Dit dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:02 schreef H.FR het volgende:
Krabbendam is dan ook heel irritant. Als VI gewoon een andere clubwatcher Feyenoord laat bekijken, kan de relatie opnieuw opgebouwd worden. Tuurlijk heeft Feyenoord ook een media & communicatiebeleid om van te huilen, maar Krabbendam is ook gewoon een amateur.
In dat geval zijn we ineens weer kampioenskandidaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:17 schreef satecl het volgende:
Zaterdag hattrick Kuyt en alles is weer goed
Als we er minder dan 3 tegenkrijgen wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:17 schreef satecl het volgende:
Zaterdag hattrick Kuyt en alles is weer goed
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit dus.
Salomon is een incompetente lul. Krabby is een incompetente lul. Logisch dat ze er samen een potje van maken.
[..]
Salomon is een incompetente lul. Krabby is een incompetente lul. Logisch dat ze er samen een potje van maken.
Sorry! Werd gebeld en had niet door dat ik de lapo wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Maar even een nieuw deel geopend, aangezien de lapo geen nieuw deel opende. Mocht je een nieuwe TT willen, maar even een modje aanspreken.
Frustrerend inderdaad.. Een CV hadden we daar misschien ook wel vandaan kunnen halen, in plaats van Botteghin (deal is nog niet rond, maar toch). Alle goede spitsjes zijn helaas al weg vrees ik. Of zouden we een type als Januzai (quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
In navolging van de zoveelste Chelsea-speler bij Vitesse lees ik zojuist dat het zelfs NEC is gelukt om een speler bij Chelsea te huren. Ze huren daar de 21-jarige rechtsback Kane van Chelsea.
Van Bronckhorst maar beweren dat dergelijke deals pas in de laatste week voor het sluiten van de transfermarkt mogelijk zijn.
Kom niet aan met het verhaal dat je in de laatste week pas kans maakt op de echte toppers die buiten de boot dreigen te vallen, want die willen toch niet komen. Vorig jaar moet Van Geel geleerd hebben van het te hoog inzetten op Zapata en Dost.
Spelers die Ajax, Vitesse en nu zelfs NEC hebben weten te huren passen volgens mij qua niveau ook prima in de eredivisie.
quote:Er staat nog veel te gebeuren bij Feyenoord deze transferperiode. De Rotterdammers beschikken over een ruime selectie, maar willen toch nog enkele versterkingen halen. Technisch directeur Martin van Geel zal dan ook snel wat spelers van de hand moeten doen.
Aanvaller annex middenvelder Joey Sleegers mag in ieder geval verhuurd worden, zo maakte Mikos Gouka, journalist van het Algemeen Dagblad, gisteren bekend. Dat geldt niet voor de talentvolle Jari Schuurman (18). ''Die blijft wél'', reageert Gouka op Twitter.
De Volkskrant publiceerde onlangs in de krant nog een overzicht van talentvolle voetballers ''die het gaan maken''. Schuurman, die deze zomer aansloot bij de selectie en vorig seizoen al mee mocht op het winterse trainingskamp in Dubai, was ook in het rijtje opgenomen.
Waarschijnlijk bedoelt hij dan ook spelers die ook echt van waarde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
In navolging van de zoveelste Chelsea-speler bij Vitesse lees ik zojuist dat het zelfs NEC is gelukt om een speler bij Chelsea te huren. Ze huren daar de 21-jarige rechtsback Kane van Chelsea.
Van Bronckhorst maar beweren dat dergelijke deals pas in de laatste week voor het sluiten van de transfermarkt mogelijk zijn.
Kom niet aan met het verhaal dat je in de laatste week pas kans maakt op de echte toppers die buiten de boot dreigen te vallen, want die willen toch niet komen. Vorig jaar moet Van Geel geleerd hebben van het te hoog inzetten op Zapata en Dost.
Spelers die Ajax, Vitesse en nu zelfs NEC hebben weten te huren passen volgens mij qua niveau ook prima in de eredivisie.
Ik ben er blij om dat Schuurman wel bij de selectie mag blijven, al vraag ik me af op hoeveel speeltijd hij mag rekenen.quote:
Zoals een nieuwe Miyachiquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Frustrerend inderdaad.. Een CV hadden we daar misschien ook wel vandaan kunnen halen, in plaats van Botteghin (deal is nog niet rond, maar toch). Alle goede spitsjes zijn helaas al weg vrees ik. Of zouden we een type als Januzai () later alsnog op de kop kunnen tikken?
Ach, eerst maar eens Vilhena en Te Vrede weg. Als Sleegers verhuurd wordt () moet er voorin nog wél een scorende speler bij, zou op zich prima zijn als dat zo'n talent is van een grote Engelse club. Kan Van Geel daarna wéér het hele jaar op zoek naar een definitieve spits.
Buitenkansjes bedoelt hij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij dan ook spelers die ook echt van waarde kunnen zijn.
Misschien vinden ze het voor Schuurman niet erg om een jaartje op-af te spelen/bank/tribune en geven ze Sleegers liever een heel jaar Eredivisie ervaring? Zou hem zelf wel graag regelmatig op linksbuiten zien spelen/invallen. Maar een jaartje Utrecht is ook niet verkeerd voor zo'n jongen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben er blij om dat Schuurman wel bij de selectie mag blijven, al vraag ik me af op hoeveel speeltijd hij mag rekenen.
Maar ergens wel opmerkelijk. Je zou zeggen dat een speler als Sleegers, hoewel een andere positie, toch verder is dan Schuurman in z'n ontwikkeling, en dus eerder kans maakt om aan te mogen sluiten bij de definitieve selectie.
Die deed het op zich prima bij ons. Maar ik denk dan aan nog een stapje beter.quote:
NEC huurt volgens mij alles wat recht vooruit kan sprinten, dat neem ik niet serieus. Vitesse is een ander verhaal door de banden met Chelsea, die zullen altijd de eerste optie krijgen dan ben je als Feyenoord zijnde denk ik al kansloos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Buitenkansjes bedoelt hij waarschijnlijk.
Want ik verwacht dat de spelers die Ajax, Vitesse en NEC hebben gehuurd ook echt wel van waarde zullen zijn (lees; eredivisie-waardig).
Het is weer een zomer als vanouds bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop wel op een positief Feyenoord nieuwtje heel snel, want ik begin er nu lichtelijk depressief van te worden
Wel de juiste nieuwtjes hopelijk, dus niet dat Kramer en Botteghin komen en dat Boulah toch nog een jaar blijft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop wel op een positief Feyenoord nieuwtje heel snel, want ik begin er nu lichtelijk depressief van te worden
Dat wel ja, doet me denken aan de jaren voor Koeman.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is weer een zomer als vanouds bij Feyenoord.
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel de juiste nieuwtjes hopelijk, dus niet dat Kramer en Botteghin komen en dat Boulah toch nog een jaar blijft.
Ik heb inderdaad ook negativiteit alom.
Jong talent voor oude spelers zonder doorverkoopwaardequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik lees het inderdaad. Spannend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Het wordt een rustig weekje helaas.
Krabbendam meldde zojuist namelijk dat er een hoop staat te gebeuren deze week.
Te vrede weg -> positief in mijn ogenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mocht Krabby voor een keer gelijk hebben denk ik dat Te Vrede gaat, Vilhena alsnog gaat, Kramer komt, Botteghin komt, en Elia komt. Ik ga niet meer uit van prettige verassingen
Het bericht dat Kuyt aan het lobbyen is om Immers een basisplaats te geven zal je vast goeddoenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
Lees het ja. Bevestiging dat deze dorpspastoor zich niet met de opstelling moet bemoeien. Precies waar ik van te voren bang voor was; een te grote mond van onze Katwijkse kneus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:36 schreef eight het volgende:
[..]
Het bericht dat Kuyt aan het lobbyen is om Immers een basisplaats te geven zal je vast goeddoen
Was al bekend, politie staakt niet bij ons omdat ze dat vorig seizoen al hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:37 schreef K.offie het volgende:
Zojuist in het sportjournaal gehoord dat Feyenoord - Utrecht definitief doorgaat, omdat de politie in Rotterdam NIET gaat staken
Ik weet zeker dat zij verwachten dat wij anders toch weer een feestje op het Stadhuisplein oid gaan organiseren en hun eigen glazen ingooien![]()
Al begin ik wel respect voor de stakingen te krijgen (behalve dat ze WEER het voetbal pakken), maar dat is voor een ander topic.
Als die agenten een beetje ballen hadden, zouden ze ook gewoon bij ons moeten staken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was al bekend, politie staakt niet bij ons omdat ze dat vorig seizoen al hebben gedaan.
Als die agenten ballen hadden, moesten ze net als de boeren in Frankrijk buitenlandse trucks leegplunderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die agenten een beetje ballen hadden, zouden ze ook gewoon bij ons moeten staken.
Stelletje lapzwansen.
Plunderen van mensen die er niks mee te maken hebben lijkt mij wat te ver gaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als die agenten ballen hadden, moesten ze net als de boeren in Frankrijk buitenlandse trucks leegplunderen.
Het gaat om aandacht van de minister toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:46 schreef K.offie het volgende:
[..]
Plunderen van mensen die er niks mee te maken hebben lijkt mij wat te ver gaan
Nooit gedacht dat ik nog interesse zou krijgen in het volgen van een wedstrijd in de Zwitserse competitie.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:46:51Trainer Urs Fischer overweegt Jean-Paul Boëtius zaterdag in en tegen Luzern al speeltijd te geven voor zijn nieuwe club FC Basel. #Feyenoord reageer retweet
Want?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Nooit gedacht dat ik nog interesse zou krijgen in het volgen van een wedstrijd in de Zwitserse competitie.twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:46:51Trainer Urs Fischer overweegt Jean-Paul Boëtius zaterdag in en tegen Luzern al speeltijd te geven voor zijn nieuwe club FC Basel. #Feyenoord reageer retweet
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Hou op, ik ben gewoon overtuigd van Boetius.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:52 schreef avotar het volgende:
[..]
Want?
Je wil bevestiging krijgen dat ze hem niet voor niets bij het grof vuil gezet hebben?
Ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.
Ja, en ik zat gister te zappen en kwam langs Jinek waar het verhaal van de politie stakingen voorbij kwam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gaat om aandacht van de minister toch?
Ik bedoel, ik als voetbalfan speel ook geen rol in de onderhandelingen.
Politie verdient niet persé heel weinig, maar mag wat mij betreft gecompenseerd worden voor 4 jaar geen loonsverhoging, verder zou ik het redelijk vinden als ze nog recht houden op dat halve jaar geen weekenddiensten. Als je dan als politie zijnde nog meer wil ga je maar studeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:02 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ja, en ik zat gister te zappen en kwam langs Jinek waar het verhaal van de politie stakingen voorbij kwam.
Argumenten voor:
• 1 politie verdient erg weinig
• 2 laatste bod van de minister is slechts een marginale vooruitgang
• 3 publieksvriendelijke acties hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd
Argument tegen:
• Pak niet elke keer hetzelfde soort publiek --> wederom het voetbal
Het tegenargument overheerst nog steeds bij mij en ik heb het kort gehouden, want ik vind dat deze discussie in een ander topic past. Al vind ik het ook niet erg om hier te discussiëren.
Hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar ik vind, los van opleidingsniveau, want dat zegt echt niet alles, dat politie-werk, of hulpverleningswerk in het algemeen, wel degelijk beter gewaardeerd mag worden (dus ook financieel).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Politie verdient niet persé heel weinig, maar mag wat mij betreft gecompenseerd worden voor 4 jaar geen loonsverhoging, verder zou ik het redelijk vinden als ze nog recht houden op dat halve jaar geen weekenddiensten. Als je dan als politie zijnde nog meer wil ga je maar studeren.
Ik dacht dat je sarcastisch was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op, ik ben gewoon overtuigd van Boetius.
Ik denk dat hij even een opleving zal hebben in Basel, maar ik zie het hem niet structureel redden in een fysiek sterkere competitie volgens mij, en ik heb de indruk gekregen dat hij helemaal niet zo'n slimme jongen is wat betreft het investeren in zijn eigen carriere en wat betreft inzet en het inzicht in wat er nodig is om te brengen als profvoetballer. Dus ik zie in hem de zoveelste "mislukking'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe hij het gaat doen. Ik verwacht eigenlijk dat het hem goed zal doen.
Laten we dit inderdaad maar voor andere topics bewarenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoort eigenlijk in een ander topic thuis, maar ik vind, los van opleidingsniveau, want dat zegt echt niet alles, dat politie-werk, of hulpverleningswerk in het algemeen, wel degelijk beter gewaardeerd mag worden (dus ook financieel).
Politiewerk verdient echt erbarmelijk, niet afgezet tegen opleidingsniveau, maar wel als je het afzet tegen de functie-inhoud. Erg zwaar werk omdat je dagelijks met de ergste ellende wordt geconfronteerd, en het kan levensgevaarlijk werk zijn. Daarnaast zijn ze vaak als eerste te plaatse bij ernstige ongevallen of noodsituaties, en als beloning krijgen ze vaak ook nog eens een hoop stront over zich heen van de meeste mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Johansson is beter, en zal een langer lopend contract hebben denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:14 schreef Tortugal het volgende:
AZ verkoopt Johansson voor 5 miljoen en wij verkopen Boëtius voor 2 miljoen. Oké.
Duitsers betalen meer dan Zwitsers en Johansson is een Amerikaans international.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:14 schreef Tortugal het volgende:
AZ verkoopt Johansson voor 5 miljoen en wij verkopen Boëtius voor 2 miljoen. Oké.
Elia zou ik toejuichen, op links heb je dan een geweldige voetballer (mits hij enigzins lijkt op hoe hij wegging uit de eredivisie). De alternatieven heten namelijk Kazim en Manu...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Te vrede weg -> positief in mijn ogen
Vilhena weg -> positief in mijn ogen
Kramer komt -> Alleen welkom als Te Vrede weggaat en kan positief uitpakken, maar kan ook een miskoop blijken. Twijfelgeval, maar vooralsnog voordeel van de twijfel. Vind hem in ieder geval niet zo slecht als de meeste hier hem wegzetten.
Botteghin komt -> positief, maar alleen voor de breedte en mits niet te duur.
Elia komt -> Twijfelgeval. Ik ben eerlijk gezegd niet helemaal overtuigd van de noodzaak van zijn komst...
Hoezo dan? Juist Basel is een ontzettend slimme keuze, door Boetius zelf gemaakt. Benieuwd waarom jij dan die indruk krijgtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij even een opleving zal hebben in Basel, maar ik zie het hem niet structureel redden in een fysiek sterkere competitie volgens mij, en ik heb de indruk gekregen dat hij helemaal niet zo'n slimme jongen is wat betreft het investeren in zijn eigen carriere en wat betreft inzet en het inzicht in wat er nodig is om te brengen als profvoetballer. Dus ik zie in hem de zoveelste "mislukking'.
Misschien ingegeven uit onvrede met zijn besluit om bij Feyenoord weg te gaan hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Juist Basel is een ontzettend slimme keuze, door Boetius zelf gemaakt. Benieuwd waarom jij dan die indruk krijgt
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:53:38Spelers kregen zojuist nieuwe auto. El Ahmadi rijdt nu in "Grote 020 Lul". Beter gepast bij andere speler/directielid http://t.co/MzLF5ghdif reageer retweet
Was wel mooi geweest voor Vd Heijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:35 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:53:38Spelers kregen zojuist nieuwe auto. El Ahmadi rijdt nu in "Grote 020 Lul". Beter gepast bij andere speler/directielid http://t.co/MzLF5ghdif reageer retweet
Die kentekenreeks heeft Opel / leasemaatschappij weer handig uitgezocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:35 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 13:53:38Spelers kregen zojuist nieuwe auto. El Ahmadi rijdt nu in "Grote 020 Lul". Beter gepast bij andere speler/directielid http://t.co/MzLF5ghdif reageer retweet
Is echt een lullig toeval, volgens mij valt er niks uit te zoeken, je vraagt ze aan en ziet wel wat je krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die kentekenreeks heeft Opel / leasemaatschappij weer handig uitgezocht.
Wel als ze uit een grote voorraad komen van de importeur. Die hebben veelal al een berg gekentekende auto's staan. Met name de grote Duitse merken doen dit veel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is echt een lullig toeval, volgens mij valt er niks uit te zoeken, je vraagt ze aan en ziet wel wat je krijgt.
Ik nam zomaar aan dat ze de auto's meerendeels zelf mochten samenstellen, dan worden deze gewoon op order geproduceerd. Wel luxe hoor, elk jaar een nieuwe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel als ze uit een grote voorraad komen.
Maar kan zijn dat ze alleen "020" reeksen op voorraad hadden staan natuurlijk voor dat type en uitvoering.
Kunnen ze ook samenstellen, maar de importeur heeft vaak al een hele voorraad nieuwe auto's op kenteken staan in de meest voorkomende uitvoeringen, kleuren en samenstellingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik nam zomaar aan dat ze de auto's meerendeels zelf mochten samenstellen, dan worden deze gewoon op order geproduceerd. Wel luxe hoor, elk jaar een nieuwe.
Aha!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kunnen ze ook samenstellen, maar de importeur heeft vaak al een hele voorraad nieuwe auto's op kenteken staan in de meest voorkomende uitvoeringen, kleuren en samenstellingen.
quote:Feyenoord lichtte vanochtend middels een officiële persverklaring toe dat de spelersgroep en directie van de club geen interviews meer zullen geven aan journalist Martijn Krabbendam van Voetbal International. Communicatie-expert en tevens Feyenoord-supporter Jos Govaart reageert met veel onbegrip over de handelswijze van de Rotterdamse club.
''Dit is voor mij het zoveelste bewijs dat Feyenoord niet doorheeft in welke mediamaatschappij zij beland zijn. Het afscheid van Fred Rutten, de rellen in Roma, de stadiondiscussie of het afscheid van kind van de club Jean-Paul Boëtius. In al die gevallen laat Feyenoord zien totaal niet te snappen waar de achterban op zit te wachten'', luidt zijn oordeel op CommunicatieOnline.nl. ''Dat Krabbendam een citaat verkeerd hergebruikt is niet netjes. Dat hij de mediacode breekt, ook niet. Maar misschien moet Feyenoord zichzelf eens afvragen in hoeverre zo'n mediacode nog van deze tijd is.''
''De club lijdt aan extreem Calimerogedrag en wil alle spelers monddood maken door alles te willen controleren en na te lezen. Terwijl spelers juist grote jongens worden wanneer zij zelf verantwoordelijkheid nemen voor hun uitspraken. Feyenoord leert maar bar weinig. De Feyenoordkrant van weleer had niet voor niets de bijnaam, de Feyenoord-Pravda. Feyenoord zou er goed aan doen om de koers van PSV te volgen die juist Thijs Slegers in dienst namen, een totaal ander gezicht dan de nerveuze Raymon Salomon die zelfs door zijn oude krant niet serieus genomen wordt.''
Govaart krijgt bijval van Jaap Stalenburg, manager corporate communicatie TVM. ''Met lastige journalisten blijf je in gesprek. Journalisten boycotten past niet meer in deze tijd en komt als een boemerang naar de organisatie Feyenoord terug. Het is een bot geworden wapen in een tijd dat je om nieuws te halen de mediamanager van Feyenoord niet meer nodig is. De primeurs zullen gewoon via DM of WhatsApp richting de VI redactie gaan. En dat is maar goed ook. Voorlichter zijn bij een betaalde voetbalclub is geen vak voor extreme angsthazen en controlfreaks.''
Noelle Aarts, hoogleraar Communicatie UvA, schaart zich wel achter Feyenoord. ''De journalist in kwestie geeft in een interview toe dat hij een aantal fouten heeft gemaakt met verkeerde quotes en ook dat hij een paar keer 'vergeten' is een artikel te laten lezen voor de publicatie. Dat laatste is raar. Als dat het beleid is, hoe kun je dat dan een paar keer vergeten? Dit raakt de ethiek van de journalistiek, daar zou sowieso wel wat meer aandacht voor mogen zijn.''
Is dit serieus nieuwswaardig?quote:
quote:
[..]
Dit dus.
Hebben we geen communicatie-expert voor nodig toch?quote:
Leek me al een onzinbericht over die verhuur, als dat zo besloten wordt zal het pas eind augustus gedaan worden. Nu nog veel te veel onduidelijkheid over de selectie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:49 schreef Scrummie het volgende:
Sleegers tweet zojuist dat ie niks van verhuur af weet en focus volledig bij Feyenoord ligt.
https://twitter.com/joeysleegers/status/628561944979578880
Als hij de moeite neemt het zo stellig te ontkennen zal het wel echt niet waar zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:49 schreef Scrummie het volgende:
Sleegers tweet zojuist dat ie niks van verhuur af weet en focus volledig bij Feyenoord ligt.
Als de OP klopt, zou ik overigens ook wel graag een nieuwsberichtje horen wat betreft contractverlenging van Sleegers. Verhuur of niet, verlengen lijkt me wel relevant...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Leek me al een onzinbericht over die verhuur, als dat zo besloten wordt zal het pas eind augustus gedaan worden. Nu nog veel te veel onduidelijkheid over de selectie.
Ook dat ja. Maar verlengen zal Van Geel wel mee aan de slag gaan na de transfer window.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als de OP klopt, zou ik overigens ook wel graag een nieuwsberichtje horen wat betreft contractverlenging van Sleegers. Verhuur of niet, verlengen lijkt me wel relevant...
Verhuren zonder verlenging lijkt me trouwens ook erg onwaarschijnlijk
Als je het mij vraagt zijn ze daar al mee begonnen, gezien de uitspraken die ik vandaag voorbij hoorde komen dat ie een goed woordje deed voor Immers of zo, iets met meer body.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze moeten oppassen dat ze Kuyt niet te belangrijk gaan maken.
Eens. Maar dat zal toch haast niet? Gio klinkt in mijn oren als iemand met een hele duidelijke eigen mening.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Sleegers moet sowieso verlengd worden uiteraard.
Wat ik me ook afvraag is of Gio echt het hele spelsysteem zo'n beetje op (de wensen van) Kuyt gaat afstemmen, terwijl ook hij maar een één jarig contract heeft.
Dan kun je na dit ene seizoen alles weer gaan omgooien.
Ze moeten oppassen dat ze Kuyt niet te belangrijk gaan maken.
Precies, daarom zei ik het ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt zijn ze daar al mee begonnen, gezien de uitspraken die ik vandaag voorbij hoorde komen dat ie een goed woordje deed voor Immers of zo, iets met meer body.
Dat gaat nu al de verkeerde kant op
Ohw? Waarom?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:04 schreef Vasion het volgende:
Het is wachten tot Fey Utr ook niet doorgaat. Zie je al van mijlenver ankomme
Al lang bekend dat deze gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:04 schreef Vasion het volgende:
Het is wachten tot Fey Utr ook niet doorgaat. Zie je al van mijlenver ankomme
Dat is inderdaad wel raar, snap het ook niet richting de staf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, daarom zei ik het ook.
Ik vind het opvallend hoe Kuyt zich uitgesproken uitlaat over opstellingen en medespelers.
Terwijl Kuyt ervaren genoeg is en na jarenlange media-training echt wel weet hoe je je als voetballer moet presenteren tegenover de media (zo oppervlakkig en algemeen mogelijk).
Dus ergens is die duidelijke stellingname wel verfrissend, maar het is ook een bewuste keuze. Ik vind dat niet wenselijk in dit geval.
Maar het was natuurlijk al eerder duidelijk toen hij de bijnaam technisch Dirkteur kreeg van z'n medespelers omdat hij zich actief met het technisch beleid schijnt te bemoeien.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:49 schreef Scrummie het volgende:
omdat de KNVB wil dat alles tegelijk gespeeld zou worden. Is een gerucht. Maar lijkt me stug.quote:
Het is inderdaad opmerkelijk, maar ik vermoed dat de technische staf dat prima vindt en dat ze dat hebben besproken. Dirk is denk ik verstandig genoeg om geen dingen te zeggen die voor Gio een probleem opleveren. Ze kennen elkaar ook al lang, want ze hebben natuurlijk jaren samen gespeeld bij het NL elftal. Zal wel bewust zo gedaan worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, daarom zei ik het ook.
Ik vind het opvallend hoe Kuyt zich uitgesproken uitlaat over opstellingen en medespelers.
Terwijl Kuyt ervaren genoeg is en na jarenlange media-training echt wel weet hoe je je als voetballer moet presenteren tegenover de media (zo oppervlakkig en algemeen mogelijk).
Dus ergens is die duidelijke stellingname wel verfrissend, maar het is ook een bewuste keuze. Ik vind dat niet wenselijk in dit geval.
Maar het was natuurlijk al eerder duidelijk toen hij de bijnaam technisch Dirkteur kreeg van z'n medespelers omdat hij zich actief met het technisch beleid schijnt te bemoeien.
Mij welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Hou eens op. Dit maakt mij niet positiever.
Als het een gerucht is zie je het niet van mijlenver aankomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat de KNVB wil dat alles tegelijk gespeeld zou worden. Is een gerucht. Maar lijkt me stug.
Het is een feit dat de KNVB alles door laat gaan wat kan doorgaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat de KNVB wil dat alles tegelijk gespeeld zou worden. Is een gerucht. Maar lijkt me stug.
ik zie het ook niet aankomen. Maar andere blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als het een gerucht is zie je het niet van mijlenver aankomen.
Maar die optie is er wel natuurlijk nu.
Nee, de KNVB heeft allang besloten dat Feyenoord - FC Utrecht hoe dan ook doorgaat. Ook als alle andere wedstrijden zouden worden afgelast.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Nog voor het vertrek van aanvoerder Jordy Clasie naar Southampton FC officieel werd beklonken, kon Feyenoord met Marko Vejinovic al beschikken over zijn opvolger. Met de 25-jarige middenvelder haalde de club een begenadigd voetballer in huis, die zowel op als buiten het veld volop bezig is met zijn ontwikkeling, zo vertelt hij in zijn eerste grote interview in Feyenoord Magazine. De eerste editie van het officiële clubmagazine van het nieuwe seizoen valt eind deze week op de mat bij alle leden van Het Legioen.
Na de bekendmaking van je transfer naar Feyenoord hebben we veel vragen binnen gekregen over de uitspraak van je achternaam. Kun je vertellen hoe we die moeten uitspreken?
Vejinovic: ‘Je spreekt mijn naam uit als Weejnovic. Dus de v klinkt dan als een w en de i na de j spreek je niet uit. Het klopt dat mijn naam regelmatig verkeerd wordt uitgesproken, maar dat ervaar ik niet als vervelend. Ik weet dat het geen eenvoudige naam is, dus hou ik daar rekening mee.’
In wat voor gezin ben jij opgegroeid?
‘Aan mijn jeugdjaren bewaar ik veel fijne herinneringen. Mijn ouders hebben me altijd veel stabiliteit en warmte gegeven. Ik heb een Servische vader en een Bosnische moeder, beiden zijn op achttienjarige leeftijd naar Nederland gekomen om een beter leven op te kunnen bouwen. Dat lukte en nu vormen we samen met mijn oudere broer Dusan een hecht gezin. Mijn moeder is een heel zorgzame vrouw, zij zorgde er voor dat we thuis nooit iets tekort kwamen en dat er voldoende eten en drinken in huis was. Voor mijn vader was sport al vroeg belangrijk, daar was hij helemaal wild van. Vanaf het moment dat ik besloot te gaan voetballen, ging hij overal mee naartoe.’
In je tijd als jeugdspeler werd jou wel eens verweten dat je niet het maximale eruit haalde.
‘Ik was jong, onervaren en ongeduldig, laat ik het daarop houden. Dat is de reden waarom het in het begin van mijn carrière niet altijd is gegaan zoals het zou moeten. Ik teerde vooral op mijn talent en was me er nog niet van bewust wat het vak profvoetballer allemaal met zich meebrengt. Ook was ik koppig, wilde bijvoorbeeld per se op de nummer tien positie spelen en doelpunten maken. Pas de laatste twee jaar bij Vitesse is die knop omgegaan en ben ik me dankzij Peter Bosz gaan richten op de rol van controlerende middenvelder. Hij liet mij inzien hoeveel waarde ik kan hebben op die positie. Inmiddels ben ik helemaal overtuigd. Je komt veel meer aan de bal en als verbindingsspeler van het team kun je zowel in verdedigend als aanvallend opzicht heel belangrijk zijn. Ik had alleen even de tijd nodig om het in te zien, zoals bij mij ook een spiegel moest worden voorgehouden als het ging om mijn mentaliteit en houding van vroeger. Als ik op die manier door was gegaan, had ik de stap naar de top nooit kunnen maken.’
Feyenoord is een topclub, maar speelt in tegenstelling tot Vitesse dit seizoen geen Europees voetbal. Heeft dat je doen twijfelen aan je keuze?
‘Nee, geen moment. Aan het einde van vorig seizoen had ik al besloten dat deze zomer hét moment was voor een nieuwe uitdaging en Feyenoord zie ik in alle opzichten als een stap vooruit, daar verandert de afloop van vorig seizoen niets aan. Ik heb me nog nooit ergens zo welkom gevoeld als bij Feyenoord. Deze club wilde me écht graag hebben, dat proefde ik aan alles. Zo heeft technisch directeur Martin van Geel mij de voorbije periode continu op de hoogte gehouden van het verloop van de onderhandelingen tussen Feyenoord en Vitesse, voor mij was dat heel prettig. Vanaf het allereerste contact liep de communicatie heel open en direct, wat mij een gevoel van waardering gaf. Dat we dit jaar geen Europees spelen is jammer, maar dat is komend seizoen weer anders, daar ben ik van overtuigd. Tot nu toe ben ik heel erg onder de indruk, van de club, van de stad, van de sfeer, van de beleving en de supporters. Bij de eerste training zaten er tienduizend mensen, terwijl het op Varkenoord dagelijks druk is langs de lijn en zelfs tijdens het trainingskamp in Oostenrijk zag ik overal supporters in Feyenoord-shirt.’
Het legioen hunkert naar succes, de laatste prijs dateert van 2008. Zorgt dat bij jou als grote aanwinst voor extra druk?
‘Feyenoord is een topclub, daar horen de verwachtingen nu eenmaal hooggespannen te zijn. Bovendien vind ik het alleen maar fijn als de mensen veel van mij verwachten. Dat zie ik als een extra stukje motivatie om te laten zien wie ik ben en wat ik kan. De trainers en de staf hebben het volste vertrouwen in me en ik weet wat mijn kwaliteiten zijn, het is aan mij om die eruit te laten komen. Ik zal hoe dan ook elke dag honderd procent geven.’
nee. Utrecht bovenaan met drie punten. Dat 16 clubs zonder wedstrijden en nul punten en wij 18e, met één wedstrijd en nul punten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
zondag voor het eerst in jaren bovenaan jongens![]()
![]()
Fout.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
nee. Utrecht bovenaan met drie punten. Dat 16 clubs zonder wedstrijden en nul punten en wij 18e, met één wedstrijd en nul punten.
ik zei ook dat het me stug lijkt dat we afgelast/uitgesteld worden. Alleen las ik paar x op twitter dat men de KNVB advies geeft heel speelronde 1 te kappen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, de KNVB heeft allang besloten dat Feyenoord - FC Utrecht hoe dan ook doorgaat. Ook als alle andere wedstrijden zouden worden afgelast.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zei ook dat het me stug lijkt dat we afgelast/uitgesteld worden. Alleen las ik paar x op twitter dat men de KNVB advies geeft heel speelronde 1 te kappen.
Ja, en in Zwolle en Tilburg ook 1.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Het word in elk geval gezellig in diverse steden aankomend weekend, zag dat ADO ook al een borrel had georganiseerd zoals wij vorig jaar
doet niks af aan m'n punt dat we niet gaan winnen zaterdag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout.
Roda en Heracles ballen ook
quote:De spelers van Feyenoord hebben dinsdagmiddag hun nieuwe Opel voor dit seizoen in ontvangst genomen. Dirk Kuyt, Karim El Ahmadi, Joey Sleegers, Elvis Manu, Terence Kongolo, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede kregen op het voorplein van De Kuip de sleutel van hun nieuwe auto uit handen van supporters, die de winnaars waren geworden van een actie via social media. Voor deze actie moesten supporters raden van welke speler de hand was te zien op een foto met een autosleutel erop. Het goede antwoord was: Karim El Ahmadi.
Kongolo kreeg de sleutel overhandigd van zijn nieuwe Opel Astra, zijn derde model van Opel in drie jaar tijd. De afgelopen seizoenen had hij achtereenvolgens een Atra GTC en een Insignia tot zijn beschikking. ‘Over die twee types was ik heel tevreden, alleen hou ik ervan om nieuwe dingen uit te proberen’, legde Kongolo uit op het voorplein van De Kuip. De verdediger koos voor onder meer een zwarte kleur en de optie automaat in plaats van handgeschakeld. ‘Ook omdat ik ervan hou om lange afstanden te rijden. Ik ben een heel relaxte bestuurder, alles op z’n tijd en op die manier loop ik minder risico op snelheidsboetes. Ik ben heel benieuwd hoe deze auto mij gaat bevallen.’
Elvis Manu stapte op zijn beurt voor het eerst in zijn Opel Insignia, die als enige van alle auto’s in de kleur ‘emerald green’ was gespoten. ‘Ik hou er wel van om een beetje een aparte kleur auto te rijden’, lachte de aanvaller. ‘Verder vind ik het belangrijk dat een auto een sportieve uitstraling heeft en ook op die manier rijdt. Daar voldoet deze auto absoluut aan. Ik hou ervan om door te rijden, zonder dat ik té hard ga.’
Gelukkig kan Manu z'n Insignia niet zo lelijk laten wrappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig kan Manu z'n Insignia niet zo lelijk laten wrappenGeld van zijn contractverlenging goed besteed zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Wat rijdt Dirkie eigenlijk privé ? Wel iets met trekhaak voor de viskar lijkt me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dirk Kuyt in een simpele OPEL, lekker geloofwaardig
Dat onderwerpje is hier al lang afgetikt hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Kuijt breekt lans voor Immers
Dat wordt weer een jaartje genieten van The White Stork in de basis als de aanvoerder met zulke teksten naar buiten komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |