Hou toch eens op met dat gemiddelmaat.quote:
Alles onder top3 is een waardeloze prestatie, en zoals ik al voor Olympiakos aangaf, in augustus gaan we dit seizoen gewoon weer de nodige punten verliezen omdat het systeem nog niet is ingespeeld, maar we hebben feitelijk gewoon een prima selectie. Tegen eredivisieclubs zal het spelidee er sowieso wel een stuk beter uit komen dan tegen de kwalitatief veel betere clubs als the Saints en Olympiakos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was dat niet alleen het bekende Rutten effect?
Al is het gebrek aan creativiteit en scorend vermogen nog niet voldoende aangepakt, maar als Gio kan voortborduren op de organisatie zoals dat van pakweg september tot en met maart onder Rutten stond dan zie ik niet in waarom we niet 3e kunnen worden.
Maar de onervarenheid van Gio kan hierin misschien ook nog een rol gaan spelen waardoor hij of niet alles uit de selectie haalt wat erin zit of tijd nodig heeft om lijn in het spel te krijgen of misschien moeite heeft met tactische omzettingen.
Daardoor zou Feyenoord misschien buiten de top 5 kunnen eindigen, misschien 7de, lager zie ik niet gebeuren, maar dat komt niet doordat onze selectie zo zwak is en onderdoet voor AZ, Heerenveen of Groningen ofzo.
Maar voorlopig ga ik van het positieve uit en verwacht ik dat Gio na wat aanloopproblemen de boel wel aan het voetballen krijgt. Ik verwacht dus top 5, waarbij ik tevreden zou zijn met de 3e plaats en alles beneden de 4de plaats zou ik als teleurstellend ervaren.
Afgaande op het gebrek aan kansen en de fouten achterin wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:48 schreef ace_eleven het volgende:
Dat negativisme hier is inderdaad wel bedreoevend
Niemand is hier blij met een 7de plaats tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:52 schreef Boma het volgende:
[..]
Afgaande op het gebrek aan kansen en de fouten achterin wel begrijpelijk.
Daarnaast word er wéér wat laat gehandeld m.b.t. het halen van versterkingen voor posities waar men allang van wist dat er gaten zouden vallen.
Maar laten we inderdaad eerst de competitie start maar eens afwachten voordat we blij gaan zitten zijn met een 7e plaats
Ik denk ook wel dat we minimaal top-5 kunnen spelen, hangt een beetje af van wat AZ en Vitesse nog doen op de transfermarkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat negativisme komt misschien omdat Feyenoord de afgelopen 10 serieuze wedstrijden bijna allemaal kansloos heeft verloren en daarin 3x gescoord heeft ofzo, als ik vorig seizoen meetel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Alles onder top3 is een waardeloze prestatie, en zoals ik al voor Olympiakos aangaf, in augustus gaan we dit seizoen gewoon weer de nodige punten verliezen omdat het systeem nog niet is ingespeeld, maar we hebben feitelijk gewoon een prima selectie. Tegen eredivisieclubs zal het spelidee er sowieso wel een stuk beter uit komen dan tegen de kwalitatief veel betere clubs als the Saints en Olympiakos.
En met prima bedoel ik niet dat ik geen aankopen meer verlang, maar wel dat je hiermee wel al top3 zou moeten kunnen halen, zelfs met een valse start
Weten we de prijs van Botteghin al dan? Verder ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat we minimaal top-5 kunnen spelen, hangt een beetje af van wat AZ en Vitesse nog doen op de transfermarkt.
[b]Maar ik vind Botteghin een te dure back-up voor Van Beek[/b], verder prima mandekker. Elia is een waardeloze, irritante en veels te dure gozert, moet je niet eens willen. Kramer is een leuke pinch-hitter, niet meer dan dat.
Blijft jammer om te zien dat spelers als Woudenberg, Achahbar en Sleegers niet eens de kans krijgen, maargoed als je spelers als Nelom opstelt kan je natuurlijk makkelijk roepen dat de eigen jeugd niet goed genoeg is.
Ja, en daar komt misschien wel weer een slechte competitiestart bovenop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat negativisme komt misschien omdat Feyenoord de afgelopen 10 serieuze wedstrijden bijna allemaal kansloos heeft verloren en daarin 3x gescoord heeft ofzo, als ik vorig seizoen meetel.
Dat het spel nog niet om aan te zien is ben ik met je eens, maar dat moet nog groeien. Dat dat een faal is met de competitie binnen een week is ook wel terecht commentaar, maar geef Gio even de tijd om dingen op zijn manier op de rails te krijgen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:52 schreef Boma het volgende:
[..]
Afgaande op het gebrek aan kansen en de fouten achterin wel begrijpelijk.
Daarnaast word er wéér wat laat gehandeld m.b.t. het halen van versterkingen voor posities waar men allang van wist dat er gaten zouden vallen.
Maar laten we inderdaad eerst de competitie start maar eens afwachten voordat we blij gaan zitten zijn met een 7e plaats
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niemand is hier blij met een 7de plaats tochals je dat denkt uit mijn post te kunnen halen dan lees je niet goed.
Onze selectie is voor Eredivisie begrippen gewoon goed voor een 3e tot 5e plaats. Maar dan moet het hele zooitje natuurlijk wel gaan lopen. Zo hadden we vorig jaar te doen met een mindere selectie die ver boven zichzelf uitsteeg en het beste voetbal sinds jaren op de mat legde voor de winterstop, waarna het hele zooitje hopeloos in elkaar flikkerde tijdens de tweede helft van het seizoen.quote:Maar dat is dan nog geen reden om meteen te denken dat we een fucking middelmatige selectie hebben die onderdoet voor PEC Zwolle of Willem II ofzo.
Rechterrijtje lijkt me wat overdreven, maar het zou me niets verbazen als we geen top 5 halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, en daar komt misschien wel weer een slechte competitiestart bovenop.
Maar dat is dan nog geen reden om meteen te denken dat we een fucking middelmatige selectie hebben die onderdoet voor PEC Zwolle of Willem II ofzo.
Want die indruk krijg je een beetje, als men over rampseizoenen begint en hoopt op het linkerrijtje (wat ik hier heb gelezen).
Elia, geen idee, in geen jaren zien spelen. Kramer lijkt me wel een hoop doelpunten te kunnen maken als basisspeler, zeker tov Kazim die er anders komt te staan zo lijkt het, maar verder komt ook Kramer tekort voor wat ook ik verwacht van een Feyenoord spits. Maar dan wel liever Kramer basis en Kazim als pinchhitter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat we minimaal top-5 kunnen spelen, hangt een beetje af van wat AZ en Vitesse nog doen op de transfermarkt.
Maar ik vind Botteghin een te dure back-up voor Van Beek, verder prima mandekker. Elia is een waardeloze, irritante en veels te dure gozert, moet je niet eens willen. Kramer is een leuke pinch-hitter, niet meer dan dat.
Blijft jammer om te zien dat spelers als Woudenberg, Achahbar en Sleegers niet eens de kans krijgen, maargoed als je spelers als Nelom opstelt kan je natuurlijk makkelijk roepen dat de eigen jeugd niet goed genoeg is.
Daar wil ik wel een sixpack speciaalbier op inzetten, mag je plaats 5 ook nog hebben, ik top4, jij alles eronder. Zou ik een onvoorstelbare wanprestatie vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rechterrijtje lijkt me wat overdreven, maar het zou me niets verbazen als we geen top 5 halen.
Kwaliteit van de selectie zegt inderdaad zeker niet alles.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:08 schreef Boma het volgende:
[..]
Kwaliteit van je selectie zegt gewoon niet alles. Maar dat lijk je zelf ook wel te beseffen gezien je opmerking over de competitiestart
Volgens wikipedia loopt zijn contract komende zomer af:quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar de Duitse krant Bild is (volgens mij niveautje roddelblad), maar die krant meldt dat Elia transfervrijnaar Feyenoord overkomt.
Hoe ze echter erbij komen dat hij transfervrij overkomt is mij een raadsel. Volgens mij heeft hij nog een langlopend contract namelijk.
Transfervrij overnemen zou echt een stunt zijn.quote:On 9 July 2012, Werder Bremen confirmed the signing of Elia from Juventus on a four-year contract for a fee of ¤5.5 million.
Maar die heeft helemaal geen restwaarde!1!2!!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Elia tekent morgen (woensdag) een 4 jarig contract in De Kuip en komt transfervrij over van Werder Bremen waar zijn contract is ontbonden.
Altijd iets te zeuren hebben hé.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2239769/4/50#154918600]woensdag 5 augustus
gekregen.[b]De buitenspeler kan met eventuele bonussen richting de één miljoen euro salaris opstrijken. Feyenoord overweegt bovendien om de ex-international een deel van de transfersom te geven als hij weer uit De Kuip vertrekt.
Wtf, belachelijk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |