Dit dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:02 schreef H.FR het volgende:
Krabbendam is dan ook heel irritant. Als VI gewoon een andere clubwatcher Feyenoord laat bekijken, kan de relatie opnieuw opgebouwd worden. Tuurlijk heeft Feyenoord ook een media & communicatiebeleid om van te huilen, maar Krabbendam is ook gewoon een amateur.
In dat geval zijn we ineens weer kampioenskandidaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:17 schreef satecl het volgende:
Zaterdag hattrick Kuyt en alles is weer goed
Als we er minder dan 3 tegenkrijgen wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:17 schreef satecl het volgende:
Zaterdag hattrick Kuyt en alles is weer goed
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit dus.
Salomon is een incompetente lul. Krabby is een incompetente lul. Logisch dat ze er samen een potje van maken.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Salomon is een incompetente lul. Krabby is een incompetente lul. Logisch dat ze er samen een potje van maken.
Sorry! Werd gebeld en had niet door dat ik de lapo wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Maar even een nieuw deel geopend, aangezien de lapo geen nieuw deel opende. Mocht je een nieuwe TT willen, maar even een modje aanspreken.
Frustrerend inderdaad.. Een CV hadden we daar misschien ook wel vandaan kunnen halen, in plaats van Botteghin (deal is nog niet rond, maar toch). Alle goede spitsjes zijn helaas al weg vrees ik. Of zouden we een type als Januzai (quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
In navolging van de zoveelste Chelsea-speler bij Vitesse lees ik zojuist dat het zelfs NEC is gelukt om een speler bij Chelsea te huren. Ze huren daar de 21-jarige rechtsback Kane van Chelsea.
Van Bronckhorst maar beweren dat dergelijke deals pas in de laatste week voor het sluiten van de transfermarkt mogelijk zijn.
Kom niet aan met het verhaal dat je in de laatste week pas kans maakt op de echte toppers die buiten de boot dreigen te vallen, want die willen toch niet komen. Vorig jaar moet Van Geel geleerd hebben van het te hoog inzetten op Zapata en Dost.
Spelers die Ajax, Vitesse en nu zelfs NEC hebben weten te huren passen volgens mij qua niveau ook prima in de eredivisie.
quote:Er staat nog veel te gebeuren bij Feyenoord deze transferperiode. De Rotterdammers beschikken over een ruime selectie, maar willen toch nog enkele versterkingen halen. Technisch directeur Martin van Geel zal dan ook snel wat spelers van de hand moeten doen.
Aanvaller annex middenvelder Joey Sleegers mag in ieder geval verhuurd worden, zo maakte Mikos Gouka, journalist van het Algemeen Dagblad, gisteren bekend. Dat geldt niet voor de talentvolle Jari Schuurman (18). ''Die blijft wél'', reageert Gouka op Twitter.
De Volkskrant publiceerde onlangs in de krant nog een overzicht van talentvolle voetballers ''die het gaan maken''. Schuurman, die deze zomer aansloot bij de selectie en vorig seizoen al mee mocht op het winterse trainingskamp in Dubai, was ook in het rijtje opgenomen.
Waarschijnlijk bedoelt hij dan ook spelers die ook echt van waarde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
In navolging van de zoveelste Chelsea-speler bij Vitesse lees ik zojuist dat het zelfs NEC is gelukt om een speler bij Chelsea te huren. Ze huren daar de 21-jarige rechtsback Kane van Chelsea.
Van Bronckhorst maar beweren dat dergelijke deals pas in de laatste week voor het sluiten van de transfermarkt mogelijk zijn.
Kom niet aan met het verhaal dat je in de laatste week pas kans maakt op de echte toppers die buiten de boot dreigen te vallen, want die willen toch niet komen. Vorig jaar moet Van Geel geleerd hebben van het te hoog inzetten op Zapata en Dost.
Spelers die Ajax, Vitesse en nu zelfs NEC hebben weten te huren passen volgens mij qua niveau ook prima in de eredivisie.
Ik ben er blij om dat Schuurman wel bij de selectie mag blijven, al vraag ik me af op hoeveel speeltijd hij mag rekenen.quote:
Zoals een nieuwe Miyachiquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Frustrerend inderdaad.. Een CV hadden we daar misschien ook wel vandaan kunnen halen, in plaats van Botteghin (deal is nog niet rond, maar toch). Alle goede spitsjes zijn helaas al weg vrees ik. Of zouden we een type als Januzai () later alsnog op de kop kunnen tikken?
Ach, eerst maar eens Vilhena en Te Vrede weg. Als Sleegers verhuurd wordt () moet er voorin nog wél een scorende speler bij, zou op zich prima zijn als dat zo'n talent is van een grote Engelse club. Kan Van Geel daarna wéér het hele jaar op zoek naar een definitieve spits.
Buitenkansjes bedoelt hij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij dan ook spelers die ook echt van waarde kunnen zijn.
Misschien vinden ze het voor Schuurman niet erg om een jaartje op-af te spelen/bank/tribune en geven ze Sleegers liever een heel jaar Eredivisie ervaring? Zou hem zelf wel graag regelmatig op linksbuiten zien spelen/invallen. Maar een jaartje Utrecht is ook niet verkeerd voor zo'n jongen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben er blij om dat Schuurman wel bij de selectie mag blijven, al vraag ik me af op hoeveel speeltijd hij mag rekenen.
Maar ergens wel opmerkelijk. Je zou zeggen dat een speler als Sleegers, hoewel een andere positie, toch verder is dan Schuurman in z'n ontwikkeling, en dus eerder kans maakt om aan te mogen sluiten bij de definitieve selectie.
Die deed het op zich prima bij ons. Maar ik denk dan aan nog een stapje beter.quote:
NEC huurt volgens mij alles wat recht vooruit kan sprinten, dat neem ik niet serieus. Vitesse is een ander verhaal door de banden met Chelsea, die zullen altijd de eerste optie krijgen dan ben je als Feyenoord zijnde denk ik al kansloos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Buitenkansjes bedoelt hij waarschijnlijk.
Want ik verwacht dat de spelers die Ajax, Vitesse en NEC hebben gehuurd ook echt wel van waarde zullen zijn (lees; eredivisie-waardig).
Het is weer een zomer als vanouds bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop wel op een positief Feyenoord nieuwtje heel snel, want ik begin er nu lichtelijk depressief van te worden
Wel de juiste nieuwtjes hopelijk, dus niet dat Kramer en Botteghin komen en dat Boulah toch nog een jaar blijft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop wel op een positief Feyenoord nieuwtje heel snel, want ik begin er nu lichtelijk depressief van te worden
Dat wel ja, doet me denken aan de jaren voor Koeman.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is weer een zomer als vanouds bij Feyenoord.
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel de juiste nieuwtjes hopelijk, dus niet dat Kramer en Botteghin komen en dat Boulah toch nog een jaar blijft.
Ik heb inderdaad ook negativiteit alom.
Jong talent voor oude spelers zonder doorverkoopwaardequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik lees het inderdaad. Spannend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Het wordt een rustig weekje helaas.
Krabbendam meldde zojuist namelijk dat er een hoop staat te gebeuren deze week.
Te vrede weg -> positief in mijn ogenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingen
Het bericht dat Kuyt aan het lobbyen is om Immers een basisplaats te geven zal je vast goeddoenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Lees het ja. Bevestiging dat deze dorpspastoor zich niet met de opstelling moet bemoeien. Precies waar ik van te voren bang voor was; een te grote mond van onze Katwijkse kneus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:36 schreef eight het volgende:
[..]
Het bericht dat Kuyt aan het lobbyen is om Immers een basisplaats te geven zal je vast goeddoen
Was al bekend, politie staakt niet bij ons omdat ze dat vorig seizoen al hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:37 schreef K.offie het volgende:
Zojuist in het sportjournaal gehoord dat Feyenoord - Utrecht definitief doorgaat, omdat de politie in Rotterdam NIET gaat staken
Ik weet zeker dat zij verwachten dat wij anders toch weer een feestje op het Stadhuisplein oid gaan organiseren en hun eigen glazen ingooien![]()
Al begin ik wel respect voor de stakingen te krijgen (behalve dat ze WEER het voetbal pakken), maar dat is voor een ander topic.
Als die agenten een beetje ballen hadden, zouden ze ook gewoon bij ons moeten staken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was al bekend, politie staakt niet bij ons omdat ze dat vorig seizoen al hebben gedaan.
Als die agenten ballen hadden, moesten ze net als de boeren in Frankrijk buitenlandse trucks leegplunderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die agenten een beetje ballen hadden, zouden ze ook gewoon bij ons moeten staken.
Stelletje lapzwansen.
Plunderen van mensen die er niks mee te maken hebben lijkt mij wat te ver gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als die agenten ballen hadden, moesten ze net als de boeren in Frankrijk buitenlandse trucks leegplunderen.
Het gaat om aandacht van de minister toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:46 schreef K.offie het volgende:
[..]
Plunderen van mensen die er niks mee te maken hebben lijkt mij wat te ver gaan
Nooit gedacht dat ik nog interesse zou krijgen in het volgen van een wedstrijd in de Zwitserse competitie.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:46:51Trainer Urs Fischer overweegt Jean-Paul Boëtius zaterdag in en tegen Luzern al speeltijd te geven voor zijn nieuwe club FC Basel. #Feyenoord reageer retweet
Want?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Nooit gedacht dat ik nog interesse zou krijgen in het volgen van een wedstrijd in de Zwitserse competitie.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:46:51Trainer Urs Fischer overweegt Jean-Paul Boëtius zaterdag in en tegen Luzern al speeltijd te geven voor zijn nieuwe club FC Basel. #Feyenoord reageer retweet
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Hou op, ik ben gewoon overtuigd van Boetius.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:52 schreef avotar het volgende:
[..]
Want?
Je wil bevestiging krijgen dat ze hem niet voor niets bij het grof vuil gezet hebben?
Ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.
Ja, en ik zat gister te zappen en kwam langs Jinek waar het verhaal van de politie stakingen voorbij kwam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gaat om aandacht van de minister toch?
Ik bedoel, ik als voetbalfan speel ook geen rol in de onderhandelingen.
Politie verdient niet persé heel weinig, maar mag wat mij betreft gecompenseerd worden voor 4 jaar geen loonsverhoging, verder zou ik het redelijk vinden als ze nog recht houden op dat halve jaar geen weekenddiensten. Als je dan als politie zijnde nog meer wil ga je maar studeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:02 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ja, en ik zat gister te zappen en kwam langs Jinek waar het verhaal van de politie stakingen voorbij kwam.
Argumenten voor:
• 1 politie verdient erg weinig
• 2 laatste bod van de minister is slechts een marginale vooruitgang
• 3 publieksvriendelijke acties hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd
Argument tegen:
• Pak niet elke keer hetzelfde soort publiek --> wederom het voetbal
Het tegenargument overheerst nog steeds bij mij en ik heb het kort gehouden, want ik vind dat deze discussie in een ander topic past. Al vind ik het ook niet erg om hier te discussiëren.
Hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar ik vind, los van opleidingsniveau, want dat zegt echt niet alles, dat politie-werk, of hulpverleningswerk in het algemeen, wel degelijk beter gewaardeerd mag worden (dus ook financieel).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Politie verdient niet persé heel weinig, maar mag wat mij betreft gecompenseerd worden voor 4 jaar geen loonsverhoging, verder zou ik het redelijk vinden als ze nog recht houden op dat halve jaar geen weekenddiensten. Als je dan als politie zijnde nog meer wil ga je maar studeren.
Ik dacht dat je sarcastisch was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, ik ben gewoon overtuigd van Boetius.
Ik denk dat hij even een opleving zal hebben in Basel, maar ik zie het hem niet structureel redden in een fysiek sterkere competitie volgens mij, en ik heb de indruk gekregen dat hij helemaal niet zo'n slimme jongen is wat betreft het investeren in zijn eigen carriere en wat betreft inzet en het inzicht in wat er nodig is om te brengen als profvoetballer. Dus ik zie in hem de zoveelste "mislukking'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |