SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hufters, ik zou gewoon nu alsnog die tent in de fik steken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Was ook de enige plek waar we tekort moesten betalen.
En er een hijskraan op tyfen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een hufters, ik zou gewoon nu alsnog die tent in de fik steken.
Inclusief brugquote:
Had je hem gewoon een paar tikken met dat boek moeten gevenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
En ergens anders een man die mij al bekend voor kwam maar geen idee meer van wat. Hij besteld eten en drankje. Zit lekker te eten, leest een krantje en vraagt de rekening. Dus ik breng hem. Vervolgens komt die naar mij toe dat hij niet ging betalen...
Dus ik hoezo niet? ' ja ik heb geen geld maar heb wel een mooi boek voor je'
Heb maar de politie gebeld :p
Hij kwam mij dus bekend voor omdat hij dit dus vaker bij ons had gedaan en andere plekken.
Goede tactiek wel. Volgens mij is juist de bedoeling dat je ze even afleidt om je daarna uit de benen te maken. Zoals ze in That 70s Show deden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
En een keer een zwerver waarvan ik tegen mijn collega die hem bediende al zei van die gaat niet betalen. Maar collega was overtuigd van wel. Dus die man besteld lekker biefstukje, elke keer twee drankjes waaronder lekkere whiskey![]()
Vraagt om rekening, collega brengt hem. Gelijk zegt die ik ga niet betalen
*uit de voeten makenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede tactiek wel. Volgens mij is juist de bedoeling dat je ze even afleidt om je daarna uit de benen te maken. Zoals ze in That 70s Show deden.
Ja die heb je ook maar sommige hebben gewoon schijt en weten dat ze toch niet veel kan gebeuren. Met die zwerver was ook in de winter dus die vond het waarschijnlijk ook niet erg als die een nachtje de cel in mocht :pquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede tactiek wel. Volgens mij is juist de bedoeling dat je ze even afleidt om je daarna uit de benen te maken. Zoals ze in That 70s Show deden.
Volgens mij kan je er ook geen reet aan doen verder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die heb je ook maar sommige hebben gewoon schijt en weten dat ze toch niet veel kan gebeuren. Met die zwerver was ook in de winter dus die vond het waarschijnlijk ook niet erg als die een nachtje de cel in mocht :p
Snap het ook wel dat je Nederlands verslechtert in dit hyperculturele topicquote:
Nee idd.Politie kwam wel en ze namen ze wel mee. Maar wat er verder gedaan wordt geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er ook geen reet aan doen verder.
Houd nou eens op over Triggerturk johquote:
quote:
quote:
Is dat er nog steeds?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Ik zit trouwens te wachten tot Jinek weer begint, wat een Topshow gaat dat worden.
Wie komen er allemaal dan op je feestje?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Lekker iedereen per DM lastig vallen met mn BBQ
Olvi komt, dus dan maakt het verder niet zoveel uitquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal dan op je feestje?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Olvi komt, dus dan maakt het verder niet zoveel uit
En dan op het laatste moment iedereen afzeggen zodat we romantisch samen kunnen dinerenquote:
Wie weet leest ze nu mee...quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan op het laatste moment iedereen afzeggen zodat we romantisch samen kunnen dineren
Dat is wel beter dan met badfoto's jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Lekker iedereen per DM lastig vallen met mn BBQ
Het zijn ook maar dromen, iedereen weet dat sp3c zich niet laat afzeggen. Als je dat probeert, neemt hij zijn slaapspullen mee denk ikquote:
Vandaag nog een naar specularium gestuurdquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan met badfoto's ja
Ik heb geen badquote:
Die heb ik met harde schijf en al net op de bbq gegooidquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je maar vragen of hij mijn badfoto's doorstuurt #timmmmm.rar
Was dat je offer?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik met harde schijf en al net op de bbq gegooid
Ja ik moest een offer maken van jouquote:
Nou en, moet je maar duidelijk zijn hoor.quote:
Mag ik hem posten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Yoki heeft ze ongetwijfeld ergens opgeslagen
Van mij wel hoor. In een spoiler, hier wil je niet de nietsvermoedende voorbijganger mee belastenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook doen, als ik jou was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Begin wel gewend te raken aan deze UI trouwens, misschien moet ik het maar zo houden.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
Sexy badfoto van timmmmmHmm is dit het? Je ziet alleen zn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:24 schreef YokiKater het volgende:
Sexy badfoto van timmmmmIk word er een beetje bang van, heb de bbq maar afgezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat jij timmm niet op Whatsapp hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje bang van, heb de bbq maar afgezegd.
Gelukkig heb ik zijn nummer verwijderdquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar goed dat jij timmm niet op Whatsapp hebt.
Kan hij jouw nummer nog wel hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zijn nummer verwijderd
Er zit gelukkig een blokkeerknop inquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan hij jouw nummer nog wel hebben
Hoe wil jij dit verklaren?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:45 schreef anonymoussie het volgende:
Is Trigger nu weg?
Ik wilde zeggen; volgende wk 2e sessie.
Maar misschien wordt hij nu wel ontmaagd.
Turkije houdt van NL.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe wil jij dit verklaren?
http://www.hurriyetdailyn(...)D=447&GalleryID=2607
quote:
hmm?quote:Two Dutch tourists entered the oil wrestling ring during a traditional oil wrestling contest held in the southern province of Antalya. Tourists Marcel Zwiep and Cristian Dam were oiled and started to wrestle following instructions. Dam, 42, beat his opponent and won a prize of a week-long holiday from the mayor with his family in a five-star hotel.
Waarom Y-ass?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:46 schreef anonymoussie het volgende:
Ben je lekker vrij vandaag Y-ass?
Ja oke, maar dan snap je toch wel dat ik langzamerhand mijn vertrouwen in de mens kwijtraak.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien omdat Paulus daar is geweest.
Ik vind je bijzonder onvriendelijk de afgelopen dagen, nog even en ik ga weer een genoeg is genoeg hebben.quote:
Ga je dan ook 2 weken niet posten terwijl je alle lokquotes negeert?quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind je bijzonder onvriendelijk de afgelopen dagen, nog even en ik ga weer een genoeg is genoeg hebben.
Die clip is nice.quote:
Als je mij niet (meer) mag of niet kunt uitstaan, zeg dat dan gewoon direct, dan kan ik gewoon een andere houding aannemen tegen je, ik bedoel ik kan ook extreem lief en vriendelijk doen tegen je, het is alleen maar de vraag of je daarmee zou kunnen omgaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je dan ook 2 weken niet posten terwijl je alle lokquotes negeert?
Waarom zou ik? Heb dat nummer gewoon hoorquote:[quote]Op maandag 3 augustus 2015 23:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die clip is nice.![]()
Ben je nu mad?
En heb het ook wel eens in een mix gebruiktquote:Op maandag 3 augustus 2015 23:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die clip is nice.![]()
Ben je nu mad?
Nu hebben we de poppen van Ankara aan het dansen hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:03 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Oke nu ga ik trollen, jij vroeg er om.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu hebben we de poppen van Ankara aan het dansen hoor.
Ik ga vast in mijn broek schijten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:03 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Oke nu ga ik trollen, jij vroeg er om.
Wat tof. Tnx.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb het ook wel eens in een mix gebruikt
https://www.mixcloud.com/LTVDK/the-whispers-rare-megamix-pt-3/ (vanaf 45.00 minuten)
Niet nodig, check zijn ui, vast een nicht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga vast in mijn broek schijten.
quote:
Jullie kwamen niet bbqen toch? Daarom heb ik jullie niet lastig gevallen met een DM, maar je kan alsnog komen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet nodig, check zijn ui, vast een nicht.
waar woon jij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Jullie kwamen niet bbqen toch? Daarom heb ik jullie niet lastig gevallen met een DM, maar je kan alsnog komen natuurlijk
Er staan 3 mixen op mocht je je vervelenquote:
Helemaal niet.quote:
Nee Timmmmm, ik kom niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Jullie kwamen niet bbqen toch? Daarom heb ik jullie niet lastig gevallen met een DM, maar je kan alsnog komen natuurlijk
Omdat gij heul ginne Brabo zijt.quote:
Ik ga het een keertje rustig luusteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staan 3 mixen op mocht je je vervelen
wacht als betaling voor de sessie ga ik je turks muziek sturen, wat voor muziek kan je waarderen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga het een keertje rustig luusteren.
#wordtvervolgd
Wibi houdt heel erg van allerlei romantische Turkse liedjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht als betaling voor de sessie ga ik je turks muziek sturen, wat voor muziek kan je waarderen?
Dat je van de verkeerde kant van de rivier af komt.quote:
Beetje iets met klassieke instrumenten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht als betaling voor de sessie ga ik je turks muziek sturen, wat voor muziek kan je waarderen?
Beetje sensueel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi houdt heel erg van allerlei romantische Turkse liedjes.
Mocht het je wat boeien, de tracklists:quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga het een keertje rustig luusteren.
#wordtvervolgd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht het je wat boeien, de tracklists:Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tarkan valt af dus zeg je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi houdt heel erg van allerlei romantische Turkse liedjes.
Nee joh, gewoon Brabander!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je van de verkeerde kant van de rivier af komt.
Hmm, mag er ook zang in voorkomen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beetje iets met klassieke instrumenten.
Of anders, verras me maar.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, mag er ook zang in voorkomen?
Zou het al heel wat vinden als je de helft ervan zou kennenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar ik niet.quote:
Ja zit ook wel in Mixcloud, maar dit is overzichtelijker vind ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:28 schreef anonymoussie het volgende:
Wel handig om een tracklist bij die mix te hebben, LTVDK.
2e al gestuurd, beetje ander style, wel zelfde componist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Echt heel dope.
Muziek is heel mooi.
Toffe clip.![]()
Zulke presentjes neem ik graag in ontvangst.
Dit ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit ook wel in Mixcloud, maar dit is overzichtelijker vind ik
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Laten we allemaal gaan dm'en en dit topic sluiten.
is prive, bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Waarschijnlijk is die troep toch te walgelijk voor dit topic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
is prive, bemoei je er niet mee.
alleen anonymoussie mag genieten van mijn muzieksmaak.
Hoe komt het in godsnaam dat wij zo gemeen tegen elkaar zijn gaan doen, ooit waren we veel closer en liever tegen elkaar. Het spijt me als ik je misschien boos heb gemaakt of gemeen tegen je heb gedaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die troep toch te walgelijk voor dit topic.
Iets is niet gauw te walgelijk voor dit topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die troep toch te walgelijk voor dit topic.
Errug mooi, Trigger.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2e al gestuurd, beetje ander style, wel zelfde componist.
Dit is hoe Harry zijn liefde toont.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe komt het in godsnaam dat wij zo gemeen tegen elkaar zijn gaan doen, ooit waren we veel closer en liever tegen elkaar. Het spijt me als ik je misschien boos heb gemaakt of gemeen tegen je heb gedaan.
dan wil ik niet weten hoe hij zijn haat toont.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is hoe Harry zijn liefde toont.
Laatste danquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Meer.
Maar die ga ik misschien niet allemaal vannacht nog kijken hoor.
Dit wil niemand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe hij zijn haat toont.
Ik denk wel dat er aanleidingen genoeg zijn om aan te twijfelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Dit weet ik niet zeker.
Dan ken jij mijn DM inbox nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets is niet gauw te walgelijk voor dit topic natuurlijk.
Die ligt al kan in bed.quote:
Die van jou zijn meestal niet zo spannend nee.quote:
Voor 2020 is er toch nog wel iets spannends? Een Efteling-date bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van jou zijn meestal niet zo spannend nee.
LTKDV lijkt me wel iemand die dit inmiddels tot in detail heeft geplanned, die dag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voor 2020 is er toch nog wel iets spannends? Een Efteling-date bijvoorbeeld?
Romantisch met Yasmin naar het sprookjesbos.
Ik en plannenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV lijkt me wel iemand die dit inmiddels tot in detail heeft geplanned, die dag.
Wat neem je voor je ontbijt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:25 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga maar ontbijten.
Over een half uur gaat mijn wekker.
Slapend kan ik niet typen hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:34 schreef anonymoussie het volgende:
Bolletje beschuit met kaas.
En een nespresso.
Ben jij nog wakker?
Wat ga jij maken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Slapend kan ik niet typen hè.
Lekker. Ik ga zo ook ontbijt maken.
Bah. Ik lust geen havermout.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Amandelmelk met havermout, snufje kaneel, goji bessen en wat walnoten.
Wanneer de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bah. Ik lust geen havermout.
Wanneer ga je slapen dan?
Als ik het al ruik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:43 schreef moemoe het volgende:
Zonde, misschien lust je het wel als je met wat zoet fruit eet?
Ja dank je.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt het ook ongekookt door de yoghurt heen doen.
http://www.gezondheidsnet(...)om-havermout-te-eten
Werkse vandaag!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dank je.
Maar eerlijk is eerlijk, ik ga het toch niet proberen.![]()
Nu ga ik echt douchen.
Ze moet binnenkort even bij Jinek gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:46 schreef YokiKater het volgende:
Rooie Reporter () is live in Alphen aan den Rijn. https://t.co/TKsJPBG8MI
Edit; en weer gestopt.![]()
Dat zou ik gaan kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze moet binnenkort even bij Jinek gaan zitten.
Misschien ga ik de redactie wel mailen.
Nee, Paul heeft de luier volschijten als nieuwe hobby.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Komt Pauw en Witteman nooit meer terug?
Watquote:Precies zoals ik het zeg. Mensen met een kleurtje hebben bijvoorbeeld een hekel aan het Sinterklaas-feest. Sinterklaas staat eigenlijk symbool voor de vrijheid van de blanke Nederlander. Zodra Sinterklaas "afgepakt" wordt weet je dat blanke mensen niks meer te zeggen hebben.
Jij bent zelf het levende voorbeeld, je heet Yasmin en natuurlijk ben jij niet tegen grote aantallen immigranten in Duitsland.
quote:Helaas bezit het gros van die mensen niet over de capaciteiten om een waardevol diploma te behalen. Je weet dat niet alle bevolkingen over hetzelfde gemiddelde IQ bezitten?
Ja jij haat gewoon Sinterklaas omdat je geen Anita of Priscilla heetquote:
Dus dat. Sowieso ben ik voor massa immigratie in Duitsland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij haat gewoon Sinterklaas omdat je geen Anita of Priscilla heet
Alle buitenlanders naar Duitsland!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Sowieso ben ik voor massa immigratie in Duitsland.
Ik zie dat sp3c zowaar hoofdletters en komma's gebruikt, is 'ie kapot?quote:
Ik zie alleen hoofdletters?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie dat sp3c zowaar hoofdletters en komma's gebruikt, is 'ie kapot?
Nee kijk dit dan, doet 'ie anders nooit:quote:
quote:Dat poco, links/rechts/hooggeleid/laaggeleid gedoe mag wel wat minder idd, beetje een ingewikkelde manier om ernaar te vragen
Een komma?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kijk dit dan, doet 'ie anders nooit:
[..]
2 zelfsquote:
Ja ik wist niet dat dat zoveel bijkomende schade zou opleverenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:05 schreef Specularium het volgende:
En dan te bedenken dat dit allemaal de schuld is van Henk en zijn kut-UI.
Maar sluit zijn zin nog steeds niet af met een punt. Heel ergerlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie dat sp3c zowaar hoofdletters en komma's gebruikt, is 'ie kapot?
quote:
Dat zijn vaak wel de meest vermakelijke dagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:36 schreef YokiKater het volgende:
Het is gewoon weer zo'n dag dat iedereen zand in zijn vagijn heeft.
anti-klacht: vagijn wordt mooi gepolijst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:36 schreef YokiKater het volgende:
Het is gewoon weer zo'n dag dat iedereen zand in zijn vagijn heeft.
Godverquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Zijn Uccie's vogels ook al aan het radicaliseren? http://www.dumpert.nl/mediabase/6672780/39d6e2d1/kiekeboe_.html
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Zijn Uccie's vogels ook al aan het radicaliseren? http://www.dumpert.nl/mediabase/6672780/39d6e2d1/kiekeboe_.html
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Deze post was gisternacht/ vanochtend helemaal niet zichtbaar.quote:
Ja 3 uur geslapen.quote:
Wel nog even netjes hun nageltjes knippen en hun vacht kammen he?quote:
Ja vacht zal ik doen maar ga geen nagels knippen hoor. Heb ik helemaal geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel nog even netjes hun nageltjes knippen en hun vacht kammen he?
Dat dacht ik ook toen ik de nagels van mijn cavia's moest knippen. Maar dat ging echt super makkelijk!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vacht zal ik doen maar ga geen nagels knippen hoor. Heb ik helemaal geen ervaring mee.
Cavia's zijn niet zo bloeddorstig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik de nagels van mijn cavia's moest knippen. Maar dat ging echt super makkelijk!
Awwwquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Cavia's zijn echt superlief ja, ik zie nog zo voor me hoe als ik zijn ronde buikje aaide hij luid begon te knorren en dan door zijn hoeven zakte en op zijn zij ging liggen met zijn oogjes dichtgeknepen.![]()
Rust in vrede Duo en Penotti.
Je probeerde hem te aaien en toen brak hij in twee takkies?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik had bijna soort gelijke ervaringen met Takkie, mijn wandelende tak.
Nee.Kon hem al niet eens aaien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je probeerde hem te aaien en toen brak hij in twee takkies?
Nee hoor, die haren kom je over 5 jaar nog overal tegen, hoe schoon je ook bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaa eindelijk kunnen ontbijten zonder haar op mijn brood
Ga het huis chemisch haar vrij maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee hoor, die haren kom je over 5 jaar nog overal tegen, hoe schoon je ook bent
Die haargelslag begint wel te vervelen jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaa eindelijk kunnen ontbijten zonder haar op mijn brood
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die haargelslag begint wel te vervelen ja
Oh kut, Elf is al weer terug
Komt omdat jij een zure pruim bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:59 schreef Specularium het volgende:
Brickleberry is nog kutter dan Community.
Deutsche zangeres: https://en.wikipedia.org/wiki/Yasmin_K.quote:
Oke... en nu?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deutsche zangeres: https://en.wikipedia.org/wiki/Yasmin_K.
Anger Management is nog kutter dan Brickleberry. Helaas vult die aidsshow 90% van de zendtijd van CC.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:59 schreef Specularium het volgende:
Brickleberry is nog kutter dan Community.
Nou, ik zag dat ze vandaag voor de verandering maar weer eens opnieuw zijn begonnen met Community.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anger Management is nog kutter dan Brickleberry. Helaas vult die aidsshow 90% van de zendtijd van CC.
Ik zag het ja, het was weer maximaal genieten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, ik zag dat ze vandaag voor de verandering maar weer eens opnieuw zijn begonnen met Community.
Mjah, ik hoef het niet allemaal nog een keer te zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, het was weer maximaal genieten.
Ze doen het ook voor mensen als Specularium, in de hoop dat ze het eindelijk eens een keer gaan begrijpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik hoef het niet allemaal nog een keer te zien.
Misschien eens een keer iets met vitamines eten ipv kapsalonquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
Ik had net even de schrik van mijn leven. Ik kon net 15 seconden even 95% niet zien.
Migraine?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
Ik had net even de schrik van mijn leven. Ik kon net 15 seconden even 95% niet zien.
Heeft dat zin in de volgende situatie dan?: Het gebeurde toen ik opstond. Heb ik wel vaker last van, maar nooit zoo lang.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien eens een keer iets met vitamines eten ipv kapsalon
Ik heb het ook een keer gehad. Maar duurde wel wat langer. Daarna fucking erge hoofdpijn. Maar bij mij is het migraine.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm nee, niet dat ik weet. Kwam gewoon door 't opstaan.
Kan aan meerdere dingen liggen, maar vaak ligt het aan je bloeddruk of een tekort aan bepaalde mineralen. Of je zit al 6 uur stil achter je computer en door het opstaan is je evenwichtsorgaan gelijk van slag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heeft dat zin in de volgende situatie dan?: Het gebeurde toen ik opstond. Heb ik wel vaker last van, maar nooit zoo lang.
Keek je in de spiegel? Ghahahaha! :pquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
Een FOK!verslaving is slecht voor je gezondheid zo blijkt maar weer. Ben je wel in voor een hipsterbril? Of worden het lenzen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:35 schreef Fylax het volgende:
Ik heb nu wel al een week lang pijn rond mijn slaap, alsof er op de zijkanten van mijn hoofd gedrukt wordt, doet erg pijn. Ook tinteling en m'n hartslag voel ik dan aan de zijkant van mijn hoofd.
Vannochtend mee naar de dokter gegaan, ze zei 'Laten we maar eerst eens kijken of het door het turen komt. Dus wat minder achter de computer enzo.'
En ze had het ook over even langs de opticien gaan, dusja.
Nja ik lag in bed, eerst twee uur wakker, daarna 3 uurtjes geslapen en toen nog een half uur wakker in bed. Ben toen opgestaan en toen kwam het ff.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan aan meerdere dingen liggen, maar vaak ligt het aan je bloeddruk of een tekort aan bepaalde mineralen. Of je zit al 6 uur stil achter je computer en door het opstaan is je evenwichtsorgaan gelijk van slag.
Liefst allebei niet, want daar heb ik echt een hekel aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een FOK!verslaving is slecht voor je gezondheid zo blijkt maar weer. Ben je wel in voor een hipsterbril? Of worden het lenzen.
Die Kylie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:48 schreef Fylax het volgende:
Eens even kijken of er nog wat nieuws is over Caitlyn Jenner.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:54 schreef Fylax het volgende:
Gister nog een mooi stukje over Cait op de FP.
Caitlyn Jenner nog niet klaar voor badpak
Om lekker op je kamertje op af te beren misschien. Elke dag dat Caitlyngeneuzel op de FP is wat overdreven natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:48 schreef Fylax het volgende:
Eens even kijken of er nog wat nieuws is over Caitlyn Jenner.
Gelukkig voor jou is er vandaag niets te schrijven over Caitlyn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Om lekker op je kamertje op af te beren misschien. Elke dag dat Caitlyngeneuzel op de FP is wat overdreven natuurlijk
Mensen, en zeker 'sterren', aanbidden is niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:00 schreef Fylax het volgende:
Nouja, de aanbidding voor Caitlyn is wel te begrijpen, en de media aandacht die ze daar voor krijgt. Voor figuren als Kim Kardashauhfjudfhian en Kylie Jenner is het niet echt te begrijpen. Zij doen niets wat de wereld een beetje beter maakt, Caitlyn wel.
Wat dan? Bruce Jenner wil graag aandacht, dus laat zich maar voor het oog van de hele wereld ombouwen. Lekker miljoenen binnenharken. Tuurlijk, hij had vast die drang wel een beetje, dat hij een vrouw wilde zijn. Maar het zijn 100% zeker de knaken geweest waardoor hij zich heeft laten ombouwen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:00 schreef Fylax het volgende:
Nouja, de aanbidding voor Caitlyn is wel te begrijpen, en de media aandacht die ze daar voor krijgt. Voor figuren als Kim Kardashauhfjudfhian en Kylie Jenner is het niet echt te begrijpen. Zij doen niets wat de wereld een beetje beter maakt, Caitlyn wel.
Je bent niet ineens een held als je je pener eraf laat hakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:00 schreef Fylax het volgende:
Bruce zelf natuurlijk welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:05 schreef timmmmm het volgende:
Er wordt in ieder geval 100% zeker niemand mee geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |