abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154918637
Dat wordt wel smullen dan dit jaar in De Kuip. Zeker nu ze ook een persoonlijk akkoord met Kramer hebben bereikt.
pi_154918648
Met Kramer, Elia en Botteghin ziet het in ieder geval een stuk rooskleuriger uit.
pi_154918668
Dan wordt dit onze basisopstelling verwacht ik:

Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Van der Heijden, El Ahmadi, Vejinovic, Immers, Elia, Kramer en Kuyt.

Ik vrees dat Botteghin een basisplaats gaat veroveren ten koste van Kongolo.
Dat Immers gaat spelen ipv Toornstra.
Kramer wordt voor de basis gehaald.

Wel jammer van Basacikoglu dit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 5 augustus 2015 @ 07:16:51 #179
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154918672
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:08 schreef Intellectueel het volgende:
Met Kramer, Elia en Botteghin ziet het in ieder geval een stuk rooskleuriger uit.
alleen Nelom nog kwijt raken. Van mij part op een dagje uit in De Efteling ofzo.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154918683
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:08 schreef Intellectueel het volgende:
Wat gaat Elia toevoegen dan, naast wat schandelen in de apres skihut?
pi_154918687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 06:51 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord presenteert vandaag nog Eljero Elia als versterking. Met dat nieuws pakte De Telegraaf vandaag groots uit in zijn papieren versie. De aanvaller ondergaat deze ochtend nog zijn medische keuring in Rotterdam en zal daarna de laatste details van zijn contract doornemen.

Het Algemeen Dagblad weet grofweg wat er in het contract staat. Volgens de krant heeft Elia een aantrekkelijke financiële aanbieding gekregen.De buitenspeler kan met eventuele bonussen richting de één miljoen euro salaris opstrijken. Feyenoord overweegt bovendien om de ex-international een deel van de transfersom te geven als hij weer uit De Kuip vertrekt.

Wtf, belachelijk dit.
Niet belachelijk indien transfervrij, dan snap ik de aankoop ook wel.

Wel is het kut dat we alleen maar oude spelers halen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_154918692
Snap niet dar er dan meteen weer 2 aanvallers moeten komen. Haal dan alleen Elia en zoek gedurende het seizoen naar een spits. Zonde van Achahbar dit zeg :'(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 5 augustus 2015 @ 07:25:51 #183
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_154918703
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hou toch eens op met dat gemiddelmaat. :')

Overigens zijn Elia en Botteghin dat zeker niet.
dus dat. Enige middelmaat in de basis na deze aankopen is Nelom volgens mij. Of Gio moet toch Kazim blijven opstellen. Dan lopen er 2 van middelmatig niveau in het veld. En de bank loopt niet ovwr van kwaliteit....maarja dat doet die nergens.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_154918748
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:19 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Wat gaat Elia toevoegen dan, naast wat schandelen in de apres skihut?
Elia is nog steeds een aanwinst voor de Eredivisie. Als speler is ie aardig onvoorspelbaar en explosief.
pi_154918785
Botteghin is wel middelmaat joh :D wtf zien mensen toch in hem.
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 07:45:43 #186
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154918788
Elia :')

In 6 jaar tijd 128 wedstrijden gespeeld en maar liefst 13 doelpunten gemaakt. 1 per 10 wedstrijden.
Op deze doelpunten machine zat Feyenoord echt te wachten. En zeker voor een salaris van 1miljoen ( :')!) euro.

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig joh? De tyfus :{

En nu Kramer en Botteghin nog zeker :')

Overigens heeft Elia wel een imposant erelijstje :

• Talent van het jaar 2009
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 5 augustus 2015 @ 07:53:05 #187
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_154918822
Elia vindt ik prima, vooral voor de eredivisie.

Elia - Kuyt - Bilal kom maar op :)
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 07:55:15 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154918830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Elia vindt ik prima, vooral voor de eredivisie.

Elia - Kuyt - Bilal Kramer - Kuyt kom maar op :{
4045
onlogisch
pi_154918833
quote:
15s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:45 schreef onlogisch het volgende:
Elia :')

In 6 jaar tijd 128 wedstrijden gespeeld en maar liefst 13 doelpunten gemaakt. 1 per 10 wedstrijden.
Op deze doelpunten machine zat Feyenoord echt te wachten. En zeker voor een salaris van 1miljoen ( :')!) euro.

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig joh? De tyfus :{

En nu Kramer en Botteghin nog zeker :')

Overigens heeft Elia wel een imposant erelijstje :

• Talent van het jaar 2009
Ja want buitenspelers zijn altijd doelpuntenmachines. Net zoals Boetius dat was :') , laten ze Elia nou net als vervanger voor Boetius gehaald hebben. Je praat nu echt poep :')

Daarnaast wordt er nergens gezegd dat hij een salaris van 1 miljoen euro krijgt. Ja met eventuele bonussen, dat betekent dat hij moet presteren en bepaalde doelstellingen moet halen. Mochten die gehaald worden profiteert Feyenoord daarvan en is hij zijn salaris dubbeldwars waard.

Dat van Geel een speler van zijn kaliber kan halen is wel te prijzen overigens, en het siert Elia dat hij 3x minder wil gaan verdienen om bij Feyenoord te spelen. Hij kon namelijk ook nog een jaartje cashen en naar de zandbak vertrekken.

Elia welkom _O_

quote:
Als Ronald Koeman met Southampton niet de beschikking zou hebben gehad over de van een zware blessure teruggekeerde Engels international Jay Rodriguez, zou hij Elia zo goed als zeker in Engeland hebben gehouden. Omdat Rodriguez weer fit is, kon Elia niet blijven. Omdat de relatie met zijn Duitse werkgever Werder Bremen is vertroebeld, vormt Feyenoord de uitgelezen mogelijkheid voor de vleugelspits om zich in de kijker te gaan spelen voor het Nederlands elftal en het EK van 2016.
pi_154918835
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:44 schreef Scorpie het volgende:
Botteghin is wel middelmaat joh :D wtf zien mensen toch in hem.
Heb jij Kongolo wel eens zien spelen afgelopen seizoen? Denk dat een V/d Hoorn nog beter was geweest :X
  woensdag 5 augustus 2015 @ 07:59:22 #191
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154918850
R.I.P. eigen jeugd 1908 - 2016
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 08:02:18 #192
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154918868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 07:55 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ja want buitenspelers zijn altijd doelpuntenmachines. Net zoals Boetius dat was :') , laten ze Elia nou net als vervanger voor Boetius gehaald hebben. Je praat nu echt poep :')

Daarnaast wordt er nergens gezegd dat hij een salaris van 1 miljoen euro krijgt. Ja met eventuele bonussen, dat betekent dat hij moet presteren en bepaalde doelstellingen moet halen. Mochten die gehaald worden profiteert Feyenoord daarvan en is hij zijn salaris dubbeldwars waard.

Dat van Geel een speler van zijn kaliber kan halen is wel te prijzen overigens, en het siert Elia dat hij 3x minder wil gaan verdienen om bij Feyenoord te spelen. Hij kon namelijk ook nog een jaartje cashen en naar de zandbak vertrekken.

Elia welkom _O_
Een beter moyenne dan onze vriend Elia. 19 goals in 3 jaar, ipv 6. Weliswaar in de mickey mouse league. En met het aantrekken van Elia, gooi je feitelijk de deur definitief dicht voor ons pareltje Achabar.

Feyenoord is gebaat bij scorend vermogen. En daar schaar ik, gezien zijn behaalde rendement in het verleden, Elia niet onder. Daar komt nog eens bij dat je straks een Kramer er bij krijgt die 1 leuk seizoen bij een degradatie kandidaat heeft gespeeld en nu als ultieme spits voor Feyenoord wordt aangedragen.

Het AD heeft het contract (deels) onder ogen gekregen. Natuurlijk zal je nooit alle ins en outs te weten komen van zo'n contract, maar wetende dat ie goed was voor 1.2 miljoen euro per jaar zal ie niet teveel inleveren. Het meegeven van een deel van de transfersom mocht hij later weer vertrekken is natuurlijk weer des Feyenoords. Ze zullen het werkelijk waar nooit leren.

En welke club uit de zandbak had er dan precies interesse?
4045
onlogisch
pi_154918881
Ik heb Elia zien spelen bij Southampton en als hij dat niveau bij Feyenoord kan laten zien is het voor de Eredivisie een prima speler.

Met deze selectie en hopelijk nog een een of twee huurlingen die Gio misschien kan regelen uit zijn Netwerk ben ik aangenaam verrast.

Zeker vind ik het toch wel mooi dat deze spelers komen bij een ploeg die geen europees voetbal speelt.
Hell To The Liars
pi_154918916
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een beter moyenne dan onze vriend Elia. 19 goals in 3 jaar, ipv 6. Weliswaar in de mickey mouse league. En met het aantrekken van Elia, gooi je feitelijk de deur definitief dicht voor ons pareltje Achabar.

Feyenoord is gebaat bij scorend vermogen. En daar schaar ik, gezien zijn behaalde rendement in het verleden, Elia niet onder. Daar komt nog eens bij dat je straks een Kramer er bij krijgt die 1 leuk seizoen bij een degradatie kandidaat heeft gespeeld en nu als ultieme spits voor Feyenoord wordt aangedragen.

Het AD heeft het contract (deels) onder ogen gekregen. Natuurlijk zal je nooit alle ins en outs te weten komen van zo'n contract, maar wetende dat ie goed was voor 1.2 miljoen euro per jaar zal ie niet teveel inleveren. Het meegeven van een deel van de transfersom mocht hij later weer vertrekken is natuurlijk weer des Feyenoords. Ze zullen het werkelijk waar nooit leren.

En welke club uit de zandbak had er dan precies interesse?
Elia heb ik altijd beter gevonden dan Boetius. Het enige wat die jongen kan is de bal voor zich uit spelen en erachteraan rennen. En zelfs dan legt hij het af omdat hij fysiek poep is. Elia kan een man uitspelen en is net zo snel misschien sneller dan Boetius, daarnaast brengt hij een berg ervaring met zich mee, volgens mij vergeten veel mensen dat deze jongen gewoon een WK finale heeft gespeeld.

Het zegt ook genoeg dat Koeman hem had behouden als er ruimte was in zijn selectie, voor Eredivisie begrippen is Elia gewoon een topaankoop en gaat alle lof naar van Geel. Volgens mij was er vorig jaar nog sprake dat ajax interesse had maar dat ze zijn salaris niet konden betalen.

Volgens mij hebben we met Kuijt en misschien eventueel Kramer genoeg scorend vermogen daarnaast heb je ook gewoon Achabar en Kazim in je selectie die wat kunnen forceren. We spelen tegen Roda en Cambuur hoor, niet Olympiakos en Southampton.

Dat ze een deel van de transfersom meegeven mocht hij eventueel vertrekken vind ik dan wel weer van de zotte.

Elke club uit de zandbak zou zich melden voor Elia, met zijn staan van dienst, hij zou dan immers transfervrij zijn.
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 08:19:55 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154918974
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:11 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Elia heb ik altijd beter gevonden dan Boetius. Het enige wat die jongen kan is de bal voor zich uit spelen en erachteraan rennen. En zelfs dan legt hij het af omdat hij fysiek poep is. Elia kan een man uitspelen en is net zo snel misschien sneller dan Boetius, daarnaast brengt hij een berg ervaring met zich mee, volgens mij vergeten veel mensen dat deze jongen gewoon een WK finale heeft gespeeld.
Het gaat mij hier niet verder om de vergelijking Boetius/Elia. Het gaat mij om scorend vermogen en het vernaggelen van je paradepaardje. Want dat gaat er nu gebeuren. Ik begrijp ook niet waarom Gio niet de kans lijkt te geven aan Achabar. Nu is het wel makkelijk praten en te wijzen naar die ene wedstrijd waarin ie tegen PSV 2 prachtige doelpunten maakte, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar hij liet het wel direct zien in die wedstrijd. Hij stond er meteen. Elia heb ik altijd een mooi weer voetballer gevonden.

Kongolo heeft ook een WK halve finale gespeeld en staat ook nog wekelijks te schutteren. Dat zegt feitelijk niet zo veel.
quote:
Het zegt ook genoeg dat Koeman hem had behouden als er ruimte was in zijn selectie, voor Eredivisie begrippen is Elia gewoon een topaankoop en gaat alle lof naar van Geel. Volgens mij was er vorig jaar nog sprake dat ajax interesse had maar dat ze zijn salaris niet konden betalen.
Elia is alles behalve een topaankoop gezien het waarschijnlijke salaris vs rendement en het blokkeren van spelers uit de eigen jeugd/spelers met restwaarde.
quote:
Volgens mij hebben we met Kuijt en misschien eventueel Kramer genoeg scorend vermogen daarnaast heb je ook gewoon Achabar en Kazim in je selectie die wat kunnen forceren. We spelen tegen Roda en Cambuur hoor, niet Olympiakos en Southampton.
Hier moet ik je wel gelijk in geven, het niveau in de eredivisie ligt anders dan tegen bovengenoemde clubs. Echter, wij stonden zo te klootzakken achterin dat ik niet denk dat een Ruud Boymans moeite heeft om er zaterdag een paar in te prikken :')
quote:
Dat ze een deel van de transfersom meegeven mocht hij eventueel vertrekken vind ik dan wel weer van de zotte.

Elke club uit de zandbak zou zich melden voor Elia, met zijn staan van dienst, hij zou dan immers transfervrij zijn.
Aannames.
4045
onlogisch
pi_154919048
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het gaat mij hier niet verder om de vergelijking Boetius/Elia. Het gaat mij om scorend vermogen en het vernaggelen van je paradepaardje. Want dat gaat er nu gebeuren. Ik begrijp ook niet waarom Gio niet de kans lijkt te geven aan Achabar. Nu is het wel makkelijk praten en te wijzen naar die ene wedstrijd waarin ie tegen PSV 2 prachtige doelpunten maakte, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar hij liet het wel direct zien in die wedstrijd. Hij stond er meteen. Elia heb ik altijd een mooi weer voetballer gevonden.

Kongolo heeft ook een WK halve finale gespeeld en staat ook nog wekelijks te schutteren. Dat zegt feitelijk niet zo veel.

[..]

Elia is alles behalve een topaankoop gezien het waarschijnlijke salaris vs rendement en het blokkeren van spelers uit de eigen jeugd/spelers met restwaarde.

[..]

Hier moet ik je wel gelijk in geven, het niveau in de eredivisie ligt anders dan tegen bovengenoemde clubs. Echter, wij stonden zo te klootzakken achterin dat ik niet denk dat een Ruud Boymans moeite heeft om er zaterdag een paar in te prikken :')

[..]

Aannames.
Het is GVD ook nooit goed he :')

Van der Heijden, Vejinovic (& Botteghin, Kramer?)
Ervaren eredivisiespelers, altijd basis, versterkingen voor vertrokken spelers, in breedte en basis
-> GVD GEEN RESTWAARDE, EREDIVISIEMIDDELMAAT, KOOP DAN TALENT :r

Gustafson
Talent uit Zweden
-> KEN IK NIET, WAAROM SPEELT IE NIETTAN, GVD KKGEEL

Elia
International met ervaringen in Duitsland,Italie, Engeland, die zich in de kijker wilt spelen
-> WEL EEN BEETJE GEMANKEERD, KK-MOYENE

Kuyt
RasFeyenoorder die ook nog elder meerdere miljoenen per jaar kon verdienen, wilt zijn carriere liever waardig bij Feyenoord afsluiten
$-DIRK IS OUD MAN, HAD GVD JAREN GELEDEN MOTTE KOMME
-----------------------------

Feitelijk is het alleen goed als het een talent is van een jaar of 22 waar heel Europa achteraan zit en een directe versterking zou zijn? Die we natuurlijk sowieso niet kunnen betalen?
Als het dan alsnog ten koste gaat van eigen jeugd is het natuurlijk nog steeds niet goed :')

Of anders alleen gevestigde Europese orde, Van Persie oid? Of is ie ook te min na een paar matigere jaren.

Achahbar zal gewoon moeten strijden voor een plekkie, de kwaliteit van de selectie (zeker in de breedte) is gewoon een behoorlijk stuk omhoog gegaan. Als hij op trainingen laat zien dat hij zoveel makkelijker scoort dan zijn concurrentie zal Gio hem heus niet op de tribune zetten, ik zou hem graag op de plek van Toornstra getest zien worden. Die aanval is behoorlijk gevaarlijk WMB:

--------El Ahmadi
Vejinovic --- Achahbar
Bilal ----- Kuyt ------- Elia
^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_154919130
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Aannames.
Kongolo is dan ook heel wat jaartjes jonger dan Elia. En fouten achterin vallen sneller op dan op de positie van Elia. Daarnaast bedoel ik met topaankoop, gezien zijn ervaring en niveau. Hij hoort niet in de Eredivisie. Hij zou nog makkelijk mee kunnen bij een aantal premier league clubs. Als je die dan weet te strikken vind ik dat een topaankoop.

En een beetje optimistisch zijn mag ook wel, ja we hebben een kut voorbereiding gehad so fucking what. Als ze zaterdag de punten maar in eigen zak houden. We hebben ook fantastische voorbereidingenen gehad gevolgd door een tyfus seizoen, dus dat zegt me niet zoveel.
pi_154919147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 08:31 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het is GVD ook nooit goed he :')

Van der Heijden, Vejinovic (& Botteghin, Kramer?)
Ervaren eredivisiespelers, altijd basis, versterkingen voor vertrokken spelers, in breedte en basis
-> GVD GEEN RESTWAARDE, EREDIVISIEMIDDELMAAT, KOOP DAN TALENT :r

Gustafson
Talent uit Zweden
-> KEN IK NIET, WAAROM SPEELT IE NIETTAN, GVD KKGEEL

Elia
International met ervaringen in Duitsland,Italie, Engeland, die zich in de kijker wilt spelen
-> WEL EEN BEETJE GEMANKEERD, KK-MOYENE

Kuyt
RasFeyenoorder die ook nog elder meerdere miljoenen per jaar kon verdienen, wilt zijn carriere liever waardig bij Feyenoord afsluiten
$-DIRK IS OUD MAN, HAD GVD JAREN GELEDEN MOTTE KOMME
-----------------------------

Feitelijk is het alleen goed als het een talent is van een jaar of 22 waar heel Europa achteraan zit en een directe versterking zou zijn? Die we natuurlijk sowieso niet kunnen betalen?
Als het dan alsnog ten koste gaat van eigen jeugd is het natuurlijk nog steeds niet goed :')

Of anders alleen gevestigde Europese orde, Van Persie oid? Of is ie ook te min na een paar matigere jaren.

Achahbar zal gewoon moeten strijden voor een plekkie, de kwaliteit van de selectie (zeker in de breedte) is gewoon een behoorlijk stuk omhoog gegaan. Als hij op trainingen laat zien dat hij zoveel makkelijker scoort dan zijn concurrentie zal Gio hem heus niet op de tribune zetten, ik zou hem graag op de plek van Toornstra getest zien worden. Die aanval is behoorlijk gevaarlijk WMB:

--------El Ahmadi
Vejinovic --- Achahbar
Bilal ----- Kuyt ------- Elia
^O^
Als van persie volgend jaar per ongeluk door van geel opgehaald word, krijg je precies dezelfde reacties :')

Nooit goed, altijd gehuil.

Feyenoord *;
pi_154919196
}:| :N
pi_154919254
Elia lijkt me een directe versterking. Botteghin is absoluut een versterking in de breedte. Kramer is een gokje.

We gaan het zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')