat dat hij ten koste van Kongolo speelt, die waardeloos wordt met na dit jaar nog een 1-jarig contract.
Tenzij we natuurlijk kampioen worden, dan geldt dit scenario niet. Maar eerlijk gezegd verwacht ik het niet.
Elia brengt niets op, want 2 jarig contract volgens de laatste informatie. Dus als hij het goed doet dit jaar is ie weg voor een kut bedrag, want nog maar 1 jaar contract (he, waar kennen we dat van!) en als ie het slecht doet gaat ie niet weg en blijft nog een jaar, waarna ie transfervrij weg kan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:19 schreef satecl het volgende:
[..]
van Beek, Kongolo, Karsdorp, Schuurman, Vejnovic, Verdonk, Sleegers, Vilhena, Nieuwkoop, Achahbar en Elia kunnen allen nog geld opbrengen.
5 daarvan zullen het hele seizoen spelen en 2 van de 4 jonge talenten zullen genoeg kansen krijgen. Daar maak ik me niet zo heel druk over.
Vilhena loopt af hoor, die gaat nu voor 2mln ofzo weg, of volgend jaar transfervrij.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van Beek, Kongolo, Karsdorp, Toornstra, Vilhena, Bilal (geef hem wat tijd). En dan tel ik de spelers die (bijna) geen basis spelen / hebben gespeeld nog niet mee.
Daar heb je gelijk in. Maar dan nog hou je 12 spelers over die de POTENTIE hebben om veel op te leveren. Wie weet pakken Nieuwkoop en Schuurman het snel op, samen met Bilal. Dan heb je weer een heel talentvolle groep.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elia brengt niets op, want 2 jarig contract volgens de laatste informatie. Dus als hij het goed doet dit jaar is ie weg voor een kut bedrag, want nog maar 1 jaar contract (he, waar kennen we dat van!) en als ie het slecht doet gaat ie niet weg en blijft nog een jaar, waarna ie transfervrij weg kan.
Er is zeker potentie, maar dan moeten die middelmatige spelers dus niet in de weg staan zodat je 1 of 2 plekjes hoger eindigt maar nog steeds play-offs speelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar dan nog hou je 12 spelers over die de POTENTIE hebben om veel op te leveren. Wie weet pakken Nieuwkoop en Schuurman het snel op, samen met Bilal. Dan heb je weer een heel talentvolle groep.
Verder ben ik het wel met de meeste hier eens dat MvG moet ophouden met al die middelmaat. Kramer lekker in Den Haag houden.
In Engeland krijg je een gigantische boete iirc.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:01 schreef Happel het volgende:
Is het trouwens wel toegestaan dat spelers rondkomen met clubs, voordat de beide clubs eruit zijn gekomen?
Karsdorp speel nog niet eens een half seizoen op RB en jij denkt al meteen dat het geen echte topper gaat worden? Scherp.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vilhena loopt af hoor, die gaat nu voor 2mln ofzo weg, of volgend jaar transfervrij.
Karsdorp is leuk, maar ik geloof nooit dat hij een echte topper zal worden. Wel een van de betere Eredivisie backs denk ik.
Bilal speelt niet als Kramer komt OF hij speelt wel en Kramer dus niet, wat mijn voorkeur zou hebben, maar dan moet je dus niet teveel betalen.
Toornstra is een back-up. Hebben we 4mln voor betaald, geloof er niks van dat we daar meer dan dat voor gaan krijgen, zeker niet als hij niet speelt.
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Karsdorp speel nog niet eens een half seizoen op RB en jij denkt al meteen dat het geen echte topper gaat worden? Scherp.
Zet zo'n jongen daar 3 seizoenen neer en dat is gewoon een topper in wording. Goeie rechtsbacks lopen er bijna niet in de Eredivisie. Janmaat speelde op deze leeftijd bij ADO.
Waarom zou dat niet mogen? Jij mag toch ook ergens solliciteren zonder dat je daar eerst je huidige werkgever op de hoogte stelt?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:01 schreef Happel het volgende:
Bij Werder Bremen laat men er geen misverstand over bestaan: de rol van Eljero Elia bij de club is uitgespeeld. De aanvaller is in de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet welkom bij de A-selectie en ook bij de beloften is voorlopig geen plek voor hem. Hij moet individueel trainen, evenals Ludovic Obraniak.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:25 schreef Scrummie het volgende:
Even in de herhaling; weet iemand hier of Elia gewoon mee gedraaid heeft in de voorbereiding bij Werder?
En ik denk niet dat Gio zich laat leiden door het feit dat die spelers gehaald zijn. Mochten de talenten het gewoon beter doen, dan hebben we een veel sterkere bank dan vorig jaar. Ik denk:quote:
Ik had ook dat idee inderdaad, na het 1e seizoen van beiden. Depay heeft echter het voordeel dat hij niet bij elke zucht weer op de grond ligt, omdat hij wél spieren heeft.quote:Ruim een jaar geleden was er nog de discussie wie beter was: Jean-Paul Boëtius of Memphis Depay. Nu valt daar niet meer over te discussiëren. Depay maakte voor tientallen miljoenen de overstap naar Manchester United, terwijl Boëtius FC Basel versterkt voor twee miljoen.
''In feite was ik verder dan hij'', zegt de oud-Feyenoorder tegenover Voetbal International. Hij legt uit: ''Ik speelde alles bij Feyenoord, hij viel meestal in bij PSV. Memphis debuteerde eerder in Oranje dan ik, al mocht ik in de oefenwedstrijd tegen Frankrijk in de basis beginnen. Daarna kwamen we allebei in de voorselectie voor het WK.''
Boëtius denkt dat één factor een grote rol heeft gespeeld. ''Het was spannend, hij of ik, totdat de bondscoach besloot van systeem te wisselen: 4-3-3 werd 5-3-2. Was dat niet gebeurd, dan zou ik misschien zijn geselecteerd. Daarna heeft Memphis het geweldig gedaan en had ik een veel minder jaar.''
Lazio, Fiorentina en Newcastle United waren ook geïnteresseerd in Boëtius. ''Natuurlijk waren er andere clubs, maar dan ga je je verdiepen in Basel en kom je interessante dingen tegen. Vorig jaar heeft de club de groepsfase in de Champions League overleefd. Welke club in Nederland is dat de laatste jaren gelukt?''
Dan kan je je afvragen wat daar gebeurd is? Meestal wanneer een speler op een zijspoor belandt, schuiven ze hem door naar de belofte. Nu Elia daar zelfs niet welkom is...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Werder Bremen laat men er geen misverstand over bestaan: de rol van Eljero Elia bij de club is uitgespeeld. De aanvaller is in de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet welkom bij de A-selectie en ook bij de beloften is voorlopig geen plek voor hem. Hij moet individueel trainen, evenals Ludovic Obraniak.
Te duur vooral. 2,8 miljoen salaris is niet niks. Ook niet in Duitsland.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je je afvragen wat daar gebeurd is? Meestal wanneer een speler op een zijspoor belandt, schuiven ze hem door naar de belofte. Nu Elia daar zelfs niet welkom is...
Hij was al verhuurd, had niet zo een goede band met de trainer en drukte nogal op de begroting met 2.8mln salarisquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je je afvragen wat daar gebeurd is? Meestal wanneer een speler op een zijspoor belandt, schuiven ze hem door naar de belofte. Nu Elia daar zelfs niet welkom is...
Gewoon een signaal dat ze verkocht moesten worden. Als het niet zou lukken zouden ze alsnog aansluiten bij Werder -23.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar bijna al onze jeugd is piepjong. Er is een hele generatie ondertussen al vertrokken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:00 schreef Happel het volgende:
Ik kan er niet vrolijk van worden. Deze transferperiode laat weer zien dat Feyenoord niks heeft geleerd van het verleden. Het moment dat er weer wat geld te besteden valt komen ze met nog meer matige spelers op de proppen. Achahbar heeft net een contractverlenging gehad, wat moet hij wel niet denken. Het vizier moet op Varkenoord.
Zijn contrract is ontbondenquote:
Tja de zogenaamde kennersquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En ik denk niet dat Gio zich laat leiden door het feit dat die spelers gehaald zijn. Mochten de talenten het gewoon beter doen, dan hebben we een veel sterkere bank dan vorig jaar. Ik denk:
Botteghin: bank (Van Beek speelt)
Van der Heijden: speelt (ten faveure van Nelom)
Vejinovic: speelt (ipv Clasie, staat geen talent in de weg)
Gustafson: bank
Elia: speelt (want beter dan Manu, en ipv Boetius)
Kuyt: speelt, maar rechtsbuiten of spits is afhankelijk van hoe de rest presteert (Achahbar/Kazim/ Bilal).
Sleegers moet een plek zien af te dwingen, ik denk dat ie moet strijden om linker-aanvallende middenvelder samen met Toornstra.
Ik vind het prima dat we nu een wat betere bank krijgen hoor, afwel talent speelt met ervaring op de bank, als je dan wisselt hoef je niet zwakker te worden, ofwel je kunt creativiteit brengen en spelers makkelijker laten wennen
En het doemscenario van 2008 en later waren wel allemaal behoorlijk wat oudere spelers, de 'oudjes' die we nu kopen zijn late twintigers (27-28 allemaal), dat kan de balans in je elftal juist wel wat terugbrengen.
Ik geloof zelf ook niet zo in de kwaliteiten van een Kramer overigens. Maar alle 'kenners' zien toch wel de nodige 'echte spitsenkwaliteiten' in hem. Dus ja... Weet niet wat ik ervan moet denken.
Te duur, dus ze werken hem weg.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:40 schreef H.FR het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Achahbar MINSTENS net zoveel goals kan maken.
Elia gaat Mark van der Maarel milkshake gevenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Misschien maakt die gekke Elia dus al zaterdag zijn debuut
Yep. En kongolo gaat voor 10 miljoen naar Inter en op de valreep halen we Tymoschuck nog binnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
Even een gewaagde uitspraak doen. Kramer en Elia worden dit voorjaar beide weer opgeroepen voor Oranje.
Achahbar heeft alleen zijn fysiek tegen waardoor ik hem tegen degradatiekandidaten die de boel op slot gooien niet zo snel potten zie breken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja de zogenaamde kenners![]()
Ik kijk naar de feiten, en die stellen dat hij afgelopen seizoen een zware onvoldoende scoorde op meevoetballende kwaliteiten, die bij Feyenoord juist belangrijk zijn.
Het seizoen daarvoor scoorde hij daar wel goed op, maar maakte hij maar 7 goals.
Ik ben er van overtuigd dat Achahbar MINSTENS net zoveel goals kan maken.
Dat is mooi.quote:
In de Galgenwaard misschien dan? Want Elia loopt een maand of wat achter qua training en fitheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Elia gaat Mark van der Maarel milkshake geven
Achahbar heeft geen lengte, maar kan echt prima een bal bij zich houden hoor. Heb je hem wel zien spelen afgelopen seizoen? Hartstikke balvast en sterk in de duels.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Achahbar heeft alleen zijn fysiek tegen waardoor ik hem tegen degradatiekandidaten die de boel op slot gooien niet zo snel potten zie breken.
Echte toppers kunnen ook dan het verschil makenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de Galgenwaard misschien dan? Want Elia loopt een maand of wat achter qua training en fitheid.
Als er 2 spelers niet op elkaar lijken zijn het Kramer en Achahbar wel...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:42 schreef Sejt het volgende:
Elia en Botteghin kan ik me wel in vinden, maar Kramer is echt overbodig, omdat (1) Achahbar en (2) zijn kop me niet aanstaat.
Fijnquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Werder Bremen laat men er geen misverstand over bestaan: de rol van Eljero Elia bij de club is uitgespeeld. De aanvaller is in de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet welkom bij de A-selectie en ook bij de beloften is voorlopig geen plek voor hem. Hij moet individueel trainen, evenals Ludovic Obraniak.
Met andere woorden, die heeft een trainingsachterstand en is niet direct inzetbaar.
Voetballerij valt niet te vergelijken met het dagelijks leven.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Jij mag toch ook ergens solliciteren zonder dat je daar eerst je huidige werkgever op de hoogte stelt?
En toch zal speeltijd voor de 1 ten koste van speeltijd voor de ander gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als er 2 spelers niet op elkaar lijken zijn het Kramer en Achahbar wel...
Totaal andere speler. Hij is eerder overbodig omdat we met Achahbar, Kazim, Kuyt en Te Vrede al vier 'spitsen' hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:42 schreef Sejt het volgende:
Elia en Botteghin kan ik me wel in vinden, maar Kramer is echt overbodig, omdat (1) Achahbar en (2) zijn kop me niet aanstaat.
Hoezo, allebei spits en straks spelend bij Feyenoord.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de enige overeenkomstenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, allebei spits en straks spelend bij Feyenoord.
2 spitsen is genoeg, anders halen ze Herrman/Hermann (quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Totaal andere speler. Hij is eerder overbodig omdat we met Achahbar, Kazim, Kuyt en Te Vrede al vier 'spitsen' hebben.
Kramer zou een prima pinchitter zijn om erbij te hebben. Maar dan moeten zowel Kazim als Te Vrede weg. En dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Achahbar heeft gewoon een goed contract met een hoog loon getekend en hij weet dat hij zich moet schikken in deze rol en zijn mond moet houden en niet moet zeuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
En toch zal speeltijd voor de 1 ten koste van speeltijd voor de ander gaan.
Dus Kramer wordt een miskoop OF Achahbar wordt verkloot nadat hij heeft bijgetekend.
Ik geloof niet in zelf opgeleide spitsen. Die moeten eerst een paar jaar ervaring hebben voordat ze bij een club als Feyenoord mee kunnen. 1 uitzondering: Guidetti.quote:
Ligt puur aan kwaliteit. Ronaldo (die dikke) was ook 17 bij z'n debuut bij PSV dacht ikquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik geloof niet in zelf opgeleide spitsen. Die moeten eerst een paar jaar ervaring hebben voordat ze bij een club als Feyenoord mee kunnen. 1 uitzondering: Guidetti.
v Beek/Kongolo voor 38 miljoen naar PSG.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:52 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, hebben we nog geld over? Ik zie namelijk niet in wie volgend jaar 10 miljoen gaat opleveren. En geen Europees, dus qua inkomsten word het komend jaar wel erg karig. Volgend jaar gok ik weer op een helikopter met alleen jeugd.
Daar komen Botteghin en van der Beijden te spelen. B2.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:53 schreef satecl het volgende:
[..]
v Beek/Kongolo voor 38 miljoen naar PSG.
BHquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar komen Botteghin en van der Beijden te spelen. B2.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Het is ook puur mijn eigen gevoel, maar spitsen in de jeugd van Feyenoord volg ik niet echt. Pelle is een mooi voorbeeld. Bij AZ was hij gewoon nog veel te jong. Bij Feyenoord een opperbaas. Die Locadia was ook echt een heel, heel, heel groot talent bij PSV. Die komt nu ook niet aan de bak. Bij ajax hebben ze sinds Kluivert ook geen knappe spits kunnen opleiden. Huntelaar is ook weggestuurd bij PSV. En ga maar door en ga maar doorquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt puur aan kwaliteit. Ronaldo (die dikke) was ook 17 bij z'n debuut bij PSV dacht ik
Dit vat het wel aardig samen ja. Altijd respect gehad voor van Geels handelen, zeker de periode vlak na 2010. Maar dit getuigt nou niet echt van een visie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Kramer zou een prima pinchitter zijn om erbij te hebben. Maar dan moeten zowel Kazim als Te Vrede weg. En dat gaat niet gebeuren.
Het beleid van van Geel betreft spitspositie gaat nergens over:
- Je kan 800.000 krijgen voor Te Vrede, dat weiger je.
- Kramer wou in de winterstop komen, maar is niet goed bevonden.
- Vervolgens kan je Kazim lozen, maar die bied je een mooi contract aan
- Vervolgens haal je Kuyt erbij.
- Daarna doe je er alles aan om Achahbar te laten verlengen, wat lukt
- Daarna geef je nog eens aan dat Kramer niet goed genoeg is
- Feyenoord scoort matig in de voorbereiding: KRAMER HALEN!!!!
Ik neem aan dat hij dacht dat hij een kans zou krijgen. Ik heb nog niet gezien dat hij die heeft gekregen. Of Gio moet opeens Bilal - Achahbar - Kuyt uit zijn hoge hoed toveren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Achahbar heeft gewoon een goed contract met een hoog loon getekend en hij weet dat hij zich moet schikken in deze rol en zijn mond moet houden en niet moet zeuren.
Klopt, een goeie jeugd spits moet haast wel van uitzonderlijke kwaliteit zijn wil hij slagenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Het is ook puur mijn eigen gevoel, maar spitsen in de jeugd van Feyenoord volg ik niet echt. Pelle is een mooi voorbeeld. Bij AZ was hij gewoon nog veel te jong. Bij Feyenoord een opperbaas. Die Locadia was ook echt een heel, heel, heel groot talent bij PSV. Die komt nu ook niet aan de bak. Bij ajax hebben ze sinds Kluivert ook geen knappe spits kunnen opleiden. Huntelaar is ook weggestuurd bij PSV. En ga maar door en ga maar door
Ik zie trouwens liever dat ze dan inderdaad aan die Locadia een paar miljoen besteden. Kan wel wat worden hier denk ik. Ook alleen als Te Vrede en Kazim beiden vertrekken trouwens. Want ik zie wel graag Achahbar ook regelmatig spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Het is ook puur mijn eigen gevoel, maar spitsen in de jeugd van Feyenoord volg ik niet echt. Pelle is een mooi voorbeeld. Bij AZ was hij gewoon nog veel te jong. Bij Feyenoord een opperbaas. Die Locadia was ook echt een heel, heel, heel groot talent bij PSV. Die komt nu ook niet aan de bak. Bij ajax hebben ze sinds Kluivert ook geen knappe spits kunnen opleiden. Huntelaar is ook weggestuurd bij PSV. En ga maar door en ga maar door
Ik denk serieus dat hij gewoon een goed contract heeft gekregen en dat hij daarna niet moet zeuren omdat hij weet dat hij als back-up dient.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dacht dat hij een kans zou krijgen. Ik heb nog niet gezien dat hij die heeft gekregen. Of Gio moet opeens Bilal - Achahbar - Kuyt uit zijn hoge hoed toveren.
Dit inderdaad. Hij deed het echt heel goed, maar nu hij een paar miljoen te besteden heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vat het wel aardig samen ja. Altijd respect gehad voor van Geels handelen, zeker de periode vlak na 2010. Maar dit getuigt nou niet echt van een visie.
Van Geel is een prima TD zonder geld. Met geld doet hij hetzelfde als bij al z'n andere clubs. Kijk ook maar naar Roda, dat prima onder van Geel presteerde. Van Geel heeft wel een oogje voor goedkope, aardige transfers, maar in dat vijvertje erboven moet je 'm niet laten vissen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vat het wel aardig samen ja. Altijd respect gehad voor van Geels handelen, zeker de periode vlak na 2010. Maar dit getuigt nou niet echt van een visie.
Heeft denk ik ook wel te maken met onze scouting, die echt een jaar of 15 geleden voor het laatst een wat onbekender pareltje hebben ontdekt (die we ook daadwerkelijk hebben gekocht).quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Geel is een prima TD zonder geld. Met geld doet hij hetzelfde als bij al z'n andere clubs. Kijk ook maar naar Roda, dat prima onder van Geel presteerde. Van Geel heeft wel een oogje voor goedkope, aardige transfers, maar in dat vijvertje erboven moet je 'm niet laten vissen.
Tjah die Locadia heeft meer potentie in z'n rechter teen dan heel die Kramer. Maar die gaat PSV natuurlijk niet verkopen. Ze hebben geld genoeg daar en de potentie zien ze zelf ook wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie trouwens liever dat ze dan inderdaad aan die Locadia een paar miljoen besteden. Kan wel wat worden hier denk ik. Ook alleen als Te Vrede en Kazim beiden vertrekken trouwens. Want ik zie wel graag Achahbar ook regelmatig spelen.
Maar Locadia heeft al meermaals geroepen dat hij persé als spits wil spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah die Locadia heeft meer potentie in z'n rechter teen dan heel die Kramer. Maar die gaat PSV natuurlijk niet verkopen. Ze hebben geld genoeg daar en de potentie zien ze zelf ook wel.
Deels ja.. scouting is zeker niet perfect, ronduit slecht te noemen eigenlijk.. maar als je dan hoort dat rapporten van haalbare spitsen vorig jaar niet eens zijn gelezen (en dat dan die spits uiteindelijk bij West Ham tekent en er daar een stuk of 10 in legt) dan ga ik twijfelen of het alleen maar aan de scouting ligt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook wel te maken met onze scouting, die echt een jaar of 15 geleden voor het laatst een wat onbekender pareltje hebben ontdekt (die we ook daadwerkelijk hebben gekocht).
Dat heb ik gemist?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deels ja.. scouting is zeker niet perfect, ronduit slecht te noemen eigenlijk.. maar als je dan hoort dat rapporten van haalbare spitsen vorig jaar niet eens zijn gelezen (en dat dan die spits uiteindelijk bij West Ham tekent en er daar een stuk of 10 in legt) dan ga ik twijfelen of het alleen maar aan de scouting ligt.
Locadia heeft weinig te willen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar Locadia heeft al meermaals geroepen dat hij persé als spits wil spelen.
Dat gaat daar niet gebeuren. Denk dat als je die jongen belt hij best enthousiast wordt.
Edit: misschien kunnen we hem ruilen voor Vilhena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |