Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel de juiste nieuwtjes hopelijk, dus niet dat Kramer en Botteghin komen en dat Boulah toch nog een jaar blijft.
Ik heb inderdaad ook negativiteit alom.
Jong talent voor oude spelers zonder doorverkoopwaardequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik lees het inderdaad. Spannend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Het wordt een rustig weekje helaas.
Krabbendam meldde zojuist namelijk dat er een hoop staat te gebeuren deze week.
Te vrede weg -> positief in mijn ogenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingen
Het bericht dat Kuyt aan het lobbyen is om Immers een basisplaats te geven zal je vast goeddoenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop wel op een positief Feyenoord nieuwtje heel snel, want ik begin er nu lichtelijk depressief van te worden
Lees het ja. Bevestiging dat deze dorpspastoor zich niet met de opstelling moet bemoeien. Precies waar ik van te voren bang voor was; een te grote mond van onze Katwijkse kneus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:36 schreef eight het volgende:
[..]
Het bericht dat Kuyt aan het lobbyen is om Immers een basisplaats te geven zal je vast goeddoen
Was al bekend, politie staakt niet bij ons omdat ze dat vorig seizoen al hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:37 schreef K.offie het volgende:
Zojuist in het sportjournaal gehoord dat Feyenoord - Utrecht definitief doorgaat, omdat de politie in Rotterdam NIET gaat staken
Ik weet zeker dat zij verwachten dat wij anders toch weer een feestje op het Stadhuisplein oid gaan organiseren en hun eigen glazen ingooien![]()
Al begin ik wel respect voor de stakingen te krijgen (behalve dat ze WEER het voetbal pakken), maar dat is voor een ander topic.
Als die agenten een beetje ballen hadden, zouden ze ook gewoon bij ons moeten staken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was al bekend, politie staakt niet bij ons omdat ze dat vorig seizoen al hebben gedaan.
Als die agenten ballen hadden, moesten ze net als de boeren in Frankrijk buitenlandse trucks leegplunderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die agenten een beetje ballen hadden, zouden ze ook gewoon bij ons moeten staken.
Stelletje lapzwansen.
Plunderen van mensen die er niks mee te maken hebben lijkt mij wat te ver gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als die agenten ballen hadden, moesten ze net als de boeren in Frankrijk buitenlandse trucks leegplunderen.
Het gaat om aandacht van de minister toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:46 schreef K.offie het volgende:
[..]
Plunderen van mensen die er niks mee te maken hebben lijkt mij wat te ver gaan
Nooit gedacht dat ik nog interesse zou krijgen in het volgen van een wedstrijd in de Zwitserse competitie.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:46:51Trainer Urs Fischer overweegt Jean-Paul Boëtius zaterdag in en tegen Luzern al speeltijd te geven voor zijn nieuwe club FC Basel. #Feyenoord reageer retweet
Want?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Nooit gedacht dat ik nog interesse zou krijgen in het volgen van een wedstrijd in de Zwitserse competitie.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:46:51Trainer Urs Fischer overweegt Jean-Paul Boëtius zaterdag in en tegen Luzern al speeltijd te geven voor zijn nieuwe club FC Basel. #Feyenoord reageer retweet
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Hou op, ik ben gewoon overtuigd van Boetius.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:52 schreef avotar het volgende:
[..]
Want?
Je wil bevestiging krijgen dat ze hem niet voor niets bij het grof vuil gezet hebben?
Ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.
Ja, en ik zat gister te zappen en kwam langs Jinek waar het verhaal van de politie stakingen voorbij kwam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gaat om aandacht van de minister toch?
Ik bedoel, ik als voetbalfan speel ook geen rol in de onderhandelingen.
Politie verdient niet persé heel weinig, maar mag wat mij betreft gecompenseerd worden voor 4 jaar geen loonsverhoging, verder zou ik het redelijk vinden als ze nog recht houden op dat halve jaar geen weekenddiensten. Als je dan als politie zijnde nog meer wil ga je maar studeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:02 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ja, en ik zat gister te zappen en kwam langs Jinek waar het verhaal van de politie stakingen voorbij kwam.
Argumenten voor:
• 1 politie verdient erg weinig
• 2 laatste bod van de minister is slechts een marginale vooruitgang
• 3 publieksvriendelijke acties hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd
Argument tegen:
• Pak niet elke keer hetzelfde soort publiek --> wederom het voetbal
Het tegenargument overheerst nog steeds bij mij en ik heb het kort gehouden, want ik vind dat deze discussie in een ander topic past. Al vind ik het ook niet erg om hier te discussiëren.
Hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar ik vind, los van opleidingsniveau, want dat zegt echt niet alles, dat politie-werk, of hulpverleningswerk in het algemeen, wel degelijk beter gewaardeerd mag worden (dus ook financieel).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Politie verdient niet persé heel weinig, maar mag wat mij betreft gecompenseerd worden voor 4 jaar geen loonsverhoging, verder zou ik het redelijk vinden als ze nog recht houden op dat halve jaar geen weekenddiensten. Als je dan als politie zijnde nog meer wil ga je maar studeren.
Ik dacht dat je sarcastisch was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, ik ben gewoon overtuigd van Boetius.
Ik denk dat hij even een opleving zal hebben in Basel, maar ik zie het hem niet structureel redden in een fysiek sterkere competitie volgens mij, en ik heb de indruk gekregen dat hij helemaal niet zo'n slimme jongen is wat betreft het investeren in zijn eigen carriere en wat betreft inzet en het inzicht in wat er nodig is om te brengen als profvoetballer. Dus ik zie in hem de zoveelste "mislukking'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |