Ja zit ook wel in Mixcloud, maar dit is overzichtelijker vind ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:28 schreef anonymoussie het volgende:
Wel handig om een tracklist bij die mix te hebben, LTVDK.
2e al gestuurd, beetje ander style, wel zelfde componist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Echt heel dope.
Muziek is heel mooi.
Toffe clip.![]()
Zulke presentjes neem ik graag in ontvangst.
Dit ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit ook wel in Mixcloud, maar dit is overzichtelijker vind ik
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Laten we allemaal gaan dm'en en dit topic sluiten.
is prive, bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
Waarschijnlijk is die troep toch te walgelijk voor dit topic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
is prive, bemoei je er niet mee.
alleen anonymoussie mag genieten van mijn muzieksmaak.
Hoe komt het in godsnaam dat wij zo gemeen tegen elkaar zijn gaan doen, ooit waren we veel closer en liever tegen elkaar. Het spijt me als ik je misschien boos heb gemaakt of gemeen tegen je heb gedaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die troep toch te walgelijk voor dit topic.
Iets is niet gauw te walgelijk voor dit topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die troep toch te walgelijk voor dit topic.
Errug mooi, Trigger.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2e al gestuurd, beetje ander style, wel zelfde componist.
Dit is hoe Harry zijn liefde toont.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe komt het in godsnaam dat wij zo gemeen tegen elkaar zijn gaan doen, ooit waren we veel closer en liever tegen elkaar. Het spijt me als ik je misschien boos heb gemaakt of gemeen tegen je heb gedaan.
dan wil ik niet weten hoe hij zijn haat toont.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is hoe Harry zijn liefde toont.
Laatste danquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Meer.
Maar die ga ik misschien niet allemaal vannacht nog kijken hoor.
Dit wil niemand.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten hoe hij zijn haat toont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |