doet niks af aan m'n punt dat we niet gaan winnen zaterdag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout.
Roda en Heracles ballen ook
quote:De spelers van Feyenoord hebben dinsdagmiddag hun nieuwe Opel voor dit seizoen in ontvangst genomen. Dirk Kuyt, Karim El Ahmadi, Joey Sleegers, Elvis Manu, Terence Kongolo, Anass Achahbar en Mitchell Te Vrede kregen op het voorplein van De Kuip de sleutel van hun nieuwe auto uit handen van supporters, die de winnaars waren geworden van een actie via social media. Voor deze actie moesten supporters raden van welke speler de hand was te zien op een foto met een autosleutel erop. Het goede antwoord was: Karim El Ahmadi.
Kongolo kreeg de sleutel overhandigd van zijn nieuwe Opel Astra, zijn derde model van Opel in drie jaar tijd. De afgelopen seizoenen had hij achtereenvolgens een Atra GTC en een Insignia tot zijn beschikking. ‘Over die twee types was ik heel tevreden, alleen hou ik ervan om nieuwe dingen uit te proberen’, legde Kongolo uit op het voorplein van De Kuip. De verdediger koos voor onder meer een zwarte kleur en de optie automaat in plaats van handgeschakeld. ‘Ook omdat ik ervan hou om lange afstanden te rijden. Ik ben een heel relaxte bestuurder, alles op z’n tijd en op die manier loop ik minder risico op snelheidsboetes. Ik ben heel benieuwd hoe deze auto mij gaat bevallen.’
Elvis Manu stapte op zijn beurt voor het eerst in zijn Opel Insignia, die als enige van alle auto’s in de kleur ‘emerald green’ was gespoten. ‘Ik hou er wel van om een beetje een aparte kleur auto te rijden’, lachte de aanvaller. ‘Verder vind ik het belangrijk dat een auto een sportieve uitstraling heeft en ook op die manier rijdt. Daar voldoet deze auto absoluut aan. Ik hou ervan om door te rijden, zonder dat ik té hard ga.’
Gelukkig kan Manu z'n Insignia niet zo lelijk laten wrappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig kan Manu z'n Insignia niet zo lelijk laten wrappenGeld van zijn contractverlenging goed besteed zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Wat rijdt Dirkie eigenlijk privé ? Wel iets met trekhaak voor de viskar lijkt me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dirk Kuyt in een simpele OPEL, lekker geloofwaardig
Dat onderwerpje is hier al lang afgetikt hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Kuijt breekt lans voor Immers
Dat wordt weer een jaartje genieten van The White Stork in de basis als de aanvoerder met zulke teksten naar buiten komt.
Ah, ik heb pagina twee nog even doorgekeken maar daar zag ik 'm niet staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat onderwerpje is hier al lang afgetikt hoor.
Good news travels fast, bad news even faster...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, ik heb pagina twee nog even doorgekeken maar daar zag ik 'm niet staan.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Good news travels fast, bad news even faster...
pleurt lekker op met je negatieve gedoe. Utrecht thuis moet gewoon 3 punten zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:46 schreef exile79 het volgende:
[..]
doet niks af aan m'n punt dat we niet gaan winnen zaterdag.
Kuytquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik kan mezelf niet meer heugen dat we zo'n matige selectie hebben gehad als aankomend jaar. We hebben geen enkele speler in de selectie waarvoor je naar het stadion gaat.
Vorig seizoen hadden we anders voor 90% dezelfde selectie hoor, en toen hadden we 3e moeten worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik kan mezelf niet meer heugen dat we zo'n matige selectie hebben gehad als aankomend jaar. We hebben geen enkele speler in de selectie waarvoor je naar het stadion gaat.
Nou ja, voor Kuyt wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
Vejinovic en Basacikoglu in vorm ook wel, en mocht Elia komen dan voor hem ook wel.quote:
Ja want dat was vorig seizoen ook et geval. Hou op zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
pleurt lekker op met je negatieve gedoe. Utrecht thuis moet gewoon 3 punten zijn.
We gaan nauwelijks doelpunten maken. 2-0 of 3-0 voor bij rust zal niet of nauwelijks gebeuren. Veel nipte overwinningen en nog meer gelijkspelen en verliezen. Eindstand plek 7.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:05 schreef exile79 het volgende:
De selectie is misschien wel beter dan vorig jaar, zeker vergeleken met de competitiestart. Alleen het spel is zorgwekkend slecht, echt verschrikkelijk!
Met de huidige selectie? Als we pech hebben dan sta je gewoon op plek 9-10 na 12 wedstrijden. Te weinig scorend vermogen, totaal geen 'over mn lijk' mentaliteit en de organisatie lijkt ook niet je van het.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
We gaan nauwelijks doelpunten maken. 2-0 of 3-0 voor bij rust zal niet of nauwelijks gebeuren. Veel nipte overwinningen en nog meer gelijkspelen en verliezen. Eindstand plek 7.
Utrecht, Vitesse en PSV in de eerste vier wedstrijden. Plek 16 denk ik eerder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Met de huidige selectie? Als we pech hebben dan sta je gewoon op plek 9-10 na 12 wedstrijden. Te weinig scorend vermogen, totaal geen 'over mn lijk' mentaliteit en de organisatie lijkt ook niet je van het.
Stel je aan zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:02 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Met de huidige selectie? Als we pech hebben dan sta je gewoon op plek 9-10 na 12 wedstrijden. Te weinig scorend vermogen, totaal geen 'over mn lijk' mentaliteit en de organisatie lijkt ook niet je van het.
Vejinovic scoort met name uit dode spelsituaties en Kuyt is momenteel in ieder geval ook niet al te doelgericht. Iemand die een goal kan maken is echt geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Stel je aan zeg![]()
Er is juist scorend vermogen ingekocht vejinovic, kuyt en die prutser van een boetius is opgerot, elia er misschien bij dat scoren komt echt wel goed.
Postte iemand dat laatst niet? De selectie van vorig seizoen was dramatisch tov van nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals, de selectie is nagenoeg gelijk aan die van vorig seizoen.
Hadden we vorig seizoen een selectie voor plek 10 ofzo? Je zou het haast denken met al dat negativisme hier.
Zo voelt het wel momenteelquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Hadden we vorig seizoen een selectie voor plek 10 ofzo? Je zou het haast denken met al dat negativisme hier.
De afgelopen wedstrijden liep het gewoon voor geen meter. Maar laten we wachten met conclusies trekken tot zaterdagavond. Immers liep het in de tweede helft tegen Olympiakos al ietsjes beter...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Klopt, de voorbereiding liep voor geen meter, en het zou ook best kunnen dat we wederom een slechte competitiestart gaan doormaken omdat de ploeg nog onvoldoende is ingespeeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef Boma het volgende:
[..]
De afgelopen wedstrijden liep het gewoon voor geen meter. Maar laten we wachten met conclusies trekken tot zaterdagavond. Immers liep het in de tweede helft tegen Olympiakos al ietsjes beter...(sorry)
Ja beetje apart dat hij spreekt op het moment dat Clasie nog aanvoerder is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:15 schreef Scrummie het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)i-watcher-krabbendam
Ik word een beetje moe van Dirk Kuyt.
Na Koeman en Rutte komt nu ook Gio er achter dat Feyenoord met Immers beter is dan zonder. Feit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef Boma het volgende:
[..]
De afgelopen wedstrijden liep het gewoon voor geen meter. Maar laten we wachten met conclusies trekken tot zaterdagavond. Immers liep het in de tweede helft tegen Olympiakos al ietsjes beter...(sorry)
Daar heb je helemaal gelijk in, ware het niet dat we over Gio's keuze nog niet kunnen oordelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Na Koeman en Rutte komt nu ook Gio er achter dat Feyenoord met Immers beter is dan zonder. Feit.
Kun je leuk vinden of niet, maar die drie trainers zijn niet alledrie achterlijk.
Ik roep de laatste 5 wedstrijden van het seizoen terug in herinnering.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik roep de laatste 5 wedstrijden van het seizoen terug in herinnering.
Inmiddels voor miljoenen gecasht, maar geen betere speler dan Immers gevonden... ook een kunst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Na Koeman en Rutte komt nu ook Gio er achter dat Feyenoord met Immers beter is dan zonder. Feit.
Kun je leuk vinden of niet, maar die drie trainers zijn niet alledrie achterlijk.
Zouden wij er dan toch geen van allen kijk op hebben...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inmiddels voor miljoenen gecasht, maar geen betere speler dan Immers gevonden... ook een kunst.
Was dat niet alleen het bekende Rutten effect?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik roep de laatste 5 wedstrijden van het seizoen terug in herinnering.
Valt wel mee denk ik. Zaterdag liep het de tweede helft wel wat beter, maar de tegenstander vond het ook wel best. Lex schoot de ballen ook maar blind om zich heen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zouden wij er dan toch geen van allen kijk op hebben...
Nog 3x middelmaat erbij, hoezeequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:41 schreef Merkie het volgende:
Kramer, Elia en Botteghin, ze moeten allemaal komen dus.
Hoezo "dus"?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:41 schreef Merkie het volgende:
Pure middelmaat waar we niets mee opschieten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:41 schreef Merkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |